Powerman

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    770
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Powerman last won the day on December 15 2009

Powerman had the most liked content!

Πόντοι

-213

Σχετικά με το μέλος Powerman

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 04/04/95

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    nikogiorgos@hotmail.com
  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Σούζες,πάντες,

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KX 85

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1633 προβολές προφίλ
  1. Αλλαξε μαστορα φιλε το βελακι παντα κοιταει προς τα κατω.
  2. Εννοειται οτι του πουλανε χωρις λαδια,σιγα μην τους πουλανε και με βενζινη στο καρμπυρατερ.
  3. Και με μαμα καρμπυρατερ μπορεις να το πειραξεις,απλα θα ειναι πιο αργο και πιο οικονομικο απο οτι με ενα 24αρη η 26αρη.Καλα αυτο που μπερδεψες την μπιελα με την διαδρομη δεν το σχολιαζω καν.Ακτινα εννοει την διαμετρο του πιστονιου απλα αυτος χρησιμοποιει ακτινα δεν ξερω γιατι μπορει να βρηκε κανενα τυπο σε κανενα βιβλιο μαθηματικων.Νομιζω ειναι λογικο ενα τριγωνικος στροφαλος να ειναι πιο ελαφρυς απο εναν στρογγυλο εφοσον ειναι ιδιοι μονο που στον εναν λειπει υλικο.Λογο ελλειψης λαδιων κολλαει το πιστονι και δεν βαραει μπιελα,μπιελα βαραει ουτως η αλλως μετα απο καποια χιλιομετρα,ειδικα αν βαζεις λαδια απο τα lidl
  4. Μαυρο ματ με ροζ ζαντες σκοτωνει!
  5. Mε το μηχανακι που πηγες και πηρες,δεν μου φαινεται εξωπραγματικο.
  6. Απο μαμα το astrea εχει πιο σκληρες ταχυτητες,και μου φαινεται λογικο αν παρατηρησεις την κατασκευη του επιλογεα του astrea και τον επιλογεα του innova θα καταλαβεις αλλα εχουν και 5-6 χρονια διαφορα,σε αυτον τον τομεα υπερτερει το innova. Μα ουτε το innova θα παθει το παραμικρο αμα το πηγαινεις συνεχεια τερμα,για τον απλουστατο λογο οτι το innova εχει κοφτη.Και κοφτη να μην εχει,εχει μαρκια 4η και μπορεις να κανεις πιο ανετα διαδρομες και πιο γρηγορα.Λαδι απο μαμα δεν καινε τα καρμπυρατερατα δεν στεκει αυτο,αμα εχει 35-40κ χλμ μπορει,αλλα και παλι ειναι λογικα,και τα astrea ξεκινανε να καινε λαδι καπου εκει,αν και τα πιο πολλα astrea εχουν φαει σιγουρα ενα ρεκτιφιε.Καρμπυρατερατο και ιντζεκσιον ειναι ακριβως τα ιδια μοτερ αν εξαιρεσεις τους αισθητηρες.Θελω να σου πω οτι στα ιδια χλμ ενα innova θα χτυπαει πιο λιγο απο ενα astrea,λογο καλυτερης λιπανσης. Εσυ μπερδευτηκες,εννοει οτι αστοχια παρουσιαζει τεντωτηρας καδενας που ειναι στα innova πανω στον κυλινδρο,που αντιστοιχως στα astrea ειναι στον κυλινδρο.Αυτη ειναι η λογικη που εχουν μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου,δηλαδη να εχουν τεντωτηρα στον κυλινδρο και οχι στα καρτερ.Και σε αυτον τον τομεα ειναι καλυτερο το innova,απλα μολις ακουσεις κατι να χτυπαει πρεπει να τον ελενξεις κατευθειαν και οχι να το αφησεις μεχρι να σπασει και να πεις<Αα τα innova σπανε>.Απλα ο τεντωτηρας στον κυλινδρο ειναι καλυτερος απο πολλες αποψεις,αλλα θελει και συντηρηση,ενω στα astrea πολυ δυσκολα να παθει κατι,και αυτο μονο σε φτιαγμενα
