innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    9824
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    21

innova 04 last won the day on January 4 2015

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7448 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4
  1. ANF 125

    Αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου / γλύστρες / βαλβίδες + τσιμούχες, μετα απο 60Κ και 15 χρόνια. Η καδένα, ειχε τερματισει ο αυτοματος τεντωτηρας (και πλέον ακουγόταν). Η βαλβίδα εξαγωγης ειχε ''αρπάξει'' στο κέντρο της, απο θερμοκρασίες. Τα τσιμουχάκια, ηταν υπεύθυνα για μια μικρη καταναλωση λαδιού. Πάμε γι' άλλα !
  2. ANF 125

    εχουν γραφτεί σχετικα, για την μπιέλα. Ανάτρεξε στο τοπικ πίσω, υπάρχουν και φωτο και ακριβως τι να αλλάξεις 2013
  3. Wave. ψεκασμός χωρις θέματα και χαζοσβησίματα, 110 κυβικά σε πάνε παντού, φρενο εμπρόσθιο με 1 εμβολο. όσα εχουν καθρέφτες στις αγγελίες, δίνε τους μια καλή ματιά. 1000ε, ειναι καλά
  4. ANF 125

    10 χρόνια, εχω πάνω τάπα-μαγνήτη. Καθε φορά, κάτι μαζεύει. Η εσωτερικη σιτα, καθαρισμα όταν λύνεται καπάκι καμπάνας.
  5. Μισό. Μιας και μιλαμε σε δημοσιο φορουμ, θα χρειαστει να αποδείξεις τα μπλέ. Με λίνκ, με οτιδηποτε θες, και ΟΧΙ με μια ξερη δήλωση δικη σου. Μιας και το τραβάς, καλό θα ειναι να τεκμηριωνεις ΑΥΤΑ που γραφεις τωρα. Ωστε να μπορει και κάποιος να μπει στον κόπο να σου προτεινει κανα παπί.
  6. Με μπατονέτες, την καθαρίζεις τη μοτό ?
  7. Οι φωτό, ειναι αποκαλυπτικές. Η θλιβερή όψη του lead, προιδεάζει για άσχημα μαντάτα. Με μια ματιά πάντως σε μάστορα που σκαμπάζει, εχει πιθανότητες να αναστηθει. Το πρόβλημα ειναι οτι η ΔΙΚΗ σου κοστολόγηση, δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα, Θα χρειαστει 150-200ε στο νερό. Τα εργατικά μόνο για να δουλέψει κάποιος εκει κάτω, ειναι τα μισα λεφτά. Προσπάθησε να το πλύνεις ωστε να ειναι καθαρός ο χωρος του μοτέρ πριν πας συνεργείο, και θα καταλάβεις τι εννοώ. Με μια γρηγορη ματιά, εντόπισα να λείπει βίδα σύνδεσης λαιμού καρμπυρατερ-μοτέρ...
  8. Τα 100 ισως να ειναι λίγα. Πρακτικά, ειναι αδύνατο να σου κοστολογησει ο οποιοσδηποτε μηχανικός μια ολικη επαναφορά του μοτό στον δρόμο. Ισως να χρειασθει να φθασει στα 200, για να δουλέψει απλώς, μπορει ομως και να πάει στα 300 για να μπορει να βγει στον δρόμο. Το ενα απο το άλλο, απέχουν πολυ μεταξυ τους... Φυσικά, μπορει κάποιος μαστορας να στο φτιαξει και με 70ε, και σε 2 μερες να μην σε ξερει...
  9. https://www.skroutz.gr/c/2616/lastixa-papiou/m/25288/Kings.html Τα φοράω σε innova, κάνα 2μηνο. Αρκετα πιο μαλακά απο Pilot Street που ειχα, και έβγαλαν 3 χρόνια και 15Κ. Τοποθετημένα, κόστισαν 45ε.
  10. Ωραία ιστορία πίσω απ'το μοτό, και ωραία η δουλειά που κάνεις και το ανασταίνεις. Συνέχισε !
  11. 12-14Κ περίπου. Τα μαμίσια Νισσίν, ειναι τα καλύτερα. αλλά πολυ ακριβά Με 100 κιλα βαρος εχουν ταχύτερη φθορά, όμως 4Κ ειναι λίγα. Με τον παλιό δίσκο πάνω, απλά πεταξες ενα καλό ζευγαρι τακάκια.
  12. Βλέποντας την απλη κατασκευή των ροκστραπ, βλέπω εχουν αρκετα ανθεκτικές τρίαινες (το κουμπωμα). Πόσο εχουν αυτα τα ροκ στραπ ? Αν κλαταρουν οι τρίαινες, παει. Και γενικα δεν εχω ξαναδει τέτοιες στο εμπόριο. Για βάλε 2-3 φωτό κοντινες @Gouky7 απο τις τρίαινες, διοτι στο βιντεο δεν πολυφαινονται καλά.
  13. Ναι.