B_B

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    331
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    18

B_B last won the day on June 13 2015

B_B had the most liked content!

Πόντοι

1411 Excellent

Σχετικά με το μέλος B_B

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://northcape2010.blogspot.com/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τρίκαλα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Africa Twin

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

863 προβολές προφίλ
  1. Πρωϊνό ξύπνημα μιας και είχαμε αρκετά χιλιόμετρα να διανύσουμε και θέλαμε να κατέβουμε από τα παράλια του Ιονίου πριν μπούμε στην Ελλάδα. Καλούτσικο το πρωϊνό του ξενοδοχείου χωρίς τπτ ιδιαίτερο. Check out χωρίς πολλά λόγια από τον χοντρούλη ρεσεψιονιστ του ξενοδοχείου και το κλειδί στην μίζα. Δεν θυμάμαι και πολλά από την διαδρομή εκείνου του πρωϊνού, μάλλον ψιλοαδιάφορη. Οι ομορφιές άλλωστε κρύβονται παρακάτω κοντά στο Φιέρ, στον Αυλώνα και στους Αγίους Σαράντα. Έχοντας ξεκινήσει νωρίς και έχοντας την άσχημη συνήθεια να θέλουμε να εξερευνήσουμε όσο περισσότερα μπορούμε σε ένα ταξίδι αποφασίζουμε να κατευθυνθούμε προς το DivJake. Στάση για τσιγάρο σε ένα κλειστό βενζινάδικο και μετά από λίγο ξανά το κλειδί στη μίζα. Γυρίζω το κλειδί και όπως ήταν αναμενόμενο η Άφρικα πήρε μπροστά. Γυρίζει και ο Αποστόλης το κλειδί (που πας ρε καραμήτρο) και το Cappo σιγή ιχθύος. Ωραία πράματα.... Τελική διάγνωση, ανορθωτής... Κόσμος περνούσε, κόσμος σταματούσε και όλοι ήθελαν να βοηθήσουν. Ένας πιτσιρικάς δε βρήκε σε χρόνο dt ένα κατσαβίδι και κόλλησε σα τσιμπούρι για να μας δώσει τις γνώσεις του. Είπα και πιο πάνω πως οι Αλβανοί είναι φιλικοί και ευγενικοί σε σημείο παρεξηγήσεως... Η μόνη λύση για να φύγουμε από το DivJake ήταν να αλλάζουμε τις μπαταρίες από το ένα μηχανάκι στο άλλο κάτι που μέχρι τα σύνορα πρέπει να κάναμε 3 ή 4 φορές. Φυσικά κάθε φορά δεν ξεχνούσα να υπενθυμίζω στον Αποστόλη τον Ιάπωνα σωτήρα του, χαχαχαχα. Πολύ όμορφο το υπόλοιπο κομμάτι της διαδρομής (ειδικά από το Φιερ και κάτω) Ωραίες παραθαλάσσιες διαδρομές και 1-2 όμορφα πάσα που μας ανεβάσαν ψηλά έχοντας στο δεξί μας χέρι τη θέα του Ιονίου πελάγους. Στους Αγίους Σαράντα η μεγάλη στάση της ημέρας. Μια όμορφη παραθαλάσσια πόλη χτισμένη αμφιθεατρικά, ήσυχη και καθαρή. Για 1 πίτσα, 1 καφέ και 1 αναψυκτικό πληρώσαμε 5 ευρώ. Με τα σύνορα πλέον να βρίσκονται πολύ κοντά ξεκινήσαμε για να καταφέρουμε να είμαστε σχετικά νωρίς στη βάση μας. Περίπου στις 19:00 βρισκόμασταν στα σύνορα από την πλευρά της Αλβανίας. Στάση δεξιά για να ετοιμάσουμε τα χαρτιά μας (ταυτότητες, πράσινες κάρτες). Το βλέμμα του Αποστόλη παγώνει..."Δεν μπορώ να βρω την ταυτότητα" μου λέει. "Τι λες ωρέ παλικάρι...ψάξε καλύτερα" του απαντώ. Για να μην τα πολυλογώ η ταυτότητα δεν υπήρχε πουθενά. Σε μια αναλαμπή της μνήμης του θυμάται πως όταν φεύγαμε από το ξενοδοχείο στο Δυράχιο ο χοντρούλης ρεσεψιονίστ του έβαλε σε ένα φάκελο την απόδειξη πληρωμής και την ταυτότητα (?). Ανοίγει τον φάκελο και μέσα υπήρχε μόνο η απόδειξη από το δωμάτιο. Η ταυτότητα βρισκόταν στην ρεσεψιον....Η ώρα είχε πάει 20:00 και η νύχτα είχε ήδη απλώσει το πέπλο της. Τηλεφώνημα στο ξενοδοχείο και μας επιβεβαιώνουν πως η ταυτότητα του Αποστόλη όντως βρίσκεται εκεί. Στο Δυράχιο...285 χιλιόμετρα μακριά... Οκ, ηρεμία, να σκεφτούμε τι εναλλακτικές έχουμε...Να περάσουμε από τα σύνορα χωρίς ταυτότητα αποκλείεται, να μας στείλουν μια φωτοτυπία με φαξ ώστε να περάσουμε και βλέπουμε, να μας τη στείλουν με ένα ταξί, να περιμένουμε να ξημερώσει και να πάμε να την πάρουμε, να γυρίσουμε και να την πάρουμε άμεσα. Βρίσκουμε ένα υπάλληλο και προσπαθούμε στα Αγγλικά να του δώσουμε να καταλάβει το πρόβλημά μας. Μας ακούει, μας λέει να περιμένουμε και μπαίνει μέσα στο γκισέ του. Η ώρα πέρναγε και απάντηση δεν μας έδινε στο αν μπορούσε να γίνει κάτι με το θέμα μας. Σαν να μην υπήρχαμε εκεί...Τον ενοχλούμε ξανά, μουρμουρίζει κάτι στα Αλβανικά και φωνάζει τον προιστάμενο. Λίγα μέτρα πιο μακριά μας και αφού ανταλλάξαν κάποιες κουβέντες παρατηρώ τον προϊστάμενο να κάνει την κίνηση του κεφαλιού του που σημαίνει άρνηση. "Την κάτσαμε" σκέφτομαι. Έρχεται ο υπάλληλος και μας λέει πως μόνο με ταυτότητα θα μπορούσαμε να περάσουμε... Ξεκινάω μόνος μου και αφού δείχνω την ταυτότητα μου και την πράσινη κάρτα περνάω στο Ελληνικό φυλάκιο. Βρίσκω τον προϊστάμενο και του λέω το πρόβλημά μας. "Μπλέξατε" μου λέει, "δεν υπάρχει περίπτωση να σας αφήσουν να περάσετε. Είσαστε και επιπλέον άτυχοι γιατί εδώ και 6 μήνες έχει έρθει καινούριο προσωπικό το οποίο δεν γνωρίζουμε. Αν ήταν οι παλιοί ίσως κάτι να μπορούσαμε να κάνουμε. "Αν του δώσουμε το κατιτίς, έχουμε ελπίδες?"τον ρωτάω. Ανασήκωσε τους ώμους του και επέστρεψε στον γκισέ του να συνεχίσει τη δουλειά του. Επιστροφή και πάλι στον Αποστόλη μήπως υπήρχε κάτι νεότερο. Τι θα μπορούσε να υπάρξει άλλωστε, η ταυτότητα εξακολουθούσε να βρίσκεται 285 χιλιόμετρα μακριά. Ούτε τα νέα από την πλευρά μου ήταν καλά οπότε έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση άμεσα. Δευτέρα η επόμενη ημέρα και έπρεπε και οι δύο να είμαστε στις δουλειές μας. Το να δώσουμε χρήματα στον υπάλληλο ήταν κάτι που απορρίψαμε από την πρώτη στιγμή. Ένα σύγχρονο "Εξπρες του μεσονυκτίου" στην Αλβανία δεν θα ήταν και ότι καλύτερο. Το να μας στείλουν με φαξ την ταυτότητα και με αυτό το χαρτί να περάσουμε μας το απέρριψαν νωρίτερα. Το να μας τη στείλουν με ταξί είχε τα αρνητικά του. 120 ευρώ το κόστος + κάποιες ώρες η ταυτότητα στα χέρια κάποιου αγνώστου μέσα στην Αλβανία. Το να περιμένουμε να ξημερώσει και να πάμε να την πάρουμε ήταν η πιο λογική λύση. Έλα όμως που η λογική πολλές φορές δεν έχει θέση στα μυαλά μας.... "Θα πάω εγώ να την πάρω" λέω του Αποστόλη. "Με τίποτα" μου λέει, "κάποια άλλη λύση θα υπάρχει". Δεν υπήρχε όμως κάτι άλλο... Του είπα πως νιώθω ξεκούραστος και πως θα καταφέρω σε λίγες ώρες να είμαι πίσω με την ταυτότητά του. Η λύση να πάμε και με τις δύο μοτοσυκλέτες πίσω απορρίφθηκε από την αρχή λόγω πως τα χρήματα για τις βενζίνες ήταν περιορισμένα, αλλά και