jbfyou

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος jbfyou

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE
  1. Άψογος, συγχαρητήρια για την προσπάθεια συγκέντρωσης του υλικού σε ένα thread, περιμένουμε και review μόλις μαζέψεις χιλιόμετρα, γιατί τα περισσότερα είναι για δρόμους του εξωτερικού. Τα ελάχιστα άρθρα που βρήκα για Ελλάδα πάντως αναφέρουν ότι στην Ελληνική Άσφαλτο και ειδικά στο βρεγμένο γλυστράνε. Είμαι και εγώ με τα Anakee 3 που θεωρώ άψογα για άσφαλτο, αλλά θα ήθελα να τολμήσω στην επόμενη αλλαγή ένα πιο off λάστιχο σαν το E07 ή ίσως και το Anakee Wild. Με προβληματίζει όμως η συμπεριφορά στην άσφαλτο το χειμώνα, αφού κινούμε καθημερινά σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
  2. Καλησπέρα, Τα συμπτώματα που περιγράφεις εμένα μου θυμίζουν ρουλεμάν τιμονιού κατά κύριο λόγο και δευτερευόντως ελαστικά.
  3. Ο ορισμός του αυτοκινήτου σύμφωνα με την νομοθεσία: Παλιός νόμος Ν/1911 Αυτοκινήτο είναι «το δια μηχανικής δύναμης και όχι επί τροχιών κινούμενο όχημα ή τροχήλατον όχημα». Και ο νεώτερος νόμος Ν. 489/1976 το αυτοκίνητο είναι «το επί του εδάφους και όχι επί τροχιών με μηχανική δύναμη ή με ηλεκτρική ενέργεια κινούμενο όχημα, ανεξάρτητα αριθμού τροχών. Ως αυτοκίνητο θεωρείται και κάθε ρυμουλκούμενο όχημα συζευγμένο μετά του κυρίως αυτοκινήτου ή μη, ως και ποδήλατο εφοδιασμένο με βοηθητικό κινητήρα». Με βάση τον Κ.Ο.Κ. «αυτοκίνητο είναι το μηχανοκίνητο όχημα το οποίο χρησιμοποιείται για τη μεταφορά προσώπων ή πραγμάτων ή για τη ρυμούλκηση στις οδούς οχημάτων που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά προσώπων ή πραγμάτων. O όρος αυτός δεν περιλαμβάνει τα οχήματα, όπως οι γεωργικοί ελκυστήρες, τα χρησιμοποιούμενα παρεμπιπτόντως μόνο για την οδική μεταφορά προσώπων ή πραγμάτων ή για ρυμούλκηση στις οδούς, οχημάτων που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά προσώπων ή πραγμάτων». Όπως φαίνεται δεν γίνεται αναφορά σε αριθμό τροχών, επομένως θεωρείται και η μοτό αυτοκίνητο με την ευρεία έννοια καθώς ο ΚΟΚ διαχωρίζει στην συνέχεια όλα τα αυτοκίνητα στις επιμέρους κατηγορίες όπως φορτηγά, λεωφορεία κ.ο.κ αλλά τα θεωρεί αρχικά όλα αυτοκίνητα. Επίσης γίνεται αναφορά σε ανταλλακτικά όχι απαραίτητα γνήσια, αλλά εφάμιλης ποιότητας? Εδώ χρειάζεται σίγουρα όμως κάποιος νομικός να δώσει τα φώτα του..
