JimKarvo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1588
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

590 Excellent

Σχετικά με το μέλος JimKarvo

  • Κλάση
    Να θυμηθώ να βρω χρόνο να ταξιδέψω...
  • Γενέθλια 03/20/91

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.jimkarvo.gr
  • Skype
    jimkarvogr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XLV
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Blade 360

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2005 προβολές προφίλ
  1. ... To make a long story, short.. Χαιρετώ το forum! Έπειτα από ένα τυπικό service, σε μάστορα γείτονα, το οποίο περιλάμβανε καθάρισμα / ρύθμισμα καρμπυρατέρ, το μηχανάκι άρχισε να στάζει βενζίνη.. Το αναφέρω στον μάστορα, με ενημερώνει πως επειδή είναι παλιό το μηχανάκι ίσως να έχει χαλάσει κανένα ring. Λύνουμε, αλλάζουμε, δένουμε, συνεχίζει... Αυτή την φορά έφταιγε η βελόνα, αλλάζουμε... Συνεχίζει! για να μην τα πολυλογώ η ιστορία πάει 6 μήνες, μαζί με κάτι άλλα service το οποίο το μηχανάκι ήταν άχρηστο. Μετά από καιρό, πάω το μηχανακι σε άλλο μηχανικό, αφού δεν έβγαζα άκρη και η ψυχολογία μαζί με τα νεύρα μου δεν ήταν καλά.. Και έχουμε αυτό! Κάποιος, κάπου, κάποτε είπε να αφαιρέσει χωρίς λόγο και αιτία το μεγάλο που θηλυκώνει η βελωνα. από εκεί υπάρχει απλά τρελή διαρροή βενζίνης, με αποτέλεσμα το μηχανάκι να μπουκώνει, να πετάω λεφτά κτλ. επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω καρμπυρατέρ, υπάρχει κάποιος τρόπος, να γεμίσει αυτό το κενό, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση!
  2. Καλησπέρα παιδιά. Μπορεί να έχουν περάσει 2 χρόνια, οστόσο πριν 5 ημέρες βρέθηκε λύση πάνω σε αυτό το θέμα, και σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να το μοιραστώ μαζί σας. Τελευταία πηγαίνω την μηχανή σε ένα νέο συνεργείο, καθώς με τον παλιό είχα δει ότι μου έλεγε αρκετά ψέματα -χωρίς λόγο-, πράγμα το οποίο δεν μου αρέσει. Στο τελευταίο σερβις που κάναμε (αλλαγή δισκόφρενων - τακάκια μπρος πίσω, ρύθμιση βαλβίδων κτλ), μου πρότεινε δύο πράγματα για την κατανάλωση Αλλάζουμε μπρος γρανάζι από 15Τ σε 16Τ για λιγότερες στροφές στην ίδια ταχύτητα, και για να είναι πιο ομαλό το μηχανάκι Ελέγχει βαλβίδες και ρυθμίζει τα σωστά διάκενα Οι ρυθμίσεις έχουν γίνει κάπου στα 20 (όπως λέει το manual) αντι για 15 στις βαλβίδες (δεν κατάλαβα τι μου λέει, αν θέλει κάποιος, ρωτάω για λεπτομέριες) Το γρανάζι μπροστά σε 16 δίνει όντως μια καλύτερη τελική (δεν με ενδιέφερε) αλλά και πολύ χαμηλές στροφές σε ταξίδι σε επαρχιακο δρόμο (ήμουν στα 90-100 με κάτω από 4000 στροφές θυμάμαι) Αποτέλεσα είναι από εκεί που ήθελα γέμισμα στα 230 - 250 klm για να μην μείνω, ξαφνικά έκανα 312 χιλιόμετρα και δεν είχα πάει ρεζέρβα!!! Σε πρόσφατο ταξίδι, κατάφερα να γράψω κατανάλωση 5.01L / 100 klm. Εξωφρενικά χαμηλό νούμερο, και απίστευτα οικονομική, ξαφνικά η βενζινορούφα μηχανή μου :) PS: επειδή θεωρώ σωστό να λέμε σύμφωνα με την υποκειμενική μας γνώμη, "σωστούς μηχανικούς", το εn λόγο συνεργείο είναι στην Σφακτηρίας 1, στο μεταξουργείο Αυτά από εμένα, Καλά ταξίδια να έχουμε!