επιπλέον η μηχανή του Αποστόλη δεν μπορούσε να ταξιδέψει λόγω του προβλήματος του ανορθωτή. Αφού λοιπόν ξεφορτώσαμε από βαλίτσες την Αφρικάνα ήρθε η ώρα να ξεκινήσω. Η ώρα ήταν περίπου 21:00 και έπρεπε να διανύσω περίπου 250 χιλιόμετρα (μέσω Αργυρόκαστρου αυτή τη φορά) + άλλα 250 χιλιόμετρα της επιστροφής. Ο καθένας μας εκείνη την στιγμή είχε να αντιμετωπίσει τους δαίμονές του. Ο Αποστόλης μόνος στα σύνορα με μια μοτοσυκλέτα που λόγω ανορθωτή δεν γνώριζε αν θα πάρει μπροστά + τα πράγματά μου στιβαγμένα στην άκρη του δρόμου +τους περίεργους που περνούσαν από μπροστά του. Εγώ από την άλλη θα έπρεπε να διανύσω περίπου 500 χιλιόμετρα στην Αλβανία σε δρόμους που δεν γνώριζα... Γέμισα με βενζίνη το ντεπόζιτο σε ένα βενζινάδικο κοντά στα σύνορα και με την αγαπημένη μου μουσική στα αυτιά μου ξεκίνησα... Το μόνο θετικό που με παρηγορούσε ήταν πως ο συγκεκριμένος δρόμος σε ένα μεγάλο του μέρος ήταν καινούριος. Αν εξαιρέσω τη σήμανση που δεν υπήρχε μπορούσα να κινηθώ με ταχύτητα κοντά στα 100-120. Μέχρι το Αργυρόκαστρο όλα καλά, καμιά ανησυχία. Βγαίνοντας από το Αργυρόκαστρο σινιάλο στην μέση του δρόμου. Πλησιάζω, μπλόκο της αστυνομίας. Σταματώ, σίγουρα το θέαμα μιας μοτοσυκλέτας την νύχτα στους δρόμους της Αλβανίας περίεργο και για τους ίδιους τους αστυνομικούς, μου λένε κάτι στα Αλβανικά, τους ρωτάω αν μιλά κανείς Ελληνικά, έρχεται ένας αστυνομικός, του εξιστορώ την ιστορία, ελέγχει τα χαρτιά μου και φεύγω. Κοντά στο Τεπελένι πάλι στη μέση του δρόμου παρατηρώ από μακριά κάποια αυτοκίνητα να είναι σταματήματα. Κόβω ταχύτητα και πλησιάζω σιγά. Όταν άρχισα να διακρίνω τις ανθρώπινες φιγούρες παρατήρησα πως υπήρχαν 8-10 άνθρωποι έξω από 4 αυτοκίνητα και κάποιοι από αυτούς (νεαροί σε ηλικία) φώναζαν και έσπρωχνε ο ένας τον άλλον. Εκεί τα χρειάστηκα...Για καλή μου τύχη ο ένας μου έκανε νόημα να φύγω γρήγορά. Δεν χρειάστηκε δεύτερη σκέψη, άνοιξα το γκάζι και εξαφανίστηκα. Για κάποια χιλιόμετρα δεν ξέρω με τι ταχύτητα οδηγούσα. Τους καθρέφτες μου γέμιζαν τα φώτα ενός αυτοκινήτου το οποίο ένιωθα πως με ακολουθεί μέχρι που έστριψε σε μια διασταύρωση... Έφτασα στο Δυράχιο κατά τις 12:30. Πήρα την ταυτότητα και ένα μπουκάλι νερό και αμέσως ξεκίνησα για την επιστροφή μου. GPS ή χάρτης δεν υπήρχε. Ήμουν σίγουρος πως θα θυμηθώ την επιστροφή ακολουθώντας και τις λιγοστές πινακίδες. Ο Αποστόλης κάθε μισή ώρα μου τηλεφωνούσε για να δει αν όλα είναι οκ. Ανεφοδιασμός λίγο έξω από το Δυράχιο και επιστροφή. Αυτή τη φορά χωρίς κάποιο απρόοπτο. Τουλάχιστον μέχρι να φτάσω στο Φιερ... Στο Φιέρ κάπου έχασα τον προσανατολισμό μου και αντί να ακολουθήσω τον καινούριο δρόμο που οδηγεί στο Τεπελένι μπήκα σε έναν παράδρομο. Για κάποια χιλιόμετρα ένιωθα πως πάω στην σωστή κατεύθυνση αλλά για κάποιο λόγο κάτι με έτρωγε πως δεν βρισκόμουν στον δρόμο από τον οποίο είχα ανέβει. Πήρα την απόφαση να συνεχίσω. Πήρα την λάθος απόφαση μιας και ο συγκεκριμένος δρόμος ναι μεν με οδηγούσε προς το Τεπελένι αλλά μέσα από τα πιο απίθανα ερημικά χωριά. Κάποια στιγμή θυμήθηκα πως στο κινητό κου υπάρχει η εφαρμογή Google Maps. Την ανοίγω χωρίς να μπορώ να συνδεθώ στο ίντερνετ. Ευτυχώς και για πολύ καλή μου τύχη ο χάρτης της περιοχής άνοιξε, δρόμοι δεν υπήρχαν στην οθόνη αλλά αναβόσβηνε το στίγμα μου και υπήρχαν και κάποιες πόλεις, μία από αυτές και το Τεπελένι. Αφού βεβαιώθηκα πως τουλάχιστον πάω προς την σωστή κατεύθυνση συνέχισα στον μικρό επαρχιακό δρόμο. Δεν ξέρω αν μπορώ να περιγράψω τον συγκεκριμένο δρόμο. Στενός, με τεράστιες λακούβες, χωρίς ούτε μισό μέτρο έρισμα, χωρίς σήμανση, με απότομες στροφές και απότομα (χωρίς λόγο) σκαμπανεβάσματα. Κάποια στιγμή η άσφαλτος τελείωσε και μπήκα σε ένα χωματόδρομο. Δεν ήταν ο χωματόδρομος που μπορείς να καταλάβεις πως γίνονται κάποια έργα επισκευής. Απλώς τελείωσε η άσφαλτος και ο δρόμος συνέχιζε σε ένα μικρό άθλιο χωματόδρομο. Φωτισμός ούτε για αστείο, οπότε ξανά στάση για να ελέγξω το υποτυπώδες GPS. Ευχόμουν να συνεχίζει να δείχνει το στίγμα μου όπως και έγινε. Πήγαινα προς την σωστή κατεύθυνση. Η μόνη μου έννοια πλέον ήταν αν ο χωματόδρομος θα με οδηγούσε ξανά στην άσφαλτο ή θα κατέληγε σε αδιέξοδο. Ευτυχώς για ακόμη μια φορά στάθηκα τυχερός και μετά από 1-2 χιλιόμετρα ο ίδιος δρόμος ξανάγινε άσφαλτος. Καθ' όλη την διάρκεια της περιπέτειάς μου στον χωματόδρομο μου ερχόταν μια μυρωδιά πετρελαίου. Όσο οδηγούσα η μυρωδιά γινόταν και πιο έντονη. Πίσω από έναν λόφο έβλεπα για ώρα να υπάρχει κάτι φωτεινό. Δεν ήταν σίγουρα χωριό γιατί από όσα χωριά είχα περάσει ήταν θεοσκότεινα. Δεν μπορεί, σκέφτομαι, είναι το Τεπελένι. Συνέχισα με την ελπίδα πως επιτέλους θα έφτανα στο Τεπελένι και από εκεί και πέρα τα πράγματα θα γινόταν πολύ εύκολα. Αυτή τη φορά η τύχη δεν μου χαμογέλασε. Τα φώτα ήταν από εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων (από εκεί άλλωστε και η μυρωδιά).Φτάνω στην πύλη των εγκαταστάσεων βγαίνει ο φύλακας και του εξιστορώ την ιστορία μου (ξανά στα Ελληνικά). Μου δίνει οδηγίες πως θα βγω στον δρόμο για Τεπελένι και ξεκινάω. Μετά από 4-5 χιλιόμετρα φτάνω σε μια πλατεία ενός χωριού όπου είχα να επιλέξω 4 δρόμους. Σήμανση πουθενά και το μόνο που μπορούσα να διακρίνω ήταν, στον έναν από τους 4 δρόμους, τα ίχνη από τα λάστιχα των φορτηγών που πηγαινοερχόταν στο διυλιστήριο. Ακολούθησα τον συγκεκριμένο δρόμο και μετά από λίγα χιλιόμετρα μπροστά μου σταματημένο ένα caravan σε μια στενή γέφυρα. Από απέναντι ερχόταν ένα φορτηγό και έπρεπε να περιμένει για να περάσει με την σειρά του τη γέφυρα. Πλησιάζω κοντά και βλέπω στο πίσω μέρος μια γαμήλια τούρτα. Μπροστά παρατηρώ πως κάθεται ένα ζευγάρι. Αφού περνάει το φορτηγό πάω δίπλα του και του κάνω νόημα να ανοίξει το παράθυρο. Για ακόμη μια φορά λέω την ιστορία μου και του ζητάω να μου πει από που θα βγω από αυτόν τον αναθεματισμένο δρόμο. Μου λέει να τον ακολουθήσω και πως σε 2 χιλιόμετρα θα φτάναμε στο Τεπελένι (Ελληνικά ξανά). Όντως μετά από 2 χιλιόμετρα βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο, να ΄ναι καλά ο άνθρωπος... Πλέον με διάθεση στα ύψη συνέχισα για Αργυρόκαστρο και σε λίγη ώρα έφτασα στα σύνορα. Εκεί με περίμενε ο Αποστόλης γεμάτος αγωνία αλλά και ανακούφιση που με έβλεπε ξανά. Το ρολόι έδειχνε λίγο πριν τις 5 τα ξημερώματα. Ταυτότητες και πρασινες κάρτες και για τους δυο αυτή τη φορά και αρκετά κουραστικά χιλιόμετρα μέχρι τα Τρίκαλα (θυμάμαι μόνο την στάση που κάναμε στα Ιωάννινα για να τσιμπήσουμε κάτι). Σαν επίλογο θα ήθελα να πω πως θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη μου αυτό το ταξίδι. Ένιωσα πολλά συναισθήματα και μάλιστα κάποια από αυτά ξεχύθηκαν από μέσα μου στην κυριολεξία με άγαρμπο τρόπο. Δεν ξέρω αν ο φόβος εκδηλώνεται όντως με αυτό τον τρόπο σε όλους τους ανθρώπους, ξέρω όμως καλά τι θα κάνω ή τι δεν θα ξανακάνω για να νιώσω αυτό το συναίσθημα. Αποστόλη σε ευχαριστώ για την παρέα αλλά αν πάρεις σε άλλο μας ταξίδι τρόμπα μαζί θα σε αφαλοκόψω.... (Ευχαριστώ για όλα φίλε) Καλά ταξίδια σε όλους μας Γκαραγκούνης Βαγγέλης
