panavour

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    398
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Μηνύματα posted by panavour


  1. πριν 21 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

    Step Four: body position. This is where it starts getting technical. Way back in 1983, Keith Code put a chapter about body position in "A Twist of the Wrist." It, along with motorcycle technology, has evolved in the ensuing three decades. The current style — which is designed to work with modern tires, modern suspension and modern motorcycles — is to move once butt cheek off the seat, move your head low and to the inside, stretch your outside arm across the tank and point your inside elbow towards the ground. The main goal is to move your center of gravity as far to the inside of the corner and as low as possible. This means the bike will lean less at a given speed, which in turns means more grip and more safety. Hanging off also allows you to stand the bike up quicker on a corner exit, allowing you to get on the gas earlier. Hanging off means more outright corner speed is possible.

    https://www.rideapart.com/articles/257432/how-to-get-your-knee-down/

     

    την ξερω αυτην την τεχνικη που περιγραφει το αρθρο την χρησιμοποιω και γω καμμια φορα ειδικα σε βροχη,αλλα μου αρεσει πιο πολυ η κλασσικη παλαια που το  σωμα ειναι στην ιδια γωνια και τα ποδια κλειστα.Για πλακα το σχολιασα:biggrin:


  2. https://www.vrisko.gr/details/ac136e3j6_c3b16j3157a2cj05b62355

     

    γρηγορος, πολυ καλος γνωστης με λογικες τιμες ανοιχτος σαββατο

     

    https://www.vrisko.gr/search/κονιδης/

    ο καλυτερος μονο για  καβασακι -εξουσιοδοτημενος-απολυτος γνωστης ΟΧΙ ανοιχτος το σαββατο 


  3. Δεν μπορω να καταλαβω ποιος ασχολειται με κινεζοτριμπουρδελλα, που κοστιζουν απο 2000-6000 , που αντιγραφουν γιαπωνεζικους κινητηρες 25ετιας και βαλε στο χειροτερο τους ομως , και που σε βαθος χρονου θα τα πληρωσουν διπλα και τριδιπλα,την στιγμη που με τα ιδια λεφτα μπορουν να αγορασουν αξιοπρεπεστατα μεταχειρισμενα επωνυμα γιαπωνεζικα.Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου

    Αρέσει σε 2 μέλη

  4. Παρε καινουργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμενο,και μακρυά απο χρεπια 20-25ετίας,γιατι θα σου φευγουν τα λεφτα σαν να ειναι τρυπια η τσεπη σου.Σου μιλαω εκ πειρας.Εχω παθει και εχω μαθει,Και οτι παρεις να εχει οπωσδηποτε ABS.     ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.Και σ αυτο εκ πειρας ομιλών.:yes:

    Αρέσει σε 1 μέλος

  5. πριν 20 ώρες, το μέλος Kourt έγραψε:

    Καλησπέρα σας!! Για να δικαιολογήσω τον τίτλο θα σας αραδιασω τις σκέψεις μου... Μετά από τρία χρόνια αποχής από την δίκυκλη μεταφορά λόγω αυτοκινήτου ήρθε η ώρα να ξαναποκτησω μηχανή.. Προηγούμενος κάτοχος ενός τιμίου-σκυλιού Honda cbf 125 νομίζω πως πρέπει να ανέβω κατηγορία... Πλέον χωρίς κανέναν περιορισμό στα κυβικά.. Λοιπόν οι απαιτήσεις μου είναι :

    1)καθημερινα 25 χιλιόμετρα πάνε έλα στην δουλειά(70%επαρχιακός δρόμος 30% κέντρο μικρής πόλης) 

    2)αποδράσεις του σαββατοκύριακου χωρίς ενδοιασμούς κούρασης-αγανάκτησης 

    3)αυτονομια - κατανάλωση χαμηλή 

    Στο δια ταύτα παρακάτω παραθέτω τις επιλογές μου

    1)honda varadero mk1

    2)vstrom 1000

    3)bmw f650 funduro 

    4)aprilia pegaso 650

    5)kawasaki kle 500 

     

    Οι δύο πρώτες μπορεί να μην κολλάνε με τις άλλες αλλά η varadero είναι ο έρωτας μου.. Με φαντάζομαι άρχοντα εκεί πάνω 

    Το μπάτζετ μου είναι δυστυχώς μέχρι 2000€. Εξοπλισμός υπάρχει οπότε τα 2000 είναι καθαρά για την μηχανή. Πληροφοριακά είμαι 1.87 110 κιλά.. 

