ExTaCy1337

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    744
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ExTaCy1337 last won the day on May 23 2011

ExTaCy1337 had the most liked content!

Πόντοι

26 Excellent

Σχετικά με το μέλος ExTaCy1337

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Hornet
  • myBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1285 προβολές προφίλ
  1. Sorry δεν το ειπα σωστα. Καυσαναλυση σε φαση? :P ναι δεν ειναι με τον εγκεφαλο αλλα ξερω και εγω με τα καυσαερια και δυναμομετρο και κανενα Wideband λογικα??
  2. Το πηγα σημερα σε μαστορα, και μου λεει οτι σε αυτες τις στροφες το μηχανακι ειναι στεγνο. Θα το παω απο ευδομαδα θα ρυθμισει βαλβιδες και καρμπυρατερ, με χαρτογραφηση κτλ :D
  3. Ωχ σωστα, εχει ελατηρια απλα ναι δεν φαινονται, εγω οτι μοτερ ειχα δει μεχρι τωρα τα εβλεπες. Εχω χαθει λιγο με το συγκεκριμενο μοτερ δεν το βλεπεις και πολυ συχνα :p. Ναι βλεπω τα κυπελακια που ανεβοκατεβενουν και γι'αυτο ειπα οτι σε σχεση με το μανουαλ που το εχει αντιθετα, τα κυπελακια εκει που μου ελεγε να δω τον #2 ητανε πατημενα μεσα, ενω του #3 ητανε εξω και το αντιθετο γι'αυτο ειπα οτι κατι παει λαθος με το μανουαλ. Τελικα δεν εχω σημαδι Ο οπως δινει τον τροπο το μανουαλ για CBR250RR(R), Εχω ενα F και μετα απο λιγο ενα T. Αν και δοκιμασα να κανω με τον τροπο του CBR250RR(R), και βρηκα στις εισαγωγης τα ιδια διακενα. Ενω στις εξαγωγης ειχανε μια μικρη διαφορα, anyway οπως και να το δω τωρα θελουν ρυθμισμα, ευχαριστω για την βοηθεια, μηπως γνωριζουμε κανεναν στην Θεσσαλονικη που να ειναι αλανι με τετοιου τυπου μοτερ και να μπορει να το ρυθμισει σωστα?? Τα μαστορι θα το κανει χωρις το Manual σωστα ετσι? Θα την βρει την ακρη? Γιατι δεν ξερουμε καν απο τι μηχανακι ειναι το μοτερ μου. Ευχαριστω φιλε, καταλαβα. θα μετρησω και τα εκκεντρα για να δω και καλυτερα τι παιζει με το ενα απο αυτα που πηγε 30+ χιλιοστα , εαν βρω καποια διαφορα με το παχυμετρο :)
  4. Ποια ελατηρια αδερφε? Αυτο ειναι το θεμα, ειμαι με καπελωτα. τα εκκεντρα μου ακουμπανε πανω σε ενα μεταλλικο κυπελακι που απο κατω κρυβει το καπελωτο, δεν εχει ελατηρια, επισης οι εκκεντροφοροι δεν εχουνε καδενα ειναι μονο γραναζια, gear train ειναι το μοτερ.
  5. Εκανα edit λιγο το post με τα διακενα που βρηκα για δες λιγο μηπως γνωριζεις. Επισης στο Manual εχει και εναν δευτερο τροπο για αλλαγη μηχανη παλι απο CBR250RR , γι'αυτο εχω μπερδευτει, αλλα σε εκεινο δειχνει ενα σημαδι T Και ενα σημαδι O, θα παω τωρα να δω αν υπαρχει σημαδι O σε εμενα και πως παει εαν δοκιμασω αυτον τον τροπο.
