xaotikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    603
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Όλο το περιεχόμενο του μέλους xaotikos

  1. UPDATE: Νέα τιμή.
  2. Όπως έχω αναφέρει και στο forum πωλείται για να πάω σε KTM 1290 Adventure S. Τα υπόλοιπα copy-paste από το car: Το 2013 βγήκε μόνο σε αυτό το χρώμα, με πορτοκαλί σκελετό και όλες τις βελτιώσεις που έκανε η KTM (ισχυρότερο υποπλαίσιο, ABS, ρυθμιστή προφόρτισης πίσω, αλλαγή θέσης ανορθωτή, νέα σέλα κλπ). Όλα τα άλλα χρώματα που κυκλοφορούν αφορούν μοντέλα παλαιότερης χρονολογίας.Το συγκεκριμένο:- Είναι 1ο χέρι, αγορασμένο από την επίσημη αντιπροσωπεία.- Βρίσκεται σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση λειτουργικά και εμφανισιακά. Δεν έχει τρακάρει/πέσει ποτέ.- Χρησιμοποιείται κυρίως για κοντινές βόλτες εκτός αττικής και ταξίδια εξωτερικό/εσωτερικό- Φυλάσσεται από την 1η ημέρα σε κλειστό parking- Έχει κάνει σχολαστικά όλα τα service του σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (υπάρχει service book και αντίστοιχες καταχωρήσεις στο dealer.net της KTM)- 'Εχει κάνει πλήρες service αναρτήσεων μπροστά-πίσω στις 22.000χλμ- Έχει ρυθμιστεί σωστά-χαρτογράφηση- με αποτέλεσμα μέση κατανάλωση 7.5lt/100 (μετρημένη σε αρκετές χιλιάδες χλμ)- Έχει καινούρια λάστιχα metzeler M7rr (μπροστά ~3500χλμ, πίσω ~500)- Έχει αλυσίδα DID zvm-x gold (με ~9.000χλμ χρήσης) χωρίς σημάδια φθοράς- Έχει μεταλλικά τακάκια carbone lorraine μπροστά-πίσω- Θα δοθεί με όλα τα κλειδιά και τα χαρτιά από την επίσημη αντιπροσωπεία.- Δεν χρειάζεται κανένα επιπλέον έξοδο για άμεση χρήση, το επόμενο μικρό service είναι στα 38.000Έχουν τοποθετηθεί extra aftermarket με συνολικό κόστος 4.000€:- KTM κεντρική βαλίτσα και KTM σχάρα- KTM πλαϊνές βαλίτσες και KTM βάσεις με quickrelease- Tank bag KTM- Βάση gps RAM- Διπλό stand KTM- ΚΤΜ Προβολάκια, 3-επιπέδων φωτεινότητας- Ζελατίνα Puig- Ζελατίνα Givi- Ζελατίνα KTM τουριστική (δίνεται και η κοντή εργοστασιακή της KTM)- Τιμόνι φαρδύτερο Renthal fatbar CR-high (δίνεται και το εργοστασιακό της KTM)- Εξατμίσεις LeoVince (δίνονται και οι εργοστασιακές)- Φιλτρο DNA Stage3 MK3 (δίνεται και το εργοστασιακό) με την αντίστοιχη χαρτογράφηση- Κάγκελα προστασίας κινητήρα- Διάφορα ανοδιωμένα καπάκια (δίνονται και τα εργοστασιακά)Το KTM SMT είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της ακόμα και σήμερα λόγω του κινητήρα και των ποιοτικών περιφερειακών (ακτινικά φρένα brembo, αναρτήσεις full ρυθμιζόμενες WP, ζάντες marchesini, χαμηλό βάρος κ.α) ξεπερνώντας συνολικά αρκετά από τα σημερινά μοντέλα.Η τιμή είναι με όλα τα extra. Ανταλλαγή μόνο με KTM 1290 adventure S και διαφορά από μέρους μου.Δεκτός κάθε έλεγχος σε δικό σας συνεργείο. edit: Νέα τιμή.
