timoleon1987

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    117
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

56 Excellent

Σχετικά με το μέλος timoleon1987

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gladius
  1. όπως ανέλυσαν και πιό πάνω οι βαλβίδες δεν κινδυνευουν να χτυπηθούν απο λάθος διάκενο.αλλά με λάθος χρονισμό Στα κοκοράκια όσο μεγαλώνει το διάκενο τόσο μειώνεται η πίεση που θα ασκήσει το αμύγδαλο του εκκεντροφόρου οπότε θα ανοίξει λιγότερο η βαλβίδα, συνεπώς θα λιγότερη εισαγωγή εξαγωγή.όσο μεγαλώνει το διάκενο επίσης ακούγεται πιο έντονο το χτύπημα του αμύγδαλου στα κοκοράκια. διότι όταν έρθει σε επαφή με το αμύγδαλο το χτυπάει απο μεγαλύτερη απόσταση οπότε πιό δυνατό θόρυβο.. όταν μετράς το διάκενο στις βαλβίδες σου είναι ήδη στην άνω θέση, κλειστές και οι δύο, λόγο των ελατηρίων , δηλαδή πατάνε στις έδρες τους. οπότε το διάκενο δεν επηρεάζει το πόσο θα ανέβουν αλλά πόσο θα τις πιέσει το αμύγδαλο να κατέβουν. Τέλος σε ένα τέτοιο μοτέρ με τόσα χλμ Όχι να μη νιώθεις τύψεις ,διότι όπως σε ρώτησαν πιο πάνω, τι επισκευές έχουν γίνει ως τώρα; απο ότι λές με μεγαλύτερο διάκενο κοπανάει αλλά δουλεύει με το σωστό διάκενο μικρότερο, δεν κοπανάει αλλά δεν δουλέυει καλά αναλογιζόμενος τα χλμ που έχει το μηχανάκι ,,, θα μπορούσε να οφειλόταν 1 σε ελλατήρια βαλβίδων και σε πολύ πιθανόν σε πεσμένη απόδοση τρόμπας λαδιού απο τα χλμ. τέλος όλες οι φθορές αυτές μπορούν να οδηγήσουν σε φθορά σε βαλβίδες και σε οδηγούς βαλβίδων και να αργούν να επιστρέψουν οι βαλβίδες στις έδρες, εξού και όταν έχεις μεγαλύτερο διάκενο διανύουν μικρότερη απόσταση και δουλεύει(μπορεί να μην φτάνουν στο σημείο που κολάνε)
  2. καλησπέρα Για αρχή ξέρω ότι είναι άκυρο με αυτά που κοιτάς, αλλά είχες σιγουρα καλά ρυθμισμένο καθαρισμένο καρμπυρατερ πέρυσι που λες? διότι αν είναι σωστά δεν γίνεται να σου ανεβάσει τόσες στροφές απο μόνη της η ηλεκτρονική,πρέπει να έχει πιο πλούσιο μίγμα για να μπορέσει, εκτός αν είχες πρόβλημα και αυξανες το μίγμα για να δουλευει η μηχανή, Ηλεκτρονική μόνο 25€ καλή φάση... Υποφέρουν στις ηλεκτρονικές αυτά τα μηχανάκια, είχα 3 ΝΧ250 και ένα ΑΧ του θείου μου.. η καλύτερη λύση κατ εμε, είναι η μαμά ηλεκτρονική ή η επισκευή της σε ηλεκτρονικό, το έκανε ο ξάδερφός μου, ξανακολάνε τις επαφες της ηλεκτρονικής και αντικαθιστούν αν χρειαστεί κάποιο εξάρτημα.. είσαι σίγουρος πως αναφέρεσαι σε ηλεκτρονική και όχι ανορθωτη? διότι αυτά που αναφέρεις με τις τάσεις έχουν να κάνουν κυρίως με πηνία και ανορθωτή
  3. Δεν εννοουσα να ειναι ειναι στραβος ο αξονας αλλα μηπως η ευθυγράμμιση του μεσα απο τον αξονα της πισω ροδας ή του αξονα του ψαλιδιου να εχει αποκλιση καποιων μοιρων.. Εκανες πολυ ωραια δουλεια Δημητρη Μπράβο!!