  6. Για να σου δωσω να καταλαβεις τι λεει το μανουαλ και τι βρηκα εγω. Και λεω μηπως εγινε καμια χαζομαρα απο καποιον παλιοτερα. Εδω το 1 απο τα 4 ζιγκλερια ειναι μεγαλυτερο και το ειχανε βαλει σε λαθος κυλινδρο. Πφ με τα καπελωτα ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα, με rocker arms που εχω δει ρυθμιση σε μεγαλες μηχανες ητανε ευκολακι, τα κουνουσες και εβλεπες αν πατανε ή οχι.. θα κατεβω σημερα να δω, πως ακριβως θα δω αν κουνησω την μηχανη αν ανοιγουν οι βαλβιδες? απο το διακενο? Διοτι εχω και αλλο προβλημα, την ταπα που εχεις προσβαση στον στροφαλο την ειχανε διαλυσει, απο 10mm Allen εγινε 10,8 mm εχει καταστραφει και δεν μπορω να το βγαλω, οποτε πηγαινω με την πισω ροδα σε 6ή , και καπου διαβασα οτι για κανεναν λογο δεν γυρνας την μηχανη αναποδα :\ Εαν το εκανα σωστα αυτα ειναι τα διακενα που βρηκα, με βαση το Manual οπου Intake = 0.13 - 0.19mm Exhaust = 0.20 - 0.26mm εγω εχω IN: 0.13 - 0.19mm EX: 0.20 - 0.26mm No 1 IN Α/Δ = ΟΚ/ΟΚ EX Α/Δ = 30mm+/ΟΚ No 2 IN Α/Δ = ~25/25+ EX Α/Δ = OK/28 Νο 3 IN Α/Δ = 20-25mm/OK EX Α/Δ = 10-15mm/15-20mm No 4 IN Α/Δ = 20-24mm/23mm EX Α/Δ = 15-16mm/OK Οι εισαγωγης μου αυξανουν διακενο ολες, ενω η μια εξαγωγης αυξηθηκε στα 30mm και οι αλλες μειωθηκαν? Δεν επρεπε ολες να μειωνουν το διακενο απο τις φθορες?
  7. Ελα φιλε ευχαριστω για την απαντηση, το 1-3-4-2 που το βρηκες ? εγω βρισκω 1-2-4-3. Επισης δεν φοραω το μαμα το μοτερ απο το πρωτο Hornet 250 που εχω, το ειχε αλλαξει οπως ειπε το παιδι που το ειχε εδω στο φορουμ. Ειναι MC14E-125, κατι το οποιο δεν βρισκω απο ποιο μοντελο ειναι! MC14E-150 ειχε το δικο μου μαμα. για CBR250RR βρισκω MC14E-140 και MC14E-100 και ειδα και ενα MC14E-115 καπου.... :\ Αν δεις στην φωτογραφια που ανεβασα τα εκκεντρα, εμενα μου λενε οτι ειναι κλειστες ολες οι βαλβιδες. Και τα 2 εκκεντρα Intake ειναι στην ιδια θεση, επισης και τα exhaust, ολα κοιτανε πανω στο πλαι οταν επαιρνα τα διακενα, απλα σε σχεση με το manual εκει που μου λεει πως θα βρω τον #2 εγω βρισκω τον #3 και το αντιθετο. Εκτός αν παω με την λογική οτι στο σημαδι μετραω #1 & #3 intake και παει λεγοντας. Δεν το δοκιμασα. Αλλα ετσι οπως το εκανα εγω παντα ητανε τα εκκεντρα μου ετσι. και στους 4 κυλινδρους. Απλα νομιζω οτι τα σημαδια στα γραναζια ειναι ετσι ωστε να τα βρισκεις μονο σε φαση συμπιεσης και να μετρας. γιατι οσες φορες τα πηγα στο ιδιο σημειο τα εκκεντρα ητανε ετσι. αντιμετωπισα κατι περιεργο , στο μανουαλ ελεγε για να βρω το TDC του No 2 πρεπει να κοιταει στο γραναζι το IN Επανω και το EX κατω. Και στο No 3 το IN Κατω και το EX Επανω. Εμενα ητανε αντιθετα. Ενω το #1 που λεει το να κοιταει IN εξω και το EX εξω για το #1 ητανε τα εκκεντρα μου επανω και οταν αυτα κοιτανε μεσα βρισκω το #4 εκει ητανε τα εκκεντρα μου επανω. Σιγουρα εχει γινει παρεμβαση πιο πριν για ρυθμιση γιατι εχει σημαδια στα γραναζια, λες να εβαλαν λαθος τον εκκεντροφορο και να μου ερχεται το #2 και το #3 αντιθετα? Γινεται κατι τετοιο?
  8. EDIT: Παιζει να εκανα βλακια με το Manual... Μια ερωτηση, οταν τα εκκεντρα ειναι ετσι το εμβολο ειναι στο ΑΝΣ? Και εδω ειναι που μετραω Εισαγωγη και εξαγωγη? Γιατι κατι παιζει με το manual του CBR250RR, και εχει 100 μοντελa απο το 250αρι, και την μια σε λεει να τα μετρησεις ολα στον No 1 π.χ. και στην Αλλη το πας στο σημαδι και μετρας Intake απο No 1 και No 3 και παει λεγοντας..