  3. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Τελικά μάλλον είναι μπαταρία. Δείχνει 12V, αλλά μόλις βάλω ένα φορτίο πάνω της (ουσιαστικά την οθόνη LCD του φορτιστή μου) πέφτει στα 7V. Την έβαλα να φορτίσει, μπας και! Αλλά γενικά κάνει κουλά πράγματα. Ανεβοκατεβάζει τάση ξαφνικά χωρίς λόγο, οπότε πάμε για νέα μπαταρία! Η αλήθεια είναι πως μια φορά το είχα ξεχάσει για κανά δίωρο με ανοιχτά τα φώτα, αλλά πήρε σκαστό και μετά έπαιρνε κανονικά. Λογικά όμως εκεί άρχισε να πεθαίνει!
  4. Hello συντροχοι! Ο λόγος για το Honda AX1, το οποίο εκεί που δούλευε μια χαρά (και είχα ανησυχήσει), ξαφνικά, δεν θέλει να πάρει μπρος. Συγκεκριμένα: κάνω στην άκρη να απαντήσω σε μια κλήση, και το σβήνω. Πάω να βάλω πάλι μπρος, γυρνάει λίγο η μίζα, και σταματάει, σαν να κάηκε ασφάλεια! Έλα που όμως δεν έχει κάψει καμία ασφάλεια και απλά μουλαρωσε! Οπότε, τι ξεκινάω να κοιτάω? Η Μπαταρία δε νομίζω να έχει θέμα σαν μπαταρία, βέβαια δεν ανάβει καμία λυχνία, αλλά σε κατάσταση αναμονής παίρνω 13V περίπου. Αν γυρίσω κλειδί, πέφτει η τάση, σαν να έχει βραχυκύκλωμα.. Βέβαια, σκαστο παίρνει μια χαρά, και δουλεύει άψογα...
  5. Δώσε Info..Ποιανού έτους;Θα χρειαστεί να αλλάξω ελαστικό πίσω λογικά ε;ΠΧ: Αυτό, κάνει; Πήγα σήμερα, μου είπε να πάω την ζάντα λυμένη να την δει. Θα ενημερώσω, με ότι μου πει!
  6. Καλημέρα σύντροχοι, Εδώ και χρόνια, στο AX-1 που έχω (πλέον ως βασικό όχημα για εντός πόλεως μετακινήσεις), το πίσω γρανάζι σπάει συχνά (σίγουρα μια φορά ανά έτος) Αυτό είναι θέμα σινεμπλοκ, και επειδή πλέον δεν με καίει ο χρόνος που θα φάω για να γίνει η επισκευή, Let's do it correcltly! So, ψάχνω κάποιο μηχανουργείο, το οποίο να εξειδικεύεται η έστω να κάνει πολύ καλή δουλειά στις ζάντες (αλουμινίου?) Συγκεκριμένα, εκεί που φωλιάζουν τα σινεμπλοκ, έχει φαγωθεί λίγο αλουμινίο. Γίνεται με κάποιον τρόπο σωστό, αυτό το κενό να καλυφτεί κάπως; Ξέρετε κάποιο μηχανουργείο, το οποίο μπορώ να πάω να το δουν; (Θα βγάλω την ρόδα, και θα πάω μόνο αυτή καθ' αυτή) Θα προτιμούσα περιοχές κοντά σε Καλλιθέα - Πετράλωνα Σας ευχαριστώ πολύ!
  7. Είμαι ανάεσα στα BS Και στα Anake 3
  8. Καλησπέρα παίδες :) Ελπίζω να ήσαστε όλοι καλά, μιας και έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ ενεργά :) Λοιπόν θα χρειαστώ νέα ελαστικά για το motori. Τι κάνω: Καθημερινα 20-3 χιλιόμετρα εντός Αθήνας. Ταξίδια Σπάνια / Καλοκαίρι συνήθως... Δεν με ενδιαφέρει τόσο η αντοχή σε χιλιόμετρα, τόσο όσο η ασφάλεια μου στις δύο ρόδες. Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης, με ταξίδι μια φορά το τρίμηνο/δίμηνο, και ΑΝ Τι να επιλέξω? Σας ευχαριστώ :)
  9. Οκ, κάθησα και διάβασα ότι έγραψες, και κατάλαβα πως δεν ζεσταίνονται γρήγορα. Δηλαδή είναι καλά για ταξιδιά, αλλά για 5km μέσα στην πόλη δεν προλαβαίνουν να κάνουν κάτι..
  10. Βρήκα από άλλο forum για το συγκεκριμένο ελαστικό το εξής: "Επίσης εχουν πολυ αργή κορώνα." Αυτό τι σημαίνει; Έλεγα μεταχειρισμένο για χώμα, διότι ΊΣΩΣ το χρειαστώ για 10 μέρες μόνο (και αν) Γενικά διάβασα καλά λόγια για αυτό. Ένα μέτριο προς καλό λάστιχο δλδ, που αντέχει πολλά χιλιόμετρα Πέρα από τα χιλιόμετρα, σε τι άλλο τα θεωρείς καλά; Είδα ένα review, αλλά μιας και έχουμε το ίδιο μηχανάκι, προτιμώ την γνώμη σου! Δεν βρήκα κάτι σε bt501 εκτός αν είναι συντομογραφία..
  11. hj

