kalimera8764

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2683
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kalimera8764 last won the day on December 31 2014

kalimera8764 had the most liked content!

Πόντοι

1928 Excellent

Σχετικά με το μέλος kalimera8764

  • Κλάση
    Εθισμενος στα 2κυκλα
  • Γενέθλια 02/03/90

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    xr
  • myBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4020 προβολές προφίλ
  1. Και ολοι ξερουμε οτι θα ακουγεται 4κυλινδρο...
  2. XT

    Παρτο! Εχει σωστες διαστασεις στεφανιων δηλαδη εχει 21-18? Η μουφες 17-17?
  3. Δε το πουλησες εν τελη; Που εισαι εκει; Αθλητικο παρκο;
  4. Flat Track: τι, πως, που και γιατί. Παρουσίαση με τον πάντα ξεχωριστό τρόπο του Ax_Ena_Honda © (@ax_ena_honda) Απολαύστε ανεύθυνα...
  5. Χοντρικα εγω θεωρω τα 40Κ ωρα να γινει ενα φρεσκαρισμα (καινουρια ελατηρια πιστονιου κτλ) σε ενα τετοιο μονοκυλινδρο. Επισης αμφιβαλω αν εχει γινει ποτε επισκευη των αναρτησεων, ειδικα εφοσον δε το πηγαινε χωμα. Και εννοειται ολα τα υπολοιπα πραγματακια που παντα εχει ειδικα ενα τετοιο μηχανακι: Θα σου καιει λιγο λαδακι παραπανω, θα χανει λιγο λαδακι, πλαστικα ταλαιπωρημενα, καρμπυρατερ κτλ. Και εν τελη να σου κατι; Φιλος με τα ιδια χρηματα ειχε παρει ΚΤΜ450. Τα ιδια χρηματα ειχαμε φαει σε σερβις κτλ. Επισης για το xr αν κρινω απο το δικο μου, η κλειδαρια τιμονιου ειναι στο λαιμο (δεν ειχα ποτε κλειδι), επερνε μπροστα χωρις κλειδι, δεν ειχε κυκλωμα για φλασακια, επρεπε συχνα να αλλαζω λαδια-φιλτρο, πλαστικο τεποζιτο χωρις κλειδαρια. Να μη τα ξεχναμε και αυτα... Επισης η χρηση δρομου δεν ειναι απαραιτητα καλυτερη για ενα χωματινο μηχανακι. Πχ στην ασφαλτο τρωει ολο το ζορι το σασμαν και συστημα μεταδοσης αντι για τις λαστιχενιες βλακιτσες (silent block?), γιατι πολυ απλα δε τις εχουν. Εεε.. Με αυτα κατα νου, για 2300 θα ηθελα να ειναι πραγματικα σαν καινουριο. (Φιλος εδωσε περισυ EXC250 του 08 με διαφορα καλουδια 1500 γιατι ειχε ταλαιπωρημενα πλαστικα και σκουριτσες απο την ακινησια)
  6. (ειχα το xr250r) Γενικα δεν εχει ιδιαιτερο νοημα να προσπαθεις να συγκρινεις τη μαμα μορφη σε αυτα τα μηχανακια. Περνεις μεταχειρισμενο μονοκυλινδρο μηχανακι. Χρηση, χιλιομετρα, μετατροπες που εχουν γινει απο τον προηγουμενο. Εχω παει βολτα με 3 klx 250-300. Το πιο δυνατο ηταν ενα απο τα 250 με διαφορα. Εχω παει βολτα με 2 xr400. Το ενα ηταν εμφανως δυνατοτερο απο το αλλο. Με αλλα λογια, παρε