TKM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1286
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

TKM last won the day on March 18 2018

TKM had the most liked content!

Πόντοι

696 Excellent

Σχετικά με το μέλος TKM

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Transalp 600
  • myBike: Κυβισμός
    600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Bonneville T120
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200
  1. panos.anavasi, εγώ από τεχνικά δεν σκαμπάζω αλλά αυτό που κατάλαβα είναι ότι ένα λιωμένο και κουρελιασμένο ρούχο προσπαθείς να το σώσεις με μπαλώματα κι απαιτείς να ξαναγίνει καινούριο!
  2. Αν δεν σου αρέσει το SYM Citicom 300, δες και το KYMCO People 300 - νομίζω ότι είναι από τα πιο όμορφα σκούτερ της κατηγορίας και λέγεται ότι είναι κι από τα καλύτερα σε επιδόσεις! Περί αξιοπιστίας του, όμως, ρώτα κάποιον που ξέρει περισσότερα, μη σε πάρω και στο λαιμό μου! Υπάρχει και το όμοιο εμφανισιακά με το 300άρι Kymco People 200, το οποίο είναι φτηνότερο αλλά όπως έχω διαβάσει, υποδεέστερο.
  3. Χθες είδα τη Himalayan για πρώτη φορά από κοντά στο κατάστημα του Βορέα στη Λεωφόρο Ηλιουπόλεως - ένα μαγαζί το οποίο πουλάει "εναλλακτικές" μοτοσυκλέτες, όπως Royal Enfield, Brixton, CF Moto και Lambretta. Βέβαια, γνώμη μπορείς να διαμορφώσεις μόνο αν οδηγήσεις τη μοτοσυκλέτα, όμως ως κάτοχος τριών Royal Enfield παλιότερα νομίζω ότι... κάτι καταλαβαίνω! Λοιπόν η Himalayan δείχνει πολύ πιο ποιοτική από τις μοτοσυκλέτες της Royal Enfield που υπήρχαν μέχρι πριν από λίγα χρόνια (το 2013 έδωσα εγώ την τελευταία που είχα) και σου βγάζει μια αίσθηση ότι δεν θα δημιουργήσει προβλήματα! Είναι επίσης... η πιο όμορφη άσχημη που υπάρχει, σου γίνεται συμπαθής και σε βάζει σε σκέψεις! Ακόμα, τα έχει όλα και δεν χρειάζεται να βάλεις κανένα έξτρα επάνω της, όπως σχάρα, κάγκελα, ζελατίνα κλπ., κάτι που το θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα. Έχει και μια σχετικά λογική τιμή στα 5.300 ευρώ, την οποία τώρα που είδα τη μοτοσυκλέτα θεωρώ... πιο λογική απ' ότι νόμιζα προηγουμένως - και με λίγα λόγια φαίνεται μια μοτοσυκλέτα τίμια, με άποψη, με... όγκο και εκτόπισμα (προσωπικά μου αρέσει πολύ αυτό) και πολύ καλή για την Ελλάδα της κρίσης, εκτός αν θέλεις να κάνεις συχνά μεγάλα ταξίδια στην Εθνική. Φυσικά αν θέλεις ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΩΣ να κάνεις ένα τέτοιο μεγάλο ταξίδι, ασφαλώς και μπορείς, όπως γίνεται με ΟΛΕΣ τις μοτοσυκλέτες, ακόμα και με παπί! Είχε και μια EFI 500, μοντέλο του 2018. Και αυτή μου φάνηκε αρκετά βελτιωμένη και πιο καλοφτιαγμένη σε σχέση με εκείνη που είχα εγώ - όμως η τιμή της στα 6.600 ευρώ (!!!) ξεφεύγει πάρα πολύ! Μεγάλο ερώτημα είναι αν η νέα αντιπροσωπεία της Royal Enfield υποστηρίζει επαρκώς τις μοτοσυκλέτες που πουλάει, κάτι για το οποίο μυρίζομαι ότι... δεν πρέπει να είμαστε σίγουροι μέχρι στιγμής! Τι άλλο είδα; Είδα για πρώτη φορά τις μοτοσυκλέτες της CF Moto, δηλαδή το 650 που έχει