  9. Κοιτα φιλε , με κρυο μοτερ π.χ. το πρωι αφου το εχεις αφησει ωρες σβηστο αν γυρνας το κλειδι και ανεβαινει στην μεση ή ο σενσορας είναι ή το οργανάκι. Να κραταει τοσο μεγαλη θερμοκρασια δεν παιζει :p.
  10. Φιλαρακι τελικα ειχες δικαιο για την μπαταρια, 2 μερες μετα το ποστ με αφησε, πατουσα την μιζα και βαρουσε το ρελε σαν τρελο. Μετραω, 11.6 volt, βαζω φορτιστη, σε μισο λεπτο 12.6 Volt. Πανω στο μηχανακι γυρνας το κλειδι 11.6 παλι .. χαχαχα. τα εβγαλε τα λεφτα της ξεζουμιστηκε εντελως... Πηρα καινουργια μπαταρια (δεν αλλαξε κατι ). Εβγαλα το τεποζιτο σημερα και ειδα μεσα οτι η σκουρια ειναι ελαχιστη, χαχαχα παιζει να την εκαψα ολη δεν εχω ιδεα τι εγινε. Εβαλα 16 λιτρα ξυδι μεσα και θα το αφησω λιγο να καθαρισει, θα ριξω και λιγο white spirit να βγαλω την μπογια που το μαστορι απο πανω που ειχε κανει την ανακατασκευη εβαψε μεσα το τεποζιτο.... και σιγα σιγα σκαει. αν και δεν νομιζω να ειναι απ'αυτο στα χαμηλα. Btw δοκιμασα επισης σημερα να ψεκασω σπρει καρμπυρατερ στα λαστιχα κτλ, και δεν ειχε διαφορα (δηλαδη να εχω vacuum leaks) οποτε ειμαι καλα απο αυτα. Θα ξαναβγαλω τα καρμπυρατερ αυτες τις μερες για ενα καθαρισματακι, αν συνεχιζει πιστευω ειναι απο μοτερ. Βαλβιδες κτλ, θα δουμε και θα ενημερωσω, ευχαριστω :) Σκεφτομαι να παρω ενα Jet Kit καποια στιγμη μπας και, 6 Sigma Jet kit λεγεται στο eBay, εχει κανεις ιδεα για αυτους? Dynojet δεν βρισκω κατι για το μοτερ μου. Τους λες στο eBay τι μοντιφιες εχεις κανει και σε τι υψομετρο παιζεις και σου φτιαχνουν σετακι.
  11. ερωτας ειναι γαμωτο... Λοιπον εχω update. Για την μπαταρια που λες μαλλον ναι κατι τετοιο πρεπει να παιζει. Απο charging system ειμαι καλα, τσεκαρα κ εχθες ανορθωτη, μου εβγαζε σε ολες τις φασεις ιδιες τιμες περιπου, και στις αλλες 0 σε ολα. Η μπαταρια ειχε 12,6V σβηστο, 11.9v με το κλειδι στο on και φωτα (ψοφια λιγακι η μπαταρια). Στο ρελαντι εχω 14.2V, και ανεβασα στροφες κ εφτασε καμια 13.8V. Οσο γι'αυτο που λες μου φαινεται λιγο περιεργο, διοτι ο τυπος που το ειχε το πουλουσε 2200 special τιμη στα members του φορουμ , φανταζομαι κατι παραπανω στο car. Δεν θα το πουλουσε καν τοσο αν πηγαινε ετσι δεν νομιζω τουλαχιστον.. Πληροφοριες περνω απο ενα αγγλικο φορουμ που εχει αρκετα ατομα με 250αρια εκει, ολοι 2,5 στροφες λενε, κανεις δεν εχει το manual του hornet 250. Ακομα και βαλβιδες ρυθμιζουν βαση του cbr250rr...