  3. Επιτέλους το όπλο ήρθε. Μετά από πολυ σκέψη, οικονομία και αναμονή εφτασε στα χέρια μου!!! SMT 990 2013 λοιπόν. Πρώτες εντυπώσεις Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο!!! Σε συγκριση με τον τίγρη που είχα αλλα και το μούλτι που δοκίμαζα είναι πούπουλο και στρίβει με την σκέψη και μόνο, παρέχοντας τρομερη εμπιστοσύνη. Είμαι ακόμα στο στρώσιμο βέβαια αλλα από την αρχή δείχνει τις αρετές του. Καλορίζικό μου λοιπόν :) http://imageshack.us/photo/photo/827/21b5768435f5f78102bf29f.jpg/
  4. Έφτασε η ώρα να το αποχωριστώ σκεπτόμενος να πάω στο 1290 SAS μιας και οι κοντινές βόλτες σε επαρχιακούς έχουν περιοριστεί, πόλη έτσι κι αλλιώς πήγαινα ελάχιστα με την μηχανη και προσανατολιζομαι σε περισσότερα ταξίδια δικαβαλος. Για όποιον ενδιαφέρεται λοιπον, smt του 2013 πολύ προσεγμένο με "σωστές" αναβαθμισεις (π.χ χαρτογράφηση ανά κυλινδρο για σωστή λειτουργία και οικονομια), ευλαβικά συντηρούμενο χωρίς πτωσεις/ζημιες ή οποιοδήποτε ατυχημα και πάρα πολλά extra: https://www.car.gr/23584297-ktm-smt-990-full-extra Πληροφορίες με μήνυμα. Υ.Γ: Αν το link στο car καταπατεί τους κανόνες ας μου το πει ένας mod.
  5. Τα 2 μεταξύ τους ενώ οπτικά μπορεί να φαίνονται παρομοιας κατηγορίας είναι τελείως διαφορετικά αν τα οδηγήσεις. Κυρίως λόγω διάταξης κινητήρα και το πως το καθένα αποδίδει την δύναμή του. Δεν θα μπω σε αναλύσεις στησίματος, δύναμης, ποιότητας κλπ. Αν ως "κλώτσημα" εννοείς το λεγόμενο jerky throttle σε χαμηλές στροφες/ταχυτητες, είναι γνωστό φαινόμενο σε μεγαλα δικυλινδρα αλλα γνωστοι ειναι και οι τροποι να μειωθει αισθητα (απο χαρτογραφηση, καταργηση των λ, πεταλουδες, αλλο γραναζι κλπ). Γενικότερα στα μεγάλα δικυλινδρα αρέσει να δουλεύουν από ένα εύρος στροφών και πάνω (Και τα 990 και τα multi Και τα 1290 κλπ). Αυτό το jerkiness το έχουν βέβαια και πολλά άλλα μηχανάκια μη-δικυλινδρα (όπως και το tracer) αλλά είναι λιγότερο έντονο λόγω διαφορετικού τρόπου απόδοσης. Ο λογως ειναι οι ρυποι και το injection. Και σε αυτά όμως ο τροπος αντιμετωπισης ειναι γνωστος. Το θέμα είναι να ξεκαθαρισεις στο μυαλό σου τι είδους μηχανάκι θέλεις, πως θέλεις να συμπεριφέρεται, τιβσε ευχαριστει. Μπορώ να σου πω πολλούς λογους υπερ του smt σαν κατοχος οπως μπορουν να σου πουν αλλους τοσους οι κάτοχοι tracer. Το εύκολο θα ήταν να σου πω πουλάω το δικό μου που είναι τούμπανο και μην κοιτάς τα tracer αλλά το θέμα είναι τι θέλεις εσύ οχι εγώ.
  6. Raven μπορείς να δώσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το hilltop? πως κρατάει σταθερό το AFR? Έχει, πέρα από το software και wideband αισθητήρες στην εξαγωγή? Γιατί για να γνωρίζει το AFR στα δικά σου καύσιμα και συνθήκες θα πρέπει να το διαβάζει από κάπου και οι λ που έχουν τα μηχανάκια είναι narrowband. Αυτό κάνει το autotune αλλά δεν το έχω ακούσει σε εργοστασιακό εγκέφαλο..
