teo_gr

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    0
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος teo_gr

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. Ναι αυτο το είχα σκοπό να το κάνω έτσι κι αλλιώς γιατί πρέπει να μου φύγει ο φοβος και να του "πάρω τον αέρα".
  2. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ! Ελπίζω να κάνω την σωστή επιλογή απο δω και πέρα!
  3. Μπορεί να ακούστηκε υπερβολικό το "ποτέ" αλλα προφανώς και δεν θεωρώ τα μαθήματα στην σχολή εμπειρία οδήγησης. Όταν είπα στον δάσκαλο οτι ήμουν άσχετος με ανέβασε σε ενα cbf 125 και είδε οτι μπορώ. Απο το 2ο μάθημα είχα το CB 400. Παρόλα αυτά αλίμονο αν η επιτυχία στις εξετάσεις σημαίνει οτι ξέρεις να οδηγείς μηχανή (ειδικά σε συνθήκες πόλης). Την μηχανή την κράτησα 1 χρόνο και πήγαινα αρκετά καλά. Απλά όπως και οι νέοι οδηγοι με το αμάξι, ε μια στην ανηφόρα δυσκολευόμουν να την ξεκινήσω, μια που δεν ήξερα πως να φρενάρω τόσο ωστε να μην μπλοκάρω τροχούς και πέσω. Και μπορώ να πω οτι ήταν περισσότερο θέμα αυτοπεποίθησης γιατί όταν έπεσα είχα νευριάσει τόσο με τον εαυτό μου που μετά την πήγαινα αέρα για ενα διάστημα. Πιστεύω οτι τώρα θα μπορέσω γιατί ξέρω καλύτερα τι θέλω και πήρα και την πρώτη κρυάδα. Για αυτό λοιπόν πάω για ενα μεταχειρισμένο σκούτερ ελαφρύ κατα προτίμηση για να μπορέσω να του πάρω τον αέρα. Έχεις να μου προτείνεις κάτι;
  4. Ναι οκ αυτο που ανέφερα περι συγχρονισμου κτλ ίσχυε τον πρωτο καιρό όταν ξαφνικά απο κει που δεν είχα οδηγήσει ΠΟΤΕ ανέβηκα σε μονοκύλινδρο 650 cc....
  5. 8 χρόνια μετά επανέρχομαι. Πρώτον για να πω την εμπειρία μου και δεύτερον να ξαναζητήσω τα φώτα σας. Πρώτον λοιπόν 2 μήνες μετα το αρχικό ποστ πήγα και ερωτεύτηκα μια Aprilia Pegaso 650 (με τις μπλε τις ζαντούλες) ο κεραυνοβόλος έρωτας με έκανε να την αγοράσω άμεσα , 2ο χέρι απο μαγαζί. Ξέρω ξέρω ήμουν μικρός και άμυαλος. Πέτυχα στις εξετάσεις και πήρα δίπλωμα για μεγάλη μηχανή. Ο φόβος μου πρώτη φορά που την καβάλησα δε λέγεται. Δεν μπορούσα με τίποτα να συγχρονίσω τα χέρια μου για τον συμπλέκτη αλλα και τα πόδια μου στο ποδόφρενο σε συνδιασμό με 200 κιλά που δεν μπορούσα να κουμαντάρω σε χαμηλές ταχύτητες. Παρόλα αυτα την κράτησα με μέτρια χρήση (2 φορές την εβδομάδα) για 1 χρόνο. Η αλήθεια είναι οτι δε με βόλεψε. Ούτε ο συμπλέκτης, ούτε ο όγκος της μηχανής. Αυτό που κακώς δεν είχα αναφέρει εξ αρχής είναι οτι λόγω της δουλειάς μου (που παραμένει ίδια απο τότε) , λογιστής, χρειάζεται να γυρνάω αρκετά μέσα στην πόλη. Η μηχανή πουλήθηκε με χαρά (αφού δεν έχασα πάρα πολλά χρήματα) αλλα και με ντροπή καθως τα λάστιχα του super motard στα πλαϊνα ήταν άφθαρτα. Όπως ήταν αναμενόμενο λοιπόν είχα και το ανάλογα γελίο ατύχημα μια ωραία πρωία όταν δεν κατάφερα να ακινητοποιησω την μηχανή σε ένα ξαφνικό σταμάτημα του μπροστινου αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να σκάσω στο πίσω μέρος με 20 χλμ/ωρα. (ανάθεμα τα ποδόφρενα και τις αναλογίες πίεσης με το χειρός) Εκεί εκτίμησα τον εξοπλισμό που είχα αγοράσει μαζί με την μηχανή. Όπως φανταζεστε λοιπόν, το φοβήθηκα