    Συγνώμη αν κούρασα αλλά θα μου φύγει το μυαλό τον τελευταίο καιρό... Κάθε γνώμη είναι δεκτή!!! Ευχαριστώ 

    To 1 και 2 λογω καταναλωσης τα ξεχνας.Σαν σωματοτυπος ειναι ομως για σενα.Το 3 και 4  πολυ παλια και με προβληματα ειδικα το 4 .Το 5 αν βρεις στα 2000 τελευταιο μοντελο σαν γιαπωνεζικο το συνιστω.Ασπαστο μοτερ λιγη συντηρηση σκυλι μαυρο.Εναλακτικα και με χαμηλοτερη καταναλωση απο το 1 και 2 κοιτα για καλοδιατηρημενο TRANSALP.Tα κανει ολα και συμφερει.


  6. Mια χαρα ειναι το DT.Mε τις ταχυτητες της πρωινης και μεσημεριανης εθνικης αντε να σου καιει 4,5 λιτρα/100  .Αν παρεις κατι αλλο αντε να σου καιει 3,5.Καθε 2 μερες 1 λιτρο.Τον μηνα 10 λιτρα αν δουλευεις 5/μερο.Δηλαδη 15 ευρω.ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ 15Χ11 -ενας μηνας αδεια-165 ευρω.Αν βαλεις πωληση DT αγορα αλλης ακριβοτερης σερβις τετραχρονου κλπ -μειον το λαδι της διχρονης- και παλι δεν σε συμφερει.Ασε που το γκαζι του DT δεν το βρισκεις παρα σε διπλασια κυβικα.ΚΑΤΣΕ ΣΤ ΑΥΓΑ ΣΟΥ λοιπον.50 χλμ την ημερα δεν ειναι τιποτα.Παλια το καναμε με 50αρι.Σημερα θελουμε 1000αρι 

    Αρέσει σε 1 μέλος

  7. πριν 6 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

    Παιδιά οταν βρείτε τέτοια μηχανή μέχρι 8500 χιλιάρικα πείτε μου να πάρω κι εγώ μια.:biggrin:

    γιατι αμα του τα σκασεις μετρητα θα σου πει οχι???η νομιζει οτι θα το πουλησει σαν ζεστο κουλουρι?για καντου μια προταση κουνωντας το μαρουλι.


  8. Περι ορεξεως κολοκυθοπιττα βεβαιως,αλλα προσωπικως νομιζω οτι δεν ειναι και η καλυτερη σχεδιαστικη στιγμη για την εταιρεια.Νομιζω οτι πασχει σ ολο το μπροστινο απ το τεποζιτο μερος,φωτα πηρουνι καλαμια φτερο κλπ. 


  9. Ρε παιδια πόλυ το κουρασατε,και το κανατε απο τριχα τριχια.Η αγορα μιας μηχανης ειναι μια πολυπαραγοντικη κατασταση που συνοψιζεραι τελικα στο απλο ρητο -περι ορεξεως κολοκυθοπιττα-

    Ας παρουμε λοιπον την GS που ειναι το best seller και πουλαει παγκοσμιως στην κατηγορια της οσο ολοι οι αλλοι μαζι

    1)πουλαει γιατι ειναι BMW -κυρος-πουλ μουρ,γκομενοπαγιδα,

    2)πουλαει γιατι ειναι ο ορισμος της ανεσης αντικειμενικα λογω μεγεθους και λογω οτι οι γερμανοι παντα ηταν στην κορυφη σ αυτον τον τομεα της ανθρωπομετριας.

    3)πουλαει γιατι πολλοι που δεν εχουν το χρημα -αλλα την θελουν-μπορουν με καταληλλο χρηματοδοτικο να την αγορασουν,εξυπνη κινηση της εταιριας.

    4)πουλαει γιατι δεν φοβιζει οπως οι αλλες μαρκες διοτι παντα οι BMW εθεωρουντο η επιτομη της φιλικοτητος και της χρηστικοτητος

    4)πουλαει γιατι οι περισσοτεροι θεωρουν οτι  οι εγγυησεις και οι ανακλησεις θα τους καλυψουν οτι και να τυχει.

    5)πουλαει γιατι δινει στον μεσο μεσηλικο-μεσο-μεγαλοαστο αναβατη με τις μεσες δυνατοτητες  οτι θα τον καλυψει στις πλειστες των αναζητησεων του και στις πλειστες των μοτοσσυκλετιστικων αναγκων του.-δηλαδη ο βασιλιας του μεσου ορου.

