estebahn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1474
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    31

estebahn last won the day on November 13

estebahn had the most liked content!

Πόντοι

2952 Excellent

Σχετικά με το μέλος estebahn

  • Κλάση
    Πάμε βόλτα;
  • Γενέθλια 03/25/89

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αγρίνιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR F4i
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K-4

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBF
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2154 προβολές προφίλ
  1. Εσύ να το δεις που είσαι με το μπακατελ :Ρ
  2. Είχα το CBF 250 τέσσερα χρόνια, εδώ http://www.mybike.gr/topic/81030-cbf-250-απολογισμός-τετραετούς-συμβίωσης/ έχω γράψει εμπειρίες από αυτό, δυστυχώς λόγω photobucket οι φωτό δεν υπάρχουν πια. Στην κατηγορία Βιος και Πολιτεία θα βρεις εντυπώσεις κατόχων και για άλλες μοτοσυκλέτες. Τέλος, αν googlαρεις ακόμη και τον τίτλο του θέματός σου 'αγορά πρωτης μηχανής site:mybike.gr' θα βρεις μπόλικα θέματα σχετικά με την απορία σου και όχι μόνο μονολεκτικές απαντήσεις ή απορίες εμπειρότερων, αυτό εννοούν και οι υπόλοιποι από πάνω. Καλό ψάξιμο.
  3. Νομίζω την ήξερα την απάντηση, απλά ήθελα την επιβεβαίωση σας. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Κρίμα και είχε ψωμί ακόμη μπόλικο. Θα βάλω καμιά φωτό ακόμη με καλύτερο φωτισμό, όχι για να το ξανασυζητήσουμε, αλλά επειδή μου έκανε εντύπωση πώς σφηνώθηκε έτσι η ρημάδα η βίδα. Σε αποχαιρετιστήριο burnout φοβάμαι μην μπει σε τροχιά
  4. Χθες έπαθα κάτι παρόμοιο με αυτό που περιγράφει ο τίτλος (και όχι το υπόλοιπο θέμα!). Επιστρέφοντας από εκδρομούλα σε στάση για βενζίνη παρατήρησα τον ήλο τον δεκάποντο να έχει μπει από το πέλμα του ελαστικού και να έχει βγεί από το πλάι. Εϊχα 400km εθνικής μπροστά μου, οπότε εκτίμησα την κατάσταση και λόγω της διαμέτρου του κυρίως αποφάσισα να μην βάλω επιτόπου κορδόνι, αλλά μόνο κόλλα στις δυο τρύπες (χωρίς να βγάλω την βίδα) για να περιορίσω τις απώλειες. Πράγματι, σταματώντας τακτικά και ελέγχοντας τον αέρα η πίεση έπεφτε πολύ αργά. Το ερώτημα τώρα στο οποίο θέλω την βοήθειά σας είναι αν επισκευάζεται το διπλό σκίσιμο ή αν το λάστιχο είναι για πέταμα. Ευχαριστώώώ
  5. Ο λόγος είναι ο εξής ( στα αυτοκίνηταδικα) : Το φλοτερακι που υπολογίζει την στάθμη λειτουργεί με μια μεταβλητή αντίσταση που μετράει την γωνία του στελέχους του φλοτερ ως προς την κατακόρυφο πχ. Όταν το σχήμα του ρεζερβουάρ τείνει στο κωνικό για μικρή γωνία κίνησης του φλοτερ έχει καταναλωθεί μεγάλος όγκος καυσίμου στο πρώτο μισό του ρεζερβουάρ και το αντίστροφο στο τέλος. Η λογική ερώτηση θα ήταν "γιατί στο καλό δεν βάζουν αντίσταση μεγαλύτερης ανάλυσης για να διαβάζει μικρομεταβολες του δείκτη;" Η απάντηση είναι ότι αφενός έρχονται σετακι με την αντλία από την Bosch/ conti και αφετέρου ίσως μια τόσο ευαίσθητη μέτρηση θα σήμαινε ότι η "παυλιτσα" θα αναβοσβηνε με την κίνηση του καυσίμου. Στα SUV που τα τεποζιτα έχουν περισσότερους από έναν θαλάμους να δείτε πανηγύρι που τραβάμε στο calibration του δείκτη. (Παρεπιπτόντως, όταν η ρεζέρβα εξαντλείται και η ECU αντιλαμβάνεται ότι αν αντληθεί και άλλο καυσιμο θα πάρει αέρα το σύστημα, τότε δίνει εντολή για misfires για να νομίζουμε ότι μείναμε και να μην μπλέξουμε με εξαερωσεις) Συγγνώμη για κάποια λάθη, γράφω από κινητό και το autocorrect κάνει πάρτυ
