ANDREASP

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    508
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

554 Excellent

Σχετικά με το μέλος ANDREASP

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 05/09/59

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.facebook.com/groups/865750256785935/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    fjr 1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark RSX
  1. Αλλαξα μπαταρια μετα απο εξι μηνες αλλα και παλι ψόφησε..Οταν την εβαλα την μετρησαμε και φόρτιζε σωστα...Εχει αντιμετωπίσει καποιος το ίδιο πρόβλημα? ΥΓ Για να μην αδικω το μηχανακι και στο KZR το ιδιο προβλημα ειχα......
  2. Dy 125

    Εχω ενα Nova DY 125 του 18. Εχτες καθως το οδηγουσα ο αριστερος μασπιες κατεβηκε ξαφνικα πεντε ποντους. Ο λογος ηταν οτι οι τρεις απο τις τεσσερις βιδες που συγκρατούν ολο το συστημα των μασπιεδων και των δυο σταντ(διπλο και νυχι) ειχαν ξεβιδωθει Μαλιστα οι δυο αριστερες ειχαν φυγει τελειως. Αντικατεστησα βεβαια τις δυο εσφιξα τις αλλες δυο και το προβλημα λυθηκε. Καλο ειναι οσοι εχουν παρόμοιο μηχανακι ας κανουν ενα σφιξιμο στις τεσσερις αυτες βιδες προληπτικα γιατι ειναι αρκετα επικινδυνο να φυγει ολο το συστημα που συγκρατει του μασπιεδες και τα σταντ.Χρειαζεται ενα εξαγωνο κλειδι 13mm
  3. Η κατω ειναι τα πορειας (το ειδα οτι ειναι λιγο ψηλα και τα κατεβασα λιγο). Η δεσμη ειναι πολυ σωστη τωρα. Δεν ενοχλει καθολου τους απεναντι και τους προπορευομενους Οι προβολεις ασφαλως ειναι πολυ δυνατοι και τους αναβω μονο την ημερα για λογους ασφαλειας (για να με βλεπουνε.) Γενικα παντως ειναι καταπληκτικα τα φωτα Καμια σχεση με τις αλογόνου. Το συστήνω ανεπιφυλακτα.
  4. Φιλε μου τα xenon ολοιοι κατασκευαστες τα εχουν σταματησει Νομιζω κατι παραπανω ξερουν. Στα μηχανακια δε, δεν τα εβαλαν ποτε. Μην μπλεξεις. φωτο θα εχετε συντομα.
  5. Η τεχνολογια xenon ειναι παρελθον...Ασε που χρειαζεται τεραστια μετατροπη και παλι φωτα δεν θα εχεις. Οι λαμπες που εβαλα ειναι παρα πολυ καλες Στα πορειας η διαφορα ειναι απλα τεραστια χωρις να τυφλωνει τους απεναντι. Σε μια διαδρομη που εκανα εχτες περιπου μισης ωρας, μεσα στην πολη, δεν ειδα να ενοχλειται κανενας. Σε επαρχιακό δρομο ακομη δεν εχω κανει δοκιμη. Θα σας γραψω εντυπωσεις την Κυριακη το βραδυ. Ισως οι ακριβοτερες να ειναι ακομη καλυτερες, ομως νομιζω οτι ειναι υπεραρκετο το φως που εχω με αυτες που εβαλα.
  6. Αυτες πραγματι ειναι καλυτερες. και περισσοτερα w. Απλως επειδη δεν ηξερα αν θα εχω αποτελεσμα, γιαυτο και επελεξα τις φθηνοτερες..Κανουν ομως πολυ καλη δουλεια και οι φθηνες... Με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω φωτο. Λαθος... ειναι λιγοτερα w Παντως αν προσεξεις ειναι στο ιδιο υψος τα λεντακια Απλως η ακριβη εχει τα δυο πισω λεντακια λιγο στο πλαϊ..Δεν ξερω αν παιζει ρολο στην γωνια που ριχνει το φως στον καθρεπτη...Πιθανον να παιζει γιατι αν και λιγοτερα w εχει περισσοτερα lumen απο την φθηνη.
  7. Καλησπερα σε ολους. Ειπα να δοκιμασω να βαλω led λαμπες στα φωτα του FJR και πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο την αλλαγη στην φωτεινότητα και την ισχυ των φωτων μου. Το συνιστω σε οποιον φιλο θελει να κανει την συγκεκριμενη αλλαγη. Θα πρεπει ομως να προσεξει μερικα πραγματα για να εχει το σωστο αποτελεσμα 1.Η επιλογη της λαμπας ειναι η βαση. Θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 35 w και να εχει την πηγη του φωτος εστιασμενη στο σωστο σημειο, γιατι μην ξεχναμε οτι εφαρμοζεται σε ενα κοίλο κατοπτρο και θα πρεπει το φως να πεφτει ακριβως με την σωστη γωνια. Αυτο ηταν και το προβλημα στις παλαιοτερες λαμπες led .