  4. Να πω και εγώ την δική μου ιστορία... Αγοράζω λοιπόν μεταχειρισμένο KLE500 και το πηγαίνω για μεγάλο service μια και ήθελε αρκετά όπως δίσκο μπροστά, βαλβίδες, λάδια, λάδια πηρουνιού κλπ για να είμαι σίγουρος ότι είναι όλα ΟΚ. Το αφήνω 2 μέρες και πάω να το παραλάβω μόλις με παίρνει τηλέφωνο. Οπτικός έλεγχος και πρώτη μα...κία, οι βίδες των πλαινών πλαστικών είχαν κάνει φτερά και αντικατασταθεί από...κρατηθείτε.... ξυλόβιδες. Βρίσκει τις σωστές και μου τις βάζει πάλι. Ελέγχω τα υπόλοιπα που φαίνονται (δίσκος, τακάκια) και όλα φαίνονται εντάξει. Φτάνουμε στον λογαριασμό και μου υπολόγισε 4 λίτρα λάδι, του λέω πως κατάφερες να τα χωρέσεις αφού χωράει 3,4 στεγνό με αλλαγή φίλτρου μετά από επισκευή-λύσιμο και σε κανονική αλλαγή με φίλτρο max 3 λίτρα??? Μου λέει ρυθμίσαμε και βαλβίδες για αυτό χρειάστηκε παραπάνω... Αρχίζω και ψυλιάζομαι ότι έχω πέσει σε μεγάλο λαμόγιο οπότε πληρώνω αφού πάρω το 1 λίτρο μαζί μου. Μετά από 300 χλμ πόλης και εφόσον δεν γνώριζα την συμπεριφορά και τους θορύβους της μηχανής διαπιστώνω ότι όταν έσφιξε την αλυσίδα την τέντωσε υπερβολικά και παρα λίγο να φάει το ρουλεμάν της μετάδοσης. Πήγα σε άλλο μάστορα το οδήγησε και χαλαρώνοντας την αλυσίδα διορθώθηκε. Σκέφτομαι δεν μπορεί αυτός πρέπει να έχει κάνει πολλές μαλ....ες και αποφασίζω να ελέγξω και τα λάδια του πηρουνιού. Μαυρίλα βγήκε και όχι φρέσκο λάδι οπότε ο τύπος ποτέ δεν τα άλλαξε, αλλά πως να το αποδείξεις? Αποφασίζω ότι το μηχανάκι δεν ξαναπατάει σε κανένα συνεργείο αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη αφού μόνο αν το κάνεις ο ίδιος είσαι σίγουρος για την δουλειά που έγινε. Χρειάστηκε μέσα σε 4 χρόνια να πάει σε συνεργείο 3 φορές και αυτό τον πρώτο χρόνο μέχρι να μαζέψω τα εργαλέια για να κάνω τα πάντα μόνος μου. Μία φορά για καρβουνάκια μίζας, μία για ρουλεμάν τιμονιού και μία για μπαταρία. Εδώ και 3 χρόνια δεν ξαναπάτησε ότι και αν χρειάστηκε και δεν πρόκειται να ξαναπατήσει.
  5. Ανακοινώνεται μέσα στις επόμενες ημέρες το νέο ελαστικό on-off της Continental, το TKC-70 που τοποθετείται ανάμεσα στο TKC-80 και το TrailAttack 2, δηλαδή ενα πιό ασφάλτινο TKC-80 στην κλάση του Anakee 3 της Michelin. Διορθώνω εδώ μάλλον του Anakee 2, αφού το πιο ασφάλτινο Anakee 3 είναι στην κατηγορία TrailAttack. Είδωμεν... Από το http://www.conti-bik...ult.asp?spid=71 The Continental TKC 70 is our latest generation On & Off-Road tyre and it sits right in the middle of the more off-road oriented TKC 80 Twinduro and the more road oriented ContiTrailAttack 2. Launched in 2014 in association with Nick Sanders and in response to demands from our customers around the world it features: Light and agile handling, combined with superb high speed stability, rider comfort and reduced noise levels thanks to the small central rear band. Excellent wet grip delivered from our unique Rain Grip compound in combination with wide sipes for good drainage along with a self cleaning profile. More on road mileage than the TKC 80 Twinduro, and greater off-road capabilities than the ContiTrailAttack 2. Its the ideal tyre for big adventure bike riders who do more mileage on than off-road, but still need a tyre that is more than capable when they decide to take the bike off the beaten track. Tyre Size Tread Pattern Front/Rear 100/90-19 M/C 57T TL M+S TKC 70 F 110/80 R19 59T TL M+S TKC 70 F 120/70 R19 60T TL M+S TKC 70 F 3.00-21 M/C 51T TL M+S TKC 70 F 90/90-21 M/C 54T TL M+S TKC 70 F 120/90-17 M/C 64T TL M+S TKC 70 R 130/80-17 M/C 65T TL M+S TKC 70 R 140/80 R17 69T TL M+S TKC 70 R 150/70 R17 69T TL M+S TKC 70 R 170/60 R17 72T TL M+S TKC 70 R 4.00-18 M/C 64T TL M+S TKC 70 R 150/70 R18 70T TL M+S TKC 70 R
  6. Επανέρχομαι και εγώ αφού έβαλα τα Sirac στο KLE μου πρίν από μια εβδομάδα περίπου (στα 185€ με σαμπρέλες), και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος. Στο στεγνό έχει άριστο κράτημα σε σχέση με τα EXP που είχα, αφού όταν ξεκινάω στο φανάρι πλέον δεν γλυστράω. Σε σύγκριση με τα EXP έχω να παρατηρήσω επίσης ότι δεν μπλοκάρει τόσο εύκολα ο πίσω τροχός στο φρενάρισμα, και ότι έχουν καλύτερη κατευθυντικότητα στην κακή Ελληνική άσφαλτο καθώς δεν επηρεάζονται από τυχόν χαλικάκια στο δρόμο. Να τονίσω ότι η χρήση που κάνω είναι αποκλειστικά στην πόλη, για αυτό και το επέλεξα. Για το βρεγμένο...πρέπει να βρέξει πρώτα αλλά θα γράψω εντυπώσεις τόσο για βρεγμένο αλλά και για ταξίδι εφόσον προκύψουν.