  6. Highlands σήμερα, λίγο πριν την χιονοθύελλα. Μου λείπει το καλοκαιρινό μπουφανακι μου!
  7. Γριούλα; ΓΡΙΟΥΛΑ; Ρε πιπινολάτρη, οριακά ενήλικο είναι! Ούτε το ΕΠΑΛ δεν έχει βγάλει καλά καλά
  8. Σουρούπωνε στο σχόλασμα και παραδόξως είχε ξαστεριά, όμορφο ηλιοβασίλεμα. Με την ψύχρα όμως ένα στρώμα ομίχλης αιωρούταν πάνω από το γήπεδο golf του Stoneleigh, ε ευκαιρία για κλικ!
  9. Τουλάχιστον τέσσερις μήνες είναι αφημένο εκεί, μέχρι πρόσφατα ήταν θαμμένο στα πεσμένα φύλλα, δεν νομίζω να το καθάρισαν, απλά άλλαξε ο αέρας χθες μάλλον
  10. Νομίζεις ότι πηγαίνεις χωρίς αύριο; Οι φίλοι σου λένε το μηχανάκι σου 'τάφο'; Δεν θέλεις μεροκάματο, θέλεις χιλιάρα μηχανή και θάνατο; Ε βρήκα γραφείο τελετών για σένα και μόνο. Σε πηγαίνουν στην τελευταία κατοικία με 200 σε περίπτωση που οι 9 του μακαρίτη πέφτουν τελικά πολλές στην σύντροφό σου. Και επειδή οι μοτοσυκλέτες μπορεί να μην είναι όλη σου η ζωή, μπορεί να έχεις και άλλα χόμπι γεμάτα αδρεναλίνη, όπως το ψάρεμα, το συγκεκριμένο γραφείο έχει και wallpaper (ή μήπως coffinpaper?) Δεν είναι τρολιά, είναι απλά... Αγγλία, εγώ ο ίδιος έβγαλα τις φωτογραφίες στο κατά τ' άλλα πανέμορφο Tetbury. Πέραν των άλλων παρατηρείστε τα μεταποιημένα μπροστινά και στα δυο μηχανάκια.
  11. Το κρύο τα πρωινά πηγαίνοντας στην δουλειά αρχίζει να μην αστειεύεται. Έψαχνα λοπόν κάτι που να μπορεί να φοριέται σχετικά εύκολα πάνω από παντελόνι 'γραφείου' και να προσφέρει περισσότερη... θαλπωρή από το αδιάβροχο που χρησιμποιούσα.Ευρέθη λοιπόν το παρακάτω, το γράφω σε περίπτωση που έχετε παρόμοιες ανάγκες. Από άποψη ζεστασιάς είναι επαρκές χωρίς την θερμική επένδυση. Τα φερμουάρ του ανοίγουν ως τη μέση κάνοντας το βάλε - βγάλε στο γραφείο παιχνιδάκι. 'Bonus' οι προστασίες στα γόνατα, η όποια αδιαβροχοποίηση και το στριπτιζάκι στους συναδέλφους. Α,σημειώστε το ότι δεν έχει τσέπες καθόλου και μην ξεχάσετε να το πάρετε ένα μεγεθος μεγαλύτερο από τα νορμάλ σας καθώς φοριέται πάνω από το κυρίως παντελόνι. Link
  12. Σ’ ευχαριστώ ρε Βασίλη, πολύ το χάρηκα που είδα μήνυμα σου. Να ξέρεις και μένα μου λείπουν εκείνες οι εκδρομές στην ορεινή Ναυπακτία, τα χάζευα τα threads συχνά μέχρι να πέσουν οι φωτό τους. Ελπίζω σε επόμενη κάθοδο να μπορέσουμε να τα πούμε από κοντά! Επανέρχομαι με μερικά συμπεράσματα που ήθελα να συμπληρώσω περί του ταξιδιού, πιο πρακτικά ίσως, ενδεχομένως χρήσιμα και σε άλλους υποψήφιους εκδρομείς, εξ’ άλλου το budget κρίνει κάθε φορά πολλά. Μοτοσυκλέτα Το αγαπημένο μου CBRάκι! Με την πρώτη ματιά και σύμφωνα με το… κατεστημένο φαίνεται εντελώς ακατάλληλο για δικάβαλο ταξίδι. Δεν ξέρω αν αποδίδεται στην ηλικία ή στα προσωπικά γούστα, αλλά όχι μόνο δεν με κούρασε, αλλά ήταν αρκετά πιο άνετο απ’ ότι και εγώ περίμενα ακόμη και σε 1.100 ημερήσια χιλιόμετρα. Η θέση οδήγησης είναι