vagoskonti

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1177
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

282 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος vagoskonti

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 03/08/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    υπολογιστες,
    gaming,
    μοτο,
    κηπουρικη,
    γυμναστικη και διατροφη,
    management,
    ξενη κυριως αλλα και ελληνικη μουσικη,
    ταβλι

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    astrea grand
  • myBike: Κυβισμός
    100

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    airoh miro sport

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    EXC
  • dreamBike: Κυβισμός
    520

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3670 προβολές προφίλ
  1. χειροποιητο εκκεντροφορο απο γνωστο μηχανικο επιλογης σου και αναλογα τον εκκεντροφορο που θα σου δωσει θα σου πει και το καταληλο καρμπυρατερ που θα χρειαστει για να δουλεψει σωστα και τις αναλογες ρυθμισεις.
  2. εκτος του λαδωματος,υπαρχει και το βενζινομα στο μπουζι που γινεται απο λαθος ρυθμιση μειγματος/λαθος ζιγκλερ κτλ.Σε καθε περιπτωση θα προτεινα αλλαγη με ενα γνησιο καρμπυρατερ η εστω federal.
  3. εγω θα σου προτεινα(εφοσον θες να το ανεβασεις κυβικα) τον γνησιο κυλινδρο ανοιγμα μεχρι το μαξιμουμ 52 η 52,5(για να μεινει και λιγο ψωμι και να μην ειναι οριο) και αγορα ενος πιστονιου στα αναλογα χιλιοστα japan.Απο μαρκες υπαρχουν αρκετες εξισου καλες και να το δωσεις(το πιστονι) μαζι με τον κυλινδρο για να στα ταιριαξει ακριβως στο ρεκτιφιε. Τα 53 χιλιοστα πιστονι για το μοτερ του astrea ειναι 110 κυβικα,τα 52 ειναι 106.και τα 52,5 ειναι 108.
  4. τσιμουχα στροφαλου ενοεις αυτη πισω απο το βολαν?και φλατζες τα λαστιχακια γυρω απο την πλακα και των βιδων? Παντως απ οτι ξερω δεν μπαινει μεσα στο μοτερ αυτη η βιδα,εχει στοπ εντος του καρτερ,δεν επικοινωνει με το εσω του μοτερ.Εκτος αν καποιος την παραβιδωσε(η κατι αντιστοιχο) και εσπασε τιποτα και εφτασε στα εσω.Αμα θες μπορεις να την βγαλεις και να δεις,ωστοσο ομως εφοσον πας σε μαστορα,γιατι δεν τον ενημερωνεις τον ιδιο και θες να το κανεις εσυ?
  5. Το σημειο που εχεις μαρκαρισμενο αν βγαλεις το λαστιχακι εχει(η πρεπει να εχει) απο μεσα μια βιδα με ροδελα που κραταει την φουρκετα του σασμαν.Τουλαχιστον ετσι ειναι στο astrea και στο glx που απ οτι ξερω ειναι μοτερ σχεδον ιδια με του δικου σου. Τωρα η βιδα που εχει εκει αριστερα θαρρω πως δεν σου χρησιμευει καπου διοτι ειναι για να μπαινουν εκει μεσα τα διαγνωστικα ταχυτητων για να σου τις γραφει στο κοντερ αλλα εσενα δεν συνδεεται καπου.
  6. η καμπανα οπως την βλεπεις σαν ενα συνολο,εχει απο μπροστα τη θεση για να μπαινουν οι δισκοι και πισω της ενα γραναζι.Αυτα τα δυο ειναι συνδεδεμενα με κατι βιδες(φαινοντε και στις 2 μεριες της) οι οποιες ισως εχουν αναμεσα κατι τσιμουχακια(δεν εχω ανοιξει καμπανα οποτε δεν μπορω να πω με σιγουρια).Αν παρεις μια μεταχειρισμενη καμπανα που βαραει στο χερι και κινησεις το γραναζακι θα δεις οτι εχει καποια μποσικα τα οποια αν δεις καινουργια καμπανα δεν θα τα εχει.Αυτα τα μποσικα δημιουργουν αυτον τον ηχο και λεμε οτι βαραει η καμπανα.Δεν επηρεαζει καπου αν ειναι υπο λογικα πλαισια το μποσικο που εχει, απλα ακουγεται.