  2. Αδιάφορη διαδρομή αν εξαιρέσω τα πέτρινα τούνελ και άφιξη στη Bitola. Έξοδος από την πόλη και κατεύθυνση προς Οχρίδα. Μετά από λίγα χιλιόμετρα νιώθω την ουρά της Αφρικάνας να ψαρεύει. Το οδόστρωμα χωρίς να έχει ιδιαίτερες αυλακώσεις δεν δικαιολογούσε τέτοια συμπεριφορά. Φλάς και στάση δεξιά σε ένα μικρό άνοιγμα του δρόμου. Όπως το φαντάστηκα, το πίσω λάστιχο πλάκα χωρίς καθόλου αέρα. Σε 2-3 λεπτά έρχεται και ο Αποστόλης που προπορευόταν. - Έλα ρε τι έγινε? - Πίσω λάστιχο. -Α, μην ανησυχείς, έχω τρόμπα μαζί μου... - Τι λες ρε αθεόφοβε? Έχουμε κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί, δεν κουβαλήσαμε ποτέ μαζί μας, ούτε καν φαστ και τώρα κουβάλησες ολόκληρη τρόμπα? (παλιογκαντέμη) Σε λίγα λεπτά το λάστιχο είχε φουσκώσει αλλά έχανε από την βαλβίδα του αέρα. Η μόνη λύση ήταν η επιστροφή στηBitola και η αναζήτηση κάποιου βουλκανιζατερ. Μετά από λίγη ώρα (και αρκετές ερωτήσεις στους ντόπιους) βρισκόμαστε μπροστά σε ένα μαγαζί? (3χ4), 3-4 εργαλεία από εδώ, 3-4 εργαλεία από εκεί , τον αρχιμάστορα και το τσιράκι. Προσπάθεια επικοινωνίας στα Αγγλικά τπτ, προσπάθεια επικοινωνίας στα Ελληνικά τπτ, πέταξε ο Αποστόλης 4-5 Ιταλικές λέξεις (σχέση με φαγητό είχαν,περισσότερο για να τους ψαρώσει) πάλι τπτ. Και αρχίζει η διαδικασία συνεννόησης μέσω νοηματικής. Εκεί πλέον καταφέραμε να βγάλουμε άκρη. Ξεμοντάρουν το πίσω λάστιχο και εμφανίζονται 3 κομμάτια σαμπρέλας. Εντελώς διαλυμένη και ακόμα απορώ πως με τον αέρα που βάλαμε στην μέση του δρόμου το λάστιχο λειτούργησα σαν tubless και κατάφερα να ξαναγυρίσω στην Bitola. Ξεκινάει ο Αποστόλης για αναζήτηση σαμπρέλας και μετά από 1 ώρα επιστρέφει χωρίς να έχει καταφέρει να βρει κάτι. Πάμε μου κάνει νόημα το τσιράκι. Μπαίνουμε στο αυτοκινητό του και αφού επισκεφθήκαμε 2-3 ποδηλατάδικα καταλήξαμε πως κανείς δεν έχει σαμπρέλα για μοτοσυκλέτα. Σε ένα από αυτά κάποιος είχε μια ξεχασμένη 18άρα. Επιστρέφουμε και την αγοράζω (20 ευρώ) και επιστρέφουμε στο βουλκανιζατερ. Λάθος νούμερο σαμπρέλας αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια. Μετά από λίγη ώρα το μωρό μου και πάλι στα πόδια του. "Τι χρωστάμε" του κάνω. "50 ευρώ" μου κάνει ο τύπος, πάω να βγάλω 20, επεμβαίνει ο Αποστόλης και του δίνει 5 ευρώ. Τον ευχαριστήσαμε, μας ευχαρίστησε και ξεκινήσαμε για Οχρίδα. Φτάσαμε σχετικά νωρίς το απόγευμα και ενώ είχαμε σχεδιάσει να πιούμε καφέ αλλαγή πλάνων και εκκίνηση για Αλβανία. Τυπική διαδικασία στα σύνορα και πλέον οδηγούμε στους Αλβανικούς δρόμους. Όποιος έχει ζήσει αυτό το συναίσθημα καταλαβαίνει απολύτως τα παρακάτω. Οι Αλβανοί οδηγοί δεν έχουν την παραμικρή ιδέα από από την φράση "Οδηγώ με ασφάλεια". Κάποιες από τις φράσεις που θα μπορούσαν να αντικατοπτρίσουν την πραγματικότητα είναι "Οδηγούν χωρίς αύριο", "Οδηγούν με την ταυτότητα στο στόμα". Σε αυτούς τους δρόμους πραγματικά όποιος οδηγεί θα πρέπει να προσέχει όχι μόνο την δική του συμπεριφορά στον δρόμο αλλά και του απέναντι, και του δίπλα και του πίσω και γενικά να έχει τα μάτια του 104. Δεν ισχύουν προτεραιότητες, σήμανση και φυσικά δεν χωράνε τσαμπουκάδες. Απλώς μπαίνεις στον ρυθμό της οδηγησής τους και κάνεις τον σταυρό σου. Για ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής μέχρι το Elbasan η διαδρομή είναι πολύ όμορφη. Ο δρόμος σε καλή γενικά κατάσταση αλλά όπως είπα και πιο πάνω χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Σούρουπο πλέον και μπαίνουμε στο Elbasan. Μια αρκετά όμορφη πόλη και λόγω της ώρας της άφιξής μας ο κεντρικός τεράστιος δρόμος-πεζόδρομος έσφιζε από ζωή. Στάση στην άκρη του δρόμου και καφές σε ένα cafe που πιστέψτε με δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από τα αντίστοιχα Ελληνικά. Αλβανοί και Αλβανίδες σικάτα ντυμένοι (καμιά σχέση από την εικόνα που πιθανόν να έχετε σχηματίσει για αυτόν τον λαό). Αφού πληρώσαμε τους καφέδες και κάποια σάντουιτς που φάγαμε (όχι πάνω από 4 ευρώ) ξεκινήσαμε για Τίρανα. Με την νύχτα πλέον να έχει κάνει την εμφάνισή της η οδήγηση ήταν αρκετά δύσκολη. Όσο πλησιάζαμε στα Τίρανα η κίνηση ήταν και πιο αυξημένη, οι ταχύτητες χαμηλές και η προσοχή μας στα κόκκινα. Αν θυμάμαι καλά πριν τα Τίρανα κατασκευάζεται καινούριος δρόμος (όχι πολλών χιλιομέτρων) ο οποίος χωρίς να είναι έτοιμος έχει δοθεί στην κυκλοφορία. Επικίνδυνο το συγκεκριμένο κομμάτι μιας και η έλλειψη σήμανσης δημιουργεί πολλά προβλήματα. Άφιξη στην πρωτεύουσα της Αλβανίας αργά το βράδυ. Πόλη σύγχρονή με πολύ κίνηση όπου μπορείς να βρεις τα πάντα μιλώντας μάλιστα Ελληνικά (από ένα σημείο και μετά μιλούσαμε μόνο Ελληνικά με όποιον άνθρωπο συναντούσαμε είτε για να ρωτήσουμε κάτι είτε για να ζητήσουμε κάποια βοήθεια.) Μείναμε για περίπου μία ώρα στην άκρη μιας κεντρικής οδού με παρέα μας έναν ταξιτζή ο οποίος είχε ζήσει 15 χρόνια στην Ελλάδα. Ανοίγοντας μια παρένθεση εδώ θα ήθελα να αναφερθώ στους Αλβανούς. Καταρχήν σε όποιο σημείο συναντήσαμε κάποια δυσκολία ή ζητήσαμε βοήθεια οι άνθρωποι ήταν φιλικοί, ευγενικοί και μας εξυπηρετήσαν. Με το που τους πλησιάζαμε καταλάβαιναν πως είμαστε Έλληνες και μας μιλούσαν Ελληνικά. Όλοι τους είχαν να πουν μια καλή κουβέντα για την Ελλάδα ενώ συγκρατησα μια κουβέντα ενός Αλβανού που μας είπε πως "εσείς στην Ελλάδα τρώτε ελαιόλαδο ενώ εμείς σπορέλαιο". Κλείνω παρένθεση και συνεχίζω... Βγαίνουμε από τα Τίρανα πολύ αργά πλέον με τελικό προορισμό το Δυράχιο. Δρόμος επίσης με πολύ κίνηση, πάρα πολλά βενζινάδικα (η σχέση της τιμής με την ποιότητα της βενζίνης στην Αλβανία είναι σε τέτοια επίπεδα που στην Ελλάδα μόνο στα όνειρα μας μπορούμε να τη ζήσουμε. Γέμισμα στην Ελλάδα με 1,60 ευρώ το λίτρο και γυριζω στην ρεζέρβα στα 300 περίπου χιλιόμετρα. Γέμισμα στην Αλβανία με 1,14 το λίτρο και γύρισα στην ρεζέρβα στα 400 χιλιόμετρα. Πληρώνουμε νερό για βενζίνη.... Άφιξη στο Δυράχιο και αναζήτηση ξενοδοχείου. Πάρα πολλά τα ξενοδοχείο σε μια σχετικά καλοδομημένη πόλη σε σχέση με άλλες (πχ Elbasan). 