vagoskonti

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1186
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

286 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος vagoskonti

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 03/08/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    υπολογιστες,
    gaming,
    μοτο,
    κηπουρικη,
    γυμναστικη και διατροφη,
    management,
    ξενη κυριως αλλα και ελληνικη μουσικη,
    ταβλι

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    astrea grand
  • myBike: Κυβισμός
    100

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    airoh miro sport

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    EXC
  • dreamBike: Κυβισμός
    520

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3875 προβολές προφίλ
  1. μαγκες ερωτησουλα σχετικα με σφυροκατσαβιδο(οχι για αμεση αλλα για μελλοντικη αγορα) τι μαρκες αξιζει για ερασιτεχνικη χρηση?γενικα αξιζει να παρεις καποιο σχετικα φθηνο προς καλο(πχ 30 ευρω) και να δωσεις λεφτα σε ακριβες μυτες μιας και αυτες τρωνε το περισσοτερο ζορι?
  2. ωραιος φιλε μου καλοριζικο καλες βολτες και παντα ορθιος! Οσο για τις ταχυτητες μη φοβασε μετα το στρωσιμο το μηχανακι ανοιγει μολις αρχισεις τα πρωτα ανοιγματα κτλ θα πηγαινει καλυτερα.Αυτο συμβαινει για 2 λογους κατ εμε,ειτε γιατι οταν το στρωνεις που δεν το τρεχεις κτλ το μηχανακι μπουκωνει η γιατι το πιστονι εχει τα καινουργια ελατηρια πολυ σφιχτα και θελουν να ανοιξουν λιγο με το δουλεμα(να βρει το πατημα που λεμε) η και τα 2 μαζι. Καλα κανεις και το προσεχεις,και γω στο στρωσιμο στο δικο μου ετσι εκανα(αν εξαιρεσεις μια δυο φορες που ειχα παρει δικαβαλο αν θυμαμαι καλα),αλλα η αληθεια ειναι πως μερικοι δεν μπορουν (να μη παρουν 2καβαλο η να αποφυγουν τις ανηφορες) .Ισως να χρησιμοποιησα λαθος λεξη(υπερβολη).Απλα γενικα και να παρεις δικαβαλο δεν χαλασε κατι ουτε αν ανεβεις καποια ανηφορα ουτε αν το ζεστανες 2 αντι για 1 λεπτο.Χαλαρα μην αγχωνεσαι το αγχος δεν βοηθαει πουθενα μη τρελενεσαι ολα καλα θα πανε.Τα περισσοτερα μαμα μηχανακια αμα εχουν λαδια μεσα αντεχουν φουλ (εκτος αν υπαρχει τιποτα αστοχεια υλικου και τετια)
  3. το κατεβασμα με ξερογκαζο μπορεις να το ψαξεις και στο youtube αν γνωριζεις αγγλικα ως ''rev matching'' και βοηθαει στο κατεβασμα μονο-για να ανεβασει στροφες ο κινητηρας.Αν εχεις παρατηρησει ειτε σε αυτοκινητο ειτε σε παπι η (φανταζομαι) οτιδηποτε (που εχει ταχυτητες) οταν κατεβαζεις ταχυτητα χωρις να ελατωσεις κινουμενη ταχυτητα οι στροφες ανεβαινουν.Πιο αναλυτικα:οταν πατας την ταχυτητα οι στροφες πεφτουν και οταν την αφηνεις και μπει η ταχυτητα στο κατεβασμα εκει γινεται το ανεβασμα στις στροφες του κινητηρα,γι αυτο με το ξερογκαζο ανεβαζεις εσυ απο μονος σου στροφες οταν πατας την ταχυτητα ετσι ωστε η αλλαγη να σε βρει με ανεβασμενες στροφες για να γινει ομαλα.Φυσικα παντα μιλαμε για μικρο ξερογκαζο οχι κανα ανοιγμα μισου γκαζιου κτλ.Σε μας που το κανουμε εξ αρχης η καιρο τωρα γινεται μηχανικα πλεον,ισως αργησεις λιγο αλλα θα το βρεις και θα δεις οτι ετσι θα σε βοηθαει και στην οδηγηση σου.