GeorStrat

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4141
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

GeorStrat last won the day on May 26

GeorStrat had the most liked content!

Πόντοι

4130 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος GeorStrat

  • Κλάση
    Καλός μόνο με τον καλό....
  • Γενέθλια 03/02/85

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Καπου αλλου...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    S3R,astrea

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA-10 PLUS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Εξ Αρ Χιλιαρ

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4019 προβολές προφίλ
  1. Γιωργη και Γιαννη.....ενας (και ο κυριοτερος) λογος που εχω κανει πισω αρκετες φορες και εχω μετανιωσει να το δωσω ειναι οτι φοβαμαι μην ξενερωσω.... Θελω κατι ευελικτο,ελαφρυ,μανιτζεβελο....η αληθεια ειναι οτι την εχω καταβρει με το triplaki μου. Χειμερινα ταξιδια δεν παιζουν,εκτος απο καμμια κυραιακατικη ηλιολουστη βολτα,δικαβαλα και φορτωματα για μεγαλες αποστασεις επισης . Τα εχω οδηγησει κι εγω αυτα που κοιταζω εκτος του multi και μου αρεσε περισσοτερο το 1190 (λογικο),αλλα η λογικη λεει στα 10 χιλ. που ειναι το ταβανι να κοιταξω καινουργιο να ησυχασω. Η σπορ αισθηση που λες ειναι ο λογος που μ'αρεσει να οδηγαω....δεν θα θελα κατι απλα να μετακινουμαι,γι αυτο εχω το παπι. Με κοβω στο τελος για 765
  2. Το 1190 το εχω οδηγησει και μου εκανε μεγαλη εντυπωση η κατευθυντηκοτητα του,multi δεν εχω οδηγησει. Και το tracer το εχω οδηγησει,αρκετα καλο με μελανο σημειο την αποκριση του γκαζιου στο ασε πατα στον λιγο χρονο που το δοκιμασα. Το smt απ την αλλη,καλο χρυσο και αγιο,αλλα με τα λεφτα που θελουν για μτχ 5ετιας++ παιρνω κουτα tracer. Tiger sport ειναι μια επιλογη αλλα ελεγα να δοκιμασω και κατι αλλο εκτος απο Τ. Ο τιτλος γι αυτo αναφερεται σε ΟΝ-off.....με εμφαση το on road χωρις απαιτησεις για χωμα.
  3. Τον τελευταιο καιρο σκεφτομαι την αλλαγη του triple με κατι πιο ανετο,εχει μπει αγγελια....ενδιαφερον υπαρχει αρκετο ομως το κολλημα ειμαι εγω . Πανω που το αποφασιζω το μετανιωνω και απ την αλλη το λυπαμαι να το δωσω,μετα το προσφατο ταξιδι στο εξωτερικο κιολας το ερωτευτηκα ξανα. Θα ηθελα μια αλλαγη αλλα φοβαμαι μην ξενερωσω.... Οι επιλογες ειναι tracer καινουργιο,multi 1200 μτχ,adv 1190 μτχ....θα ηθελα πολυ s1000xr αλλα ειναι εκτος οικονομικων οριων. Νομιζω το tracer καλυπτυει αυτα που θελω...δυνατο,ευελικτο,ελαφρυ .Το multi και το adv ειναι πιο ογκωδη και ισως με δυσκολεψουν λιγακι λογω σωματοτυπου (1.75-70 κιλα) Οποιαδηποτε γνωμη και προταση δεκτη....κουβεντα να γινεται.
  4. Τι κινησεις θα κανει δηλαδη η αντιπροσωπεια?
