kalimera8764

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2669
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kalimera8764 last won the day on December 31 2014

kalimera8764 had the most liked content!

Πόντοι

1899 Excellent

Σχετικά με το μέλος kalimera8764

  • Κλάση
    Εθισμενος στα 2κυκλα
  • Γενέθλια 02/03/90

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    xr
  • myBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3675 προβολές προφίλ
  1. Δεν ξερω, σας βλεπω και τους 2 υπερβολικους...Οδηγησα και fmx και ccm και διχρονα και γυμνα. Ακομα και με το cbr (το F!) τωρα, και με 130 να παω ταξιδι συνεχομενα, θα κανω κεφαλι καζανι απο τον αερα. Αμα ειναι εθνικη, θα πιαστω απο την ακινησια, η σε καποιες στροφες συντονιζει και μουδιαζουν τα χερια για κανα 2 μερες. Μηχανακι που θεωρειται ψιλοτουριστικο, ετσι; Απλα πρεπει να το βρεις με το οτιδηποτε. Θα κοψεις λιγο ταχυτητα, θα πας απο ενα δρομο που εχει καποιο λιγο πιο στριφτερο ενδιαφερον, αμα εισαι τυχερος και εχεις και επιπεδη σελα, αλλαζεις και λιγο πιο δραστικα τη σταση σου. Αλλιως, με αυτη τη λογικη, παμε μονο με αμαξι. Να εχουμε τη ζεστουλα μας, δε μας αγγιζει τιποτα, κουβαλαμε ο,τι θελουμε, ησυχια, μουσικουλα... Αντε στο τσακιρ κεφι καποιο μαστοδοντο (φαση goldwing) Εννοειται ο καθενας εχει τα θελω και τα μπορω, τι να πω... Μονο με EXC 250, 5 ταχυτο πραγματικα δε την παλεψα σε πορεια λογο κραδασμων...
  2. Ετσι για την ιστορια, να πω και εγω τη δικη μου μερια. Με λαστιχο mx μαλιστα, σε xr250r, χωρις σταση πηγα Θεσσαλονικη - Λαρισα απο Ελασσονα (γυρω στα 200km με αρκετα "ανοιχτα" κομματια και εθνικη). Ημερησιες: ονοφαδα στη λιμνη Πολυφυτου και περιξ, Σκρα, λιμνη Κερκινη, Καβαλα. Εκδρομικο εντουρο με διανυκτερευσεις κτλ., γυρος λιμνης Πλαστηρα - Ελατη - Περτουλι. Προφανως οι ταχυτητες στα ανοιχτα περιοριζονταν στα 80-100 περιπου και χωρις πιεση χρονου. Οποτε μου κανει λιγο εντυπωση που το Ντομι σε περιοριζει στη 1 ωρα.
  3. Βλεπω κατι λαθος; Εχει 2 βαλβιδες/κυλινδρο;
  4. Να βαλουμε και τον Πηγασο τοτε? Κοιτα να δεις που με αξιοπιστια σαν πρωτο κριτηριο, θα καταληξουμε σε ευρωπαικο.. :P
  5. πρωτο χειμωνα το εχεις το μηχανακι? Αν ναι, βαλτο μπροστα με τσοκ. Για ποση ωρα σου κανει νουμερα? Για μισο λεπτο η για 10 λεπτα? Τι εννοεις οτι παιζεις με ρελαντι στο καρμπ? Στο δικο μου πχ το ρελαντι ηταν απλα μια βιδα που ουσιαστικα ηταν σαν να δινω περισσοτερο γκαζι. Υπαρχει βιδουλα στο καρμπ, που ρυθμιζει το κυκλωμα του ρελαντι, ισως πρεπει να παιξεις με αυτο. Αν δεν ειναι ο πρωτος χειμωνας και τον προηγουμενο σου επαιζε σουπερ, μην κανεις καμια ρυθμιση. Η το καρμπ σου μαλλον θελει καθαρισμα ή πρεπει να ρυθμισεις βαλβιδουλες. Μπορει να λεω χαζομαρες, περιμενε να γραψει και κανας αλλος...
