IoannisPanagiotidis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4703
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

IoannisPanagiotidis last won the day on March 26

IoannisPanagiotidis had the most liked content!

Πόντοι

2124 Excellent

Σχετικά με το μέλος IoannisPanagiotidis

  • Κλάση
    ...περιπλανώμενος!
  • Γενέθλια 03/21/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://myr1200gs.blogspot.com/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη/Solingen

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    R 1200 GS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    S1000 XR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7328 προβολές προφίλ
  1. Innova 04 .... Παλετοφόρο Greecus Hellinicus Patent ! χεχε!...ναι φιλε καραπατεντα ειναι!. Το χω κανει πριν 4 χρόνια και μου χει λυσει τα χερια ! Ειναι απ ενα χαλασμενο χειροκινητο κλαρκ φιλου που ειχε στη δουλια του ...χαλασε η τρομπα του και δεν περνούσε Κτεο. Το ειχε χρονια για πεταμα . Το ανανεωσα εξωτερικα ...το βαλα μια αυτοσχεδια στρατζαρισμενη βαση απο αλουμίνιο με μεταλικα δοκαρια απο κατω και το στερεωσα στο πιρουνι του ! Στο τελος προσθεσα και 2 ανοιγομενα ποδια στην ακρη του για να γινει πιο σταθερο και το ανεβοκατεβαζω με ενα ποιοτικο μηχανισμο που αγορασα με συρματοσχοινο ..... μεχρι και συρόμενη βαση για να το σηκωνω στον ορθοστατη και να μεταφερω το βαρος οσο μπορω προς τη βαση του πιρουνιου εχω φτιαξει ! χαχα!...ειναι εντελως ποντιακο ! ... αλλα ειναι πολυ καλη λυση και μου βγηκε σχεδον τζαμπαγια να μη γεμισω το θεμα με φωτο ...θα σου ανεβασω ενα μικρο βιντεακι απ τη προσπάθεια μου!
  2. Λοιπον παιδες . Καρατσεκαρισμένο πλεον ... ο ιμάντας που μπαινει στα R1200GS μοντελα παραγωγης 04-05 με κινητήρα με κωδικο ονoμα K25 και 4το μεχρι 7μο ψηφιο στον αριθμο πλαισιου 0307 ή 0317 ..... ειναι ελαστικός με 4 κανάλια στο εσωτερικο του .... ..... ονομάζεται απ τη BMW 4PK592 και εχει αριθμο καταλόγου 12 31 7681841 .... εδώ! ενω στη αγορα, εκτος της αντιπροσωπιας τον ονομαζουν 4PK611 ELAST Contitech Φυσικα και θα μπαινει και σε αλλα μοντελα της σειρας αλλα καλα θα κανει οποιος εχει αλλης χρονολογιας GS να δωσει κατα την παραγγελια και τον αριθμο πλαισιου για να ναι σιγουρος!. Oποιος θελει να διαβασει γενικως για τους ιμαντες και τις διαφορες τους ...κλικ ..... εδώ! .... κατεβαινοντας προς τα κατω το PDF ενημερώνεσαι για ολους τους τύπους! . Καθε 40 χιλιαδες γραφει το manual φιλε ή καθε 2 χρόνια ... αλλα ειπαμε .... ...γυρω στα 100+ ζηταν ... αλλα εχω καβούρια στις τσεπες !
  3. Χεχε.... ευχομαι να με ψαρώνεις ! Να σου πω φιλε , εκανα την παραγγελία σε μαγαζι με ιμάντες όλων των τύπων ! Αλλα έδωσα το αριθμό πλαισίου και του βγαλε αυτόν . Οπως εγραψα εχει κανα 2 χρονια που το πηρα . Βασικά απο παλιότερη αντικατάσταση ιμάντα που ειχα κανει σε μεγάλο ψηγειο συντήρηση , ειχα διαβάσει περισσότερα για τις διάφορες ανάμεσα στους καουτσούκ ιμάντες . Εννοω οδοντωτούς, αυλοειδης , επίπεδους , τραπεζοειδής κτλ ....αλλα εχω ξεχάσει τα παντα . Αυτο ομως που με καθυσηχαζει ειναι οτι απ τι στιγμη που και οι 2 τροχαλίες ειναι σταθεροί ... εννοω με σταθερό αξονα που δεν παίρνει να τους χαλαρώσεις .... και φυσικα δεν υπάρχει καπου στο σύστημα Τεντοτηρας για να ρυθμίσεις την πίεση του ιμάντα στα ράουλα .... τοτε μόνο ελαστικός θα πρεπε να ναι και ο μαμα ... αλλιως πως θα έμπαινε . Εννοω κατα την τοποθέτηση θα καταστρεφόταν ! Προς το παρων δεν μπορω να γραψω περισσότερα γιατι δεν ειμαι εντελως σίγουρος ! Θα σχολασω ομως και θα μάθω ...Σωστή η παρατήρηση σου παντως ... θα το ψαξω !
