tzoutz

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5259
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    20

tzoutz last won the day on September 22 2015

tzoutz had the most liked content!

Πόντοι

3514 Excellent

Σχετικά με το μέλος tzoutz

  • Κλάση
    rookie enduro daddy

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400E

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Gas Gas
  • dreamBike: Μοντέλο
    TX Randonee
  • dreamBike: Κυβισμός
    125
  1. Εγώ θα σου έλεγα να μην περιμένεις από τους άλλους να σου πουν τι είναι αυτό που θα σου αρέσει. Σχετικά με τα αυτοκόλλητα αυτό. Σχετικά με τις μηχανικές βελτιώσεις, κι εκεί παίζει το θέμα της αισθητικής που είναι υποκειμενικό, εκεί όμως μπορείς να μάθεις από τα λάθη των άλλων. Αν από εκεί και πέρα θέλεις κι εσύ να κάνεις τα δικά σου λάθη go for it, είναι δικαίωμα σου αναφαίρετο. Σχετικά με θέματα ασφάλειας εκεί καλό είναι να αποφύγεις να κάνεις τα δικά σου λάθη, απλώς μάθε από τα λάθη και τις ατυχίες των άλλων. Σχετικά με θέματα ορθογραφίας θα σου έλεγα να μην ζητάς συγνώμη για 1 λάθος σε 400 λέξεις εκτός εάν στο επισημαίνει ο καθηγητής σου ή το αφεντικό σου.
  2. Κάτι μου λέει ότι θα υπάρχουν πλαϊνά καπάκια τα οποία θα κλείνουν τα κενά ανάμεσα στο φανάρι και στα καλύμματα των ψυγείων. Θα προτιμούσα να έχει μοχλικό κατά τα άλλα. Και ρεζερβουάρ κάτω από την σέλα για πιο επίπεδη θέση οδήγησης.
  3. Άντε πάλι αποσιωπητικά τι ακριβώς; Που ζητάω στοιχεία και τεκμηρίωση για ορισμένες επιστημονικές θέσεις που διατυπώθηκαν παραπάνω; ΟΚ, κανένα πρόβλημα από εμένα, ας κάνουμε ορθολογική συζήτηση επιπέδου καφενείου. Ας λέμε απλώς τις αποψάρες μας χωρίς στοιχεία, ούτε καν ψεκασμένα στοιχεία. Ας κρατάμε όμως και μία πισινή για θέματα επιστήμης, θέματα τα οποία ερευνούν και μοιράζονται εκατομύρια επιστημόνων σε όλον τον κόσμο, με βάση ορισμένες κοινά αποδεκτές αρχές, μία εκ των οποίων ο σεβασμός απέναντι στον συζητητή, έστω και μόνο στους τύπους. ΥΓ. Στοιχεία 1 Portugal runs for four days straight on renewable energy alone / THE GUARDIAN Στοιχεία 2 The world can be powered by alternative energy, using today's technology, in 20-40 years, says Stanford researcher Mark Z. Jacobson Στοιχεία 3 Can We Live on Sustainable Energy Alone? / ENGINEERING.COM / 2009 Αποψάρα [διευθυντού Ινστιτούτου Γης Παν.μίου Κολούμπια ΗΠΑ] Why Renewable Energy Will Replace Fossil Fuels ΨεκαZμένα Στοιχεία WHY RENEWABLE ENERGY  CANNOT REPLACE FOSSIL FUELS  BY 2050 / FRIENDS OF SCIENCE . ORG
  4. Στοιχεία που να υποστηρίζουν τα περί αποτυπώματος υπάρχουν Παναγιώτη; Σίγουρα υπάρχουν και συμφέροντα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, το "σύστημα" όμως αυτή την στιγμή είναι το πετρέλαιο και αυτά τα επιχειρήματα προέρχονται από το πετρελαϊκό λόμπυ. Ιδίως δεν αυτό για την μετατόπιση της ρύμανσης είναι πολύ παλιό, και ξεπερασμένο θα έλεγα, μιας και μιλάμε πια για ανανεώσιμες μορφές ενέργειας και όχι fossil fuels.
  5. Το ξέρω βρε, σας πειράζω. [Κανείς δεν είναι τέλειος] Husqvarna 701 Enduro 2017