Ειχαν διασπερμενα τα λεντακια σε ολο το μηκος και την περιμετρο της λαμπας με αποτελεσμα μονον ενα μικρο μερος του φωτος να πεφτει στο σωστο σημειο του κατοπτρου, οποτε φωτα μηδεν. 2 Η εφαρμογη μεσα στο φαναρι ειναι επισης πολυ σημαντικη Η βαση της λαμπας ειναι ιδια αλλα εκει που οι απλες λαμπες εχουν τους ακροδεκτες η λαμπα led εχει μια ψυχτρα(ενα ανεμιστηρακι ειναι για να ριχνει την θερμοκρασια) περιπου 5 εκατοστα μηκος και αλλα τοσα διαμετρο. Οποτε θα πρεπει να προσεξετε να εχει τον απαραιτητο χωρο πισω απο το φαναρι για να χωρέσει. Επισης επειδη το λαστιχενιο καλυμα του φαναριου εχει μικρη τρυπα και δεν χωραει να περασει η ψυχτρα θα πρεπει να γινει μια τομη και μετα να σφραγιστει με θερμοσυρικνωμενη σωληνα γιατι αλλιως θα μας μπουν νερα μεσα και θα σκουριασει ο καθρεπτης. Ακομη με τον ιδιο θερμοσυρικνώμενο σωλήνα θα πρεπει να σφραγιστουν και οι φισες(αρσενικη και θηλυκη)της μηχανης και της λαμπας. Οι ψειρες που μπαινουν διπλα, ειναι πολυ απλο να τις αλλαξετε με led αρκει να προσεξετε να ειναι ιδιο μηκος με τις δικες σας γιατι δεν εχει πολυ χωρο μεσα στο φαναρι. Και το καλυτερο .Με κοστος μολις 20 ευρω για ολα. Βεβαια τις εβαλα μονος μου. Αν δεν μπορειτε ομως πηγαινετε σε ενα μηχανικο ή ηλεκτρολογο να σας τις βαλει. https://www.electronicaeshop.eu/led/led-auto-moto/headlights/h-4/2-x-36w-h4-12v-24v-led-headlights-72w-7600lm-cree-led-kit-6000k.html Οι λαμπες https://www.electronicaeshop.eu/led/led-auto-moto/t10/t10-canbus-194-w5w-6-smd-5630-cree-1-tem-oem.html Οι ψειρες.
  8. Η ηλεκτροκινηση ειναι σιγουρα το μελλον για τις επίγειες μεταφορες μας γενικοτερα. Στα τρενα η ηλεκτροκινηση ειναι πια γενικευμενη σχεδον σε ολο τον κοσμο. Τωρα για τα οχηματα δρομου υπαρχει σαφως μεγαλη αποσταση ακομη να διανυσουμε αλλα νομιζω οτι οι επενδυσεις που γινονται απ ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες, μας δειχνουν οτι πλησιαζουμε ταχυτατα σε ενα κοσμο που τα ορυκτα καυσιμα για την μετακινηση μας θα γινουν παρελθον. Οι λογοι ειναι κυριως οικολογικοι και οχι τοσο οικονομικοι. Στο οικολογικο κομματι η ηλεκτροκινηση εχει τεραστιο πλεονεκτημα σε σχεση με τα ορυκτα καυσιμα λογω ασφαλως των μηδενικων ρυπων Η αποψη οτι για να παραχθει η ηλεκτρικη ενεργεια θα πρεπει κατι να καψουμε καπου αλλου ειναι λανθασμενη και παρωχημένη. Οι ανανεωσιμες μορφες παραγωγης ενεργειας ειναι υπεραρκετες να καλυψουν την αυξημενη ζητηση. Χρειαζονται ασφαλως μεγαλες επενδυσεις στο κομματι αυτο, αλλα η τεχνολογια υπαρχει, η πολιτικη βούληση υπαρχει, συνεπως δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Οσον αφορα τα υλικα κατασκευης των οχηματων και μπαταριων νομιζω οτι θα ειναι 100% ανακυκλωσιμα. Στο οικονομικο κομματι νομιζω η ηλεκτροκινηση δεν εχει μεγαλο πλεονεκτημα. Στο θεμα της κατασκευης των οχηματων, το κοστος θα πεσει σημαντικα σε λιγα χρονια και θα πλησιασει τα σημερινα κοστη των συμβατικων οχηματων. Ομως το κοστος της ηλεκτρικης ενεργειας θα αυξηθει σημαντικα οταν γενικευθεί η παραγωγη της με τις ανανεώσιμες πηγες απο την μια, και θα δημιουργηθει αναγκη να καλυφθει το φορολογικο ελλειμα που θα δημιουργηθει απο την καταργηση των ορυκτων καυσιμων, απο την αλλη. (Σημερα τα φορολογικα εσοδα απο τους φορους των καυσιμων ειναι πολυ μεγαλα και δεν πιστευω οτι οι κυβερνησεις θα μας τα χαρισουν. Καπου θα βρουν να μας τα ξαναπαρουν.)
  9. "συγρουση με πεζο"!!!....." ευτυχως την γλυτωσε μονο με καταγμα στην λεκανη"!!!! ..."το αμαξι εγινε σμπαραλια"!!!! Τι αλλο θα δω και θα ακουσω στην ζωη μου....
  10. Sprinter 125

