GeorStrat

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4411
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    20

GeorStrat last won the day on August 31

GeorStrat had the most liked content!

Πόντοι

4725 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος GeorStrat

  • Κλάση
    Καλός μόνο με τον καλό....
  • Γενέθλια 03/02/85

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Καπου αλλου...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    astrea

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA-10 PLUS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Εξ Αρ Χιλιαρ

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6974 προβολές προφίλ
  1. Μια χαρα ειναι τα station,ειδικα αν ειναι παρκαρισμενα σε υπογεια να μην τα βλεπουμε...εκτος κι αν μιλαμε για rs6,E63 amg estate,m5 v10 touring Ριξε ενα μπαν....τοσα χρονια δεν εχω φαει ενα,παραπονο το χω
  2. Να τονισω πριν πω οτιδηποτε οτι δεν ειμαι φαν του GS ουτε θα το αγοραζα,αλλα ειναι τουλαχιστον αδικο για το μηχανακι να το λιθοβολουμε ετσι λογω των ιδιοκτητων του....Των πολλων ντεεε Ειναι αδικο να λεμε βλακες αυτους χιλιαδες που το αγορασαν με βαση τα 100 μηχανακια που πουλησε στην Ελλαδα το 2018 πχ,σιγουρα μεσα στους 100 θα υπηρχαν και καποιοι "βλακες" αλλα ΟΛΟΙ.....παραπαει. Γιατι να ειναι "βλακες" οι 100 του Gs και οχι διπλά "βλακες" οι 200 του CB500X? (βασει πωλησεων 2018). Τα 100 GS ειναι οι ποζεραδες της καφετεριας και του Κολωνακιου που δεν θα πατησουν χωμα και οι 30 με τα KTM 1290 ειναι οι κατασταλαγμενοι "χωματινοι" που ξερουν τι πηραν και δεν ακολουθησαν τον οχλο ε....? Ουτε εμενα μου αρεσουν τα 270 κιλα αλλα η κατηγορια εκει παιζει....10 πανω-10 κατω δεν λεει τιποτα στα 300 κιλα....στα 150 θα ειχαν διαφορα τα 10. Ναι, το ιδανικο θα ηταν να ειχαμε ολοι ενα μηχανακι που ζυγιζει 150 κιλα,φορτωνεται ανετα αλλα 250,ειναι 200 αλογα,εχει ενα σωρο ηλεκτρονικες ευκολιες και τεχνολογιες ασφαλειας και καιει 4l/100 km αλλα αυτο δεν γινεται και δεν υπαρχει μεχρι στιγμης. Και επειδη οι αναγκες του καθενος ειναι διαφορετικες καποιοι περνουν On/Off,αλλοι γυμνα,αλλοι ss,αλλοι SUV,αλλοι διθεσια,αλλοι station. Το να λεω βλακα αυτον με το station εγω που εχω SUV η ο αλλος με το διθεσιο τον παραδιπλα με το sedan ειναι εξισου βλακωδες.....αυτο ΓΟΥΣΤΑΡΕ αυτο ΠΗΡΕ,πιο απλα δεν γινεται....το αν τον βολευει,αν τον δυσκολευει αν αν αν.....απο την στιγμη που δεν μας ενοχλει ,προβλημα του.
  3. Είχα πάει με τα παιδια (Στρατής,Στάθης,Σωτηρης) στο Μουτζελο πέρυσι και έχω να πω τα καλύτερα οσον αφορα τον σχεδιασμο,ασφαλεία στο ταξίδι και το κλίμα που δημιουργήθηκε μεταξύ αγνώστων μεταξυ τους ανθρωπων που κατεληξαν μια μεγαλη παρεα.
  4. Με τον Στρατη πηγες Γιωργο? Το σκεφτομουν κι εγω,αλλα δεν με επαιρνε φετος....του χρονου να μαστε καλα!