και δεν εχουν θεματα (λογικα, αλλιως κατι θα ελεγαν :p). Προσπαθησα αδερφε με σβηστο το μηχανακι να ρυθμισω, μετα απο μιση ωρα καταφερα 1 2 και 4 , το νο 3 επειδη δεν εχεις προσβαση απο την δεξια πλευρα απο την αριστερη ειναι πολυ μακρυα και απιστευτα δυσκολο, οποτε εβγαλα φιλτροκουτι και μπηκα απο κατω. Ισως με κανα μικρο κατσαβιδι να καταφερω να μπω με το φιλτροκουτι επανω αλλα δεν ξερω αν θα χωρανε τα χερια μου γιατι ειναι λιγο στενα. Παιζει η βαλβιδες να ειναι αρυθμιστες, γιατι ακουω κατι τικ τικ στα χαμηλα. Κατι τετοιο σε πανελ δεν εχω δει φιλε μου και απο βιντεακια και τετοια και φωτογραφιες επισης δεν εχω δει κατι στο συγκεκριμενο μοντελο, ουτε εχει πεσει κατι στο ματι μου στο Part list αρχειο που εχω. Η εισαγωγη ειναι πισω, δεν ειναι οπως το RR που την εχει κατω απο το τεποζιτο. Οποτε δεν παει ουτως η αλλως ο ζεστος αερας εκει. Ειχε κατι φυσες μπροστα στην εισαγωγη της εφερα πιο κατω. Και παμε στο θεμα μας τωρα, δοκιμασα να παω την βιδα 2 στροφες, τιποτα τα ιδια, σαν να μου φανηκε οτι η εξατμιση ειχε λιγοτερο μπασο απο πριν? Δεν ξερω. Παλι τα ιδια προβληματα ομως εως τις 3500 στροφες. Σημερα τεσταρα στις 3 στροφες την βιδα, τα ιδια μεχρι τις 3500 στροφες. Αυτο ισως μας λεει κατι ? Διαφορες εγω δεν καταλαβα παντως :|. Αν και νομιζω οτι στις 3 στροφες πηγαινε πολυ ελαχιστα καλυτερα. Πολυ μικρες η διαφορες για να τις καταλαβω. Anyway, και τις δυο φορες οταν πηγα απο 2,5 -> 2 και απο 2 -> 3, χρειαστηκε να αυξησω το ρελαντι για να κρατησει οταν το εβαζα μπρος. Γιατι ξεκινουσε με 1000 στροφες (και εσβηνε αν αφηνα γκαζι) , και συνηθως με ρυθμισμενο στις 1600 που το εχω κρυο ξεκιναει 1200 ρελαντι οποτε η βιδα ακουει στις αλλαγες λογικα. Βοηθανε καθολου αυτα στο να βρουμε τι φταιει ? Δεν ξερω τι να πρωτο κανω, θελει λαστιχα, αλυσιδα-γραναζια, μπαταρια, ρυθμισμα βαλβιδες, και δεν ξερω και γω τι αλλο :p. Το πηρα μπας και την βγαλω φτηνα αλλα το βλεπω να ξεφευγω :p. Γνωριζει κανεις το κοστος για ρυθμισμα με καπελωτα? (Θεσσαλονικη) και κανεναν καλο μαστορα να το παω? Ειχα βρει εναν καλο που εδω στο φορουμ εχει καλα σχολια το πηγα και μου ειπε οτι δεν το πιανει γιατι δεν εχει ευκολα προσβασιμα ανταλλακτικα. Στο εξωτερικο που βλεπω βγαζουν τα παλια και τα κανουν τραμπα με αλλο size, δεν ξερω αν γινεται αυτο στην Ελλαδα, μην σου βγαζουν κανα τιμολογιο 10-20 ευρω το καπελωτο και ετσι, και κρατανε και τα παλια τα δικα σου... Κατι για 300 ευρω βλεπω και ακουω και δεν ξερω μην στο τελος εχω θεμα με πιστονι. (Αν και ρε παιδια δεν βλεπω να καιει ουτε σταγωνα λαδι και το δουλευω στα ψηλα συνηθως, και μετα τις 3500 το μηχανακι πεταει, εχθες με ειπε να τα πατησουμε ενας με ενα Translalp ή κατι τετοιο, και χαζεψε, 2καβαλο ημασταν και οι δυο, στα 400 τον εδινα ανετα :P ) ... Απλα λεω που βρηκα 9-10 κιλα πιεση στους κυλινδρους και ητανε πανω κατω ιδια σε ολους (Λες τωρα, ολα τα εμβολα ειναι εκτος; Ολες οι βαλβιδες βγηκαν εκτος οριων μαζι? ή φταιει το συμπιεσομετρο?) . Μαλακ***μαι τωρα, πρεπει να δω τις βαλβιδες, δεν βρισκω ομως στο ιντερνετ ιδια συμπτωματα... αλλα δεν βοηθησε και πολυ και το συμπιεσομετρο που πηρα :(.
