kalimera8764

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2622
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kalimera8764 last won the day on December 31 2014

kalimera8764 had the most liked content!

Πόντοι

1866 Excellent

Σχετικά με το μέλος kalimera8764

  • Κλάση
    Εθισμενος στα 2κυκλα
  • Γενέθλια 02/03/90

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    xr
  • myBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3280 προβολές προφίλ
  1. Edit: Μεγεια! Καλοβολτο και να μας πεις εντυπωσεις σε σχεση με το μεγαλο! Εριξα μια ματια στο car και ο Γιωργος εχει δικιο. με 1000ρικο περνεις μηχανακι 20ετιας οποτε μαλλον ισχυει το "ειναι ο καλυτερος τροπος να ξενερωσεις με το αθλημα". Αλλα αμα βαλω μεχρι 1500... Μαλλον θα πηγαινα στο διχρονο οπως αυτο: https://www.car.gr/20250375-husqvarna-cr125 Η αν θες κατι πιο "γεματο" και θεωρεις ελλειψη engine braking του 2Τ στην ασφαλτο, βλεπω... https://www.car.gr/17881634-suzuki-rm-z-450-rmz450 https://www.car.gr/19798706-honda-crf-450r-2006 https://www.car.gr/19517623-suzuki-rm-z-450 https://www.car.gr/19676176-ktm-450-sx Και παει λεγοντας :) (Εχει και 250 4Τ, αλλα δε νομιζω οτι για ασφαλτο σε ενδιαφερει αφου παιζουν στις ιδιες τιμες με τα 450)
  2. Να πεταξω και εγω μια γνωμη... Δεν περνεις ενα mx και να το κανεις sm? Νομιζω θα σε βοηθήσει και τεχνικα - οδηγικα το κατι διαφορετικο. Και ποιος ξερεις μπορει να μπεις και κανενα βουνο-πιστα αργα η γρηγορα να σε βοηθησει ακομα περισσοτερο. + τα μικρα πραγματα οπως πιθανον πιο ευκολη συντηρηση, σχεδον καμια εγνοια σε πτωση, πιθανον καλυτερη καλυψη σε ανταλλακτικα - αφτερμαρκετ για να το φερεις στα μετρα σου κτλ.
  3. Ειναι το λαστιχο μαλλον γιατι απο οτι φαινεται ειναι λιγο χαμηλο το προφιλ...
  4. Νομιζω η καμερουλα ειναι η Eken H9. Εχει αρκετα reviews διασπαρτα στα Ιντερνετς.
  5. Μπααα... Δε νομιζω να μπαινουν πλεον. Εγω θυμαμαι Καραφλοδαιμονα, Black_Hawk κτλ. Πιο μετα εποχες θυμαμαι τον Κατεμα, αναθεμα ειχαμε βρεθει ενα βραδυ (πρωι) Ναβαρινου (να ναι καλα η ζωντανη)...
  6. Ω τι του πε! Θα βαλω δω Dia Hard σημερα μα την αληθεια, τοσο με πωρωσες!
  7. Μια χαρα ειναι το μηχανακι και ξεκινα με καμια βολτα σε χωματοδρομο απλα και καλο ειναι να βρεις παρεα. Εχε παντα στο μυαλο σου το χειροτερο σεναριο (χαλασμενος εσυ ή μηχανακι) σε οποιοδηποτε σημειο της διαδρομης. Οσο πιο πολυ ωρα βολταρεις στο χωμα, τοσο καλυτερα. Στατικες ασκησεις ισσοροπιας οπως * 8χταρακια ορθιος προσπαθωντας το τιμονι να ειναι τερμα γυρισμενο στη μια η στην αλλη πλευρα. * Ελεγχος συμπλεκτη/ισσοροπιας - προσπαθω να παω οσο πιο αργα γινεται χωρις να πατησω κατω. * (δοκιμασε το και σε ασφαλτο - πιο ευκολο) σηκωμα του μπροστινου τροχου απο σταση. ανηφορικος δρομος, δεξι ποδι στο πισω φρενο, αριστερο κατω, καθεσαι πισω. (αργοτερα πρσπαθησε να δοκιμασεις πως μπορεις να ξαναπας μπροστα, ενω εισαι σε αυτη τη δυσκολη φαση) * Εξασκησου με σταση σωματος. Χειρισμος ορθιος. Ποδια σφιχτα - ποδια χαλαρα στο σωμα της μηχανης. Πατας με την περιοχη του μεταταρσιου. Βαρος στην εξωτερικη πλευρα καθως στριβεις. Γονατα ελαφρως λυγισμενα. Αγκωνες ψηλα κτλ. * Αμα βρεις καποιο safe πιστακι, χωρις μεγαλα αλματα κτλ. μπες και εξασκησου να κοιτας ψηλα και μπροστα, οχι τη μπροστινη ροδα. Επισης δες βιντεακια του Shane Watts, να παρεις ιδεες. Δε μπορω να σκευτω κατι αλλο τωρα! :)