    Απ την αλλη πολλοι δεν θα την αγοραζαν

    1)γιατι δεν εχουν το χρημα,και δεν μπορουν-δεν θελουν να δανειστουν

    2)δεν μπορουν να την συντηρησουν

    3)τις θεωρουν ζημιαρες σε σχεση με τις γιαπωνεζικες

    4)ειναι αντικομφορμιστες

    5)τις θεωρουν βαρειες και δυσκινητες

    6)δεν τις γουσταρουν βρε αδελφε

    Οτι και να συμβαινει απ τα δυο το γεγονος ειναι οτι η εταιρεια εμπορικως ακολουθει τον σωστο δρομο και αυτο φαινεται απ τις πωλησεις,και αυτο ειναι το ζητουμενο για καθε εταιρεια.Ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε.Προσωπικως εχω ενα Καβασακι ερ-5 που με εξυπηρετει σε ολα οσα ζηταω,τηρουμενων των αναλογιων,των αναγκων μου και των οικονομικων μου δυνατοτητων.Αν με ρωταγαν λοιπον τι θα αγοραζες αν μπορουσες ,ανεξαρτητως ποσου,θα τους απαντουσα τα εξης.

    Αν ηθελα να κανω ασφαλτινο τουρισμο μεγαλων αποστασεων θα επερνα GTR1400 ή PANEUROfPEAN 1300,αν ηθελα να μπορω να παω και λιγο χωμα ομως θα προτιμουσα την GS λογω υψους και αναρτησεων.

    Οσον αφορα την αξιοπιστια σαφως και θεωρω τις γιαπωvεζικες αξιοπιστοτερες σ αυτην -και οχι μονον-κατηγορια ,αλλα απο τη αλλη ,αν εχεις την οικονομικη ευχερια δεν νομιζω να σε πολυνοιαζουν τετοιες λεπτομεριες.Δεν αναφερομαι επιμελως στις υπολοιπες της κατηγοριας Ευρωπαικες-ΚΤΜ -ΤRIUMPH-DUCATI-MOTO GUZZI-APRILIA, γιατι τις θεωρω περισσοτερο προβληματικες απο τις αλλες και με χειροτερες αντιπροσωπειες.Εναλλακτικα σαν ΟΝ-οφφ με σαφες το ΟΝ θα επαιρνα Καβασακι VERSYS 1000  ή VESTROM 1000 - το νεο.

     

    Αρέσει σε 1 μέλος

  10. Πιστευω οτι το 99,95% αυτων που ξιφουλκουμε  εδω μεσα για το GS or not GS πολυ θα θελαμε να ειχαμε τα λεφτα αλλα ΔΕΝ.Οπως λεει κι ο λαος ΒΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ λουλουδια θελει ο πουτσος μας.:biggrin:

    Αρέσει σε 3 μέλη

  11. Δεν θα σου πω ποιο μηχανακι να παρεις γιατι αυτο ειναι θεμα γουστου.Ομως οποιο και να παρεις να κοιταξεις να μπορεις να πατας κατω καθημενος στη σελλα ,και με τα δυο ποδια,και με ΟΛΟ το πελμα και οχι με τα ακροδακτυλα των ποδιων.Επισης αν δεν ειχες μεχρι τωρα  καμμια επαφη με τον χωρο της μοτοσυκλετας και ειναι η πρωτη σου μηχανη, αποφυγε κατι μεγαλυτερο απο 250 κυβικα,και πανω απο 130 κιλα βαρους.Υπολογισε οτι, οτι και να κανεις σαν πρωτοπειρος καποια στιγμη ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ γι αυτο προσπαθησε η πτωση να σου στοιχισει τα λιγωτερα σε υγεια και σε χρημα.ΧΑΜΗΛΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΜΗΧΑΝΑΚΙ για αρχη.

    Αρέσει σε 2 μέλη

  12. επειδη εχω εδω και 3,5 χρονια το καβασακι er-5 θα μιλησω γι αυτο.

    1)ποδηλατο στην πολη

    2)ταξιδευει με βαρος 160 κιλα συν μπαγκαζια σε ευθεια στην εθνικη με 145

    3)δεν σπαει,δεν χαλαει,λαδακι καθε 6000-10000 χλμ,ρυθμιση βαλβιδες καθε 30000.