    Μια ερωτηση. Τι διαφορες εχει το SPRIDER απο το NOVA-R. Περα απο καλποιες διαφορες στο κοστουμι του δεν βλεπω καποια αλλη ουσιαστικη διαφορα .Βεβαια η διαφορα στην τιμη ειναι μικρη (160 ευρω) αλλα δεν με ενδιαφερει η εμφανιση, το θελω μονο για την δουλεια μου.
  11. Αφορμη για την δημιουργια αυτου του αρθρου η ιταλικη κριση. Μια κριση που ξεκινησε απο τις τελευταιες εκλογες και κορυφωθηκε εχτες με το πραξικοπημα του Ιταλου προεδρου της δημοκρατιας που αρνηθηκε να ορκισει την κυβερνηση που στηριζεται απο το 68% !! του Ιταλικου λαου, με προσχημα την αντιθεση του με το διορισμο του ευρωσκεπτικιστη Παολο Σαβονα στην θεση του υπουργου οικονομικων....για το καλο του Ιταλικου λαου ασφαλως ...γιατι αυτος ξερει καλυτερα..... Μου θυμιζει το πραξικοπημα του Αλεξη το καλοκαιρι του 2015 οταν ο λαος ψηφισε οχι στα μνημονια με ποσοστο 65%!! και μετα απο δυο ημερες μας φορτωσε το τριτο και χειροτερο μνημονιο...για το καλο μας ασφαλως ...γιατι ξερει καλυτερα...... Ο φασισμος ιδιος παντα, σε καθε περιπτωση, σε καθε ευκαιρια, με καθε προσχημα .Αριστεροστροφος, δεξιοστροφος ή ακομη και "δημοκρατικος"... Οι λιγοι, οι "φωτισμενοι", αυτοι που ξερουν.....για το καλο μας ασφαλως..... Ομως το ποταμι ξεκινησε και δεν το σταματαει τιποτα...Οσα φραγματα και να βαλουν το μονο που κανουν ειναι να δυναμωνουν την ορμη του Στις εκλογες του Σεπτεμβριου τα ευρωσκεπτιστικα κοματα στην Ιταλια θα φτασουν και θα ξεπερασουν το 80%. Για να δουμε τοτε ο φωτισμενος προεδρος, θα εχει και παλι το θρασος να δωσει την εντολη σχηματισμου κυβερνησης σε εναν αχυρανθρωπο του συστηματος των Βρυξελλων-Βερολινου, οπως στον σημερινο εντολοδοχο Καρλο Κοταρελι (25 χρονια στελεχος του ΔΝΤ)...??
  12. Την αναρτηση δεν την βγαζει ο Ρεμουνδος. Δεν είναι όμως δυσκολη δουλεια. Φανταζομαι με κανα 20αρι να στην βγαλει καποιο συνεργειο. Εγω την εβγαλα μονος μου.(δυο βιδες είναι) Ολοι οι επισκευαστες την θελουν στο χερι. Ρωτησα και στον Τασουλη και στον Κ-shock αλλα δεν μπορουσαν να μου την επισκευασουν γιατι δεν είναι ανοιγομενη. Το κοστος ηταν 150 ευρω. Και εγω το ιδιο πιστευω για το ελατηριο Απιθανο να εχει χασει πανω από ένα δυο δεκατα του χιλ.απο την αρχικη του διασταση και σιγουρα ειναι εντος των προδιαγραφών του .Όταν εκανα την γενικη επισκευή στο μπροστινο συστημα (λαδια τσιμούχες γλυστρες ροδέλες κτλ) μετρησα τα ελατήρια και μετα από 135.000 χιλ ηταν εντος των προδιαγραφών που δινει η YAMAHA. Ξαναμπηκαν τα ιδια. Πολύ σωστα κανεις για την συντηρηση στο μοχλικο. Μια δουλεια λιγο μανουρα αλλα απαραιτητη οσο και η επισκευή της αναρτησης.
  13. Aξιζει και με το παραπανω θα δεις μεγαλη διαφορα......Αν δεν ειναι επισκευαζομενο απο την κατασκευη του, ο μονος που μπορει να στο επισκευασει ειναι ο Ρεμουνδος στο Μενιδι Εγω επισκευασα πριν κανα διμηνο το δικο μου και εκανε παρα πολυ καλη δουλεια. Οσο για το ελατηριο σου το πιθανοτερο ειναι να μην εχει παθει κατι. Θα το δει ομως ο Ρεμουνδος. https://www.facebook.com/search/top/?q=επισκευή αμορτισέρ μότο
  14. Δες και το cbr 1100 XX Ειναι στα χρηματα που ψαχνεις, ιδιας κατηγοριας και φιλοσοφιας με το ΖΧ12. Το εχει φιλος κοντα στα 12 χρονια και εχει κανει πολλα πολλα χιλ. με ελαχιστα προβληματα μεχρι σημερα......