stavros-2stroker

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2659
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

stavros-2stroker last won the day on February 7

stavros-2stroker had the most liked content!

Πόντοι

1225 Excellent

Σχετικά με το μέλος stavros-2stroker

  • Κλάση
    https://ytcropper.com/cropped/cL5b12e75ec1c96

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Springfield

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YZF-R6
  • myBike: Κυβισμός
    599

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    ZONTES über
  • dreamBike: Κυβισμός
    Alles

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4680 προβολές προφίλ
  1. Ας γράψω και εγώ τα ίδια , ΜΗΝ δώσεις για Α2 δεν υπάρχει κανένας λόγος είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με το Α .
  2. Δυστυχώς επειδή την έχω πατήσει και εγώ στο παρελθόν πολλές φορές το φτηνό το πληρώνεις ακριβά
  3. Αν κάτι είναι ελαττωματικό ότι και αν κάνεις εσύ το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο
  4. Για τα σερβις θα βρίσκεις αλλά μην είσαι σίγουρος ότι θα βρίσκεις για τις επισκευές
  5. Μήπως Μήπως υπάρχει κάποιο ρελέ που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ , αν ναι βγάλε το και καθάρισε τις επαφές .
  6. Καταρχάς όποιο (4τ) 125 και αν πάρεις προσπέραση με ασφάλεια σε όχημα που κινείται με πάνω από 60 χλμ/ω δεν κάνεις. Επίσης αναφέρεις ότι θες μόνο καινούριο ενώ το wolf 125 δεν υπάρχει , για το keeway αμφιβάλλω αν υπάρχει σοβαρή αντιπροσωπία.
  7. Άλλο παλιό και άλλο κλασσικό ,ό ταν κάτι είναι παλιό δεν σημαίνει ότι αυτόματα έχει κάποια αξία. Επίσης όσα έχουν γραφτεί για αυτές τις μοτ/τες δεν ισχύουν μόνο για σήμερα και στην εποχή τους ήταν πίσω.
  8. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι να αγοράσεις καινούριο και να το κρατήσεις για πάντα εκτός και αν είσαι λαμόγιο και μπορείς να ανταλλάζεις 2-3 φορές τον χρόνο χωρίς να ξοδεύεις τίποτα και κάθε φορά να βρίσκεσαι με κάτι μεγαλύτερης αξίας .
  9. Η γνώμη μου είναι πως αν δεν μπορείς να βρεις το πρόβλημα πρώτα κάνεις μια έρευνα για το πια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα και μετά ελέγχεις τα αντίστοιχα μερη/εξαρτήματα . Όταν έψαχνα για το δικό μου R6 που είναι 03-04 (για να ξέρω τι να περιμένω) διαβάζοντας γενικά για όλα τα R6 τα πιο συνηθισμένα προβλήματα είναι οι πολλαπλασιαστές και ο τεντωτήρας της καδένας και ανάλογα αν θα αλλάξεις έγκαιρα τον τεντωτήρα καδένα και γλίστρα , μετά από αυτά ελέγχεις τον συμπλέκτη.
  10. To μόναδικό νεο ΚΤΜ που μου αρέσει εμφανισιακά , τους ίππους θα τους δούμε στο δυναμόμετρο.
  11. To αερο-ελαιοψυκτο 250 χωρίς keyless κλπ περιττά πιστεύω ότι είναι πιο "τίμιο" από το γελοίο (για μένα) Χ310 και αν έβγαινε και σε νορμαλ χρώματα θα μπορούσαν περισσότεροι να το πάρουν στα σοβαρά.
  12. To cbf ήταν ένα παράδειγμα , το steed 400 είναι βαρύ (και γενικά αλλά και για την ιπποδύναμη του) και δεν είναι και ότι πιο συνηθισμένο οπότε μην περιμένεις να βρίσκεις σχετικά φτηνά ανταλλακτικά . Σου αρέσει ; αγόρασε το . Θα το αγόραζα εγώ ; όχι . Πάντως του αναγνωρίζω ότι είναι συμπαθητικό για την κατηγορία του
  13. Δεν είστε γνώστες , δε ξέρετε !
  14. Dy 125

    "Facelift" του sprinter με 1800€ , όχι ευχαριστώ
  15. Από ότι γνωρίζω ανταλλακτικά βρίσκεις κανονικά