estebahn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1555
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    51

estebahn last won the day on December 13 2018

estebahn had the most liked content!

Πόντοι

3596 Excellent

Σχετικά με το μέλος estebahn

  • Κλάση
    Πάμε βόλτα;
  • Γενέθλια 03/25/89

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αγρίνιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR F4i
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K-4

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBF
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3052 προβολές προφίλ
  1. Είχα ξαναποσταρει από το ίδιο ακριβώς σημείο ~2.5 χρόνια πριν, αγαπημένη παραλιακή Αστακού - Μύτικα. (Λόγω Σαρακοστής δεν κάνει να τρώμε τα chicken stripes ;) )
  2. Τι είπες για το πρώην μηχανάκι μου ΡΕ; (το υποπλαίσιο ειναι spare part από γέφυρα της ΜΟΜΑ να 'ουμε)
  3. Μήπως μπορείς να μετρήσεις τη διάμετρο αυτής της φλατζούλας γύρω από την κεφαλή; Ψάχνω να σου βρω το ISO / DIN που ανήκουν για να είναι πιο εύκολη η αναζήτηση. Επίσης όταν λες ανοξείδωτη, το ζητάς προκειμένου να ταιριάξουν με τις υπόλοιπες που δεν θα αντικαταστήσεις; Θα σε ενοχλούσε πχ να είναι όλες μαύρες;
  4. Καλησπέρα Μιχάλη, Βρήκες κάποιον κατασκευαστή που να δίνει αυτές τις διαστάσεις για τις LED του ή με trial and error τα κατάφερες;
  5. Χαζεύω μια σειρά στο Netflix που λέγεται Rust to Riches. Το concept είναι ότι ένα συνεργείο αγοράζει κατά κανόνα hot rods / muscle cars, τα τροποιεί και τα πουλάει για να αγοράσει επόμενα project cars. Από... τεχνικής άποψης λίγο ενδιαφέρον και πολύ μούφα υπάρχει, αλλά η υπεύθυνη καρμπυρατέρ (flying ακούει; ) είναι ένα -νόμιζα ο αφελής- γλυκό κοριτσάκι. Έκανα το λάθος να googlαρω το όνομα της (Constance Nunes, δεν σας παιδεύω) το οποίο με οδήγησε στο insta της https://www.instagram.com/p/Bo68CWeHn6x/?utm_source=ig_web_options_share_sheet (προτείνω να δείτε ένα επισόδιο της σειράς πριν το insta, έτσι για την αντίθεση)
  6. Νταξ πάντως αμα απαντήσει ο icelover θα πηδηχτώ από το παράθυρο Α, και για να αποφεύγουμε τους χαρακτηρισμούς:
  7. Το είδα το πρωί στο σούπερμαρκετ: Έχετε ακούσει ίσως τα advent calendars, αυτά τα ημερολόγια του Δεκέμβρη στα οποία τα πιτσιρίκια ανοίγουν κάθε μέρα του μήνα από ένα χάρτινο (συνήθως) παραθυράκι βρίσκοντας μέσα ένα σοκολατάκι, ένα παιχνιδάκι; Ε, ιδού η έκδοση για... μεγαλύτερα αγοράκια με ένα (φθηνιάρικο μάλλον) εργαλείο για την κάθε ημέρα. Κορίτσια, εσείς οι δεκάδες που διαβάζετε mybike, να ένα διαφορετικό δώρο για το γκομενάκι τώρα τις γιορτές (πεταμένα λεφτά) (όχι εμείς οι άντρες, το δώρο είναι πεταμένα λεφτά ε; )
  8. Σας ευχαριστώ άπαντες και στα δικά σας Έχω δυο βδομαδούλες στην πατρίδα ακόμη.
  9. Όντως Γιώργο.Ήθελα όμως μια αλλαγή σε κατηγορία. Ή κατασκευαστή. Ή κάτι πιο πρόσφατο. Ή κάτι πιο δυνατό.Και έτσι πήρα πρόσφατα VFR800FI (Και κάπως έτσι μπαίνεις στην μαύρη λίστα του Gouky, τρίτο Honda στη σειρά, @Χ )
  10. Ήλπιζα ότι ένα χιλιόμετρο μετά θα μηδενίσει το κοντέρ και θα έχω άστρωτο κινητήρα και θα ψάχνω εξουσιοδοτημενα για τα σέρβις. Εν τέλει χωράει και άλλο ψηφίο στην LCD! Oh well, καλά 1.000.000 τώρα
  11. Θα γράψω και εγώ την εικόνα που αποκόμισα εργαζόμενος στο τμήμα καυσίμων αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το αναφέρω αυτό μόνο για να αποκτήσουν κύρος οι πηγές πληροφοριών μου, για κανένα άλλο λόγο. Για αρχή, η διάκριση που γίνεται στα λεγόμενα electrified είναι η παρακάτω: MHEV (εμ-χεβ), mild hybrid electric vehicles, ήπια υβριδικά. Δηλαδή ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας / μπαταρία που γεμίζουν τρύπες στην απόδοση του βενζινοκινητήρα με τον οποίο συνδυάζονται. Πολλές φορές η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι αστεία μικρή, όπως στην Cayenne παλιότερα. PHEV (πι-χεβ, γράφω και την προφορά γιατί με εξέπληττε), plug-in hybrid electric vehicles, υβριδικά που