TKM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1312
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

TKM last won the day on July 21

TKM had the most liked content!

Πόντοι

725 Excellent

Σχετικά με το μέλος TKM

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Transalp 600
  • myBike: Κυβισμός
    600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Bonneville T120
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200
  1. Στο θέμα που έχω ανοίξει για τη Gemini Scrambler 250 (θα το βρεις στο "μοντέλα νέα συγκριτικά και reviews - street") έχει ποστάρει ένας φίλος μερικές από αυτές.
  2. Ας μην κρίνουμε τόσο αυστηρά τους κατόχους... ο βασικότερος λόγος που δεν γράφουν είναι ότι... είναι πολύ λίγοι - και πόσοι από αυτούς τους πολύ λίγους γράφουν σε φόρουμ κι από αυτούς πάλι, πόσοι γράφουν ειδικά στο mybike; Επίσης... δε νομίζω ότι ιδιότητα που καθορίζει τον μοτοσυκλετιστή είναι αν γράφει στα forums! - μάλιστα όλοι θα έχουμε παρατηρήσει ότι έχουν μειωθεί πάρα πολύ όσοι γράφουν στο mybike τελευταία! Τι σημαίνει αυτό, ότι έπαψαν να είναι μοτοσυκλετιστές; Ή ότι φταίει το mybike για κάποιο λόγο; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ' ΤΑ ΔΥΟ... απλώς η αγορά της μοτοσυκλέτας έχει τόσο πολύ πατώσει ώστε... δεν υπάρχει κίνηση κι οι περισσότεροι δεν έχουν τι να γράψουν - ή και... στενοχωριούνται κιόλας που ό,τι γράψουν θα αφορά όνειρα που θα μείνουνε ανεκπλήρωτα και προτιμάνε τη σιωπή. Επίσης, ότι οι πιτσιρικάδες δεν αλλάζουν με τίποτα τα DY 50 τους οφείλεται σίγουρα σε μεγάλο βαθμό ότι... δεν έχουνε λεφτά για να τ' αλλάξουν! Τέλος... περί ορέξεως ουδείς λόγος και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γουστάρει τα νεορετρό... όμως όσον αφορά την αξιοπιστία τους, ασφαλώς υπάρχουν ερωτήματα αλλά το γεγονός ότι στην Ευρώπη κάνουν θραύση κι αυτά που κάνουν θραύση είναι τα... κινεζοευρωπαϊκά σαν αυτά που έρχονται κι εδώ, συνηγορεί ως ένα σημείο υπέρ τους. Συμπλήρωση: Αυτό εδώ είναι το Romet 250... που όπως εύκολα κανείς μπορεί να δει, είναι το... Gemini 250 σε Romet! Με κάποιες μικρές διαφορές στην εμφάνιση (π.χ. στην εξάτμιση). Σε Romet υπάρχουν και το Gemini Scrambler 125 αλλά και το Daytona Rockstar 400! Η Romet όπως έγραψα παραπάνω αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την "περίεργη" Euromotors - και κάπου διάβασα ότι η Euromotors σκοπεύει να φέρει αυτό το Romet 250! Αν το φέρει, θα δούμε πόσο θα κοστίζει και ποιες θα είναι οι διαφορές του από το αντίστοιχο Gemini!