  7. ειναι λογικο αυτο που λεει ο Ηλιας γιατι αμα ξεμαινει απο βενζινη μπορει να στο κανει αυτο.Ετσι οπως μας το περιγραφεις τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω.Ισως και να μη φταιει το σωληνακι σαν σωληνακι αλλα να κανει καμια καμπυλη αποτομη κτλ και να αργει να φερει βενζινη με αποτελεσμα να σου κανει αυτο που λες αμα ξεμενει το ποτηρακι.Δοκιμασε το δεν εχεις να χασεις κατι.Αμα λες κι ολας οτι στο ειπαν και αλλοι ισως να ειναι προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου.
  8. φορας φιλτρο στο καρμπυρατερ? αν ναι τι φιλτρο?εχεις ανοιξει θυριδες? αν ναι ποσο? και ποσο καλα παταει σε σχεση με το λαιμο του καρμπυρατερ?τα ζιγκλερ εισαι σιγουρος οτι ειναι τα σωστα?το μειγμα ειναι σωστο?τα ηλεκτρολογικα τα εχεις τσεκαρει?
  9. τα καρμπυρατερ αυτα ειναι ταιβανεζικα απομιμησεις keihin.Προτεινω original keihin η mikuni( μεταχειρισμενο πανω κατω τα ιδια λεφτα θα βγει).Το μεγεθος θα ελεγα αναλογα τι εχεις πειραξει στο παπι.αν δεν εχεις πειραξει τιποτα,δεν υπαρχει λογος να πας απο 16?18? (που φοραει ενα λιφαν) σε 28.Και παντα οτι και αν παρεις εξυπακουεται οτι θα συνοδευεται με σωστη ρυθμιση.
  10. keihin η mikuni και απο μενα.θα δωσεις μερικα ευρω παραπανω για μεταχειρισμενο θα το ρυθμισεις μια φορα και δεν θα ξανα ασχοληθεις με μπερδεματα και ιστοριες(αν εχει ρυθμιστει σωστα και τα εσω του ειναι κομπλε).το κινεζικο ειναι ρισκο μπορει να το ρυθμισεις να το ξανα ρυθμισεις και παντα να εχεις καποιο θεμα,νομιζω δεν αξιζει.τουλαχιστον οσο αφορα το θεμα καρμπυρατερ.Αλλωστε αφου τα δινεις για να φτιαξεις κατι φτιαχτο σωστα και μη τα τσιγγουνευτεις αλλωστε και το καρμπυρατερ θα παιξει ρολο στην αποδοση και μαλιστα σημαντικο.Μεταχειρισμενο κειχιν 24 εχω πολλα χρονια τωρα(σιγουρα 6, μπορει και παραπανω) και δεν μου εχει χαλασει ουτε το λαστιχακι που θεωρειτε κατι αναλωσιμο.
  11. Φίλε μου άμα ένα μαμά μηχανάκι που θεωρείται το μέγιστο της αξιοπιστίας που μπορείς να έχεις χαλαει μέσα σε τόσα χιλιόμετρα, πόσο πιστεύεις ότι θα σου κρατήσει άμα το κάνεις πιο γρήγορο; Σκυλιά μπορεί να είναι αλλά και το πιο τέρας αξιοπιστίας να πάρεις άμα κυκλοφορεί με τα μισά η και λιγότερο λάδια απ' ότι πρέπει μη περιμένεις να κρατήσει. Κομπλε Στρώσιμο ,σέρβις στην ώρα τους ,καλη μεταχείριση και έλεγχος άμα τα κάνεις αυτά θα κρατήσει.Αν οχι,καλή τύχη.
  12. Εγώ στο παπί μου με εκκεντροφόρο και καρμπυρατέρ και κάποιες άλλες δίκες μου μετατροπές χωρίς να έχω πειράξει στρόφαλο η πιστόνι δηλαδή μαμά σε κυβικά είχα sebring (και την έχω ακόμη αλλα στην αποθήκη) και πλέον έβαλα motosport η οποία έχει μεγαλύτερη μπούκα και ενώ εξωτερικά σαν μέγεθος φαίνεται ίδια με την sebring δεν είναι, καθώς η sebring μέσα στο τελικό έχει ένα διάφραγμα το οποίο η motosport δεν το χει για να μη σου τα πολυλογω το μηχανάκι έχασε στα χαμηλά εμφανώς και πήρε σε ευστροφία και μεσαία- ψηλά .άλλο ένα πράγμα όμως που δεν μου δούλευε με την sebring μου δούλεψε με τη motosport αυτό είναι το χωνί στο καρμπυρατέρ (το λένε και βεντουρι από το συγκεκριμένο φαινόμενο που ονομάζεται έτσι) Να σου πω την αλήθεια εγώ αυτό το είχα ψάξει από πριν και το είχα αγοράσει αλλά ήρθε και αυτή η σειρά(το engine masters) και το επιβαιβεωσε καθώς είναι ότι καλύτερο για χοάνη καρμπυρατέρ καθώς επιτρέπει το μέγιστο ποσοστό αέρα να εισέρχεται στο καρμπυρατέρ. Υπάρχει και σχεδιάγραμμα περί αυτού.Απλως θέλει ένα φίλτρο για να μη μπαίνουν όλα μέσα.Ασχετα όμως με όλα αυτά όπως είπα και στο πρώτο μου ποστ εδώ, το κάθε μηχανάκι και γενικά όχημα πρέπει να μπορεί να γεμίζει την εξάτμιση για να έχεις διαφορά προς το καλύτερο.συνεπως αν σε ένα εντελως μαμά άστρα βάλεις μοτοσπορτ μπορεί να πηγαινει χειρότερα αντί καλύτερα και με sebring να πηγαίνει καλύτερα παντου(χαμηλα-ψηλα).μπορει βέβαια και όχι.για μένα για να συγκρίνεις μια εξάτμιση με μια άλλη πρέπει πρωτα να είσαι σίγουρος ότι αυτό το όχημα είναι ικανό να την γεμίζει.Αυτο είναι η δική μου προσωπική εμπειρία δοκιμάζοντας.
