kiros

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    40
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος kiros

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSF 650 SA

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Caberg V2R
  1. Ναι αυτό είναι! Μακάρι να βγάλουν κάτι τέτοιο. Βλέπε τον νέο κινητήρα της triumph bonneville t120 (2016). Εξαιρετική κατανάλωση, άφθονη ροπή, 80 άλογα.
  2. Γεια σου Νικόλα γάταρε! ωραία κατανάλωση!
  3. Η α3000 είναι σάπια. Χάλια ανάλυση viewfinder, χάλια ανάλυση οθόνης, ωραίες φωτογραφίες αλλά τι να το κάνεις όταν πάσχει σε λειτουργικότητα?
  4. Τo BT-020 που φορούσε πίσω το Bandit εξαρχής, δεν μου άρεσε καθόλου, γλίστραγε πάρα πολύ στην πόλη. δεν του είχα καθόλου εμπιστοσύνη. το έβγαλα μετά από 7000κμ, και δεν είχε φαγωθεί σχεδόν καθόλου. Λάστιχο για αντοχή στα burn-out Μετά έβαλα τα Μ3, δοκιμασμένα και στην άλλη μηχανή που είχα, με πολύ θετικά αποτελέσματα σε κράτημα και αντοχή(για 15000κμ τα κράτησα, τα άλλαξα λόγο ξυλιάσματος μετά από +2,5 χρόνια )
  5. και εμένα το κάνει καμιά φορά το bandit σε δυνατό φρενάρισμα/σταμάτημα, όχι φρενάρισμα σε κίνηση. δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό...
  6. Η 6η είναι overdrive άρα ανεβάζει km/h πολύ δύσκολα σε σχέση με την 5η
  7. Από γερμανικό περιοδικό για το nc: 0-100 km/h -> 6 sec 50-120km/h(με 6ή) -> 10,8 sec Μιας και έχεις το gsxfa, το ίδιο περιoδικό σε δοκιμή του bandit sa(1250) δίνει: 0-100 km/h -> 3,5 sec 50-120km/h(με 6ή) -> 7,2 sec
  8. δες αυτό το άρθρο. ουσιαστικά μπορείς να τα κάνεις και μόνος(και σχετικά οικονομικά) σου αν πιάνουν τα χέρια σου(εκτός τη ρύθμιση στο δυναμόμετρο φυσικά) http://www.sportrider.com/bikes/146_1201_project_suzuki_gsx1250fa/viewall.html
  9. Δείτε πόσο μεγάλο γρανάζι του έχουν βάλει πίσω για να "σκάβει"
  10. Εγώ το 2007 που έφερα μηχανή Ξάνθη-Ηράκλειο οδικός μέχρι Θεσσαλονίκη και μετά καράβι απευθείας Ηράκλειο(μόνο η μηχανή,το καράβι κάνει 32 ώρες να φτάσει!!!).εγώ κοιμήθηκα Θεσσαλονίκη κατέβηκα Αθήνα την επόμενη με τρένο και με καράβι Ηράκλειο και ακόμα δεν είχε φτάσει η μηχανή...
  11. Δυο είναι τα νομικά θέματα: ατμοσφαιρική ρύπανση και θόρυβος. Αν δεις πωλούνται νόμιμα τα τελικά εξάτμισης μόνο(και αυτά πρέπει να έχουν σιγαστήρα για να είναι street legal) Όλα τα άλλα είναι για αγωνιστική χρήση και συνεπώς δεν υπάρχει περιορισμός(ήχου και ρύπανσης)
  12. Εγώ πήρα αυτές: http://store.planet-knox.com/knox/lower-body/4/cross-max-knee-guards/ είναι πολύ καλές και είναι σε προσφορά ~30€ με τα μεταφορικά από Αγγλία.
  13. εγώ άλλαξα τα μαμά bt-20 στα 7000κμ.δεν παλευόταν η κατάσταση με τα γλιστρήματα.τώρα φοράω τα metzeler m3(πολύ φθηνά) και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
  14. ανάλογα την διαδρομή...