estebahn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1551
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    49

estebahn last won the day on November 14

estebahn had the most liked content!

Πόντοι

3554 Excellent

Σχετικά με το μέλος estebahn

  • Κλάση
    Πάμε βόλτα;
  • Γενέθλια 03/25/89

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αγρίνιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR F4i
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K-4

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBF
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2909 προβολές προφίλ
  1. Το είδα το πρωί στο σούπερμαρκετ: Έχετε ακούσει ίσως τα advent calendars, αυτά τα ημερολόγια του Δεκέμβρη στα οποία τα πιτσιρίκια ανοίγουν κάθε μέρα του μήνα από ένα χάρτινο (συνήθως) παραθυράκι βρίσκοντας μέσα ένα σοκολατάκι, ένα παιχνιδάκι; Ε, ιδού η έκδοση για... μεγαλύτερα αγοράκια με ένα (φθηνιάρικο μάλλον) εργαλείο για την κάθε ημέρα. Κορίτσια, εσείς οι δεκάδες που διαβάζετε mybike, να ένα διαφορετικό δώρο για το γκομενάκι τώρα τις γιορτές (πεταμένα λεφτά) (όχι εμείς οι άντρες, το δώρο είναι πεταμένα λεφτά ε; )
  2. Σας ευχαριστώ άπαντες και στα δικά σας Έχω δυο βδομαδούλες στην πατρίδα ακόμη.
  3. Όντως Γιώργο.Ήθελα όμως μια αλλαγή σε κατηγορία. Ή κατασκευαστή. Ή κάτι πιο πρόσφατο. Ή κάτι πιο δυνατό.Και έτσι πήρα πρόσφατα VFR800FI (Και κάπως έτσι μπαίνεις στην μαύρη λίστα του Gouky, τρίτο Honda στη σειρά, @Χ )
  4. Ήλπιζα ότι ένα χιλιόμετρο μετά θα μηδενίσει το κοντέρ και θα έχω άστρωτο κινητήρα και θα ψάχνω εξουσιοδοτημενα για τα σέρβις. Εν τέλει χωράει και άλλο ψηφίο στην LCD! Oh well, καλά 1.000.000 τώρα
  5. Θα γράψω και εγώ την εικόνα που αποκόμισα εργαζόμενος στο τμήμα καυσίμων αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το αναφέρω αυτό μόνο για να αποκτήσουν κύρος οι πηγές πληροφοριών μου, για κανένα άλλο λόγο. Για αρχή, η διάκριση που γίνεται στα λεγόμενα electrified είναι η παρακάτω: MHEV (εμ-χεβ), mild hybrid electric vehicles, ήπια υβριδικά. Δηλαδή ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας / μπαταρία που γεμίζουν τρύπες στην απόδοση του βενζινοκινητήρα με τον οποίο συνδυάζονται. Πολλές φορές η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι αστεία μικρή, όπως στην Cayenne παλιότερα. PHEV (πι-χεβ, γράφω και την προφορά γιατί με εξέπληττε), plug-in hybrid electric vehicles, υβριδικά που μπαίνουν στην πρίζα. Μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία και ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας, δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ και προφανώς φόρτιση από το ηλεκτρικό δίκτυο. BEV (μπεβ), battery electric vehicle, δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Η φόρτιση γίνεται από το