  4. Γεια χαρά και πάλι παίδες! Μια δουλίτσα που είχα σχετικά καθυστερήσει, ηταν και αυτη της προληπτικής αλλαγής του ιμάντα του δυναμό. Γνωριζω τη συχνότητα αλλαγης που προτείνει ο κατασκευαστης και ξερω οτι εχω αργησει πολυ αλλα προς υπεράσπιση μου θα αναφέρω οτι σχεδον καθε χρονο άνοιγα και έκανα οπτικο έλεγχο αλλα μεχρι φετος δεν με ειχε πείσει οτι εχουμε θεμα , Αναφερω για τα πρακτικά επισης οτι η πομπίνα μου ειναι μοντελο 2004 δηλαδη σημερα 14 χρονων και εχει πανω , 102 χιλιαδες ασφαλτινα χιλιόμετρα! Φετος παρατήρησα εξωτερικά καποια σημαδια και καθοτι εχω προμηθευτεί τον ιμαντα εδω και κανα 2 χρονια και στέκεται στα ραφια μου ...καθησα και τον αλλαξα . Στο θεμα μας λοιπον . Ο μαμα ιμαντας που ειχε πανω η μοτοσυκλετα ειχε τη κωδική ονομασία Continental Contitech 4PK 592 και ο καινουργιος που εβαλα πανω Continental Contitech 4PK 611 (592) Elast Ο ιμαντας ειναι ελαστικος .... για αυτο ειναι και σχετικα ευκολη η τοτοθετηση του, παρολο που δεν μπορεις να χαλαρωσεις με καποιο τροπο τις τροχαλιες που δένει επανω γιατι ειναι σταθερες! Ειναι μια ευκολη δουλιτσα, που για να γινει ακομα πιο ευκολη και ασφαλής η μαμα BMW εχει για την συγκεκριμενη εργασια ενα ειδικο εργαλείο. Στην ουσια ειναι ενα 34αρι καρυδακι με μια ειδικα διαμορφωμένη πλευρα/οδηγό οπου πανω της, κατα την τοποθετηση , φωλιαζει ομαλά και ομοιόμορφα ο ιμάντας. Γυριζοντας λοιπον το μεγαλο παξιμάδι της τροχαλιας που παίρνει κινηση απ το στροφαλο .... περνάει με απολυτη ασφαλια και χωρις να προκαλεσει καποια μικρη ζημια στον ιμαντα , οποια θα μπορουσε να οδηγησει σε βαθος χρονου σε πρόωρη φθορα! Το ειδικο αυτο εργαλειο δεν μπορεις να το βρεις ευκολα και φυσικα το κοστος απόκτησης ισοδυναμεί σε ευρω με πολλες αλλαγες ιμαντα αν το εκανες σε ενα καλο συνεργειο . Οποιος το χει λοιπον μια χαρα βολευετε ...... για τους υπολοιπους θνητους παντως που δεν το χουν αλλα θα θελαν να το παλεψουν μονοι τους ..... εχουν βρει ο καθενας την δικη του εναλλακτική. στο ζουμι ..... ...πριν ξεκινησεις πρεπει να πω οτι αν βγαλεις τα 2 πρωτεύων μπουζι του κινητηρα θα γινει η κινηση του στροφαλου πολυ πιο ευκολη αλλα ρεαλιστικα που δοκιμασα και χωρις να τα βγαλω δεν το κρινω απαραίτητο καθοτι προσωπικα εγω δεν δυσκολευτικα καθολου! ..... ξεκινας λοπον με 5 τορξ βιδουλες που κραταν το μαυρο προστατευτικο καπακι του ιμαντα ... ....το καπακι ανα χείρας και στην ακρη .... ....πιανεις καστάνια με ενα 34αρι καρυδάκι ....και με ενα μεγαλο κατσαβιδι κόντρα βγαζεις στα γρηγορα τον παλιο ιμαντα ..... γυριζοντας τον κατω τροχαλια του στροφαλου προς τους δεικτες του ρολογιου και βαζοντας κατω απ τη κοντρα σου ενα κομματι λαστιχο για να μην γρατσουνισεις το χρωμα . ...μια φωτο του παλιου και του νεου ιμαντα φυσικα δεν μιλαει αλλα ολο και κατι δειχνει για την αναγκαιότητα της αλλαγης! συνεχιζοντας ....τον φρεσκο ιμαντα ανα χειρας και αφου τον περασεις προσεχτικα στο πανω τροχαλια της γενητριας τον προσαρμοζεις στο μισο τροχαλια του στροφαλου κατω και απ τη δεξια του πλευρα . ...σε αυτο το σημειο ο καθενας αφηνει τη φαντασια του να δουλεψει ... μπρορεις και με ενα κατσαβιδι να εφαρμοσεις καπου κοντρα και γυριζοντας να τον ξαναβαλεις οπως περιπου τον εβγαλες ...εγω το αποφυγα ομως γιατι ειχα την υποψια οτι ισως τον "πληγωσω". Ετσι σκαρφίστηκα κατι ψιλομπακάλικο μεν αλλα με την ιδια φιλοσοφια της λειτουργιας του ειδικου εργαλείου της μαμας ! Μετρησα περιπου την αποσταση απ το εξωτερικο μερος απ τη καστάνια εως την περιμετρο του τροχαλια που θα φωλιασει ο ιμαντας .....και ηταν περιπου 20 χιλιοστα . Εκοψα ενα μικρο κοματακι ξυλου απο ενα χαλασμενο παιχνιδι των παιδιων μου που βρηκα στη γωνια με μια επιφανια χωρις γωνιες , λίμαρα λιγο ακομα τις ακρες ....και το εφαρμοσα ακριβως αναμεσα στο καρυδακι και τον ιμαντα! Πραγματικα με την πρωτη προσπάθεια και απλα με μιση περιστροφη ...κουμπωσε γαντι ! ενας οπτικος ελεγχος ....με το χερι λιγο τσεκαρεις αν οντως κουμπωσε σωστα στα αυλάκια στους 2 τροχαλιες ....και πατας τη μιζα για να σαι εντελως σιγουρος πριν το κλείσεις! μια χαρα! σβυνεις τη μοτοσυκλετα ...βιδωνεις παλι το μαυρο καπακι και σου εύχεσαι αλλα 100 χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρα ...χεχε! Αυτα λοιπον απο μενα ! Οποιαδήποτε παρεμβαση ,συμβουλη ,κριτική ... ευχαριστως δεχτη συντροχοι ! Παντα ορθιοι! Σαν επιδορπιο θα ριξω και μια φωτο που ισως δινει καλυτερη πληροφορια για την πραγματικη φυσικη κατασταση του παλιου ιμαντα που δεν μπορει να ελεχθει οταν ειναι πανω φορεμένος! Ισως βοηθησει μερικους να μην το καθυστερήσουν τοσο πολυ οσο εγω ... γιατι οπως λεει ο σοφος λαος μας καλυτερα γαιδουρόδενε παρα στη μεση του ταξιδιου ψαχνε ιμαντα! ..................
  5. Συντροχοι σε βάθος χρόνου θα παραθέσω και κανα 2 κινούμενες στιγμες απ τα περιξ οπως τις κατέγραψα σποραδικά με τη κάμερα στο κρανος .... Ξεκιναω με μια χαλαρωτικη καταβαση της πίσω πλευράς του Iseran ... με κατεύθυνση την ανηφόρα για το Mont Cenis ... το τοπίο ειναι ψιλόμαγικό ...
  6. ... μετα απο ξεσκονισμα απο παλιες φωτογραφιες!
  7. Καλη Χρονιά παιδες!.... υγεια ,αγαπη και καλη καρδιά!.... ορθιοι να μαστε παντα ... και να βολταρουμε οσο μπορουμε να ξεσκονίζουμε τα κεφαλια μας απ τις έγνοιες! Χαιρομαι που σας άρεσαν η φωτογραφιες , η δικη μου η χαρά ειναι διπλή γιατι καθε φορα που μοιράζομαι τις αναμνήσεις μου μαζι σας .... ξανα ζωντανεύω τη γυροβολιά στο μυαλο μου ! Παντα όρθιοι συντροχοι !