μπαίνουν στην πρίζα. Μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία και ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας, δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ και προφανώς φόρτιση από το ηλεκτρικό δίκτυο. BEV (μπεβ), battery electric vehicle, δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Η φόρτιση γίνεται από το δίκτυο, ενώ υπάρχουν και συστήματα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Όπως καταλαβαίνει εύκολα κανείς, η πρώτη κατηγορία υπάρχει απλά και μόνο για να τικάρεις την λίστα ότι οδηγείς υβριδικό. Αυτό έχει νόημα όχι μόνο για να πουλάς μούρη στον γείτονα (θα το αναλύσω παρακάτω), αλλά γιατί ορισμένες αγορές (θα) σου επιτρέπουν να εισάγεις τα οχήματα σου στην χώρα μόνο εαν υπάρχει αντίστοιχο υβριδικό με το ίδιο όνομα (numberplate). Το 'καλό' είναι το επικουρικό σύστημα δεν είναι απίστευτα βαρύ ούτε επηρεάζει το υπόλοιπο drivetrain κάπου. Τα PHEV από την άλλη είναι τεράστια μόδα στην Ευρώπη / ΗΠΑ / Κίνα και (δυσκολευόμουν να το πιστέψω!) ένδειξη κοινωνκού στάτους το να ρολάρεις χωρίς θερμικό μοτέρ, κάτι σαν το λευκό δέρμα τον Μεσαίωνα να πώ; Αν το δει κανεις οικονομοτεχνικά γιατί να φορτώσεις άλλα 200 κιλά ένα ήδη υπερβαρο SUV για να κάνεις οκονομία; Υπάρχει κρατική επιδότηση αγοράς αυτών των οχημάτων, αλλά εμφανώς η επίδειξη είναι ο κύριος ρόλος αγοράς. Τα BEV τέλος είναι κάτι εν δυναμει ενδιαφέρον από τεχνικής σκοπιάς, αφού αλλάζει εντελώς η παραδοσιακή αρχιτεκτονική του οχήματος, αλλάζει η συμβατική κατανομή βάρους ή απόδοση ροπής. Τα όσα έγραψε ο flying περί ικανότητας του ηλεκτρικού δικτύου να ανταποκριθεί στην ενεργειακή απαίτηση είναι ο ελέφαντας που κάνουν ότι δεν βλέπουν. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα χιλιάδες οχήματα που θα (ήθελαν να) μπαίνουν σχεδόν ταυτόχρονα για φόρτιση στις 6μμ. Και βέβαια τεράστιο πρόβλημα οι υποδομές: Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο της BEV και το παρείχε στα στελέχη δημιουργώντας ειδικές θέσεις στάθμευσης με ταχυφορτιστές. Καμιά φορά τα οχήματα ήταν περισσότερα από τους φορτιστές, οπότε τι κάνεις αν το δουλειά-σπίτι είναι... 51% της αυτονομίας σου και δεν βρεις θέση στάθμευσης με φορτιστή; Αν αυτό συνέβη στο parking του ίδιου του κατασκευστή δεν είναι λίγο ανώριμη η προσδοκία να υπάρχουν θέσεις φόρτισης ΣΕ ΚΑΘΕ χώρο εργασίας; Μια υποσημείωση σχετικά με την χρήση του αυτοκινήτου στο ΗΒ σε σχέση με την Ελλάδα: Κάθε 'νοικοκυριό' έχει περισσότερα του ενός οχήματα και το commute εύκολα μπορεί να είναι της τάξης του Αθήνα - Πάτρα. Τα οχήματα σε πολύ μεγάλο ποσοστό είναι leasing και όχι ιδιόκτητα και ανανεώνονται ανά λίγα έτη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον τα δικαιολογημένα μας ελληνικά ερωτήματα 'θέλω ένα αμάξι να τα κάνει όλα', 'τι θα κάνω με την μπαταρία όταν παλιώσει' και 'πάω μέχρι την δουλειά' είναι εντελώς εκτός των ενδιαφερόντων των αγοραστών, άρα και των κατασκευαστών.
  12. Εφόσον ξέρεις ότι αυτή που φοράς (η παλιά) είναι 114 μια πρακτική λύση θα ήταν να την αφαιρέσεις και να μετρήσεις είτε πλακάκια είτε πείρους. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεις την όποια ασάφεια για το τι μετράς/ αν υπολογίζεται η ασφάλεια ή όχι. Edit: Απάντησες ενώ έγραφα
  13. Σπύρο, δεν ξέρω καθόλου τι δρόμους έχετε στην Κύπρο, αλλά μήπως αυτό που εν τέλει αναζητάς είναι κάτι κατά βάση ελαφρύ και με γεμάτες μεσαίες ώστε να σε διασκεδάζει με το άρπαγμα του; Τo 675 που προτείνει ο Gouky7 έτυχε ποτέ να το βολτάρεις; Δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά κάτι σε V2 της Aprilia? ( @seatcowl ως πρωην κάτοχος αλλά και έχων SS μήπως μπορείς να πεις μια γνώμη; )
  14. Τίποτα Μάκη, ελπίζω να βρεις κάτι που να σε καλύπτει και να αξίζει τα χρήματα σου
  15. Φταίει εν μέρει το οτι έχουν λεπτύνει τις ουρές, αλλά τα πίσω φανάρια στα γιαπωνέζικα των τελευταίων ετών ένα φασόν παραλληλόγραμμο είναι ανεξαρτήτως κατηγορίας / μάρκας