manoskrt

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος manoskrt

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    manoskrt@hotmail.com

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Χανιά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS Super Moto
  • dreamBike: Κυβισμός
    570
  1. 40000 km περιπου σε 2 1/2 χρονια (οταν ημουν Αθηνα εκανα πολλα χιλιομετρα). Οχι δεν επιασα λινα αλλα περιπου 1mm υψος το τακουνι...συν οτι ειχαν κανει ρογμες-σκασιματα στα πλαγια.Εξαλλου 40000 χιλιομετρα πιστευω οτι ειναι αρκετα για αλλαγη ελαστικων ειδικα σε μοτο.... Τωρα αν καταλαβα καλα ρωτας για τιμη στα shinko ναι ειναι με περαστικα αλλα πρεπει να πας μονο ροδες........
  2. Λιπαντικά

    Επισης κατι σημαντικο που δεν πρεπει να ξεχναμε ειναι το ποσο συχνα πρεπει να αλλαζουμε το λαδι στα moto γιατι δεν ειναι οπως στα auto που εχει να λιπανει μονο το moter αλλα στα moto ειναι πιο πολλα τα μηχανικα μερη που λιπαινονται και φθυρονται περισσοτερο...... Ετσι ειναι αχρηστο αμα βαζουμε πχ ακριβα λαδια με καταλληλο ιξωδες για θερμοκρασιες και ξεχναμε να τα αλλαζουμε απο το να βαζουμε το λαδι που λεει ο κατασκευαστης και να τα αλλαζουμε τακτικα.....
  3. Βασικα η απορια μου ειναι αν εχουν σκληρη ή μαλακη γομα....Γιατι πιστευω το λαστιχο οτι εχει να κανει και με το moto. Δηλ το δικο μου (KLE 250) επειδη ειναι αδυναμο δεν θα ζεστανει ή θα ταλεπωρεισει ενα λαστιχο το ιδιο οπως ενα moto 500-600+ cc..Αρα πιστευω οτι καλυτερο ειναι ενα καπως μαλακο ελαστικο για μικρο moto. Τωρα απο δικη μου εμπειρια εχω βαλει μια φορα Metzeler tourance που το βρηκα σκληρο να χρειαζετε χρονο για ζεσταμα αλλα μετα το moto εστριβε παντου με ολα φυσικα μονο σε ασφαλτο γιατι σε χωμα πηγαινες αργα. Μετα τα 20000km εχανε ευκολα προσφυσει και δεν σου ενεπνεε και πολυ εμπυστοσυνη... Και δυο φορες Michelin sirac αφενος πιο off αλλα πιο οικονομικο με μια καλη ισοροποιμενη συμεριφορα τοσο σε ασφαλτο αλλα και χωμα. Απο χιλιομετρα δε μεχρι που τα αλλαξα περιπου 40000 km σχεδον κραταγαν το ιδιο..... Επισης νομιζω οτι τα πιο off ελαστικα ζεσταινονται πιο γρηγορα, σωστα????
  4. Για να επαναφερω το θεμα με τα ελαστικα, εχει κανεις δοκιμασει αυτα παντως ειναι πολυ οικονομικα εδω στα Χανια μαγαζι τα εχει (90/90/21 και 130/80/17) 130 ευρω σας λενε κατι??? Ειναι εταιρεια Κορεατικι που εχει παρει ολα τα motoλαστιχα της Yokohama......
  5. Παιδια καλησπερα. Εχω μπερδευτει λιγο με την αγορα μεταχειρισμενου moto και θελω βοηθεια. Εχω βρει ενα sv650s του 99 κατι λιγοτερο απο 2000 ευρω και σκεφτομαι να το παρω.Ξερει καποιος κατι για το moto αυτο???δηλ αν βγαζει ζημιες ή αν πρεπει να προσεξω κατι δεδομενου οτι ειναι απο τα πρωτα με καρμπυρατερ........Κατι μου ειπαν οτι για να αλλαξει η καδενα του εκκεντροφορου πρεπει να κατεβει κατω το μοτερ του ......ισχυει κατι τετοιο????Αυτο εχει 55000 ειναι πολλα γ αυτο το μηχανακι????
