stavros-2stroker

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2530
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1086 Excellent

Σχετικά με το μέλος stavros-2stroker

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YZF-R6
  • myBike: Κυβισμός
    599

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3664 προβολές προφίλ
  1. Οι καταναλωτές πλέον έχουν γίνει beta testers είτε μιλάμε μοτοσικλέτες είτε για ηλεκτρονικά κλπ και το έχουμε αποδεχτεί εκεί είναι το πρόβλημα.
  2. Σύμφωνα με ότι ακούω και ότι διαβάζω σε διάφορα sites , πλέον ότι έρχεται από κίνα (ebay , gearbest ,aliexpress κλπ) περνάει τελωνείο , εσείς για δέματα αξίας <22€ (ή και μεγαλύτερης αξίας) έχετε πληρώσει δασμούς ; Παρήγγειλα μία θήκη κινητού και μία ζελατίνα (ανεμοθώρακα) μοτο με 10€ από το ebay και ψιλο-ανησυχώ . Για την θήκη δεν με νοιάζει (και 100% φόρο να πληρώσω το ποσό παραμένει μικρό) αλλά στην περίπτωση της ζελατίνας το δέμα θα είναι σχετικά μεγάλο και στην Ελλάδα το ίδιο προιόν (no-name κινεζιά) κοστίζει 50+ € οπότε αυθέρετα θα θεωρήσουν ότι αγοράστηκε έναντι κάποιου αντίστοιχου ποσού.
  3. Στα 700ε και εγώ μόνο παπί προτείνω ΑΛΛΑ μόνο για οικονομικούς λόγους , με το παπί (ή σκουτερ) δεν μπορείς να διανήσεις μεγάλες; αποστάσεις με κάποια υποτυπώδη άνεση.
  4. Όχι πως έχει σημασία αλλά απο φανάρι σε φανάρι innova i (με εξάτμιση takegawa) ΔΕΝ περνάει "μαμα" CBR 125. Έχεις οδηγήσει 125αρια μοτοσικλετάκια ; cbr 125 , r125 ή κάτι άλλο ;
  5. 51 mm (84.5 cc με "μαμά" διαδρομή) ίσως και 52 mm (88cc) αν είναι "πιστή" αντιγραφή των honda . Πάντως δεν συμφαίρει να το ανοίξεις γιατί δεν θα κρατήσει για πολύ καιρό και τα € σου θα πάνε χαμένα .
  6. πολύ πιθανο να είναι ο ανορθωτής το πρόβλημα
  7. Αν θυμάμαι σωστά στις 6κ είναι στα 110-112 , στα 100 πρέπει να είναι περίπου στις 5500 rpm
  8. Έκανα την πρώτη μέτρηση στο R6 (σε ημιαστικο περιβάλλον) και έβγαλε 6.3 λ /100 χλμ δουλεύοντας κυρίως μέχρι τις 6Κ στροφές και ΠΟΤΕ πάνω από τις 8Κ ΑΛΛΑ με βρώμικο φίλτρο αέρα στο 80% των χλμ και με κάποια ανοίγματα του γκαζιού σε υπερβολικά χαμηλές στροφες . Θεωρώ ότι στην επομενηέτριση θα είναι λίγο πιο κάτω.
  9. Περίπου που κυμαίνεται το κόστος για ηλεκτροστατική βαφή σε ζάντες ;
  10. 1) δεν έχεις ισσοροπία - χρειάζεσαι αρκετή εξάσκηση μέχρι να δώσεις για το δίπλωμα 2) η πίεση των ελαστικών ήταν πολύ χαμηλή 3) ο/η συνεπιβάτης σε έριξε 4) το μηχανάκι ήταν υπερβολικά αδύναμο και έπεσες σε στροφή
  11. Ευχαριστώ αλλά η αλήθεια είναι ότι το πηγαίνω πολύ χαλαρά , ούτε καφετέριας δεν είναι η χρήση που του κάνω :P
  12. Άλλαξα φίλτρο αέρα και μπουζί στο ρ6 Η γνώμη μου για την αλλαγή μπουζί : DO NOT TRY THIS AT HOME Όποιος δεν έχει πολύ χρόνο και άλλο όχημα διαθέσιμο καλύτερα να μην το δοκιμάσει σε ss/sbk , η δυσκολία σε σχέση με την ίδια εργασία σε v-strom πρώτης γενιάς είναι x3 .
  13. Συνήθως δεν υπάρχει μόνο ένα σωστό ιξώδες , ενδεικτικά στο CBF 250 στο ευρωπαικό owner's manual γράφει 10w-30 ενώ έχει και ένα πινακάκι που γράφει και 10w-40 ενώ το βραζιλιάνικο workshop manual γράφει 20w-50 .
  14. ή έστω CBR 125
  15. ΥΓ τα ορθογραφικά στο πρώτο post βγάζουν μάτι