Coyote Z750s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    70
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

37 Excellent

Σχετικά με το μέλος Coyote Z750s

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Varadero
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    shoei xr 1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    ταξιδιάρα

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

526 προβολές προφίλ
  1. Σε περίπτωση αντλίας θα άναβε λαμπάκι και η ζημιά θα γινότανε στην κεφαλή-ες. Εγώ φοβάμαι ότι η κεφαλή-ες έχει πλανιστεί (λόγο πετσικαρίσματος) και έχει κατέβει πολύ, γιαυτό ρωτάω αν έχει το μηχανάκι από καινούργιο.
  2. Δεν έχει σχέση με την πίεση λαδιού, οι μπιέλες τσαλαβουτάνε στο κάρτερ, έτσι λιπαίνονται, η αντλία στέλνει το λάδι στην κεφαλή... Στο xrv δεν υπάρχει καν το σύστημα που φαίνεται να πετάει το λάδι παραπάνω. Το λάδι ανεβαίνει με δύο γρανάζια Εγώ υα του απαντήσω πάντως αν μου απαντήσει.
  3. Την μηχανή την έχεις από καινούργια στα χέρια σου;
  4. CB 500 X

    Εντάξει δεν είπα ότι είναι και πριόνι... λίγο χωματάκι το πάει όμως πιο εύκολα από τα άλλα δύο!
  5. Θέλει και κάποιες γνώσεις δεν είναι απλά τα πράγματα, εμένα η δουλειά μου είναι μηχανικός, όχι σε μηχανάκια βέβαια. Αλλά αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις το μάνουλ δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Όμως πρέπει να έχεις και εργαλεία όπως δυναμόκλειδο, το ειδικό καρυδάκι για το παξιμάδι του λαιμού κλπ... Δυναμόκλειδο είχα, τα χρήματα που έδωσα στο καρυδάκι ήταν λίγα γιατί το έφτιαξα σε μηχανουργείο με τα μισά χρήματα που θα μου έπαιρνε το συνεργείο.
  6. CB 500 X

    Σίγουρα υπάρχουν καλύτερες μηχανές για χώμα όπως υπάρχουν και καλύτερες για τον δρόμο. Οι διαφορές που έχουν είναι το 20% χώμα που μπορεί να πατήσει το cbx που συζητάμε. Αυτό μόνο.
  7. CB 500 X

    Οι μεγαλύτερες αναρτήσεις βοηθάνε να πατήσει και λίγο χώμα σε αντίθεση με ένα καθαρό στριτ που έχει μικρές διαδρομές και αναρτήσεις κούτσουρα, αλλιώς δεν θα υπήρχε λόγος να έχουν αναρτήσεις με μεγάλη διαδρομή. Και η στριτ έκδοση είναι tα cb500f και r Εγώ αυτά ξέρω.
  8. CB 500 X

    Που το κατατάσσουμε με τις αναρτήσεις που έχει; Στα στριτ; Η Honda το κατατάσσει στα adventure
  9. CB 500 X

    Δεν διαφωνώ, με 17άρη τροχό που έχει το CBX και 19άρι το δικό μου με ζάντες αλουμινίου και μισό τόνο βάρος μόνο βατό χωματόδρομο πάνε.
  10. CB 500 X

    Ήταν και 10 χρονών τα λάστιχα... Συμφωνώ εν μέρη με αυτά που λες, σε ον οφφ να βάλεις δίγομο δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω... γιατί πήρες ον οφ, για να το χώνεις στις στροφές και να βρίσκουν κάτω τα αυτιά σου; Η κάθε μηχανή έχει την χρήση της και τα όρια της, δεν μπορείς από ένα χαγιαμπούσα να του ζητάς να πάει χώμα ούτε από ένα βαραντέρο να στρίβει σαν μοτάρντ ούτε να κάνεις μοτοκρός. Με λίγα λόγια ένα λάστιχο δεν μπορεί να αλλάξει την χρήση της μηχανής. Το μόνο που μπορεί να πετύχεις σε ένα ον οφ (γιατί για αυτά συζητάμε εδώ) είναι να βάλεις λάστιχο δίγομο που δεν θα σου επιτρέπει την χρήση σε χώμα. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δυστυχώς. Οι διαφορές που έχουν στους σκελετούς είναι πολύ μικρές για να τις καταλάβει ένας απλός αναβάτης. Οι διαφορές στις γόμες είναι σκληρή στο κέντρο μεσαία στο πλάι και μαλακιά στα άκρα... Αν ένα τέτοιο λάστιχο ή δίγομο το πας χώμα το κατέστρεψες... πιστεύω να καταλαβαίνεις τον πνεύμα που μιλάω.
  11. CB 500 X

    Πιτ είναι μεγάλο το θέμα με τον δείκτη ταχύτητας. Εμένα στην μηχανή μου το μανουαλ λέει να βάζω δείκτη H και πολλοί βάζουν δείκτη V. Με αποτέλεσμα να μην είναι ευχαριστημένοι και να ψάχνουν συνέχεια λάστιχα. Φυσικά και θα βάλεις αυτό που σου προτείνει η εταιρία. Αλλά τι να πεις σε αυτόν που του πρότεινε ο λαστιχάς πχ τα Dalop που δεν τα βγάζει σε δείκτη Η; Η διαφορά ανάμεσα στους δείκτες είναι η σκληρότητα του ελαστικού, ένα μαλακό λάστιχο ζεσταίνεται πιο εύκολα αλλά βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα... Επίσης σε μεγάλες ταχύτητες έχει μεγαλύτερη φθορά και αν το φορτώνεις πάλι έχεις μεγαλύτερη φθορά γιατί είναι μαλακό. Τα καινούργια Α40 που υποτίθεται ότι αντικαθιστούν τα 501-502 δεν βγαίνουν σε δείκτη Η, τουλάχιστον εγώ δεν έχω βρεί ακόμα... Είναι σωστό να τα βάλω εφόσον είναι για 240χιλ και εμένα δεν πάει πάνω από 200; Όσοι λοιπόν τα έβαλαν και τσουλάνε την μηχανη ξεφόρτωτη έχουν θέμα με τα κρατήματα. Είναι σωστό να τα βάλω; όχι φυσικά, ούτε που μου περνάει από το μυαλό.
  12. Δεν νομίζω να άφησε τα ίδια ρουλεμάν, κανείς δεν θα έκανε τέτοιο πράγμα γιατί μπορείς να το ανακαλύψεις πολύ εύκολα.
  13. Καλά δεν μιλάμε για "περιπτώσεις", για το σύνολο μιλάμε
  14. CB 500 X

    Τα Battle Wing BW501-502 Είναι πολύ καλά λάστιχα, όσοι τα βάζουν και δεν είναι ικανοποιημένοι έχουν κάνει λάθος επιλογή στον δείκτη ταχύτητας H,V. Σε ελαφριά μηχανή που δεν φορτώνεται δεν βάζουμε τον δείκτη V γιατί αργούν να ζεσταθούν και έχεις χαζογλυστρήματα μέσα στην πόλη.
  15. Τα ρουλεμάν τα άλλαξα μόνος μου και για να μην χρειαστεί να ξανασφίγκω είχα φτιάξει ντίζα με δύο παξιμάδια, ροδέλες μεγάλες και τα έσφιξα πρώτα καλά για να πατήσουν και μετά πέρασα τον λαιμό με τον σταυρό. Είναι θέμα μάστορα στο πως κάνει την τοποθέτηση.