50 ευρώ το δίκλινο σε κάποιο ξενοδοχείο "κάτι Palace". 5 αστέρων, καθαρό, περιποιημένο, με πρωϊνό και με τις μηχανές μας παρκαρισμένες στο υπόγειο πάρκινγκ. Ένα τελευταίο τσιγάρο σε μια κουραστική ημέρα, ο Αποστόλης είχε ήδη ξαπλώσει προσπαθώντας να κοιμηθεί σε μια θορυβώδη νύχτα (χεχεχε).
  3. Μετά από αρκετό καιρό βρίσκομαι και πάλι μπροστά στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου για να αποτυπώσω μια ακόμη μικρή περιπέτεια, ένα ακόμη οδοιπορικό, μια ακόμη όμορφη βόλτα. Δύσκολο όπως κάθε φορά, δυσκολότερο τώρα μιας και λόγω πολλών επαγγελματικών υποχρεώσεων έχουν μείνει αρκετά οδοιπορικά που δεν έχω ανεβάσει στο blog μου και σιγά-σιγά θα φροντίσω να ανέβουν. Η αλήθεια είναι πως η απουσία από την συγγραφή των οδοιπορικών μου είναι τέτοια που αναρωτιέμαι αν τελικά θα ήταν καλύτερο να ανεβάσω μόνο τις φωτογραφίες με κάποια περιγραφή μιας και υπάρχει μια αντικειμενική δυσκολία στο να συγκροτήσω τον γραπτό μου λόγο και να "στήσω" το συγκεκριμένο οδοιπορικό. Η προσπάθεια θα γίνει με παρέα ένα ποτήρι κρασί και ένα τσιγάρο να σιγοκαίει στο τασάκι και ελπίζω στο τέλος να καταφέρω να αποδώσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την μικρή περιπέτεια που έζησα με τον φίλο Αποστόλη. Δεν ακολουθεί κάποια super-duper βόλτα. Δεν αφορά διάσχιση δεκάδων κρατών, αχανών εκτάσεων ή άγονων γραμμών. Ίσως για πολλούς το άκουσμα του προορισμού να δημιουργήσει μια αποστροφή. Πρόκειται για ένα οδοιπορικό στη γείτονα Αλβανία. Στην ουσία κάτι λιγότερο από 48 ώρες στους δρόμους της Ελλάδας, των Σκοπίων και της Αλβανίας με τους τροχούς μας να "γράφουν" περίπου 1500 χιλιόμετρα. Οι βαλίτσες μας φορτώθηκαν, 2 εσώρουχα,2 ζευγάρια κάλτσες, αδιάβροχα, πίτα με κορτάρι, νερό, καύσιμο στα ντεπόζιτα, ταυτότητες, πράσινες κάρτες και φύγαμε... Χάρτης Διαδρομής Η διαδρομή γνωστή και κάποιες στάσεις επιβεβλημένες μέχρι να φτάσουμε στην Φλώρινα και να πιούμε τον πρωϊνό μας καφέ. Στη συνέχεια σύνορα (Νίκη) και στάση στα Duty Free για τα απαραίτητα (μισοτιμής) εφόδιά μας.
  4. Πολλές φορές στον δρόμο έχουμε παρατηρήσει τους οδηγούς άλλων οχημάτων, συνοδηγών ή ακόμα και παιδιών που βρίσκονται στο πίσω κάθισμα, να μας κοιτούν επίμονα και περίεργα με την εύλογη ερώτηση να σχηματίζεται: "Ποιός βρίσκεται πίσω από το κράνος". Η απάντηση που θα μπορούσε να δωθεί είναι πολύ απλή και βγαίνει αυθόρμητα από το στόμα μας...: "Πίσω από την ζελατίνα του κράνους υπάρχουν άνθρωποι ευαίσθητοι, ταξιδιώτες, ονειροπόλοι, άνθρωποι ρομαντικοί και φυσιολάτρες, άνθρωποι με αγνή ψυχή και καθαρό βλέμμα". Στις 28-29 Μαρτίου η εταιρεία Earth Explorer σε συνεργασία με το περιοδικό MOTO οργάνωσε ένα διήμερο οδοιπορικό στα Ζαγοροχώρια. Σκοπός του οδοιπορικού ήταν η ανάδειξη και η γνωριμία της απομακρυσμένης περιοχής του Ζαγορίου. Περιοχή με απίστευτο φυσικό κάλος, φιλόξενους ανθρώπους, μοναδικές πετρόχτιστες κατασκευές. Η έδρα της εξόρμησής ήταν το χωριό Τσεπέλοβο το οποίο φιλοξένησε 175 μοτοσυκλέτες και πάνω από 220 άτομα. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην μαθητική εστία του χωριού, σε μια μικρή λαχειοφόρο συγκεντρώθηκε ένα χρηματικό ποσό το οποίο παραδόθηκε το πρωί της Κυριακής στον δάσκαλο του μονοθεσίου Δημοτικού Σχολείου Τσεπέλοβου. Τα χρήματα είχαν εντελώς συμβολικό χαρακτήρα μιας και αυτό που είχε σημασία για όλους εκείνους που συμμετείχαν στο οδοιπορικό ήταν η από καρδιάς συμπαράσταση και αναγνώριση του έργου κάποιων ανθρώπων που φυλάνε ακόμη Θερμοπύλες στις άγνωστες γωνίες αυτού του τόπου αλλά και η γνωριμία με την εγκαταλελειμμένη Ελλάδα. Η εταιρεία Earth Explorer ευχαριστεί όσους συμμετείχαν, όσους βοήθησαν, όσους προσέφεραν στην επιτυχή διοργάνωση της εκδήλωσης. Καλούς δρόμους σε όλους !!! Ακολουθούν δύο Video της εκδήλωσης από δύο πολύ καλούς μας φίλους (Γιώργος Παπαδόπουλος & Γιώργος Εξαρχόπουλος) ενώ ετοιμάζεται και ολόκληρο το οδοιπορικό. https://vimeo.com/124907452 http://www.motomag.gr/news/reportaz/zagori-balcony-vikos Facebook Page
  5. 'Εχεις απόλυτο δίκιο Naftilos. Κοντά στα 1500 είναι το υψόμετρο του πάσου του Τύμπανου. Ζητώ συγνώμη
  6. Κυριακάτικη εξόρμηση της γιάφκας στα Καμμένα Βούρλα για την κοπή πίτας του GsMotoClub. Όμορφες στιγμές με φίλους, τσουχτερό κρύο, λίγες φωτογραφίες, ένα τσούρμο Ιάπωνες, και ο Λεωνίδας με τους 300. Και εις άλλα με υγεία !!!!!!!!!! (ευχαριστούμε το GsMotoClub για την ευκαιρία που μας έδωσε να παρουσιάσουμε την δουλειά της Earth Explorer.) Καλούς Δρόμους σε όλους Γκαραγκούνης Βαγγέλης
  7. Η γέφυρα Κοράκου βρίσκεται στην ε.ο Καρδίτσης - Άρτας (μέσω Αργιθέας - Αγράφων) Οι καταρράκτες Παλαιοκαριάς βρίσκονται λίγο έξω από την Πύλη Τρικάλω προς το χωριό Παλαιοκαριά. Με μια βόλτα όμως μπορείς να τα συνδιάσεις άνετα και τα δύο
  8. Η ευτυχία του να ζεις στο κέντρο της Ελλάδας παιδιά. Με 10 ευρώ βενζίνη και 1,5 ευρώ το καφεδάκι βάζεις το κλειδί στη μίζα και χάνεσαι στις ομορφιές του τόπου μας. Η συγκεκριμένη διαδρομή είναι από Μουζάκι, Δρακότρυπα, Τύμπανος, Αργιθέα, γέφυρα Κοράκου και συνεχίζει μέχρι να συναντήσει την ε.ο Τρικάλων - Άρτας. Στο πάσο του Τύμπανου (1900μ) υπήρχε θεματάκι με το παγωμένο χιόνι στον δρόμο αλλά με χαμηλές ταχύτητες και καλή διάθεση όλα καλά. Όσο για τα παρμπριζ και τα θερμαινόμενα μπλιμπλικλίκια τα Vara ήταν full εξοπλισμένα, οι υπόλοιποι χτυπήσαμε δόντι χαχαχαχα Να 'μαστε υγιείς να ταξιδεύουμε μάγκες. Και με τα πολλά και με τα λίγα πάντα θα βρίσκουμε τρόπο να δραπετεύουμε...