    Μπράβο στον ksino, που απάντησε σοβαρά, και πέταξε το κρανάκι σε πολύ ωραία φράση!
  12. Η μηχανή αυτή την στιγμή φοράει Michelen (νομίζω τα SIRAC). 2 ετών ελαστικά και τα κρατήματα είναι χειρότερα από αυτά των παντοφλών μου. Τώρα που άρχισε να βρέχει ειδικά, αφήστε τα. Εχθές έκανα πατινάζ με 220 κιλά μηχανή στην Πατησίων! Οπότε πάμε για νέα ελαστικά (λογικά από το νέο έτος, για χειμώνα θα προσπαθήσω να την παλέψω με το ΑΧ-1 που έχει νέα ελαστικά). Χρήση: Αθήνα, Ταξίδια, και σπάνια χώμα (τα συγκεκριμένα ελαστικά δεν κάνουν τπτ στο χώμα..) Θα προτιμήσω κάτι σε ασφάλτινο καθαρά πχ. (Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ασφάλτινο, και σε ένα που πατάει και χώμα, είναι στην απόδοση, στην ταχύτητα, και ίσως και στην κατανάλωση; ) Υπάρχει η περίπτωση το επόμενο καλοκαίρι να ανέβω προς Άγραφα, οπότε εκεί θα χρειαστώ λάστιχα για χώμα. Υπάρχουν κάπου που να πουλάνε μεταχειρισμένα ελαστικά σε κάποια καλή τιμή;
  13. Μια μικρή κ αμοντάριστη βόλτα με το Honda Transalp 2007 (XL650V). Εύκολη η ψιλό-ανάβαση, αλλά στην μικρή κατηφόρα, τα χρειάστηκα λίγο.. https://www.youtube.com/watch?v=366D_C5uGIo&feature=youtu.be
  14. Παιδιά, ότι γράφουμε γενικά καλό είναι. Υπάρχουν πράγματα που εσύ τα θεωρείς αυτόνοητα, αλλά εγώ δεν το σκέφτηκα καν! Λοιπόν. Τελικά ήταν οξειδομένα καλώδια, και αλάξαμε και μπαταρία.. κόστος 45€ (στα καλώδια έριξε σπρει)