Τωρα αν ειναι να σταματησεις(ακινητοποιηθεις) καπου,πχ σε φαναρι-εκει δεν υπαρχει λογος εφοσον εισαι σταματημενος μπορεις να τις αλλαξεις εκει απο 4η σε νεκρα και 1η. Γενικα μη κοιτας στανταρ πχ στα 20 βαλε δευτερα στα 40 τριτη κτλ.Αυτο θα ακους το μηχανακι σου τον ηχο του κινητηρα και θα το κανεις οταν πρεπει.Και το οταν πρεπει ειναι ουτε πολυ νωρις γιατι μετα δεν θα φορτωνει η επομενη ταχυτητα και θα πρεπει να ανοιγεις παραπανω γκαζι,αλλα ουτε και να μουγκριζει...χρυση τομη.Και αυτο με την εμπειρια θα το βρεις.Δεν χρειαζεται να κοιτας το κοντερ αλλα αν νομιζεις οτι σε βοηθαει καντο. Οσο για το ζεσταμα και γω ειμαι υπερ αλλα και εκει με μια χρυση τομη δεν θελει παρα πολυ.Τωρα ουτε και να σαι με το χρονομετρο στο χερι δεν χρειαζεται ουτε τιποτα.Αστο λιγακι 1'-1:30'.Μετα το πας χαλαρα και εισαι οκ.Γενικα ολα αυτα ειναι καλο να τα κανεις αν μπορεις και ανεξαρτητα αν το στρωνεις η οχι. Τωρα αν εισαι ατομο της υπερβολης(υπερβολικης λεπτομερειας),μη βαλεις 2ο ατομο,απεφευγε ανηφορες.
  4. καταλαβαινω τι εννοεις αγορινα.Σιγουρα το να βρεις ενα ατομο με γνωσεις τετοιου επιπεδου και να θελει κιολας να τις μοιραστει/να βοηθησει ειναι δυσκολο πραγματι.Δεν ειναι απολυτο εννοειται να ειναι μηχανικος μπορει απλα να το κατεχει και λογω πειρας,δεν με πειραζει αυτο.Απλα ναι οκ πρεπει να χει ασχοληθει με ενα δυο πραγματα παραπανω απο το λυσε δεσε και την κατανοηση του τροπου λειτουργιας ενος μοτερ για να απαντησει. Αμα ηταν κατι ευκολο πιστευω θα βρισκοτανε και ευκολα.καταλαβαινω οτι αυτο που ζηταω ισως και να ειναι αυτη η λεπτομερεια με τα ψιλα γραμματα κατω κατω,αλλα μου αρεσει να μαθαινω και κυριως να καταλαβαινω τη λογικη σε αυτα.Η αληθεια ειναι επισης πως συνηθως αυτο με τις υφες το κανουν οταν προκειται να ανοιξουν εισαγωγη εξαγωγη κτλ οποτε το να μου πει καποιος ναι ειδα διαφορα κανοντας το(πχ γυαλιζοντας ολη την εισαγωγη) δεν θα μου αρκουσε καθως η διαφορα μπορει να ειναι απο το ανοιγμα,γι αυτο ζηταω να μαθω τι ειναι καλυτερο σε καθε τυπο(injection/καρμπυρατερ) με αιτιολογηση.Μαλλον πολλα ζηταω
  5. γεια σας παιδες.θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις σχετικα με την ΥΦΗ(η αλλιως την επιφανεια) και ΟΧΙ το μεγεθος της εισαγωγης ενος μοτερ.Οτιδηποτε και αν ειναι αυτο απο παπι μεχρι αμαξι,μηχανη κτλ. Σιγουρα καταλαβαινω οτι αυτο θα φερει και αλλα πραγματα μεσα στη συζητηση πχ τι ειναι το μοτερ καρμπυρατερ ? injection?. Και επειδη ακριβως και γω θελω να τα ξεδιαλυνω λιγο στο μυαλο μου η ερωτηση απευθυνεται και στα 2 αυτα. Απο ξενες ιστοσελιδες που εψαξα υπαρχει ενας διχασμος και χωριζονται σε 2 μεριες οπου η μια λεει η εισαγωγη να ειναι ''γυαλισμενη καθρευτης'' και η αλλη λεει απλα εξομαλυνση(με χοντρο γυαλοχαρτο) και τιποτε αλλο διοτι η αγριαδα χρειαζεται στην εισαγωγη.Στο injection βλεπω οτι ειναι πιο ''χαλαροι'' δηλαδη σου λεει και να κανεις καθρευτη την εισαγωγη δεν τρεχει κατι ενω στο καρμπυρατερ ειναι πιο πως να το πω...αυστηροι?