  9. Καλούς δρόμους σε όλους Γκαραγκούνης Βαγγέλης
  10. Απογευματινή βόλτα στο πάσο Τύμπανος (Άγραφα). Στις φωτογραφίες μπορεί να παρατηρήσετε χαμογελαστά πρόσωπα. Δεν είναι χαμόγελο, -3 θερμοκρασία ήταν.
  11. Καλησπέρα σε όλους Με ιδιαίτερη χαρά θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στο διήμερο οδοιπορικό που διοργανώνει η εταιρεία Earth Explorer στην όμορφη Ελλάδα μας. Θα χαρούμε να βρεθούμε ξανά και να συνταξιδέψουμε σε γνωστά αλλά και άγνωστα ταξιδιωτικά μονοπάτια. Εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις αλλαγές ή τις νέες πληροφορίες. Τελευταία Ενημέρωση 20-2-2015 (οι ενημερώσεις θα εμφανίζονται με ***) Τον Νοέμβριο είχαμε πει ότι η Βάλια Κάλντα ήταν μόνο η αρχή. Eφτασε η ώρα ν'ανανεώσουμε το ραντεβού μας! Κοπή πίτας λοιπόν από την Earth Explorer. Φυσικά δεν μιλάμε για πρωτοχρονιάτικη πίτα αλλά για σχεδόν Πασχαλινή !!!! Οι διαδρομές του διημέρου (Σάββατο 28 και Κυριακή 29 Μαρτίου) είναι σχεδόν έτοιμες. Οι προετοιμασίες σε όσα αφορούν την διαμονή μας, το φαγητό και τις στάσεις μας επίσης έτοιμες. Το μόνο που απομένει είναι να περάσει γρήγορα ο καιρός, να βάλουμε το κλειδί στη μίζα της καλής μας και να ξεκινήσουμε για ένα μαγικό ταξίδι στην όμορφη Ελλάδα μας.... Η αρχή για τις εκδηλώσεις της εταιρείας Earth Explorer έγινε τον Νοέμβριο του 2014 όπου και με την συνδρομή του Tracer Adventure Club φέραμε εις πέρας ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα συγκεντρώνοντας 100+ μηχανές στην ορεινή Νότια Πίνδο. Το Valia Calda Photo Therapy Tour στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και οι συμμετέχοντες επέστρεψαν στην βάση τους με τις καλύτερες των εντυπώσεων. Ο πήχης άθελά μας είχε μπει ήδη πολύ ψηλά και έτσι μιας και υπήρχε η διάθεση από την πλευρά μας να καθιερώσουμε αυτές τις διήμερες εκδηλώσεις, έπρεπε να είμαστε έτοιμοι να ανταποκρίθουμε στις αυξημένες απαιτήσεις ενός ακόμη οδοιπορικού. Με ανοιχτούς λοιπόν τους χάρτες μπροστά μας ξεκινήσαμε την αναζήτηση των διαδρομών που θα φιλοξενούσαν την δεύτερη κατά σειρά εκδήλωσή μας. Οι επιλογές όπως ήταν αναμενόμενο ήταν πάρα πολλές, η μια ομορφότερη από την άλλη. Μετά από αρκετή σκέψη καταλήξαμε πως αυτή η εκδήλωση πρέπει να περιλαμβάνει διαδρομές με ποταμούς, γεφύρια, πέτρινους οικισμούς, φαράγγια, λίμνες και αρκετά ακόμα στοιχεία της πανέμορφης Ελλάδας μας. Τίτλος της νέας μας περιπέτειας Ζαγόρι & The Balcony of Vikos Φυσικά ούτε εδώ θα μπορούσε να λείψει το Photo Therapy μιας και είμαστε λάτρεις της φωτογραφίας αλλά και της θεραπείας που λέγεται "Ταξίδι με Μοτοσυκλέτα" Η συγκεκριμένη δημοσίευση θα ανανεώνεται τακτικά ώστε να πληροφορούμε τους ταξιδιώτες για νέες πληροφορίες που αφορούν την εκδήλωση ή τυχόν αλλαγές. Πάμε λοιπόν να ξετυλίξουμε τις πληροφορίες Η εκδήλωση στην ουσία θα ξεκινήσει την Παρασκευή 27 Μαρτίου. Οι μακρινοί μας φίλοι θα έχουν την δυνατότητα να φτάσουν στα Τρίκαλα και να διαμείνουν σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο με το οποίο συνεργαζόμαστε.(οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σε λίγες ημέρες) Η τιμή του δωματίου ακόμα δεν έχει καθοριστεί και καταβάλουμε προσπάθειες για να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερη. Το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν συγκέντρωση όλων μας για φαγητό και γνωριμία. Θα ήταν θεμιτό για τους συμμετέχοντες να βρίσκονται στα Τρίκαλα την Παρασκευή το απόγευμα - βράδυ μιας και η εκκίνηση θα δοθεί το Σάββατο το πρωί στις 08:00. ***Διανυκτέρευση Παρασκευής & Κυριακής Το ξενοδοχείο "Ληθαίον" στο οποίο θα διανυκτερεύσουν όποιοι έρθουν από μακριά μας κάνει τις εξής τιμές: Μονόκλινο 25 ευρώ/βραδιά Δίκλινο 35 ευρώ/βραδιά Τρίκλινο 40 ευρώ/βραδιά σε όλες τις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται πρωϊνό καθώς και κλειστός χώρος parking για τις μοτοσυκλέτες. Για τις κρατήσεις θα πρέπει να απευθυνθείτε οι ίδιοι στο ξενοδοχείο. To site του ξενοδοχείου για τις κρατήσεις είναι εδώ 1η Ημέρα (Σάββατο 28 Μαρτίου) - Εκκίνηση από το Bulli's Cafe στην ε.ο Τρικάλων - Λογγακίου (λίγο έξω από τα Τρίκαλα) στις 08:00. Όποιος θέλει μπορεί να έρθει πιο νωρίς ώστε να πιεί τον καφέ του και να φάει ένα κρύο σάντουιτς για πρωινό. Το γκρουπ θα αναχωρήσει ΑΥΣΤΗΡΑ στην καθορισμένη ώρα. Για όποιον δεν καταφέρει να είναι κατά την εκκίνηση θα υπάρχει τυπωμένος χάρτης της διαδρομής και οι στάσεις στο Bulli's Cafe ώστε να μπορέσει να μας συναντήσει στην πορεία. Σημείο συνάντησης εδώ Συντεταγμένες 39 34 02 61 B & 21 46 43 07 E - Ενημέρωση διαδρομής - Πρώτη στάση στα επιβλητικά Μετέωρα (δεν θα υπάρξει επίσκεψη σε κάποιο μοναστήρι λόγω περιορισμένου χρόνου) - Ακολουθούμε τον δρόμο προς Βλαχάβα, Σκεπάρι, Μύκανη, Μουργκάνι - Συνεχίζουμε στην ε.ο Τρικάλων - Ιωαννίνων - Μετά το χωριό Παναγία ακολουθούμε πινακίδα για Κατάρα (η διασταύρωση βρίσκεται πριν την Εγνατία Οδό). Δρόμος με καθιζήσεις και κατολισθήσεις ΠΡΟΣΟΧΗ - Πριν το Μέτσοβο ακολουθούμε πινακίδες για Μηλιά - Κρανιά. Στάση στα οροπέδια για τσιγάρο και φωτογραφίες..Δρόμος με καθιζήσεις και κατολισθήσεις ΠΡΟΣΟΧΗ - Ακολουθούμε τον δρόμο για Γρεβενά περνώντας από Κηπουρειό - Μπαίνουμε στην πόλη των Γρεβενών για ανεφοδιασμό - Γυρίζουμε από τον ίδιο δρόμο και λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη ακολουθούμε πινακίδες για Μαυραναίους - Σμίξη - Βασιλίτσα. - Συνεχίζουμε μέχρι το χιονοδρομικό της Βασιλίτσας. Μεγάλη στάση για καφέ στο σαλέ του χιονοδρομικού. - Επιστρέφουμε για λίγα χιλιόμετρα και στρίβουμε αριστερά για το χωριό Σαμαρίνα (αν οι καιρικές συνθήκες, και το οδόστρωμα δεν το επιτρέπει από το Γρεβενά θα ακολουθήσουμε την διαδρομή για Φιλιππαίους - Σαμαρίνα παρακάμπτοντας τη Βασιλίτσα. Η μεγάλη στάση σε αυτή την περίπτωση θα γίνει στο χωριό Σαμαρίνα) - Συνεχίζουμε προς το χωριό Φούρκα και μετά από λίγα χιλιόμετρα συναντάμε την ε.