  7. Μία διόρθωση εδώ φίλε μου. Κανένα ελαστικό δεν γράφει τι πίεση θέλει. Αυτό που βλέπεις στο πλαί του ελαστικού είναι η πίεση που χρειάζεται να έχει το ελαστικό στις συνθήκες μέγιστου φορτίου που επίσης αναγράφεται λίγο πιο πέρα. Αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι η συνιστώμενη από τον κατασκευαστή της μοτό ή του ελαστικού για το συγκεκριμένο μοντέλο.
  8. Φίλε gkourmoul1 σε ευχαριστώ πολύ για το report σου, τελικά στα sirac θα καταλήξω, αφού φαίνονται να λειτουργούν άψογα στις συνθήκες που με ενδιαφέρει και δεδομένου του τύπου της μηχανής που θα φορεθούν. Και βέβαια ότι νεώτερο έχεις μοιράσου το μαζί μας, μέχρι να τα βάλω και εγώ, οπότε βέβαια θα γράψω εντυπώσεις.
  9. Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες τις εντυπώσεις σου με τα νέα λάστιχα, και αναμένω εναγωνίως νεώτερη ενημέρωση. Ουσιαστικά η άποψη σου συγκλίνει με αυτά που έχω διαβάσει στον ξένο τύπο περί βεντουζαρίσματος ακόμη και σε άσφαλτο γυαλί. Τα Sahara είναι σχεδιαστικά συνομήλικα με τα Sirac. (Τα Sahara είναι τουλάχιστον από το 1993 σε παραγωγή, σύμφωνα με κάποια ξένα forum, δεν ξέρω βέβαια πότε πρωτοβγήκαν στην αγορά, ενώ τα Sirac κυκλοφορούσαν από την εποχή του T66 παράλληλα με αυτά, και ενώ τα T66 αντικαταστάθηκαν από τα πρώτα Anakee τα Sirac συνεχίζουν να παράγονται) Τελικά μετά την εμπειρία μου με τα EXP και εγώ εκεί κατέληξα. Σε ελαφρύτερες μοτό δουλεύουν εντελώς διαφορετικά λάστιχα. Για αυτό εξάλλου και άνοιξα το συγκεκριμένο thread, για ελαφριά On-off τύπου Transalp, KLE κλπ σε συνθήκες πόλης... Περιμένω και άλλες γνώμες από χρήστες Anakee2 και Sirac σε αυτές τις συνθήκες.
  10. Δεν διαφωνώ μαζί σου, εξάλλου ήδη έγραψα ότι όταν ζεσταθούν είναι όντως κορυφαία. Αλλά για χρήση στην πόλη -που είναι το ζητούμενο- αργούν πολύ να ζεσταθούν ώστε να έχεις καλή απόδοση. Σε ταξίδι που έκανα φέτος το καλοκαίρι δεν είχα κανένα πρόβλημα στο κράτημα, τα υπόλοιπα σχόλια είναι καθαρά προσωπικά (ευαισθησία και τρέμουλο) που από ότι είδα το αντιμετώπισαν και άλλα μέλη του φόρουμ. Συμφωνώ για τα...DeathWing, αφού τα ίδια έχω διαβάσει και εγώ, οπότε και τα απέκλεισα. Μα ακριβώς αυτό είναι το ζητούμενο, προσωπικές απόψεις από προσωπική εμπειρία του καθενός, και σας ευχαριστώ όλους για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.
