ANDREASP

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    514
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

565 Excellent

Σχετικά με το μέλος ANDREASP

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 05/09/59

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.facebook.com/groups/865750256785935/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    fjr 1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark RSX
  1. Dy 125

    Εγω το εχω εναμιση χρονο και 8.000 χιλ. Η τελικη του φτανει ευκολα τα 110 και αν εχεις δρομο και τα 115. Εχει καποια προβληματα με τα ηλεκτρικα του (καιει τις λαμπες γρηγορα και η μπαταρια του δεν κραταει πανω απο 10 μηνες) αλλα γενικα ειναι πολυ καλο για την δουλεια και γιατι οχι και για την βολτουλα σου......
  2. Καλως να ερθεις. Στο περιπτερο Χαιδαριου θα ειμαστε την Κυριακη 27/10/19 κατα τις 8,15 με αναχωρηση 8,30, ενα ασημι FJR με μπλε ριγες και ενα Aprilia tuono πολυχρωμο..
  3. Δυστυχώς ο υιός της γρίπης με επισκέφτηκε για τα καλά...Συνεπώς η εκδρομή αναβάλλεται για την επόμενη Κυριακή 27/10/2019.....
  4. Εμεις θα ειμαστε κανα τριωρο στην λιμνη.....Ελατε....Απο Πατρα ειναι καμια ωριτσα....
  5. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ 27/10/19 Την Κυριακη που μας ερχεται θα κανουμε μια βολτουλα για καφε στην Λιμνη Δοξα-Φενεο Ξεκιναμε απο το περιπτερο Χαιδαριου 08.30. Θα παμε απο Νεμεα(Ολυμπια οδο) και θα επιστρεψουμε απο το Κιατο (Κορινθου-Πατρων.) Η συνολικη διαδρομη ειναι 330 χιλιομετρα περιπου. Θα ειμαστε γυρω στις 10.30 στην λιμνη και θα αναχωρησουμε στις 13.00 για να ειμαστε στα σπιτια μας κατα τις 15.00. Οι ταχυτητες ειναι σχετικα μικρες (140 εθνικη και στον επαρχιακο χαλαρα και με ασφαλεια.) Οποιος εχει κεφι και χρονο καλοδεχουμενος. https://www.google.gr/maps/dir/Σταθμός+14,+Λεωφόρος+Αθηνών,+Χαϊδάρι/Νεμέα/Λίμνη+Δόξα,+Φενεός/Αθήνα/
  6. Το προβλημα για εμενα ειναι ο χρονος που διαθετουν, κυριως τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια, στην συντηρηση η την επισκευη της μηχανης μας. Οταν ενα μεγαλο συνεργειο βγαζει 30 η ακομη και 40 μηχανακια τη ημερα με δυο μηχανικους (το παραδειγμα δεν ειναι τυχαιο), το αφεντικο απλως να "επιβλεπει", να κανει δημοσιες σχεσεις και μια κοπελα να κοβει τα τιμολογια - αποδειξεις, μην περιμενετε σοβαρη δουλεια. Λαδακια φιλτρα και παρακαλω ο επομενος. Το εχω ξαναπει. Η συντηρηση της μηχανης μας θα πρεπει να γινεται απο εμας. Το repair manual, σωστα εργαλεια, μερακι και μπορειτε να κανετε σχεδον τα παντα.
  7. Αλλαξα μπαταρια μετα απο εξι μηνες αλλα και παλι ψόφησε..Οταν την εβαλα την μετρησαμε και φόρτιζε σωστα...Εχει αντιμετωπίσει καποιος το ίδιο πρόβλημα? ΥΓ Για να μην αδικω το μηχανακι και στο KZR το ιδιο προβλημα ειχα......
  8. Dy 125

