chdimis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    198
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

46 Excellent

Σχετικά με το μέλος chdimis

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 08/23/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    στον Βορρά

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Vstrom DL-650A

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV RC5 Pro

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

661 προβολές προφίλ
  1. Στατιστικα και θεωρίες τα θεωρώ εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Σκοπός είναι να μη σου έρθει το "τζατ". Αυτο που θα σε κάνει να κάτσεις σ ένα πεζοδρόμιο και να κρατάς το κεφάλι σου από αυτό που μόλις γλύτωσες στο τσαφ. Κλεινω τα 45 φέτος και οδηγάω απ τα 15.Πολλά τα χτυποκάρδια. Είναι μερικοί που δεν το έχουν νιώσει το συναίσθημα του "παρ ολίγω" και πάνε βουρ στον πατσα . Εγώ το ένιωσα μια χαρα και το πολέμησα όσο μπορούσα και μπορώ ακόμα. Η άγνοια έιναι ποιο επικινδυνη απο το να περιμένεις ανα πάσα στιγμή τι θα σου συμβεί νομίζω. Είχα μια άσχημη εμπειρία και από τότε δε σηκώθηκε η μπροστινή. Έχω συνομίλικους μου που χώνονται φέτα στη στροφή και τους θαυμάζω. Εγώ τα έκανα, πλέον δεν τα κάνω. Άλλοι το ξεπερνάνε σαν να μην έχει συμβεί ποτέ το ατύχημα και προχωράνε με το ίδιο βιολί και χειρότερα.Είναι θέμα χαρακτήρα, εγώ όχι. Η ψυχολογία είναι το Α και το Ω στο θέμα μηχανή. Αν το παίρνεις και βγαίνεις στο δρόμο και τρέμει το τιμόνι και το φυλοκάρδι σου καλύτερα άστο και πάρε το αυτοκίνητο..
  2. Το 95 ειχα ενα ατύχημα στο Ηράκλειο στην 62 Μαρτυρων(24 χρονών τότε). Ένας σουρωμένος καβάλησε νησίδα και με πήρε σβάρνα εμενα τη μηχανή και την κοπελιά που έιχα απο πίσω. Αποτέλεσμα: ¨Εσπασε ο μηρός η λεκάνη ένα διάστρεμα στο πόδι κάτω και 7 ράμματα στο μέτωπο γιατί του έκανα ζάχαρη το παρπρίζ, Έμεινα με 11 μήνες με πατερίτσες και φησιοθεραπείες.Από τότε το πολέμησα αρκετά ψυχολογικά. Πήρα το ΧΤ όταν έβλεπα να έρχεται άλλος απο απέναντι έπιανα τέρμα δεξιά μεχρι που ακουμπούσα χώμα.Μετά με το στρόμ αισθανόμουν ποιο ασφαλής. Πήγα Κων/πολη , Βουλγαρία χωρίς θέμα. Η ψυχολογία έιναι το Α και το Ω. Εγώ ακόμα ώρες ώρες με πιάνει και φοβάμαι στο δρόμο άλλες όχι (φαινεται είναι το πως θα ξυπνήσω) αλλά μ αρέσει αυτο που κάνω και δε θ αφήσω κανένα πούστη να μου γαμήσει την ψυχολογία για μια μαλακια που χώρησε ο άλλος και την πάτησα εγώ. Συμπέρασμα: Μην αφήσεις ένα τυχαίο περιστατικό να σου χαλάσει το χόμπι και αυτο που σ αρέσει να κάνεις. Μπορεί να είσουν πεζός και να πέρναγε ένα αυτοκίνητο απο δίπλα σου με μεγάλη ταχυτητα. και να τη γλύτωνες στο τσαφ. Δεν είναι λόγος να σταματήσεις αυτό που σ αρέσει.