  12. Χμμ? Αφου ολα λυμμενα ειναι, 2 ζιγκλερια και η μια βιδα μιγματος, διαφραγματα βελονες τα παντα. Τι δεν φαινεται λυμενο στις φωτο; γιατι εχω βαλει αρκετες και απλα στην μια τα εχω ολα πανω :p. Για το ρελαντι εχει μια βιδα εξω απο την τετραδα, η οποια παταει εκει που τραβαει και η ντιζα, οποτε ανοιγει τις πεταλουδες, δεν ειναι οπως στα παπακια που ειναι μεσα στο σωμα. Ειχα φυσηξει και ειχα ξοδεψει αν θυμαμαι καλα 2 σπρει καρμπυρατερ για την ολη δουλεια. νομιζω το ενα το ξοδεψα μονο για μεσα, και μετα πηρα και ακομη ενα για εξωτερικα. Το εργαλειο? του 98 γραφει η αδεια, αλλα μαλλον ειναι η εισαγωγη στην Ελλαδα. Δεν ξερω, το παλικαρι που την ειχε παλια, εδω στο φορουμ εγραφε 99, δεν ξερω γιατι. αλλα ειναι το ιδιο μηχανακι που ειχε κανει το 11 ανακατασκευη οπως λεει και το πουλησε και τωρα κατεληξε σε μενα :p. Ελα φιλε μου, επειδη πρωτη φορα εβλεπα τετραδα καρμπυρατερ στην ζωη μου ποσο μαλλον να λυσω κιολας (Μονο απο παπι ειχα λυσει) , ειχα λιωσει στο youtube οποτε γνωριζα για την βιδα του μειγματος, και προσεκτικα τα εβγαλα και δεν εχασα ουτε o-ring ουτε ροδελες αν και τα o-ring με βασανισαν λιγο οταν ξεχνιοντουσαν μεσα :p. Φυσουσα μεσα απο τις τρυπες επισης και εβλεπα οτι εβγαινε αερας απο της αλλες, το ιδιο εκανα κ με τα ζιγκλερ, και εβλεπα και απο μεσα :p. Τωρα αν ειχανε την ιδια αισθηση δεν το θυμαμαι ακριβως αλλα λογικα εκεινη την ωρα κατι θα καταλαβαινα, γιατι τα ειχα δοκιμασει ολως τυχαιως. Manual για το συγκεκριμενο εχει ενα Japan το οποιο το εχω με google translate φαση, και δεν λεει και πολλα, δουλευω manual CBR250RR που ειχε το ιδιο μοτερ, και ψαχνω στα φορουμ, 2.5 στροφες λενε τα παιδια και τα εβαλα ολα εκει. Οταν το ελυσα καποιο μαστορι παλια ειχε βαλει λαθος τα Main jets, γιατι ειναι 3 ιδια και ενα μεγαλυτερο, και το ειχε βαλει σε λαθος κυλινδρο. Το εστρωσα και αυτο, γιατι εχω ενα part list για το μοντελο μου δειχνει που παει τι. (Αλλα ειναι μονο για τα parts, δεν λεει για ρυθμισεις). Ναι γνωριζω οτι οσο μικραινω τον θαλαμο καυσης ανεβαζω την συμπιεση αλλα μαλλον εριξα παραπανω λαδι, γιατι διαβαζω στο ιντερνετ για wet test για να δεις αν φταινε ελατηρια. Μαλλον εριξα πολυ :p. Θελω να προβω σε αυτο το βημα να τις τσεκαρω και να δω μετα απο εκει πως θα προχωρησω, απλα το θεμα μου ειναι οι φλατζες που θα χρειαστω, να δω που θα τις βρω, δεν ειναι και τοσο ευκολα προσβασιμες και δεν ξερω αν εχω και τα καταλληλα εργαλεια για τις ολες δουλειες, δηλαδη εχω καστανια σετ των 5-10 ευρω... Αν και πηρα ενα γαλλικο τν 30 τωρα :p, σιγα σιγα θα γινουν ολα. Ναι? Εγω νομιζα οτι επειδη ειναι 6A , οτι ειναι λιγο λογικο, μπορει να εχει θεμα και η μπαταρια αλλα δεν ξερω , 14.2 volt Μου εβγαζε με το μοτερ σε λειτουργεια. Παιζει να θελει και αλλαγη, καποιος σιγουρος τροπος για τεσταρισμα εκτος απο τα Volt που βγαζει? αλλα χρειαζομαι αλυσιδα γραναζια λαστιχα, και