  4. πολύ ωραία δουλειά Δημήτρη! Να θέσω όμως τις απορίες μου στην ακρίβεια του οργάνου.. Την απόκλιση 0,5χιλιωστων πως την μέτρησες; Κατα την γνώμη μου εμπλέκονται πολύ άξονες , οι οποίοι μπορούν να επηρεάσουν πολύ την ακρίβεια της μέτρησης. Πως ελέγχεις ότι οι πρόσθετοι άξονες είναι απόλυτα κάθετοι μεταξύ τους; διότι μια απόκλιση 5μοιρών σε κάθε αξονα (όχι εύκολα διακριτή με γυμνό μάτι) αλλά σε μια απόσταση 15 εκκατοστών (όπως περίπου η προέκταση των αξόνων σου) δημιουργούν μια διαφορά ανάμεσα σε δυο παραλληλες ευθείες μισό εκκατοστό. αν έχει και ο επόμενος άξονας 5 μοίρες η διαφορά γίνεται 1 εκκατοστό.. και όλα αυτά απο την μια πλευρά.. επειδή το πρόβλημα αυτό το αντιμετώπισα και εγώ ποιο αξιόπιστο μου φαίνονταν να σημαδεύω το κέντρο της βίδας στο λαμάκι οδηγό
  5. γενικά είχε θέμα με τις αναθυμιάσεις..ψιλομπούκοναν και ανέβαινε η πιεση με αποτέλεσμα να πέταγε λάδια στην κεφαλή λόγω αυξημένης πίεσης.. επίσης είχα πετύχει έναν μηχανικό στο κτεο.. και του έλεγα το θέμα με τα λάδια στην κεφαλή που όπου το μπάλωνε πέταγε απο αλλού, και μου είπε το εξής που μου φάνηκε σωστό.. το μοτέρ είναι ίδιο με το dr με αλλαγές στην καμπάνα και στην κεφαλή.. η καμπάνα είναι ποιο μεγάλη για λιγότερους κραδασμούς , συνεπώς έχει μικρότερη χωρητικότητα απο ότι του dr αλλά το κάρτερ έγραφε το ίδιο νούμερο.. τεσπα.. έβαζα 200ml λιγότερο λάδι και δεν μου ξαναδάκρυσε.. δεν ξέρω αν δάκρυσε ο επόμενος ιδιοκτήτης απο την κίνηση μου αυτη... πολύ μου άρεσε αυτή η μηχανή.. αρκετά δυνατη και οικονομική σε κατανάλωση...
  6. συνεπώς στο κάνει η τρίτη; εννοείς πορεία και ακούγεται συνέχεια το σφύριγμα; αν ναι εμένα μου το έκανε το freewind στην τρίτη, δεν έδωσα ποτέ βάση διότι το μηχανάκι είχε 80000χλμ και το εμπιστευόμουν δεν χειροτέρευε οήχος , στη δικιά μου περίπτωση πιστευω ότι ήταν λόγω ότι η 3 ήταν η πιο συχνά χρησιμοποιημένη ταχύτητα.. μέχρι κάποια χλμ την είχα μέσα στην πόλη έπαιζε πολύ σε επαρχιακες οδούς στροφιλίκια θυμάμαι την είχα συχνα... έχουν περασει και 5 χρόνια απο τότε
  7. Πιστεύω ότι πιό πιθανό είναι να έχεις θέμα στην τροφοδοσία καυσίμου, όταν σου δημιουργεί το πρόβλημα αφαίρεσε το μπουζί και δες το χρώμα του, αν είναι βρεγμένο βενζίνη την ώρα που το βγάζεις, τι χρώμα έχει, αυτό καθορίζει το μίγμα σου, αν είναι πολύ πλούσιο σε καυσιμο, η φτωχό η ακόμα αν εχει λάδια επάνω του απο εσωτερική απώλεια(καει λάδια που λέμε) δες την παρακάτω δημοσίευση
  8. μήπως παραπερνάει όμως βενζίνη... Το μπουζί σου τι χρώμα έχει; μήπως είναι μαυρο; ανάλογα με το χρώμα του μπουζί μπορείς να καταλάβεις αν είναι στεγνό το μίγμα ή πολύ πλούσιο.. ή λαδομένο! απο τη στιγμή που λές ότι το μπουζί είχε δύναμη αλλά λίγα ξεκινήματα μετά έγινε αδύναμο.. πιθανόν στον καθαρισμό κατι δεν έγινε η δε ρυθμίστηκε σωστά.. πχ βίδα του μιγματος.. φλοτερ.. σκουπιδάκια ...
  9. Δε θα μπορούσα να σου προτείνω ποτέ μηχανικό.. διότι και εγώ σε καλούς υποτίθεται πήγαινα ,μέσω γνωστών τους--φίλων πήγαινα.. και κόντευα να παίξω ξύλο.. σε καταλαβαίνω πολύ καλά... εχω υπάρξει παθών απο συνεργεία... πλεον ουτε αντιπροσωπίες ούτε τίποτα DIY αν μπορείς θα γλιτώσεις χρόνο και χρήμα..
  10. εντάξει respect!!!! είχα bros 400 και πάντα χάζευα τα vfr 400.. μονομπρατσο... v κινητήρας χωρίς σκορτσαρίσματα.. πλαίσιο αλουμινένιο.. πολύ μπροστά η μηχανή και ποιοτικά και τεχνολογικά... τις πληροφορίες που παραθεσες για το VFR δεν τις γνώριζα, αλλά είναι πραγματικά εντυπωσιακές!!