    4)φρενα μετρια ,αλλα ιδανικα για τους  ελληνικους  δρομους

     γιατι δεν μλοκαρουν ευκολα,

    5)καταναλωση απο 3,70 εως 6,5 λιτρα απο 60-90 σε επαρχιακο εως τελικη 170 σε ευθεια σε εθνικη .Αν εισαι 70 κιλα φτανει τα 180 τελικη.ΠΟΛΗ 4,5-5,5 ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ,

    6)δεν το κοιταει κανενας και δεν κλεβεται.

    7)στριβει αρκετα καλα .αλλα δεν ειναι αγωνιστικο.

    8)θα σε βολεψει  σε ολα ακομα και σε στρωτο χωματακι

    9)εχει τα παντα απο ανταλλακτικα

    10) ειναι ομορφο-υποκειμενικο βεβαια-

    11)εναι ιδανικο για τον σωματοτυπο σου γιατι ειναι ελαφρι και ευκολοδηγητο

    12)συμβουλη  ,μακρυα απο ιταλικα ειδικα cagiva γιατι ειναι προβληματικα και δεν υπαεχει βιδα,-κανει και ομοιοκαταληξια-:laugh:

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ

    Αρέσει σε 3 μέλη

  13. Ο καθένας ας κάνει κατι απο μόνος του, δεν χρειάζεται πάντα να μας καθοδηγεί κάποιος, δεν το λέω με επιθετική διάθεση αλλα πες μας προσωπικά εσύ τι έχεις κάνει που θα μπορούσες σε κάποια φάση να βοηθήσεις για ενα έκτακτο περιστατικό?

    σμα σου πω θα αλλαξει κατι? 


  14.  Ο καθε λαος αξιζει την τυχη του,γιαυτο και βρισκομαστε σ αυτο το σημειο.Τιποτα δεν ειναι τυχαιο σ αυτη την ζωη,αυτο ειμαστε σαν λαος αυτο αξιζουμε αυτην την ιστορικη περιοδο που περναμε.Καποτε φεραμε το φως,τωρα δεν μας αξιζει παρα μονον το ημιφως.

    Αρέσει σε 5 μέλη

  15. Γεια σας παιδιά!! επειδή το εν λόγω συνεργείο πολύ φαίνεται και επευφημείται στο site μας(μότο Σταύρος) είπα να ψάξω και εγώ περαιτέρω για να πάω να κάνω γενικό σέρβις το wolfaki μου το οποίο είναι εκτός εγγύησης με 12000χλμ. ΒΛΕΠΩ όμως ότι οι μάστορες ονόματι Σταύρος και Χάρης(πατέρας και υιός) δεν δουλεύουν εκεί καθώς πήρε σύνταξη ο πατέρας και έχει μεταβιβαστεί σε έναν άνθρωπο Αλί στο όνομα. ΡΩΤΑΩ λοιπόν έχει τεσταριστεί το συνεργείο μετα τη μεταβίβαση του ως προς τον επαγγελματισμό και τη σιγουριά εξυπηρέτησης-μη λαμογιάς κλπ που σου πρόσφερε ο Χάρης και ο Σταύρος; Παρακαλώ να μου προτείνεται και κανα άλλο συνεργείο αξιόπιστο περιοχη γαλάτσι μένω αλλά αν είναι να ειναι κάποιος επαγγελματίας εκει έξω δεν με νοιάζει η απόσταση που πιθανόν να διανύσω για να του εμπιστευτώ τα ωραία μου ευρουλάκια και την ωραία μου μηχανούλα. Σας ευχαριστώ περιμένω απαντήσεις!!

    Υ.Γ: To θέμα που έχω ανοίξει μπορει να χρησιμοποιηθεί απο εσάς για προτάσεις συνεργείων για τις μηχανές μας οι οποίες είναι εκτός εγγύησης οπότε δεν τίθεται θέμα με εξουσιοδοτημένα κλπ αλλα και για εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

    εχεις π.μ. ανοιξε το


  16. Το αρθρο δεν κομιζει γλαυκαν εις Αθηνας,Ολοι που οδηγουμε χρονια το ξερουμε οτι η σφηνα αναμεσα στις λωριδες -διηθηση το λενε τωρα-ειναι παρανομη και αν συμβει οτιδηποτε δεν βρισκουμε το δικηο μας,αλλα τι να κανεις στην πυκνη κυκλοφορια???Να περιμενεις?Τοτε χανεις το πλεονεκτημα της μηχανης στην πολη.

    Αρέσει σε 2 μέλη