estebahn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1408
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

estebahn last won the day on May 28

estebahn had the most liked content!

Πόντοι

2407 Excellent

Σχετικά με το μέλος estebahn

  • Κλάση
    Πάμε βόλτα;
  • Γενέθλια 03/25/89

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αγρίνιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR F4i
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K-4

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBF
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1851 προβολές προφίλ
  1. Σαν σήμερα, επτά χρόνια πριν αγόρασα την πρώτη μου μηχανή. Η σημερινή δεν είναι τόσο αξιομνημόνευτη ημέρα, αλλά ολοκλήρωσα το κάτι-σαν-GPz
  2. Πάντως το ΜΟΤΟ κατηγορεί το moto Τρίτη για λογοκλοπή σε άλλο θέμα http://www.motomag.gr/news/epikairotita/mototriti-antigrafei-moto
  3. Ξεθάβω το θέμα μιας και δεν βρήκα κάτι σχετικότερο. Μέχρι πρότινος έδενα την γομαροαλυσίδα που έχω αγοράσει γύρω από τον κορμό δέντρου, οπότε ως προς την... πάκτωση του σημείου δεν υπήρχε άγχος (το λουκέτο καθαυτό είναι άλλη κουβέντα...) Πλέον η δυνατότηα του δέντρου δεν υπάρχει, ούτε κάποιας κολόνας ή κάτι αντίστοιχου, οπότε αναγκαστικά πάμε σε anchor, ξέρετε αυτά τα κατασκευάσματα που είτε είναι σαν κρίκοι είτε κουρμπαρισμένα / συγκολλητά ελάσματα για να δένεις την αλυσίδα σε πάτωμα / τοίχο. Όση έρευνα έχω κάνει, είδα ότι είναι δύο τύπων, τα χωνευτά σε φρέσκο τσιμέντο πριν πήξει και τα βιδωτά. Επειδή η σπιτονοικοκυρά δύσκολα θα μ αφήσει ν' ανοίξω τρύπα στο τσιμέντο και να ρίξω λάσπη (εδώ καλά καλά δεν έχω εξασφαλίσει παροχή ρεύματος για τρυπάνι...) πάμε για βιδωτό. Και εδώ ακριβώς θα χρειαστώ την βοήθειά σας: Η προαναφερθείσα αλησίδα έχει πλάτος κρίκου ~6cm, καθώς οι κρίκοι αρθρώνονται κατά 90ο το ολικό άνοιγμα που χρειάζομαι είναι της τάξης των 6-7cm σε διάμετρο. Όσο και αν έχω φάει το internet δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι παρεμφερές σε μέγεθος, πέραν των Abus WBA100 και AXA Wall anchor Floor 59500595, και για τα δυο έχω ζητήσει ακριβείς διαστάσεις και περιμένω. Έχετε κάτι υπ' όψιν; Δεν καίγομαι να είναι απαραίτητα επώνυμο, από την άλλη όμως η λύση του 'σιδερά της γειτονιάς' εδώ που βρίσκομαι δεν υφίσταται. Ευχαριστώ.
  4. Μόνο μην μπεις Ιονία, θα πλήξεις. Παλιοβούνα και μετά προς Πλατυγυάλι θα είναι απόλαυση. Μην σου πω να πας από Λιγοβίτσι.
  5. Δεν είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση αλλά εγώ αντιμετώπισα το παρακάτω: Απέκτησα το sygic με σκοπό να φοράω ακουστικά για φωνητικές οδηγίες και το τηλέφωνο να βρίσκεται (με σβηστή οθόνη) στην τσέπη. Δυστυχώς, μετά από περίπου ένα λεπτό η φωνητικές οδηγίες σταματούσαν και αν προσπαθούσα να ξανανοίξω την οθόνη το στίγμα ήταν σε προηγούμενη θέση. Υπέθεσα λοιπόν ότι το GPS μπαίνει σε sleep mode. Όσο και αν άλλαξα το power management μέσα από το ίδιο το sygic (την διαφορά optimized και high performance δεν την εξηγουν πουθενά, ούτε στη σελίδα τους) ή όσο και αν έπαιξα με τις ρυθμίσεις του ίδιου του android (παρεπιπτόντως android 6 σε Redmi Note 4) το αποτέλεσμα το ίδιο συνεχώς. Με googlάρισμα παραδόξως δεν βρήκα κάποια αναφορά τρίτου στο πρόβλημα. Ώσπου ανακάλυψα την λύση και είναι ένα μικρό προγραμματάκι που λέγεται active GPS, αναλαμβάνει ακριβώς αυτό, να εμποδίσει το GPS από το να κάνει νάνι. Έκτοτε όλα ρολόι, αν και ομολογουμένως οι φωνητικές οδηγίες του google maps είναι αναλυτικότερες. Όπως και να έχει, αν αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα, δοκιμάστε το παραπάνω app.