ο Κοζάνης - Ιωαννίνων. - Στρίβουμε αριστερά προς Κόνιτσα - Ιωάννινα και μετά από λίγα χιλιόμετρα στρίβουμε και πάλι αριστερά για να επισκευθούμε το γραφικό Γαναδιό (Πασχάλη Τσαλίκη ευχαριστώ για την πληροφορία). - Συνεχίζουμε προς Ιωάννινα και λίγο μετά της Κόνιτσα και το μεγαλοπρεπες μονότοξο γεφύρι στρίβουμε αριστερά για να επισκευθούμε την χαράδρα του Αώου. - Συνεχίζουμε προς Ιωάννινα και λίγο πριν το Καλπάκι στρίβουμε αριστερά για Καλύβια - Κάτω Πεδινα. - Στο Καλπάκι ανεφοδιασμός - Τελικός προορισμός το χωριό Τσεπέλοβο όπου και θα διανυκτερεύσουμε στο ξενοδοχείο "Δρακόλιμνη" που βρίσκεται πάνω στο δρόμο στο αριστερό μας χέρι. Σύνοψη 1ης Ημέρας Χιλιόμετρα 1ης ημέρας: περίπου 350 Άφιξη στο ξενοδοχείο: περίπου στις 20:00 - Για εκείνους που θα επιλέξουν να ξεκινήσουν το Σάββατο από την Βόρεια Ελλάδα τα Γρεβενά είναι ένα καλό σημείο συνάντησης με το υπόλοιπο γκρουπ - Πριν την εκκίνηση θα υπάρξει ενημέρωση - Η ώρα αναχώρησης είναι αυστηρά στις 08:00 - Θα πρέπει όλοι μας να έχουμε ανεφοδιάσει τις μοτοσυκλέτες μας με βενζίνη. - Μετά τα Μετέωρα οι διαδρομές είναι σε πολλά σημεία "κλειστές". Η ταχύτητά μας θα πρέπει να είναι μικρή. - Σε αρκετά σημεία (ιδιαίτερα στο πέρασμα της Κατάρας χρειάζεται αυξημένη προσοχή λόγω κατολισθήσεων) - Ανεφοδιασμός για όλους σε Γρεβενά και Καλπάκι Διανυκτέρευση Σαββάτου Το ξενοδοχείο "Δρακόλιμνη" όπου θα διανυκτερεύσουμε το βράδυ του Σαββάτου μας κάνει την τιμή των 30 ευρώ/άτομο. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο ύπνος, το βραδινό φαγητό (αρνί ψητό, πρόβεια παϊδάκια, μοσχαρίσια μπριζόλα, κοτόπουλο στη σχάρα, πίτες, σαλάτες και εδέσματα σε μπουφέ), καθώς επίσης και πρωϊνό. Τα κρέατα είναι δικής του παραγωγής. Υπάρχει χώρος parking για τις μοτοσυκλέτες μας Το site του ξενοδοχείου είναι εδώ Η δυναμικότητα του ξενοδοχείου είναι 31 δωματίων (δίκλινα.τρίκλινα) Για τις κρατήσεις θα πρέπει να απευθυνθείτε οι ίδιοι στο ξενοδοχείο. Σε περίπτωση πληρότητας του ξενοδοχείου υπάρχει και δεύτερη επιλογή (θα υπάρξει ενημέρωση σύντομα) ***Διανυκτέρευση Σαββάτου (Σκηνές) Για εκείνους που θα επιλέξουν διαμονή σε σκηνή υπάρχει η επιλογή να στήσουν τις σκηνές τους σε ένα άλσος που βρίσκεται 100 μέτρα από το ξενοδοχείο. Για την τιμή του βραδινού φαγητού σε όσους επιλέξουν να μείνουν σε σκηνή και θέλουνε να φάνε στο ξενοδοχείο θα υπάρξει συνεννόηση με τον ξενοδόχο. Το βράδυ του Σαββάτου μετά το φαγητό θα υπάρξει παρουσίαση 2 ταξιδιών από 2 εξαιρετικούς ταξιδιώτες. Θα γίνει προσπάθεια σύνδεσης (μέσω Skype) και με έναν τρίτο ο οποίος αυτή τη στιγμή ταξιδεύει. (περισσότερες λεπτομέρειες εντός ολίγων ημερών). Επίσης θα κόψουμε της πίτα μας και ο πρώτος τυχερός θα κερδίσει ένα top-case 42 λίτρων της εταιρείας Earth Explorer αξίας 310 ευρώ. Χάρτης Διαδρομής 1ης Ημέρας εδώ ***2η Ημέρα (Κυριακή 29 Μαρτίου) - Πριν πάμε στο πρόγραμμα της Κυριακής να θυμίσουμε πως ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή αλλάζει η ώρα και τα ρολόγια μας θα πρέπει να δείχνουν μια ώρα μπροστά.Αυτό είναι κακό μιας και θα έχουμε μια ώρα λιγότερο για ξεκούραση αλλά από την άλλη θα οδηγούμε στις 7 το απόγευμα και θα είναι ακόμη μέρα. - Κυριακάτικο ξύπνημα και ετοιμασία για το δεύτερο κομμάτι της πολύ ενδιαφέρουσας διαδρομής που θα ακολουθήσουμε. Θα πρέπει άπαντες να είμαστε στις 09:00 πάνω στις μοτοσυκλέτες μας. - Ενημέρωση διαδρομής - Πρώτη στάση στο Βραδέτο για να δούμε την ομώνυμη σκάλα και να απολαύσουμε μια άποψη του φαραγγιού. - Συνεχίζουμε προς Καπέσοβο και στάση στο πανέμορφο γεφύρι του Κόκκορη. Λίγο πιο κάτα κατά μήκος της διαδρομής υπάρχουν και άλλα μικρότερα γεφύρια. Κατά βούληση σταματά ο καθένας για να θαυμάσει το τοπίο αλλά και για φωτογραφίες. - Regroup λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω στη διασταύρωση για Δίλοφο. - Επόμενη στάση στο χωριό Δίλοφο. Στο συγκεκριμένο χωριό όταν πρωτοπάτησα το πόδι μου έμεινα άφωνος. Ίσως το ομορφότερο παραδοσιακό χωριό από αυτά που έχω επισκεφθεί. Μοναδική αρχιτεκτονική και πλακόστρωτα καλντερίμια μέσα σε ένα απίστευτο φυσικό περιβάλλον μου έδωσαν την αίσθηση πως μεταφέρθηκα αρκετές δεκαετίες πίσω. Για όσους έχουν πάει καταλαβαίνουν τι εννοώ...Θα παρκάρουμε τις μοτοσυκλέτες μας στην αρχή του χωριού (κάτω από το τριώροφο σπίτι). - Επόμενος προορισμός το χωριό Βίτσα και θέα του φαραγγιού. - Στάση στο χωριό Βίτσα για μια πανοραμική θέαση του φαραγγιού του Βίκου. - Πέρασμα από τον Ελαφότοπο και ακολουθούμε την διαδρομή προς Αρίστη - Στάση στον Βοϊδομάτη ποταμό με τα κρυστάλλινα και παγωμένα νερά και συνεχίζουμε οδηγώντας στον φιδίσιο δρόμο που οδηγεί προς Μεγάλο Πάπιγκο. Στάση στις Οβίρες - Στάση στο χωριό Βίκος για μια ακόμη καλύτερη θέαση του φαραγγιού του Βίκου - Επόμενη στάση ο ποταμός Αώος και το περήφιμο γεφύρι του στην Χαράδρα του Αώου - Μικρή στάση στο επιβλητικό γεφύρι της Κόνιτσας - Συνέχεια προς Αετόπετρα Βασιλικό για να γνωρίσουμε τα άγνωστα μονοπάτια της δυτικής Ελλάδας - Στάση στο χωριό Πωγώνιανη και αν όλα πάνε καλά εκεί θα περιμένει όλους μας μια ευχάριστη έκπληξη - Κατεβαίνουμε νότια από το επαρχιακό κομμάτι της δυτικής Ελλάδας με τελικό προορισμό την λίμνη των Ιωαννίνων όπου θα γίνει Regroup. - Τα Ιωάννινα δεν θα είναι ο τελικός προορισμός του οδοιπορικού. Τελειώνει εκεί η διαδρομή στον χάρτη διότι όποιοι επιθυμούν να γυρίσουν στη βάση τους είναι μια καλή επιλογή λόγω των επιλογών που υπάρχουν. Για όσους επιθυμούν συνεχίζουμε προς Τρίκαλα (μέσω Εγνατίας οδού). - Υπάρχει η δυνατότητα διανυκτέρευσης στην πόλη των Τρικάλων και την Κυριακή το βράδυ με τις ίδιες τιμές της Παρασκευής στο ξενοδοχείο "Ληθαίον". - Το πλάνο και της 2ης ημέρας ενδέχεται να τροποποιηθεί. Αυτό θα αποφασιστεί μετά την χαρτογράφηση που θα γίνει σε λίγες ημέρες και θα ανακοινωθεί. ***Σύνοψη 2ης Ημέρας - Συνολικά χιλιόμετρα: περίπου 310 +160 από Ιωάννινα προς Τρίκαλα - Άφιξη στα Ιωάννινα: περίπου