estebahn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1535
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    48

estebahn last won the day on March 3

estebahn had the most liked content!

Πόντοι

3442 Excellent

Σχετικά με το μέλος estebahn

  • Κλάση
    Πάμε βόλτα;
  • Γενέθλια 03/25/89

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αγρίνιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR F4i
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K-4

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBF
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2528 προβολές προφίλ
  1. Χωρίς να θέλω να γίνομαι καχύποποτος, δεν είναι περίεργο που στην 7η φωτο έχει κόψει το κομμάτι που δείχνει το οδόμετρο;
  2. Πατριδάρα Αιτωλία δεν απογοητεύεις ποτέ. Άλλο νόημα στα αεριζόμενα δισκόφρενα και στο dark side of Japan. Μάσκα εμπνευσμένη από μεσαιωνικό θεραπευτή της πανώλης Ιδού
  3. Η σύντομη εκδοχή: Το κύκλωμα φόρτισης δείχνει εντάξει, μάλλον πρόκειται για θέμα με την μίζα; Η αναλυτικότερη εκδοχή: Πάρθηκαν λοιπόν οι μετρήσεις κατά το service manual συν κάποιες επιπλέον. Οι γκρι είναι αυτες που περιγράφει η Honda, οι πράσινες κάποιες επιπλέον που πάρθηκαν ίσως χωρίς λόγο και οι μπλε είναι ένα test που βρήκα να περιγράφεται στο mybike και αλλού. Σημειώνω εδώ την τάση της μπαταρίας, οριακή η αρχική τιμή, μετά από λίγο ζέσταμα του μοτέρ και επανεκκίνηση του ανέβηκε σε αποδεκτότερα νούμερα. Να σημειώσω ότι ο κινητήρας όλες της φορές πήρε μπρος σκαστός για να μην καταπονηθεί η μπαταρία και επηρεαστούν οι μετρήσεις. Όλα τα αποτελέσματα από τα tests του manual βρίσκονται εντός αποδεκτών τιμών. Σύμφωνα επίσης με αυτό εδώ το διάγραμμα ροής που παίζει αρκετά σε διεθνή fora (http://www.electrosport.com/technical-resources/library/diagnosis/pdf/fault-finding-diagram.pdf) το κύκλωμα φόρτισης είναι εντάξει. Το τεστ που δεν πληρείται είναι το μπλε, όπου οι μετρήσεις στις 3k rpm δεν είναι τριπλάσιες από αυτές στις 1000. Το γεγονός ότι οι τιμές και για τα τρια ζεύγη φάσεων είναι ταυτόσημες είναι καθυσηχαστικό; Εννοώ οτι διάβασα πως τα φθηνά πολύμετρα δυσκολεύονται σε αυτή τη μέτρηση, άρα είναι πιθανό να υπάρχει μετρητικό σφάλμα και αφού υπάρχει συνοχή μεταξύ των μετρήσεων τα πηνεία είναι εντάξει; Υποθέτω είναι απίθανο να φθάρθηκαν ομοιόμορφα και οι τρεις φάσεις, μπορείτε να το επιβεβαιώσετε αυτό; _____________________________________________ Και αφού όλα αυτά μετρήθηκαν με θετικά ή 'θετικά' αποτελέσματα, αφού η μπαταρία είχε αρκετή τάση, δεν θα έπρεπε να πάρει μπρος με μιζάρισμα; Αυτή την απορία κληθήκαμε να ελέγξουμε. Σημειώνω ότι όσες φορές είχα το ζήτημα στο παρελθόν ήμουν στον δρόμο, χωρίς ιδιαίτερη ησυχία. Αυτό που συμβαίνει λοιπόν πατώντας την μίζα είναι ότι ακούς το ρελέ να οπλίζει, τα όργανα κάνουν reset και δεν συμβαίνει κάτι άλλο, η μίζα δεν γυρνά. Κάναμε αρκετά πατήματα, μόνο σε