  6. Η γραμμή του είναι ίσια, δεν έχει αυτή την γραμή που στενεύει προς τα μπατζάκια (tapered). Φαρδύ δεν το λες, αλλά για να χωράνε και να κρύβονται οι προστασίες στα γόνατα όσο να 'ναι ένας άλφα όγκος υπάρχει. Το ξέρω ότι δεν είμαι και πάρα πολύ επεξηγηματικός, αλλά αφενός δεν βρίσκω τρόπο να το περιγράψω καλύτερο, αφετέρου εξαρτάται και από το μάτι και τον σωματότυπο του καθενός το πώς θα κάτσει. Χρησιμοποιώντας το size chart τους πάντως επέλεξα σωστά μέγεθος που δεν με προβληματισε στην μέση, αν ρωτάς εμμέσως αυτό.
  7. "Πάρε SS μου έλεγαν, θα κυκλοφορείς όποια κούκλα θες μου έλεγαν"
  8. Δεν την ξέρω καθόλου την κατηγορία, αλλά εκπλήσσομαι που δεν προτάθηκε ακόμη κάποιο Tuono ή super Duke (990). Έχουν μπόλικη "υπερβολή" μέσα τους αμφότερα και νομίζω ταιριάζουν με τη ζητούμενη χρήση.
  9. Μπορεί να παρήχθη όταν ο Γκάλης πανηγύριζε το Eurobasket, αλλά αυτό δεν εμπόδιζε την συγκεκριμένη δεσποινίδα ετών 29 να λάμπει κάτω από την λιακάδα λες και βγήκε από το εργοστάσιο επί ... Αντετοκούνμπο. Και στις εκκινήσεις να χάνεται σ ένα σύννεφο μπλε καπνού με τα τέσσερα τελικά να στριγγλίζουν. Και αυτή η μυρωδιά, αχ αυτή η μυρωδιά της διχρονίλας, έκανα τζούρες αβέρτα
  10. Μηχανικά δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν είναι σούργελο, επίσης καμια φορά form follows function, αλλά νομίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ιδιοκτήτης το παράκανε, δεν μπορούσα να μην σας το βγάλω μια φωτογραφία. Ο άνθρωπος λοιπόν προφανώς ήθελε να μεταφέρει μπόλικο πράγμα, οπότε αποφάσισε να τιμωρήσει ενα CB500. Πρώτος και καλύτερος κοτσαδόρος με σκαλωσιά ολόκληρη για την στήριξη του και κερασάκι στην τούρτα την μπάλα του τένις. Φυσικά με παροχή ρεύματος για το τρέιλερ. Αναρωτιέμαι αν η σιδηροκατασκευή αυτή είναι περισσότερο άκαμπτη από καθεαυτό το πλαίσιο της μοτό. Πιάνοντας και τα απλά, υπερμεγέθης μπαγκαζιέρα με διπλό κλείδωμα (και συνδυασμό!) + bonus κακοβαλμένες LEDοταινίες. Επίσης, τεράστιες, πραγματικά τεράστιες χούφτες (με φλισάκι από μέσα, αμ πώς, αμ πώς) και φυσικά bagster γιατί δεν κάνει να το γρατσουνίσουμε.
  11. Τάσο, τι εννοείς να ανεβάσει συμπίεση; Δεν πάω να στην βγω, ούτε σε αμφισβητώ, προσπαθώ να καταλάβω, μην παρεξηγήσεις την ερώτηση.
  12. Μιας και μετά από καιρό ο ήλιος έκανε την χάρη να λάμψει, το πρόγραμμα είχε μια νέα διαδρομή. Με ενδιάμεση στάση σε κάτι σαν το Jurassic Park και τελικό προορισμό εδώ. Η κακόγουστη τριήρης αυτή θα μπορούσε να βρίσκεται οπουδήποτε στην Ελλάδα. Ωστόσο το μπλε που αχνοφαίνεται πίσω της, δεν είναι η Μεσόγειος, αλλά ο Ατλαντικός. Πρώτη φορά έβλεπα τον ωκεανό με τα μάτια μου, η σκέψη ότι η επόμενη ακτή ευθεία από εδώ είναι η Αμερική με έκανε να χαζεύω για ώρα τον ορίζοντα. Το χωριουδάκι της Κορνουάλης γραφικότατο, κάνοντας απλά ασπρόμαυρη την φωτό περνιέται σχεδόν για εποχής. (παρατηρείστε αριστερά την χοάνη με την οποία -μάλλον- παλαιότερα φόρτωναν τα εμπορικά.) Τέλος, ο ιδιοκτήτης του 990 έχει βρει ένα ευρηματικό (αν και μάλλον βασανιστικό για το ζώο) τρόπο μεταφοράς του σκύλου του.