οτι ρε παιδι μου την χρειαζεσαι την αγριαδα μη το κανεις αν εχεις καρμπυρατερ... Για να γινω πιο ξεκαθαρος ομως θελω να μου πειτε σχετικα με την υφη σε ολη την εισαγωγη δηλαδη απο την εξω μερια του καρμπυρατερ η injection οπου δεχεται τον αερα,το εσωτερικο του,το πισω μερος του,το λαιμο μεχρι και τη/τις θυριδα(ες) εισαγωγης. Προφανως η ερωτηση αυτη απευθυνεται σε ψαγμενα που ασχολουνται /λυνουν/βελτιονουν μοτερ και οχι σε ατομα που δεν εχουν ιδεα η ξερουν 2-3 βασικα πραγματα(δεν απευθυνομαι καπου προσωπικα).Και θα ηθελα και μια δικαιολογηση της οποιας απαντησης γιατι ο στοχος μου ειναι πανω απ ολα να καταλαβω τη λογικη αυτου. Ευχαριστω πολυ και ελπιζω να υπαρχουν ατομα που θα ξερουν να απαντησουν επανω σε αυτο
  6. ισχυει για τα καυσαερια αλλα,ειναι και το τι θες να πετυχεις.Δηλαδη με σιγαστηρα κερδιζεις χαμηλα και εισαι πιο ησυχος,χωρις σιγαστηρα εισαι καλυτερος στα ψηλα και χειροτερος χαμηλα αλλα κανεις και θορυβο.Το καλυτερο ειναι να πετυχεις κατι ενδιαμεσο κατ εμε,γι αυτο καλο ειναι με σιγαστηρα αλλα τροποποιημενο ωστε να ειναι πιο ανοιχτος, αλλα και να μη παιρνει και τα αυτια των αλλων.Και κρατας με αυτον τον τροπο και το να μπορεις οταν πηγαινεις χαλαρα να μην ακουγεσαι ιδιαιτερα. Σιγουρα επισης μια εξατμιση aftermarket ειναι πιο ελευθερας απο τη μαμα ακομα και με σιγαστηρα να ειναι γιατι μεσα της δεν εχει διαφραγματα και καταλυτες,και στις περισσοτερες περιπτωσεις πιο ομορφη, και αν ψαξεις να βρεις και μια ποιοτικη τοτε θα ειναι και καλυτερης ποιοτητας απο τη μαμα αλλα και πιο ελαφρια(πολυ λεπτομερεια αυτο βεβαια). Παρολα αυτα ομως σε ενα μαμα εντελως μηχανακι σε αποδοση δεν θα δεις κατι το ιδιαιτερο αλλαζοντας μοναχα μια εξατμιση.Οχι οτι στα φτιαγμενα βλεπεις καποια ιδιαιτερη διαφορα λογω εξατμισης,απλα στα φτιαγμενα χωρις εξατμιση δεν θα λειτουργει ετσι οπως πρεπει-ουσιαστικα κατ αναγκαστικοτητα(αν δεν την θες) την αλλαζεις γιατι αλλιως τσαμπα το φτιαξιμο.
  7. νομιζω οτι για να βρεις την εξατμιση που πρεπει ναι μεν σιγουρα παιζει ρολο και το παχος στην κεφαλη,αλλα πολλα μηχανακια μπορει να εχουν ιδιο παχος.Αυτο που θα κοιταγα για σιγουρια ειναι τις κουρμπες που κανει η εξατμιση που στα περισσοτερα ειναι διαφορετικες.Αλλα και αυτο προυποθετει να εχεις μπροστα σου την εξατμιση η να μπορεις να καταλαβεις απο φωτο κτλ(που συχνα εχουν λανθασμενες φωτος η φωτος απο αλλα μοντελα οποτε προσοχη).Οποτε για σιγουρια ερωτηση και εισαι κομπλε.
  8. να καψει βαλβιδες μονο αν βαλεις μπουρι, με κανονικη εξατμιση αμα εχει ζοαν μεσα(ενα κυλινδρακι που μπαινει στην κεφαλη τιμης 1 ευρω περιπου) και δεν χανει η εξατμιση απο τρυπες και τετοια ειναι κομπλε.(εσενα θα χει κανονικα ζοαν εφοσον ειναι καινουργιο) Οι εξατμισεις ερχονται ετοιμες αλλιως ερχονται σπαστες(σωληνας-τελικο) αλλα σου εχουν και τον τροπο συνδεσης χωρις εσυ να χρειαζεται να προσθαισεις κατι.Οι περισσοτερες σπαστες απ οτι εχω δει εχουν ελατηρια τα οποια στα παρεχουν.Οποτε οχι δεν χρειαζεται να βαλεις τιποτα.Η μονωση μπαινει μεσα στο τελικο (υαλοβαμβακας η πετροβαμβακας) αλλα εσενα εφοσον παιρνεις καινουργια εξατμιση θα χει.Γενικα παιρνεις την εξατμιση την βαζεις και εισαι κομπλε. edit:Το μονο που μπορει να χρειαστεις ειναι κανα λαμακι γιατι ορισμενες φορες δεν κουμπωνουν ακριβως στο πισω μερος και ας ειναι και για το παπακι σου