  8. Φιλε Lafau...... μπορεις να μου δωσεις  προσβαση σε αυτο το θεμα να μπορω να μπω και να ξαναγεμισω το ποστ με φωτογραφιες να μην φαινεται ετσι αψυχο! Ειχα φορτωσει παλιοτερα σε καποιο σερβερ τις φωτο και μετα απο καποια χρονια ενω ηταν δωρεαν ζητησε συνδρομη ...δεν πληρωσα και με πεταξε εξω .  2-3 μερες . Ευχαριστω εκ των πρότερων

  9. Γεια χαρα λοιπον και παλι παιδες! Οι υποχρεωσεις και οι απαιτήσεις στη δουλια με εχουν παρει τοσο απο κατω που δεν μπορουσα πραγματικα μεχρι τωρα , να κατσω να γραψω 2 λεξεις για τη γυροβολια μας αυτη ! Κανω λοιπον μια αρχη και βλεπουμε! Η φαση ξεκινησε, οπως συνηθίζουμε (για να εκμεταλευτουμε οσο γινετε περισσότερο τις ημερες που εχουμε στη διάθεση μας στο τοπο που του προορισμού) , απ τα μεσάνυχτα της Παρασκευης προς το πρωι του Σαββατου της 20 Μαιου ...με την καλυψη οδικως των πρωτων 700 χιλιομετρων , με φορτωμένες τις 4 μηχανες στο τρειλερ ...με αλλαγες στο τιμονι. Το πρωι του Σαββατου ειχαμε ηδη σχεδον ολα τα χιλιομετρα στη Γερμανια πισω μας , ξεφορτωνοντας στα περιξ της πολης του Tuttlingen διπλα στα συνορα της Ελβετιας απο οπου ξεκιναει στην ουσια η βόλτα μας ! Ο στοχος αυτης της γυροβολιας ηταν να φτασουμε ψηλά στην οροσειρά των Αλπεων στο Γαλλικο εδαφος στη περιοχη του Grenoble , πιο συγκεκριμενα σε αυτη του Vercors και ετσι ειχαμε σκοπο να διασχισουμε σχεδον διαγωνίως την Ελβετια περνώντας οσο μπορουμε περισσοτερα πασακια στο εδαφος της. Το μονο πρόβλημα σε αυτο το σχεδιο ειναι οτι στα τελη του Μαη τα περισσοτερα ορεινα γνωστα κομματια ειναι ακομα κλειστα απ τα χιόνια και δεν ειναι οδικως προσπελάσιμα! Ο καιρος παντως ξεκινωντας μας καλωσορισε μια ενα πανεμορφο ηλιο.... Ξεκινώντας λοιπον και ενω βρίσκεσαι σχεδον πανω στα συνορα Γερμανιας/Ελβετιας ...οποιος φιλος βρεθει στη περιοχη μπορει να επισκεφτεί τους καταραχτες του Rheinfall . Η περιοχη ονομαζεται Neuhausen am Rheinfall και στην ουσια ειναι εκει που μαζευοντε τα νερα απ τα λιωμένα χιονια των Αλπεων και αρχιζουν το ταξιδι τους μεσω του Ποταμου Ρηνου που εχει αρχιζει να σχηματίζετε με κατεύθυνση προς τα υπερβορεια, διασχιζοντας σχεδον ολη τη βορεια Ευρωπη. Υπαρχει παρκιν για μοτοσυκλετες σχεδον ακριβως μπροστα και κατεβαινοντας μερικα σκαλοπατια μπορεις να απολαυσεις τη θεα ...να κανεις βολταριδι με καραβακι και να περπατησεις σχεδον διπλα στο καταραχτη ....αρκετα εντυπωσιακο αν πετυχεις και καλοκαιρία! Η Ελβετια ειναι σχετικα πολυ ομορφη χωρα και εντυπωσιαζει με τις πρασιναδες και τα ξυλινα σκαρφαλωμενα στις ραχες αγροτόσπιτα καθε αναβατη μοτοσυκλετας ... το μονο προβληματακι .... που πρεπει να χει ο καθενας στο πισω μερος του μυαλου του οταν διασχιζει αυτη τη χωρα ειναι η αυστηρότητα και τα προστιμα που ακολουθουν σε περιπτωση που επιβεβαιωθεί παραβαση του κωδικα οσο αναφορα τα ορια ταχυτητας!. Προσοχη λοιπον ! Απ τα μερη που μας επετρεψε να περασουμε ο χιονιας θα σταθω σε 3 κομματια που μου καλοαρεσαν ακομα και αν δεν βοηθησε παντα ο καιρος ! .....Klausen Pass ... Oberalppass και Lukmanierpass Βασικα το Klausen Pass .Καλοστρωμενο με αρκετο στροφυλικι πανεμορφη θεα ...χεχε...αλλα και πολυ χιονι!...αξιζει να το περασεις ! Κατεβαίνοντας, ανοιγε παλι ο καιρος και αναλογος με τα πάσα που δειχναν οι πινακιδες οτι ειναι προσπελάσιμα προχωρούσαμε ... επισης εντυπωσιακο λοιπον ηταν το περασμα Oberalppass .... Διανυχτερευσαμε ... σε ενα γραφικο χωριουδακι καπου στη μεση της χωρας .....το Sedrun . (χεχε...Ακριβη η ζωη στην Ελβετια) την επομενη στο δρομο μας πολυ ομορφο και στριφτερο ηταν το κομματι του περάσματος του Lukmanierpass... Aπο κει και πέρα πηραμε πλεον επαρχιακα δρομακια , σχετικα πολυ στενα με στοχο να περασουμε την ιδια μερα στην Ιταλια καπου διπλα απ τη λιμνη Lago Maggiore . Απο οπου και να περασεις την λιμνη που ειναι αρκετα μακροστενη ειναι πανεμορφα και με την κλασικη ομορφια που εχουν αυτες οι περιοχες τις Ιταλιας που μαζευουν πολυ τουρισμο απ την βορεια Ευρωπη! Μικρες στασεις κατα την διάρκεια της ημερας και ενα κομματι σχετικα βαρετο προς την δυτικη πλευρα της βορεια Ιταλιας, γιατι τα χιλιομετρα που επρεπε να μαζεψουμε αυτη την ημερα ηταν σχεδον 450... και πριν μας πιασει το βραδυ ειχαμε σκοπο να φτασουμε για διανυχτερευση στο χωριουδακι του Moncenisio διπλα στη πολη της Susa στα συνορα με την Γαλλια ...