peterpan

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3523
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

peterpan last won the day on April 13 2016

peterpan had the most liked content!

Πόντοι

1718 Excellent

Σχετικά με το μέλος peterpan

  • Κλάση
    Viva Renthal
  • Γενέθλια 09/12/80

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πειραιας
  • Ενδιαφέροντα
    μοτοεκδρομες στην φυση,μουσικη,κιθαρα,

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF
  • myBike: Κυβισμός
    998

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai ViperGT

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Lefas 900

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4476 προβολές προφίλ
  1. Ανετα σε σχεση με μια μεγαλη μοτοσυκλετα δεν θα ειναι. ΑΛΛΑ ! Δεν θα εχετε μια μεγαλη μοτοσυκλετα για να το συγκρινετε και να σας ενοχλησει. Τα παντα ειναι σχετικα. Οσο για τα μηχανακια, δεν θα εχουν κανενα απολυτως προβλημα. Για αυτο φτιαχτηκαν, για να πηγαινουν ταπα 24/7. Υγ1 εχω κανει σε ενα πενθημερο μεσα τον γυρο της Κρητης με 100αρι παπι, πολυ χλμ πολυ ζεστη, μονιμα ταπα και φορτωμενο ωσαν γαιδάρι. Νο προμπλεμο. Καλα συντηρημενο να ειναι, καλα ντυμενοι εσεις, και καλα χλμ να εχετε Υγ2 Και βεβαια ΔΕΝ χρειαζεται να πατε απο Εθνικη. Ειναι ψιλοακυρο να το κανετε. απο αυτη τη διαδρομη θα περασετε πολυ πιο ωραια.(Και εγω με την δικια μου μοτα, απο αυτη θα πηγαινα) https://www.google.com/maps/dir/37.9446033,23.6406846/Ipaton+Oros,+Thebes+Province+322+00/@38.1716549,23.3045524,10z/data=!3m1!4b1!4m12!4m11!1m0!1m5!1m1!1s0x14a11d17e9f24de9:0xdf801826da80731e!2m2!1d23.4166667!2d38.4!2m2!1b1!2b1!3e0
  2. May the force be with them
  3. Συμφωνω, οπως τα πρωτα χρονια της Ducati που χρησιμοποιησε το trelis μεχρι που τερματισε τις δυνατοτητες του πριν προχωρησει σε αλουμινενιο
  4. σαφως το ιδιο θα εκανα και εγω, αυτοι οι αναβατες ειναι που φτιαχνουν τα καλυτερα μεταχειρισμενα, τουμπανιασμενο και αδουλευτο. Το στρωσιμο βεβαια θα εχει παει στο βροντο, καθως σιγουρα θα το κοιμησε, αλλα και παλι, ..... ειναι καλο το μηχανακι
  5. Η Πληροφορια πηγε ηδη, καποια στιγμη συντομα θα γινει η επικοινωνια με τον κατασκευαστη για να διερευνηθει η δυνατοτητα κατασκευης ενος δοκιμαστικου μοντελου και αν ολα πανε καλα μαλλον μιλαμε για μια αρκετα περιορισμενη παραγωγη καποιων κομματιων, εντελως Custom απο το κελυφος και τα υλικα του εως και βεβαια τα γραφικα. Το Deisign θα ειναι 100% απο Ελληνικο χερι, με Ελληνικου στοιχειου γραφικα, και η τεχνικη κατασκευη θα γινει απο τον χ,ψ κατασκευαστη που θα θελησει να συνεργαστει. Το στυλ του κρανους θα ειναι full face street με στοιχεια naked, streetfighter. Αρκετα μεγαλη απηχηση κοινου. Θα κραταω ενημερο το παρων θρεντ για την εξελιξη της υποθεσης, ετσι ωστε αν καποιος θελησσει να καπαρωσει ενα κομματι να μπορουμε να συννενοηθουμε απο εδω. Κοστος και βεβαια δεν μπορω να γνωριζω, αλλα υπολογιζω οτι θα κινηθει περιπου στα επιπεδα RX7, X-Spirit και τα σχετικα
  6. Καλησπερα σε ολους και ολες Σε συνομιλιες που εχω με μια σχεδιαστρια industrial designer που θελει να κανει εισοδο στο χωρο της μοτοσυκλετας, ειχα το εξης ερωτημα. Υπαρχει καπου στον κοσμο, καποιος κατασκευαστης custom κρανων σε low to medium εμβελεια παραγωγης? Και λεμε αυτο διοτι ναι μεν ενα one off κελυφος σαν πιλοτικο σχεδιο μπορει να βγει προς το ακριβο σαν πιλοτικο σχεδιο και το γνωριζουμε αυτο, ομως ενας μικρος κατασκευαστης εχει την δυνατοτητα (συνηθως) για κατι τετοιο, ενω ενας μεγαλυτερος (πχ Simpson) εχει πιο στανταρ μοντελα και δυσκολα θα ασχοληθει με μια custom παραγγελια Αν υπηρχε και στην Ελλαδα καποιος ακομα θα ητΩ πολυ καλο. Το project εχει σκοπο την προωθηση του γενικοτερου συνολου custom design που παραγει η σχεδιαστρια Οποια βοηθεια ειναι δεκτη και ευχαριστουμε προκαταβολικα