  5. Γιατι το εχει φιλος και εχω δει την ποιοτητα και γενικα την αισθηση που σου δινει απο το εσωτερικο και τα μαξιλαρακια μεχρι την ζελατινα. Εκτος αυτου,θελω να δοκιμασω και κατι διαφορετικο απο το να παω στο rpha11 που ειναι το επομενο μοντελο του rpha10 plus ,που εχω και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
  6. Αν σου αρεσει η καπως ιδιαιτερη εμφανιση του και επειδη σου αρεσουν τα on-off ριξε μια ματια στο f700gs,χωρις να παρεξηγηθει αυτο που θα πω,προτεινεται για χρηση και για γυναικες που κατα κυριο λογο εχουν μικροτερο υψος και δυναμεις απο εναν αντρα. 75 αλογα για να κινηθεις ικανοποιητικα παντου,χαμηλο υψος σελας και μικρο (για την κατηγορια) βαρος
  7. Κουλα μ'ακους?Πολυ κωλοπαιδο ο Φρενατι Η ποινη των δυο αγωνιστικων μου φαινεται λογικη,εως και μικρη.
  8. Μπορεις να πας και στο nxr,που ειναι το επομενο μοντελο απο το 1100 αν εισαι ευχαριστημενος απο αυτο που εχεις. Μετα οι επιλογες ειναι πολλες και μονο με δοκιμη μπορεις τελικα να αποφασισεις τι σου ταιριαζει και τι οχι. Εγω 99% θα παω σε x-803 ultra carbon.
  9. Αν αφησουμε το υψος στην ακρη,ποια θα ηταν τα μηχανακια που θα ζηλευες να εχεις στο γκαραζ σου?
  10. Η χρηση θα ειναι μονο πηγαινε-ελα στη δουλεια? Αν ναι....παρε ενα μικρο αυτοκινητο,ουτε θα βρεχεσαι το χειμωνα και θα σου βγει και πιο οικονομικο απο αποψης σερβις,αναλωσιμων και καταναλωσης. Αν το θες επειδη βαρεθηκες το Ζ και θες μια αναβαθμιση παω πασο. Τελικα κανεις καγκουριες η οχι ? Δεν καταλαβα
  11. Για το φιλτρο αερα που το ξερω συγκεκριμενα απο πολλους και για λαδια της αρεσκειας μας (με την προυποθεση οτι καλυπτουν τις απαιτησεις της μοτοσυκλετας) δεν υπαρχει κανενα θεμα. Απ τα συνεργεια τουλαχιστον....γιατι αν καπου,καποτε συμβει τιποτα και στα μασανε οι χαρτογιακαδες λογω ενος φιλτρου αερα που ηταν aftermarket και μαλιστα καλυτερο απο αποψης φιλτραρισματος απο το μαμα,τοτε δεν γνωριζω. Οποιος καει με το χυλο φυσασει και το γιαουρτι ε?
  12. Για αντιπροσωπεια θεωρω οτι οι τιμες ειναι φυσιολογικες,ας μην ξεχναμε οτι τα συνεργεια εκει δεν ειναι οπως τα συνεργεια που ξερουμε....εδω παιζουν εργατοωρες. Βεβαια οι τιμες αυτες ειναι τσιμπημενες για την δουλεια που κανουν αλλα....ειναι ενα αναγκαιο κακο για οσο υπαρχει η εγγυηση. Την επομενη φορα,παρε μονος σου το λαδι που θες,ενα φιλτρο αερα aftermarket που πλενεται και τοποθετειται ξανα και πηγαινε τους τα,για τακακια επειδη "χτυπανε' ολες οι αντιπροσωπειες καλυτερα να τα αλλαξεις εξω σε οποιο συνεργειο εμπιστευεσαι. Το σερβις των 10κ στο δικο μου κοστιζει 190-200 με λαδια,φιλτρα,υγρα φρενων συμφωνα με τον τιμοκαταλογο. Το sv απαιτει αλλγη λαδιων καθε 6κ?
  13. Μαζι με τις πινακιδες θα καταθετεις τροχους και μοτερ για να σιγουρευτουν οτι δεν θα το μετακινησεις αρα να εχεις απαλλαγη απο ασφαλιση Τι αλλο θα δουμε ρε πστ μου...
  14. Πολυχρονος,ευτυχισμενος και ορθιος παντα!!
  15. Αυτο θα στο πει ο φανοποιος σου,βλεπω οτι ειναι ματ το χρωμα και δεν γνωριζω αν ειναι ευκολοτερο η οχι να βαψει τοπικα κατι και να φαινεται ενιαιο σαν αποτελεσμα. Το ιδανικο θα ειναι να βαφτει ολο.