ο,τι βρεις σε καλυτερη κατασταση. Επισης ενα μηχανακι δεν ειναι μονο ενα μοτερ. Με το xr, ειχα παει ημερησιες της ταξης των 400ων χιλιομετρων, εκδρομικο εντουρο, εκδρομες με OnOff, και στριφτερες βολτες με αλλα 10+ μηχανακια της ταξης των 100km συνολο. Ολα καλα. Ειμαι σιγουρος και ενα tt/klx/dr θα εκανε το ιδιο. Πολλα χρηματα επεσαν πανω σε επισκευες/συντηρηση για να τσουλαει με ασφαλεια. Προφανως ποτε δεν ηταν σαν ενα πιο νεο μηχανακι. Κατ' εμε, κανενα τετοιο μηχανακι δεν αξιζει τα λεφτα του, γιατι οι τιμες τους ειναι στο θεο για την κατασταση, τη χρονολογια κτλ.
  7. Καλες βολτες και κοιτα μπροστα! Μεγεια!!
  8. Ωραια tips ρε παιδια! Μπραβο!
  9. Αν καποιος ενδιαφερεται και δε του ταιριαζει το μεγεθος, εχω την εντυπωση οτι για καποια μεγεθη (π.χ. απο medium και πανω), το κελυφος ειναι το ιδιο και αλλαζουν τα μαξιλαρακια. Τα μαξιλαρακια μονα τους τα βρηκα ενδεικτικα στα 31ευρω απο την colori. Οποιον τον ενδιαφερει, μπορει ανετα να παρει ενα τηλεφωνο να μαθει ακριβως λεπτομεριες. Καλοπουλητο!
  10. Σουπερ! Κανε μια γυρα στα μεγαλα λαστιχαδικα, παρε προσφορες και τιμες για τις διαστασεις σου. Και το intermediate παντως μην το απορριψεις αν το βρεις σε καλη τιμη. Το αισθημα της γλυστρας, λιγο πολυ, παντα το εχεις στο χωμα. Ειδικα αν πηγαινεις με φορα. Παρολα αυτα πειραματισου οσο μπορεις αρχικα με τεχνικες, να μη μαθεις κατι στραβα. Δοκιμασε λαστιχα, δοκιμασε σετ απ αναρτησεων (αν ρυθμιζεται κατι στο δικο σου).
  11. Εγω εβαζα mx λαστιχα. Συγκεκριμενα dunlop. Αλλα το εκανα λογο κοστους. Τα εβρισκα σε τιμη μεταχειρισμενου, καινουρια. Οποτε θα σου ελεγα, παρε ο,τι πιο φθηνο μπορεις η ακομα και μεταχειρω αν εχουν ακομα αρκετα μεινει τακουνια πανω τους. Δεν ξερω να σου πω για τη γομα αυτη καθε αυτη. Απο οτι καταλαβα, το λαστιχο το κρινουν σαν σκληροτητα του πλαινου κτλ. αλλα εμενα με βολευε ενα mx53 (intermediate) πχ αντι του mx33 (soft). Οσο πιο μαλακο, τοσο καλυτερο σε αμμο πχ, οσο πιο σκληρο, τοσο καλυτερο σε σκληρα εδαφη. Προσωπικα θα πηγαινα σε λαστιχα στενα με ψηλο προφιλ. Δεν ξερω τι θα σου ταιριαξει και τι τερραιν οδηγεις, οποτε δεν εκφερω περαιτερω αποψη. Σαν συμβουλη, θα σου ελεγα να παρεις καποιο ελαφρυ λαστιχο και σιγουρα να μην ανεβεις σε διασταση γιατι πχ ο εμπορος δεν εχει κατι που να σου ταιριαζει στη διασταση σου η εσυ θελεις να φαινεται πιο "μουρατο" με λαστιχο για μηχανακια με πιο δυνατα μοτερ. Χανεις σε ολα. Οποιο τακουνι και να παρεις στην ασφαλτο, θα το χαλασει πολυ γρηγορα. Οχι οτι θα σου φευγουν τακουνια πχ, απλα φαγωνονται οι γωνιες που εχει το καθε τακουνι στην οψη του. Μην ξεχνας επισης οτι τα mx λαστιχα θεωρητικα δεν επιτρεπεται να φορεθουν στο δρομο. 