  3. Ουσιαστικά το θέμα έχει κλείσει εδώ! Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι υπάρχει κι ένα νεορετρό 400άρι μοντέλο της Benelli, το Imperiale 400 με μόνο, όμως, 20,4 PS (γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι ίπποι από τόσα κυβικά; ), το οποίο δεν ξέρουμε αν θα έρθει τελικά εδώ στην Ελλάδα. Πάντως πρόσφατα ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ιταλία και είναι (εκεί) 3.990 ευρώ. Είναι αυτό εδώ: Τέλος, υπάρχουν και τρία... χιπστερορετρό μοντέλα, πιο μοντέρνας εμφάνισης, τα δυο της Mondial στα 125 και 300 κυβικά και η (καθόλου φτηνή) Benelli Leoncino 250 - που όμως θεωρώ ότι ανήκουν σε άλλη κατηγορία και γι' αυτό δεν τα βάζω εδώ πέρα. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η κατηγορία γνωρίζει μεγάλη άνθηση στην Ευρώπη. Το ίδιο και στην Ιαπωνία, όπου υπάρχουν καταπληκτικές μικρές μοτοσυκλέτες τέτοιου είδους, που όμως δεν έρχονται εδώ. Εδώ, όμως, στην Ελλάδα... επιμένουμε όπως είπαμε στο "σκούτερ - παπί". Και βέβαια... δεν φταίει μόνο ο κόσμος. Φταίει ότι όλα τα παραπάνω μοντέλα είναι λίγο... σα να ρίχνεις ζάρια αν τα αγοράσεις. Πολύ όμορφα τα περισσότερα, σίγουρα βελτιωμένα σε σχέση με τα κινέζικα μοντέλα του παρελθόντος αλλά... κανείς δεν ξέρει και σίγουρα τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και από υποστήριξη αν οι αντιπροσωπείες κρίνουν ότι... δεν πουλάνε και τα παρατήσουν! Ωστόσο... εγώ μπορεί πραγματικά να δοκίμαζα! ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ; ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ! Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
  4. Ασφαλώς είναι όμορφες κι ελκυστικές. Με ιπποδύναμη 12 PS όπως ανακοινώνεται. Αλλά είπαμε ότι θα ήθελα να ξέρω τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Η Brixton έχει βγάλει και δυο μοντέλα στα 250 κυβικά, την πιο παραδοσιακή Saxby και την πιο μοντέρνα εμφανισιακά Glanville. Αυτές... όλο τις περιμένουμε κι όλο δεν έρχονται και όλο "όπου νάναι θα έρθουν". Το αν αυτό έχει να κάνει με τα προβλήματα που είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζει η TEOMOTO... δεν ξέρω! Πάντως η τελευταία ενημέρωση ήταν ότι θα ερχόντουσαν "μέσα στον Ιούλιο" - αν τώρα θα τηρηθεί αυτό... πάλι δεν ξέρω. Επίσης ότι η τιμή τους θα ήταν γύρω στα 3.500 ευρώ πάνω - κάτω. Και ότι θα βγάζουν περίπου 25 PS. Εδώ η Glanville: Κι εδώ η Saxby: Υπάρχουν ακόμα τα 125άρια της Orcal, σε τρεις παραλλαγές. Αυτά κατασκευάζονται στη Γαλλία με κινητήρα της κινέζικης Janshe, η οποία έχει συνεργαστεί αρκετές φορές με τη Yamaha στο παρελθόν και έτσι ο κινητήρας τους είναι "σα Yamaha", δηλαδή "όπως του Yamaha YBR 125" και βγάζει 11 PS. Αν αυτός ο κινητήρας έχει και την ίδια ποιότητα με τον ορίτζιναλ κινητήρα του YBR 125, τότε πρόκειται για ΤΕΛΕΙΕΣ επιλογές και θα τα συνιστούσα ανεπιφύλακτα - είχα YBR 125 και ξέρω! Δεν το περιμένεις αλλά είναι μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Πρέπει να πω ότι οπτικά δείχνουν πολύ καλά - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ και αν τα μέταλλα του κινητήρα έχουν την ίδια αντοχή με της Yamaha YBR 125 κλπ. Το θέμα με αυτά είναι ότι τα φέρνει μια μικρή αντιπροσωπεία από τη Θεσσαλονίκη (ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ), η οποία, ενώ τα φέρνει σε κάθε έκθεση, δεν έχει βρει ακόμα κάποιον συνεργάτη στην Αθήνα! Έτσι δεν ξέρουμε επίσης τι γίνεται από υποστήριξη κλπ. Οι τρεις παραλλαγές είναι πάντως η Astor 125i, στα 2.590 ευρώ, δηλαδή αυτή: Μετά έχουμε τη Sprint 125i, που είναι ας πούμε το Cafe Racer της σειράς. Κοστίζει 2.750 ευρώ και είναι αυτή εδώ: Τέλος έχουμε και τη Sirio 125i, την πιο πολυτελή και... scramblerοειδή έκδοση, η οποία κοστίζει επίσης 2.750 ευρώ και είναι αυτή εδώ:
  5. Συνεχίζω και τελειώνω το θέμα. Δυο άλλες νεορετρό μοτοσυκλέτες, η μια πιο παραδοσιακή σε εμφάνιση και η άλλη πιο σύγχρονη αλλά μπορείς να τη θεωρήσεις μέσα στην κατηγορία, έχει η Gemini - η οποία αντιπροσωπεύεται από την αντιπροσωπεία της Kymco (Mototrend Α.Ε.). Η Gemini έχει και μια γκάμα από νεορετρό σκούτερ αλλά δεν ασχολούμαι με τα σκούτερ εδώ. Οι μοτοσυκλέτες που λέμε είναι η Gemini Scrambler 125, με 9,5 PS κινητήρα κατά την αντιπροσωπεία και η Gemini Scrambler 250 με V2 κινητήρα (!!!) 18 PS. Η 125 κοστίζει 2.250 ευρώ και η 250 κοστίζει 3.750 ευρώ. Παρατηρούμε ότι η ιπποδύναμη δεν είναι μεγάλη ούτε στη μια ένα (ας σκεφτούμε ότι το 125ρι της Athensville δηλώνεται ότι είναι 14 PS) ούτε στην άλλη. ΟΠΤΙΚΑ όμως, έτσι όπως έχω δει και τα δυο από κοντά, δείχνουν πραγματικά πολύ ποιοτικά - στην πράξη βέβαια κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί. Σε θέμα που είχα ανοίξει για τη Scrambler 250 είχαν γράψει κάποιοι φίλοι ότι το κινέζικο μοντέλο κοστίζει (χωρίς βέβαια ABS και πιθανόν χωρίς προδιαγραφές Euro 4) μόνο 2.200 ευρώ στην Ασία! Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη αλλά βέβαια δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει και διαφορά στην ποιότητα. Όπως και νάχει, είναι αυτά εδώ: Συνεχίζοντας, υπάρχουν τα γνωστά 125άρια της Brixton, τα οποία τα φέρνει η TEOMOTO A.E., που φέρνει και τις Kawasaki και τις Peugeot. Ακριβώς λόγω γνωστότερης αντιπροσωπείας, έχουμε δει και περισσότερα απ' αυτά στο δρόμο. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ! Αυτά βγαίνουν σε διάφορες παραλλαγές, όπως Standard, Scrambler, Cafe Racer κλπ. Οι τιμές αρχίζουν, όπως είδα, από 2.390 ευρώ για "μοντέλα στοκ" (!!!) και φτάνουνε τα 2.790 ευρώ ανάλογα με το είδος. Εδώ το "απλό" BX 125. Εδώ μια άλλη παραλλαγή... δεν έχει νόημα να τις βάλω εδώ όλες.
  6. H ιπποδύναμη όλων των παραπάνω: 28 PS δηλώνονται για τη Rockstar 400 (όχι κι άσχημα για το είδος της), 9,5 PS για τη Rock II 125 και 11 PS για τη Must 125. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Η τιμή των 3.490 ευρώ για τη Rockstar 400 είναι για αγορά μετρητοίς... αλλιώς αν θέλεις ευκολίες πρέπει να πληρώσεις 3.890 ευρώ! Άλλες τρεις μάρκες υπάρχουν ουσιαστικά στην κατηγορία των φθηνών νεορετρό, η Gemini, η Brixton και η Orcal. Επίσης κάποια μοντέλα της Benelli "αγγίζουν" την κατηγορία. Τέλος υπάρχουν και τα "χιπστερορετρό" περισσότερο μοντέλα της Mondial. Θα τα δούμε αύριο όλα αυτά για να κλείσει το θέμα.
  7. Εκτός από την παραπάνω, υπάρχουν και δυο 125άρια της Daytona στην κατηγορία... το Rock II 125 και το Must 125, το οποίο βέβαια είναι στα όρια (από πλευράς εμφάνισης) του όρου "νεορετρό". Κοστίζουν 2.490 ευρώ το Rock II 125 και 2.290 ευρώ το Must 125. Είναι αυτά εδώ: H Daytona είχε φέρει και δυο άλλα 125άρια σε αυτή την κατηγορία. Πρώτα το πιο κλασσικό Oldtown 125 και επίσης το Rock 125, εξέλιξη του οποίου είναι το Rock II. Αυτά μάλλον έχει πάψει να τα φέρνει, καθώς δεν υπάρχουν στην επίσημη ιστοσελίδα της - και το ερώτημα είναι... πόσο συνεχίζει να υποστηρίζει όσους τα αγόρασαν! Επίσης ήταν να φέρει και δυο 250άρια στην ίδια κατηγορία, τα οποία τα είχε παρουσιάσει στην τελευταία έκθεση μοτοσυκλέτας. Θα ερχόντουσαν "τον Αύγουστο", δηλαδή... τον ΠΕΡΣΙΝΟ Αύγουστο, του 2018, όμως ποτέ δεν τα είδαμε τελικά.