σε ενα πανδοχείο που ειχαμε κανει πολυ καλους φιλους πριν απο χρονια. Το κομματι απ τη Susa μεχρι το πανδοχειο του Chalet sul Lago ηταν για μια ακομα φορα το κερασακι στη τουρτα και το αποκορύφωμα της ημερας με τις καταπληκτικες στροφες και την απιστευτη πρόσφυση που ειχα ακομα στο μυαλο μου απ τη προηγούμενη φορα που περασαμε! ...συνεχιζεται.... Παντα ειμαι πολυ χαρουμενος οταν μετα απο χρόνια "επιστρέφω" και διανυχτερεύω σε καποιο πανδοχειο που περασαμε ομορφες στιγμες σε καποιο απ τα ταξιδια μας .... και το Chalet sul Lago ανηκει σιγουρα στα πιο αγαπημενα μου !. Πολυ πρωι μια βολτα με τα ποδια γυρω απ τη λιμνη και μερικες ανασες στα πλακόστρωτα μικρα σοκάκια του Moncenisio ανηκει στα must .... ...και το αργοτερο στης 9 ειμαστε ηδη στο δρομο για Mont Cenis Για μια ακομη φορα προσπαθησαμε να παρουμε στο δρομο οτι μικροτερο πασακι υπηρχε στο χαρτη για να μην περναμε μονο απο μερη που εχουμε ξαναπερασει και μικρες ευχαριστες εκπληξεις μας περιμεναν ακομα και στα πιο λιγοτερα υποσχομενα! Και μπροστα μας και παλι αυτο το αγαπημενο περασμα ! Καθε φορα ακομα πιο ομορφο , καθε φορα ακομα πιο στριφτερο απ οτι το θυμόμουν ! Mont Cenis λοιπον ακομα ενα must για οποιον βρεθει στα περιξ ! Οπως εχω ξανααναφερει επιλεγουμε να κανουμε τη γυροβολια στα τελη του Μαη γιατι ενας απ τους κυριους λογους που συνωμοτούν για μια ομορφη βολτα ειναι να μην εχει πολυ κινηση οχηματων στους δρομους και γενικως τουριστων ! Το ρίσκο ομως που παίρνεις αν θελεις να περασεις μερη που ειναι τοσο ψηλα και εννοω φυσικα υψομετρικα .... ειναι οτι μπορει να μην εχουν καταφερει ακομα να ανοιξουν τα περασματα απ τα χιόνια . Στο δρομο μας επανω με μια μικρη παρακαμψη ηταν και η κορυφη του Iseran ενα κομματι που το εχουμε περασει και σε 2 παλιοτερες εκδρομες μας αλλα οσες και να το περασεις ειναι απολυτος πειρασμος να το ξαναδεις!. Η ταμπελα κατω στη κοιλαδα εδειχνε οτι ειναι ανοιχτο τα 2/3 της διαδρομης αλλα το περασμα απ τη κορυφή στη απεναντι κοιλαδα ηθελε 2 μερες ακομη!. χεχε η υπεραισοδοξια μου επεισε και τους υπολοιπους της παρεας να δοκιμασουμε την τυχη μας ....αλλα οπως ηταν φυσικο φαγαμε πόρτα λιγα μετρα πριν τη πολυπόθητη κορυφη ! Συμβουλη μου αν βρεθεις στη περιοχη ... δεν μπορεις να αφησεις το ψηλοτερο οδικως περασμα της Ευρωπης χωρις να προσπαθησεις ... ακομα και η διαδρομη μεχρι εκει σε αποζημιώνει, απο κει και περα αν δεν ειχα ξαναανεβει ημουν σε θεση να ξεπεζέψω και να το ανέβω με τα πόδια ! ...επιστροφη λοιπον στο πανδοχειο λιγο πριν βραδιασει ,με μικρες παραλαγες της πρωινης διαδρομης ... και την επομενη ξεκιναμε αλλαζοντας κατευθηνση προς Grenoble και απο κει προς τον τελικο στοχο στα περιξ του Vercors Tο επομενο πρωι αποχωρισμός , μελλοντικες υποσχεσεις, τελευταιες αναμνηστικες φωτο και βουρ στο πατσά! (εδω δεν μοιαζω λιγο τον Καπτεν Μπλεκ των λύκων του Ονταριο? ;-) το σκουφακι με την ουρα μου λείπει.) Κατεύθυνση Grenoble λοιπον ... και μικρες στασεις για ξεμούδιασμα! Η διαδρομη απολαυστική ... βαρετο κομματι δεν υπαρχει απλα ,ουτε καν μπαινοντας και βγαινοντας απο χωριά. ... στο δρομο βαζεις οπωσδηποτε και το περασμα Col du Lautaret . Ευλογία να το περνας στεγνο! Μεχρι και εκει, οι κορυφες που περνάς αναφεροντε στους περισσοτερους ταξιδιωτικους χαρτες ,και τα περισσοτερα τα ειχαμε ηδη καλύψει σε παλιοτερες γυροβολιες ... οσο συνεχιζεις προς τα δυτικα ομως , επιτελους καινουργια μερη!. Το ζητουμενο , στροφες ειναι παντα εκει , τα ονοματα ομως αγνωστα και οι επιλογες πολλες..... χάρτη κατω λοιπον και σε καθε σταση μελέτη. Επιτόπου μικρο αλλαγες στο αρχικο σχεδιο και με πυξιδα πιο πολυ το ενστικτο ,το ενα πάσο μετα το αλλο! Εγω στο κοσμο μου με φωτογραφιες και η μονιμη απαντηση μου στις ερωτησεις του "οδηγου" μας (Dirk) οταν ρωτουσε αν το παρουμε και αυτο το πέρασμα ...."μέσα"! Αυτο που παρατηρω καθε φορα που βρισκομαι στη Γαλλικη επαρχια και ρολαρω με μικρες στασεις αναμεσα σε μικρα άσημα χωριουδακια ..... ειναι αυτη η "απλοτητα" στο τροπο ζωης τους ! Αλλος θα μπορουσε να συνδέσει αυτο που εγω ονομαζω απλότητα ... με αρνητικα επιθετα αλλα καθοτι το χω ήδη μεσα στο μυαλο μου και περιμενω να το δω , το εχω συνδεσει τόσο με τη Γαλλικη κουλτουρα , που σε καποιες φασεις μ αρεσει κιολας! Εχει καποιο στυλ να το πω ! Εννοω ολα χυμα ρε παιδακι μου ! Απ τα μαλλια τους , τα ρουχα τους , τα σπιτια τους .. χεχε...ολα!. Ολοι σχεδον ατημέλητα χτενισμενοι , με ρουχα ψιλοφαρδιά πανω τους ...ολες οι καρεκλες καποιο ποδι θα κουνιεται , το πατωμα θα τριζει σε καθε βημα σου στα μικρα καφε , τα πατζούρια στα σπιτια τους ολα σχετικα παλια και τα περισσοτερα στεκοντε στραβα ...