  6. Είναι φανταστικό το Χάσκι, πολύ καλύτερο αισθητικά από το Κατέμι κατά την γνώμη μου. Να είχε και τις σωστές ρόδες....
  7. Μόνο αγάπη, χθες πήγα τα 2 μικρά μου κτήνη και στο πανηγύρι του Προφήτη Ηλία στην Αγία Παρασκευή, μεγάλες στιγμές!
  8. Δεν αμφισβήτησα το ότι θα αυξηθεί η ανάγκη για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αναρωτιέμαι που το είδες γραμμένο. Αμφισβήτησα τους πρόχειρους υπολογισμούς σου για την εκτίμηση αυτής της πρόσθετης ζήτησης άρα και το συμπέρασμα σου ότι η νέα αυτή ζήτηση δεν καλύπτεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Συμπερασματικά αμφισβήτησα την θέση σου ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να είναι καθαρά, άρα και μέρος της λύσης για το θέμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη, θέση από την οποία να υποθέσω ότι προέρχεται και η χλεύη με την οποία αντιμετώπισες το συγκριμένο θέμα. Πραγματικά δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο στο θέμα εκτός εάν έχεις να προσθέσεις στοιχεία, όλα τα υπόλοιπα είναι γραμμένα παραπάνω. Θα σε παρακαλούσα επίσης στο μέλλον στις μεταξύ μας συνομιλίες να μην χαρακτηρίσεις εμένα αλλά τις θέσεις μου. Άλλο πράγμα να χαρακτηρίσεις εμένα μη ορθολογικό, άρα γενικά μη ορθολογικό λανθρωπο σε όλα τα ζητήματα που αντιμετωπίζω, άλλο να χαρακτηρίσεις μία θέση μου σε ένα ζήτημα μη ορθολογική, κάτι το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να συμβαίνει ακόμα και αν είμαι ορθολογικός.
  9. Καλά ρε Μιχάλη, μιλάς για ορθολογική αντίληψη της φύσης, σαν να λες ότι οι συζητητές σου δεν είναι ορθολογικοί, και στο ίδιο ποστ λες ότι δεν θα τα χαλάσουμε στα νούμερα επειδή ότι νούμερα και να βάλουμε τα νούμερα πάλι δεν βγαίνουν. Το λάθος το διακρίνεις; Τα νούμερα είναι θεμέλιο της ορθολογικότητας και παίζει τεράστιο ρόλο αν το ποσό της ενέργειας που υπολογίζεις, βάσει αυθαίρετων δικών σου παραδοχών, είναι Α, ή αν τελικά είναι 0,8Α, 0,5Α ή ακόμα και 0,33Α επειδή είναι πολύ λιγότερα τα άτομα που κινούνται με δικό τους μέσο, συντομότερα τα ταξίδια τους ή μικρότερη η κατανάλωση ενέργειας κατά την οδήγηση. Σταματάω εδώ αυτή την κουβέντα γιατί αφενός δεν έχουμε στοιχεία, αφετέρου επειδή βλέπω ότι μάλλον τελικά συμφωνούμε στο ότι δεν υπάρχει σοβαρό μέλλον για οχήματα καύσης. Η σύντηξη είναι ένας τρόπος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, χωρίς εκπομπές ρύπων και ας πούμε ανανεώσιμος, οπότε τελικά, στο θέμα της κουβέντας μας, καλά κάνουν οι Γάλλοι κι επιταχύνουν την εξέλιξη και την μαζική αποδοχή των ηλεκτρικών οχημάτων.
  10. Συγνώμη αλλά δεν απαιτούν όλα τα νοικοκυριά 1,5 ώρα την ημέρα μετακίνησης. Όπως και το να υπολογίζουμε ότι το μοτέρ θα λειτουργεί στο 50% αυτή την 1.5 ώρα. Και οι 2 αυτές παραδοχές είναι κάπως αυθαίρετες. Αυτό το οποίο αναφέρεις, το ότι η φόρτιση μπορεί να λαμβάνει χώρα κάποια στιγμή που δεν υπάρχει μεγάλος φόρτος στο δίκτυο θα μπορούσε να είναι μία λύση. Οι μπαταρίες είναι πρόβλημα, η τεχνολογία όμως των μπαταριών κινείται ανάλογα με την ζήτηση τους. Μοντέλα και