innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    9558
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    21

innova 04 last won the day on January 4 2015

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7197 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4
  1. Με μια σφηνα, απαλά αναμεσα ωστε να ανοιξουν ελαφρα. ή κλεψε με τρόπο, απο την κουζινα =
  2. ας μεινει. 6 σελίδες, δεν πιάνετε.
  3. Φύσημα ποτέ, στα ΚΝ. Σκίζεται η μεμβράνη τους, ανεπανόρθωτα. Πλύσιμο με το δικό του καθαριστικό, στεγνωμα στον ήλιο, λάδωμα .
  4. https://www.cmsnl.com/honda-c100m2-astrea-indonesia_model16385/partslist/
  5. Μια απ' τα ίδια, δεν θα τετραγωνισουν γρηγορα απλώς.. Δες κι αυτά, ειχα βαλει ενα φεγγαρι τα 126. Τίμια εταιρεία, γρηγορο ζέσταμα, κρατανε μεχρι τέλους, θέλουν ΠΑΝΤΑ σωστη πίεση στην άσφαλτο για να αποδίδουν (πράγμα που δεν σε απασχολεί τόσο, λόγω ιδιαιτερότητας του οδοστρώματος όπου κινείσαι) .
  6. Σωστα. Το ΤΤ900, μαλλον θα κανει τη συγκεκριμενη δουλειά. Αντεχει αιωνες, δεν θα'χεις κλαταρισματα, δυσκολα θα σπαει τα πλαινα. Ειναι ομως κουτσουρο, και θα γλυστρα στα τσιμεντα = ριχνεις πιεση. Γενικα δεν υπαρχει ελαστικο να καλυπτει οσα ζητας, οπότε ψαχνεις (ήδη) μια αποδεκτη λύση. Τα dura traction, δεν αντεξαν ?
  7. Με τσιμεντενιο οδόστρωμα 75% , πολυ φοβαμαι πως κανένα λάστιχο δεν θα σε βολέψει = κραδασμοι συνεχεις στο τιμόνι όπως λες. Οι ζάντες σε τι κατασταση ειναι ? Πόσα κλαταρισματα μετρας ανά έτος ? Ρουλεμαν τροχων, εχεις ελέγξει ? Λογικό ειναι να τα εχεις με χαμηλότερη πίεση, αλλά θα καταστρεψεις το παπί συνολικά. Μήπως να σκεφτεις να πας σε κατι πιο ψηλό, με μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης ? Κάνα 125αρι ον-οφ ?
  8. Μ22, και να ανεβάσεις πιέσεις για 2καβαλο. Πήγαινε 30-32 εμπρός και 34-36 πίσω.
  9. Μετακινηθηκε στις Εξυπηρετήσεις..
  10. ANF 125

    Ναι. Δοκίμασε μια φορά, ωστε να δεις ακριβως τι εργαλεία χρειάζονται. Πχ. το φρένο πρεπει να βγαινει με το χέρι, δεν χρειαζεται κλειδί.
  11. ANF 125

    Φοράει σαμπρέλα, το Ιννοβα. θες 19αρι κλειδι για τον αξονα, και 10-12 για ρυθμιστες αλυσιδας. Το λάστιχο ξεζανταρεται σχετικα ευκολα με πλατυ κατσαβίδι. Με μια μικρη τρόμπα χειρός θα κάνεις δουλειά. και φυσικα θα εχεις μια νεα σαμπρελα, κατω απο τη σελα μόνιμα. Η καλύτερη λύση, ειναι να φθασεις (κάπως) σε βενζιναδικο, ωστε να γινει πιο εύκολα η δουλεια. Καλό ειναι ομως, να εχεις τα δικασου εργαλεία (κι αν χρειαστει σε ψιλοβοηθα ο βενζινας)
  12. ANF 125

    Η γνήσια μπιέλα, ήταν το πρόβλημα. Αλλάζοντας την με μία τζαπαν, το πρόβλημα λύνεται. Δεν το αναγνωρισε ποτε η Honda Ομοιως και το μπεκ λαδιού, είχε λάθος παροχή. Και αυτό θέλει αντικατάσταση, με νέο βελτιωμενο ανταλλακτικό απο Honda. Αν θελει αλλαγη έμβολο, να προτιμησεις να αλλάξεις ΚΑι κύλινδρο μαζί (σετ) ωστε να μην ξαναλύνεις.
  13. Ολα με καρμπυρατερ. Εως το 2007.