ολααα αυτα, και δεν ξερω που να αρχισω που να τελειωσω και αν αξιζει διοτι θελω να στρωσει πρωτα η λειτουργεια του μην τα αλλαξω ολα και στο τελος μου σκασει το πιστονι και μεινω ετσι. Μπουζοκαλωδιο εχω παρει χυμα σιλικονης 7mm ενω το μαμα ειναι 8mm, τα ειχε δει ενας ηλεκτρολογος αυτοκινητων που ειχα παει να αγορασω και μου λεει δεν θελουν αλλαγμα, αλλα που ξερει χωρις να δει μεσα μπορει να εχει σπασει το καλωδιο. αν και εχω κοψει λιγακι τις ακρες σε μερικα. Απο ρευματα νομιζω ειμαι ενταξει αφου με 5-10 χιλιομετρα με φλατ μπαταρια την φορτιζει στο ιδιο επιπεδο με τον φορτιστη του lidl που εχω στο σπιτι :P. Πολλαπλασιαστες ειχα μετρησει για αντισταση ειχανε την ιδια και οι δυο πολλαπλασιαστες στα περιπου, και με μια ερευνα στο ιντερνετ γιατι δεν εβρισκα κατι για τους συγκεκριμενους οι μετρησεις πανω κατω εκει ητανε. αν και σε καθε μηχανακι ειναι διαφορετικα πηρα κατι σαν μεσο ορο. Μπουζοπιπες πηρα απο ιντερνετ ηρθαν και ειναι "λιγο" ημιτασιον Αριστερα το μανισιο με αντισταση, και δεξια το αλλο. Δεν εχει αντισταση, προς το παρων επειδη ειχα σπασει μια μπουζοπιπα, στον νουμερο 1 κυλινδρο εχω βαλει ενα απο τα ημιτασιον, επισης ειχα βαλει ενα απο hornet 600 το οποιο δεν κουμπωνε καλα προσωρινα τοτε, αλλα διαφορες δεν ειχα ολα δουλευαν το ιδιο. Λες να τα βαλω ετσι χωρις αντισταση και να τα αλλαξω ολα ? Απ'οτι ειδα λενε οτι δημιουργει παρεμβολες σε ραδιοφωνα κτλ. Τι εχει το hornet που μπορει να μου δημιουργησει προβλημα χωρις αντισταση? Αδερφε αυτα τα πλαστικα και λαστιχενια πανελ που λες τι εννοεις; Γιατι τα μαστορια που το ειχαν πριν, εχουν βγαλει αρκετα πραγματα... Σιγα σιγα οσο φτιαχνω το μηχανακι τα βλεπω, αλλαξα μπρος πισω τακακια + καθαρισμα την προηγουμενη βδομαδα, στα πισω τακακια λειπει το λεγομενο Shim που λεμε, η πλακετα που καθεται στην πλατη απο το τακακια, για να μην τριζει (δεν ξερω ομως τι γινεται που εχει μειωθει η αποσταση, ανοιγει παραπανω το εμβολο, αν και ενταξει το πισω το τακακι θελει αιωνες να λιωσει). Επισης απο τον νο 2 κυλινδρο που βαζεις το σωληνακι για το κενο στο ρουμπινετο το εχουν βαλει στον νο 1 (δεν νομιζω να παιζει προβλημα?) Εχει ενα Air cleaner οπως το λεει στο ιντερνετ, Αυτο εδω, δεν ειχε τιποτα μεσα, εκοψα ενα σφουγκαρι το κιτρινο και το εβαλα μεσα. Για αυτα τα πανελ που λες μηπως μπορεις να με διαφωτησεις με καμια κομματι φωτογραφια ή κατι τετοιο? Δεν μπορω να καταλαβω ποια λες. Υ.Γ. οσο για την συμπιεση στο CBR250RR manual γραφει στα τεχνικα, Compression pressure 13.0Kg/cm² - 400 RPM. Το CBR250RR Που βλεπω ειναι 45 αλογα, ενω το δικο μου 40. Απ'οτι λεει το παιδι στο τοπικ οταν ειχε κανει την ανακατασκευη αγορασε απο Σαρακακη καινουργιο μοτερ CBR250RR γιατι ειναι ιδιο εκτος απο εκκεντροφορους & ηλεκτρονικη, και απ'οτι ελεγε τοτε με μια ηλεκτρονικη θα γινοταν ιδιο. Οντως εχω κοφτες 17.000 αντι για 19.000 που ειχε το RR.