  11. ωπ τώρα το είδα, freewind εχεις? αν δεν έχεις ήδη, βάλε οπωσδήποτε λαμάκι στην τσιμούχα του μπροστινού γραναζιού,το είχα πάρει απο την αντιπροσωπεία σαν έξτρα επειδή ηταν κατασκευαστικό κουσούρι να την πετάει κάποια στιγμή ακόμα και καινούρια... και πατάς τα λάδια με πίσω τροχό, παθών, παρολίγον απών... ανορθωτή είχε αλλαγμένο και το δικό μου.. είχα περάσει πολλά με αυτό το μηχανάκι,,, το γούσταρα αλλά είχε τα ψιλοκουσούρια του.. και κάποια στιγμή με είχε προδώσει το διακοπτάκη του συμπλέκτη (μανέτας) και δεν έπαιρνε μπροστά(είχε 80000χλμ) λάδια χάνει απο την κεφαλή;
  12. φαντάζομαι μεχρι τώρα θα έχεις λύσει το πρόβλημα, εμένα μου ακούγεται σαν ανορθωτής, τα πηνία αν είχαν πρόβλημα δε θα σε άφηναν να κάνεις τόσα χλμ απόσταση, θα ξελίγωνες τη μπαταρία και μετα γιοκ.. ο ανορθωτής όμως μου έχει συμβεί σε Honda NX 250 που είχα να μου αχρηστευει την μπαταρία να μην την φορτίζει, όμως την έσπρωχνα και έπαιρνε κανονικά μεχρι να αλλάξω ανορθωτή στην πορεία.. η ακροδέκτες της μπαταρίας επίσης μπορεί να είναι ύποπτοι για τέτοιες συμπεριφορές... απο χαλαρή επαφή υποψιάζομαι ότι είχε χαλάσει ο ανορθωτής.. σε ένα ταξίδι .. παρατήρησα ότι τα φλάς στην εθνική δεν άναβοσβηναν φυσιολογικά και όταν την έσβησα στο βενζινάδικο.. δεν ξαναπήρε.. την έβαλα μπρός σπρώχνωντας και μέσα στη μέρα εντόπισα τους χαλαρούς ακροδέκτες.. δούλεψε για λίγο καιρό και μου κάηκε ο ανορθωτής(δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο)
  13. Αφού το πρωί η μηχανή πήρε σημαίνει ότι μετά απο ώρες που καθόταν το βράδυ , δεν είχε χάσει ρεύμα, με μια βόλτα δύσκολα να πέθανε η μπαταρία, πιο πιθανό είναι dimitris_nik ο ανορθωτής να σου χάλασε την μπαταρια η να στην ξεφόρτησε παρά το αντίθετο. έτσι και εδώ και σε συνδυασμό με καμμένη ασφάλεια στο παρελθόν, μήπως έχεις κάπου βραχυκύκλωμα η διαρροή ή ετοιμοθάνατο ανορθωτή, πάντως σε honda bros που είχα , με μπαταρία καινούρια ούτε έτους, δυο φορές τα είχε κλάσει χωρίς λόγο η μπαταρία, τη μια ήμουν στη σχολή, (φοιτητής τότε ) και είχε βρέξει καρέκλες και όταν λέω τα έκλασε ούτε μιζιά.. και άλλη μια πρωι έξω απο το σπίτι.. και τις δυο φορές τη φόρτισα και την κράτησα δυο χρόνια τη μπαταρία.. μετά έδωσα τη μηχανη
  14. Χρήστο έχουμε νεότερα;
  15. Χρήστο καλησπέρα Μιας και έχω παρόμοια μηχανή με εσένα έχω να σου πώ τα εξής Είναι κάτι το οποίο μου το έχει κάνει απο τους πρώτους μήνες και εμένα. έχοντας το kill switch ετοιμο για να πάρει μπροστά πατάς μίζα και γυρνάει χωρίς να παίρνει. όπως περίπου ανέφερες ανάβουν τα φώτα και λοιπα αλλά δεν ακούγεται η τρόμπα βενζίνης ούτε ο δείκτης στροφών κάνει την συνηθισμένη περα δώθε κίνηση. Αν παρατηρήσεις όταν έχεις αυτά τα συμπτώματα σου έχει ανάψει ένα κόκκινο λαμπάκι FI = fault indicator Αυτό σημαίνει ότι τα διαγνωστικά τεστ δεν ήταν επιτυχή και για αυτό αναψε η ένδειξη όσες φορές και να πατήσεις τη μίζα δεν θα πάρει.. επίσης και το kill switch να ανοιγοκλήσεις δε βοηθάει, Στην δικιά μου πρέπει να γυρίσω το κλειδί off---on θα ξανακάνει τα τέστ και πάντα θα δουλέψει μετά απο 5 χρόνια. Καλά έκανες και πήρες καινούρια μηχανή .έχω αλλαξει 12 μηχανές και έμαθα ότι τα μεταχειρισμένα είναι ωρολογιακές βόμβες. 5 χρόνια την έχω δεν έχω πάει ούτε μία φορα συνεργείο..ακόμα και τα πρώτα 2 χρόνια που είχε εγγύηση Κάνω όλα τα σερβις μόνος μου . αυτό είναι και το ωραίο με το καινούριο.. θέλει μόνο τα προληπτικά και απαραίτητα