kosths

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    770
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

kosths last won the day on August 25

kosths had the most liked content!

Πόντοι

789 Excellent

Σχετικά με το μέλος kosths

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 02/01/63

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    kosths064@gmail.com
  • Skype
    Κωστας Κωτσης

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Χαλκιδα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR XX
  • myBike: Κυβισμός
    1100

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GTR
  • dreamBike: Κυβισμός
    1400

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1065 προβολές προφίλ
  1. Γιώργο δεν μπόρεσα να ερθω και σου εύχομαι καλό ταξίδι και σύντομα να μας ξανάρθεις.
  2. Θέλω να κάνω μια επισήμανση γιατί πολλοί πάνε αλλά κανένας δεν βοηθάει με λεπτομέρειες κάποιον που θέλει να πάει και φοβάται τι θα αντιμετωπίσει. Οπως πρίν απο μένα με διαφορά τριών ημερών πήγαν οι T Motoriders. Θά γράψουν λέει λεπτομέρειες τον αλλο μήνα(καλά κρασιά). Μπορεί να θέλει κάποιος να πάει τώρα και πρέπει να ξέρει. ΠΟΤΕ ΣΑΒBΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ TRANSFAGARASAN
  3. ΣΥΝΟΨΗΑναχώρηση απο Χαλκίδα 18-08-17 ωρα 06:00Αφιξη Bansko 18-08-17 ωρα 17:00 Αναχώρηση απο Bansko 19-08-17 ωρα 06:30Αφιξη Craiova(Ρουμανία) 19-08-17 ωρα 19:00Αναχώρηση απο Craiova 20-08-17 ωρα 06:00Αφιξη Pitesti 20-08-17 ωρα 20:00(Ανοδο Transalpina μεχρι Sebes και κάθοδο απο Transfagarasan)Αναχώρηση απο Pitesti 21-08-17 ωρα 06:30Αφιξη Χαλκίδα 22-08-17 ωρα 02:00ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥΕλλάδα = 108.00 €Βουλγαρία = 195,03 lev/ 99.49 €Ρουμανία = 431,72 lei / 94.16 € 301,65 €ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ3.176 ΧΛΜ
  4. Μετά απο το Πιτέστι επέλεξα αυτή https://goo.gl/maps/tRg1988FeZE2 τη διαδρομή για δύο λόγους. Ο ενας γιατί εδειχνε βροχές αυτή τη μέρα και ο δεύτερος οτι ο δρόμος απο Βουκουρέστι-Βελικο Τάρνοβο είναι Εθνική και περπατιέται καλύτερα υπό βροχή. Λέω θα οδηγήσω μέχρι Σόφια και αναλόγως πώς θα είμαι θα κανονίσω την υπόλοιπη πορεία μου. Τα σύνορα τα πέρασα αέρα πατέρα γιατί δεν είχε καθόλου κίνηση και μετά το Ρούσε σ΄ενα ημιορεινό πάσο πού εχει μ΄επιασε βροχή αλλα οχι δυνατή. Εβαλα μόνο την επένδυση απο το μπουφάν και αλλαξα ζελατίνα στο κράνος για καλύτερη ορατότητα. Βροχούλα με ψιχάλα εφαγα για καμμιά πενηνταριά χλμ, μετα ηταν ολα στεγνα μέχρι Σόφια. Πεινασμένος σταμάτησα στη Σόφια και είχε εναν αέρα με αποτέλεσμα να κάνει κρύο. Λάδωσα την αλυσίδα και μπήκα σε ενα McDonalds, ξεκουράστηκα αρκετή ωρα και πήρα την απόφαση να την παω μέχρι Χαλκίδα μία κ΄εξω. Επόμενη στάση πρίν τα Τέμπη για ξεκούραση, οπου βρήκα εναν φορτηγατζή με Απρίλια τουονο που είχε πάει την ιδια διαδρομή πρίν δυο μέρες. Χαλκίδα ηρθα ολο απο Εθνική και εφτασα Χαλκίδα στίς δύο το πρωί. Το μόνο που με κούρασε αρκετά ηταν ο δεξιός καρπός και χρειάζεται ωποσδήποτε μια πεταλούδα για το γκριπ της γκαζιέρας.
  5. Πρίν το Πιτέστι εκλεισα δωμάτιο με booking για να είμαι σίγουρος οτι θα κοιμηθώ αλλά απ΄οτι διαπίστωσα δεν γινόταν και χαμός απο πληρότητες. Μάλλον επειδή υπάρχουν χιλίαδες καταλύματα ολων των ειδών, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ισως να υπάρχει δυσκολία να βρείς μόνο κοντά στην Τρανσαλπίνα ή καρτισοαρα κλπ. Αυτό είναι το Ξενοδοχείο στο Πιτέστι "La Storia...." κιετσ, καλούτσικο ηταν στο κέντρο της πόλης (που τα βρίσκω ο ατιμος αλλά no monay...) Κοντά στο ξενοδοχείο βρήκα και μια ψησταριά (καμμιά σχέση με Ελλάδα) και εφαγα με τίς μπύρες με κάτω απο 10 ευρώ. Δεν ηταν και ασχημα και μετα ξερός για υπνο. Στίς πέντε και μιση το πρωί στο πόδι ο παππούς (πως φαίνεται η ατιμη η ηλικία) . Πρώτη δουλειά λάδωμα αλυσίδας και φόρτωμα τα μπαγάζια. Να κάνω μια παρατήρηση επειδή την πάτησα εγώ να μην την πατήσει αλλος, οταν βγάζετε τίς βαλίτσες να ελέγχετε τα λαστιχάκια που πατάνε πάνω στη βάση γιατί κολλάνε στο κάτω μέρος της βαλίτσας και τα παίρνεις μαζί, με αποτέλεσμα να πέσουνε κάπου μετά και αντε βρέστα.