  9. Κοιταξε στο car αν γραψεις ''wave 110 εξατμισεις'' θα σου βγαλει και αλλες αλλα καλυτερα ρωτα πρωτα σε κανα moto shop η κανα μηχανικο να σε σιγουρος απο πιο μηχανακι παιρνει εξατμισεις. απο ρυθμιση δεν πιστευω να θες κατι.Παντως η γνωμη μου ειναι να πας σε ποιοτικη εξατμιση, απο καλο υλικο δηλαδη για να μη σου σκουριασει σε 1-2 μηνες και δινεις μετα λεφτα για κολληματα προσωρινα η αλλαγη εξατμισης παλι.
  10. χειροποιητο εκκεντροφορο απο γνωστο μηχανικο επιλογης σου και αναλογα τον εκκεντροφορο που θα σου δωσει θα σου πει και το καταληλο καρμπυρατερ που θα χρειαστει για να δουλεψει σωστα και τις αναλογες ρυθμισεις.
  11. εκτος του λαδωματος,υπαρχει και το βενζινομα στο μπουζι που γινεται απο λαθος ρυθμιση μειγματος/λαθος ζιγκλερ κτλ.Σε καθε περιπτωση θα προτεινα αλλαγη με ενα γνησιο καρμπυρατερ η εστω federal.
  12. εγω θα σου προτεινα(εφοσον θες να το ανεβασεις κυβικα) τον γνησιο κυλινδρο ανοιγμα μεχρι το μαξιμουμ 52 η 52,5(για να μεινει και λιγο ψωμι και να μην ειναι οριο) και αγορα ενος πιστονιου στα αναλογα χιλιοστα japan.Απο μαρκες υπαρχουν αρκετες εξισου καλες και να το δωσεις(το πιστονι) μαζι με τον κυλινδρο για να στα ταιριαξει ακριβως στο ρεκτιφιε. Τα 53 χιλιοστα πιστονι για το μοτερ του astrea ειναι 110 κυβικα,τα 52 ειναι 106.και τα 52,5 ειναι 108.
  13. τσιμουχα στροφαλου ενοεις αυτη πισω απο το βολαν?και φλατζες τα λαστιχακια γυρω απο την πλακα και των βιδων? Παντως απ οτι ξερω δεν μπαινει μεσα στο μοτερ αυτη η βιδα,εχει στοπ εντος του καρτερ,δεν επικοινωνει με το εσω του μοτερ.Εκτος αν καποιος την παραβιδωσε(η κατι αντιστοιχο) και εσπασε τιποτα και εφτασε στα εσω.Αμα θες μπορεις να την βγαλεις και να δεις,ωστοσο ομως εφοσον πας σε μαστορα,γιατι δεν τον ενημερωνεις τον ιδιο και θες να το κανεις εσυ?
  14. Το σημειο που εχεις μαρκαρισμενο αν βγαλεις το λαστιχακι εχει(η πρεπει να εχει) απο μεσα μια βιδα με ροδελα που κραταει την φουρκετα του σασμαν.Τουλαχιστον ετσι ειναι στο astrea και στο glx που απ οτι ξερω ειναι μοτερ σχεδον ιδια με του δικου σου. Τωρα η βιδα που εχει εκει αριστερα θαρρω πως δεν σου χρησιμευει καπου διοτι ειναι για να μπαινουν εκει μεσα τα διαγνωστικα ταχυτητων για να σου τις γραφει στο κοντερ αλλα εσενα δεν συνδεεται καπου.
  15. η καμπανα οπως την βλεπεις σαν ενα συνολο,εχει απο μπροστα τη θεση για να μπαινουν οι δισκοι και πισω της ενα γραναζι.Αυτα τα δυο ειναι συνδεδεμενα με κατι βιδες(φαινοντε και στις 2 μεριες της) οι οποιες ισως εχουν αναμεσα κατι τσιμουχακια(δεν εχω ανοιξει καμπανα οποτε δεν μπορω να πω με σιγουρια).Αν παρεις μια μεταχειρισμενη καμπανα που βαραει στο χερι και κινησεις το γραναζακι θα δεις οτι εχει καποια μποσικα τα οποια αν δεις καινουργια καμπανα δεν θα τα εχει.Αυτα τα μποσικα δημιουργουν αυτον τον ηχο και λεμε οτι βαραει η καμπανα.Δεν επηρεαζει καπου αν ειναι υπο λογικα πλαισια το μποσικο που εχει, απλα ακουγεται.