σκυφτή μεν, αλλά όχι στα πρότυπα των σημερινών SS. Έχεις και περιθώρια κίνησης πάνω στη σέλα για να ξεπιάνεσαι, αν θες ξαπλώνεις και πάνω στο tankbag για να σε καλύπτει η ζελατίνα. Παρόμοια και για την συνεπιβάτη, η ενιαία σέλα δεν την υποχρεώνει να στηρίζεται σώνει και καλά από το τεπόζιτο, ούτε της αφήνει ένα μικρής επιφάνειας τριγωνάκι για να κάθεται. Από χώρους, με μια βάση μπαγκαζιέρας είναι για τις ανάγκες μου ικανοποιητικά τα πράγματα, δεν υπήρξε λόγος για τριβάλιτσο (και για το κόστος του!) Πέρα από πολύ μικρές αποστάσεις δεν έχω καμία εμπειρία από on-off, αλλά έχω την αίσθηση ότι η σχεδόν εκλιπούσα αυτή κατηγορία των sport touring (με τα σημερινά δεδομένα νομίζω εκεί εντάσσεται καλύτερα το 600F μου) θα είναι η τουριστική επιλογή μου και στο μέλλον. Αυτό που θα ζήλευα από τα μαστοδοντέ είναι η αυτονομία, θα ήθελα 50km παραπάνω τουλάχιστον, αλλά δεν ήταν προτεραιότητα των σχεδιαστών. Την αξιοπιστία δεν ξέρω που να την εντάξω για να είμαι αμερόληπτος. Έτυχαν όπως έγραψα στο κείμενο δύο απρόοπτα, το γεγονός ότι εμφανίστηκαν ίσως να μετράει αρνητικά, το γεγονός ότι τα επισκεύασα μόνος ίσως να μετράει θετικά. Θα κρατήσω την αισιόδοξη άποψη. Αν μπει στην εξίσωση ότι πρόκειται για μηχανή 16 ετών που αγοράστηκε όσο… ενάμιση iphone X, μάλλον υποχρεούμαι να κρατήσω αυτή την άποψη! Περί ελαστικών, τα τουριστάδικα Τ30 έδειξαν να μην καταλαβαίνουν τίποτε από φθορά με την παρατεταμένη εθνική, σε επαρχιακούς δρόμους δεν μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση των S20, αλλά κρατάω μικρό καλάθι γιατί ίσως είναι απλά placebo. Τους –υγρούς- μήνες που τα οδήγησα στην Αγγλία δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα, αλλά στα λίγα αστικά ελληνικά χιλιόμετρα γλιστρούσαν αρκετά, μάλλον δύσκολα θα τα πρότεινα σε κάποιον που είναι Ελλάδα και δεν κάνει παρατεταμένα Εγνατίες. Διανυκτερεύσεις Σε πολλούς αρέσει να διαλέγουν μέρος να περάσουν το βράδυ λίγο πρωτού σουρουπώσει, σε άλλους αρέσει η χλιδή, σε άλλους να γνωρίζουν κόσμο σε hostels. Δεν θα πάω να μεταπείσω κανέναν, τα δικά μου κριτήρια ήταν (σε σειρά προτεραιότητας) καθαριότητα, πριβέ μπάνιο, χώρος στάθμευσης – όχι απαραίτητα κλειστός, ομορφιά τοπίου. Το έγραψα και πιο πάνω, επιλέγοντας ξενοδοχεία λίγο εκτός τουριστικού κέντρου και διαβάζοντας τις κριτικές στο booking αποφεύγονται οι πατάτες παρά τις οικονομικές επιλογές. Και αν σκεφτεί κανείς ότι μείναμε σε πρωτεύουσες κρατών σε αξιοπρεπέστατα δωμάτια, η μέση τιμή που προκύπτει είναι αστεία χαμηλότερη από τα ‘ξενοδοχεία’ του εντελώς μη τουριστικού Αγρινίου. Πληρωμές Έχοντας την μισθοδοσία μου σε αγγλικό λογαριασμό και κάποια ψίχουλα σε ελληνικό, διαπίστωσα ότι ο καλύτερος τρόπος πληρωμών ήταν η Revolut. Την έχετε ίσως ακουστά, είναι ένα app – υπηρεσία που σου παρέχει κάρτα