δίκτυο, ενώ υπάρχουν και συστήματα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Όπως καταλαβαίνει εύκολα κανείς, η πρώτη κατηγορία υπάρχει απλά και μόνο για να τικάρεις την λίστα ότι οδηγείς υβριδικό. Αυτό έχει νόημα όχι μόνο για να πουλάς μούρη στον γείτονα (θα το αναλύσω παρακάτω), αλλά γιατί ορισμένες αγορές (θα) σου επιτρέπουν να εισάγεις τα οχήματα σου στην χώρα μόνο εαν υπάρχει αντίστοιχο υβριδικό με το ίδιο όνομα (numberplate). Το 'καλό' είναι το επικουρικό σύστημα δεν είναι απίστευτα βαρύ ούτε επηρεάζει το υπόλοιπο drivetrain κάπου. Τα PHEV από την άλλη είναι τεράστια μόδα στην Ευρώπη / ΗΠΑ / Κίνα και (δυσκολευόμουν να το πιστέψω!) ένδειξη κοινωνκού στάτους το να ρολάρεις χωρίς θερμικό μοτέρ, κάτι σαν το λευκό δέρμα τον Μεσαίωνα να πώ; Αν το δει κανεις οικονομοτεχνικά γιατί να φορτώσεις άλλα 200 κιλά ένα ήδη υπερβαρο SUV για να κάνεις οκονομία; Υπάρχει κρατική επιδότηση αγοράς αυτών των οχημάτων, αλλά εμφανώς η επίδειξη είναι ο κύριος ρόλος αγοράς. Τα BEV τέλος είναι κάτι εν δυναμει ενδιαφέρον από τεχνικής σκοπιάς, αφού αλλάζει εντελώς η παραδοσιακή αρχιτεκτονική του οχήματος, αλλάζει η συμβατική κατανομή βάρους ή απόδοση ροπής. Τα όσα έγραψε ο flying περί ικανότητας του ηλεκτρικού δικτύου να ανταποκριθεί στην ενεργειακή απαίτηση είναι ο ελέφαντας που κάνουν ότι δεν βλέπουν. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα χιλιάδες οχήματα που θα (ήθελαν να) μπαίνουν σχεδόν ταυτόχρονα για φόρτιση στις 6μμ. Και βέβαια τεράστιο πρόβλημα οι υποδομές: Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο της BEV και το παρείχε στα στελέχη δημιουργώντας ειδικές θέσεις στάθμευσης με ταχυφορτιστές. Καμιά φορά τα οχήματα ήταν περισσότερα από τους φορτιστές, οπότε τι κάνεις αν το δουλειά-σπίτι είναι... 51% της αυτονομίας σου και δεν βρεις θέση στάθμευσης με φορτιστή; Αν αυτό συνέβη στο parking του ίδιου του κατασκευστή δεν είναι λίγο ανώριμη η προσδοκία να υπάρχουν θέσεις φόρτισης ΣΕ ΚΑΘΕ χώρο εργασίας; Μια υποσημείωση σχετικά με την χρήση του αυτοκινήτου στο ΗΒ σε σχέση με την Ελλάδα: Κάθε 'νοικοκυριό' έχει περισσότερα του ενός οχήματα και το commute εύκολα μπορεί να είναι της τάξης του Αθήνα - Πάτρα. Τα οχήματα σε πολύ μεγάλο ποσοστό είναι leasing και όχι ιδιόκτητα και ανανεώνονται ανά λίγα έτη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον τα δικαιολογημένα μας ελληνικά ερωτήματα 'θέλω ένα αμάξι να τα κάνει όλα', 'τι θα κάνω με την μπαταρία όταν παλιώσει' και 'πάω μέχρι την δουλειά' είναι εντελώς εκτός των ενδιαφερόντων των αγοραστών, άρα και των κατασκευαστών.
  6. Εφόσον ξέρεις ότι αυτή που φοράς (η παλιά) είναι 114 μια πρακτική λύση θα ήταν να την αφαιρέσεις και να μετρήσεις είτε πλακάκια είτε πείρους. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεις την όποια ασάφεια για το τι μετράς/ αν υπολογίζεται η ασφάλεια ή όχι. Edit: Απάντησες ενώ έγραφα
