stavros-2stroker

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2675
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

stavros-2stroker last won the day on February 7 2018

stavros-2stroker had the most liked content!

Πόντοι

1254 Excellent

Σχετικά με το μέλος stavros-2stroker

  • Κλάση
    https://ytcropper.com/cropped/cL5b12e75ec1c96

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Springfield

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YZF-R6
  • myBike: Κυβισμός
    599

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    ZONTES über
  • dreamBike: Κυβισμός
    Alles

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4863 προβολές προφίλ
  1. Είδα ένα μικρό κομμάτι από το βίντεο αλλά αφού ξεκινά με "Το δυνατότερο παπί της κατηγορίας ever" πρέπει να δω όλο το video ΥΓ αν αρχίσει να πουλάει το VF θα πάρω dinamik
  2. διαστάσεις ελαστικών λέει ;
  3. ΤεΤΧοι είστε οι ΧονΔακιδες
  4. Όμως αν ακούσει ο πελάτης " μονάδα ελέγχου" ή το "διαγνωστικό" διαγνωστικό δε θα ψαρώσει το ίδιο
  5. αυτό είναι για τις αστείες-περίεργες αγγελίες
  6. Προσπαθεί να πουλήσει την εικονιζόμενη κινεζιά Gemini Riva 125 σαν Vespa S125 https://www.car.gr/17855036-piaggio-vespa-s125
  7. Όμορφο (για τα σημερινά δεδομένα ) , αλλά 208 kg όταν το F4i πριν τόσα χρόνια ήταν 193 kg. Ακόμα και να του "χαρίσουμε" 5kg λόγω euro 4 , υπάρχει διαφορά .
  8. Καταρχάς για να γίνει αμέσως η μεταβίβαση πηγαίνεις στη διεύθυνση μεταφορών & επικοινωνιών του νομού σου και όχι σε ΚΕΠ . Σε κάποιες περιπτώσεις εκεί υπάρχει εκεί ένα μηχάνημα-αυτόματος πωλητής στο οποίο πληρώνεις και σου βγάζει το παράβολο , αν δεν υπάρχει πηγαίνεις πρώτα στην τράπεζα και παίρνεις το παράβολο των Χ € για τον Υ αγοραστή για το όχημα με τον Ζ αριθμό κυκλοφορίας και μετά πηγαίνεις και κάνεις την μεταβίβαση . Επίσης ενημέρωσε τον πωλητής ότι πρέπει να έχει βεβαίωση από την εφορία για τα τέλη κυκλοφορίας .
  9. 20141217_jakarta.jpg
  10. Αφού έπαιξα παραπάνω και με διαφορετικές μοτο , έχω να συμπληρώσω ότι το παραπάνω σχόλιο μου για το trc ισχύει για κάποιος μοτ/τες αλλά όχι για όλες τις κατηγορίες , δηλαδή , πχ στα GS , Dorsoduro και 851 ακόμα και με κλειστό trc η συμπεριφορά τους δεν αλλάζει (όσο "τάφοι"και να είναι υπό κλήση στη στροφή κάτι πρέπει να γίνει αν ανοίξεις πολύ γκάζι ) ενώ σε ισχυρά ss πχ gsxr 1000 υπάρχει όντως διαφορά και η συμπεριφορά τους είναι όπως στο ride 2 . Ένα ακόμα αρνητικό που ξέχασα να γράψω παραπάνω είναι ότι δεν μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα από Ν σε 1η με κλειστό γκάζι Στις θετικές αλλαγές είναι ότι έχει κάποιους αγώνες αντίστοιχους με τα διπλώματα του Gran turismo έτσι ώστε να μάθεις το παιχνίδι Γενικά το Tourist Trophy αν και με τα σημερινά δεδομένα είναι arcade . Από την τρέχουσα δεκαετία είμαι μεταξύ ride 2 & 3 αν και έχουν πολλά προβλήματα αλλά επειδή η polyphony δεν βγάζει το ΤΤ2 δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός .
  11. Έπαιξα λίγο και .... οι πρώτες εντυπώσεις δεν είναι καλές σε σχέση με το 2 Στα physics μου έδωσε την εντύπωση ότι έκανε ένα βήμα πίσω , χωρίς assists (εκτός από το tuck in που έχω πάντα on) βγαίνοντας εκτός πίστας δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά με όταν πατάς στην άσφαλτο , με το trc κλειστό οι μοτ/ες συμπεριφέρονται σα να έχεις το trc στο medium στο ride 2 (για το anti wheelie δεν είμαι σίγουρος) και γενικά σε αυτό τον τομέα νομίζω ότι μοιάζει πιο πολύ στο 1. Στα γραφικά μου αρέσουν τα μοντέλα των μοτ/των αλλά το περιβάλλον είναι απλά οκ ενώ τα menu είναι αχρείαστα περίπλοκα και βαριά. Το optimization νομίζω πως είναι χειρότερο από ότι στο 2 και καλύτερο από το 1. ενδεικτικά pc με coffee lake Pentium , gtx1050ti και 8gb ddr4 στο 2 παίζει 1080p60 με max settings ενώ στο 3 δυσκολεύεται να κρατήσει τα 60fps ακόμα και με medium settings (και με αισθητά κατώτερα γραφικά) . Οι πίστες/διαδρομές μου αρέσουν (μόνο που έχει laguna seca είναι ένα + για μένα) και τις προτιμώ σε σχέση με των προηγούμενων Έχει livery editor , τα υπόλοιπα cosmetic mods είναι όπως ήταν , στον κινητήρα έχουν βάλει πιο πολλές αναβαθμίσεις που δίνουν από 1hp για 2000+ cr που υπάρχουν μόνο για να τις αγνοείς , ενώ οι αναβαθμίσεις που ήδη υπήρχαν δίνουν μικρότερη αύξηση ιπποδύναμης έτσι ώστε να σταματήσεις να ασχολήσε με αυτό το μέρος του παιχνιδιού , πχ το power commander και το φίλτρο δίνουν από 1hp ενώ ΑΚΟΜΑ μπορείς να βάλεις power commander όταν υπάρχει καρμπιρατέρ. Εν κατακλείδι προς το παρών προτιμώ το ride 3 μου φαίνεται ότι είναι ένα βήμα πίσω για τη σειρά , προτιμώ το ride 2 και σίγουρα θα εκτιμούσα περισσότερο ένα expansion με τις νέες πίστες σε σχέση με το νέο game , αυτά ως τώρα .