την οποία φορτίζεις επί τόπου με το κινητό και σου προσφέρει τόσο δυνατότητα ανάληψης μετρητών, όσο και πολύ καλές ισοτιμίες χωρίς προμήθεια. Το σύνολο σχεδόν των συναλλαγών (δωμάτια, βενζίνες, φαγητό) έγιναν μέσω Revolut. Μετρητά χρειάστηκαν μόνο στην Κροατία, για κάποιο λόγο στα μέρη που κινηθήκαμε το πλαστικό χρήμα δεν ήταν πολύ διαδεδομένο. Ακόμη και τα διόδια παντού μπορούν να πληρωθούν με κάρτα, στα Σκόπια δε όπου και θα συναντήσει κανείς τα συχνότερα διόδια δέχονται κέρματα δύο, ενός και μισού ευρώ. Άλλο πλεονέκτημα της Revolut είναι το ότι έχεις άμεση εικόνα του πού ξόδεψες τι, διαχωρίζει μάλιστα αυτόματα τις δαπάνες σε κατηγορίες, φαγητό. Καύσιμα Τα βενζινάδικα έγιναν δεύτερο σπίτι σε αυτό το ταξίδι, γαμώ την αυτονομία μου! Από τα υπερλούξ της Γερμανίας μέχρι τις παράγκες τις Βοσνίας, κράτησα αρχείο του τι και πώς, πρώτα απ΄ όλα με τις διάφορες γλώσσες, νομίσματα και αλφάβητα. Και όταν λέω ‘δεύτερο σπίτι’, σχεδόν σαράντα ανεφοδιασμοί. Οι τιμές; Πολλές και διάφορες. Στην επόμενη εικόνα με την σειρά που τις συνάντησα: Και ίσως το πιο ενδιαφέρον γράφημα για όποιον για τον προγραμματισμό του θέλει να έχει μια εικόνα για τις τιμές καυσίμων, οι μέσοι όροι ανά χώρα: Πρώτη και καλύτερη η Ελλάδα εδώ! Γενικά, υπάρχουν τρία γκρουπάκια όπως βλέπει κανείς: Οι πάμφθηνες χώρες, η μεσαία κατηγορία και ένα άλμα τιμής για τις πέντε ακριβότερες χώρες. Ευτυχώς, οι χώρες με τα φθηνότερα καύσιμα είναι και αυτές με την μεγαλύτερη ομορφιά! H σούμα Η σούμα η οικονομική είναι το ‘πόσο κοστίζει ρε αδερφέ να γυρνάνε δυο άτομα την Ευρώπη δέκα μέρες;’ Με τις επιλογές που εμείς κάναμε σε μέρη και αξιοθέατα η απάντηση είναι ‘ένα χιλιάρικο και κάτι’. Σε μια Ελλάδα που αυτό μπορεί να είναι το μηνιάτικο ενός ζευγαριού ίσως και να ακούγονται πολλά. Μέσα από τις προηγούμενες σελίδες (μόνο το Word που γράφω αυτή την στιγμή είναι στην σελίδα 71 χωρίς φωτογραφίες) προσπάθησα να σας μεταδώσω την υπόλοιπη σούμα, το πώς εγώ βίωσα αυτές τις διακοπές, το τι είδα, τι έμαθα, πώς ένιωσα και μάλλον πόσο ανάγκη είχα αυτό το ταξίδι με προορισμό το Αγρίνιο, ο ορισμός του ‘προορισμός είναι το ταξίδι’. Αν άξιζε η εμπειρία το ποσό είναι στη διάθεση του καθενός να το κρίνει, από την δικιά μου μεριά είναι ένα βέβαιο ‘ναι’ και το εύχομαι και σ’ εσάς ολόψυχα. Όχι το να κάνετε τις διαδρομές αυτές, αλλά το να καταφέρετε να βρείτε τι είναι αυτό που σας γεμίζει και να καταφέρετε να το ζήσετε (ακόμη καλύτερα: να το ζείτε), ότι και αν είναι αυτό. Για εμένα αυτή ήταν η μεγαλύτερη αποκάλυψη και ικανοποίηση αυτού του ταξιδιού. Καλά χιλιόμετρα σε όλους, Στέφανος
