innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    9868
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    21

innova 04 last won the day on January 4 2015

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7507 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4
  1. Μετακινήθηκε. Βαλε μας 1-2 φωτό να δουμε το tt-r
  2. εκειός ο πρίγκηπας απ' τη Νιγηρία, ζεί ?
  3. Δοκιμάζαμε kerosun σε ΜΤ-09
  4. 100 ή 115, ειναι πραγματικά κατω απο 85. Το κοντερ δεχεται εντολη, απο το κιβωτιο.
  5. 1) 50Κ θα θελει σιγουρα τριψιμο βαλβίδες ή αλλαγή (πιο φθηνα θα'ναι). Μαζι, τσιμουχάκια. Έλεγχος καδένας εκκεντροφόρου και ισως αλλαγη τεντωτηρα. 2) Το έμβολο θα εχει παρει μορφη αυγου, και ειναι πολυ πιθανο να θελει αντικατασταση μαζι με κυλινδρο (παλι πιο φθηνα θα ειναι να παρεις καινουργια. Μην πας για ρεκτιφιέ). αν κανεις το 2) χωρις να κανεις το 1), τοτε οταν ξαναλυθει ΙΣΩΣ να σκαμπιλίζει το εμβολο οταν λυθει + δεθει. (σε περίπτωση αλλαγης καδενας αργότερα.) Η αυξηση κυβικων, δεν ξερω. Προσωπικα δεν θα το έκανα, για λόγους αξιοπιστίας.
  6. Βάλε μας 2-3 φωτό, απο διαφορα σημεια του μοτέρ. Μονο ετσι θα μπορεσουμε να δουμε τι μπορει να φταιει
  7. Ναι. Σε μοτέρ οχηματων. Για μοτό, υπάρχουν ΚΑΙ άλλες προδιαγραφες που πρέπει να καλύπτει το λιπαντικό. μια γρηγορη εισαγωγη
  8. Mόνο για μοτέρ αυτοκινητων, φέρνει. Ειναι φασόν παραγωγή απο Pennasol. Αξιόπιστη γερμανικη παραγωγή.
  9. καλησπερα, επίσης. Οι γνωστοί σου, το πάνε λαθος. Καμμία εκπληξη, ετσι γινοταν τοσα χρόνια στην Ελλάδα. Τρόπος δεν υπάρχει, δεν το επιτρεπει ο νόμος. Γιατι δεν ρωτας τους γνωστους σου, να δεις αν θα λαβεις τουλάχιστον δύο (2) ΙΔΙΕΣ απαντήσεις ? Το θεμα δεν ειναι οτι αυτοι οδηγανε παρανομα, αλλά οτι εσυ στα 16 ΨΑΧΝΕΣΑΙ να βρεις το παραθυρακι (που δεν υπαρχει).
  10. Δε σωζεται με φρένο (οπως το περιγραφεις). Αχρηστευεις την όποια πρόσφυση εχει το λάστιχο και αλλάζεις δραματικά την κινητικη κατασταση της μοτό 1) Αμολάς τα φρένα κι ανοίγεις γκάζι και δινεις κι άλλη κλίση. Στο στεγνό. Στο βρεγμένο, είναι πάντα άγνωστο αν θα μπορέσει να κρατησει πρόσφυση το ελαστικό. 2) Κατεβαζεις πόδι = εχεις μεγαλες πιθανοτητες να το σωσεις. Αν όχι, τότε η μηχανη θα φύγει απο κατω σου, αλλά ηδη θα εχεις χαμηλώσει σε ταχύτητα και θα συρθεις ΠΙΣΩ απο τη μηχανή. Λογω μάζας/βαρους, θα φυγει εμπρός. Το γεγονος οτι μπορεσες να τρεξεις στο πεζοδρόμιο = εισαι τυχερός, διοτι χαμηλωσε ς σε ταχυτητα με το φρένο, αλλά ΕΜΕΙΝΕΣ πάνω στη μηχανή. Απέφυγε το.
  11. ελεγξε αν ειναι ολες οι ροδέλες των 6 βιδών που δένουν το καπάκι στην κεφαλή. Το κοκκοράκι, κατι το πίεσε/κόντραρε, κι εσπασε ακαριαια. Κοιταξε μην εχει πέσει τιποτα άλλο μεσα στο χωρο των εκκεντροφορων. κανα κομματι λαστιχο, απο το παλιο περιμετρικο λαστιχο πχ. Βλέπω οτι, εχεις αφαιρεσει και 2 βίδες απο τα καβαλέτα του εκκ. εξαγωγης.
  12. μπορεις να βαλεις φωτο και το ψευτο-κάπακο με το λάστιχο που άλλαξες ?
  13. άλλαξε την μπαταρία. Μολις μπει νέα, δουλευουν ολα κανονικα.