5 χρονια με τετοια κυκλοφορουσα καθε μερα. Στη βροχη γλυστρανε πολυ. Κανουν πολυ θορυβο και δεν εχεις ποιοτητα κυλησης. Απο θεμα ταξιδιου, τα εχουμε ξαναπει. Με ολα κανεις τα παντα. Πηγα "ταξιδακι" 400*2 χιλιομετρα μονοκαβαλος. Οταν γυρισα, επαθα λαστιχο απο τα λινα που ειχαν βγει εσωτερικα και το λαστιχο ειχε αρχισει να σκιζεται κατα μηκος. Νομιζω περισσοτερο εφταιγε το μηχανακι μου, που ηταν στραβο, παρα το λαστιχο. Κατα τα αλλα ημερησιες, οπως περιγραφεις, εκδρομικα εντουρο κτλ τα εκανα οκ. Με το καλο να γυρισεις, ανεβασε καμια φωτοοο!!!
  12. Τα σιχαθηκε η ψυχη μου τα ΚΤΜ... Φασον premium μοντελα... Καλα, χρυσα, βγαζει νοημα το οικονομικο μοντελο, αλλα εχει πεσει παρα πολυ σα μαρκα στα ματια μου. Στα χωματινα περικοπες, Ινδικα μηχανακια με περικοπες και αυτα, Husqvarna, KTM (gasgas), γιναμε ολοι ενας τυποποιημενος κ@λος που βγαζει λεφτα...
  13. Προσωπικα τo xr250 με δευτερα σηκωνοταν. Με τριτη σε καλη μερα μονο. Χιλιομετρα; Να πω 40; Σηκωνοταν ωραια ομως με 5η-6η στο χωμα ακομα και με μικρη πετρουλα αν ειχες ωραιο ρυθμο. Πολυ πιο ωραια αισθηση... Αν και νομιζω τζαμπα τα λεω, γιατι ειχες xr και εσυ. Οχι; Και drz; Σε μπερδευω; Τα 2χρονα εγω παντως δε τα αποκλειω... Αν και ιδεα του Πετρου για πιο καινουριο μπομπουειδες (χομπιτακος κτλ) ή pitbike μου φαινεται εξισου καλη.
  14. Δεν ξερω, σας βλεπω και τους 2 υπερβολικους...Οδηγησα και fmx και ccm και διχρονα και γυμνα. Ακομα και με το cbr (το F!) τωρα, και με 130 να παω ταξιδι συνεχομενα, θα κανω κεφαλι καζανι απο τον αερα. Αμα ειναι εθνικη, θα πιαστω απο την ακινησια, η σε καποιες στροφες συντονιζει και μουδιαζουν τα χερια για κανα 2 μερες. Μηχανακι που θεωρειται ψιλοτουριστικο, ετσι; Απλα πρεπει να το βρεις με το οτιδηποτε. Θα κοψεις λιγο ταχυτητα, θα πας απο ενα δρομο που εχει καποιο λιγο πιο στριφτερο ενδιαφερον, αμα εισαι τυχερος και εχεις και επιπεδη σελα, αλλαζεις και λιγο πιο δραστικα τη σταση σου. Αλλιως, με αυτη τη λογικη, παμε μονο με αμαξι. Να εχουμε τη ζεστουλα μας, δε μας αγγιζει τιποτα, κουβαλαμε ο,τι θελουμε, ησυχια, μουσικουλα... Αντε στο τσακιρ κεφι καποιο μαστοδοντο (φαση goldwing) Εννοειται ο καθενας εχει τα θελω και τα μπορω, τι να πω... Μονο με EXC 250, 5 ταχυτο πραγματικα δε την παλεψα σε πορεια λογο κραδασμων...