  13. Καλησπέρα Γιώργο! Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι θέλεις καινούριο; Έχω την αίσθηση ότι ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο θα το πάρεις τόσο φθηνότερα που σχεδόν ότι ζημιά και να σου βγάλει θα βγει οικονομικότερο στο σύνολο. Το λέω αυτό γιατί νομίζω ότι τα 300 κυβικά θα είναι οριακά αναβάθμιση σε σχέση με το τωρινό σου μοτό. Ναι μεν τα άλογα είναι τα διπλά, αλλά όπως θα ανακαλύψεις η επιτάχυνση δεν είναι η διπλή. Αν σκεφτείς ότι δεν είσαι και 1.50, ότι πάτε και με την Αγγελική δικάβαλα συχνά, εγώ θα σκεφτόμουν να ανέβω λίγο παραπάνω σε cc. Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια που μου μιλούσες για bandit, δεν σου λέω σώνει και καλά να κοιτάξεις προς τα εκεί (δλδ ήπια τετρακύλινδρα), αλλά υπάρχουν μοτό όπως το συγκεκριμένο που μάλλον δεν έχουν φάει σκίσιμο και τα έξοδά τους δεν είναι και αβάσταχτα: Αν σκεφτείς τι παίρνεις με 3 χιλιάδες σήμερα μεχρι να προσθέσεις άλλες 3-4 για να φτάσεις την τιμή εκκίνησης τρακοσαριού-κούτας έχουν περάσει εύκολα δυο χρόνια με βόλτες, ασφάλιση, συντήρηση + τους λιγότερους περιορισμούς εκτός πόλης. Για μενα βάλε μια κάτω τα νούμερα (τι λογιστής είσαι;) πριν αποκλείσεις το μεταχείρω. Καλόβολτο ότι επιλέξεις.
  14. Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας παιδιά, καλές βόλτες εύχομαι σε όλους. Προσπάθησα να γράψω το ταξιδιωτικό με τον τρόπο που θα ήθελα εγώ να διαβάσω κάτι αντίστοιχο. Εκ των προτέρων ήξερα ότι από ποιότητα φωτογραφιών υστερεί και ότι υπήρχαν (κυρίως καθ’ οδόν) κομμάτια άνευ εικόνων. Αυτό προσπάθησα να το εξισορροπήσω με περιγραφές, παρομοιώσεις με ελληνικά μέρη που μας είναι οικεία. Δεν θέλησα να βάλω ξερές σειρές δεκάδων εικόνων, προσπάθησα να δίνω μια περιγραφή (σ’ ένα βαθμό και με μερικές ιστορικές πληροφορίες) για το καθετί με έκανε να σηκώσω το κινητό για ένα καρέ. Απέφυγα επίσης να βάζω τα μούτρα μου (για να μην ζηλεύουν οι γυναίκες σας όχι τίποτε άλλο!), αλλά και πλάνα στα οποία ‘εκβιαστικά’ ποζάρει και το μηχανάκι, νομίζω δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα αυτά. Τέλος, το κομμάτι που μου άρεσε σε ταξιδιωτικά που ανά τα χρόνια διαβάζω και προσπάθησα να ενσωματώσω στο κείμενο μου, είναι τα μικροπράγματα που μου έκαναν εντύπωση στα τοπία, την αρχιτεκτονική και τους ανθρώπους, οι διαφορές και κυρίως οι ομοιότητες και το πώς αυτά σε κάνουν να νιώθεις. Τις δυσκολίες, την κούραση, την αβεβαιότητα, την χαρά της επιτυχίας. Νομίζω στα παραπάνω (ειδικά τα πρώτα) έγκειται η αξία του να διαβάζεις τις ταξιδιωτικές εμπειρίες κάποιου, τα περί αξιοθέατων κλπ βρίσκονται εύκολα και πιο δομημένα σε ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ξέρω ότι δεν τους βρίσκει όλους σύμφωνους αυτή η άποψη φυσικά. Θα κάνω μερικά posts ακόμη με κάποια συγκεντρωτικά συμπεράσματα, κόστη και λοιπές πληροφορίες που ίσως είναι χρήσιμες σε άλλους που θέλουν να σχεδιάσουν κάτι αντίστοιχο. Χμμ αυτά για την ώρα νομίζω!
  15. Δοκίμασε το postimages.org, δωρεάν είναι.