BlackmanGR

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4260
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

BlackmanGR last won the day on April 9 2010

BlackmanGR had the most liked content!

Πόντοι

528 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackmanGR

  • Κλάση
    Off Road Παπόβιος
  • Γενέθλια 05/28/91

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.bikepics.com/members/gregoris1991a1

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Παλλήνη, Άρτα, Καλαμάτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Supra HRC

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    Adventure 990 R
  • dreamBike: Κυβισμός
    999

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8917 προβολές προφίλ
  1. Ναι Νικο.
  2. Εχτες το βράδυ μεταξύ 23.00 με 02.30 εκλεψαν απο τη πυλωτή της πολυκατοικιας στη Παλλήνη το παραπάνω παπί με πινακίδες ΧΤΟ 520. Το μηχανάκι ηταν εργοστασιακό με μπαγκαζιέρα της Givi 33lt και ενα γάτζο για σακούλες πάνω απο τη θέση του κλειδιου. Τα περισσοτερα πλαστικα ειναι σπασμένα.
  3. εχει και κάτι ΧΤ στρογγυλοφάναρα στη Καλαμάτα παρατημενα
  4. ANF 125

    Αισίως πριν μερικές μέρες το ψεκαστό μου πέρασε τα 40,000km. Μοναδικό πρόβλημα που εμφάνισε ήταν το κάψημο των πηνείων στα 36,000km και η επανάλληψή αυτή στα 38,500km. Ισως λόγο κινεζιάς τη δεύτερη φορά μιας και έλειπε ολόκληρο καλώδιο όταν τα άνοιξα ξανά... Ο τεντωτήρας της καδένας είχε "ψηλο"κολλήσει περίπου στα 20,000km αλλα το πρόβλημα λύθηκε με απλό βάλε-βγάλε του τεντωτήρα.
  5. Αφού λιώνουν τα χιόνια σιγά σιγά...
  6. Έγραψα και εγώ σε αυτό το thread!
  7. Αυτά είναι τα άγρια δέντρα, μόλις αντιληφθούν κίνηση ορμάνε!
  8. http://www.pinkbike.com/video/299653/
  9. ANF 125

    η EBC εχει 3 διαφορετικες παστες αν θυμαμαι καλά (στο ποδηλατο που την εχω φορέσει με διαφορα τη καλύτερη πάστα :D )
  10. Να τον ακούτε το Χάρη!
  11. ANF 125

    Αυτό εξαρτάται καθαρά από την οδήγηση σου... Εγώ άλλαξα περίπου στις 25,000χλμ
  12. Για να έχω πρόσβαση στα καλώδια και να μετρήσουμε τα ρεύματα. Ε και αφού ήταν ανοιχτό με βόλευε για να έχω καλύτερη καλύτερη πρόσβαση ακόμα και στις βίδες του καπακιού που αλλιώς οριακά περνάνε τα καρυδακια.
  13. Τελικά ήτανε πηνία... Μιας και δεν έχοντας κανείς σας ιδέα από ρεύματα το μέτρησα σε κάποιο συνεργείο κουτιών περικαλω! Και ο μάστορης αποφάνθηκε πηνία! Πήρα τιμές γνήσιων και ιμιτασιόν και τέλος αγόρασα τα ιμιτασιόν που κοστίζαν 10 φορές λιγότερο μιας και ήταν και τα 2 Ταϊλάνδης... Έλυσα το αριστερό καπάκι που βρίσκονται τα πηνία γεμίζοντας τη πολυκατοικία λάδια... Να και τα καμμένα πηνία, μας πήραν λίγο στο τηγάνισμα... Το ιμιτασίον χρειάστηκε ενα κλικ φρεζαρισμα με το τροχό το κυκλωματάκι που βιδώνει δίπλα από τα πηνία γιατί έβρισκαν επάνω οι μαγνήτες.... Έτσι μπήκε καινούρια φλάτζα στο καπάκι για να κλείσει ξανά στεγανά, φρέσκο λαδάκι στο μοτέρ και μεχρι τη πρώτη μανιβελιά με είχε φάει το άγχος αν θα πάρει ξανά μπροστά! Περισσότερη ώρα ήθελε το ξεντυμα και ντύσιμο πλαστικών παρά η δουλειά στο μοτέρ! και το 30€ που εξοικονομήθηκε για τα εργατικά που μου ζήτησαν σε μαγαζί!
  14. Αν δεν δοκιμαστεί σε ματατζίδες...
  15. Ηλεκτρικά

    Εχθες πρόσεξα οτι ο παπιος αρνείται πεισματικα να αναψει τα φωτα του! Και οταν λεω τα φωτα εννοω τα φαναρια μπρος πισω. Όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά δουλεύουν κανονικά. Έψαξα σήμερα όλες τις φισες μήπως εχει ξεκουμπώσει κάποια αλλα είναι όλες στη θέση τους! Για ρηχτε καμιά ιδέα ακομα τι μπορεί να φταίει...