kalimera8764

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2675
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kalimera8764 last won the day on December 31 2014

kalimera8764 had the most liked content!

Πόντοι

1905 Excellent

Σχετικά με το μέλος kalimera8764

  • Κλάση
    Εθισμενος στα 2κυκλα
  • Γενέθλια 02/03/90

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    xr
  • myBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3829 προβολές προφίλ
  1. Ωραια tips ρε παιδια! Μπραβο!
  2. Αν καποιος ενδιαφερεται και δε του ταιριαζει το μεγεθος, εχω την εντυπωση οτι για καποια μεγεθη (π.χ. απο medium και πανω), το κελυφος ειναι το ιδιο και αλλαζουν τα μαξιλαρακια. Τα μαξιλαρακια μονα τους τα βρηκα ενδεικτικα στα 31ευρω απο την colori. Οποιον τον ενδιαφερει, μπορει ανετα να παρει ενα τηλεφωνο να μαθει ακριβως λεπτομεριες. Καλοπουλητο!
  3. Σουπερ! Κανε μια γυρα στα μεγαλα λαστιχαδικα, παρε προσφορες και τιμες για τις διαστασεις σου. Και το intermediate παντως μην το απορριψεις αν το βρεις σε καλη τιμη. Το αισθημα της γλυστρας, λιγο πολυ, παντα το εχεις στο χωμα. Ειδικα αν πηγαινεις με φορα. Παρολα αυτα πειραματισου οσο μπορεις αρχικα με τεχνικες, να μη μαθεις κατι στραβα. Δοκιμασε λαστιχα, δοκιμασε σετ απ αναρτησεων (αν ρυθμιζεται κατι στο δικο σου).
  4. Εγω εβαζα mx λαστιχα. Συγκεκριμενα dunlop. Αλλα το εκανα λογο κοστους. Τα εβρισκα σε τιμη μεταχειρισμενου, καινουρια. Οποτε θα σου ελεγα, παρε ο,τι πιο φθηνο μπορεις η ακομα και μεταχειρω αν εχουν ακομα αρκετα μεινει τακουνια πανω τους. Δεν ξερω να σου πω για τη γομα αυτη καθε αυτη. Απο οτι καταλαβα, το λαστιχο το κρινουν σαν σκληροτητα του πλαινου κτλ. αλλα εμενα με βολευε ενα mx53 (intermediate) πχ αντι του mx33 (soft). Οσο πιο μαλακο, τοσο καλυτερο σε αμμο πχ, οσο πιο σκληρο, τοσο καλυτερο σε σκληρα εδαφη. Προσωπικα θα πηγαινα σε λαστιχα στενα με ψηλο προφιλ. Δεν ξερω τι θα σου ταιριαξει και τι τερραιν οδηγεις, οποτε δεν εκφερω περαιτερω αποψη. Σαν συμβουλη, θα σου ελεγα να παρεις καποιο ελαφρυ λαστιχο και σιγουρα να μην ανεβεις σε διασταση γιατι πχ ο εμπορος δεν εχει κατι που να σου ταιριαζει στη διασταση σου η εσυ θελεις να φαινεται πιο "μουρατο" με λαστιχο για μηχανακια με πιο δυνατα μοτερ. Χανεις σε ολα. Οποιο τακουνι και να παρεις στην ασφαλτο, θα το χαλασει πολυ γρηγορα. Οχι οτι θα σου φευγουν τακουνια πχ, απλα φαγωνονται οι γωνιες που εχει το καθε τακουνι στην οψη του. Μην ξεχνας επισης οτι τα mx λαστιχα θεωρητικα δεν επιτρεπεται να φορεθουν στο δρομο. 5 χρονια με τετοια κυκλοφορουσα καθε μερα. Στη βροχη γλυστρανε πολυ. Κανουν πολυ θορυβο και δεν εχεις ποιοτητα κυλησης. Απο θεμα ταξιδιου, τα εχουμε ξαναπει. Με ολα κανεις τα παντα. Πηγα "ταξιδακι" 400*2 χιλιομετρα μονοκαβαλος. Οταν γυρισα, επαθα λαστιχο απο τα λινα που ειχαν βγει εσωτερικα και το λαστιχο ειχε αρχισει να σκιζεται κατα μηκος. Νομιζω περισσοτερο εφταιγε το μηχανακι μου, που ηταν στραβο, παρα το λαστιχο. Κατα τα αλλα ημερησιες, οπως περιγραφεις, εκδρομικα εντουρο κτλ τα εκανα οκ. Με το καλο να γυρισεις, ανεβασε καμια φωτοοο!!!
