ziki

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    429
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

12 Good

Σχετικά με το μέλος ziki

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  1. Πηρα το Servo Eliminator της HealTech για Z750, γιατι αφαιρεση το στοκ τελικο και θελω να βγαλω το σερβομοτερ να μη κρεμονται τα καλωδια πλεον χωρις λογο. -Αν και δε λεει κατι τετοιο στο μανιουαλ, πρεπει να βγαλω τη μπαταρια μην εμφανισει FI light? Στο μανιουαλ απλα λεει αν βγει λαμπακι με την αφαιρεση απλα το κανεις 3 βολτες μεχρι να σβησει μονο του -Το Εχει κανει καποιος αλλος στο ιδιο μηχανακι να μου πει που να κολλησω το αξεσουαρ, μη το στουμπωσω πουθενα και κουτουλισει και του κανω ζημια
  2. Ολο αυτο το καρουμπαλο και τα καλωδια του αφαιρουνται τελειως οταν μπει ο καταργητης η και παλι χρειαζονται για ανατροφοδοτηση
  3. Αυτο στα 43 ειχα κλεισει αλλα ειπα μηπως ειχες καποιο αλλο. Τα φθηνοτερα δε νομιζω να αξιζουν, healtech την εμπιστευομαι
  4. Το ξερω απλα η εξατμιση αυριο θα ναι ετοιμη και τον καταργητη θα τον εχω απο βδομαδα. Οποτε απλα θελω να ξερω αν τα καλωδια ειναι στο κενο η αν το ξεκουμπωσω απο τωρα πριννοαρω το εξαρτημα θα χω κανα θεμα 40 που το χεις βρε Στα χταποδια ειναι ο καταλυτης
  5. Το πιο βασικο ειναι αν μπορει να λειτουργησει με check engine η αν θελει το σερβο eliminator Το πιο βασικο ειναι αν μπορω να αποσυνδεσω το σερβο και να λειτουργει η μηχανη με το λαμπακι η αν στη μπλοκαρει τελειως μεχρι να βαλεις Servo Eliminator. Ξερει καποιος να μας πει στα σιγουρα τι συμβαινει για Ζ
  6. Εχω τη μαμα απο οταν το πηρα, και βρηκα γνωστο που δινει Yoshi R77. Αυτος το ειχε στο δικο του, γενια 1 και θελω να το ταιριαξω στο δικο μου που ειναι γενια 2 μοντελο Ζ. Πηγαμε σε συνεργειο, ειπε οτι θελει καποια κοψιματα και κολλησεις, και εννοειται καταργειται η στοκ μολις κουμπωσει. Εχω ηδη και φιλτρο ΚΝ, και μου ειπαν και χωρις κομμαντερ θα μπορω να κυκλοφορω και ο εγκεφαλος θα προσαρμοσει τις ρυθμισεις. Οποτε.. -Αν κοψει ραψει και ταιριαξει ολα κομπλε, δε πιστευω να χω κανα θεμα? -Μου πε επισης οτι αν την αλλαξω θα βγαλει check engine στο ταμπλο, οποτε ειτε θα πρεπει να καταργησει το μοτερ, η να κανει καποιες παρακαμψεις? Τι εννοει με αυτο, εγω απο οσο ξερω με το καταλυτη εχεις καποιο θεμα και μετα βαζεις πχ αυτο της healtech για να μη σου πεταει ενδειξη https://www.healtech-electronics.com/products/ese/
  7. Και κατι ακομα, εχουν καποια πρακτικη εννοια οι shorty levers? Ποιο ευχρηστοι, λιγοτερο βαρος (σιγα τι να γλιτωσεις ομως) κτλ. Αν και απο θεμα εμφανισης στο δικο μου δε ξερω αν θα δειχνουν, μαλλον για κανονικη διασταση πηγαινω οταν αποφασισω να βαλω
  8. Δε ηξερα την εννοια. Διαβαζω τωρα πως προκαλειται σε ακριαιεσ συνθηκες απο οταν βραζει το υργο φρενων οι ζεσταινονται τα τακακια. Σε ενα μακρυ ταξιδι θα μπορουσε να συμβει αυτο? Επισης ειναι αναστρεψιμο φανταζομαι. Οταν κρυωσει η μηχανη θα επανελθει το τακακι και θα κατασταλλαξει το υγρο, σωστα
  9. Οκ αυτη την απαντηση τη δεχομαι. Εχουμε αλλο σεναριο που να δικαιολογει περιστασιακη ρυθμιση
  10. Ναι αλλα οι μανετες ρυθμιζονται και χωρις το κλικ. Αυτες απλα σου δινουν την επιλογη της ευκολης και γρηγορης ρυθμισης. Δεδομενου πως δε θα αλλαξει επιβατης δε πιστευω οτι χρειαζεται να αλλαζει αυτη η διαδρομη. Δεν ειναι σα το καθισμα που καθονται διαφορετικα ατομα συνεχως μεσα
  11. Ποσο χρησιμες ειναι οι μανετες με τα διακοπτακια που ρυθμιζεις τη διαδρομη με διαφορες σκαλες. Αν βρεις στη καθε πλευρα (συμπλτη-φρενο) την αποσταση και πιεση που σε βολευει και τη ρυθμισεις εχει νοημα, περα απο εμφανιση μια τετοια εγκατασταση? Στη πραξη δηλαδη εχει χρειαστει εσεις ποτε να αλλαξετε την ρυθμιση Σε καποια βιντεακια λενε καποιο πως αναλαγα τη συνθηκη δρομος-πιστα, βολτα-racing βαζουν και την αντιστοιχη θεση
  12. Ξεχασα να ρωτησω σε πιστευω να κουμπωνει στο συναγερμο αυτο και να χω προβλημα. Στο KDS (Kawasak Diagnostic System) λεει το μανουαλ, ο συναγερμος ξερουμε που συνδεεται
  13. Εμενα παντως μου προτεινει το DS. Για Diagnostic Equiped bikes. To Xtype απο οτι καταλαβα ειναι το universal starter προιον τους
  14. Απλα εχω δει και αλλα που εχουν διαφορα χρωματα ενω αυτο πρεπει να επιλεξεις απο την αρχη εσυ κατα την αγορα. Εν τω μεταξυ τι διαφορες εχουν καποιες εκδοσεις Atre - DS - Xtype? Για Kawasaki Z ειναι η χρηση Εγκυκλοπαιδικα ξερουμε πως λειτουργουνε? Καπου διαβασα οτι διαβαζει τις τιμες καυσιμου και απο την αποτομη αυξομειωση λογω της αλλαγης το καταλαβαινει. Αν ειναι ετσι θα πρεπει να αφησεις συμπλεκτη για να το διαβασει, δεν θα ναι real time, γιατι αν εχεις αποσυμπλεξει και κλωτσας ταχυτητες πανω κατω αυτο δε θα ξερει τι γινεται
  15. Βελπω παιζει πολυ το GiPro. Εχετε ψαξει αν Υπαρχει κατι καλυτερο η να παρω αυτο. Ειδα και ενα βιντεακι πολυ ωραιοβκαι βολικο φαινεται.