raven21gr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    147
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

9 Neutral

Σχετικά με το μέλος raven21gr

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cbf 600 s abs

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Air Tech

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    monster
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100
  1. Παίδες ανακάλυψα ένα καινούργιο ιντερνετικό σταθμο που παίζει ροκο-μεταλλιές συνέχεια και κάνουν και εκπομπές live. Νά και το link : http://blackieradio.blogspot.com/ καλη φάση φαίνεται
  2. πιστεύω ότι αναλόγως την κατηγορία θα έχουμε και την υλοποιήση . Δηλαδή δεν αποκλείεται να δούμε μοτό με ντίζελ με υδρογόνο με ηλεκτροκινητήρες ακόμη και υβριδικές να κυκλοφορούν μαζί. Αλλά η εξέλιξη δεν είναι μόνο στην αντιρυπαντική τεχνολογία αλλά και σε όλα τα συστήματα που χρησιμοποιεί μια μοτο . Για παράδειγμα κάπου είδα ενα μοντέλο το οποίο στην ουσία ήταν σαν δίκυκλο αμάξι το οποίο χρησιμοποιούσε γυροσκόπια για να εισοροπεί και να πλαγιάζει και μάλιστα ακόμη και σε ελαφρά στούκα δεν έπεφτε. Τόσίγουρο είναι ότι έχουμε να δούμε πάρα πολλά !
  3. πω ρε φίλε τι να πώ. .... και έλεγα το 406 μου ρουφίχτρα. ¨Οταν έγραψα 2λιτρο είχα στο νού μου κάτι με 200 άλγα του στίλ του passat poy λές από ότι φαίνεται έκανα λάθος. τελικά παντου τα άλογα θέλουν σανό από ότι φαίνεται....
  4. ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ!!!!!! :punk: :punk: ( και τώρα τελευταία έχω αρχι΄σει να με ονειρεύομαι και στο χώμα πάρα πολυ.... είμαι καλά γιατρέ?)
  5. κάθε 7500 χμ τι οδηγεις??? σε εμένα το σέρβις είναι κάθε 20000 μικρό και 50000 μεγάλο και λάστιχα κάθε χρόνια πολύ χοντρικά με κόστος περίπου 500 ευρω το μεγάλο κάπου 400 λάστιχα και κάπου 200 το μικρό. Για βενζίνη εντός πόλης περίπου 8-10 χμ/100 αναλόγως πως το πάς. Τεσπά για τό κόστος συντήρισης των μοτό που λές δεν έχω ιδέα από δεξια και αριστερά εχω διαβάσει ότι το gsxr έχει πανάκριβη συντίρηση συγκρίσμη με μεγαλου κυβισμού αυτοκινήτα ενώ το tdm κάπως παλεύεται στη συντίριση του έχει και η καβασάκι το versys και η απρίλια το shiver στα 25kw
  6. γενικά διαφωνώ με το νομικό καθεστώς των διπλωμάτων κυρίως των αυτοκινήτων. Επίσης θεωρώ ότι τα ss δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης σε δημόσιο δρόμο όπως δηλαδή και τα καθαρά εντούρο
  7. Με bugati δεν ξέρω κανένα ξέρω αρεκετούς όμως με 206 gt που τα έχουν φτάσει 250+ άλογα και άλλα τέτοια καγκουοειδη αλλά και αρκετους με supra . Δεν είναι θέμα τιμής πλέον μπορείς να βρείς πολύ δυνατα τουμπανιασμένα τουτου σε τιμές ξεφτύλας. Ούτε για αυτά έχουν την εμπιρεία και το μυαλό , επίσης με τη μοτό όσο κόπανος και να σαι μπορείς να πάρεις πολύ λιγότερους ανθρώπους στο λαιμό σου από ότι με ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο . Τέλος είναι πιστεύεις καλύτερο να οδηγεί ό πιτσιρικάς rs125 πειραγμένο , z125 στα 40 άλογά ( τό έχω δει και αυτό δυστυχώς) ή er6n μαμα (στη χειρότερη περίπτωση)?? Τέλος τα χιλιάρια έχουν και κόστος συντήρισης που σίγουρα είναι πολύ μεγαλύτερο από ένα 2λιτρο αμάξι, οπότε και πάλι θα ήταν πολύ λίγοι οι καυλόγκαζοι. και κάτι ακόμα δεν είπα ποτέ να βγάζούν απεριόριστο από τα 18 αλλά να μπορείς να οδηγείς με κόφτες (κατα προτίμηση ηλεκτρονικούς των οποιών η άρση θα γίνεται με επίδειξη ταυτότητας και υπεύθυν δήλωση από τον ενδιαφερόμενο και θα γράφεταί τοσο στο service book όσο και στην άδεια της μηχανής όσο και στα αρχεία της αστυνομίας), ότι μότο θες.
