parislan

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος parislan

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    1100 cafe

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid II

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    r51 cafe

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

271 προβολές προφίλ
  1. Φίλε μου Flying δηλαδή εσύ θα φόρτιζες και θα έβγαινες βόλτα ή να πάς στη δουλειά με το κίνδυνο να σου σβήσει ή να αρχίσει τα περίεργα κάπου και να μείνεις εκεί? σαφώς και θα φόρτιζα αλλά δε θα έβγαινα έξω στη "ζούγκλα" με κίνδυνο να μου σβήσει νύχτα και να με μαζέψει "ο απο πίσω" που πηγαίνει σφεντόνα λόγω της μούρλιας που τους έχει πιάσει... Στο φόρουμ γράφουμε να βοηθήσουμε άλλους απο κακές εμπειρίες δικές μας, να ευχηθούμε (στα καλορίζικα εν προκειμένω), να γιορτάσουμε, να ειρωνευτούμε όπως κάνεις στη τελευταία γραμμή κ.α... Σαφώς ο καθένας τα ζυγίζει, πράττει ανάλογα και δέχεται τις συνέπειες (αν προκύψουν).
  2. Καλησπέρα και καλορίζικη και καλόβολτη! Τη τελευταία συμβουλή θα την απέφευγα αφού υπο συγκεκριμένες συνθήκες η μοτο φορτίζει ή τραβάει ρεύμα απο τη μπαταρία (δε τραβάει ρεύμα μόνο στο ξεκίνημα), οπότε μπορεί να βρεθείς με ξελιγωμένη μπαταρία ανα πάσα στιγμή (ή ακόμα χειρότερα να τη "βράσεις" αν οι τάσεις ξεπεράσουν κάποια όρια)... θα πρότεινα να βρείς έντιμο συνεργείο άμεσα και να τη χαρείς τη Βέφα σου όπως της αξίζει.
  3. Παρακαλώ, θα πρότεινα πρώτα να δείς απο κοντά αν κάποια απο αυτά ταιριάζουν στη σκελετό σου και πάνω απο όλα να υπολογίσεις κόστη γιατί μιλάμε για καθάρισμα εσωτερικά / βάψιμο εξωτερικά / petcock και άλλα ανταλλακτικά που χρειάζονται... να δείς αν αξίζει γιατί και αυτά μικρά είναι σε χωρητικότητα... https://www.car.gr/parts/?q=xv400+τεποζιτο (κάποια δεν είναι πραγματικά τεπόζιτα - βλέπεις αν έχουν τάπα - για να μην πάς τσάμπα) Εμένα για παράδειγμα δεν είχε τη τρίτη βίδα στο πλαίσιο πίσω (λόγω ότι ήταν japan η μοτο - τρομάρα της...) δε μου άρεσε οπτικά και δεν έβγαλα άκρη. Επίσης δεν είναι και να παίζεις με τη βενζίνη θα έλεγα.
  4. Καλησπέρα, θα σε στεναχωρήσω, έψαχνα 3-4 χρόνια πριν για αρκετό καιρό και κατέληξα ότι μία μετατροπή που υπάρχει ουσιαστικά είναι 2ο τεπόζιτο στη θέση του ψευτοκάπακου και παίρνει ίσως λιγότερα λίτρα απο αυτό κάτω απο τη σέλα (κυρίως λόγω της θέσης του φίλτρου που διαφέρει απο τα 250-750 κ.α. / είναι πολύ ψηλά για να χωρέσει το τεπόζιτο απο 250 / 750 virago κ.α.). Είναι όμως μια μετατροπή που θέλει δουλίτσες και primary τεποζιτο είναι αυτό κάτω απο τη σέλα. Προσωπική εμπειρία τα παραπάνω αφού αν προσέξεις το πλαίσιο έχει μία τύπου βελόνα/ οδηγού πίσω και 2 βίδες αρκετά μπροστά για να στηρίζει το ψευτοκάπακο απότε και το νέο τεπόζιτο δεν είναι εύκολο να το ταιριάξεις αν πάς στη λογική να "φτιάξεις" ιδιοκατασκευή. Μπορεί να είσαι και τυχερός και να ξέρει κάποιος περισσότερα εδώ. Υπάρχει και ένα ξένο φόρουμ μόνο για virago που είναι αρκετά εξειδικευμένοι και αξίζει μία προσπάθεια.