στις 20:00 (άφιξη στα Τρίκαλα στις 22:00) - Η εκκίνηση θα γίνει αυστηρά στις 09:00 - Θα υπάρξει ενημέρωση διαδρομής - Οι δρόμοι στην συγκεκριμένη περιοχή θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Δεν έχουν μεγάλη κίνηση από άλλα τροχοφόρα αλλά λόγω της κακοκαιρίας ενδεχομένως να συναντήσουμε μικροπροβλήματα (κατολισθήσεις, λακούβες, νεροφαγώματα) - Οι ταχύτητες που θα κινηθούμε θα είμαι μικρές λόγω των "κλειστών" κομματιών σε αρκετά σημεία της διαδρομής. - Για τον ανεφοδιασμό της 2ης ημερας θα σας ενημερώσουμε μετά την χαρτογράφηση. - Για τις μεγάλες στάσεις για καφέ και φαγητό θα σας ενημερώσουμε μετά την χαρτογράφηση. Χάρτης Διαδρομής 2ης Ημέρας εδώ ***ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ Χρήσιμες Πληροφορίες Πιθανόν πολλά από αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω ήδη τα γνωρίζετε όμως καλό είναι να τα θυμηθούμε. - Το οδοιπορικό θα πραγματοποιηθεί σε μια εποχή που ο χειμώνας θα κάνει ακόμα αισθητή την παρουσία του (ειδικά τις πρωινές αλλά και τις βραδυνές ώρες). Χαμηλές θερμοκρασίες, βροχή, ομίχλη είναι κάποια από τα στοιχεία που ενδεχομένως να συναντήσουμε. Στον εξοπλισμό μας θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε αδιάβροχα, δεύτερο ζευγάρι γάντια, στεγνά ρούχα, ισοθερμικά. - Στο οδοιπορικό θα ακολουθεί όχημα υποστήριξης με treiler. Για οτιδήποτε χρειαστεί θα είναι εκεί για να βοηθήσει ή στην έσχατη ανάγκη να φορτώσει κάποια μοτοσυκλέτα με πρόβλημα. - Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως θα υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Γι αυτό τον λόγο θα παρακαλούσαμε να τηρούνται οι ώρες αναχώρησης καθώς και οι κανόνες ασφαλούς οδήγησης με γκρουπ. Αν δημιουργηθεί παραπάνω από ένα γκρουπ θα υπάρχει group leader και σκούπα. - Στα σημεία ανεφοδιασμού θα πρέπει όλοι να βάζουμε βενζίνη στις μοτοσυκλέτες μας ακόμη και αν έχουμε μεγάλη αυτονομία, Στα μέρη που θα κινηθούμε υπάρχουν πολύ λίγα βενζινάδικα. - Σε όλους θα δωθούν χάρτες (Σάββατο πρωϊ) με τις διαδρομές του διημέρου καθώς και πληροφορίες αλλά και χρήσιμα τηλέφωνα. - Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιοι θέλουν να κινηθούν ανεξάρτητα από τα γκρουπ αυτό είναι εφικτό. Θα υπάρχουν σημεία όπου θα γίνεται regroup. - Η συμμετοχή σας στο διήμερο οδοιπορικό ΔΕΝ απαιτεί χρηματική συμμετοχή πέραν των προσωπικών σας εξόδων (βενζίνη, φαγητό, διανυκτέρευση) - Οι διαδρομές μπορεί να αλλάξουν μέχρι την ημερομηνία εκκίνησης ή κατά την διάρκεια του οδοιπορικού ανάλογα των καιρικών συνθηκών ή την κατάσταση των δρόμων όπου θα κινηθούμε. - Περίπτωση μετάθεσης ή οριστικής ακύρωσης του οδοιπορικού ενδέχεται να υπάρξει αν κρίνουμε πως τα καιρικά φαινόμενα είναι τέτοια που θα θέσουν σε κίνδυνο την σωματική μας ακεραιότητα. - Το ξενοδοχείο όπου θα διανυκτερεύσουμε το Σάββατο (Δρακόλιμνη) θα είναι στην διάθεσή μας για οτιδήποτε χρειαστούμε (καφές, πρωϊνό, φαγητό) ακόμα και για εκείνους που θα διανυκτερεύσουν σε σκηνές. Χρήσιμα Τηλέφωνα Γκαραγκούνης Βαγγέλης 6972986126 - 6985949259 Μπαμπούρης Αποστόλης 6987155307 Ξενοδοχείο Ληθαίον - Τρίκαλα 24310 20690 24310 75690 Ξενοδοχείο Δρακόλιμνη - Τσεπέλοβο 2653081318, 2653081312, 2653081150 Κινητό: 6949679814 ΕΚΑΒ 166 Περιφερειακό ιατρείο Τσεπέλοβου 26530 81200 Περιφερειακό κέντρο Αρίστης 26530 41180 Π.Γ.Ν Ιωαννίνων 26510 99111 Κέντρο Υγείας Κόνιτσας 26550 22222 Οδηγίες οδήγησης σε Γκρουπ (ακόμα και αν οι περισσότεροι γνωρίζετε πως πρέπει να συμπεριφερθείτε οδηγόντας την μοτοσυκλέτα σας σε γκρουπ παρακαλούμε πολύ διαβάστε τις παραπάτω οδηγίες) 1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα 2. Οδηγούμε με βάση την μηχανή πίσω μας, όχι την μηχανή μπροστά μας. Είναι επικίνδυνο και γενικός αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγάμε σε γκρουπ. Τον ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος, με βάση φυσικά την ταχύτητα που μπορούν να οδηγήσουν όλοι, και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν. Συμφωνούμε να οδηγήσουμε σε γκρουπ, με την λογική ότι δεχόμαστε ότι θα οδηγάμε όλοι μαζί με ρυθμό ανεκτό από όλους για να περάσουμε ωραία και να καταλήξουμε κάπου. Αν κάποιος νιώθει ότι δεν μπορεί να αντέξει τον αργό ρυθμό του γκρουπ, μπορεί άνετα στην επόμενη στάση να ζητήσει και αν συμφωνούν όλοι, να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα. Και πάλι όμως μπορεί άνετα να δηλώσει ότι θέλει να τρέξει λίγο και θα πάει μπροστά μόνος του και ότι θα ξανασυναντηθεί με το γκρουπ σε άλλο σημείο του δρόμου ή στην επόμενη στάση. Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας, σε απόσταση που να την βλέπουμε από τα καθρεφτάκια. Με τον τρόπο αυτό, δεν χωρίζεται το γκρουπ σε κομμάτια και όλοι ακολουθούν ο ένας τον άλλο. Είναι ποιο εύκολο να περιμένεις κάποιον παρά να προσπαθείς να προλάβεις κάποιον. Ο αρχηγός του γκρουπ δεν μπορεί να έχει υπόψιν του όλο το γκρουπ πίσω του, μπορεί να βλέπει μία το πολύ δύο μηχανές πίσω. Αν όλοι φροντίζουν να έχουν μηχανές πίσω τους, τότε το γκρουπ θα ταξιδεύει με πολύ ποιο σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανένας. 1. Πάντα κρατάμε απόσταση από τον μπροστινό μας. Ο χρυσός κανόνας λέει πως η σχεδόν σωστή απόσταση είναι το μισό της ταχύτητας μας (π.χ. Αν ταξιδεύουμε με 120 χλμ/ώρα, τότε η απόσταση πρέπει να είναι το ελάχιστο 60 μέτρα) 2. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγάμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της λωρίδας από τον προπορευόμενό μας 3. Όταν βρισκόμαστε σε επαρχιακό δίκτυο τότε αυτομάτως ο ένας πηγαίνει πριν τον άλλον και μεγαλώνουμε την απόσταση από τον προπορευόμενό μας. 4. Όταν συναντάμε εμπόδιο στην πορεία μας βγάζουμε το πόδι από την μεριά που το περνάμε ώστε να το αποφύγει και η μοτοσικλέτα που ακολουθεί 5. Φροντίζουμε πάντα να πηγαίνουμε στον ρυθμό της ομάδος. Αν κάτι μας συμβεί και αδυνατούμε να ακολουθήσουμε τότε τραβιόμαστε στο δεξί μέρος του δρόμου, κορνάροντας διακοπτόμενα 2 φορές ελαττώνουμε ταχύτητα, και σηκώνουμε το αριστερό χέρι στον αέρα σε γροθιά ώστε να μας δει η σκούπα. 