  7. Σπύρο, δεν ξέρω καθόλου τι δρόμους έχετε στην Κύπρο, αλλά μήπως αυτό που εν τέλει αναζητάς είναι κάτι κατά βάση ελαφρύ και με γεμάτες μεσαίες ώστε να σε διασκεδάζει με το άρπαγμα του; Τo 675 που προτείνει ο Gouky7 έτυχε ποτέ να το βολτάρεις; Δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά κάτι σε V2 της Aprilia? ( @seatcowl ως πρωην κάτοχος αλλά και έχων SS μήπως μπορείς να πεις μια γνώμη; )
  8. Τίποτα Μάκη, ελπίζω να βρεις κάτι που να σε καλύπτει και να αξίζει τα χρήματα σου
  9. Φταίει εν μέρει το οτι έχουν λεπτύνει τις ουρές, αλλά τα πίσω φανάρια στα γιαπωνέζικα των τελευταίων ετών ένα φασόν παραλληλόγραμμο είναι ανεξαρτήτως κατηγορίας / μάρκας
  10. Καλημέρα Σταμάτη. Απ' ότι βλέπω, η θήκη που φαίνεται στη δεύτερη εικόνα δεν ακολουθεί επακριβώς το προφίλ του logger, είναι ένα απλοποιημένο περίγραμμα του με αφρολέξ να γεμίζει τα κενά. Επίσης, προκειμένου να έχεις πρόσβση στα πλαϊνά κουμπιά έχουν κάνει τρύπες εξαιτίας των οποίων υποθέτω ότι τα κουμπιά δεν πατιούνται με γάντια ενώ ίσως και να χρειάζεσαι... στυλό για να τα φτάσεις. Εξαιτίας των δύο αυτών λόγων το πραπάνω σχέδιο ούτε εργονομικά η καλύτερη λύση είναι ούτε είναι εφικτό να στο κατασκευάσει κανείς αν δεν έχει την μονάδα στο χέρι για πατρόν φοβάμαι. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι αν όντως χρειάζεσαι αυτό το περίγραμμα. Υποθέτω υπάρχει εκεί εν είδει προστασίας, αλλά αν φτάσεις να ακουμπήσουν όλα αυτά κάτω, δεν νομίζω ότι προσφέρει και πολλά. Μήπως έχει περισσότερο νόημα να κόψεις εύκολα και φθηνά μόνο την πίσω επίπεδη βάση (φωτό 1 στο ποστ σου) για να στερεώσεις την μονάδα στο μηχανάκι; Στην συνέχεια, αν θέλεις για αισθητικούς λόγους ή στοιχειωδέστατης προστασίας θα είναι μάλλον ευκολότερο ακόμη και με 3D printing να φτιάξεις ένα 'περίγραμμα' και με πιο περίπλοκη γεωμετρία μάλιστα.
  11. Ψαλίδι Σειρηνάκη για πατάει βεντούζα κάτω. Όργανα (αδιαφανή) Red Bull δανεικά από Max Verstappen για να δίνουν φτερά. Γρανάζια μετάδοσης για τον οδοντωτό Καλαβρύτων. Αγαπώ τα παπιά της επαρχίας
  12. Στα της μούχλας πιο πάνω: Τα χοντρά όντως ήταν επιφανειακά και έφυγαν, μετά από τρία πλυσίματα η οσμή έχει φύγει σχεδόν, παραμένουν κάποια στίγματα στα μάγουλα του κράνους, δεν ξέρω αν είναι αποχρωματισμός του μαξιλαριού, δεν είναι επιφανειακά πάντως. Για την ιστορία ο σάκος καθαυτός δεν έπαθε το παραμικρό. @Gouky7 για κανένα μήνα θα κατοικοεδρεύω στο Αγρίνιο, αν δεήσει να γίνει της προκοπής ο εξοπλισμός μου, με έχει δελεάσει άπειρα η βόλτα στην Αρκαδία (και οποιαδήποτε άλλη! ) Θα τολμήσω να πω καλή μας αντάμωση!