    Εχω ενα Nova DY 125 του 18. Εχτες καθως το οδηγουσα ο αριστερος μασπιες κατεβηκε ξαφνικα πεντε ποντους. Ο λογος ηταν οτι οι τρεις απο τις τεσσερις βιδες που συγκρατούν ολο το συστημα των μασπιεδων και των δυο σταντ(διπλο και νυχι) ειχαν ξεβιδωθει Μαλιστα οι δυο αριστερες ειχαν φυγει τελειως. Αντικατεστησα βεβαια τις δυο εσφιξα τις αλλες δυο και το προβλημα λυθηκε. Καλο ειναι οσοι εχουν παρόμοιο μηχανακι ας κανουν ενα σφιξιμο στις τεσσερις αυτες βιδες προληπτικα γιατι ειναι αρκετα επικινδυνο να φυγει ολο το συστημα που συγκρατει του μασπιεδες και τα σταντ.Χρειαζεται ενα εξαγωνο κλειδι 13mm
  9. Η κατω ειναι τα πορειας (το ειδα οτι ειναι λιγο ψηλα και τα κατεβασα λιγο). Η δεσμη ειναι πολυ σωστη τωρα. Δεν ενοχλει καθολου τους απεναντι και τους προπορευομενους Οι προβολεις ασφαλως ειναι πολυ δυνατοι και τους αναβω μονο την ημερα για λογους ασφαλειας (για να με βλεπουνε.) Γενικα παντως ειναι καταπληκτικα τα φωτα Καμια σχεση με τις αλογόνου. Το συστήνω ανεπιφυλακτα.
  10. Φιλε μου τα xenon ολοιοι κατασκευαστες τα εχουν σταματησει Νομιζω κατι παραπανω ξερουν. Στα μηχανακια δε, δεν τα εβαλαν ποτε. Μην μπλεξεις. φωτο θα εχετε συντομα.
  11. Η τεχνολογια xenon ειναι παρελθον...Ασε που χρειαζεται τεραστια μετατροπη και παλι φωτα δεν θα εχεις. Οι λαμπες που εβαλα ειναι παρα πολυ καλες Στα πορειας η διαφορα ειναι απλα τεραστια χωρις να τυφλωνει τους απεναντι. Σε μια διαδρομη που εκανα εχτες περιπου μισης ωρας, μεσα στην πολη, δεν ειδα να ενοχλειται κανενας. Σε επαρχιακό δρομο ακομη δεν εχω κανει δοκιμη. Θα σας γραψω εντυπωσεις την Κυριακη το βραδυ. Ισως οι ακριβοτερες να ειναι ακομη καλυτερες, ομως νομιζω οτι ειναι υπεραρκετο το φως που εχω με αυτες που εβαλα.
  12. Αυτες πραγματι ειναι καλυτερες. και περισσοτερα w. Απλως επειδη δεν ηξερα αν θα εχω αποτελεσμα, γιαυτο και επελεξα τις φθηνοτερες..Κανουν ομως πολυ καλη δουλεια και οι φθηνες... Με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω φωτο. Λαθος... ειναι λιγοτερα w Παντως αν προσεξεις ειναι στο ιδιο υψος τα λεντακια Απλως η ακριβη εχει τα δυο πισω λεντακια λιγο στο πλαϊ..Δεν ξερω αν παιζει ρολο στην γωνια που ριχνει το φως στον καθρεπτη...Πιθανον να παιζει γιατι αν και λιγοτερα w εχει περισσοτερα lumen απο την φθηνη.
  13. Καλησπερα σε ολους. Ειπα να δοκιμασω να βαλω led λαμπες στα φωτα του FJR και πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο την αλλαγη στην φωτεινότητα και την ισχυ των φωτων μου. Το συνιστω σε οποιον φιλο θελει να κανει την συγκεκριμενη αλλαγη. Θα πρεπει ομως να προσεξει μερικα πραγματα για να εχει το σωστο αποτελεσμα 1.Η επιλογη της λαμπας ειναι η βαση. Θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 35 w και να εχει την πηγη του φωτος εστιασμενη στο σωστο σημειο, γιατι μην ξεχναμε οτι εφαρμοζεται σε ενα κοίλο κατοπτρο και θα πρεπει το φως να πεφτει ακριβως με την σωστη γωνια. Αυτο ηταν και το προβλημα στις παλαιοτερες λαμπες led .Ειχαν διασπερμενα τα λεντακια σε ολο το μηκος και την περιμετρο της λαμπας με αποτελεσμα μονον ενα μικρο μερος του φωτος να πεφτει στο σωστο σημειο του κατοπτρου, οποτε φωτα μηδεν. 