  8. Ύστερα λοιπόν από την Euromotors ας πάμε στη Daytona, η οποία είχε ξεκινήσει πολύ δυναμικά την είσοδό της στα νεορετρό αλλά σήμερα υπάρχουν ερωτήματα για το αν έχει διάθεση να συνεχίσει. Η "ναυαρχίδα" της Daytona στην κατηγορία είναι φυσικά η Rockstar 400. Aυτή κοστίζει 3.490 ευρώ (δηλαδή η τιμή της έπεσε από την αρχική των 3.900 περίπου που κόστιζε όταν είχε πρωτοέρθει) και υπάρχουν πολλές αγγελίες με καινούρια μοντέλα στο car.gr. Όταν την οδήγησα σε τεστ ντράιβ μου είχε αφήσει αρκετά καλές εντυπώσεις, με ευχάριστη έκπληξη τον "ψυχωμένο" κινητήρα της. Δεν ορκιζόσουν βέβαια για την ποιότητά της αλλά έδειχνε ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ότι δεν θα "σκόρπιζε" αν την πρόσεχες. ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ. Είναι αυτή εδώ:
  9. Εδώ όμως αρχίζουν τα προβλήματα! Δηλαδή η προηγούμενη παρτίδα με προδιαγραφές Euro3 των 250ρων Athensville... εξαντλήθηκε (μόνο μια αγγελία σε ένα κατάστημα στον Πύργο Ηλείας βλέπω ότι υπάρχει ακόμα... ) και η επόμενη παρτίδα με προδιαγραφές Euro4 θα έρθει... στις αρχές του 2020 και βλέπουμε! Και όταν έρθει θα κοστίζει αρκετά παραπάνω, δηλαδή γύρω στα 3.500 ευρώ. 125ρες υπάρχουν ακόμα αλλά μόνο σε Euro3... όταν πουληθούν κι αυτές δεν ξέρω τι θα γίνει μετά! ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ... Τέλος πάντων, η Euromotors εκτός από τα παραπάνω και εκτός κάποιων 125ριών νεορετρό με καλάθι (!!!), με τα οποία δεν ασχολούμαι, φέρνει και την εντελώς πρωτότυπη Romet 400 Cafe Racer, την οποία πάντως δε τη λές φθηνή στα 4.390 ευρώ. Είναι αυτή: Η συνέχεια με άλλες μάρκες αργότερα!
  10. Στο δρόμο την Athensville 125 την έχω δει δυο φορές. Σε αυτό το χρώμα: Τη μια φορά ήταν παρκαρισμένη έξω από μια καφετέρια στη Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη... έτσι είχα την ευκαιρία να ρωτήσω τον ιδιοκτήτη της "πώς πάει" και μου απάντησε ότι την είχε ένα χρόνο και δεν αντιμετώπισε προβλήματα! Υπάρχει και η Athensville 250, η οποία κατά την αντιπροσωπεία έχει κινητήρα επίσης "σαν Suzuki" 23 ίππων και κοστίζει 3.190 ευρώ. Είναι αυτή εδώ. Στο bikeit υπάρχει μάλιστα κι ένα τεστ (σπάνιο για Athensville) με καλά λόγια.