  11. Καλησπέρα σε όλους, Όπως αναγράφεται και στην επικεφαλίδα, έχω κάποιες ερωτήσεις και απορίες για τα συγκεκριμένα λάστιχα. Να επισημάνω ότι με ενδιαφέρει κύρια η χρήση στην πόλη. Ξεκινάω με το λόγο που αναφέρομαι στα 2 Michelin και είναι το: Metzeler Tourance EXP: Αργεί πολύ να ζεσταθεί και είναι πολύ γρήγορο στις εναλλαγές κλίσης. Μάλιστα αργεί τόσο να ζεσταθεί που εγώ που κινούμε κατά 90% εντός Αθήνας, και ειδικά τώρα που έρχεται χειμώνας, (χρήση όλο το χρόνο) μέχρι να ζεσταθεί....έχω ήδη φτάσει στον προορισμό μου (ενίοτε με αρκετά γλυστρήματα). Μόλις ζεσταθεί όμως (π.χ. ταξίδι) είναι κορυφαίο, με μια επιφύλαξη όσο αφορά την ευαισθησία που έχει να ακολουθεί τις διαμήκεις ανωμαλίες της ασφάλτου. Έχει πολύ γρήγορη κορώνα σε βαθμό που πλαγιάζει μόνο του και σε χαμηλές ταχύτητες κάνουν την μοτό πολύ νευρική. Πάντως εκτός της νευρικότητας έχω παρατηρήσει και τρέμουλο στο τιμόνι αποκλειστικά στα 60-80χλμ/ωρα. Πλεονέκτημα ότι δεν φθείρονται γρήγορα στην ελληνική άσφαλτο. (Στα τέστ ευρωπαικών περιοδικών η φθορά είναι το σημαντικότερό τους μειονέκτημα όπου δεν βγάζουν πάνω από 5-6000χλμ. Εγώ τα έχω ήδη 6000χλμ. και η φθορά είναι ελάχιστη). Για αυτούς τους λόγους και αποκλείεται μελλοντικά και περνάμε στα: Michelin Anakee 2 : Έχω διαβάσει πολλά διφορούμενα σχόλια, αλλά τελικά έχω καταλήξει (διαβάζοντας και τις γνώμες κάποιων εδώ στο το forum http://www.mybike.gr...helin-anakee-2/) ότι ίσως να είναι τα καταλληλότερα για την ελληνική άσφαλτο. Η απορία μου είναι αν ζεσταίνονται γρήγορα και στην πόλη και αν συνιστώνται γενικά για χρήση στην πόλη-χειμώνα; Michelin Sirac : Ίσως το πιο διφορούμενο ελαστικό της Michelin, αφού έχει φανατικούς οπαδούς αλλά και μισητές, αλλά οι γνώμες αυτές είναι ελάχιστες και χωρίς τεκμηρίωση, αφού δεν φαίνεται να είναι λάστιχο ευρείας κυκλοφορίας και αποδοχής, όπως είναι π.χ. το Anakee. Ίσως βέβαια να μην το προωθούν οι έμποροι γιατί είναι φθηνότερο κατά 50-60€ σε σχέση με το Anakee.(καλύτερο κέρδος για τον έμπορο=καλύτερο λάστιχο ? ) Σε κάποια ξένα άρθρα διάβασα πάντως ότι ζεσταίνονται εξαιρετικά γρήγορα και είναι πολύ μαλακά με αποτέλεσμα να κρατούν σαν κόλλα, χειμώνα καλοκαίρι. Σαν μειονέκτημα τους καταλογίζουν την εξαιρετικά γρήγορη φθορά τους, με όχι πάνω από 5000χλμ απόδοση. Το ερώτημα είναι αν αυτά όντως ισχύουν και αν υπάρχουν κάποια μέλη που έχουν φορέσει το Sirac ώστε να ακουστούν οι απόψεις τους. Όλες οι απόψεις βέβαια που αφορούν λάστιχα για χρήση πόλης-χειμώνα, είναι ευπρόσδεκτες στην συζήτηση αρκεί να μην είναι του τύπου: "Βάλε το τάδε και θα με θυμηθείς" αλλά να υπάρχει τεκμηριωμένη άποψη.