Stray

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    140
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

123 Excellent

Σχετικά με το μέλος Stray

  • Κλάση
    Γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

836 προβολές προφίλ
  1. Συμφωνώ αλλά καλό θα ήταν για όποιον ενδιαφέρεται για αγορά να τσεκάρει καδένα/τεντωτήρα και αν διαλέξει από τα πρώτα μοντέλα το πλαίσιο αν ήταν μέσα στην ανάκληση κι αν έχει ελεγχθεί για να είναι σίγουρος. Κατά τα άλλα είναι εξαιρετική και διαχρονική επιλογή για κάποιον που θέλει hyper μηχανάκι που θα του κάνει όλα τα γούστα.
  2. Δίνεται σε τιμή ευκαιρίας ΖΧ-14 με προίκα. Μαζί δίνονται όλα τα μαμά, ένα YBR-250, μια βέσπα και μια απόχη για πεταλούδες. Ανταλλαγές δεκτές μόνο με Honda με τη διαφορά από μέρους μου σε μετρητά.
  3. Θα μπορούσαμε να το δούμε κι έτσι, το είπε κι ο Άδωνις... Ένα χαρτί στην τσάντα μας, δεν τρέχει τίποτα για εμάς τους νομοταγείς πολίτες. Όμως τρέχει. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Διότι είμαστε ακόμα στην αρχή και δεν γνωρίζουμε ΠΩΣ θα εξελιχθούν οι περιορισμοί και οι κυρώσεις, ΠΟΥ θα φτάσουν και το κυριότερο ΠΟΤΕ και κατά ΠΟΣΟ θα ''χαλαρώσουν'' όταν περάσει το κακό. Ας περιμένουμε τις εξελίξεις.
  4. Μα ήδη έχουμε γυρίσει σε άλλες εποχές. Δεν μιλάμε πλέον για εξακρίβωση ή συστάσεις, μιλάμε για κυρώσεις!
  5. Πάντα είχαν οι μπλε το δικαίωμα να σε ρωτήσουν που μένεις, τι δουλειά έχεις εδώ κι αν δεν είχες ταυτότητα πάνω σου (ή κι αν είχες) μπορούσαν να κάνουν προσαγωγή για εξακρίβωση στοιχείων χωρίς παρατράγουδα. Τώρα υπάρχουν κυρώσεις και πρόστιμα!
  6. Την ευθύνη την αναλαμβάνεις όπως και να έχει εσύ. Και σπίτι σου να κάθεσαι και να κολλήσεις, δεν πρόκειται να αναλάβει το κράτος την ευθύνη ή να σε αποζημιώσει. Η δήλωση μετακίνησης είναι ξεκάθαρα για να δικαιολογήσεις την εξαίρεση στα μέτρα και να μην φας το πρόστιμο.
  7. Ένας άλλος λόγος είναι ότι κάποιοι ψάχνουν σε μηχανάκια 15-20ετιας ποιότητα και αξιοπιστία που σήμερα πολύ δύσκολα θα βρουν. Κάποια παλιά μοντέλα της Honda π.χ. είναι εξαιρετικά σε ποιότητα κατασκευής και υπεραξιόπιστα σε μηχανικά μέρη, δοκιμασμένα στο χρόνο και τη χρήση. Και με πληθώρα ανταλλακτικών ακόμα.
  8. Το χειρότερο ήταν η κατανομή του κι όχι καθαυτό το βάρος. Επίσης ο συνεπιβάτης καθόταν εκτός κλωβού εκτεθειμένος σαν φτωχός συγγενής. Αν θυμάμαι καλά το είχε εξελίξει το αυτοκινητάδικο τμήμα της BMW και πουλιόταν μόνο στις εκθέσεις αυτοκινήτου. Καμία σχέση η BMW Motorrad.
  9. Καλορίζικο! Θα δούμε και εκτενές συγκριτικό με το ZRX του Κsino ή τζάμπα το Like?
  10. Πισω τακακι για μπρος, ειναι λογοπαιγνιο ρε φιλε, ελεος
  11. Αντικειμενικά είναι μια χαρά το μηχανάκι για το λόγο που φτιάχτηκε: να πουληθεί κάνα φίλτρο παραπάνω.
  12. Δε φταιει ο σομμερ. Το τζιες φταιει που σε γερναει πριν την ωρα σου. Παλια εκανε τον κρητικο σε ενα σιριαλ με ενα καπονορντ και δωστου σουζες, τουμπανο ητανε. Με την πομονα μεχρι κυτταριτιδα βγαζεις λεμεεεεεεεεε
  13. H αξιοπιστία της είναι από τα μεγαλύτερα ελαττώματά της σε συνάρτηση με το κόστος. Η πραγματικά κορυφαία ποιότητα, η καλή τεχνική υποστήριξη, η αίγλη δεν αλλάζει κάτι σε αυτό. Όπως και τα κορυφαία σύγχρονα μοντέλα της (με συμβατικές λύσεις) δεν αλλάζουν την νοοτροπία που κουβαλάει. Και όχι, σε μια μοτοσυκλέτα η περίεργη ανάρτηση, το ανακάτεμα των χειριστηρίων και το μπατάρισμα μονόπαντα όταν ανοιγοκλείνεις το γκάζι δεν λέγεται ''χαρακτήρας''.
  14. Επειδη ειναι θολο το τοπιο αν τελικα αποφασισεις να παρεις εγκριση τυπου απο την αντιπροσωπεια και να αλλαξεις την αδεια πριν το κανεις να ρωτησεις στο υπουργειο τι θα γινει οταν βγαλεις τον περιοριστη μηπως σκονταφτει εκει το θεμα.
  15. Μη κραζετε. Εγω καταλαβα το σκεπτικο και συμφωνω. Με ΤΤR μανιβελατο εννοειται χωρις abs θα ειναι δραματικα ασφαλεστερος γιατι δε θα καταφερνει να το βαλει μπρος και θα καθεται σπιτι.