Ratamahatta

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    541
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

389 Excellent

Σχετικά με το μέλος Ratamahatta

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 02/23/76

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    Duke
  • myBike: Κυβισμός
    390

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC is-17

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1417 προβολές προφίλ
  1. Όσο λιγότεροι τόσο καλύτερα πάντως, αυτό είναι σίγουρο.
  2. Την τελευταία φορά έμπαινα 3 φορές σε κάθε σεσιον στα πιτς ων για αυτόν τον λόγο.i know
  3. Το μόνο κακό με τα μικρά κυβικά είναι ότι σου χαλάνε τον ρυθμό οι "παγκόσμιοι",αυτό τουλάχιστον κατάλαβα εγώ την τελευταία φορά στα Μέγαρα.
  4. Τα δικυλινδρα 600-700δεν τα βάζεις στις επιλογές σου; Νομίζω ότι αξίζει να ρίξεις μια ματιά και σε αυτά.
  5. Όνειρο ζω μην με ξυπνάτε...
  6. Πιο άσχημο πεθαίνεις... Μαστίγωμα και αλάτι στις πληγές σε οποιον το σχεδίασε και αποφάσισε για την παραγωγή.
  7. Καλοταξιδο, τουλάχιστον στο προηγούμενο δεν έχω θέμα (δεν ξέρω πιο έχεις). Ψαξτο λίγο να δεις από που προέρχεται πάντως.
  8. http://www.iefimerida.gr/news/423732/se-mia-imera-i-trohaia-pire-223-pinakides-kai-237-diplomata-odigon-poy-miloysan-sto Θα έπρεπε να γίνονται καθημερινη έλεγχοι παντού, ελπίζω να συνεχιστεί και σε άλλες πόλεις. Ευκαιρία να γεμίσουν και τα ταμεία.
  9. Μπράβο στον πετρουτσι που το αξίζει και μένει να το αποδείξει,να δούμε πως θα τα πάει ο Χόρχε με την "περίεργη"Χόντα.Αν δεν ήταν ο μαρκεζ να σώνει κάθε γλυστρημα (θεός) δεν ξέρω πού θα ήταν τώρα.
  10. Είχα δει -βρει μια ευκαιρία αλλά το έχασα στο τσακ, ίσως ήταν για καλό... ελπίζω.
  11. Είχε γίνει μια ερώτηση σε άλλο τοπικ σχετικά με την μετάβαση μου από 650 σε duke 390,οπότε απαντάω από εδώ. Μιας και η εργασία είναι κοντά μου ,πάω με ποδήλατο που μου αρέσει κιόλας.Οποτε αυτόματα η μηχανή καθόταν και με περίμενε ποτέ θα πάμε βόλτα. Ακόμα και έτσι η συντήρηση έπρεπε να γίνεται και παρόλο πού ήταν 2κυλινδρο τα έξοδα υπήρχαν, αναλώσιμα κλπ. Αφού την πούλησα και έμεινα 2-3 χρόνια χωρίς αποφάσισα να κινηθώ σε κάτι πιο οικονομικό σε έξοδα συντήρησης, κατανάλωσης κλπ. Για εμένα μιας και μου αρέσει λιγο να χουφτωνω το γκάζι στην ευθεία αλλά πιο πολύ μου αρέσει να στρίβω δεν υπήρχε πρόβλημα. Ναι μικρή ιπποδύναμη (σχετικά) αλλά πόσα άλογα σου χρειάζονται όταν πλαγιαζεις; Δεν μιλάμε για παρατεταμένες εθνική κλπ αλλά για κλειστό κομμάτι,επαρχιακό. Εκεί λοιπόν έρχεται ο μικρός και με τρελαίνει με τις μικρές διαστάσεις, βάρος, στήσιμο,ζύγισμα κλπ. Καμία σχέση με το er σε ιπποδύναμη (το er ήταν 70 τροχό) όπως επίσης καμία σχέση σε στήσιμο (πολύ ανώτερο το duke) Αποτέλεσμα λιγότερα έξοδα πάγια και αναλώσιμα, περισσότερη διασκέδαση καθώς και βελτίωση τεχνικής κλπ. Με παραχωρήσεις, φυσιολογικά βέβαια ,μπορεί να κάνει ότι άλλο θέλεις, ταξίδι, βόλτα. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην είσαι κολλημένος με άλογα,γκάζια κλπ. Τι άλλοτε να ζητήσω ;Το μοναδικό που ψάχνω είναι λίγο καλή άσφαλτο και μια στροφή για να περναω καλά. υγ 1)Η μηχανή κινείται 1-3 Μαξ φορές την βδομάδα και μόνο για διασκέδαση. 2)Μια βόλτα από Χασιά και θα καταλαβει ο καθένας πόσο ωραία μπορείς να περάσεις και με μικρότερου κυβισμού μοτό.
  12. Όχι ντίζελ βρε, βενζίνη Τα Χλμ είναι 10Κ το χρόνο, τουλάχιστον τα τελευταία 3 χρόνια.Σε σχέση με το golf 6 το σαλόνι είναι λίγο πίσω ποιοτικά όπως το ένιωσα εγώ σε κάποιες λεπτομέρειες. Κατά τα άλλα περιμένω να το οδηγήσω να δω τι κάνει ο χιλιαρης. Οι Ιάπωνες και αν σέρνονται με τους απλούς κινητήρες,πλέον ξύπνησαν και ακολουθούν το ρεύμα.
  13. Έγινε σήμερα το σέρβις στην αντιπροσωπεία που κάνει ανά χρόνο(2 χρόνια στην κατοχή μου) μίας και τα Χλμ είναι λίγα (10.500). Φίλτρα, λάδια, υγρά φρένων,παραφλου,updated εγκεφάλου(υπηρχε διαθέσιμο) Κόστος 80ευρω. Αυτόματα ανανεώνεται η εγγύηση για 1 χρόνο όπως και η οδική. Για άλλη μια φορά άψογος ο Χρήστος.
  14. Για να μην ανοίγω νέο θέμα... Αφού έχασα για βλακεία ένα golf 6, συνεχίζω το ψάξιμο. Έχω βρει ένα focus ( mk3 ) 1.0 125hp αλλά δεν ξέρω τίποτα για το αυτοκίνητο, εκτός από ότι έχω δει-διαβασει. Το έχει στην κατοχή του κάνεις η το έχει οδηγήσει μήπως ώστε να δώσει πληροφορίες;
  15. Βολτουλα στο βουνό, δυστυχώς στον γυρισμό είδα ότι έσπασε η βάση που κρατάει το δοχείο της ανάρτησης,το οποίο κοπαναγε στην βαση του μαρσπιε συνεπιβάτη με αποτέλεσμα ένα σημάδι. Η βάση είναι μοντα για να κάτσει στο σημείο που βολεύει αλλά έχει ξανασπασει και κολληθεί. Will see