GeorStrat

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4676
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    32

GeorStrat last won the day on December 22 2019

GeorStrat had the most liked content!

Πόντοι

5263 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος GeorStrat

  • Κλάση
    Καλός μόνο με τον καλό....
  • Γενέθλια 03/02/85

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Καπου αλλου...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    astrea

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA-10 PLUS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Εξ Αρ Χιλιαρ

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9355 προβολές προφίλ
  1. Γιατι να μην βαλεις s22 στα 270? Θεωρω αστειο το ποσο της διαφορας για να πας στο επομενο μοντελο.
  2. Μετα το επιτυχημενο περσινο ταξιδι στην Τσεχια για την παρακολουθηση του motogp,μας μπηκε η ιδεα για αλλο ενα φετος. Κατα την επιστροφη απο Τσεχια περασαμε απο το red bull ring και πραγματικα μειναμε μλκς απο το περιβαλλον,την χαραξη και γενικα την σειρα-καθαριοτητα-ταξη-προσοχη στη λεπτομερια. Ξεραμε ηδη που θα ηταν το επομενο ταξιδι.... Μιας και ο καιρος δεν ειναι για πολλες εξορμησεις....ειπαμε να καταστρωσουμε ενα πλανο. Σε πρωτη φαση....τα ατομα απο 4,εχουν γινει 7 (παιζουν καναδυο πιστολια ).....ξερω ειναι πολλα και ισως δεν το ευχαριστηθουμε οσο θα μπορουσαμε αλλα τοσοι ειμαστε. Οι συνολικες μερες μαζι με πηγαινελα καραβιου ειναι 9-10 μαξξξ. Το πλανο εχει ως εξης, Πατρα-Βενετια και απο κει καρφι Αυστρια. Η επιστροφη θα ειναι αρκετα πιο διασκεδαστικη και ενδιαφερουσα,με περασμα απο Grossglockner. Timmelsjoch, umbrail pass ,albula pass, san bernardino pass ,saint moritz , strada della forra και επιστροφη προς Ανκονα. Θα θελα να συμπεριλαβω και furka pass αλλα μαλλον βγαινουμε εκτος προγραμματος......την επομενη φορα. Αν υπαρχει κατι που θεωρειτε οτι αξιζει να δουμε η να μην χασουμε....σας ακουω.
  3. Που εισαι εσυυυυ ? Τα λεμε σε κανα Σ.Ε.Χ.
  4. Welcome back !! Καλη αποθεραπεια και μπραβο για την εσωτερικη και εξωτερικη δυναμη.Το βουνο ειναι κατι το μαγικο,αρκει να ξερεις τους κινδυνους....οι μικρες ταχυτητες ναι μεν δεν ειναι τοσο επικινδυνες οσο στην ασφαλτο ομως το τεραιν κρυβει αλλους κινδυνους,πετρες,βραχια κ.α Ξεκινα σιγα σιγα με καποιο διχρονακι 125-200 που ειναι πολυ ελαφρια και μανιτζεβελα και βλεπεις την πορεια αν χρειαστει να πας σε παραπανω.
  5. Γιωργαρε το προγραμμα που ειχες περασει στη μαμα ecu δεν σε καλυπτε? Απο ηχο δεν ρωταω, με αυτη την καταβοθρα αερα ......θα σου παιρνει τα μυαλα σε καθε ανοιγμα
  6. Χρονια πολλα σε ολους Γιαννηδες και ειδικα σε δυο απ τα καλυτερα παιδια που εχω γνωρισει εδω μεσα....ξινογκουκυ κερνατε
  7. Καλως ηρθες και καλη χρονια. Αστους να λενε.....παρε αυτο που σου αρεσει και σε γεμιζει ,εσυ θα το καβαλας,εσυ θα το πληρωσεις Εντελως εγκυκλοπαιδικα....οι φιλοι τι οδηγουν?
  8. Χρονια πολλα και καλη Χρονια σε ολους! Υγεια,πολλα χαμογελα και δυναμη θα μας ευχηθω !!
  9. Παιζει να το βαλουμε στο transalp του αδερφου.
  10. Η απαντηση ειναι οτι προσπαθω, χωρις ιδιαιτερη επιτυχια παντα
  11. Τραβηγμενη λιγο νωριτερα,στην διασταυρωση προς passo giau εν μεσω ομιχλης μετα απο ενα συντομο μπανακι Κλεισαμε 2 χρονακια...
  12. Αυτο το εκαναν και στα eu4 μοντελα ,απο 17+ ....αλλα οριστικη λυση δεν εδωσε στο θεμα,μονο με βαρυτερα αντιβαρα υπαρχει αισθητη διαφορα. Φυσικα καθε βελτιωση καλοδεχουμενη
  13. Δικο σου-γνωστου σου? Ψαχνει φιλος για ενα τετοιο.
  14. Αυτος ο κωλος δεν βλεπεται ουτε με "τσιγαρο"....
  15. Εχουν διαφορετικα λουκια αυτα που προοριζονται για front σε σχεση με αυτα που ειναι για rear. Αν παρατηρησεις τα κεντρικα λουκια του front εχουν την ταση να απομακρυνονται μεταξυ τους ενω του rear να συναντιουνται αν μπορω να το εξηγησω σωστα.