αντίγραφο του κινητήρα του Versys και το 250, ένα μηχανάκι που δείχνει "αγωνιστικό" αλλά δεν είναι, αν καθήσεις πάνω του καταλαβαίνεις ότι είναι ένα κομμιουτεράκι! Και αυτές οι μοτοσυκλέτες σε πρώτη ματιά δείχνουν καλοφτιαγμένες και προσεγμένες, περισσότερα δεν ξέρω. Είδα ακόμα και τη μικρή Brixton 125, πιο προσεκτικά απ' όσο την είχα δει στις εκθέσεις. Δεν μπορώ να πω πολλά εφόσον δεν την έχω οδηγήσει αλλά σε πρώτη ματιά οι εντυπώσεις είναι καλές: έχει πολύ ποιοτική βαφή (έτσι δείχνει τουλάχιστον) και διακόπτες που δεν μοιάζουν ότι θα σου μείνουν στο χέρι κάποια στιγμή, όπως σε άλλες κινεζορετρό μοτοσυκλέτες! Αυτή τη στιγμή δεν έχω μοτοσυκλέτα (η Transalp πουλήθηκε το καλοκαίρι...) και ίσως είναι μια καλή σκέψη να πάρω τη Brixton 125, αργότερα με λίγα λεφτά να την ανταλλάξω με τη 250 και πιο μετά με την 500 που θα έρθει την άνοιξη του 2020! Αλλά αν τώρα είχα τα λεφτά για μια καινούρια Himalayan δεν αποκλείεται να έκανα την κίνηση! Μου έκανε κλικ! Τέλος είδα και τα νέα σκούτερ της Lambretta, τα οποία όμορφα είναι αλλά εγώ διαφωνώ με το γεγονός ότι είναι... πολύ πλαστικά! Γι' αυτό περιμένω να έρθουν τα Royal Alloy, δηλαδή η άλλη μάρκα - κλώνος της Lambretta που έχει επιλέξει... τον πολύ πιο σωστό για νεορετρό κατασκευές μεταλλικό δρόμο!
  4. doctoras9 δεν έγραψα ότι... η Suzuki φταίει που το V-Strom είναι πλέον ακριβό. Εμείς καταντήσαμε όπως καταντήσαμε! Συμφωνώ με όλα αυτά που λες. Να πω, όμως, ότι η τιμή των 7.800 που κόστιζε το X-Strom το 2008 δεν ίσχυε πάντα! Πολλές φορές η Suzuki έκανε προσφορές και πολλοί επωφελήθηκαν από αυτές! Ένας απ' αυτούς ήμουν κι εγώ... το είχα πάρει το 2009 καινούριο στα 6.500!
  5. Το V-Strom εξακολουθεί να είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά τα πράγματα άλλαξαν στην Ελλάδα. Πλέον είναι ακριβή, δεν είναι προσιτή όπως ήταν παλιά - που αυτός ήταν από τους βασικούς λόγους για τους οποίους πούλησε τόσο καλά. Εδώ δεν πουλάει το πολύ value for money SV 650 (πλέον συμφέρει περισσότερο από το MT 07), τι να λέμε τώρα;
  6. Σε καμιά απολύτως περίπτωση δεν πρέπει να μπερδεύουμε τη Royal Enfileld του 1997 με τη Daytona Rockstar του 2018! Η πρώτη είναι μια ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ παλιά μοτοσυκλέτα με σκληροπυρηνικό χαρακτήρα, που σε μεταφέρει στη 10ετία του 1950 με τον πιο γνήσιο τρόπο αλλά και έχει... πολλά από τα προβλήματα της 10ετίας εκείνης! Η δεύτερη είναι μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με ρετρό εμφάνιση - ανεξάρτητα από την ποιότητά της γενικότερα! Όσο για την έλλειψη δείκτη βενζίνης, εντάξει, καλό θα ήταν να υπήρχε ο δείκτης βενζίνης, όχι όμως ότι δεν θα αγόραζα τη μοτοσυκλέτα γι' αυτό το λόγο! Σύντομα έρχεται σε παρόμοια τιμή και η Brixton Saxby 250 και δεν ξέρω τι θα γίνει με την καινούρια, ινδική Jawa 300. Ποια απ' όλες αυτές (της Rockstar συμπεριλαμβανομένης) είναι καλύτερη σε ποιότητα κατασκευής... δεν ξέρω.
  7. Φίλε pskoul, ό,τι έγραψες εσύ γράφει και το τεστ του MOTO που προανέφερα!