  3. Το ίδιο θέμα ακριβώς είχα κι εγώ και βρήκα τη λύση. το κινητο φορτίζει (αργα μεν) και με 300mah. Οπότε δε φταίει ούτε ο φορτιστής ούτε το τελέφωνο. Στο αυτοκίνητο δουλευει κανονικά. Απλά στη μηχανή απο τους κραδασμούς πετάγεται έξω το πουτσάκι και δεν κάνει επαφή για 1mm. Οπότε ή βρίσκεις ένα που να σφινώνει καλά κι έχει δυνατά ελλατήρια ή χρησιμοποιείς το ίδιο και το σταθεροποιείς με κανα λαστιχάκι. Το θέμα είναι στο θυλικό που είναι χαλαρό το ίδιο και το δικό μου αγορασμένο απο ναυτηλιακό κατάστημα 2€.
  4. Φούστα μπλούζα και ολόσομο. Προτιμησε 2 κομμάτια η φορμα δεν είναι βολική ούτε για κατούρημα. πρεπει άλλος να σε ντυσει και να σε ξεντύσει. Δοκιμασμένο
  5. Κι εγώ λίγο ακριβό το βρίσκω μιας και με τοποθέτηση εδώ βρίσκεις πολύ καλές τιμές. Σε site επίσης εντός συνόρων βρήκα το siriocenter το οποίο όπως παρατηρώ για τις δικές μας διαστάσεις (ίδια φοράμε) έχει αρκετά καλές τιμές. Σαν κατάστημα δεν το γνωρίζω καθόλου ίσως καποιος να έχει άποψη απ τους συγκεκριμένους επαγγελματίες. Εγω έχω τελευταία τα DUNLOP TR-91 πολύ καλό λάστιχο και αρκετή διαρκεια απ ότι λένε εγώ τα έχω κανα 8000 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος( 240€ με τοποθέτηση αν θυμαμαι καλα) . στρίβει ευκολα ,αθόρυβα και δεν κουνάνε. Πολύ καλά λόγια άκουσα για τα Michelin pilot road 4, Pirelli scorpion, Metzeler tourance next και για τα φθηνα brigdestone battlax . Σε διαστάσεις 150/70 R17, 110/80 R19
  6. Αθήνα Σαλλονίκη σερί, ... κώλο να χεις
  7. Όλα τα τσοπερ κανουν για αρχαριους, χαμηλό κέντρο βάρους και κοντες σχέσεις.Μ αυτά που διαθέτεις είσαι για κανα Honda Steed , ή κανα Rebelάκι (Ηοnda και τα 2), ή και κανα Eliminator (Κawasaki) ή και Virago απο Yamaha μερια . Tα κυβικά μη σε τρομάζουν πχ 250- 535 στο χέρι συνηθίζεται εύκολα. Δεν θα έχεις εκπλήξεις δηλαδή. Απλά όσο μεγαλύτεο τόσο καλύτερα. Αλλά επέιδή όλα είναι παλιά μοντέλα όσο και σε άριστη κατάσταση να το βρεις θα αρχίσει να βγάζει διάφορα και θα χρειαστούν αντικατάσταση. Τσιμούχες, φλάντζες, μύδια , καρύδια Τελικά το μεγεθος μετράει άσε να λένε διαφορα
  8. Κι εγώ ψάχνομαι για το συγκεκριμένo project εδώ και αρκετό καιρό. Για την ώρα έχω το raspberry κουμπωμενο στην tv με retropie kai kodi.Εκεί που έχω θέμα στα mame είναι πως δεν μπορώ να το "ταίσω" απ το ps3 bletooth controler και χρειαζεται πληκτρολόγιο. Δηλαδή δεν μπορώ να βάλω credits. ;Όσο για καμπινα σκεφτομαι καλήτερα να βρω απο κανα μαγαζί με ηλεκτρονικά κανένα και να το σουλουπώσω στα δικά μου μέτρα. Aytocad γνωρίζω καλά αλλά από εργαλεία τέτοιου είδους δεν έχω τίποτα. Με ξεσύκωσε ένας τύπος στο youtube αλλά έιναι πολύ οργανωμένος κι έκανε τον άδειο χώρο στην καμπινα συρταριέρα.
