ΣΑΒΒΑΣ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    11511
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    33

ΣΑΒΒΑΣ last won the day on August 7 2016

ΣΑΒΒΑΣ had the most liked content!

Πόντοι

7956 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ΣΑΒΒΑΣ

  • Κλάση
    Η ΒΟΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ Casus belli
  • Γενέθλια 05/27/62

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://moto-hellas-forum.forumgreek.com/forum

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Yamaha

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Όλες !
  • dreamBike: Κυβισμός
    Όλα !

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8014 προβολές προφίλ
  1. Άμα μπορούνε να το κάνουν και οι Ευρωπαί(έ)οι αυτό.....
  2. Εεεεεεεπ ......πάλι ίντριγκα Ευρωπαί(έ)ικη ε? Εμείς τίποτα ε ? Υ.Γ. Ψέμματα ήπιαμε ήπιαμε και τα πάντα όλα !
  3. Χρόνια Πολλά και πάντα όρθιοι !
  4. CB 500 X

    Συνελήφθη πάλι σε Χοντοθέμα,,,,να ανησυχώ ?
  5. Μην ανησυχείς σύντροχε Χ, δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση. Γούστα είναι αυτά βεβαίως αλλά σε μένα δεν μετράει το γούστο πρώτα αλλά η γερή - σωστή - απροβλημάτιστη - αποτελεσματική κατασκευή γιαυτό και η επιλογή του συγκεκριμένου που θάθελα εκτός των άλλων νάναι ματ όπως το υπόλοιπο μοτό αλλά οι προτεραιότητές μου όπως προαναφέρθηκε είναι άλλες για να μην έχω τα ίδια με τον άτυχο σύντροχο παραπάνω αλλά και τόσους άλλους. Προσωπικά μπαίνω και χώμα για να δω κάτι ωραίο οπότε μου χρειάζεται. Ομοίως δεν έχω δει άλλο επίσημο αξεσουάρ και εγώ όσο και αν έψαξα για το CB εννοώ γιατί για μένα δεν υπάρχει ή έτσι ή αλλιώς και γιαυτό πήγα στο SKIDMARX. Παρατηρώ δε ότι σε άλλα θέματα εστιάζεται ο τάδε (δεν θυμάμαι ποιος και δεν έχει σημασία) σύντροχος στο <<προβληματικό>> CB που αποκολλάται η γλύστρα από τη θέση της <<ξαφνικά>> άνευ λόγου και αιτίας και παραλληλίζεται με την αστοχία σχεδιασμού του μπροστινού πηρουνιού της νέας BMW. Καλό αυτό βέβαια ανεβαίνει και το κοινωνικό επίπεδο του ταπεινού Χοντο μοντέλου ! Όπως φαίνεται από την εξέλιξη όμως δεν είναι στραβός ο γιαλός .... εμείς στραβά αρμενίζουμε.
  6. Θέλει μελέτη το πίσω φτερό. Δεν έχει συμβεί μόνο με αυτόν που αναφέρεται παραπάνω αλλά και με άλλη μάρκα (δεν αναφέρεται για ευνόητους λόγους) σε CROSSRUNNER που διαλύθηκε ευτυχώς μόνο το πίσω φτερό χωρίς καμία άλλη συνέπεια.Αναφέρομαι σε κακή μελέτη - σχεδίαση του φτερού. Εκεί που πιάνει αν σηκώνει τη γλύστρα είναι θέμα (αν και στη φωτό του NC βλέπουμε και παρατεντωμένη αλυσίδα εκτός προδιαγραφών 100% ακόμα και με το μάτι χωρίς μέτρηση μιας και αναφερόμαστε πλέον σε αυτό που ξέρω σαν την τσέπη μου). Το SKIDMARX δεν ακουμπάει ούτε κατά διάνοια τη γλύστρα παρά <<πιάνει>> στις θέσεις του προστατευτικού αλυσίδας που βγαίνει το μάνα και μένει αυτό. Έτσι δηλαδή (χωρίς κανένα θέμα σε χιλιάδες χλμ σε κάθε τερέν) : Και φυσικά καμία σχέση με τη γλύστρα σαν σημείο στηρίξεως : Εύστοχη η παρατήρηση του Χ όσο αφορά τα μη επίσημα εγκεκριμένα αξεσουάρ και την εγγύηση. Κανείς δεν πρόκειται να την αναγνωρίσει αν έχουν τοποθετηθεί άλλα εκτός από τα μάνα. ΕΝΤΙΤ : Μετά την απάντηση του σύντροχου BOLDOR που είδα καθώς έγραφα αφού είναι εγκεκριμένο αξεσουάρ αναμένεται η επίσημη απάντηση με ενδιαφέρον.