  5. Τα σιχαθηκε η ψυχη μου τα ΚΤΜ... Φασον premium μοντελα... Καλα, χρυσα, βγαζει νοημα το οικονομικο μοντελο, αλλα εχει πεσει παρα πολυ σα μαρκα στα ματια μου. Στα χωματινα περικοπες, Ινδικα μηχανακια με περικοπες και αυτα, Husqvarna, KTM (gasgas), γιναμε ολοι ενας τυποποιημενος κ@λος που βγαζει λεφτα...
  6. Προσωπικα τo xr250 με δευτερα σηκωνοταν. Με τριτη σε καλη μερα μονο. Χιλιομετρα; Να πω 40; Σηκωνοταν ωραια ομως με 5η-6η στο χωμα ακομα και με μικρη πετρουλα αν ειχες ωραιο ρυθμο. Πολυ πιο ωραια αισθηση... Αν και νομιζω τζαμπα τα λεω, γιατι ειχες xr και εσυ. Οχι; Και drz; Σε μπερδευω; Τα 2χρονα εγω παντως δε τα αποκλειω... Αν και ιδεα του Πετρου για πιο καινουριο μπομπουειδες (χομπιτακος κτλ) ή pitbike μου φαινεται εξισου καλη.
  7. Δεν ξερω, σας βλεπω και τους 2 υπερβολικους...Οδηγησα και fmx και ccm και διχρονα και γυμνα. Ακομα και με το cbr (το F!) τωρα, και με 130 να παω ταξιδι συνεχομενα, θα κανω κεφαλι καζανι απο τον αερα. Αμα ειναι εθνικη, θα πιαστω απο την ακινησια, η σε καποιες στροφες συντονιζει και μουδιαζουν τα χερια για κανα 2 μερες. Μηχανακι που θεωρειται ψιλοτουριστικο, ετσι; Απλα πρεπει να το βρεις με το οτιδηποτε. Θα κοψεις λιγο ταχυτητα, θα πας απο ενα δρομο που εχει καποιο λιγο πιο στριφτερο ενδιαφερον, αμα εισαι τυχερος και εχεις και επιπεδη σελα, αλλαζεις και λιγο πιο δραστικα τη σταση σου. Αλλιως, με αυτη τη λογικη, παμε μονο με αμαξι. Να εχουμε τη ζεστουλα μας, δε μας αγγιζει τιποτα, κουβαλαμε ο,τι θελουμε, ησυχια, μουσικουλα... Αντε στο τσακιρ κεφι καποιο μαστοδοντο (φαση goldwing) Εννοειται ο καθενας εχει τα θελω και τα μπορω, τι να πω... Μονο με EXC 250, 5 ταχυτο πραγματικα δε την παλεψα σε πορεια λογο κραδασμων...
  8. Ετσι για την ιστορια, να πω και εγω τη δικη μου μερια. Με λαστιχο mx μαλιστα, σε xr250r, χωρις σταση πηγα Θεσσαλονικη - Λαρισα απο Ελασσονα (γυρω στα 200km με αρκετα "ανοιχτα" κομματια και εθνικη). Ημερησιες: ονοφαδα στη λιμνη Πολυφυτου και περιξ, Σκρα, λιμνη Κερκινη, Καβαλα. Εκδρομικο εντουρο με διανυκτερευσεις κτλ., γυρος λιμνης Πλαστηρα - Ελατη - Περτουλι. Προφανως οι ταχυτητες στα ανοιχτα περιοριζονταν στα 80-100 περιπου και χωρις πιεση χρονου. Οποτε μου κανει λιγο εντυπωση που το Ντομι σε περιοριζει στη 1 ωρα.
  9. Βλεπω κατι λαθος; Εχει 2 βαλβιδες/κυλινδρο;
  10. Να βαλουμε και τον Πηγασο τοτε? Κοιτα να δεις που με αξιοπιστια σαν πρωτο κριτηριο, θα καταληξουμε σε ευρωπαικο.. :P