  5. Με την ιδια λογικη καθε βδομαδα λαδια,καθε δυο λαστιχα και καθε τρεις φρεσκαρισμα στη βαφη του...... Αλλο η βελτιωση ενος οχηματος για το δικο σου γουστο και αλλο η ασκοπη αλλαγη αναλωσιμων για την ψευδαισθηση οτι το "εργαλειο" σου ειναι πενα και καλυτερο απ'ολα. Νομιζω ξεχωριζει η τρελα που λες απο την ανουσια υπερβολη Φιλικα ολα τα παραπανω και για να μην παρεξηγηθω ο καθενας κανει οτι νομιζει με την περιουσια του.
  6. Δικο σου ειναι και το κανεις οτι θες.....αλλα υπερβαλλεις,πολυ.....δεν το δουλευεις στο rally-dakar φανταζομαι το μηχανακι
  7. Αντε και στις επομενες!! Καιρου επιτρεποντος βεβαια οπως το παει
  8. Δεν το κανω για λογους οικονομιας το ταξιδι στην εθνικη με αυτα τα χιλιομετρα αλλα λογω ανεμοκαλυψης . Λογικο θεωρω σε παρατεταμενες πορειες με 160-180+ το λαστιχο να χανει την κορωνα του Μολις ειδα και το βιβλιαρακι που κραταω εκτος του βιβλιου σερβις που σημειωνω οτι εργασιες γινονται στο μηχανακι....μπηκαν 2/4/16 στα 20180 και τωρα εχω 30750.
  9. Καλοταξιδο και να το ευχαριστηθεις οπως θες!!!
  10. Οχι....1000 δεν ειναι σιγουρα,περυσι το καλοκαιρι που ανεβηκα στην Πανελληνια εκανα 1600 σε 4 μερες και αλλα 1300 φετος σε 4 μερες που πηγα Μουτζελο. Ολα τα υπολοιπα ειναι εκδρομες και ταξιδακια στους 14 μηνες που τα φοραω. Μια χαρα εχω περασει και τις 3500 και ειδικα τις 7000 ++ rpm που ομορφαινει ακομα πιο πολυ ο ηχος ,εθνικη παιζει στα 120-140 και επαρχιακο οσο μπορω ,στις δυο πιο μεγαλες βολτες που προανεφερα ημουν με μπαγκαζια και με ελαχιστα αυξημενες πιεσεις (+1) Οι προτεινομενες πιεσεις συμφωνα με το manual ειναι 34/42 ,ομως απο προτροπη του λαστιχα τα δουλευω 33/36.
  11. Το μηχανακι ειναι triumph street triple και εχουν κατι λιιγοτερο απο 10000 ( θα δω με ακριβεια ποσα) χιλιομετρα απο περυσι το Πασχα που τα εβαλα. Η χρηση οπως ειπα ειναι μικτη με εθνικη και επαρχιακο,δεν εχει μπει πιστα,δεν εχει πιεστει ακραια ....μερικες χαζοπαντες στους σαπουνοδρομους μας και εκει οχι παντα αφου γατζωνει και σουζαρει. Απολυτα ευχαριστημενος σε σχεση με τα rosso 2 που φοραγε πριν. Οι πιεσεις που δουλευουν απο την ημερα τοποθετησης ειναι 33-36.
  12. Μπροστινο S21 (τα σημαδια που φαινονται σαν βαθουλωματα ηταν κατι πετραδακια που τα αφαιρεσα για να καθαρισει το λαστιχο και να βγει καθαρη η φωτο,υποθετω πως ηταν ζεστο το λαστιχο οταν το παρκαρα και ακουμπουσε σε αυτα τα σημεια με το εδαφος) Πισω S21 Η γραμμη για την οποια εγινε λογος πιο πανω φαινεται ελαχιστα και σε μενα κα ιστα δυο λαστιχα.
  13. Μετραω σχεδον 10000 χιλιομετρα με τα λαστιχα,χρηση μικτη.....και εθνικη και επαρχιακο και δεν τα προσεχω ιδιαιτερα....οταν μου ερθει θα την κανω τη μλκια μου . Πιεσεις 33-36,μεγαλες ενδειξεις φθορας δεν εχω παρατηρησει ουτε ιδιαιτερη πτωση αποδοσης οπως ειδα προσφατα και στο εξωτερικο που βγηκα και εστριψε οσο μπορουσαν τα κουλα μου χερια και φορτωμενος με δυο σακους στα ορια της ασφαλειας ενος αγνωστου οδικου δικτυου. Πιστευω θα με βγαλουν ανετα αλλα 6000 ++ χιλιομετρα και θα μπουν τα ιδια οταν ερθει η ωρα. (κιλα μοτο μαζι με μενα γυρω στα 240) Θα βαλω και φωτο φωτο καποια στιγμη.