  8. Γενικα αυτο το "καιει λαδι, οποτε βαζω πιο χοντρο" ειναι λαθος νομιζω. Ειδικα στους πιο πολυπλοκους κινητηρες, το λαδι μπορει να πρεπει να περναει απο μικρες οπες και στενες διαδρομες ειτε για καλυτερη λιπανση, ειτε για συστηματα που πλεον ειναι κυριως σε αυτοκινητα (μετβλητος χρονισμος κτλ.). Το πιο χοντρο λαδι δεν εχει τη ροη του λεπτου και μπορει να σου βγαλει αλλα προβληματα. Ακομα και πιο απλα, αλλο ζορι τρωει τωρα πλεον η αντλια λαδιου, αλλη ροη εχει το λαδακι. Προσωπικα αν δε μπορουσα να το επισκευασω, θα συνεχιζα να βαζω το λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης και θα το αλλαζα πιο νωρις. Και για να εχει παντα την ελαχιστη ποσοτητα που χρειαζεται ο κινητηρας, αλλα και γιατι ο ρυθμος που το ιδιο το λαδι γεμιζει καταλοιπα απο τα καυσαερια που πιθανον περνανε απο το θαλαμο καυσης στο κυκλωμα λαδιου, ειναι μεγαλυτερος.
  9. Δεν ειχα 640, αλλα προσωπικα γενικα αποφευγα να ανοιγω γκαζι οταν μανιβελιαζα. Μεχρι να το συνηθισω ειτε ετρωγα αναποδη ειτε το μπουκωνα. BTW, στην αρχη το εκανα ασυναισθητα. Επισης αν το ρελαντι ηταν ψηλα ρυθμισμενο, ειχα τα ιδια συμπτωματα. Απλα περνουσα το ΑΝΣ ελαχιστα (αποσυμπιεστης απλα βοηθα). Αποφασιστικη κινηση μεχρι κατω και περνει. Στο κρυο, αν το τσοκ δεν επαρκουσε και αν ειχα fcr, θα εκανα την ξερογκαζια που λεει o Γιωργος και να το κανω πιο πλουσιο. Επισης, για να ξεμπουκωσει (απο πτωση κτλ.), αποσυμπιεστης τραβηγμενος, καμια 10ρια μανιβελιες με γκαζι τερμα ανοιχτο και μετα η normal διαδικασια. Επισης και το ρυθμισμα των βαλβιδων μπορει να επιρρεασει...
  10. TZR δεν εχεις? Αρχικα οι βαλβιδες και επειτα το λαστιχο. Εξηγησου Βιρνα! :P
  11. Οσο "εντουροποιημενο" και να ειναι το CR σου δεν παυει να ειναι ενα μοτοκρος μηχανακι. Καταλαβαινω αυτο που λες. Αμα οδηγησεις καποιο πιο συγχρονο εντουρο 2μιση διχρονο θα δεις οτι ειναι λιγο η μερα με τη νυχτα σε σχεση με το δικο σου. Canardo αφου εισαι Θεσσαλονικη πηγαινε πχ απο τον Κουλουκατση πανω στην Περραιβου (μη γραψω το ονομα του μαγαζιου - εχει και συνεργειο και θεωρηθει διαφημιση) και κανε μια κουβεντα. Μπορει να πετυχεις και αλλους χωματινους εκει και θα εχει το χαβα του. Η πηγαινε για κανα καφε στη μοτολεσχη (μπορεις να πας και μονος σου ειναι Λαμπρακη με Εγνατια). Επισης, αν περνας απο τις βρυσες στο Χορτιατη ειναι πολυ συχνο στεκι που ξεκινανε πολλοι. Ή μπορεις να αραξεις ενα ΣουΚου σε καποιο απο τα πιστακια στο Σειχ Σου η στην πιστα στο Πανοραμα. Ολο και καποιο θα πετυχεις, να χαζευεις κιολας, να πιασετε και κουβεντα, μπορει να σου δωσουν και για καμια γυρα 2-3 μηχανακια. Και τα 2 μερη ειναι ευπροσιτα με το κουλουρι και θα πατησεις και βατο χωμα (αν θες περισσοτερες λεπτομεριες μου λες). Χωσου γενικα να δεις τη φαση "απο κοντα" και οχι απο τα φορα. Για το οικονομικο μην στεναχωριεσαι και τοσο. Προσωπικα τις περισσοτερες και καλυτερες βολτες κτλ. τις εκανα σαν φοιτητης απο επαρχια στη Θεσσαλονικη. Το xr το ειχα παρει με τα λεφτα της υποτροφιας και το ταιζα με τα λεφτα που αλλιως θα πηγαιναν σε καφεδες, ποτα, τσιγαρα και πιτογυρα. Παρενθεση. αδερφικο φιλο που πηγαιναμε μαζι χωμα των γνωρισαμε με d-tracker απο εδω και ηρθε πρωτη του χωματινη βολτα σε μονοπατια με χιονι με τελειωνο μοταρντ λαστιχο. Μπορει να σου κατσει παρομοια φαση.
