kost4s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1392
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

120 Excellent

Σχετικά με το μέλος kost4s

  • Κλάση
    Mosquito Killer
  • Γενέθλια 01/08/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    super duke

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    wrf
  • dreamBike: Κυβισμός
    450

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1216 προβολές προφίλ
  1. Προσωπικα το δικο μου wrf 426 φορουσε καρμπ, εκκεντροφορους, εξατμιση, βαλβιδες τιτανιου.. το ειχα φτασει 50 τροχο. αλλα μην νομιζεις οτι επειδη παιρνει πιο πολυ λαδι ειναι πιο αξιοπιστο.. επισης και μονο που το 450 εχει τη μιζα και δεν πεθαινεις στη μανιβελια ειναι μεγαλο αβανταζ. σαν συντηρηση εγω καθ εμηνα του αλλαζα λαδια, αλλιως καθε 1000 χιλιομετρα, δεν ειναι να το αφηνεις παραπανω.. αυτο με το πιστονι στις 10.000 να πω οτι ισχυει 100% και δεν ειναι μηχανακι να το αφηνεις να ακουγεται το πιστονι.. και συνηθως τα περισσσοτερα απο τα wrf τα δινουν με το πιστονι να ακουγεται.. προτεινω λοιπον στον φιλο drz 400, μιας και δεν εχει καθολου εμπειρια! θελουν χερια αυτα τα μηχανακια, πολυυυυ νευρικα! :D
  2. Φίλε μου απο αυτα που ξερω το 450 αντεχει πιο πολυ απο τα 426 (που ειχα εγω) απο μοτερ σπανε λενε πιο δυσκολα.. οχι οτι το 426 εχει τρελες διαφορες.. επισης παιζουν οντως πιο καλοσυντηρημενα και περισσοτερα 426 απο 450.. αλλα σαν μοτερ καλυτερο το 450..
  3. Για μένα οι αλλαγές συμπλέκτη επιτρέπονται μόνο σε 2 περιπτώσεις.. 1ον να έχεις τίποτα σακούλες στο αριστερό χέρι και να μην μπορείς να πιάσεις το συμπλέκτη.. Και 2ον να γίνω και λίγο κακός... Στη σούζα άμα δεν είσαι και τόσο άνετος ώστε να βάλεις με συμπλέκτη.. από εκεί και πέρα εφόσον μπορείτε να τον πατήσετε τον συμπλέκτη γιατί να σκίζετε το κιβώτιο έτσι χωρίς λόγο? :/
  4. Με το μπατζετ που έχεις γιατί δεν παίρνεις 2 μηχανές? Μία μοταρντ αφού σου αρέσει το στυλ (ΧΤ 600 μια χαρά είναι για αρχάριο) και μια για βουνό αποκλειστικά και μόνο (Κανα δίχρονο εντούρο 125-200cc).. Το θέμα είναι αν όντως θα ασχοληθείς με το χώμα και πόσο θα γίνει αυτό.. Πάρε μια μηχανή να έχεις να κινείσαι και μετά βλέπεις για χώμα.. Επειδή αν ασχοληθείς με χώμα και έχεις μία μηχανή όντως οι φθορές που θα έχεις δεν αξίζουν να την έχεις για κάθε μέρα πολύ χρήμα να συντηρήσεις τις φθορές και να το έχεις σε ανθρώπινη κατάσταση για το δρόμο.. Άσε που θα το λυπάσαι στο χώμα αν το έχεις ΚΑΙ για κάθε μέρα και θα σε περιορίζει αυτό στις χωματοβόλτες σου.. Σκέψου το ;)
  5. Είχα wrf... Ένα θα σου πω, για κάθε μέρα απλά το ξεχνάς.. Εδώ φαντάσου το πιο απλό, δεν έχει κλειδαριά... Ο ορισμός του ινδιάνου για εμένα, οπότε αν είναι και το πρώτο σου προτείνω να το ξεχάσεις.. Εγώ ειδικά τις πρώτες φορές μόλις ανέβαινα με έπιανε ταχυπαλμία.. συντήρηση απαιτητική αν το θες για να μην κολλήσει... οπότε DRΖ από εμένα να μπεις στον χώρο ομαλά και με ευχάριστες εμπειρίες :P
  6. Α ρε και δεν το ειχα δει πιο νωρις! Τεσπα θα περιμενω να ξαναμαζευτουμε :)
  7. οχι δεν μπορει αν εχει περαστει και στο διπλωμα.. εκτος αν εκανε καμμια λαμογια η σχολη οδηγων και ενω εδωσε με αυτοματο περαστηκε με συμπλεκτη.. αν ομως δεν εκανε τετοια συννενοηση απο πριν, μονο αυτοματα..
  8. ναι θα βαρεθει το cbr που θα μαθει να μπαινει στις στροφες, θα μπορει να πηγαινει και καμμια εκδρομουλα, θα μαθει συμπλεκτη, και θα πουλαει και μουρη, ή να προτιμησει να ειναι με ενα παπι που το εχει ολος ο κοσμος και θα ειναι και παρανομος..? ;) Ολα τα 125 θα τα βαρεθει.. λογικο ειναι αλλα τι να κανουμε που υπαρχουν και οι νομοι.. υπομονη λοιπον ;)
  9. crypton x ειναι 135 κυβικα φιλε.. Παρε κανα cbr μην παρεις μοταρ 125 θα το βαρεθεις σε ενα μηνα! παρε η παπι για οικονομια, η cbr για να σου μεινει λιγο καιρο! ;)
  10. Α2