  7. Απορίες πάντα θα υπάρχουν και εύλογα ερωτήματα σύντροχε BOLDOR. Όπως προαναφέρθηκε ετέθησαν με σκοπό την βοήθεια και μόνο.Είναι κατανοητό νομίζω πως δεν γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον φυσικά για να γνωρίζουμε και πως διενεργείται η συντήρηση του κάθε εργαλείου κλπ ε ? Μετά τις απαραίτητες επεξηγήσεις και αφού τηρήθηκαν τα της συντηρήσεως υποδειγματικά έχει η Χόντα τον λόγο διότι με μια ρύθμιση στην ανάρτηση σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να συμβεί κάτι τέτοιο κατά τη γνώμη μου. Εκτιμώ ότι θα βρεις το δίκιο σου μετά την Αυγουστιάτικη υποτονικότητα που όντως είναι άκρως ενοχλητική και όλοι ευχόμαστε να μην χρειαστούμε ή να μη συμβεί τίποτα αυτή την περίοδο γιατί ξέρουμε πως όλοι βρίσκονται σε αγρανάπαυση (απαράδεκτο και αυτό, διότι θάπρεπε να βρίσκεται αντικαταστάτης). Υ.Γ. Οι φωτό δεν φαίνονται αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζονται, εκτιμώ ότι θα δείχνουν την σμπαραλιασμένη γλύστρα. Υ.Γ. 2 : Η πρώτη σου παράγραφος ξενίζει ελαφρώς μιας και δεν τίθεται λόγος περί υποστηρίξεως .Αυτή είναι αυτονόητη πλην όμως εκφράζονται εύλογα κατά τη γνώμη μου ερωτήματα.Καταναλωτές είμαστε και εμείς, δεν είμαστε από την άλλη πλευρά σίγουρα.
  8. Δόξα τον Θεό που είσαι εδώ και μας τα γράφεις σύντροχε, χαίρομαι που είσαι καλά και τα λοιπά γίνονται. Περισσότερες λεπτομέρειες θα χρειαστούν αν βέβαια είναι γνωστές, σχετικά τόσο με την κατάσταση της αλυσίδας (είχε κόμπους, ήταν καλά συντηρημένη, καθαρισμένη - λαδωμένη - τεντωμένη?) διότι έχω δει προσωπικά σε νέο CB σύντροχου - συνοδοιπόρου να κάνει η μάνα αλυσίδα κόμπους και να αλλάζεται σχετικά γρήγορα από ελλειπή λίπανση. Επίσης χρειαζόταν συνεχή τεντώματα, τελικά όπως προανέφερα νωρίς σχετικά κοντά στις 15.000 αλλάχθηκε. Γράφουν τα εγχειρίδια για να δώσω άλλο παράδειγμα αν ο τζόγος είναι πχ πάνω από 6 εκατοστά να μην οδηγηθεί το μοτό αν δεν ρυθμιστεί....(τα εκατοστά τυχαία δεν θυμάμαι τι λέει στο CB). Όλα τα παραπάνω ήταν καλά και ξαφνικά διαλύθηκε η γλύστρα χωρίς να έχει φτάσει στα βελάκια πούναι οι δείκτες φθοράς της ? Υ.Γ. Να διευκρινίσω ότι τα παραπάνω σκοπό έχουν να βρεθεί η αιτία και να αποφευχθεί στο μέλλον για την ασφάλεια όλων μας και όχι η αντιπαράθεση ή οτιδήποτε άλλο για να μην παρεξηγηθώ. Για αυτό και μόνο τον λόγο επισημαίνω τα παραπάνω.
  9. Νάσαι καλά σύντροχε. Πήγαινε επιτόπου στα μαγαζιά των μοτό που ενδιαφέρεσαι και ζήτα τιμές χωρίς <<δώρα>> χωρίς τίποτα με πινακίδες και το κλειδί στο χέρι. Θα βγάλεις έτσι εύκολα και γρήγορα συμπέρασμα. Ή έτσι ή αλλιώς τα <<δώρα>> είναι ευτελούς αξίας και σίγουρα όχι αυτό που θάθελες αν το ψάχνεις το πράγμα και είσαι λεπτολόγος στο μοτό σου αλλά αυτά τα ανακαλύπτει συνήθως κάποιος μετά. Γεμάτος ο τόπος με θέματα ο συναγερμός μου κάνει αυτά και αυτά, μου αδειάζει την μπαταρία και πολλά άλλα γιατί ήτανε ένα από τα <<δώρα>>... Οπότε καβάλα το εργαλείο σου και πήγαινε βόλτα στα μαγαζιά ρωτώντας και γράφοντας σε σημειωματάριο. Ο καλύτερος κερδίζει. Υ.Γ. Αν πληρώνεις μετρητά το πράγμα αλλάζει πολύ αλλά και αυτό θέλει ψάξιμο. Για Χόντα ρώτα ΕΔΩ.
  10. Με το καλό να το πάρεις σύντροχε και να το ταξιδεύεις απεριόριστα :
  11. Δεν υπάρχουν κάποια tip σύντροχε αλλά ούτε μεταχειρισμένο με 5.000. Σχεδόν κανείς δεν τα δίνει αλλά και να τα δώσει θες για τα πρώτα μοντέλα περίπου 6.500. Υπάρχουν ελάχιστα στο car αν κοιτάξεις μεταχειρισμένα. Δεν δίνεται εύκολα κάτι πούχει προσδόκιμο ζωής 3-4 εκατοντάδες χιλιάδων χιλιομέτρων και οι κάτοχοί του ήξεραν τι πήραν και γιατί σε τεράστιο ποσοστό οπότε δύσκολο. Το μόνο tip που μπορώ να σου δώσω προσωπικά είναι πως ούτε εγώ περίμενα πως θα ήταν τόσο καλό και θα με κάλυπτε τόσο πολύ σε σχέση με αυτά που διαπίστωσα - είδα σε μικρά test ride. Αυτά μετά από συμβίωση μαζί του 14 μήνες και 16.500 χλμ περίπου σε μοτοβόλτες.
  12. Όπου σε πιάσουν σύντροχε και όπου τους πιάσεις. Για τα 750 κυβικά ή οτιδήποτε με 55 ευρώ τέλη κυκλοφορίας πάνε όλα από 75 μέχρι 110 που ζητάνε μερικοί.Εσύ ζήτα τιμές με πινακίδες με τα πάντα όλα για να βγάλεις σωστό συμπέρασμα αν ψάχνεις να πάρεις.Μην μπεις στη διαδικασία τόσο έχει το μοτό συν πινακίδες κλπ, σύνολο ζήτα χωρίς πολλές συζητήσεις.