  12. Οι σκεψεις μου ειναι: Το οτι ενα χωματινο μηχανακι εχει παει χωμα δεν ειναι κακο. π.χ. ενα διχρονο που τρωει περισσοτερη καταπονηση μοτερικα, σε πορεια 100 χιλιομετρων με σταθερο γκαζι ή στο μονοπατι? Οταν ο μπαρμπας το εχει για παπι στο χωριο το προσεχει περισσοτερο απο τον εντουρα που θα θελει να ξερει οτι δε θελει να μεινει στη μεση του πουθενα απο {insert random βλαβη here}? Τα πιο πολιτικα ονΟφφακια εχουν πιθανον πιο χαμηλη καταναλωση, μικροτερα διαστηματα σερβις κτλ. = Κανουν για περισσοτερες χρησεις = Μεγαλυτερο κοινο = less value for money. Τα εντουρο μηχανακια βγαζουν πινακιδα. Ο τυπος πανω με το dr ειναι πολυ πιο εμπειρος το πιο σημαντικο, το βιντεο ειναι μονταρισμενο και εχει φερει το μηχανακι οπως το θελει - δεν πηρε το "σαπακι" των 1000 οπως το ειχε παρατημενο ο προηγουμενος. Το klr πιθανον να εχει πιο σκληρα πλαστικα που στην πρωτη πτωση μπορει να σπασουν. Δεν ειναι απαγορευτικο για κατι, απλα εχε το απλα κατα νου αν πας. Επισης εχε κατα νου οτι το klr που ηδη εχεις κανει απο ασφαλτο μεχρι βατο μονοπατακι ανετα. Απο εκει και περα ο,τι τραβαει η καρδια σου (πετυχα παρεα με τρελο τυπο που εχωσε gpz1100 σε κανονικη χωματινη διαδρομη με τους υπολοιπους να το τραβαμε και να το σπρωχνουμε να ανεβει. Προφανως το μετανιωσε και εβριζε μετα "γιατι δε του ειπαμε οτι ηταν ΤΟΣΟ δυσκολο", που εσπασε το μασκακι και στραβωσε το τιμονι...) Θα σου προτεινα να πας σε ενα στεκι εντουραδων που μαζευονται πριν ξεκινησουν. Μπορει να βρεις ισως και ατομα να πας μια χαλαρη χωματοβολτα αρχικα να δεις πως ειναι και μπορει να κανετε και καμια τραμπα τα μηχανακια. Δικα σου τα χρηματα - δικη σου αποφαση :)
  13. Μαλλον αυτο:
  14. Να περασετε. Για το διπλωμα και το Α2 δε λεω τιποτα γιατι δεν ξερω. Εστειλα προσφατα στην ασφαλιστικη που εχω ασφαλισμενο το μηχανακι για τα ιδια θεματα. Σου προτεινω να κανεις το ιδιο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Ενδεικτικα, εγω ειχα την εξης απαντηση: --------------- Σας ενημερώνουμε ότι έχετε ασφαλιστεί στο πρόγραμμα ..., το οποίο περιλαμβάνει πλήρη Οδική βοήθεια. Επομένως η μεταφορά σας γίνεται σε περίπτωση που ακινητοποιηθεί το όχημά σας από οποιαδήποτε αιτία. Η Οδική Βοήθεια ισχύει για τις χώρες της Ευρώπης και το ευρωπαϊκό κομμάτι της Τουρκίας. Δεν συμπεριλαμβάνονται οι παρακάτω χώρες: Αλβανία, Ισλανδία, Γροιλανδία και τα νησιά Φερόε. Σε περίπτωση που χρειαστείτε Οδική Βοήθεια, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την εκάστοτε τοπική Οδική Βοήθεια και στη συνέχεια αποζημιώνεστε από εμάς απολογιστικά, προσκομίζοντας τα τιμολόγια. Σε περίπτωση επαναπατρισμού του οχήματος σας, εξυπηρετήστε πάλι από τοπική Οδική Βοήθεια, η οποία σας μεταφέρει μέχρι τα σύνορα και στη συνέχεια σας παραλαμβάνει η δική μας. Όσον αφορά τη διαδικασία αποζημίωσης, ισχύει η ίδια διαδικασία με αυτή που αναφέρθηκε παραπάνω. Αν χρειαστείτε την Οδική Βοήθεια στο εξωτερικό, καλέστε μας στο τηλέφωνο ... μπλα μπλα...