  11. πρωτο χειμωνα το εχεις το μηχανακι? Αν ναι, βαλτο μπροστα με τσοκ. Για ποση ωρα σου κανει νουμερα? Για μισο λεπτο η για 10 λεπτα? Τι εννοεις οτι παιζεις με ρελαντι στο καρμπ? Στο δικο μου πχ το ρελαντι ηταν απλα μια βιδα που ουσιαστικα ηταν σαν να δινω περισσοτερο γκαζι. Υπαρχει βιδουλα στο καρμπ, που ρυθμιζει το κυκλωμα του ρελαντι, ισως πρεπει να παιξεις με αυτο. Αν δεν ειναι ο πρωτος χειμωνας και τον προηγουμενο σου επαιζε σουπερ, μην κανεις καμια ρυθμιση. Η το καρμπ σου μαλλον θελει καθαρισμα ή πρεπει να ρυθμισεις βαλβιδουλες. Μπορει να λεω χαζομαρες, περιμενε να γραψει και κανας αλλος...
  12. Αν ξεκινουσα απο εδω, ναι, θα αγοραζα ενα σε καλη κατασταση καποιους μηνες πριν το ταξιδι, θα το ανοιγα, να δω τις ανοχες απο κατω μεχρι πανω κτλ. Αν και ο,τι χρειαστει ερχεται καινουριο απο εξω. (μαθαινω και το μηχανακι φτου - φτου αμα χρειαστει). Θα το πηγαινα και μερικες αναγνωριστικες εκδρομες π.χ. Αγραφα να δω τι δε μου κανει (πχ. σελα κτλ.) Ενδεικτικα, στο xr εδωσα κατι λιγοτερο απο 1000 ολα μεσα για τετοια δουλεια (ελατηρια πιστονιου, φουρκετα στο κιβωτιο, μηχανουργειο για πλαναρισματα και τα κλασσικα φλατζες κτλ.) μαζι με σερβις πισω αναρτησης, γρασαρισματα κτλ μαζι με την αμοιβη ολων τον εμπλεκομενων συνεργειων. Το Himalayan της Royal Enfield, που φτιαχνεται και στην Ινδια? (αν πχ ξεκινησεις απο εκει, μπορεις να το αγορασεις επι τοπου - πιθανον θα βγει και πιο φθηνα/αγορασεις πιο καινουριο μοντελο με τα ιδια χρηματα) Παραδειγμα: https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg (Επειδη το σκεφτομαι πολυ συχνα και εγω το σεναριο - μαλλον θα πηγαινα με crf250l, αλλα οπως λες, εσυ το εκανες και δε το ξανακανεις)
  13. Αφου εχω το πρωτο ΟΚ, θα κοιτουσα συγκεκριμενα, οπως αυτο: https://www.car.gr/22927269-suzuki-dr-650 (το οποιο το γλυκοκοιταω μερες τωρα) Εδω εχει κατι specs και ενα review απο κατω: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr650rse 92.htm Δεδομενης της καταστασης, της ιστοριας για αξιοπιστια + οτι βγαινει ακομα καινουριο (με αλλο πλαισιο βεβαια), θα το κοιτουσα. Αν ο Βροχιδης τα καταφερε με το xr, το dr με cylinder coating, oil injection system, λιγοτερο πουσαρισμενο μοτερ, μακρυγραναζομενο και μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου, γιατι οχι? Αλλιως θα ξανακοιτουσα το BMW το μονοκυλινδρο, που ειναι και σουπερ ανετο. (Για τα 800ρια εχουμε εδω μεσα παραδειγμα που τα τιναξε το σασμαν - μεσα στην εγγυηση νομιζω -, πηρε tracer). Μετα οντως τα 500X και nc οντως ακουγονται ωραια και ειναι και καινουρια, οποτε εχεις το κεφαλι σου σχετικα πιο ησυχο, τουλαχιστον στην αρχη.
  14. Μην χτυπατε, αλλα να βαλω και το σπαρτιατικο, αερο-(ελαιο)-ψυκτο, αρχαιολογια dr650 η domi650?