  8. το κλασσικό συμπλεγμα κατωτερώτητας καλά κρατεί από ότι βλέπω... πρώτον ποιος σας είπε ότι και έξω δεν γίνονται μλκιες και δεν αφαιρούνται οι κόφτες????? απλά σε περίπτωση αττυχήματος αν διαπιστωθεί ότι στο όχημα έχουν αφαιρεθεί παράνομα οι κόφτες δεν σου παρέχεται καμία νομική κάλυψη δευτερόν για τι να μην μπορουν οι πιτσιρικάδες να αγοράσουν μηχανές όπως er-versys-cbf-diversion κτλ με κόφτες στις τιμές που κάνουν έτσι και αλλιώς , αν φυσικά τα οικονομικά τους το επιτρέπουν?? ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!!!!! τρίτον αφού στα 18 ψηφίζεις σημαίνει ότι πλέον είσαι πολίτης με δική σου άποψη και ότι έχεις και βάρρος τιης ευθύνης των πράξεων σου ! Οπότε αν είσαι τόσο μλκας και πάρεις μοτο με κόφτη στα 33 άλογα και τον βγάλεις και σκοτωθείς ??? ΚΑΛΟ ΨΟΦΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!! Δηλαδή ο 18αρης είναι ώριμος να οδηγεί: ferrari, bugati , skyline και οποιοδήποτε τερας τουτου με 300+++ άλογα που αν στουκαρει θα πάρει και μια λεγεώνα ανθρώπων μαζί του αλλά είναι ανώριμος να πάρει ένα er6f??? και τέλος καλύτερα να οδηγείς gsxr600 με 33 άλογα παρά τουμπανιασμένο παπί με 1000000000000000002 μοντιφιές που βγάζει 25 άλογα ( και μή μου πείτε πως το δεύτερο δε γίνεται γιατι απλά θα γελάσω!) Απλά στην Ελλάδα δεν γίνεται τέτοιος νόμος για λόγους οικονομίας : αν στη μικρή κατηγορία μπαίναν φθηνές μοτο από την μεγάλη κατηγορία ( xt versys bandit κτλ) αυτομάτως η αισχροκέρδια στα μοτο μέχρι 250 κυβικά θα λάμβανε τέλος
  9. ξεφυλίζοντας τη φυλλάδα που λέγεται mototriti επεσα σε αυτό το άρθρο που λέει το θεικό ότι το καινούργιο versys δε πέρνει τριβάλτιτσο .... έλεος πια τότε γιατί η kawasaki πουλάει τις βαλίτσες ώς αξεσουάρ ρεεεε!!!!!!!! Μας δουλεύει αυτός ο έγκριτός τύπος μου φαίνεται.... και μία ακόμη εικόνα :
  10. καλές γιορτές και καλά χιλιόμετα σε όλους μας!!!!!!!!! Με υγεία ευτυχία και με τους ανθρώπους μου αγαπάμε !!!
  11. μπράβο στα παιδιά που το έφτιαξαν ! απλά όλη η αλήθεια για το δρόμο ανεξαρτήτου οχήματος... Α και η Φανή θεά! Αλλά η κάθε Φανή στα μάτια του κάθε "μηχανόβιου" δεν είναι Θεα????
  12. καλή κίνηση αρκεί να κοστίχει κάτω από 6000 euro με το abs. Οταν λέω κάτω από 6000 δεν εννοώ 5999.9999 αλλά 5000 μόνο τότε θα πουλήσει αλλόως θα το φάει η μαρμάγκα καί από τον εσωτερικό ανταγωνισμό ( cbf, transalp) αλλά κυρίως από τον εξωτερικό ανταγωνισμό ( σε streert er, gladius, diversion bandit αλλά και σε on off g650gs, dl650, versys,xt660, pegaso ktl). κατα τα άλλα κλασσική περίπτωση αισχροκέρδιας ( όπως κια το versys 1000 to diversion, kai to gsr 750: μάπα περιφεριακά, μέτριος κινητήρας, μάπα πλαίσιο σε τρελλή τιμή που τη λέμε προσπάθεια μειώσης του κόστους!!!!!!!!!!!!!!!!!. Α και για τη κατανάλωση σίγουρα δε θα είναι 3,5/100 στην Ελλάδα αφού τα καύσιμα μας είναι τόσο ποιοτικά και εξευγενισμένα που αρνούνται πεισματικά να αποδόσπυν το μέγιστο δυνατό έργο όπως κάνουν στο εξωτερικό. Κλασσικά το bandit έξω καιει μεικτό 5,5 και στην ελλάδα 7,5 όπως και to gsr 600 to hornet και όλα τα μοτοσακό και αυτοκίνητα γενικά.
  13. xt660x με 2500-3000 είσαι οκ ή άντε klr-fmx
  14. άραγε στην Ελλάδα να έχουν αναφερθεί τέτοια περιστατικά για το f650gs/Dakar του 2001-2003 ή για τα Pegaso 650Ie??