  7. Λαστιχα με κυρσοφλεβιτη απο την ορθοστασια, μπιλιες μαρσπιε ανεγγιχτες και ΩΧλινς μπρος πισω ΜπρεμπΑ και Ακραποβιτς.... Α ρε καημενο τρεισερ, τι ονειρο να εβλεπες οταν σε αγοραζε
  8. Και εγω ικανοτατο τον βρισκω, ασχετα απο οτι μπορει να του εχουν κατσει μερικες καλες τυχες. Κωλοπαιδο? ναι και βεβαια, η αναισχυντα προκλητικη οδηγηση που κατακριθηκε ακομα και απο ομοεθνης του τοτε, το δειχνει ξεκαθαρα. Αν θελετε να μιλησουμε για πραγματικα τυχερους αναβατες, ας μιλησουμε για τον Stoner*. Ο Marquez ειναι καθολα ικανος *Πεστε να με φατε τωρα, αν θετε το συζηταμε
  9. Επιτελους! Μεγεια ρεεε
  10. Χμμ ακυρο τοτε. Θα το πιθανολογουσα αν οντως η ρυθμιση της προφορτισης ηταν πολυ σφιχτη. Αφου ειναι στην στοκ θεση, ακυρος ο συλλογισμος μου. Ισως πολυ σκληρο ελατηριο ομως. Αν ημουν στην θεση σου, θα εκανα και μια δοκιμη με λιγοτερη προφορτιση ωστε να αυξηθει το sag και να δω την αισθηση. Αντιστοιχα βεβαια πρέπει να ρυθμιστουν καταλαλληλα και οι αποσβέσεις, οπως πολυ σωστα ανεφερε ηδη ο Γιάννης. Να σημειώσω επισης και αντιστοιχη ρυθμιση προφορτισης για σωστο sag ΚΑΙ μπροστα. Αν "μαλακωσει" πισω και μπροστα μείνει "κούτσουρο", ολοι καταλαβαινουμε οτι στις στροφες θα κάνει σαν βαρκα που ξενερίζει
  11. Πιθανολογω πολυ πεσμενο ελατηριο και εξαιτιας αυτου εχει ρυθμιστει η προφορτιση στη τσιτα για να ανταπεξελθει. Αν δεν εισαι 800 κιλα (πλακα κανω) μαλλον αυτο ειναι. Σε ποια θεση βρισκεται η προφορτιση για να εχουμε καλο ερωτημα?
  12. Για φτηνο κρανος που πληρει επισης καποια ποιοτητα εγω εχω σταμπαρει το Bell Qualifier. Ειναι στα 100 και κατι ψιλα ΜΕ γραφικα και pinlock Επισης ΚΑΙ με double D-ring κουμπωμα Google it, ειναι ενδιαφερον
  13. Θα ηταν ενδιαφερον ενα review απο καποιον με Rosso III σε σχεση με ενα sport λαστιχο παλιοτερης γενιας που το βρισκεις σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη απο τα ομολογουμενως ακριβα (αλλα προφανως καλα) Pirelli. Σε σχεση πχ με S21 ή και S20 ακομα ("παλιατζούρα" πλεον) ή το "μουσειακο"(?) πλεον 016 Ναι ολο Bridgestone ανεφερα, αυτην ξερουμε αυτην εμπιστευομαστε. Λαστιχα που μπορεις να τα βαλεις με περιπου 200 ευρο. Ειναι οντως "120 ευρο καλυτερα" τα Pirelli ??
  14. Αν και η τιμη προσωπικα μου φαινεται υψηλη για ενα πλαστικο κρανος χωρις γραφικα, παρολα αυτα το γεγονος οτι θαμπωνει, δειχνει οτι ειναι ειναι καλης ποιοτητας οσον αφορα την αεροστεγανοτητα του. Ανεφερες σε προηγουμενο ποστ οτι το ΜΤ δεν θαμπωνε τοσο, καταλαβαινεις απο μονος σου, οτι το ΜΤ εμπαζε απο παντου και για αυτο δεν θαμπωνε. Οσο για το pinlock δεν συμπερανα καλα κατι αν το εχεις καταλαβει. Εγω θα το αναφερω ετσι και αλλιως. Παρατηρησε οτι οι πυροι πανω στην ζελατινα ειναι εκκεντροι, οποτε περιστρεφοντας τους εχεις αλλη πιεση της αντιθαμβωτικης Ειναι ευκολο να καταλαβεις ποτε ειναι τοποθετημενη σωστα. Το χειλακι της σιλικονης φαινεται οτι παταει ομοιομορφα σε ολη του την περιφερεια και επισης πουθενα δεν ακουμπαει η αντιθαμβωτικη με την ζελατινα του κρανους. Αν τηρουνται αυτα δεν θα εχεις προβλημα. ΥΓ Οσο παλιωνει το κρανος και αρχιζουν να κουραζουνται τα υλικα που κρατανε την αεροστεγανοτητα, θα δεις οτι η αντιθαμβωτικη περιτευει Λυπηρο, αλλα ταυτοχρονα και μια ενδειξη οτι κρανος παλιωσε
  15. διαδρομη πισω αναρτησης 148 148/3=49,333 (Υπολογισμος για rider sag, θελουμε την καταναλωση του 1/3 της διαδρομης) Στο Mostro βλεπεις 30. Συμφωνα με τα ιδανικα ειναι λιγο. Και σαν προσωπικη γνωμη το free sag στο 8 ειναι παγματικα πολυ λιγο.