χεχε. "ειναι κατι στραβο ?...το σηκώνεις λιγο το πατας ενα καρφι ....Βουαλά!!!...στεκεται!"..χεχε! σαν να μην τους περασε ο χρόνος ενα πραγμα!...σαν να προσπαθουν να κρατησουν την παραδοσιακη τους εικονα και δεν θελουν ουτε να βαψουν τα σπιτια τους για να μην χαλασουν αυτη την εικονα ! Οσο για την συγκριση στο θεμα του φαγητου σε σχεση με αυτο που θα δεις στις αναλογη Ιταλικη κουζινα που μπορει να χεις συνηθησει στην υπολοιπη εκδρομη ... αλλος πλανητης. Χεχε...καθολου παραξενο που ειναι οι περισσοτεροι αδυνατοι! μα αρεσουν παντως ! Σαν να μην ξερουν τι θα πει αγχος και ρολόι στα χωριά!. H μιση μερα πισω μας ...αρκετα τα χιλιομετρα που μαζευεις ανεβοκατεβαινοντας τα περασματα ...οπωσδηποτε στο δρομο σου και το περασμα Col de Rousset που θα σε βγαλει πανηγυρικα στις γνωστες εικονες απ τα αποτομα βραχια διπλα σε μεγαλα φαραγγια που χαρακτηριζουν κιολας την ζητουμενη περιοχη του Vercors! Χωρις να χανουμε χρονο λοιπον αναζητουμε το πανδοχειο Hotel Le Marronnier που ειχαμε ηδη κλεισει 3 διανυχτερευσεις, κρατοντας το σαν ορμητηριο στη γυρω περιοχη! Πανεμoρφο χωριουδακι και το πανδοχείο στολιδι για τη περιοχη με σχεδον ολους τους ένοικους .... μοτοσυκλετιστες (μια εικονα απ τη λιτοδίαιτη Γαλλικη κουζινα που ακολουθησε τις επομενες μερες ...χεχε!...μην μου πειτε οτι δεν σας προειδοποίησα) Επιτελους ειμαστε εδω!...σχεδον στη μεση της ορεινης περιοχης που ονομαζεται Vercors , ο καιρος ειναι συμμαχος και οι στροφουλες μεσα στα αποτομα φαραγγια μας περιμενουν ! Πανδαισία το μερος . Οπως ακριβως το ειχα στο μυαλο μου απ τους ταξιδιωτικους χαρτες που ειχα ξεφυλλίσει! Οταν λεμε κινηση ελαχιστη ...το εννουμε ! Ισως ειναι και ο Μηνας Μαιος ο λογος των λιγων τουριστων αλλα ειμαστε πραγματικα σχεδον μονοι μας! Τα χιλιομετρα που μπορεις να μαζεψεις στη περιοχη ειναι παρα πολλα ! Η ορεινη περιοχη που εξαπλώνεται δυτικα προς το εσωτερικο της Γαλλιας ειναι πραγατικα τεραστια! Δεν μπορεις να τα δεις ολας σε 3 μερες. Ο λογος που δεν ειναι πολυ γνωστη η περιοχή.... ειναι... γιατι, ενω εχει και συνδυάζει τα παντα απ αυτα που εχει αναγκη να περασει ενας ταξιδευτης .....δεν εχει τα απολυτα νουμερα που τους προσελκύουν συνηθως ! Εννοω .... βουνα ειναι προς ολες τις κατευθύνσεις πλεον.... αλλα τα υψομετρικα νουμερα σπανια περναν τα 1500 μετρα . Οι κορυφες και τα περασματα δεν εχουν εκεινη την αγριαδα των χιονισμενων κορυφων που σε καθηλωνει οπως στο κεντρικο μερος των Αλπεων ανατολικα της Γαλλιας και φυσικα στα κομματια της Ιταλια/Αυστρια/Ελβετιας. Ακριβως λογο του υψομετρου που δεν ειναι τοσο μεγαλο λογο και της παρουσιας του Ροδανού ποταμου που διασχιζει την περιοχη ,....υπαρχει μεγαλη βλαστηση , πολλα δαση , που ντύνουν τις πλαγιες και συνηθως δεν μπορεις να αφήσεις το ματι σου να ταξιδεψει μακρια . Τα δε φαραγγια ειναι σε μακρος τεραστια και μπορεις να ακολουθησεις μικρα σκαρφαλωνμενα δρομακια στο εσωτερικο τους μαζευοντας πανεμορφες εικονες στο μυαλο σου αλλα ...συγκριτικά με την αγριαδα και το μεγεθος των αντίστοιχων φαραγγιών ,που πριν 3 χρονια ειχαμε περασει στο νότιο μερος των Γαλλικων Αλπεων στην περιοχη Grand Canyon du Verdon , ωχριούν σε επιβλητικοτητα! Το ζητουμενο ομως ! χεχε!... ...στροφουλες ειναι εκει! Τα πασα μπορει να μην εχουν τρανά ονοματα και να μην μου φέρνουν στο μυαλο ταξιδιωτικα που εχω διαβασει σε φορουμς αλλα η αναγκη του ανθρωπου για επικοινωνια τον εκανε να συνδεσει με παρα πολλα περασματα τα διάσπαρτα χωρια της περιοχης και να προσφερει στον μοτοσυκλετιστη πραγματικη απολαυση με καλο σχετικα οδοστρωμα αναμεσα σε αποτομες πλαγιες και μικρα πανεμορφα φαραγγια . Πραγματικα εμενα μου αρεσε παρα πολυ η περιοχη . Μου εβγαζε κατι γνωριμο , κατι πιο μεσογειακό ! Με τις ωρες μαζευαμε χιλιομετρα . Οπου βρισκαμε ξεφωτο σταματουσαμε ... γεμιζαμε τα πνευμονια με "καθαρες" ανασες και τα μυαλα με εικονες και συνεχιζαμε το κυνηγητό! Αν επρεπε να σταθω σε 2-3 πραγματακια που ξεχωριζουν παραπανω και καλα θα κανες να εβαζες στο δρομο σου αν βρεθεις στη περιοχη....πρωτα απ ολα θα αναφερα το μοναδικο γνωστο ονομα που χαρακτηριζει τοσο το κομματι του Vercors και ειναι σημειο αναφορας της περιοχης το Combe Laval . Οπως και το επιβλητικο περασμα του Col de Rousset που σε βγαζει εκει. Κατι ακομα που ενω δεν ξεκινησε τοσο φιλοφοξα αλλα τελικα εξελιχθηκε σε πανεμορφη εμπειρια ηταν και μια αγνωστη περιοχη που ενω μαζευαμε στατιστικα μικρα πασακια στο δρομο μας οπως αυτο του Col de Porte , τελικα βγηκαμε σε ενα μικρο στριφτερο μονοδρονο που στο τελος μας οδηγησε στη πορτα ενος γραφικου εστιατοριου ακριβως στη ριζα απο μια προσβασιμης κορυφης με τα ποδια απ οπου και εχεις την χαρα να απολαυσεις την Θεα ανατολικα σε μεγαλο βαθος μεχρι και τις Γαλλικες Αλπεις .