  8. Λόγω αυτών των προβλημάτων η Royal Enfield απέσυρε προσωρινά τη μοτοσυκλέτα από την παραγωγή και την ξαναέβγαλε με τα συγκεκριμένα θέματα λυμένα! Στο τελευταίο MOTO υπάρχει ένα πραγματικά καλό τεστ της Himalayan (όχι από τα τεστ - διαφημίσεις...), από το οποίο συμπεραίνω ότι είναι σκληροτράχηλη μοτοσυκλέτα και σωστή γι' αυτό που προορίζεται. Βέβαια, δεν είναι και φθηνή πρέπει να πω. Έπρεπε να κοστίζει ένα χιλιάρικο ή έστω επτακόσια ευρώ λιγότερο.
  9. Αυτή η συζήτηση κάτι μου θυμίζει... ένας φίλος ήθελε σώνει και καλά να του πούμε ότι η Zontes 310 είναι η καλύτερη μηχανή στον κόσμο και ότι αυτή και μόνο αυτή πρέπει να αγοράσει - και όταν είδε ότι δεν συμφωνούσαμε όλοι... στράβωσε. Τώρα το ίδιο επαναλαμβάνεται με την Keeway.
  10. Δεν πρόκειται να πάθει καμιά υπερθέρμανση το αερόψυκτο. Τόσα έχουν περάσει από τα χέρια μου - από Yamaha YBR 125 και παπί Honda C50 μέχρι Enfield 500 παλιά και καινούρια. Ουδέποτε κανένα παρουσιάσε πρόβλημα οφειλόμενο στην αερόψυξη! Αντίθετα, το υδρόψυκτο Mini Cooper 1000 που είχα παλιά... ζεσταινόταν μέχρι σκασμού και με τρόμαζε! - λόγω λαθεμένης εξ αρχής τοποθέτησης του ψυγείου.
  11. To 250άρι της Brixton βγαίνει στην παραγωγή... διπλό! Το Glanville είναι ουσιαστικά το μοντέλο που ήδη είχε παρουσιαστεί σε μια - δυο εκθέσεις, δηλαδή αυτό με την πιο σύγχρονη εμφάνιση. Το Saxby είναι ίδιο μηχανικά αλλά συγχρόνως είναι και η... δικαίωση όσων έλεγαν ότι θα ήθελαν ένα 250άρι που να έχει την εμφάνιση του 125! Η Brixton τους έκανε τη χάρη και αυτό δείχνει ότι... ακούει τον πελάτη! Μπράβο της. Θα έρθουν στην Ελλάδα το Μάρτη, το Saxby θα κοστίζει γύρω στα 3.500 ευρώ και το Glanville λίγο παραπάνω. Κάντε κλικ στο λινκ να τα δείτε και τα δυο! ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ! Αρκεί να είναι αξιόπιστες και να μην τρέχεις όλη την ώρα! Με την ευκαιρία... έχει κανείς νέα από τη συμβίωσή του με το Brixton 125; https://www.bikeit.gr/new-models/brixton-new-models/16945-nea-montela-2018-brixton-glanville250x-saxby250-intermot-2018
  12. Βγήκαν κανονικά στην παραγωγή και σε λίγο έρχονται και στην Ελλάδα σε τιμή γύρω στα 7 χιλιάρικα. Αυτό λέει το ρεπορτάζ!
  13. Το βάρος οφείλεται στη χρήση συμβατικών μετάλλων (ατσαλιού δηλαδή) και όχι πιο ελαφρών με στόχο τη μείωση του κόστους. Στη Benelli το παραδέχονται και το έχουν δηλώσει.
  14. Για άλλον πλανήτη, όχι για την Ελλάδα.
  15. Εκπληκτικές σε εμφάνιση - ως και ο κινητήρας δεν είναι απλώς ένα μηχανικό σύνολο από κάπου αλλού που το "έριξαν" πάνω τους αλλά ταιριάζει απόλυτα οπτικά με τις μοτοσυκλέτες! Όπως διάβασα, είναι κατασκευής της Mahindra - μιας εταιρίας καθόλου τυχαίας, η οποία λογικά θα έχει κι αυτή αναβαθμίσει την ποιότητά της όπως όλες οι υπόλοιπες ινδικές. Μάλιστα, έχω την αίσθηση ότι οι Ινδοί έχουν κάνει πιο πολλά βήματα ως προς την ποιότητα από τους Κινέζους. Αν είναι αξιόπιστες και φτηνές... θεωρώ ότι είναι ιδανικές για τη σημερινή Ελλάδα! Μακάρι να βρεθεί κάποιος να τις φέρει.