  7. Καλησπέρίζω. Σκεφτομαι να αλλάξω κατηγορία και να δώσω το Z750 που έχω και είπα να ρίξω μια ματιά μήπως βρω να κάνω ανταλλαγή. Ψάχνοντας βρήκα το Moto Τσιβαράκης (http://mototsivarakis.gr/) στον Πειραιά ο οποίος φαίνεται οτι έχει πολλά μεταχειρισμένα και αν χρειαστεί κάνει και διακανονισμούς (που δεν νομίζω να χρειαστώ). Έχετε καμία άποψη για τον συγκεκριμένο έμπορο? Ψάχνω γνώμες πριν πάω απο κει και αρχίσω να ζαχαρώνω τα μηχανάκια
  8. Μπορεις να βάλεις καμια φωτο? Ειδα εχει και για smt και το σκέφτομαι
  9. Μεχρι τη διασταύρωση για Βίλια θέλει προσοχή, εχουν γινει μονοδρομήσεις με φανάρια. Απο εκει και περα για πόρτο ολα οπως πριν.
  10. Τα tuono σήμερα στην έξοδο για Θήβα από εδώ;
  11. Ωπ, στα μέρη μου οι φωτο...πόσες αναμνήσεις σαν πιτσιρικάς με ποδήλατα, μηχανακια,αυτοκίνητα... Συννεφιά, με βουνό και θάλασσα σε στροφιλικι με παρέα, ωραία πράγματα.
  12. Δεν είναι σε όλα τα ανταλλακτικά ακριβή η KTM, σε κάποια είναι φωτιά. Δεν φταίει η αντιπροσωπία σε αυτό σίγουρα καθώς έχω τσεκάρει αρκετές φορές με μαγαζιά από εξωτερικό που έχουν KTM ανταλλακτικά και με τα μεταφορικά μου βγαίνει μία η άλλη. Τώρα αν μιλάμε για κοινά ανταλλακτικά και αναλώσιμα (βίδες, τακάκια, μπουζί κλπ) ή ψώνια από αλλού πχ ebay πάω πάσο. Αλλά από εξυπηρέτηση σε ανταλλακτικά η KTM στην Ελλάδα κάνει πολύ καλή δουλειά.
  13. Ω ρε πούστη!!! Πείτε μου οτι ειναι σε fast forward...και play station
  14. Δείκτης βενζίνης? Τι ειναι αυτο? Εμεις που δεν εχουμε δλδ τι πάθαμε? Εντάξει αν καεί το λαμπάκι της ρεζέρβας θα μείνουμε αλλα ειναι και αυτο μια περιπέτεια περα απο την πλάκα, για σύγχρονα μηχανήματα μιλαμε...και ο δείκτης βοηθάει (οταν δουλευει σωστά) και τα εναπομείναντα χλμ και ο χιλιομετρητης και ολα. Το θεμα ειναι να μας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη οχι πιο δύσκολη. Και μαλακια των εταιρειών οταν εχουν κανει ενα λάθος εξαρχής και δεν το διορθώνουν σε επόμενο update. IMHO
  15. Για την ανεμοκάλυψη στο tracer δεν ξέρω τι λένε οι ιδιοκτητες αλλά κυκλοφορούν δεκάδες επιλογές για όλα τα γούστα (άλλος το θέλει ταξιδιάρικο-τζαμαρία, άλλος σπορ κλπ) και θεωρώ πως μπορείς να βρεις άκρη. Στο smt είναι πολύ πιο περιορισμένες οι επιλογές (3 κυκλοφορούν στην αγορά και κανα 2 Αμερική) όποτε αν έχεις θέμα (εδώ παίζει ο σωματότυπος η ανοχή στον αέρα κλπ) δεν έχεις πολλές εναλλακτικές. Προσωπικά (και λόγω συχνού δικαβαλου) έχω δοκιμάσει την κοντή, την touring της Ktm και την givi με ή χωρίς φρυδακι αλλά την ανεμοκάλυψη του τίγρη δεν την έχω βρει. Για το γκάζι τώρα και το δικό μου εχει τα κατιτις του πάνω αλλά επειδή πλέον δεν τελικιαζω τα μηχανάκια για δικούς μου λόγους δεν γνωρίζω τελική. Πιστεύω όμως πως λόγο γραναζώματος και κινητήρα θα υστερεί στην τελική από φτιαγμένο tracer γύρω στα 15-20χλμ/ώρα
  16. Πιστεύω πως και σε 2 αλλα στοιχεία το tracer ειναι παραπάνω απο το smt. Ανεμοκαλυψη και τελικές. Το tracer με φ-π-ε τραβάει καμια 15-20χλμ/ώρα παραπάνω. Απο εκει και περα θεωρώ οπως είπες και εσυ άλλο πραμα το ενα άλλο το άλλο.