  6. Επόμενη διαδρομή Α Υ Τ Η την ιδια μέρα Sebes-Pitesti via Transfagarasan. Ο δρόμος απο Sebes μέχρι πού στρίβουμε για cartisoara είναι αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας. Ολοι πάνε με διακόσια ! Στρίβω για cartisoara και αρχιζω μετά απο μια ευθεία να ανεβαίνω το βουνό. Σταματάω σε μια παρκίδα να φτιάξω την κάμερα και μου ακούω μια φωνή "Γειά σου ρε πατρίδα τι γίνεται;" Γυρίζω και βλέπω ενα ζευγάρι στην ηλικία μου με ενα GS 1150 απο Κιάτο που κατέβαινε και μου λέει προετοιμάσου φίλε για ενα μποτιλιάρισμα τρία χλμ περίπου. Παθαίνω ενα σοκ και ξεκινάω να δώ τι με περιμένει. Οντως βλέπω την ουρά και αρχίζω να ανεβαίνω στο αντίθετο οσο μπορούσα γιατί ο δρόμος είναι πολύ στενος. Μετά απο λίγο ανέγηκα στην κορυφή αλλα γινόταν τέτοιος χαμός που δεν περιγράφεται, παρότι είχε τροχαία πανω. Ηταν τόσα πολλά τα αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν να διαχειριστούν την κατάσταση. Δυστυχώς λόγω του χάους δεν μπόρεσα να δώ τη λίμνη στην κορυφή και ούτε μπορούσα να αφήσω την μηχανή κάπου με ασφάλεια να πάω με τα πόδια. Πάνω στην κορυφή περνάς ενα τούνελ μικρό και βγαίνεις απο την αλλη πλευρά που κατηφορίζει αμέσως. Απο την αλλη πλευρά δεν ειχε καθόλου κίνηση μέχρι το Πιτέστι. Εχω τραβήξει αρκετά βίντεο και περιμένω με την ταχύτητα που εχει το internet να ανέβουν σε κανένα εξάμηνο Αφού χάζεψα λίγο το τοπίο ξεκίνησα την κατάβαση για να φτάσω μέρα στο Πιτέστι. Πολύ στροφιλίκι μέχρι κάτω και ο δρόμος σε καλή κατάσταση αλλά και δύσκολα κομάτια με μπαλώματα και σαμαράκια.Σε ολη τη διαδρομή οι Ρουμάνοι κατασκηνώνουν και ψήνουν. Η ομορφιά του τοπίου απίστευτη και περισσότερο ελατο είδα παρά πεύκο. Τα χωριουδάκια που βρήκα κατεβαίνοντας για Πιτέστι πρόσεξα οτι ηταν περιποιημένα και εξω απο τις αυλές τους στα καγκελα εχουν αυτοσχέδια ξύλινα παγκάκια για να χαζεύουν το δρόμο.Αυτοί με τα κάρα δε φαίνεται οτι εχουν μεγάλη αγάπη στους μοτοσυκλετιστές γιατί ρίχνουν κάτι χαιρετούρες.....Φράγμα Vidraru Αυτά που εφτιαξε ο Τσαουσέσκου γίναν τουριστική ατραξιόν της χώρας.
  7. Την επομένη πρωινό ξύπνημα γιατί προτιμώ την οδήγηση αυτές τις ωρες. Αρμάτωμα την μηχανή (αυτό το κουβάλημα της μπαγκαζιέρας και του τανκμπαγκ πάντα μου την εδινε ναουμε), αλλά δεν βαριέσαι μπροστά στα καλλη τι είναι ο πόνος. Οχι πέστε μου τώρα δεν σε πιάνει ενα ρίγος βλέποντας αυτές τίς πινακίδες ; Κάμερες, τηλέφωνα ολα καλωδιωμένα ετοιμα για την καταγραφή της περίφημης διαδρομής. Ο δρόμος πολύ καλός και οσο ανέβαινες γινόταν καλύτερος. Τέλεια χάραξη δεν με φόβισε πουθενά, πατάς αν πας λογικά ελάχιστα φρένα και σε ενα σημείο είχε πενήντα μέτρα μόνο χωματοδδρομο. Λογω Σαββατοκύριακου η κίνηση ηταν αυξημένη και οι Ρουμανοι κατασκηνώνουν παντού και κανουν πικνικ και ψηνουν μεσα στην φυση, Η ομορφιά του τοπίου απερίγραπτη και η θερμοκρασία ιδανική. Πάρα πολλές μηχανές ολων των κατηγοριών και οι περισσοτεροι Ρουμάνοι. Πάρα πολλά ποδήλατα και θαυμάζω ειλικρινά αυτά τα παιδιά για το κουράγιο τους να ανέβουν 2.500 χλμ υψόμετρο. Πολλά πρόβατα ρε παιδιά πρέπει νάταν πάνω από τρείς χιλιάδες ! Εδώ είναι στο τελείωμά της η Τρανσαλπίνα μετα τη Jina και σε δυο χλμ απο κει που ειμαι στη φωτο εχει βενζινάδικο που πληρώνεις με κάρτα.