kalimera8764

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2635
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kalimera8764 last won the day on December 31 2014

kalimera8764 had the most liked content!

Πόντοι

1877 Excellent

Σχετικά με το μέλος kalimera8764

  • Κλάση
    Εθισμενος στα 2κυκλα
  • Γενέθλια 02/03/90

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    xr
  • myBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3370 προβολές προφίλ
  1. Τι λες Ηλια; Αμα ειναι να παρω και εγω παλι ενα χωματινο, να πηγαινουμε βολτες!
  2. Επιβάλλεται ανάσταση... Διαμαντάκια εδώ και εκεί...
  3. Ας το πάρουμε λίγο από την αρχή εγώ λέω... Τώρα έτσι όπως είναι εσένα τι δε σου αρέσει; Το extreme σενάριο: κάτι είναι χαλασμένο πχ. κοπανάει και τερματίζει σε απλή χρήση ή είναι εμφανές έχουν σκάσει τσιμούχες. Μπροστά πχ. βυθίζεται/τερματίζει στο φρενάρισμα; Όταν στρίβεις με συμπιεσμένη ανάρτηση δε σου αρέσει η συμπίεση/επαναφορά; Πίσω πχ. θα ήθελες να κρατιέται πιο ψηλά σε επιτάχυνση για να είναι πιο ευέλικτο; Το ανάποδο - too much και είναι απρόβλεπτο; Επειδή έχουμε κάνει χιλιόμετρα παρέα εγώ πχ θέλω Μπροστά: Να είναι μαλακό σχετικά τόσο ώστε να συμπιέζεται αρκετά στο φρενάρισμα (αφού δε το ξεφτυλίζω στο φρένο και ποτέ δε μπαίνω πίστα), σε εκείνο το σημείο να δουλεύει σφιχτά γιατί έτσι μπαίνω στη στροφή. Να έχει αργή σχετικά επαναφορά. Πίσω: Συμπίεση μάλλον μαλακή, αφού ποτέ δεν πατάω απότομα φρένο και δε θέλω να κοπανάει χωρίς λόγο. Πίσω δε με νοιάζει ιδιαίτερα, αφού πάντα είμαι φλώρος στις εξόδους και γιατί είμαι ακόμα πιο φλώρος και φοβητσιάρης έχω νορμάλ μάλλον συμπίεση και αργή επαναφορά. Μπορεί να τα σκέφτομαι τελείως λάθος, αν είναι να μας διορθώσει κανένας και την επόμενη φορά που πάμε βόλτα παραέξω, να έχουμε ένα κατσαβίδι, να παίξουμε...
  4. Άσχετο, Αρχικά χαίρομαι που μιλάτε γιατί σας αγαπάω και τους 2 σας. Παλιέ μου φίλε Χρήστο, πρέπει να στείλεις στον Γαβριήλο από εδώ καμιά φωτογραφία από τα κατορθώματά σου με το zr γιατί τον έχει πιάσει μια ανησυχία αλλαγής χωρίς λόγο... Είχες γυρίσει μέχρι και την Ισπανία κάποτε ή δε θυμάμαι καλά;
  5. Γαβριήλο, εγώ ξέρω ότι τα ελατήρια τα αλλάζεις είτε γιατί έχουν αλλάξει οι ιδιότητές τους (λόγο χρήσης, καιρού κτλ.) είτε γιατί είναι λάθος για τα κιλά μας και η ρύθμιση της προφόρτισης δεν μας καλύπτει. Ισχύει αυτό για το δικό σου ή τζάμπα αλλάζεις ελατήρια και ένα απλό σέρβις είναι αυτό που χρειάζεσαι? Εμένα πχ στο xr η πίσω δεν άκουγε καθόλου στις ρυθμίσεις και ήταν σαν pogo ότι και να έκανα. Επίσης μπροστά είχα σκάσει σε ένα βράχο και η μία μπουκάλα είχε μείνει με μισό λάδι. Ελατήρια δε χρειάστηκε να αλλάξω, έκανα σέρβις (και έβαλα επί τη ευκαιρία λίγο πιο χοντρό λάδι μπροστά)
  6. Επίσης δε θα έβαζα χώμα ένα μηχανάκι με μοτέρ που έχουν ακουστεί ότι έχει προβλήματα υπερθέρμανσης κτλ. σε νορμάλ χρήση...
  7. Ξέχασα ότι πήρες ΚΤΜ και λέω γιατί έχει διχρονο-πράγματα στο KLR? :P
  8. Μπορείς να κοιτάξεις και suzuki SV, ίσως ακουμπάς και το aprilia shiver ή κάποιο παλιότερο ducati monster. Μετά σε τετρακύλινδρα έχεις κλασσικές επιλογές όπως το fazer και το z750, που είπες. suzuki gsr, hornet και bandit ίσως είναι και αυτές επιλογή. Ίσως να πιάνεις κάτι σε triumph επίσης. Επίσης δεν ξέρω αν σου κάνει κλικ κάτι σε yamaha mt03. Αυτά μπορώ να σκεφτώ...
  9. Ελα ρε! Ανεβηκαν τοσο τα νοικια στη Θεσσαλονικη; Εγω εμενα με την αδερφη μου Τουμπα, σε ημιοροφο 50κατι τετραγωνικα, φυσικο αεριο, ανακαινισμενο (παραθυρα αλουμινιου κτλ.) ημιεπιπλωμενο, νομιζω στα 210 εν ετη 2012. Φτιαξε ενα λογαριασμο σε XE και αποθυκευσε αναζητησεις και ψαξε να δεις και μονος σου τι τιμες παιζουν. Κοιτα επισης και Spitogato αλλα γενικα στον δευτερο παιζουν νομιζω λιγο πιο ακριβα. Επισης μην αποκλεισεις σπιτια που δεν εχουν φωτογραφιες.
  10. Και αυτο με τον εκκεντροφόρο... Πολλά μηχανάκια και έχουν έναν μόνο. Hοnda crf, πολλά από τα μονοκύλινδρα ΚΤΜ (όχι μόνο EXC) κτλ.
  11. Τελειωσε το project? Πολυ θα μου αρεσε προσωπικα να μοιραζοσουν τι κανατε και τι διαφορες ειδες! :)
  12. Τόσο συχνά?? Για ένα crf450 σε σε συνθήκες αγώνα λέει κάθε 15 ώρες λειτουργίας να αλλάζεις τα λάδια. Υπολογίζοντας "τυχαία" ότι αν τις 15 αυτές ώρες πηγαίνει με 80km/h, βγαίνουν 1200 km.... Και παίρνει και μόλις 700ml για το μοτέρ...
  13. Προσωπικά, το στράβωμα αν δε με επηρεάζει λειτουργικά (π.χ. τιμόνι βρίσκει στο ντεπόζιτο), μπορεί και να το αγνοούσα για αρκετό καιρό, μιας και πολύ σύντομα συνηθίζεται.
  14. Μεγειαααα! Και εμενα με αρεσει τοσο πολυ αυτο το κτηνος!
  15. Το αφηνω εδω...