και σιγά σιγά το παράτησα και προτίμησα το αμαξάκι μου. Το μόνο που μου έμεινε να θυμίζει είναι ενα SHOEI κράνος και ενα μπουφάν. Τα χρόνια πέρασαν εγώ έφτασα 33 και δεν ξανακαβάλησα. Αλλα η ανάγκη για γρήγορη μετακίνηση παραμένει ίδια. Έρχομαι λοιπόν τώρα και λεω. Για οχι ενα σκούτερ; Με την άνεση του, αυτόματο, με τους χώρους του και τα νορμαλ κυβικά του για μεσα στην πόλη. Γιατί το απέκλεισα εξαρχής; Και έρχομαι πάλι (με την ουρά κάτω απ τα σκέλια) και με τα ίδια κριτήρια (ακόμα θεωρώ πως είμαι τελείως άπειρος) να ρωτήσω για τα σκούτερ της Kymco πχ. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάτι όπως το People ή το Xciting (κοιτάω για 200-300 cc MAX) για παράδειγμα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω η ιστορία μου να βοηθήσει κάποιον πιτσιρικά, όπως εγω τότε, να αποφασίσει τι θα αγοράσει.
  6. Αν κατανοητό αυτό που λες και σωστό απλά αν πάρω τώρα κάτι άλλο , το οποίο φυσικά θα χάσει στη μεταπώληση , δε θα έχω τα λεφτά σε ένα χρόνο για να πάρω κατι άλλο . Εκτός του οτι το θεωρώ τζάμπα λεφτά να πάρω κάτι το οποίο μπορεί να το βαρεθώ σε λίγους μήνες . Δηλαδή πιστεύεις οτι είναι πολύ δύσκολο να μάθω να οδηγώ σε μια απο τις προαναφερθείσες ; Νόμιζα οτι είναι καλές αυτες οι 3 για νέους οδηγούς (μέτριες αποδόσεις) , για αυτό και δεν τις προτιμούν οι περισσότεροι που ξέρουν να οδηγούν.
  7. Μήπως να έκανα το δίλημμα τρίλημμα ; Να βάλω στο παιχνίδι και την Suziki Gladius 650 ??? Ε ναι λοιπόν.. Αυτές οι 3 , τελός !!! :) Υγ. Καλώς σας βρήκα και εγώ !!!
  8. Σήμερα πέρασα τυχαία και είδα το XJ6 Diversion της Yamaha το οποίο μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ . 78ps ότι πρέπει , Yamaha , και κουκλί. Νομίζω οτι είμαι κοντά στον τερματισμό της αναζήτησης . Θα ήθελα την άποψη σας , ανάμεσα στην Kawasaki er-6f και στην Yamaha XJ6 Diversion ποιά θα διαλέγατε ; Με ABS ή χωρίς ; Κριτήρια επιλογής : -Πρώτη μηχανή (Απειρία ) -Μεταπώληση -Κόστος συντήρησης -Κίνηση στην πόλη και μικρές αποδράσεις (πιο πολύ εντός πόλης)
  9. Αδερφέ ήταν απ τα πρώτα που είδα να σου πω την αλήθεια .. Και το γυμνό και το F . Η αλήθεια είναι οτι και η τιμή του ήταν πολυ καλή ΑΛΛΑ παρατήρησα κάτι που με προβλημάτισε ... Δεν είδα ΟΥΤΕ ΕΝΑ στο δρόμο τόσο καιρό ! Ψέμματα είδα ενα στην Ανω Πόλη εδω και 3 μήνες. Δεν είναι οτι θέλω μηχανή "σούπα" αλλά για να μην το παίρνει κανείς , σκέφτηκα , κατι στραβό θα έχει . Κάποιος μου είπε οτι Kawasaki δεν είναι και πολύ καλές "Πολλά γράμματα , πολλά προβλήματα" :P Μου τόνισε και την διαχρονικότητα λέγοντας "CBR1000 του '95 βλέπεις ακόμα στο δρόμο , kawasaki οχι ." . Τώρα θα μου πεις ο καθένας λεει το μακρύ και το κοντό του , οι hondaκιδές λένε για τις kawa , οι yamahaκιδές για τις honda και πάει λέγοντας. Το μόνο σίγουρα διαπιστωμένο και απο εμένα τον ιδιο είναι η χαμηλή μεταπώληση της Kawasaki. Κάποιος άλλος μου είπε οτι η er είναι πολύ μικρη για τα κυβικά μου (1,90) και οτι δε θα χωράω... Απόψεις είναι αυτές αλλά η αλήθεια είναι οτι με προβληματίζουν όσα ακούω γιατί δεν έχω εμπειρία στο θέμα. Παρακαλώ κύριοι τα φώτα σας ...