Αν χρειαστει να το βρεις βρισκεται στη γενικη περιοχη που ονομαζεται Saint-Pierre-de-Chartreuse, βγαζει εκει το col de Porte , ο επαρχιακός που βγαζει στο ξεφωτο D57E και το μικρο εστιατορειο ονομαζεται , Restaurant Auberge du Charmant Som. Οπως πραγματικα εγινε συνηθεια στις γυροβολιες μας βαζουμεσε καποια μερα και καποιο ,πικ/νικ να το πω , με ομορφη θεα και μια πεζοπορία ,ορειβασια δεν θα την ελεγες ..χεχε..γιατι παντα η αναβαση ειναι σχετικα βατή, απ οπου για αρκετη ωρα "αδειάζω" το κεφαλι χαζευοντας τον οριζοντα! Το τριημερο αυτο μου δωσε.... αυτο που πραγματικα ηθελα , ...αγχολυτικό σκέτο . Το πανδοχειο, εντελως αποκομενο μου βγαλε μια απιστευτη ηρεμια και τα βραδια με τοσο καλοκαιρινες θερμοκρασιες και με τα σπαστα ΑγγλοΓαλλικα μας ... χεχε!...καναμε καταπληκτικη παρεα ! Περασε ομως ... και το σημαντικο ειναι οτι το ζησαμε ...κρατω τις αναμνησεις και βουρ ανεβαινοντας και περνώντας το Grenoble για τον επομενο στοχο! MONT BLANK!!! Τωρα , μερικες λεξουλες πανω σε αυτο....Η κορυφη του Mont Blank βρισκεται ακριβως πανω στα συνορα της Ιταλιας με τη Γαλλια και συνορεύει επισης με την Ελβετια! Η ψηλοτερη και ομώνυμη κορυφη απ το τεραστιο συμπλεγμα κορυφων της περιοχης εχει ύψος 4807 μετρα και φυσικα ειναι προσβασιμη μονο απο ορειβάτες. Μια γενικη εικονα της ομορφιας αυτης της περιοχης , για απλους τουριστες σαν και του λογου μας , μπορει να επιτευχθεί απολαμβανοντας της θέα απο αλλες χαμηλοτερες γειτονικες κορυφες που ειναι προσβασιμες με τελεφερικ. Και για να καταληξω ,... η ψηλοτερη προσβασιμη με τελεφερικ γειτονικη κορυφη του συμπλεγματος που προσφερει φυσικα και την καλυτερη εικονα ειναι αυτη που ονομαζεται Aiguille du Midi χεχε!...ελπιζω να μην σας μπερδεψα . Η πρόσβαση με τελεφερικ στη συγκεκριμενη κορυφη μπορει να γινει απ 2 συγκεκριμενες περιοχες ...η μια σε Ιταλικο εδαφος και η αλλη ακριβως απεναντι στη Γαλλικη πλευρα ! και στις 2 περιπτωσεις η προσεγγιση σου με τη μοτοσυκλετα θα σταματησει στην εισοδο του γνωστου τουνελ του Mont Blanc που ενωνει υπογείως τις 2 χωρες. Στη Γαλλικη πλευρα στο Chamonix και στη Ιταλικη στο Courmayeur. Μια επισκεψη στη περιοχη την ειχαμε προγραματισμενη στη γυροβολια που ειχαμε κανει το 2014 στην ευρύτερη περιοχη ...αλλα δυστυχως απο λαθος προγραματισμο προσεγισαμε την κορυφη απ την Ιταλικη μερια απ αυτη του Courmayeur και την χρονια εκεινη ηταν κλειστο γιατι ανακατασκευαζοντας σε κατι εντελως συγχρονο και χασαμε πολυ χρονο με αποτελεσμα να το ακυρωσουμε για το μελλον . Αυτη τη φορα ομως καλυτερα διαβασμενοι και με τον χρόνο συμμαχο φαγαμε γρηγορα τα χιλιομετρα που μας χωριζαν αρπαζοντας στο δρομο μας οτι καλυτερο μπορουσαμε και πριν μεσημεριάσει ειμασταν κιολας μπροστα στην εισοδο απ τη Γαλικκη πλευρα αυτη τη φορα! .... Chamonix λοιπον! Καλα !...καρατουριστικη περιοχη για χοντρα πορτοφολια και γενικως καθοτι ονειρικός προορισμός για καθε σκιέρ στο χιονι με τις ομορφες πιστες για σκι που προσφερει στις πλαγιες του , παρα πολυ γεματο ακομα και τους καλοκαιρινος μηνες του χρόνου! Εμας ομως μας ενοιαζε μονο η επισκεψη με το τελεφερικ και η θεα τως κορυφων! Το τελεφερικ τα χει τα χρονακια του αλλα φαινεται σχετικα καλοσυντηρημένο . Στην εισοδο του βρισκεσαι σε υψομετρο 1035 μετρα και ανεβαινεις σε 2 σταδια ! Το πρωτο μεχρι τα 2317 μετρα , οπου κατεβαινεις και απολαμαβανοντας την θεα επιβιβαζεσαι στο επομενο βαγονι οπου και ανεβαίνει πολυ καθετα και "σβέλτα" μεχρι το τελικο σταθμο στα 3777 ...και χωρις ενδιαμεσους πυλωνες στήριξης μεχρι την κορυφη ...εντυπωσιακο! Την αποσταση αυτη της αναρριχισης των 2800 μετρων την κανεις σε λιγοτερο απο 20 λεπτα! Επανω σταματας ακριβως μεσα στον σταθμο οπου και γινεται φυσικα ενας ψιλοχαμος! Προσωπικα και ο πιο ψύχραιμος πιστευω θα ψαρωσει λιγο και κοιταζοντας την ολη κατασκευη πως ειναι γατζωμενη στην ακρη αυτης της κορυφης θα αναλογιστει με θαυμασμο .... ο Ανθρωπας τι μπορει αν θελει να φτιαξει ! Για πολυ καλη μας τυχη ο καιρος ηταν τελειος και τις λεξεις για να περιγραψω την ομορφια σε καποιον που του αρεσει αυτη η αγρια εικονα των χιονισμενων κορυφων .... δεν τις βρισκω γιατι σιγουρα λογο του ενθουσιασμου μου θα υπερβαλω ! Ειναι παντως πραγματικα πολυ εντυπωσιακο! Δεν ξερω ... ισως ο καθαρος κρυος αερας ... το πολυ βαθυ μπλε του ουρανου ... η αγωνια σου να φτάσεις επιτελους εκει πανω και φυσικά το υψομετρο ...