  5. Καλησπέρα, από προσωπική εμπειρία (μπορεί να είναι και λάθος) θα είμαι αποτρεπτικός. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά παλιό - που σημαίνει αρκετά χιλιόμετρα - βάρος και αρκετή κούραση από προηγούμενους ιδιοκτήτες. Στο θέμα τώρα - τα ηλεκτρονικά της δεν είναι δύσκολα και από τα λίγα που πρέπει φοβίζουν είναι το abs που αν έχει πρόβλημα σημαίνει αυξημένο κόστος - το δικό μου θέλει ένα / δύο reset ανα αλλαγή μπαταρίας. Το δύσκολο κομμάτι της μετατροπής είναι το μπροστινό φανάρι/ όργανα/ ψυγείο και άλλα πολλά. Επιπρόσθετα δεν έχω δει πουθενά μετατροπή που να μην χρειάστηκε αρκετά έξοδα για μεταφορά του ψυγείου χαμηλά με κιτ, αλλαγή του φαναριού και οργάνων με μικρότερα ψηφιακά (abs/ ένδειξη ταχύτητας/ θερμοκρασίας/ βενζίνης κ.α.) Εγώ έχω αλλάξει τα όλο το μπροστινό πάνω, μονοκόμματη σέλα (cafe) με άπειρες πατέντες, τσιπ από το γνωστό παλικάρι στη Θεσ/κη, φιλτρο και σωλήνα εισαγωγής, όλη την εξάτμιση (χωρίς καταλύτη) τιμόνι με καθρέφτες στυλ café και ανάρτηση με νέα μπροστά και hyperpro πίσω, αντλία φρένων από 1150, πρόσφατα trailmax 91 που ταιριάζουν πολύ καλά κ.α. Να καταλήξω ότι αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις υπομονή + αρκετό budget θα έχεις ένα καλό οπτικά αποτέλεσμα (μηχανικά το 1100 και γενικά ο boxer είναι αρκετά πίσω από θέμα επιδόσεων) Αν προχωρήσεις στην αγορά ρώτα ότι θες - και πάλι δυστυχώς θα πρότεινα κάποια νεότερο μοντέλο άλλης εταιρίας που θα ήταν και ευκολότερη & φθηνότερη βάση για μετατροπές.
  6. Καλησπέρα σε όλους, ενδιαφέρομαι να πάρω ένα 125άρι λυκάκι κούτα, ξέρουμε (μέσω πμ) αν κάποιος στην Αθήνα κάνει καλύτερη τιμή μετρητά? Στο θέμα να πώ ότι αν και έχω συνηθίσει σε άλλα "κυβικά" μου φάνηκε συμπαθητικό value-for-the-money από κοντά αν και είδα το 250 (θεωρητικά έχει όμοιο πλαίσιο το 125 εκτός πίσω φρένο etc.. ?!!) Μια άλλη απορία είναι ότι μου φάνηκε λίγο στενάχωρο/ περίεργο στα πόδια (1,80 - 75 κιλά), ελαφρώς πίσω τα πατάκια/ τιμόνι θυμίζει "πεταλούδα" περίεργο!!! μπορεί και να ήταν αφού κατέβηκα από τη γριά μου . Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  7. Καλησπέρα σε όλους, ενδιαφέρομαι για να πάρω μία τέτοια μοτο για λίγη καθημερινή χρήση και μικρά ταξιδάκια... λόγω ακριβής χρήσης του GS που έχω. Τί θα προτείνατε? Θα δίνατε λίγες εντυπώσεις όσοι κάτοχοι?