ziki

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    423
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

11 Good

Σχετικά με το μέλος ziki

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  1. Και κατι ακομα, εχουν καποια πρακτικη εννοια οι shorty levers? Ποιο ευχρηστοι, λιγοτερο βαρος (σιγα τι να γλιτωσεις ομως) κτλ. Αν και απο θεμα εμφανισης στο δικο μου δε ξερω αν θα δειχνουν, μαλλον για κανονικη διασταση πηγαινω οταν αποφασισω να βαλω
  2. Δε ηξερα την εννοια. Διαβαζω τωρα πως προκαλειται σε ακριαιεσ συνθηκες απο οταν βραζει το υργο φρενων οι ζεσταινονται τα τακακια. Σε ενα μακρυ ταξιδι θα μπορουσε να συμβει αυτο? Επισης ειναι αναστρεψιμο φανταζομαι. Οταν κρυωσει η μηχανη θα επανελθει το τακακι και θα κατασταλλαξει το υγρο, σωστα
  3. Οκ αυτη την απαντηση τη δεχομαι. Εχουμε αλλο σεναριο που να δικαιολογει περιστασιακη ρυθμιση
  4. Ναι αλλα οι μανετες ρυθμιζονται και χωρις το κλικ. Αυτες απλα σου δινουν την επιλογη της ευκολης και γρηγορης ρυθμισης. Δεδομενου πως δε θα αλλαξει επιβατης δε πιστευω οτι χρειαζεται να αλλαζει αυτη η διαδρομη. Δεν ειναι σα το καθισμα που καθονται διαφορετικα ατομα συνεχως μεσα
  5. Ποσο χρησιμες ειναι οι μανετες με τα διακοπτακια που ρυθμιζεις τη διαδρομη με διαφορες σκαλες. Αν βρεις στη καθε πλευρα (συμπλτη-φρενο) την αποσταση και πιεση που σε βολευει και τη ρυθμισεις εχει νοημα, περα απο εμφανιση μια τετοια εγκατασταση? Στη πραξη δηλαδη εχει χρειαστει εσεις ποτε να αλλαξετε την ρυθμιση Σε καποια βιντεακια λενε καποιο πως αναλαγα τη συνθηκη δρομος-πιστα, βολτα-racing βαζουν και την αντιστοιχη θεση
  6. Ξεχασα να ρωτησω σε πιστευω να κουμπωνει στο συναγερμο αυτο και να χω προβλημα. Στο KDS (Kawasak Diagnostic System) λεει το μανουαλ, ο συναγερμος ξερουμε που συνδεεται
  7. Εμενα παντως μου προτεινει το DS. Για Diagnostic Equiped bikes. To Xtype απο οτι καταλαβα ειναι το universal starter προιον τους
  8. Απλα εχω δει και αλλα που εχουν διαφορα χρωματα ενω αυτο πρεπει να επιλεξεις απο την αρχη εσυ κατα την αγορα. Εν τω μεταξυ τι διαφορες εχουν καποιες εκδοσεις Atre - DS - Xtype? Για Kawasaki Z ειναι η χρηση Εγκυκλοπαιδικα ξερουμε πως λειτουργουνε? Καπου διαβασα οτι διαβαζει τις τιμες καυσιμου και απο την αποτομη αυξομειωση λογω της αλλαγης το καταλαβαινει. Αν ειναι ετσι θα πρεπει να αφησεις συμπλεκτη για να το διαβασει, δεν θα ναι real time, γιατι αν εχεις αποσυμπλεξει και κλωτσας ταχυτητες πανω κατω αυτο δε θα ξερει τι γινεται
  9. Βελπω παιζει πολυ το GiPro. Εχετε ψαξει αν Υπαρχει κατι καλυτερο η να παρω αυτο. Ειδα και ενα βιντεακι πολυ ωραιοβκαι βολικο φαινεται.
  10. Εχω ακουεει πως οι εξατμισεις ερχονται με παραγγελια και κανουν κανα μηνα και δινεις και προκαταβολες μπροστα. Συγκεκριμενα mivv suono θελω για z750. Η αναμονη ειναι μεγαλη, υπαρχει πουθενα ετοιμοπαραδοτη
  11. Καλα σιγουρα αυτο που λες ειναι η καλυτερη και η μονη λυσης, αλλα αναφερομαι σε περιπτωσεις που δεν εχεις δυνατοτητα. Εστω οτι πας καπου και ο μονος χωρος να την εχεις μπροστα να τη βλεπεις εχει ενα τετοιο μεγαλο ανεβασμα, η πχ οπως πηγα 15υγουστο σε ενα εξοχικο και δεν ειχα κατι να βαλω και εψαχνα πετρουλες και ξυλαρακια απο διπλανες αυλες. Αν δε παιζει δηλαδη το σεναριο, πως υπολογιζω με βαση το υψος ελαστικου, και υψος πεζοδρομιου αν με παιρνει
  12. Επαναφερω το θεμα καθως θελω να ρωτησω τη γινεται οταν το υψωμα εχει μηκος σκαλοπατιου, οχι δηλαδη τα 5-10-15cm που συζηταμε μεχρι στιγμης. Και για χαμηλες μηχανες street-sport. Εκει υπαρχει περιπτωση να το ανεβασεις χωρις να κανεις καποια αυτοσχεδια ραμπα
  13. 1.5cm δε περναει ουτε γυρω απο το δακτυλο. Ενταξει θεος. Ποτε δε σκεφτηκα μηψανη να μεταφερει εξαδες Κατσε πως την εχεις δεσει δε καταλαβα απο τη φωτο. Η εξαδα πως βασταει πανω και δε κουνιεται
  14. Στη τσαντα εννοω πως θα γινει το πιασιμο. Πχ εδω εχει κανει 2 παραλληλα πιασιματα. Εγω φανταζομαι ενα οριζοντιο ενα καθετο να σχηματισει σταυρο ωστε να μη κουναει μπρος πισω ουτε αριστερα δεξια
  15. Rockstrap εχω απλα οπως ειπα πριν πρεπει να κανω δοκιμαστικα πριν φυγω για ταξιδι. Στη περιπτωση μου απο που να βρω πιασιμο στα πλαινα κσι ποσο σιγουροο ειμαστε οτο αν εχω λαπτοπ μεσα και και αλλα ηλεκτρονικα δε θα κανω ζημια