    Πηγαιντε και δειτε ενα απο τα πιο καινουργια και δειτε τι γραφει η αδεια ποσα kw... Για να εισαι σιγουρος..
  11. Α2

    Στην αδεια γραφει 36ΚW παντως.. Το παλιο το πιο καινουριο δεν γνωριζω.. γτ δεν κοιταει και το 400αρι?
  12. Κοιτα το cbr θα σε παει παντου απροβληματιστα.. Αλλα εγω θα επερνα κανα dt που εναι διχρονο να μαθω να κανω και τιποτα.. Αλλα επειδη σε βλεπω πολυ νορμαλ οδηγω προτιμησε το cbr, αναρτησεις, εμφανιση, αξιοπιστια, δυναμη.. Απο την αλλη παπι κανα fx 125 που εχει δυναμη, και εχει συντηρηση παπιου (λαστιχα, κλπ)..
  13. crypton 115 "το ντελιβερυ"...
  14. Α2

    Ουτε ομως το 500αρι το κλε καλυπτεται..
  15. Για εμενα απο αυτα που λες δεν εισαι για WRF-CRF κλπ... Κι εμενα μολις μου λεγαν οτι το wrf δεν ειναι για καθε μερα ελεγα, "οκ υπερβολες" μεχρι που το πηρα και το ΕΝΙΩΣΑ αυτο.. Μοταρ μπορει να ειναι ολα αυτα τα πολεμικα 450αρια, αλλα δεν ειναι ουτε για απειρους, ουτε για καθε μερα σαν μεσο μετακινησης.. Πολυ βρωμογκαζο, Μεγαλος κινδυνος να στο κλεψουν, σε σταματανε συχνα οι ΔΙΑΣ, θελουν συντηρηση αρκετη (αμα εισαι κανας νορμαλ και οχι κανας καφρος να σου κολησει) κλπ.. Το εχεις ΜΟΝΟ για παιχνιδι, εγω γι αυτο το εχω βασικα, και εχω το παπι για καθε μερα.. Παρε κανα ccm για λιιγο πιο νορμαλ, να μπεις στο νοημα των μοταρ.. Και μην νομιζεις οτι επειδη ειναι 450 καλυπτονται απο το α2.. παρε κανα fmx καλυτερα που κανει γι αυτο ακριβως που το θες.. Γιατι οπως καταλαβα κι ολας βαζεις και την καταναλωση πανω απο την τ@υλα.. Αυτα ;)