  7. Φιλε το το κλατσ κλουτσ που λες για το innova ξερεις γιατι ειναι??Ειναι επειδη ειναι ΠΟΛΥΥΥ πιο μαλακο και παιρνει πολυ πιο ανετα τις ταχυτητες.Διαφωνει κανεις με αυτο?Σε θεμα αντοχη δεν μπορει να το πεις κανεις με σιγουρια γιατι ουτε τα astrea ουτε το innova κουρευον σασμαν.Και που λες για ταξιδια,τι μεση ταχυτητα εχει ενα innova με την θεομακρη 4η και τι ενα astrea.Η διαφορα ειναι χαοτικια.Με το innova βαζεις 4η και πας ρελαντι με 80+χλμ χωρις καν να το ζοριζεις ενα το astrea ζοριζεται πολυ αυτο θελω να πω.Θα μου πεις εχουν και 25 κυβικα διαφορα.Εγω με innova εχω κανει πορεια 60χλμ δικαβαλια πολυ ανετα και πολυ γρηγορα.
  8. Φιλε το οτι δουλευει χωρις λαδι αυτο το ξερω αλλα τι σημασια εχει να τεσταρεις στα ορια ειναι μηχανακι??Αυτο που λες με την καδενα ισχυει,αλλα ποσο γκαβος πρεπει να εισαι για να εχεις ενα μηχανακι που να χτυπαει τακ τακ τακ συνεχεια και να μην το πας σε μηχανικο να το δει?Αμα τρεχεις με σπασμενο τεντωτηρα παει το διαλυσες το μηχανακι.Το astrea δεν εχει τετοιο θεμα γιατι εχει τον τεντωτηρα απο την μεσα πλευρα του κυλινδρο.Για δες ομως,ποιο μηχανακι εχει πιο αθορυβη λειτουργια,ενα astrea η ενα innova.Το innova το μονο που ακουγεται ειναι ενα απαλο ρελαντι στο astrea ολο και κατι θα χτυπαει λιγο και ειναι λογικο.Το θεμα ειναι να τα συντηρεις σωστα και τα δυο στην ωρα που πρεπει με τα λαδια τους και τα φιλτρα τους.Το οτι το astrea ειναι πιο σκληρο μηχανακι ειναι αληθεια αλλα τι να το κανεις,να το εχεις για να πηγαινεις στα βουνα??Το innova ειναι πολυ μπροστα το μοτερ σαν κατασκετη για αυτο αλλωστε η honda το αντικαταστησε με το supra ,ειναι σαν να μου λες οτι τα ibiza του 2000 ειναι πιο καλο απο το ibiza 1400 turbo-compressor ναι δεν ειναι ειναι σκυλια αλλα το ενα στα 1400 κυβικα βγαζει 70 αλογα και το 170 ποιο το νοημα λοιπον οι κινητηρες καθε χρονο εξελισσονται αμα δεις ενα astrea το οποια εχει κανει πολλα χιλιομετρα θα δεις σιγουρα λαδια να σταζουν απο κεφαλη κυλινδρο και καρτερ ενω ενα innova οσο σκισιμο και να φαει ποτε δεν θα δεις λαδι απο που πουθενα και αυτο γιατι ειναι πολυ σωστα μελετημα τα εξαρτηματα του
