TKM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1335
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

TKM last won the day on July 21

TKM had the most liked content!

Πόντοι

763 Excellent

Σχετικά με το μέλος TKM

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Benelli
  • myBike: Μοντέλο
    BN 251
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Bonneville T120
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200
  1. Το ίδιο, τηρουμένων των αναλογιών, είχε κάνει η Honda και με την παλιά Africa Twin... έβγαλε την πρώτη των 650 κυβικών η οποία απέσπασε πάρα πολλά εγκώμια και σύντομα... την αντικατέστησε με αυτή των 750 κυβικών, για την οποία τα εγκώμια ήταν λιγότερα περίπου με την ίδια αιτιολογία για την οποία σήμερα αναρωτιέστε πιο πάνω για τη 1.100 (ότι ήταν πιο βαριά και χωρίς την ανάλογη ιπποδύναμη κλπ.)! Όμως η 750 πουλήθηκε σα ζεστό ψωμί, επειδή ο κόσμος θέλει πάντα το πιο ογκώδες, μεγάλο, εντυπωσιακό και δε συμμαζεύεται! Και η Honda δεν έμεινε σε αυτό, ύστερα έβγαλε τη Varadero, που κι αυτή κατακρίθηκε για μεγάλο βάρος και όγκο και μικρή (ανάλογα με το βάρος) ιπποδύναμη αλλά παρ' όλα αυτά... γέμισε τους δρόμους, είχε εξαιρετική πορεία στην αγορά. Το ίδιο θα γίνει και τώρα αν βέβαια η τιμή δεν ξεφύγει. Διορθώστε με αν κάνω λάθος... αλλά όποιος θέλει on-off "ξυράφι", που να είναι πιο πολύ "off", πηγαίνει σε κάποια KTM, όχι στη Honda!
  2. Πολύ σωστά, μπράβο σου! Αν είδα καλά, έχει και πινακίδα, οπότε θα μπορέσεις να το κυκλοφορήσεις νόμιμα αν θέλεις!
  3. Μπράβο σου φίλε, είσαι ωραίος! Δείχνε μας πώς εξελίσσεται και πώς θα γίνει όταν τελειώσει. Μηχανικά πώς είναι, δουλεύει;
  4. Δεν ισχύει πλέον απ' όσο ξέρω, έτσι τουλάχιστον μου είπε αυτός που μου την πούλησε (κι εδώ τυχερός ήμουν διότι είναι ωραίος τύπος, παλιάς κοπής, πολύ περισσότερο μηχανικός απ' ό,τι πωλητής!), ο οποίος μου δήλωσε ότι... αγωνίστηκε για να προλάβω την προσφορά! Ήμουν πολύ τυχερός που την πρόλαβα την τελευταία στιγμή (2.990 ευρώ την πήρα με τη σχάρα δώρο! - αν δεν πετύχαινα την προσφορά, μάλλον τελικά θα κατέληγα σε Honda CBF 125 ή Yamaha YS 125)! Τώρα αν έχει ξεμείνει καμιά μοτοσυκλέτα τις προσφοράς... τρέξτε όσοι το σκέπτεστε! Πάντως από Σεπτέμβρη υπάρχει προσφορά για το Leoncino 500 και για το BN 302.
  5. Φτάσαμε τα 424 χιλιόμετρα. Θα ανεβάσω φωτό και θα γράψω αναλυτικές εντυπώσεις μόλις τελειώσει το στρώσιμο, διότι τη στρώνω by the book και δεν τα έχω δει όλα ακόμα! Ως τώρα όμως μια λέξη μπορώ να πω: ΑΡΙΣΤΗ! Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής και συγχαρητήρια στη Benelli που κάνει εξαιρετική δουλειά και έχει προσθέσει μια νέα επιλογή στο "τι να πάρουμε" και μάλιστα... για τον κανονικό κόσμο κι όχι μόνο για τους πλούσιους 50+ρηδες!