2 Η εφαρμογη μεσα στο φαναρι ειναι επισης πολυ σημαντικη Η βαση της λαμπας ειναι ιδια αλλα εκει που οι απλες λαμπες εχουν τους ακροδεκτες η λαμπα led εχει μια ψυχτρα(ενα ανεμιστηρακι ειναι για να ριχνει την θερμοκρασια) περιπου 5 εκατοστα μηκος και αλλα τοσα διαμετρο. Οποτε θα πρεπει να προσεξετε να εχει τον απαραιτητο χωρο πισω απο το φαναρι για να χωρέσει. Επισης επειδη το λαστιχενιο καλυμα του φαναριου εχει μικρη τρυπα και δεν χωραει να περασει η ψυχτρα θα πρεπει να γινει μια τομη και μετα να σφραγιστει με θερμοσυρικνωμενη σωληνα γιατι αλλιως θα μας μπουν νερα μεσα και θα σκουριασει ο καθρεπτης. Ακομη με τον ιδιο θερμοσυρικνώμενο σωλήνα θα πρεπει να σφραγιστουν και οι φισες(αρσενικη και θηλυκη)της μηχανης και της λαμπας. Οι ψειρες που μπαινουν διπλα, ειναι πολυ απλο να τις αλλαξετε με led αρκει να προσεξετε να ειναι ιδιο μηκος με τις δικες σας γιατι δεν εχει πολυ χωρο μεσα στο φαναρι. Και το καλυτερο .Με κοστος μολις 20 ευρω για ολα. Βεβαια τις εβαλα μονος μου. Αν δεν μπορειτε ομως πηγαινετε σε ενα μηχανικο ή ηλεκτρολογο να σας τις βαλει. https://www.electronicaeshop.eu/led/led-auto-moto/headlights/h-4/2-x-36w-h4-12v-24v-led-headlights-72w-7600lm-cree-led-kit-6000k.html Οι λαμπες https://www.electronicaeshop.eu/led/led-auto-moto/t10/t10-canbus-194-w5w-6-smd-5630-cree-1-tem-oem.html Οι ψειρες.
  14. Η ηλεκτροκινηση ειναι σιγουρα το μελλον για τις επίγειες μεταφορες μας γενικοτερα. Στα τρενα η ηλεκτροκινηση ειναι πια γενικευμενη σχεδον σε ολο τον κοσμο. Τωρα για τα οχηματα δρομου υπαρχει σαφως μεγαλη αποσταση ακομη να διανυσουμε αλλα νομιζω οτι οι επενδυσεις που γινονται απ ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες, μας δειχνουν οτι πλησιαζουμε ταχυτατα σε ενα κοσμο που τα ορυκτα καυσιμα για την μετακινηση μας θα γινουν παρελθον. Οι λογοι ειναι κυριως οικολογικοι και οχι τοσο οικονομικοι. Στο οικολογικο κομματι η ηλεκτροκινηση εχει τεραστιο πλεονεκτημα σε σχεση με τα ορυκτα καυσιμα λογω ασφαλως των μηδενικων ρυπων Η αποψη οτι για να παραχθει η ηλεκτρικη ενεργεια θα πρεπει κατι να καψουμε καπου αλλου ειναι λανθασμενη και παρωχημένη. Οι ανανεωσιμες μορφες παραγωγης ενεργειας ειναι υπεραρκετες να καλυψουν την αυξημενη ζητηση. Χρειαζονται ασφαλως μεγαλες επενδυσεις στο κομματι αυτο, αλλα η τεχνολογια υπαρχει, η πολιτικη βούληση υπαρχει, συνεπως δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Οσον αφορα τα υλικα κατασκευης των οχηματων και μπαταριων νομιζω οτι θα ειναι 100% ανακυκλωσιμα. Στο οικονομικο κομματι νομιζω η ηλεκτροκινηση δεν εχει μεγαλο πλεονεκτημα. Στο θεμα της κατασκευης των οχηματων, το κοστος θα πεσει σημαντικα σε λιγα χρονια και θα πλησιασει τα σημερινα κοστη των συμβατικων οχηματων. Ομως το κοστος της ηλεκτρικης ενεργειας θα αυξηθει σημαντικα οταν γενικευθεί η παραγωγη της με τις ανανεώσιμες πηγες απο την μια, και θα δημιουργηθει αναγκη να καλυφθει το φορολογικο ελλειμα που θα δημιουργηθει απο την καταργηση των ορυκτων καυσιμων, απο την αλλη. (Σημερα τα φορολογικα εσοδα απο τους φορους των καυσιμων ειναι πολυ μεγαλα και δεν πιστευω οτι οι κυβερνησεις θα μας τα χαρισουν. Καπου θα βρουν να μας τα ξαναπαρουν.)