υπηρεσίες ενοικίασης, ανακλύκλωσης κλπ. μπορούν να αναπτυχθούν εφόσον υπάρξει η αγορά. Γενικά σαφώς και υπάρχουν προβλήματα με αυτές τις τεχνολογίες ΤΩΡΑ όμως μιλάμε για αυτό που θέλουμε για το κοντινό ΜΕΛΛΟΝ. Στο πλαίσιο της κουβέντας εντάσσεται και το αυτοκίνητο / μηχανή ως υπέρτατο καταναλωτικό αγαθό και το κατά πόσο αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να συνεχίσει. Ας πούμε, λίγο γενικόλογο και ίσως κλισέ, αλλά..... Clean energy won’t save us – only a new economic system can GUARDIAN
  11. OFFtopic ON Γεια σας αγόρια, μεγάλωνα tzoutzakia και δεν είχα χρόνο ούτε για κατούρημα. Όχι πως τώρα έχω πολύ αλλά όσο να ΄ναι ξεπεράσαμε κάποια σκηνικά που πρακτικά ενέχουν πολλές πρακτικές δυσκολίες. 4,8 και 1,8 ετών αντιστοίχως, το δεύτερο έκανε την διαφορά. Ελπίζω σιγά σιγά να επιστρέψω στις συνήθειες μου, είμαι και λίγο ακραίος, είτε όλα είτε τίποτα ένα πράγμα μερικές φορές. OFFtopic OF Αυτό είναι και το άρθρο που πρόσφατα διάβασα, έχει κάνει σχετική αίσθηση, το οποίο περιγράφει με σκοτεινα΄χρώματα το μέλλον του πλανήτη και το δικό μας. Έχει δεχθεί κάποια κριτική, είναι ίσως λίγο ακράιο και μονόπλευρο, αλλά μερικά πράγματα δεν μπορούμε πια να τα αγνοούμε. The Uninhabitable Earth  / New York Magazine
  12. Εμένα με βλέπω να το κρατάω το μεκανάκι με σύμβαση αορίστου χρόνου....
  13. Ποιος μίλησε για πηρυνική ενέργεια; Για ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ενέργειας μιλάμε, αυτές που παρεμπιπτόντως αντιμάχονται διάφορες κυβερνήσεις επηρεαζόμενες από συμφέροντα ορυκτών καυσίμων, της δικής μας συμπεριλαμβανομένης. Οπότε ναι, μια χαρά πράσινη μπορεί να γίνει η ηλεκτροκίνηση. Bloomberg Φθηνότερη η ηλιακή ενέργεια Από εκεί και πέρα, όπως σωστά αναφέρθηκε, ούτε είναι απαραίτητο να έχουν όλοι αυτοκίνητα ή μηχανές, ούτε, και να προσθέσω εγώ, οι ιπποδυνάμεις αυτών είναι απαραίτητο να δαιτηρηθούν στα σημερινά επίπεδα. Δεν είναι απαραίτητο να μας αρέσει που τελειώνει το πάρτυ της πλουσιοπάροχης βενζινοκίνητης ιπποδύναμης, πρέπει όμως να είμαστε σε θέση να δεχθούμε ότι τελειώνει, ότι είναι απαραίτητο να τελειώσει και ότι θα προσαρμοστούμε.
  14. Καλησπέρα στην παρέα. Προσωπικά πιστεύω ότι 23 ακόμα χρόνια για να ξεπεράσουμε τα κολλήματα μας με την βενζινοκίνηση αρκετά είναι. Όπως και το να εξελιχθούν εναλλακτικά πράσινα οχήματα τα οποία θα μας δίνουν ανάλογες συγκινήσεις. Ενώ εμείς οι μηχανόβιοι συνήθως συμφωνούμε συνήθως ότι η υγεία προέχει, υιοθετούμε δηλαδή μία συντηρητική στάση, όταν πρόκειται για την υγεία του πλανήτη βάζουμε παραπάνω την αισθητική μας όπως αυτή έχει διαμορφωθεί με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Ήχος, κραδασμοί, μυρωδιά, εκρηκτική απόδοση, όλα αυτά, ίσως επειδή μας αρέσει να γινόμαστε λίγο γραφικοί ή για να υπογραμμίσουμε την 'ασθένεια' μας, τοποθετούνται πιο ψηλά από την ίδια την επιβίωση του είδους.
  15. Αμάν ρε σεις τον φάγατε με το ψηλό φτερό παλιοποζεράδες! Ένα χαμηλό φτερό σε χωμάτινο τροχό είναι πολύ badass φάση. Αφήστε που δουλεύει καλύτερα σε όλα εκτός από την λάσπη.