  6. Πρόπερσι το καλοκαίρι που έψαχνα για μεταχειρισμένο με μπάτζετ 1.500 ευρώ, είχα δει πάρα πολλές αγγελίες τέτοιου στυλ. Και πολλές άλλες, στις οποίες οι μοτοσυκλέτες προς πώληση φαινόντουσαν τέλειες αλλά όταν τις έβλεπα από κοντά με έπιανε φρίκη! Ορισμένες φορές εκτός από φρίκη με έπιανε και οργή για το θράσος του πωλητή να με κουβαλάει να δω το χρέπι του και να με κοιτάει και υποτιμητικά κι ενοχλημένα επειδή... δεν έδειχνα ενθουσιασμό και δεν είχα τα λεφτά που ζητούσε να του τα έδινα "εδώ και τώρα"! Μέχρι να καταλήξω στην Transalp που τελικά αγόρασα, πέρασε κανά δίμηνο, μέσα στο οποίο είδα ΔΕΚΑΔΕΣ μοτοσυκλέτες - η Transalp αυτή ήταν πραγματικά η καλύτερη απ' όσες είχα δει, ο άνθρωπος που μου την πούλησε αποδείχτηκε ότι πραγματικά δεν με κορόιδεψε - κι όμως... διάφορα προβληματάκια τα έβγαλε και διάφορες επεμβάσεις ήθελε! Φέτος το καλοκαίρι που ξαναέψαχνα για μηχανή... είπα να δω και καμιά μεταχειρισμένη. Πρώτα είδα ένα Aprilia Mana, όπου ο ιδιοκτήτης έγραφε στην αγγελία "τζάμπα το δίνω το μηχανάκι"! Το... μηχανάκι όταν το είδα από κοντά ήταν βαμμένο ολόκληρο ύστερα από χοντρή πτώση - τρακάρισμα και με γδαρμένα τα καπάκια του κινητήρα! Μετά πήγα να δω ένα Honda Hornet 600 του 2001 ή 2002, το οποίο το μαγαζί που το πουλούσε το διαφήμιζε ως άριστο και με λίγα χιλιόμετρα - και ήταν πραγματικά λες και είχε ναυαγήσει με κάνα πλοίο και είχε μείνει κανά χρόνο στη θάλασσα! - για τον παλιατζή δηλαδή! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΛΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΠΑΤΖΕΤ... Καλύτερα να βάλεις δόσεις σε πιστωτική ή γραμμάτια και να πάρεις κάτι σαν αυτό: https://www.car.gr/21084068-kawasaki-d-tracker-150 κι ας είναι πιο λίγα κυβικά. Ή ψάξε για κάνα Yamaha XT, τα οποία πωλούνται κατά εκατοντάδες - αλλά πρέπει να ψάξεις πολύ καλά και πάλι για να βρεις το σωστό.
  7. Περιέργως τα διπλά φώτα της BMW από πάνω μου αρέσουν!
  8. Ε, γούστα είναι αυτά! Δεν μπορώ να πω τίποτα σε όποιον του αρέσει! Εγώ πάλι... ακόμα δεν το έχω συνηθίσει!
  9. ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ; Ο μόνος επανασχεδιασμός που πρέπει να κάνουνε, είναι να σταματήσουν επιτέλους να έχουνε δυο φώτα μπροστά θυμίζοντας μύγα με γουρλωμένα μάτια ή με σχιστά και να βάλουν ένα κανονικό προβολέα!
  10. Έχω κάνει test ride στο Bajaj Dominar 400. Σαφώς και χωρίς καμιά αμφιβολία προτιμώ... αυτήν που πήρα, τη Benelli BN 251!
  11. Μπράβο στη Benelli για τις προσφορές που κάνει... είναι πραγματικές ευκαιρίες αν τύχει να έχεις τα λεφτά όσο διαρκεί η προσφορά!
  12. Η μοτοσυκλέτα παραλήφθηκε και έγινε και η πρώτη βόλτα! Φωτό και εντυπώσεις την άλλη βδομάδα. Επιγραμματικά όμως θα πω ότι αν η Ducati ήθελε να μπει σε αυτή την κατηγορία κυβικών για να μαζέψει λεφτά... ακριβώς αυτή τη Benelli BN 251 θα έφτιαχνε! Είναι η Ducati των φτωχών!
  13. Εδώ και ένα χρόνο... λάλησα καθώς το περσινό καλοκαίρι πούλησα την Transalp που είχα αγοράσει το προπέρσινο! Όταν είχα πάρει αυτή την Transalp 600 που ήταν η τελευταία μου μηχανή, έψαχνα (με μικρότερο βέβαια διαθέσιμο μπάτζετ απ' αυτό που είχα τώρα - τότε ήταν ως 1.500 ευρώ ενώ τώρα ως 3.500 βαριά) για... δυο μήνες περίπου! Είχα δει τότε ΑΠΕΙΡΕΣ μηχανές, κυρίως BMW F 650, Suzuki Freewind και Honda Transalp, οι οποίες στις φωτογραφίες ήταν... ολόφρεσκες και λαχταριστές και αυτοί που τις πούλαγαν έγραφαν ΟΛΟΙ ότι ήταν "σε άριστη κατάσταση", "δε θέλει τίποτα" κλπ., κλπ. Όταν όμως τις έβλεπες από κοντά... σου ερχόταν να βάλεις τα κλάματα! Με μεγάλη