  13. Σεντονέξ post προειδοποιώ: Πριν 20 μέρες αποφάσισα να στείλω το CBR πίσω στην Ελλάδα. Οδήγησα λοιπόν κανένα δίωρο, προφανώς υπό βροχή, το κρατάμε αυτό, μέχρι τις αποθήκες τις μεταφορικής στο Ανατολικό Λονδίνο. Η περιοχή αυτή ουδεμία σχέση με τις insta-selfies στο Big Ben, περισσότερο του Άθλιους του Ουγκώ θύμιζε. Αμπαλάρισα το μηχανάκι, έβαλα τον εξοπλισμό σε αδιάβροχη τσάντα στην σχάρα και το κράνος δέθηκε στην σέλα. Με τα πολλά μόλις προχθές εδέησε ο μεταφορέας να με ενημερώσει ότι το μηχανάκι είναι στην Ελλάδα και παρά τα συμφωνηθέντα το κοντινότερο που θα μπορούσε να μου το φέρει ήταν το Ξυλόκαστρο. Βουρ στο ΚΤΕΛ λοιπόν, παραλαμβάνω από το βανάκι τους κάπου σε μια αλάνα, τσεκάρω για γρατσουνιές, πάει στο καλό του ο άνθρωπος και ώρα να ντυθώ να φύγω. Ο σάκος της Motoraid είναι πραγματικά αδιάβροχος, γεγονός που σημαίνει πώς δεν αφήνει νερά να μπουν.... αλλά ούτε και να βγουν! Ιδού τα γάντια μου λοιπόν, καλλιέργεια πλευρώτους μετά από 20 μέρες νωπά. Φθινοπωρινοί τόνοι κίτρινου και πράσινου στους αντίχειρες, εξαιρετικά γκουρμέ. Και το κράνος ροκφόρ της HJC. Τέτοια σαπίλα μόνο σε Αγγλίδα είχα δει, η δε μπόχα θύμισε αποθήκες υλικού στον στρατό. Μη έχοντας άλλη λύση, φόρεσα την μπλούζα μου ως μπούργκα για να μην βγάλω τρίτο αυτί από την αποικία μυκήτων στο κρανίο. Κάντε εικόνα, ένας τύπος με ένα t-shirt να ανεμίζει πίσω από το κράνος, topless μέσα από το μπουφάν μηχανής να διασχίζει την Ολυμπια Οδό με ανοιχτή ζελατίνα για να βρωμάει λιγότερο το blue cheese. (υπάρχει και φωτό αλλά δεν την δίνω άνευ ανταλλάγματος) Αυτά τα ολίγα, πάω να ξεφορτώσω την παλέτα Detol που παρήγγειλα
  14. Έχω αυτό εδώ και έναν χρόνο. Δουλεύω στην Αγγλία και το πήρα για τα καθημερινά πήγαινε-έλα στο γραφείο (30km). Το φοράω πάνω από το υφασμάτινο παντελόνι της δουλειάς και φτάνοντας στο γραφείο ανοίγω τα φερμουάρ (ανοίγουν μέχρι σχεδόν τέρμα πάνω στο μπούτι), μπαινοβγαίνει εύκολα. Σε αυτά τα 30km δεν έμπασε βροχή από τα φερμουάρ ούτε σε καταιγίδα, σε ταξίδι αν έβλεπα αρκετή βροχή έβαζα κανονικά αδιάβροχα. Ο λόγος που εμένα με βόλεψε κάτι τέτοιο είναι ότι ήθελα τις προστασίες στα γόνατα συν κάτι πιο ζεστό για τον Αγγλικό χειμώνα. Για την δική σου περίπτωση, νομίζω αυτό που σου προτάθηκε παραπάνω είναι πρακτικότερο: Φθηνά αδιάβροχα που τα βγάζεις και μπαίνεις ολόστεγνος σε σπίτι για τα μαθήματα σου. Πάρε τα στο μεγαλύτερο νούμερο που θα βρεις για να αργήσει περισσότερο να χαλάσει η ραφή στον καβάλο όταν περνάς το πόδι πάνω από την σέλα πχ. Το θέμα είχε συζητηθεί εκτενώς και εδώ (οι παλιοί ίσως θυμούνται ), αν δεις τις απαντήσεις των περισσοτέρων η γενική διαπίστωση είναι ότι με καθημερινη χρήση τα αδιάβροχα είναι ψιλοαναλώσιμα.
  15. @Gouky7, δεν είμαι σίγουρος ότι το μηχανάκι αν και ST είναι αυτό που ψάχνει ο Πίτερ ο Παν, αλλά κάπου δεν είχες γράψει στο παρελθόν για το K1300S σου; Το έψαχνα ψιλοπροσφατα, αλλά δεν κατάφερα να το βρω.