  6. Τελικά η moto ειναι οκ. Προς ενημέρωση στους συμφορουμιστες εχω να πω ότι πηγα για μαλλι και παραλιγο να βγω κουρεμένος. Πιο συκγεκριμένα πήγα την moto για επισκευη (αντικατασταση τεντωτηρα βαλβίδων) και αφού την ανοιξε ο μηχανικός διαπιστωσε υπερβολική φθορά στα κοκοράκια των βαλβίδων και λιγοτερη φθορα στους εγκεντροφόρους, Το πρόβλημα μου είπε δημιουργήθηκε γιατι το μοτερ δουλεψε μου ειπε χωρις λαδι....κάποια στιγμη. Και πεντε λεπτα μου είπε ηταν αρκετα για να γινει η ζημια.....(μεταχειρισμενη την πηρα με 45000 klm που να ξερω τι εκανε ο προκατοχος....) Τα ειδα και οντως με το χερι καταλαβενες ότι ειχαν φτιαξει καποιο δοντι στο σημειο επαφης με τον εγκεντροφορο. Η επισκευη του μοτερ????απλα για ψιλο εγκεφαλικο.....Οκτω κοκορακια (δικυλυνδρο το μοτερ)επι 37 ευρω το ενα στην ΤΕΟΜΟΤΟ (ΑΘΗΝΑ) εδω στα Χανια μου ζητησε ο μαστορας 45 το ενα........γνησιο KAWASAKI (δεν νομιζω να χρειάζεται να αναφερω ποιος ειναι ο μηχανικος)και τους εγκεντροφορους θα τους φτιαξουμε μου είπε..... Τελικά ευτυχως που τα βρηκα όλα τα ανταλλακτικά (κοκοράκια και εγκεντροφορους)μεταχειρισμενα απο αλλο μοτερ γιατι διαφορετικά η επισκευη πηγαινε πολλα..........
  7. ok με επεισες θα το βαλω στο προγραμμα Αν και ειναι εκτος θεματος βλεπω ότι εχετε DRZ..... Απο αξιοπιστια πως παει σκεφτομαι καποια στιγμη να αγορασω μεταχειρισμενο αλλα στα Χανια ειανι λιγο δυσκολα να βρω κατι καλο..
  8. Αν το αφησω θα υπαρχει προβλημα ή πρεπει να το φτιαξω?
  9. Αν και δεν εχω καποιο extreme moto (kle 250) στα 45000 ακουγετε ενα τικ τικ στο μοτερ και ο μαστορας μου ειπε οτι θελει αλλαγη η καδενα του εκκεντροφορου πραγμα που το επιβεβαιωσα και σε αλλο συνεργειο. Θελω να ρωτησω γιατι δεν ξερω τα 200 ευρω που μου ζητησε για την επισκευη ειναι πολλα ή φυσιολογικα???
  10. Παιδια ευχαριστω πολυ. Το πιο λογικό νομιζω ειναι να βαλω λιγα χρηματα ακομη και να παρω ενα αλλο μηχανακι.....Εχω βρει ενα DR 200 στα 1400 ευρω μοντελο 2000 σε καλη κατασταση και θα το ψαξω.......
  11. Παιδια καλημερα. Ειμαι καινουργιος στο site και χρειαζομαι λιγο βοηθεια.... Εχω ενα Kawasaki kle 250 που το εχω παντρευτει (εισαγωγης με πρωτη αδεια 1998) το κλασσικο μωβ πρασσινο αλλα μου εβγαλε αρκετα χιλιομετρα (108.000) και χωρις ιδιαιτερη συντηρηση. Το μοτερ ομως παρεδωσε το πνευμα του αφου συμφωνα με το μηχανικο κτυπησε μπιελλα......Ψάχνω λοιπον για αλλο μοτερ εχετε να προτεινετε κανενα μαγαζι???? Αξηζει να το φτιαξω ή να βαλω και κατι ακομη για να αγορασω κατι αλλο???? Ειναι ωραιο μηχανακι και γρηγορο για 250αρι αλλα η επισκευη του θα κοστισει......γυρω στα 750 ευρω (550 μοτερ και 200 εργατικα) το μοτερ ομως θα ειναι καλο η θα εχω παλι τα ιδια υστερα απο λιγο καιρο?????