  13. Νομιζω πως μου το κανει και με λιγο γκαζι, αναλογα το ποσο μεγαλη ανηφορα ειναι κτλ. Σταματημενος εχω προβλημα μεγαλο , οταν τσουλαω το κανει σπανια. Θα δοκιμασω να παιξω με την βιδα, αν δεν κανω λαθος πρεπει να βγαλω φιλτροκουτι και η χαζομαρα ειναι οτι δεν θα μπορω να ρυθμισω με το μοτερ να δουλευει. Θα κατσω απο δευτερα λογικα να το παω στις 2 στροφες απο 2,5 να δω πως παει και βλεπουμε. Αλλιως μετα θα βγαλω το τεποζιτο να το καθαρισω λιγο απο σκουρια (Γιατι οταν το καθαρισα προχειρα εγινε αλλο μηχανακι, εβγαλα και το φιλτρο που ειχε βαλει ο αλλος πανω στην γραμμη και αλλαξα το φιλτρο στο ρουμπινετο με καινουργιο), και θα ξανα λυσω καρμπυρατερ, θα φανει :)
  14. Παιζει στο βιντεο να το εδωσα παραπανω για να δειτε τι ακριβως κανει σε full extend :P. Αλλα γενικα αυτο το θεμα το εχω, και σημερα εγινε ακομη πιο εντονο απο εχθες :\. Στα χαμηλα πως θα το κοψω; με την βιδα; Σιγουρα ειναι απο πλουσιο μειγμα και οχι απο φτωχο? Γιατι την βιδα την εχω 2,5 στροφες οπως λεει η Honda, και το μηχανακι εχει πιο ελευθερο φιλτρο και καλα, BMC, και το τελικο το Leovince. Γι'αυτο δεν ξερω.
  15. Φιλε μου αν δεν κανω λαθος δεν ειχε ρυθμιση στην βελονα, μονο με ροδελες αν κανω κατι? Επισης η βιδα που εχει απ'οσο εχω ψαξει δεν πρεπει να ειναι αερα, πρεπει να ειναι καυσιμου. Καπου εχω γραμμενο οτι εβγαζε 14.2 volt η μπαταρια, αλλα δεν θυμαμαι στις ποσες στροφες. Οταν η μπαταρια μου φλαταρει, αν βγω μια βολτα 5-10χλμ το σβησω η μιζα βαραει παλι καλα. Τα ειχα δει καλο μου φανηκε αλλα δεν ξερω τωρα, εχω βαλει και ιριδιου μπουζια. Εχω τσεκαρει μπουζοκαλωδια και πιπες και πολλαπλασιαστη και οι μετρησεις ητανε ιδιες σε ολα, φαινοντουσαν ενταξει. Ειναι λες και παω να ανεβω με φρενο, αλλαξα τακακια μπρος πισω, αν και πριν τα αλλαξω παλι το ιδιο θεμα ειχα, και οταν ειναι σβηστη η μηχανη ακουγεται ηχος απο τις ροδες, που το εψαξα λενε οτι ειναι λογικο να ακουμπανε τα τακακια ισα ισα στην δισκοπλακα και να κανει θορυβο, but I am not sure :p. Η μηχανη φαινεται να πηγαινει ενταξει στο υπολοιπο φασμα, αυτες οι χαμηλες εχουνε θεμα δεν ξερω γιατι, αν ειχα προβλημα με την αναφλεξη μονο εκει θα το ειχα? Και αλλο ενα βιντεακι που φαινεται το προβλημα περισσοτερο, φαντασου τωρα με δικαβαλο τι ειχε να γινει....θα επρεπε να παιξω συμπλεκτη. Σαπιλα. :p Εχει επιλογη 1080p Και φωτο απο ενα μπουζι μια φορα και ενα καιρο που τα ειχα βγαλει (τοτε τα 2 απο τα 4 ειχανε μαυρισει και δουλευε σκατα, τα καθαρισα και μετα ητανε κομπλε)