  10. Απλά δε ξέρω γιατί αλλά δε με τραβάνε τόσο τα enduro/motard ... Είμαι μάλλον fan του street. Το κακό είναι οτι μεταξύ cbf250 (που τα βρίσκω λίγα) και 600cc (που δε ξέρω αν θα μπορέσω να τα καταφέρω) στην κατηγορία του street , δεν έχω βρει επιλογές.
  11. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές παίδες ! Θα τις επεξεργαστώ καταλλήλως και θα πράξω αναλόγως ! Όποιος θα 'θελε να συμπληρώσει κάτι , ευπρόσδεκτος !
  12. Καλησπέρα παίδες ! Είμαι ο θοδωτής απο Θεσσαλονίκη και είμαι 24 χρονών. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ αλλά και στο άθλημα. Βρίσκομαι στη διαδικασία έκδοσης του διπλώματος . Δεν έχω ΚΑΜΙΑ εμπειρία απο μηχανές (το τονίζω για να ξέρετε οτι είμαι τελείως άσχετος) , κάτι που έκανε τον δάσκαλο οδήγησης να γουρλώσει τα μάτια όταν του είπα οτι πάω για δίπλωμα μεγάλης μηχανής. Καβάλησα λοιπόν για πρώτη φορά την εκπαιδευτική CBF125 , τελευταίο μοντέλο , κούκλα και μπορώ να πω οτι ακόμα και εγω εντυπωσιάστηκα με την οδήγηση μου. Έτσι λοιπόν το επόμενο μάθημα θα είναι με μια CB 400 super four .. Ερώτηση πρώτη : Είναι πράγματι τόσο κουραστικός ο συμπλέκτης για μέσα στην πόλη . Γιατι να σας πω την αλήθεια κοιτούσα για σκούτερ αλλα όταν άλλαζα τις ταχύτητες στο CBF πως να το πω ... μου σηκώθηκε λίγο και αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά για μηχανή με ταχύτητες . Ερώτηση δεύτερη : Έχετε κάτι να μου προτείνεται για πρώτη μηχανή ; Θα κινούμαι εντός πόλης περισσότερο και με νοιάζει να πέρνει και καμια βαλιτσούλα πίσω. Για τα πρακτικά να τονίσω οτι είμαι 1,90 100κιλά Ερώτηση τρίτη : Γνωρίζετε αμα βγαίνει η CBF 250 με την μάσκα της τελευταίας CBF125 ; Αφενός μου άρεσε πολύ περισσότερο η εμφάνιση της 125 αλλά τα 250cc είναι πιο γλυκά .. Το βασικό σκεπτικό μου είναι το εξής : Χρειάζομαι μια μηχανή για ευκολότερη μετακίνηση , γούσταρα συμπλέκτη σαν αίσθηση , η CBF125 μου άρεσε πολύ αλλά νομίζω οτι είναι πολύ μικρή . Απ' την άλλη είναι πολύ φθηνή και όσο να ναι δε θα έχω πολλές τύψεις για τις όποιες ζημιές της προκαλέσω ως αρχάριος . Οποιεςδήποτε άλλες συμβουλές και υποδείξεις , καλοδεχούμενες . Καλώς σας βρήκα !