  9. Εγω απορώ πως δεν τον βάλανε χερι ακόμα και να του τα μαζεψουν τα εργαλεια και να του κόψουν καμια λυπητερη. Έτσι συνηθιζεται στη χώρα μας όταν κάποιος προχωράει λίγο παραπάνω. Δεν το θέλουν το φοβούνται. Σε παρόμοια περίπτωση κάποιος απο Έδεσα που ασχολήθηκε με καμένα λάδια και έκανε βιοκάυσιμο του τα μαζέψανε και σχηματίστηκε και δικογραφία εις βάρος του γιατί δεν τους άρεσε η ιδέα να μην πηγαίνει κάποιος στο βενζινάδικο αλλά να γεμίζει απ το σπίτι. Ρυπαινε το περιβάλλον λένε που έβραζε τα λάδια, τα σουβλατζιδικα που τα τηγανίζουν είναι ποιο υγειινα. Το μαγειρίο Το ρεπορταζ
  10. Δεν θα συστηνα με τίποτα φόρμα ολόσωμη. Καλή, χρυση δεν περνάει τίποτα αλλά για κατούρημα να πας πρέπει να το σκεφτείς. Κυρίως αν φοράς μπουφαν και παντελόνι κορντουρα απο μέσα είναι δράμα. Κάποιος θα πρέπει να είναι πάντα μαζί σου για να σε ντύσει και μετά να σε ξεντύσει. Εντελώς άβολο. Έχει καλές λύσεις και φτηνές που κάνουν καλή δουλειά μπουφάν-παντελόνι πάντα.
  11. Αμέσως να μας την πεις. Έτσι είναι τα πράγματα καλώς κακώς. Εγώ έχω πάει ταξίδι εκτος χωρας και συνάδελφος με τρανσαλπ είχε τα ρούχα του σε μαυρες σακούλες σκουπιδιών με χταπόδια δεμένα στο πίσω κάθισμα και το έστιβε το χόντα. Μια χαρά παιδί και πιλότος πάνω απ όλα 200κ χλμ το τρανσαλπ. Φαντάζεσαι να τα έχεις έτσι πάνω στο χαρλευ; Μή σε δούνε μόνο
  12. Τα Χάρλει δεν είναι ούτε οικονομικα (σε κατανάωση πάντα ) ούτε άνετα. Εκτός από ορισμένα μοντέλα όπως Ultra, Glide κλπ όλα τ άλλα έιναι απλώς για το φαινεσθαι. Τα περισσότερα είναι για μέχρι την καφετέρια άντε αν είσαι και σφιχτόκωλος κάνει και 100χλμ. Οι τύποι που ασχολούνται με το είδος είναι ειδική κατηγορία και δεν τους ενδιαφέρει να έχουν μια μηχανή αλλά να διαφέρει από τις υπόλοιπες. Γι αυτό καινούρια μόλις βγαίνουν απο βιτρίνα πανε και τα βάζουν ελεύθερες εξατμίσεις βγαζουν το δίσελο και βάζουν μία, νίκελ, λάστιχα, αετούς χαμπέρια για να χτυπήσει στο μάτι των συναδέλφων. Δε νοιάζονται για κράνη ένδυση ασφάλεια κλπ μόνο μια αλυσίδα να βγαίνει απ την κολότσεπη και να πιανεται στο θυλίκι iron maiden t shirt το τσουκάλι στο κεφάλι και μαντίλι καλαματιανό στη μύτι. Ενοείται πως όποιος φοραει περισσοτερα ρούχα χάρλει έιναι κι ο ποιο τρεντυ της παρέας και ο ένας χαλβαδιάζει το μηχανάκι τ αλουνού. Τους ξέρω χρόνια και τους κάνω παρέα. Καλά παιδιά αλλά έχουν εντελώς διαφορετική αντίληψη απο μένα στο θέμα μηχανάκι αλλά έχουν πολύ πλάκα όταν βρίσκονται. Πάνε με 130 στην ευθεία κι αισθάνονται πλακωμένοι και στη στροφή πλακώνονται στα φρένα και την παιρνουν με 60.