6. Δεν διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο. Αν χρειαστεί σταματάει η σκούπα για οτιδήποτε. 7. Προσπερνάμε πάντα όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Από την στιγμή που ο πλοηγός βγάλει φλας, έως την στιγμή που ο πλοηγός βγει να προσπεράσει δεν κάνουμε αριστερά. 8. Αν βρισκόμαστε σε δύσκολο σημείο με στροφές και υπάρχει η ανάγκη προσπέρασης, τότε ο πλοηγός κάνει μόνος του την προσπέραση, και δίνει σήμα στον επόμενο να ακολουθήσει ή όχι. Αριστερό φλάς σημαίνεί ΠΕΡΝΑ, δεξί φλάς σημαίνει ΜΕΙΝΕ. Το ίδιο κάνετε και εσείς για τον επόμενο από εσάς. 9. Αν υπάρχουν παραπάνω από ένα γκρουπ δυναμικότητας φροντίστε να είστε στο γκρουπ δυναμικότητας που μπορείτε. 10. Ακολουθείτε πάντα τα σήματα του πλοηγού Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην οδήγηση ενός γκρουπ μέσα σε ένα χωρίο ή πόλη από την οδήγηση σε ένα αυτοκινητόδρομο. Η βασική διαφορά είναι απλή. Ο δρόμος ενός χωρίου, ... δεν χωράει πολλές μηχανές. Είναι λάθος να μπαίνουν όλες οι μηχανές την ίδια ώρα μέσα στο χωρίο. Θα δημιουργηθούν προβλήματα όχι μόνο με το γκρουπ αλλά και με αυτοκίνητα που θέλουν να περάσουν μέσα από τους δρόμους του χωρίου. Καλό θα ήταν, να χωριστούν οι μηχανές σε ποιό μικρά γκρουπ, να μπουν στο χωρίο με την σειρά και να συναντηθούν έξω από το χωρίο σε ποιό μεγάλο δρόμο. Θέσεις Οδήγησης Ανάμεσα στα υπόλοιπα, ζωτική σημασία έχει η θέση οδήγησης της κάθε μοτοσικλέτας στο γκρουπ. Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και πάει λέγοντας μέχρι το τέλος. Με τον τρόπο αυτό, ο πρώτος μοτοσικλετιστής (και ο αρχηγός του γκρουπ) βλέπει τι συμβαίνει στον δρόμο μπροστά από το ίσως προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αν κρατούσε την δεξιά πλευρά της λωρίδας θα αναγκαζόταν να σηκώνετε για να δει πάνω από το αυτοκίνητο. Οι υπόλοιποι οδηγούν εναλλάξ για να μπορεί να βλέπει ο ένας τον άλλο πρώτον και δεύτερον και σημαντικότερο, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος να μην τρακάρει ο ένας πάνω στον άλλο Με την λογική του εναλλάξ, δεν μπορούν να ανακατευτούν αυτοκίνητα στο γκρουπ. Αν οδηγούν όλοι οι μοτοσικλετιστές στην αριστερή πλευρά της λωρίδας, σίγουρα κάποιος πανέξυπνος αυτοκινητιστής θα προσπαθούσε να προσπεράσει στριμώχνοντας όλες τις μηχανές στην άκρη του δρόμου. Ακόμα χειρότερα αν οδηγούν στην δεξιά πλευρά της λωρίδας και το αυτοκίνητο προσπαθήσει να προσπεράσει από αριστερά. Στα προσπεράσματα, πρέπει να προσπερνούν δύο μοτοσικλέτες κάθε φορά. Όχι όλοι μαζί και σίγουρα όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες. Ο πρώτος βλέπει τον δρόμο μπροστά, σιγουρεύετε ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης και κάνει νόημα για προσπέραση. Μετά οι άλλοι δύο αναβάτες και πάει λέγοντας. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ. 1. Στις εκδρομές οι αναβάτες (οδηγοί και συνοδηγοί), πρέπει απαραίτητα να φέρουν τον απαιτούμενο προστατευτικό εξοπλισμό. Α. Κράνος Β. Μπουφάν με προστατευτικά Γ. Παντελόνι με προστατευτικά Δ. Μπότες 2. Οι οδηγοί πριν την αναχώρηση είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μέρος στο briefing με τις οδηγίες της εκδρομής 3. Σε κάθε εκδρομή ορίζεται ένας πλοηγός και μια σκούπα. Αποστολή του πλοηγού είναι ο καθορισμός της διαδρομής και η πλοήγηση στον προορισμό. Αποστολή της σκούπας είναι η παροχή βοήθειας προς τους συμμετέχοντες σε περίπτωση προβλήματος, και το κλείσιμο της ομάδος. 4. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες του πλοηγού και της σκούπας. 5. Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν μια συγκεκριμένη θέση στην ομάδα, που ορίζεται από τον πλοηγό και αυτή δεν αλλάζει, αν δεν ορίσει κάτι διαφορετικό ο πλοηγός. Πηγή: moto-diadromes.blogspot.gr
  12. Κυριακάτικη βόλτα που τα είχε ΌΛΑ.... ΠΟΛΥ λάσπη ΠΟΛΥ σπρώξιμο ΠΟΛΥ δούλεμα ΠΟΛΥ τούμπα ΠΟΛΛΕΣ φωτογραφίες 5 ώρες βίντεο 1 μουλαρωμένο XR 1 Ιμάντα 1 κλειδαμπαρωμένη σιδερένια πόρτα στη μέση του πουθενά και πάνω απ'όλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ παρέα με ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ Slide Show (watch in HD) Video (watch in HD) Καλή Χρονιά με πολλά όμορφα ταξίδια !!!! Γκαραγκούνης Βαγγέλης
  13. Νίκο σου ευχομαι σύντομα να καβαλίσεις την καλή σου και να βρεθείς στους δρόμους. Τα Τζουμέρκα, η Πίνδος και γενικά τα βουνά της Ελλάδας μας υπάρχουν εκεί και μας περιμένουν. Σού εύχομαι σύντομα να πατήσεις ξανά στους δρόμους τους. Να 'σαι καλά συνοδοιπόρε. Έλα ρε συ υπερβολές.... Όλα τα ταξιδιωτικά-οδοιπορικά έχουν πάντα να προσφέρουν σε αυτόν που τα διαβάζει. Σε ευχαριστώ όμως για τα καλά σου λόγια και γα τον χρόνο που διαθέτεις για να διαβάσεις και να σχολιάσεις τα ποσταρίσματα. Πάντα όρθιος με όμορφες εικόνες φίλε !!!
  14. Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι. Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο. Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε. Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα, ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν. Τέλης φίλος και ταξιδιώτης. Όσοι περάσετε από Τρίκαλα προς Ιωάννινα στο χωριό Ανάληψη σταματήστε για έναν καφέ ή ένα τσίπουρο στο μαγαζί του δίπλα στον δρόμο. Νίκος ότι και να πω για τον συγκεκριμένο άνθρωπο θα είναι λίγο. Αν ο δρόμος σας φέρει προς τα χωριά του Ασπροποτάμου κατεβείτε λίγο πιο χαμηλά από το χωριό Καστανιά (προς Καλαμπάκα) και σταματήστε στην ταβέρνα "Το Πέρασμα" και θα με θυμηθείτε. Νίκο υπόσχεση πως σύντομα θα ξανάρθουμε. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους. Γκαραγκούνης Βαγγέλης
  15. Να 'στε καλά παιδιά, ευχαριστώ για τον σχολιασμό και για την ανάγνωση. Ας συνεχίσω :)