  13. Υπάρχει μια σειρά μπορείς να την ψάξεις αν θες και έχεις χρόνο λέγεται engine masters(προϋποθέτει γνώσεις αγγλικών) αυτή λοιπόν η εκπομπή έχει κινητήρες από αμάξια και δοκιμάζουν διάφορα ανταλλακτικά σε δυναμομετρο και βγάζουν κάποια συμπεράσματα σύμφωνα με τα αποτελέσματα και εννοείται μιλάμε για ανθρώπους γνωστές με το αντικείμενο.καποια επεισόδια λοιπόν είχαν ακριβώς αυτό.Βεβαια εδώ θέλω να σημειώσω κάτι.οι εξατμίσεις οι μαμα στις μηχανές ειδικά οι σύγχρονες είναι πολύ μελετημένες και έχουν διαφορά πραγματακιά μεσα τα οποία στα παπιά δεν υπάρχουν οπότε δεν μπορώ να φέρω γνώμη σχετικά με αυτές.Απο διάφορες αναζητήσεις σε ξένα κυρίως φόρουμ .βίντεο κτλ βλέπω να επιβεβαιώνουν αυτά που προειπα και βγήκαν σαν αποτελέσματα στην συγκεκριμένη σειρά.Χωρις να κάνω διαφήμιση ή να χω κάποιο προσωπικό ώφελος θεωρω ότι αυτή η σειρά βοηθάει πολύ κάποιον που του αρέσει και θέλει να μαθει.
  14. Όσο πιο ελεύθερη είναι μια εξάτμιση τόσο περισσότερο δίνει ψηλά (+ ευστροφία)και κόβει χαμηλά(το ίδιο συμβαίνει και με το μάκρος της δηλαδή όσο πιο μακρυά τόσο πιο δυνατή στα ψηλά και όσο πιο κοντή στα χαμηλά και αντίστοιχα με το παχος του σωλήνα όσο πιο παχυς δύναμη ψηλά και όσο πιο λεπτός δύναμη χαμηλά).Αντιθετα μια όχι τόσο ελεύθερη εξάτμιση και όχι πολύ μακρυά δίνει χαμηλά και κόβει ψηλά. Όταν θες να στρώσεις ένα μοτέρ θες να πηγαίνεις με χαμηλές ταχύτητες και να τραβάει χωρίς να χρειάζεται να ανοίγεις παραπάνω γκάζι όσο γίνεται.Γι αυτό το λόγο η μαμά θεωρείται η καλύτερη εξάτμιση για το στρώσιμο ενός ΜΑΜΑ μηχανακιου.Ολα όμως αυτά που είπα συνοδεύονται από μια χρυσή τομη καθώς θα μπορούσε να δημιουργηθεί η απορία : σύμφωνα με αυτά που είπες δηλαδή αν βάλω μια εξάτμιση μεγάλης μηχανής το παπί θα πετάει; Προφανώς όχι.γιατι το θέμα είναι την εξάτμιση που θα βάλεις(οποία και αν είναι αυτή) να μπορεί να την "γεμίζει" το παπί και το κάθε όχημα.
  15. Η δικια μου γνωμη ειναι οτι το crypton x ειναι το καταλληλοτερο για delivery λογω υδροψυκτου μοτερ(οχι οτι με τα αλλα θα εχεις καποιο προβλημα απλα τεχνολογικα ειναι ανωτερο οσο αναφορα την αξιοπιστια) σαν δυναμη πιστευω οτι το fx ειναι το ανωτερο εξ αυτων. Και σαν η πιο οικονομικη επιλογη και ανεση το zx. Τωρα απο κει και περα θα εξαρτηθει απο την κατασταση που θα βρεις το καθενα το τι θα παρεις.Μπορει να σου πουμε ας πουμε παρε το x αλλα σε αυτα τα λεφτα που εχεις να διαθεσεις να ειναι ολα πιωμενα.Γι αυτο ειναι καθαρα βλεποντας και κανοντας. Τωρα αν δεν θες να τα διαθεσεις ολα τα λεφτα αλλα παρολα αυτα θες να παρεις καποιο απο αυτα μπορεις να παρεις ενα zx η modenas xcite (ιδια μοτερ και πιστευω οτι μπορεις πιο ευκολα να βρεις σε καλη κατασταση εναντι των αλλων 2) και απλως να κουμπωσεις επανω ενα aftermarket keihin καρμπυρατερ και να ειναι κομπλε με ενα ρυθμισμα και να μην εχεις κανενα απολυτως θεμα.(και αμα θες μπορεις να βαλεις και ενα νουμερο μεγαλυτερο για να πηγαινει και καλυτερα)