σου φέρνει μια ζαλαδα. Στο εσωτερικο υπαρχουν αρκετοί μουσειακοί χώροι ..που παρουσιαζουν τη πορεια της κατασκευης του σταθμου στο βαθος του χρονου . Ενα ακομα high light του σταθμου , ειναι και μια φωτογράφιση μέσα σε ενα γυαλινο μικρο δωματιακι. Οταν φορέσεις τις παντοφλιτσες που σου δινουν για να μην γρατσουνησεις το γυαλινο διαφανες πατωμα και μπεις μεσα ...μπορεις να ψαρωσεις και καλα κοιταζοντας κατω απ τα ποδια σου το βαθος της χαραδρας ... χεχε!...αλλα ενα συννεφάκι που μας τυλιξε για κανα 1ολεπτο σε κεινη τη φαση μας την εσπασε λιγο. Παρολο αυτα βγήκαμε εξίσου χαμογελαστοι απολαμβανοντας τη στιγμη με το καλυτερο δυνατο τροπο! η παρακατω φωτο ειναι απ τον ιστο και φαινεται πως ειναι η θεα χωρις το συννεφάκι.... ...χεχε!...τελος παντων . Δεν μπορουμε να χουμε ολα δικα μας! Θα μπορουσα φυσικα να παραθεσω και αλλες φωτο αλλα δεν θα σταματουσα γιατι ειχα χασει το μετρο εκει πανω ... μια γενικη εικονα ομως, πιστευω την μετεφερα! Δεν ειναι για καθε φορα αλλα μια φορα αν βρεθεις στα περιξ και βολεψει ο καιρος δεν θα το μετανιώσεις πιστευω! Ετσι μετα απο καμια 3 ωρες πηγαινε ελα στο σταθμο ....στο βαγονι και παλι για καταβαση! Στο κατεβασμα παρατηρουσα σπασμενους πρασινοπους παγετωνες που στεκοντε μεσα στους αιωνες ετοιμοι να γλυστρισουν στο βαθος της χαραδρας και μικρες μαυρες μικρες βουλίτσες που αν καλοπαρατηρουσες ηταν ορειβατες που σαν στοίχημα ζωης προσπαθουσαν να τα βαλουν με τη φυση και να παλεψουν την αναβαση με τα ποδια ! Respekt ...τρέλα! Στο περιμενε για να μπουμε στο δευτερο βαγονι, γρηγορο ψαξιμο στο Booking με το κινητο και εύρεση καταλύματος κοντα στα συνορα Ιταλιας Ελβετιας. Τσεκ να βολευει να βγαλουμε και την αυριανη ημερα διασχιζοντας την Ελβετια διαγωνίως απο αλλη πλευρα ..... και στα γρηγορα μεσο του τουνελ του Mont Blank περναμε Ιταλια και περνουμε κατεύθυνση Aosta. Το τουνελ μηκους 11,6 χιλιομετρων ειναι καλη λυση αν θελεις να φτασεις γρηγορα προς την Ιταλια . Η κατασταση του εμπνέει εμπιστοσυνη αλλα η οψη του δεν θυμηζει κατι πολυ συγχρονο . Σιγουρα ομως αν σκεφτει κανεις οτι λειτουργει απ το 1965, σαν εργο ειναι γιγαντιαίο! Προσοχη υπαρχει καμερα μεσα και το οριο ταχυτητας ειναι αυστηρα μεχρι 70 χαω! Μαζευοντας γρηγορα τα χιλιομετρα και με το κεφαλι να επεξεργαζετε ακομα τις εικονες απ τις χιονισμενες κορυφες ....περασαμε βαθια σε Ιταλικο εδαφος και το πανδοχειο που βρήκαμε στα συνορα με Ελβετια ηατν μια ακομα ευχαριστη εκπληξη σε αυτη τη γυροβολια! Την αυριανη μια ανηφορα διαγωνιως την Ελβετια απ οποιο πασο βρεθει ανοιχτο και η γυροβολια του 2017 κανει το κυκλο της! Πολυ νωρις κιολας στις μηχανες και μετα απο μια αποτυχημενη προσπαθεια να περασουμε απο πασο το μεγαλο San Bernardo το παιρνουμε παλι προς τα πισω γιατι η κορυφη ηταν κλειστη λογο χιονιου και περνάμε αναγκαστικα παλι υπογείως το ομώνυμο τουνελ . Μετα το τουνελ μικρη σταση για ξεκουραση και μετα απο λιγο ψαξιμο στο ιντερνετ για να μην φαμε και αλλη "πορτα" ενημερωνόμαστε για την κατασταση των υπολοιπων περασματων στο δρομο μας και αποφασιζουμε να παρουμε ενα ακομα πανεμορφο πάσσο που βρισκεται σχετικα μπροστα μας και το δινουν ανοιχτο ...αυτο του Furka Pass Το τοπια και η διαδρομη επαρχιακα στην Ελβετια μαγευτικα , σε συνδιασμο παντα και με την καλοκαιρία ,.... και η αναβαση προς τη κορυφη ακομα πιο εντυπωσιακη! Αξιζει πολυ και το Furka Pass να το βαλεις στο δρομο σου αν βρεθεις στα περιξ ! Η καταβαση απ την αλλη πλευρα εξισου πανεμορφη ...ειχα μείνει αφωνος .... Μπροστα μας ακομα τουλαχιστον 150 χιλιομετρα μεχρι το Tuttlingen οπου εχουμε αφησει το τρειλερ στο ξενοδοχειο που ξεκινησε η περιπετεια .... και με μια ενδιαμεση σταση καπου σε καποια ομορφη τυχαια πλευρα στη λιμνη της Λουκέρνης (Vierwaldstättersee) διασχισαμε την Ελβετια μπαινοντας πριν βραδιασει και παλι Γερμανια! Συντροχοι !...τα πολλα λογια ειναι φτωχια και ηδη ειπα πολλα ! Την επομενη το πρωι χαΛαρα πλεον ...φορτωμα παλι τα αλογα στο τρειλερ ..... και με αλλαγες στο τιμονι 700 χιλιομετρα Autobahn και ενα κεφαλι γεματο ομορφες αναμνησεις ....πριν βραδιασει ειμαστε παλι Solingen. Δοξα το Θεό ολα πηγαν παλι καλα!...υγεια να χουμε και παλι να αξιωθούμε! Χαρηκα που μοιράστηκα τις αναμνησεις μου μαζι σας ..... ...παμε για αλλα!!!