  9. Λοιπον ακουστε να δειτε ...................... μπορειτε να την τεκμηριωνετε κιολας οχι να γραφετε κατι και μετα να αλλαζετε θεμα οκ?? Πες μου τωρα εσυ που ειναι μπροστα το astrea σε σχεση με το innova???Σε θεμα λιπανσης??Σε θεμα δυναμης?Σε θεμα σασμαν??Και μην μου πεις οτι το innova βαραει μπιελα στα 35κ γιατι με το innova μπορεις να κανεις μια πορεια 50-60χλμ ανετα λογο μακριας 4ης ενω με το astrea μολις κανεις 15χλμ εισαι ολοπιαστος και το μοτερ βραζει
  10. Ελπιζω να το λες για πλακα αυτο,εγω ειμαι επιθετικος??Δες τι μου εχουν γραψει μεχρι στιγμης!!Βρες μου ενα δικο μου ποστ που να γραφω κατι παρομοιο!!!!
  11. Ωραια πες οτι δεν καταλαβες το αστειο μου{ειναι δυνατον να πιστεψεις οτι με το να βαλεις καρμπ μεγαλυτερο να παρεις κυβικα αμα ηταν ετσι να παω να βαλω ενα 40αρη}και το πηρες σοβαρα ωραια?? Σε αυτο εδω το θεμα που κολαει??
  12. Εγω παντως βλεπω οτι ο vaggosglx με εχει προσβαλει 5-6 φορες μεχρι τωρα και δεν εχει ουτε μια προειδοποιηση και εμενα εχει φτασει στο 50% 1)Γραφει ξεκαθαρα εχω ενα daytona και φοραει χοανη shark τι πρεπει να σου πει δηλαδη εχω ενα daytona με χοανη shark και το κανω βολτες??Απο την στιγμη που μπει απανω ειναι μεταχειρισμενη. 2)Ας το αφησουμε το θεμα για το Τ,εδω ειναι αλλο θεμα,αλλα πιστευεις οτι με αυτο το βιντεο εχεις δικιο??Με αυτην την λογικη,και τα πιο αχρηστα παπια αμα τους ριξεις ενα χιλιαρικο γινονται πενα. 3)Αφου λεει την φοραει στο μηχανακι του. Εχεις δει ποτε να βαζουν dna η simota σε παπακι??
  13. Βαλε οσο πιο φτηνα πραγματα μπορεις και κρατησε οτι ακριβο εχει πανω και παιξε το ταπα σε καναν καυλωμενο πιτσιρικα.Τα ακριβα ανταλλακτικα που θα βγαλεις θα τα πουλησεις ξεχωριστα και θα παρεις σαφως περισσοτερα λευτα
  14. Δηλαδη τι διαφορα σε ηχο θα εχει ενα glx 50αρη με ενα καρμπυρατερ 50αριου με φιλτροκουτι και τι με ενα καρμπυρατερ 90αριου με φιλτροκουτι??Απο την στιγμη που το προτεινεις να βαλει φιλτροκουτι,και pwk 28 να βαλει δεν προκεται να ακουγεται τιποτα απο το καρμπ,οπως κανουν τα αφιλτρα ενα ρουφηγμα.
  15. 1)Λεει οτι εχει daytona με χοανη,οταν λεει οτι οτι το εχει λες να την εχει βαλει πανω και να μην το εχει κανει μια βολτα??Απο την στιγμη που το εχει κανει εστω και μια βολτα και εχει παρει μπροστα,η χοανη ειναι μεταχειρισμενη 2)Οχι δεν συμφερει να βαλεις σπρει σε μια χοανη shark,αλλα το παιδι ρωταει αν χρειαζεται να βαλει σπρει.Η σωστη απαντηση ειναι ναι.Τωρα αμα δεν συμφερει ειναι αλλη κουβεντα,για ουτε το να φτιαξεις ενα townmate και να του ριξεις ενα χιλιαρικο συμφερει{εσυ το ποσταρες μην το ξεχνας} 3)Η διαδικασια ειναι η ιδια για ολα τα φιλτρα,εργοστασιακα και μη. Μην υποτιμας τον αλλο γιατι δεν ξερεις ποτε τι γινεται,απαντησε τωρα να σε δω. Και επισης το παιδι σου λεει οτι εχει παπια,και εσυ κανεις ενα ποστ αναφεροντας οτι καλη φιλτροχοανη ειναι simota και dna.Μηπως σε ρωτησε τι χοανη να βαλει στο αυτοκινητο του??Για simota και dna λιγο δυσκολο να μπει sprinter.