  11. Στην ταινία "Θέλημα Θεού" του Φρανσουά Οζόν, η οποία προβλήθηκε πέρσι και ασχολείται με την παιδοφιλία στην καθολική εκκλησία, ο πρωταγωνιστής κάποια στιγμή καβαλάει τη μηχανή του, η οποία είναι ένα... σκραμπλεράκι της MASH! Αυτό δείχνει πόσο διαδεδομένα είναι οι ΦΘΗΝΕΣ νεορετρό μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη! Τονίζω το "ΦΘΗΝΕΣ", καθώς... αυτό έχουμε σήμερα δυστυχώς ανάγκη στην Ελλάδα! Έτσι δεν περιλαμβάνω στην "έρευνα" τις ακριβές νεορετρό μεγάλου κυβισμού, της Honda, Kawasaki, Triumph, Moto Guzzi ή... Royal Enfield (η νέα δικύλινδρη Royal Enfield κοστίζει από 7.300 ευρώ, που είναι καλή σχετικά τιμή αλλά μόνο ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τις άλλες παρόμοιες και σίγουρα όχι φθηνή και η μονοκύλινδρη... 6.600 ευρώ!!! - αν είναι δυνατόν αυτό το τελευταίο! Μόνο η Himalayan δείχνει περισσότερο value for money, με τα και πάλι τσιμπημένα 5.300 ευρώ που κοστίζει αλλά ανήκει μάλλον σε άλλη κατηγορία, δεν είναι νεορετρό). Επιστρέφοντας στο θέμα... η μόδα των φθηνών, προσιτών νεορετρό ήρθε και στην Ελλάδα αλλά δεν έχει μπορέσει να στρέψει τους Έλληνες προς αυτήν. Οι νεοέλληνες παραμένουν στο δίπολο "σκούτερ - παπί" πεισματικά. Τι φταίει; Αφενός το γεγονός ότι... έτσι έχουμε συνηθίσει. Αφετέρου ότι τη μόδα των φθηνών, προσιτών νεορετρό την έφεραν μάρκες άγνωστες στην Ελλάδα, τις οποίες δύσκολα εμπιστεύεται κανείς με κλειστά μάτια, όπως θα εμπιστευόταν μια από τις 4 ιαπωνικές. Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καταγραφή... του τι υπάρχει. Αρχίζω... από τους πιο περίεργους. Δηλαδή από την "αντικοινωνική" θα έλεγε κανείς αντιπροσωπεία της Euromotors. Μια αντιπροσωπεία που σπάνια έως καθόλου εμφανίζεται σε περιοδικά, εκθέσεις κλπ. Τώρα τελευταία μόνο είδα ότι κάνει μια κάποια προσπάθεια να διαφημιστεί. Η αντιπροσωπεία αυτή ωστόσο κάνει μια προσπάθεια να φέρει και να πουλήσει τέτοιες μοτοσυκλέτες και έχει μια σχετικά πλούσια γκάμα... με κάποιες υποσημειώσεις όμως. Πρώτα... το φθηνότερο και μικρότερο νεορετρό που υπάρχει αυτή τη στιγμή - θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι δεν είναι "νεορετρό" αλλά... αυθεντικό κλασσικό που έχει αναστηθεί! Είναι το πολωνέζικο (μάλλον κινέζικο στην ουσία) Romet 50! Κοστίζει 1.490 ευρώ! Βέβαια, αν δείτε το κοντέρ του, φτάνει μέχρι... τα 60 χιλιόμετρα την ώρα, δηλαδή κάνει μόνο για το κέντρο της πόλης! Είναι όμως πανέμορφο κατά τη γνώμη μου. Δείτε το εδώ: Η Euromotors φέρνει στα πιο μεγάλα κυβικά τη σειρά των "Athensville", όπως τις ονομάζει. Στα 125 κυβικά έχει την "απλή", την Cafe Racer και την πιο ενδιαφέρουσα Scrambler, οι οποίες κοστίζουνε 1.890, 2.090 και 2.600 ευρώ αντίστοιχα. Όλες έχουν κινέζικο κινητήρα "σαν Suzuki" και η αντιπροσωπεία υπόσχεται ιπποδύναμη 14 ίππων, που δεν είναι καθόλου κακή για 125 κυβικά! Δείτε τις εδώ:
  12. Ανάθεμα τις ελληνικές αντιπροσωπείες που δεν τα φέρνουν!!! Ας ελπίσουμε πάντως να έχουμε εξελίξεις, όπως γράφεις! 2.200 ευρώ σου λέω ότι κοστίζει εδώ το Gemini 125. Για την ακρίβεια 2.250! Και είναι και το δεύτερο φθηνότερο απ' όλα αυτά τα νεορετρό 125άρια (θα ακολουθήσει ανάρτηση με όλα τα φθηνά νεορετρό να δούμε πού βρισκόμαστε). Το Gemini Scrambler 250, εκτός από το ABS και το CBS, ίσως να είναι καλύτερα κατασκευασμένο για την Ευρώπη απ' ό,τι το κινέζικο μοντέλο. Πάντως ειλικρινά οπτικά όταν το είδα από κοντά μου φάνηκε πιο ποιοτικό από το Rockstar 400 και από τα μοντέλα γενικά της Daytona. Εννοείται ότι στην πράξη μπορεί να συμβαίνουν άλλα πράγματα. Τα 250άρια της Daytona τα είχα δει κι εγώ στην έκθεση αλλά τελικά δεν θα έρθουν. Το "δεν αξίζουν τα λεφτά τους" για τα Brixton και για οποιαδήποτε άλλα μοντέλα είναι σωστό αλλά... ελάχιστες μοτοσυκλέτες αξίζουν πραγματικά τα λεφτά που κοστίζουν. Όλες σχεδόν θα έπρεπε να κοστίζουν αρκετά λιγότερο, είμαστε όμως στην Ελλάδα...