  10. χεχε!... το XR πηγαινε τρενο !
  11. Ολα καλα παιδες! Γρήγορα περνάνε τα ομορφα! Κάνεις σχεδια και ονειρα ολο το χρόνο .... και ενω η αναμονη ειναι γλυκια ... ποτε φευγεις , ποτε γυριζεις , μενουν μονο οι εικονες στο μυαλο σου και μετα απο μια βδομαδα τσιμπιεσε χαζευοντας τις φωτογραφιες αν ονειρευτικες ή το ζησες πραγματικα! Το λοιπον ... οι προσευχες μας πιασανε τοπο και παλι...και με ενα τεραστιο ηλιο να μας ακολουθα καθε μερα , τηρήσαμε το προγραμμα σχεδον ατόφιο με πολυ μικρες παραλλαγες στο εδαφος της Ελβετιας, καθοτι μερικα πασακια ηταν κλειστα ακομη απ το χιονι και τελικα περασαμε και κανα 2 που δεν τα χαμε στο προγραμμα! Συντροχοι ... θα ριξω μερικες πανοραμικ για ζεσταμα .... και με την πρωτη ευκαιρια θα γραψω και 2 λεξουλες συνοδευμενες με τις αναλογες φωτογραφιες για μερικα πραγματακια που μουν καναν εντυπωση ! .... με το που ξεκλεψω λιγο χρόνο θα παραθεσω την συνεχεια! ........................................
  12. Γεια χαρα και παλι παιδες ... εφτασε ο καιρος ...απο Μαιο σε Μαιο το παμε! Λιγοτερο απο μηνας εμεινε. Το σχέδιο σχεδον το ιδιο ,...το παρεακι σχεδον το ιδιο , 9 ημερες , κλασσικα πλεον πραγματα! 19/5 αργα το βραδυ ξεκιναει το καραβανι και το πρωι ανεβαινοντας στα μοτορια μπαινουμε Αλπεις απο Ελβετια , διασχίζοντας την διαγωνίως, Βορειοανατολικα προς Νοτειοδυτικα , μαζευοντας ομορφιες απο οσο πασακια και περασματα θα ειναι ανοιχτα. Διανυχτερευση καπου στη μεση της και στις επομενες μερες , μερικες επαναληψεις απο πασακια πανω στα Ιταλογαλλικα συνορα στη κοιλαδα του Iseran . Μια μερα θα αφιερώσουμε σε μια παλια υποσχεση να απολαυσουμε τουριστικα τη θεα του Mont Blanc απ την κορυφη του Aiguille du Midi και μετα κατι καινουργιο ,για να χουμε πλεον μια ολοκληρωμενη εικονα απ τις Αλπεις στην γαλλικη πλευρα, τις περιοχες του Vercors, που ειναι και ο βασικος λογος της γυροβολιας! Vercors λοιπον. Το δυτικοτερο κομματι της οροσειράς των Αλπεων . Μια σχετικα μικρη περιοχη , οχι με πολυ μεγαλο υψομετρο (το ψηλότερο στα 2400) , χωρις λαμπερες υποσχεσεις για απολυτα σκηνικα και απο περιοχες που δεν αναφεροντε με χρυσα γραμματα στους ταξιδιωτικους οδηγους αλλα με αγριες ομορφιες, πιο ανεξερευνητες, στενα δρομακια και αποτομες πλαγιες ..μια μικρη περιπέτεια. Το βασικο ζητουμενο ...καινουργιες στροφες ,.... και φυσικα να καθαρισουν τα μυαλα μας απ τον καθαρο Αλπικο φρεσκο αερα και τα ματια μας με τις ομορφιες των βουνων αυτων! Αυτα προς το παρων , θα παραθεσω το μικρο σχετικα roadbook που ετοιμασαμε και παντα πρωτα Θεου και καιρου επιτρέποντος ...οταν γυρισω θα επανελθω με εντυπωσεις , πληροφοριες, πιο συγκεκριμενα ονοματα απ περασματα και τα μερη που θα διανυχτερευσουμε ...και γενικως απο πραγματα που θα ειμαι σιγουρος για το τι γραφω και οχι που απλα καπου διαβασα !
  13. ...ενα 10λεπτο στροφουλες απ το νησι παιδες εδω!...αν κουραζει η φασαρια του boxer ...γραψτε με να το ντυσω με μουσικουλα!
  14. παιδες ... με μια απλη παλια που εχω πολλα χρονια ψηφιακη Sony dsc-w215 η οποια εχει περασει τα πάνδεινα , βγαζω τις φωτο..... και τις Πανοραμικες με ενα iphone ...η ποιοτητα δεν ειναι και πολυ καλη αν τις παρατηρησετε καλα ...αλλα οι αναμνήσεις ειναι αυτες που μενουν ! ...........
  15. πανεμορφα μαγκες!...παντα τετοια!