Γκαυλώνουν ατελείωτα αν πηγαινουν δίπλα δίπλα και συντονίζει ο ήχος τους. Δε σ ακούνε όταν τους προσπερνάς και δεν ακούς τη μηχανή σου αν τους έχεις μπροστά. Τα μηχανάνια δε σαν δικύλινδρα άπειρους κραδασμούς και αργόστροφα με χαμηλή ροπή σκάει πχ στις 3500 rpm
  13. Είχα το επόμενο μοντέλο απ αυτό του 88. Η διαφορά τους ήταν πως είχε δισκόφρενο μπροστά με τα μεγάλα γράμματα στο τεπόζιτο. Κι εγώ είχα το ίδιο προβλημα δεν έσκαγε εύκολα χειμώνα καλοκάιρι κι έπαιρνε μόνο με κλειστό αέρα. Θυμαμαι με μείον 4 θερμοκρασία κι εγώ να μαι μούσκεμα στον ιδρώτα μανιβελιάζοντας το εργαλέιο. Κάποια στιγμή για φίλτρο αερος είχα βάλει καλσόν διπλο, που λεφτά τότε για φίλτρα και τέτοιες πολυτέλειες. Πάνε σ ένα μάστορα που έχει εργαλεία να στο δει να μην παιδευεσαι.
  14. Το σίγουρο είναι πως φράκαρε το θέμα είναι γιατί. Δεν δικαιολογείται μοτερ με τόσα χιλιόμετρα να κάψει τόσο λάδι απο τη στιγμή που όπως λέει κι ο φίλος δεν ζοριζόταν.Άποψή μου είναι ή ξεράθηκαν οι φλάντζες μιας και το είχε σε ακινησία τόσο καιρό και είχε διαρροή ή έχει κανα ράγισμα και το χασε όπως προυπόθηκε. Πάντως για να διορθώσεις το ίδιο θα σου φύγουν αρκετα υπολόγισε γύρω στα 500€ και πάνω ανάλογα με το τί άρπαξε. Είχα ΧΤ 250 και κόλλησε μετά από σέρβις λάδια μπουζί κλπ αλλά ήταν από αντλία λαδιού. έσπασε το πλαστικό γρανάζι της αντλίας και δεν ανέβαζε λάδι. Πάνε χρόνια (2003-4) αλλά είχα δώσει τότε 300€.Ευτηχώς πέτυχε το ρεκτιφιέ και δεν έκαιγε σταγόνα μετά ώσπου το πούλησα. Αν θες το ίδιο ψάχνεις μοτέρ ή το δίνεις να φύγει και πας για αλλο. Να το φτιάξεις δεν προτείνεται
  15. Παιζουν ρόλο πολλά αλλα κυρίως αν δεν τα δοκιμάσεις δεν θα βγάλεις συμπερασμα όπως λένε και οι προλαλλήσαντες. Σημαντικό ρόλο παιζει η ηλικία σου. Αν είσαι μέχρι 30 και σ αρέσουν οι κανγκουριές το θές το γιαμαχα σου αν είσαι παλιοσείρι σαν εμενα ούτε με σφαιρες.Θα κατεβαίνεις και θα βγάζεις το βρακί απ τον κώλο. Επίσης έχεις γυναίκα - γκόμενα που θα καβαλάει τι περιφέρεια έχει και τι κώλο. (Πάρε μεζούρα μέτρα κι εδώ είμαστε). Πολύ σημαντικός παράγοντας ο κόφτης απο πίσω. Αν είναι γεματούλα μια φορά θ ανέβει στο γιαμάχα και μετα ξέχνα την. Αν έχεις σκοπό ταξίδια μακρινά ονειρεμένα το καβασακι προτείνεται , όχι ότι δεν πάει το γιαμάχα αλλά εσύ δεν θα πας. Θα πάρεις τ αμάξι. (Αν και παλιοσείρι όπως είπα το ΜΤ09 το γλυκοκοιτάζω, λουκούμι είναι το ρημάδι. Αλλά πολλά τα λεφτα. με 20κ παίρνεις διαμέρισμα σήμερα)