  13. 2.200 ευρώ κοστίζει το 125! Πράγματι παίρνεις Benelli BN 251 με λιγότερα απ' όσο κοστίζει το Gemini Scrambler 250, δεν ξέρω όμως ποιο είναι καλύτερο. Φυσικά δεν μπορώ να ορκιστώ για την ποιότητα κανενός απ' αυτά... όμως οπτικά μου άρεσε το Gemini έτσι όπως το είδα από κοντά. Δεν έδειχνε να υστερεί σε κάτι. Αυτά τα 250άρια που θα έφερνε η Daytona τελικά δεν τα έφερε και δεν θα τα φέρει! Επίσης είναι ένα ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ερώτημα κατά πόσο ο Γκοργκόλης συνεχίζει να υποστηρίζει κανονικά τα "νεορετρό" της Daytona ή έχει αρχίσει να τα παρατάει λόγω περιορισμένων πωλήσεων! Απ' όσο μαθαίνω θα έρθουν και τα Brixton 250 σε λίγες μέρες, τα οποία έχουν ήδη καθυστερήσει. Για μας πάντως τους φίλους των νεορετρό είναι ακατανόητο πώς κάποιος από τους 4 Ιάπωνες δεν έχει ασχοληθεί να βγάλει μια τέτοια μοτοσυκλέτα στα 125 ή στα 250 κυβικά - κι ας κατασκευαζόταν στην Κίνα κι ας ήταν λίγο ακριβότερη. Μόνο η Kawasaki Estrella 250 νομίζω ότι βγαίνει ακόμα στην Ιαπωνία αλλά η τιμή της ξεφεύγει. Έτσι είμαστε αναγκασμένοι, αν τελικά το αποφασίσουμε... να ρίξουμε ζαριά ποια κινέζικη δεν θα βγάλει ζημιά ή θα έχει ανταλλακτικά και μετά από κάνα χρόνο. Στην Ευρώπη πάντως αυτά τα νεορετρό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα, καμιά σχέση με δω πέρα.
  14. Πράγματι αυτό με το πίσω φτερό το παρατήρησα! Μπορεί να είναι κινέζικα... όταν πάντως τα βλέπεις από κοντά δεν έχεις να προσάψεις το παραμικρό! Δείχνουν ειλικρινά... γιαπωνέζικα σε ποιότητα (εννοώ ΣΗΜΕΡΙΝΑ γιαπωνέζικα...), κάτι που το βλέπεις σε κρίσιμα σημεία για μυημένους (διακόπτες, αναδιπλούμενα μαρσπιέ κλπ.). Είμαι ένα χρόνο τώρα χωρίς μηχανή και έχω βελάξει... σύντομα θα ξαναπάρω και ειλικρινά τα σκέπτομαι, τόσο το 125 όσο και το 250 (αναλόγως με τα λεφτά που θα έχω όταν θάρθει η ώρα... μεταχειρισμένο πάντως δεν ξαναπαίρνω). Υ.Γ.: δεν ξέρω γιατί μου ξαναβγήκε η φωτογραφία στην απάντησή μου!