δυσκολία κατέληξα σε εκείνη την Transalp που τελικά αγόρασα, η οποία πραγματικά ήταν προσεγμένη σε σχέση με τις άλλες που είχα δει! Κι όμως μου έβγαλε κάμποσα μικρά αλλά σπαστικά θεματάκια, μια που κάηκε ο ανορθωτής (διότι ήταν κινέζικος καθώς αυτόν είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος όταν του κάηκε κάποια στιγμή ο εργοστασιακός...), μια που διαπίστωσα διαρροή λαδιού από κάπου και χρειάστηκε επισκευή, μια που ήθελε αλλαγή μπροστινής δισκόπλακας, μια που άλλαξα λάστιχα επειγόντως - συν κάτι μικροβαψίματα και επισκευές που κόστισαν μόνο αυτά 250 ευρώ κλπ.! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Η ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΚΑΛΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ/ΜΕΤΡΙΟ ΜΠΑΤΖΕΤ! Για αυτούς λοιπόν τους λόγους, επειδή όλο κάτι ήθελε αλλά και επειδή έκαιγε χειρότερα από αυτοκίνητο, τελικά την πούλησα... Όταν πουλήσεις όμως μια μηχανή... δεν είναι καθόλου απλό στις συνθήκες της κρίσης να αγοράσεις άλλη! Μόνο τώρα έγινε δυνατό! - αφού στο μεταξύ είχα φτάσει να βλέπω στο δρόμο τις μοτοσυκλέτες και να απελπίζομαι! Αν και είχα αποφασίσει μέσα μου ότι δεν θα ξανααγόραζα μεταχειρισμένη, είπα παρ' όλα αυτά να ξανακοιτάξω και τώρα για καμιά "καλή ευκαιρία" (εμένα μου λες...) - και οι πρώτες μοτοσυκλέτες που έτυχε να δω ήταν μια Aprilia Mana GT του 2011 με 22.000 χιλιόμετρα κι μια Honda Hornet 650S του 2005 με 30.000 χιλιόμετρα. Για άλλη μια φορά στις φωτογραφίες έλαμπαν και στην πράξη... αφήστε καλύτερα (ειδικά η Honda ήταν πραγματικά για τον παλιατζή... απορώ με το θράσος του μαγαζιού που ήθελε και 2.600 ευρώ!!!). Αν και οπαδός των νεορετρό και προσανατολισμένος στη Daytona Rockstar 400, διάβασα όλα αυτά που γράφατε (και όσα γράφτηκαν και σε άλλο φόρουμ) για τις κινεζοκινέζικες μηχανές όπως αυτή και διαπίστωσα κιόλας ότι ο Γκοργκόλης... την παράτησε, δεν θα την ξαναφέρει! Είναι και αμφίβολο αν υπάρχει κάποια διαθέσιμη - σε όσα καταστήματα ήταν ανοιχτά και ρώτησα, δεν την είχαν παρόλο που υπήρχε στις αγγελίες τους! Ίσως βέβαια κάπου να υπάρχει ακόμα. Αφού λοιπόν είδα και την τελευταία μεταχειρισμένη, κατάλαβα ότι... θα ξαναπερνούσα τα ίδια με πρόπερσι το καλοκαίρι αν επέμενα και έτσι, μετά απ' όλα αυτά, κατέληξα... ... ΣΤΗ BENELLI BN 251!!! Έχοντας και το παράδειγμα ενός προσωπικού φίλου μου ο οποίος έχει τη Benelli BN 302 και δεν του έχει βγάλει ΤΙΠΟΤΑ (και δεν είναι κι ο καλύτερος χρήστης πρέπει να πω)! Στα λεφτά που κόστιζε... τη θεωρώ ευκαιρία. Με 2.990 ευρώ δεν βρίσκεις "κανονική" και επώνυμη μηχανή - ίσως όχι Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki αλλά ένα κλικ αμέσως πιο κάτω απ' αυτές και σίγουρα πιο πάνω από τη Daytona! Επίσης στην απόφασή μου με οδήγησε... το δικό μου παράδειγμα, δηλαδή ότι σε κάποια άλλη στιγμή είχα αγοράσει, πάλι με χαμηλό μπάτζετ, τη Yamaha YBR 125 καινούρια για να αποφύγω τα μεταχειρισμένα και δεν το μετάνοιωσα καθόλου! Όταν την πάρω στα χέρια μου (την άλλη Τετάρτη διότι στο μεταξύ θα απουσιάσω... ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ;;;;;;;;; ), θα ανεβάσω και φωτό και θα γράψω και εντυπώσεις!