  13. Όταν με το καλό ξεμπερδέψεις με τα του διπλώματος και έρθει η ώρα της αγοράς, νομίζω πώς το CBF250 είναι καλή επιλογή για τα λίγα λεφτά του και για αρχάριο/ -α. Χαμηλό, ελαφρύ, δεν παθαίνει τίποτε αν σου πέσει κάτω μέχρι να το συνηθίσεις και καλύπτει άνετα μπόλικες ανάγκες. Ήταν η πρώτη μου μοτοσυκλέτα, έχω γράψει εδώ μερικές πληροφορίες που ίσως σε βοηθήσουν. Καλή αρχή!
  14. Καλησπέρα. Πέρσυ έκανα μια παρόμοια διαδρομή και απ' ότι είδα, στην Αλβανία τα ευρώ όχι απλά περνάνε, τα επιζητούν κιόλας. Στα Σκόπια όχι τόσο, χρειάστηκε συνάλλαγμα.. Επιπλέον, αν σου περισσέψουν Σκοπιανά χρήματα, καλό είναι να τα ανταλλάξεις προτού βγεις από την χώρα, στις γειτονικές δυσκολεύτηκα αρκετά να βρω ανταλλακτήριο που να τα δέχεται. Περί ασφαλείας, το περασμένο καλοκαίρι δεν υπήρχαν πολιτικές ταραχές για να συγκρίνω, αλλά κατά τ' άλλα πουθενά δεν ένιωσα περισσότερη ανασφάλεια απ΄ ότι στην Ελλάδα. Συμβουλές για μέρη και τα σχετικά δεν ζητάς, οπότε δεν γράφω κάτι σχετικό, έχει αρκετό υλικό το φόρουμ για αυτά τα μέρη εξάλλου. Καλά να περάσετε.
  15. Ένα μεγάλο πρόβλημα με τα diesel νέας εσοδείας είναι η υποχρεωτική χρήση ουρίας (γνωστής και με το εμπορικό όνομα adblue). Απλουστευτικά, το συγκεκριμένο υγρό ψεκάζεται στην εξάτμιση προκειμένου να έχουν οι diesel καθαρότερα καυσαέρια. Τα προβλήματα πολλά και πλείστα: Επιπλέον πολυπλοκότητα, ας πούμε αυτό δεν μας αγγίζει ως καταναλωτές, ζήτημα του εργοστασίου να το λύσει. (σημαντικό ζήτημα το γεγονός ότι η ουρία παγώνει και διαστέλλεται έντονα) Επιπλέον βάρος και όγκος, μια τυπική χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ουρίας είναι ~40 λίτρα. Ορισμένοι κατασκευαστές μειώνουν την χωρητικότητα του τεποζίτου πετρελαίου ή ψάχνουν εναλλακτικές θέσεις για την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ ουρίας με επιπτώσεις στο βάρος και τον διαθέσιμο χώρο αποσκευών . Επιπλέον κόστος. Η ουρία δεν καταναλώνεται με τον ρυθμό του πετρελαίου, ωστόσο είναι ένα σημαντικό επιπρόσθετο έξοδο. Η τιμή καθορίζεται εν πολλοίς και από τον τρόπο ανεφοδιασμού (βλ. επόμενη τελεία) Δυσκολία ανεφοδιασμού. Πολλές φορές η τάπα πλήρωσης βρίσκεται στον χώρο αποσκευών, άλλες στον χώρο του κινητήρα και κάποιες δίπλα στο στόμιο για το πετρέλαιο. Όπως και να έχει, τα σημεία δεν είναι άμεσα προσβάσιμα και δεν υπάρχει ακόμη τυποποιημένη μέθοδος ανεφοδιασμού. Γενικά οι στρατηγικές είναι τρεις: Γέμισμα στην αντιπροσωπεία. Δεν θέλετε να ακούσετε κόστος. Γέμισμα με φιάλες. Όσο μικρότερη, τόσο ακριβότερη. Δύσχρηστες οι περισσότερες και εύκολο να λερωθεί κανείς, ειδικά αν είναι δυσπρόσιτο το σημείο. Επίσης χρονοβόρα διαδικασία λόγω της μικρής παροχής. Γέμισμα από αντλία στο βενζινάδικο. Υπάρχουν ήδη κάποιες εγκαταστάσεις καθώς η ουρία δεν είναι άγνωστη στα φορτηγά, ωστόσο εξετάζεται και η δημιουργία ξεχωριστού δικτύου με διαφορετική παροχή για τα...ΙΧ. Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει παγκοσμίως επαρκές δίκτυο. Ακινητοποιήση του οχήματος σε περίπτωση έλλειψης ουρίας. Ναι, εξετάζεται το ενδεχόμενο ακόμη και αν υπάρχει καύσιμο στο κυρίως τεπόζιτο ο κινητήρας να σβήνει αν δεν υπάρχει ουρία στο τεπόζιτο. Φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο σε περίπτωση δυσλειτουργίας / αφαίρεσης καταλύτη στο βενζινοκίνητο σας; Με όλα τα παραπάνω (και προς προσωπική μου χαρά!) σιγά - σιγά οι diesel και οικονομοτεχνικά δείχνουν να υστερούν περιπλέκονται, φαίνεται πώς η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται προς βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά, είτε HEV, είτε PHEV, είτε ακόμη και BEV.