Coyote Z750s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    35
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

24 Excellent

Σχετικά με το μέλος Coyote Z750s

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Varadero
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    shoei xr 1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    ταξιδιάρα

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

404 προβολές προφίλ
  1. CB 500 X

    Τα πρωτοβρόχια πάντα γλιστράν πολύ ότι λάστιχα και να έχεις , να προσέχετε.
  2. Για να έχει τόσο χαμηλή τιμή το shoei είναι στο όριο ή ληγμένο. Αν θες να το αγοράσεις ρώτα ημερομηνία κατασκευής πρώτα και μετά να το αγοράσεις.
  3. Δεν σε κατηγορούμε για κάτι, αλλά ο τρόπος της αγοράς που περιγράφεις για εμένα δεν υφίσταται. Δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να έπαιρνα έτσι μηχανάκι.
  4. Αυτό ακριβώς είναι που λέμε: Αγόρασα γουρούνι στο σακί !
  5. Για την φωλιά του ελατηρίου λοιπόν μιλάς... δεν έχει τίποτα. Τα μοντέλα από το 2010 νομίζω όλα αυτό το καπάκι φοράνε.
  6. Αν διαβάσεις καλύτερα γράφει το εξής: Άρα; Την φωλιά από το ελατήριο του συμπλέκτη λες;
  7. Για κοίτα καλύτερα.. http://www.kawasaki.eu/en/products
  8. Δεν ευθυνόμαστε εμείς, η ίδια κατασκευάστρια εταιρία τα έχει στην ίδια κατηγορία (dual purpose) μαζί με το KLX .
  9. Αν μιλάς για το παραπάνω πόστ που έκανα.. ναι έτσι είναι. Ο μόνος λόγος που δημιούργησα αυτό το πόστ είναι για να μην νομίζετε ότι η Kawasaki ασχολήθηκε ιδιαίτερα να φτιάξει ένα mega on-off μετά από την καταστροφή που έπαθε με το klv που δεν πούλησε τίποτα. Το ίδιο νομίζω έχει πάθει και με το versys 1000... δεν έχω δει ούτε ένα στους δρόμους. Όταν έμαθα ότι θα βγάλει 1000 versys το περίμενα δικύλυνδρο και να πλησιάζει στο 650... όταν είδα το 1000 έμεινα να το κοιτάω σαν μ@λ@κ@ς !
  10. Δεν αντιλήφθηκε τίποτα. Απλά έκατσε... και μάλιστα οικονομικά για την Kawasaki. To Versys 1000 ... Είναι το Ζ1000 με πιο ψηλές αναρτήσεις, άλλο ψαλίδι 3cm πιο μακρύ και άλλο κοστούμι.. Η απόδειξη στις φωτογραφίες.
  11. Ναι αυτό λέω. Παίρνεις ελατήρια μπροστά με λαδάκια και καινούργιο πίσω αμορτισερ μαμά. Το βλέπω σαν την καλύτερη λύση εφόσον σε καλύπτει το πίσω μαμά , για να μην μπεις σε περιπέτειες.
  12. Να ξέρεις ότι αν αλλάξεις ελατήριο πίσω θα σκληρύνει πιο πολύ και αν βάλουν τον ενισχυμένο δακτύλιο που λες ... είναι πιο χοντρός και θα σκληρύνει ακόμα πιο πολύ... θα το έχεις τελείως αποφορτισμένο και αυτό θα είναι κούτσουρο. Επίσης θα ψηλώσει και θα χάσεις και το sag. Αναρωτιέμαι γιατί δεν σας κάνει η πίσω μαμά ανάρτηση.. την σκληραίνεις όσο θέλεις και δουλεύει άψογα... είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Εντάξει αν το φορτώνεις πολύ το μηχανάκι θα τα φτύσει πιο γρήγορα αλλά το ίδιο θα πάθει και η αφτερ μάρκετ. Επίσης άλλο να δίνεις 160 για αγορά καινούργιου και άλλο 180 για επισκευή.