ένα φάνηκε να γυρνά ασθενικά για μισό δευτερόλεπτο. Προσπαθώντας να το ερμηνεύσω αυτό, δείχνει για καρβουνάκια ή για βραχυκύκλωμα από το ρελέ προς την μίζα; Δυστυχώς η πρόσβαση σ' αυτό το σημείο είναι πέραν των δυνατοτήτων που έχω εδώ (πρέπει να βγει τεπόζιτο, ψυκτικό, πεταλούδες...) και το manual ως fault finding προτείνει να τροφοδοτήσεις απευθείας με τάση την μίζα για να δεις ν φταίει η ίδια ή το καλώδιο της. Λογική η πρόταση αυτή, αλλά δεδομένων των περιορισμών πρόσβασης μήπως υπάρχει κάτι να ελέγξω που δεν μου έχει πάει στο μυαλό;
  4. Κάτι άλλο έψαχνα και έπεσα σε λαβράκι.Για τα Σούργελα πήγαινε μάλλον.... Στην περιγραφή γράφει ότι τα χρώματα είναι τα USA Honda Racing. Πιο πολύ για ταμτάκος ρεισιγκ μου κάνουν. Α και €3.200. Η αγγελία: https://www.autoscout24.com/offers/bmw-r-1100-gs-gasoline-violet-7f678864-dbc8-8709-e053-e250040ae429?cldtidx=4 Και επειδή είναι μάλλον τσακωμένοι με την αισθητική μερικοί στην Αυστρία, ένα αεροελαιόψυκτο gixxer σαν αυτό που ποσταρίστηκε πιο πάνω Έχω μεγάλη περιέργεια για το πώς ρολάρει αυτό! https://www.autoscout24.com/offers/suzuki-gsx-r-750-gasoline-grey-e3959469-d84f-5935-e053-e250040a0506?cldtidx=3 (Μα πού είναι ο ax_ena?????) Μην μπείτε στο τριπάκι να χαζεύετε το αγγλικό autotrader, έχει ατέλειωτο κιτσαριό εδώ πάνω. Φανταστείτε τα 16χρονα καγκούρια από το κωριο που πετσόκοβαν GLX να αποκτούσαν ξαφνικά budget. Ένα τέτοιο πράγμα.
  5. Πριν 6-7 χρόνια με ρίχνει στατικά γνωστός του πατέρα μου. Είχαν συναλλαγές επαγγελματικά και ο πατέρας μου έπινε καφέ στο μαγαζί του "κυρίου" συχνά πυκνά, όλα αυτά στην υπερκλειστή κοινωνία της Ναυπάκτου. Μικρό ζημιές και ο τύπος προτείνει να μου δώσει τα χρήματα χωρίς να εμπλεξουμε ασφάλειες. Αφελώς δέχομαι, δεν πάω καν σε μάστορα για να μην ανεβάσω το κόστος και του ζητάω μόνο τα ανταλλακτικά με δική μου εργασία, σύνολο ~200€. Για ενάμιση μήνα ο τύπος εξαφανισμένος, δεν απαντούσε σε τηλέφωνα, στο μαγαζί άφαντος, μετά κόπων και βασάνων πήρα τα χρήματα αφού έκανε τον ανηξερο και αμφισβητούσε τα τιμολόγια ως πλαστά. Εμπιστεύεσαι επομένως άγνωστη / ανώνυμη; Δεν σου εγγυάται κανείς ότι δεν θα διαλαλεί ότι σου έδωσε ήδη 3k ενώ δεν έχεις πάρει cent. Καταλαβαίνω το δέλεαρ του να πάρεις περισσότερα από την αξία του οχήματος, αλλά υπάρχει ένα ρίσκο, αυτό λέω.
  6. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον, μετά την διάγνωση θα ενημερώσω για να υπάρχει μια πληρότητα στο θέμα. Γιάννη το βραχυκύκλωμα εκείνο έχει επισκευαστεί, ήταν όντως φθαρμένο καλώδιο, θενξ που το σκέφτηκες :)
  7. Την γεννήτρια φοβάμαι και εγώ (ο λογαριασμός μου δηλαδή!) Μετά την μαγειρίτσα έχει ψάξιμο. Ευχαριστώ Μιχάλη.
  8. Ναι δίκιο έχεις, πάει λίγο σε ονυχομυριστική με τόσα λίγα στοιχεία, είχα μια ελπίδα μήπως κάποιο από τα παραπάνω φωτογράφιζε συγκεκριμένο ένοχο. Θενξ, θα πάρω πολύμετρο και υπογλώσσια όταν ακούσω κόστη εδώ πάνω.