  6. Αν ξεκινουσα απο εδω, ναι, θα αγοραζα ενα σε καλη κατασταση καποιους μηνες πριν το ταξιδι, θα το ανοιγα, να δω τις ανοχες απο κατω μεχρι πανω κτλ. Αν και ο,τι χρειαστει ερχεται καινουριο απο εξω. (μαθαινω και το μηχανακι φτου - φτου αμα χρειαστει). Θα το πηγαινα και μερικες αναγνωριστικες εκδρομες π.χ. Αγραφα να δω τι δε μου κανει (πχ. σελα κτλ.) Ενδεικτικα, στο xr εδωσα κατι λιγοτερο απο 1000 ολα μεσα για τετοια δουλεια (ελατηρια πιστονιου, φουρκετα στο κιβωτιο, μηχανουργειο για πλαναρισματα και τα κλασσικα φλατζες κτλ.) μαζι με σερβις πισω αναρτησης, γρασαρισματα κτλ μαζι με την αμοιβη ολων τον εμπλεκομενων συνεργειων. Το Himalayan της Royal Enfield, που φτιαχνεται και στην Ινδια? (αν πχ ξεκινησεις απο εκει, μπορεις να το αγορασεις επι τοπου - πιθανον θα βγει και πιο φθηνα/αγορασεις πιο καινουριο μοντελο με τα ιδια χρηματα) Παραδειγμα: https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg (Επειδη το σκεφτομαι πολυ συχνα και εγω το σεναριο - μαλλον θα πηγαινα με crf250l, αλλα οπως λες, εσυ το εκανες και δε το ξανακανεις)
  7. Αφου εχω το πρωτο ΟΚ, θα κοιτουσα συγκεκριμενα, οπως αυτο: https://www.car.gr/22927269-suzuki-dr-650 (το οποιο το γλυκοκοιταω μερες τωρα) Εδω εχει κατι specs και ενα review απο κατω: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr650rse 92.htm Δεδομενης της καταστασης, της ιστοριας για αξιοπιστια + οτι βγαινει ακομα καινουριο (με αλλο πλαισιο βεβαια), θα το κοιτουσα. Αν ο Βροχιδης τα καταφερε με το xr, το dr με cylinder coating, oil injection system, λιγοτερο πουσαρισμενο μοτερ, μακρυγραναζομενο και μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου, γιατι οχι? Αλλιως θα ξανακοιτουσα το BMW το μονοκυλινδρο, που ειναι και σουπερ ανετο. (Για τα 800ρια εχουμε εδω μεσα παραδειγμα που τα τιναξε το σασμαν - μεσα στην εγγυηση νομιζω -, πηρε tracer). Μετα οντως τα 500X και nc οντως ακουγονται ωραια και ειναι και καινουρια, οποτε εχεις το κεφαλι σου σχετικα πιο ησυχο, τουλαχιστον στην αρχη.
  8. Μην χτυπατε, αλλα να βαλω και το σπαρτιατικο, αερο-(ελαιο)-ψυκτο, αρχαιολογια dr650 η domi650?
  9. Να το χαρεις το νεο μοτορι Ταχυδρομε μας! Πολλες ομορφες εκδρομες ευχομαι!
  10. MX71 ηταν νομιζω. Μοτοκροσαδικο λαστιχο σιγουρα.
  11. Δεν ξερω αν θα χρειαστεις στεφανι, αλλα εγω θα σου ελεγα να μην βαλεις. Ειχα κανει μια φορα τη χαζομαρα και εβαλα μεγαλυτερο στο xr (140ρι) και δε δουλευε τιποτα καλα. Το λαστιχο ηταν σχετικα θεοβαρο και η αναρτηση δε δουλευε, το μηχανακι εγινε τσοπερ στο στριψιμο. Η λυση στο οτι μπλοκαρει το πισω με το παραμικρο δεν ειναι νομιζω να βαλεις αλλης διαστασης λαστιχο. Ή εσυ κανεις κατι λαθος ή το λαστιχο που εχεις τωρα εχει φαει τα ψωμια του.
  12. Στον κινεζοπαπιο που ειχα καποτε με κυκλικο σασμαν (επετρεπε απο τεταρτη - νεκρα - πρωτη), καρφωσα πρωτη απο τεταρτη. Στροφες στο θεο κτλ. δεν επαθε τιποτα...
