stavros-2stroker

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2610
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

stavros-2stroker last won the day on February 7

stavros-2stroker had the most liked content!

Πόντοι

1203 Excellent

Σχετικά με το μέλος stavros-2stroker

  • Κλάση
    https://ytcropper.com/cropped/cL5b12e75ec1c96

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Springfield

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YZF-R6
  • myBike: Κυβισμός
    599

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    MT-09
  • dreamBike: Κυβισμός
    847

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4566 προβολές προφίλ
  1. Ίσως ο όρος adventure αναφέρεται στο τι θα ζήσουν οι κάτοχοι του όταν αρχίζει να βγάζει προβλήματα *επίσης το moto Τρίτη θα μπορούσε να γράψει την πηγή του ελλιπέστατου άρθρου
  2. Είχα οδηγήσει cbf 125 ενώ είχα cbr125 (με καρμπ.) , το μόνο πλεονέκτημα του cbf ήταν η πιο όρθια θέση οδήγησης . Το cbr έχει πιο δυνατό κινητήρα και 6τάχυτο σασμάν (για μένα πολύ μεγάλο +) καλύτερο πλαίσιο , καλύτερες αναρτήσεις , καλύτερα φρένα είναι πιο ποιοτική κατασκευή . To μόνο αρνητικό του cbr ήταν τα πολλά πλαστικά , ακόμα και η θέση οδήγησης δεν ήταν και τόσο κακή επειδή τα clip-ons δεν ήταν τόσο χαμηλά όσο στα αληθινά ss (σίγουρα ήταν πολύ πιο άνετο από το r6) . @ShapeshifterGR98 το cbr είναι "παπί" ενώ το cbf "μηχανή" ; γελάει ο κόσμος ...
  3. Εγώ βλέπω διαφορετικό πλαίσιο , διαφορετικό κινητήρα , monoshock στο ένα και διπλές αναρτήσεις στο αλλο δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει ότι "Η βάση για το Gemini Scrambler είναι το buccaneer"
  4. έχουν και τα 2 ένα καπάκι με τρύπες
  5. Σε σχέση με το gsxr μόνο που έχει τιμόνι φτάνει για να πεις ότι βολεύει αλλά για μένα δεν αξίζει να μπλέξεις με tuono μετά από τα προβλήματα που είχες gsxr , το ξέρω ότι βγαίνω off-topic αλλά αν έβρισκες ένα "μαμα" TDM θα το χαιρόσουν περισσότερο.
  6. Μηδενική συντήρηση λόγω του αξιόπιστου μονοκύλινδρου αλλά είναι υδρόψυκτο 100000 χρονών , θα τρυπήσει το ψυγείο , θα χρειαστεί αντλία νερού κτλ Εγώ ψηφίζω αερόψυκτο
  7. Σου είπε ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι από κακό καύσιμο ή είναι κάτι που απλά σου έχει πει κάποια στιγμή ; Γενικά ισχύει ότι μπορεί να ανάψει το check λόγω κακού καυσίμου (πχ μπορεί να βγάλει σφάλμα για misfires) αλλά αυτό μου ακούγεται σαν δικαιολογία κάποιου που δεν θέλει να ασχοληθεί ή κάποιου που δεν έχει διαγνωστικό και δεν θέλει να σε στείλει αλλού. Εφόσον άναψε το check το μηχανάκι πρέπει να συνδεθεί στο διαγνωστικό , σίγουρα έχει τουλάχιστον ένα σφάλμα. Ανάλογα με το ποιο/ποια σφαλμα-τα θα γράψει προσαρμόζετε τους ελέγχους που θα γίνουν.
  8. Για μένα η καλύτερη λύση είναι ένα παπί , αν βρεις κάτι που καλύπτει τις παραπάνω προϋποθέσεις θα είναι αρκετά παλιό και ενδεχομένως δεν θα λειτουργεί όταν θα το χρειάζεσαι.
  9. To check engine ανάβει ;
  10. Είχα το ίδιο πρόβλημα στο παπί (astrea άλλου τύπου όχι dream) , καθάρισα πολλές φορές το καρμπ. και του άλλαξα ζικλερ - φλάντζες- orings αλλά χωρίς αποτέλεσμα , μόνο αλλάζοντας θέση στη βελόνα δούλεψε για κάποια χλμ αλλά και πάλι το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε. Στο τέλος βαρέθηκα να ασχολούμαι με αυτό και του άλλαξα το καρμπιρατέρ με ένα τυχαίο κινέζικο το οποίο χωρίς να πειράξω καθόλου τη βίδα του μείγματος δουλεύει ικανοποιητικά . Ως τώρα δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα (νομίζω 1100-1200) οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει για πολύ.
  11. Tο καρμπιρατέρ είναι keihin ή ιμιτασιόν-κινέζικο ;
  12. Ρωτάς , σου απαντάνε και μετά το παίζεις θύμα . Αφού δεν σου αρέσουν οι απαντήσεις κάλλιστα θα μπορούσες να μην ρωτάς .
  13. Την ισχύ τη βρίσκουμε από την έγκριση τύπου οπότε δεν έχει σημασία αν αναγράφεται στην άδεια .