Ravendark

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6350
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    36

Ravendark last won the day on January 19

Ravendark had the most liked content!

Πόντοι

6125 Excellent

Σχετικά με το μέλος Ravendark

  • Κλάση
    Εγκάθετος KTM SouthEast Europe
  • Γενέθλια 04/26/81

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Mattighofen

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    1290 SD GT
  • myBike: Κυβισμός
    1301

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR Flagger

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    1290 SD GT
  • dreamBike: Κυβισμός
    1301

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4251 προβολές προφίλ
  1. Δεν έχω ζυγαριά να σου πω την αλήθεια, αλλά καζανάκι μαζί με το σερβομηχανησμό, 4-5 πρέπει να είναι, μην είναι και παραπάνω
  2. Decat, κατάργηση SAS, canister + φίλτρο αέρα DNA
  3. Powerparts θερμαινόμενες σέλες:
  4. Γενικά δεν μοιράζεται πολλές λεπτομέρειες για το πως δουλεύει. Λέει ότι χρησιμοποιεί ότι αισθητήρα έχει πάνω το μηχανάκι. Αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι wideband για αυτό. Από όσο ξέρω η διαφορά wideband με narrowband είναι ότι ο πρώτος σου δίνει AFR τιμή ενώ ο δεύτερος ξέρει 3 πράγματα, πότε είναι φτωχό, πλούσιο και πότε στοιχειομετρικό.
  5. Δεν προηγείται γιατί το σήμα έχει σταλεί, το παίρνει το PC, κοιτάει το χάρτη του, βλέπει τι πρέπει να στείλει και το στέλνει. Η επεξεργασία παίρνει χρόνο. Ούτε εγώ ξέρω ακριβώς, γιαυτό λέω δεν νομίζω να δουλεύει έτσι, ότι διαβάζω γράφω
  6. Αναλόγως τι εννοείς reflash. Στα 1290 είναι κλειδωμένος ακόμα, tuneecu δεν παίζει. Οπότε υπάρχουν 4 επιλογές (σχεδόν, πρώτη δεν την μετράω) 1. Akrapovic χάρτης από ktm (μόνο για το γυμνό) 2. Power commande 3. Open flash tablet 4. Hilltop (εκεί που έστειλα τον στοκ εγκέφαλο) Περνάει δευτερεύον software στον εγκέφαλο πάνω και η δουλειά του είναι να κρατάει σταθερό το afr on the fly. Αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με διάφορα setup, εξατμίσεις καταλύτες φιλτρόκουτα κτλ... Και δεν φαίνεται στο διαγνωστικό της ktm, δεν εντοπίζεται Δεν νομίζω ότι δουλεύει έτσι. Τι εννοείς λίγο πιο νωρίς, τη διάρκεια που είναι ανοιχτό μεταβάλει ανάλογα με το χάρτη που έχει πάνω το PC. Τάδε στροφές, τάδε γκάζι άσε τα μπεκ ανοιχτα τόσα ms. Αναγκαστικά από τη στιγμή που θα γίνει processed το σήμα ενδιάμεσα, θα υπάρξει κάποιο latency
  7. Ναι δεν με πούλησε πουθενά, γενικά δεν είχα παράπονο. Ίσως τα ξαναβάλω γιατί τα ΤΤ που έχω τώρα, έχουν 1500χλμ με 130 από αυτά στα μέγαρα και το πίσω ούτε μισό δεν έχει μείνει.
  8. Είναι ένας τύπος στην αγγλία που περνάει δικό του ξεχωριστό software στην ECU που κάνει autotune. Δεν είναι χάρτης δλδ. Φίλτρα εξατμίσεις κτλ κτλ φτιάχνει το AFR αυτόματα χωρίς να θέλει ρύθμιση.
  9. Περάστηκε "πρόγραμμα" και το πήγα για μια δυναμομέτρηση. Αλλάχθηκε το κυλινδράκι του συμπλέκτη: Και συνέχεια έχει φίλτρο και decat:
  10. Με το ζόρι 9.500 έβγαλε μέχρι τα λινά, μαζί με το στρώσιμο μέσα. Αλλά στο δικό σου θα βγάλουν παραπάνω σίγουρα. Τρώει πολύ λάστιχο το δικό μου.
  11. 16 ετών μηχανάκι, πόσο θα έπρεπε να το δίνει;
  12. Έχω κάνει γύρω στα 1500χλμ με τα λάστιχα, από τα οποία, τα 130 στα μέγαρα χθες. Ούτε το μισό λάστιχο δεν έχει μείνει πλέον πάνω στο πισινό. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι το εξής: Όταν ζεσταθεί κρατάει. Δεν είναι 211 με την καμία όμως. Το παράξενο είναι ότι αν εκεί που πας καλά και κρατάει μια χαρά, ρίξεις ελάχιστα τον ρυθμό, είναι σα να χάνει απότομα θερμοκρασία και αρχίζουν γλυστρίματα. Κυρίως το μπροστινό. Χωρίς τρελές κλίσεις χθες, πολλές φορές ένιωθα το μπροστινό να μην ακούει και με λίγο κλίση ακόμα ίσως με έστελνε κιόλας. Το πίσω έγινε κάπως έτσι: Ναι γιάννη κάπως έτσι θα το έλεγα αλλά το μπροστινό είναι αυτό που με απασχολεί περισσότερο. Δεν ξέρω αν θα τα ξαναβάλω
  13. Γιατί βρε χαμένε; σου έχει λήξει; Έλα θα σου δώσω βόλτα το κτμ.
  14. θα ήθελα να έρθω αλλά για την εθνική το σκέφτομαι. Έβαλα και λάστιχα σήμερα και τα λυπάμαι.
  15. τα έβαλα και εγώ σήμερα, είδωμεν.