  9. To μοτο: CBR600F του 2001 με 72k χιλιόμετρα Η χρήση: Μιζάρισμα για την δουλειά κάθε πρωί, περίπου 20km απόσταση με τα μισά αυτοκινητόδρομο (δλδ υψηλές rpm), παρκάρισμα για 9 ώρες, μιζάρισμα και επιστροφή. Τα παραπάνω καθημερινά με θερμοκρασίες από -5 μέχρι ~7οC του Βρετανικού χειμώνα.. Σημειώνω ότι πάντα βάζω μπρος με νεκρά και τα φώτα δεν τα ανάβω παρά μόνο αφού ξεπαρκάρω. Το σύμπτωμα: Πριν δυο εβδομάδες και μετά από κανένα εικοσάλεπτο βόλτας σταματάω να δω χάρτη. Στη προσπάθεια μου να ξαναβάλω μπρος στο πάτημα της μίζας πτώση τάσης, το μηχανάκι δεν πήρε μπρος, απλά έσβησαν όλα στο κοντερ, μηδένισε και ρολόι / μερικός χιλιομετρητής. 2-3 προσπάθειες άκαρπες, το έβαλα σκαστό. Έκτοτε όλα καλά, μέχρι που σήμερα στο σχόλασμα σταματώ για βενζίνη έχοντας σχεδόν φτάσει σπίτι. Φουλάρω, μετά πάλι τίποτα με την μίζα. Στο πάτημα του κουμπιού πάει να γυρίσει, αλλά σαν να μένει από ρεύμα και δεν συμβαίνει τίποτε. Άλλα στοιχεία: Από τότε που το αγόρασα (4 χρόνια σχεδόν) στο ρελαντί, ειδικά με φλας αναμμένο έβλεπες ένα τρεμόπαιγμα στα φώτα, όχι strobo, αλλά το έβλεπες, σημάδι ότι το ηλεκτρικό κύκλωμα ίσως και να μην είναι στα ντουζένια του. Εφόσον το φαινόμενο δεν εντάθηκε ποτέ, δεν το ερεύνησα παραπάνω. Η μπαταρία αλλάχθηκε τον Δεκέμβρη του '16, είναι μια Motobat και έχει στην πλάτη της 13k χιλιόμετρα. Και τώρα; Το πρώτο βήμα θα είναι να αγοράσω ένα πολύμετρο, αλλά μιας και από ηλετρολογικά είμαι σκράπας ήθελα τις συμβουλές σας. Δεν είναι κάπως λίγα τα χλμ της μπαταρίας; Να φοβάμαι για πηνεία / ανόρθωση; Από πού προτείνετε να ξεκινήσω ψάξιμο; Δεν είναι 'περίεργο' που η μπαταρία απότομα δείχνει να ψόφησε; Δεν είχε σημάδια σταδιακής πτώσης απόδοση και ειδικά σήμερα η θερμοκρασία ήταν καλή. Δεν είναι επίσης περίεργο που αν δεν της ζητηθεί ρεύμα δύο φορές 'διαδοχικά' (δλδ μέσα σε 10 ώρες, όχι 10 δευτερόλεπτα!) εκκινεί κανονικά; Ευχαριστώ προκαταβολικά
  10. Κάτι άσχετο χάζευα και έπεσα πάνω στο KLX150 της Kawasaki. Απ' ότι φαίνεται εκ των υστέρων αποφάσισαν να βάλουν δείκτη βενζίνης... και κατέληξαν σ' αυτό το έκτρωμα! Όχι ότι το ταχύμετρο το σώζει, με πέντε... ευρώ ρουπίες καλύτερο βρίσκεις στο Ali Express Μα τι σκεφτόντουσαν πραγματικά;
  11. Τώρα που έχει σκόνες από την Αφρική να βάζεις tropical καλσόν για να προστατέψεις το μοτερ που είναι και σε ενδιαφέρουσα. Αν θες να μην χάσεις τελικές και να έχεις καλύτερη ροή βγάζει η Victoria's Secret ένα διχτυωτό τρίτου σταδίου με αραιή πλέξη (Τάσο, ρε φίλε, το εκτιμώ που σηκώνεις πείραγμα, το γουστάρω που ξεκινάς ταξιδάκια, που ακούς όταν σου λένε για καθρέφτες κλπ, αλλά το έχεις χέσει ρε μαν!)
  12. Καλά και με κοπελιά όταν πας, θέλει εννιά μήνες να γεννήσει, μην βιάζεσαι
  13. Προοικονομία του ΤΕΙ, να γιατί διδάσκεται Οδύσσεια στα σχολεία :) Περιμένω και continuity errors στο έπος, στις μισές φωτό να έχει καθρέφτες και στις μισές όχι.
  14. Γιατί ετοιμάζεις beach body αφού!