  17. Το να ανοίξεις το γκάζι υπό κλίση και ταυτόχρονα να ζητήσεις περισσότερη κλίση =no no το οτι έμεινες όρθιος δείχνει ποσο περιθώριο πρόσφυσης είχαν ακομα τα λαστιχα, αλλα σε πιο οριακές καταστάσεις το ελαφρωμα του μπροστινού ζητώντας την ίδια ώρα περισσοτερα απο το ελαστικό μπορει να σε στείλει.
  18. TPS? Εχεις τσεκάρει τις ντιζες γκαζιού αν είναι σωστά ρυθμισμένες; Μπουζί έχεις ελέγξει/αλλάξει; το φιλτροκουτι το ξανά τσεκάρετε μήπως χάνει από κάπου; σε τι μηχανάκι;
  19. Αν δεν κοπούν κωλοι με αφαίρεση διπλώματος και πρόστιμο εφαρμογή δηλαδή των νόμων, χαΐρι δεν βλέπουμε. Και ας μην μας αρέσει οταν τα τρώμε.
  20. Έτοιμο για moto Gymkhana με τα κάγκελα κατα τα αλλα ομορφουλη
  21. Δεν έχω οδηγήσει με S21, πιθανόν το επόμενο να ειναι power rs αν αποδειχθεί οτι βγάζει κοντα τα χλμ του m7 στο ktm. ισως θέλουν ροπή-πίεση για να δουλέψουν...τι να πω. Σε εμένα ζεσταίνονται γρηγορα βγάζουν χλμ και ποτέ δεν ένιωσα κατι αρνητικό υπό κλίση.
  22. Μου κάνει εντύπωση η γνώμη που έχετε για τα m7. Έχω αλλάξει 2 μπροστά 3 πίσω στο ktm ενώ τα φορούσαν και φίλοι..εναν δυσαρεστημένο δεν άκουσα. Γρήγορο ζέσταμα, καλο κράτημα μεχρι το τέλος της ζωής, καλο στη βροχή, βγάζει χλμ.
  23. Τα μπαλώματα ειναι προσωρινή λύση και φυσικά όχι για να ξεκινήσεις roadtrip. Έτσι κι αλλιώς τα λάστιχα έχουν ήδη 12000, σε τι κατάσταση είναι; έχουν φαγωθεί-τετραγωνίσει καθόλου; υπαρχουν 2 λύσεις, αλλάζεις ένα πίσω (φθηνή), αλλάζεις και τα δυο (ακριβότερη)
  24. Το sag θα έπρεπε να αναφέρεται στο manual (έστω οι τιμές που στο ktm ούτε αυτο δεν βάζουν) ή τουλάχιστον να το βάζανε στην ετοιμασία της μηχανης. Τα υπόλοιπα στην πορεία, ναι.
  25. Έφτασα σήμερα Χαλκιδική και οπως περίμενα το πίσω m7rr είναι για αλλαγή. Για προτείνετε οι βόρειοι κάποιον καλο λαστιχά (να μην δω τίποτα αερόκλειδα για βιδωμα και με πιάσουν τα καρι@λια μου) με νορμαλ τιμεσ Θεσσαλονίκη να βάλω ένα καινούριο γιατί έχουμε ~2000 να γράψουμε μέχρι το τέλος της άδειας... Thanks