  13. Δε με κανει χαρουμενο η ολη αυτη κατασταση. Πηρε τη Husqy - σαν να εφυγε μια εταιρια απο την αγορα, αφου ολα τα μοντελα ειναι πανω-κατω ιδια ΚΤΜ. Και ιστορικα η ΚΤΜ, στα χωματινα τουλαχιστον, ολο περικοπες στην ποιοτητα κανει τελευταια, μεχρι που δεν παει αλλο. (μιζες, wp αναρτησεις κτλ.) Ας γινουν ολα ΚΤΜ, να εχει το μονοπωλιο, να βγαζει στην αγορα μοντελα με εμας να ημαστε οι beta testers και να κανει ο,τι θελει... :\ Και βλεπουμε καπακι και τα "reviews" - πουλημενες παρουσιασεις να βλεπουν συνεχως τρομερες βελτιωσεις απο μοντελο σε μοντελο, τρομερες διαφορες αναμεσα σε KTM-Husq. κτλ... Αναθεμα...
  14. Καλα ρε παιδια, μην το αποπαιρνετε τον ανθρωπο.. Επισης εδω λεει "MotoGP™ up to 800cc = 150 kg ; from 801 to 1000cc = 157 kg" Επι του πρακτεου τωρα, ξερει κανεις κατι παραπανω; Οντως μιλαμε για 270+ αλογα απο 1000cc; Χοντρικα, αφου μιλαμε για ατμοσφαιρικο μοτερ, τα κυριοτερα χαρακτηριστικα που παιζουν ρολο για την ιπποδυναμη ειναι το στροφαρισμα και η σχεση συμπιεσης. MotoGp Για το MotoGp, λεει "maximum bore of 81 mm", οποτε αν παρουμε εναn 4κυλινδρο 1000ρη κινητηρα, έχουμε πολυ κοντα στα 48,5mm διαδρομη. Εδω λεει οτι 29 m/s ειναι οι ταχυτητα του πιστονιου σε εναν κινητηρα motogp, αναφερει 18000 στροφες και 48mm διαδομη. Αν υποθεσουμε οτι ενα μοτερ motogp βγαζει 270 αλογα στις 180000 στροφες σημαινει 106 περιπου Nm ροπης. Υποθετουμε παλι χοντρικα οτι η καμπυλη ροπης ειναι μια ευθεια γραμμη, άρα στις 13000 rpm βγαζει 195 αλογα περιπου και 210 στις 140000, που ειναι ΟΚ σαν νουμερο. Σχεση συμπιεσης αν δεν χρησιμοποιουν καποιο σουπερ καυσιμο, μαλλον θα ειναι πολυ κοντα στο 14:1. Ένα τυχαιο αρθρο εδω, μιλαει για 100 οκτανια, οποτε ας παμε με αυτο. R1M Εδω η R1M λεει 50.9mm και 13,0:1 σχεση συμπιεσης. Άρα με το καλημερα έχουμε ενα handicap εδω. (BTW η καινουρια bmw s1000rr διαβαζω εχει συμπιεση 14:1) Αν πουμε οτι εχει 13,750 κοφτη, υπολογιζουμε ταχυτητα πιστονιου κατω απο 24m/s. BTW, το honda s2000 ειχε ταχυτητα πιστονιου 25,2m/s. Και εδω που τα λεμε, μηπως και η εκαστοτε yamaha "κρατιεται" λιγο πισω στο τι μπορει να φτιαξει, για να εχει εναν buffer για το επομενο μοντελο; Αρα εγω θα ελεγα οτι το καταφερνουν μονο και μονο απο την αυξηση του μεγιστου αριθμου περιστροφης, με αντυστοιχο σχεδιασμο τηε κεφαλης, πιστονιων κτλ για να υπαρχει σωστη ροη. Το θεμα προχωραει παρακατω λογο των 18000 στροφων και δεν ξερω πως το εχουν λυσει. Πχ ειναι οι βαλβιδες αρκετα ελαφριες ωστε να υπαρχουν καταλληλα ελατηρια να τις επαναφερουν με ακριβεια στη θεση τους και να αντεχουν; Πνευματικες βαλβιδες κτλ. Όπως επισης επιλεγμενα υλικα και αλλοι τροποι παραγωγης (δεν χρειαζεται να μπει σε γραμμη παραγωγης) των εξαρτηματων.