innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    9755
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    21

innova 04 last won the day on January 4 2015

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7366 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4
  1. Με εργασία. ενα παπί, κοστιζει 250-300 Το 650 μπορει να ξεπερασει και τα 600.
  2. Παλιός μύθος, και παπάτζα ΙΜΟ και φυσικα δε συμφωνω. Δεν περιστρεφονται όλα γυρω απο τη μοτό, ουτε ζουμε για δαύτηνε. Μας προσφέρει πολλά, ναι.
  3. Τα εξης, γιατι δεν τα λές εξ'αρχης ? Πολλοί εδω μεσα σπουδάσαμε + καβαλαγαμε μοτό σε μια εποχή που δεν υπήρχε ούτε καν διαδίκτυο, κι όμως προλαβαίναμε. αν περιμενεις να ρωτησουμε ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ, ειναι άτοπο σε μοτο-φόρουμ. Σύντομα, θα κατανοήσεις ότι η μοτό δεν ειναι αμάξι και απαιτεί ελάχιστο χρόνο και έλεγχο = εισαι πολυ πιο εκτεθειμένος σε οποιαδήποτε μηχανικη ζημια = πτώση... 1ο έτος ?
  4. Δουλεύει με όλα. Τον ειχα βαλει σε ΚΕ30. Δεν πρέπει να τον βρισκει ρευμα αέρα, διοτι δείχνει λιγότερο...
  5. Βαζεις λάδι οχηματων. Δεν κανει. επισης το συγκεκριμενο SAE 20W-50 API SF/CD ειναι προδιαγραφη ντιζελ του 1955 ! Βαλε λαδι μοτό, μεχρι να πας συνεργειο
  6. ANF 125

    Το'χα ψαξει κάποτε, αλλά δεν υπήρχαν σε κωνικά. Τα γνήσια αλλάζονται σετ όλα μαζί, και θα χρειαστει και εγω να το κανω διοτι ειναι πλέον 15 χρονων
  7. Ω Μέγα Φεουδάρχη της Αχαϊας, να'σαι πολυχρονεμένος ! (κι άσε και κάνα οικόπεδο για μας)
  8. ειναι σε κατασταση εκτακτου αναγκης εως 3/6/'19. Προσεξε μην χαλασεις τσαμπα την Δευτερα σου
  9. Δεν φαίνεται, ειναι μεγαλη η ποσοτητα λαδιου. Η υγρασια σκαρφαλώνει συνεχως ψηλα για να εξατμιστει, και πάντα θα την βρισκεις στην τάπα. Λύσε το φίλτρο αέρα, και θα την βρεις κι εκει στο κατω μερος του φιλτροκουτιού και στο διαφανο τυφλό σωληνακι εξω + κατω απο το φιλτροκουτι, σαν αποτέλεσμα της εξαερωσης καρτερ που καταλήγει εκει.
  10. Αυτη ειναι η αιτία, και ειναι σύνηθες και φυσιολογικό.
  11. Να σου πω, και κατι κουφο που βλεπω να συμβαινει. Κατεβαινοντας καποιος απο Λαμία, θα διαπιστωσει με έκπληξη περνωντας την γεφυρα Βαρυπόμπης και πλησιαζοντας στον κομβο Κηφισιας, οτι οι μπροστινοι του ''τσιμπανε'' φρενο !! Το ιδιο και παρακατω, στον κόμβο Ρενω !!! Τι διάολο, ανοιχτος δρομος ειναι φαναρια ΠΛΕΟΝ δεν εχει, και ειλικρινα το ΜΟΝΟ που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΟΥΙ να κοβουν ταχυτητα, οπως κάποτε στον καιρο της μπαρούτης
  12. Δε χρειαζεται να μενει καποιος στο ποταμι, για να εχει άποψη. Το μαρτυριο πάντα υπήρχε σε συγκεκριμενες ωρες, και ηταν χειροτερο με τα φαναρια στη Ρενώ και την Κηφισιά. Η Αττική δεν υπήρχε παλιά, και η δεξια μερια του οδοστρωματος (πάνω+ κατω κατευθυνση)ηταν πάντα σαν πατσαβουροπιτα απο τα φορτηγα. Η στροφη στο πρωην Μεταγωγων, ακομη δαγκαει τους αδαείς, κλπ. Το ποτάμι ειναι πλέον ΠΟΛΥ καλυτερο απο παλιά που τελειωνε στην Πειραιώς, και απορω ΠΩΣ διάολο ακομη φρακαρει. Η επιλογη αμαξιου μπορει να εχει να κανει με 1002 λογους, για καποιον που το χρησιμοποιεί. Στο παρον τοπικ, ισως και να'ναι λύση.
  13. Με 11 λιτρα ντεποζιτο, σε 2 μερες θελεις καυσιμα. Τα 5 λτ/100, εκτοξευονται σε υψηλοτερα νούμερα σε σταθερη πορεια στο ποτάμι. Το πρόβλημα ειναι τα 100χλμ πηγαιν-ελα καθημερινα. Ειναι πολλά για 125αρι δίχρονο, και συντομα θα ζητα αρκετά. Με πρωινη βροχή και κόντρα αέρα, και με 50χλμ εμπρός σου, ειναι εξουθενωτικό πρόγραμμα... Αμάξι θες. Μια μεγαλύτερη μοτο ειναι λύση, αλλά ο καιρός στο ποτάμι ειναι οτι χειρότερο.
  14. 30Κ το χρόνο θα γραφεις, και θα θες λάστιχα καθε χρόνο. Το DT αντεχει, αλλά θα πληρωνεις μπόλικα καυσιμα. Σε 1.5 χρόνο θα θες πιστονι/ελατήρια και τακάκια, αλυσιδα, γρανάζια. Επίσης, το ποταμι παντα ειναι επικίνδυνο (ειδικα μετα απο δουλεια = κουραση). παπί μην το σκεφτεσαι, ειναι απαγορευτικο στο ποτάμι, θα σε μαζευουν οι νταλίκες σε ταχυτητα. Προσανατολίσου σε 250-400 κυβικά μοτό ή σκούτερ.