Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 01/15/19 in all areas

  1. 55 likes
    Το ξέρω, δεν υπάρχει καμία σύνδεση ανάμεσα σε βραζιλιάνους και σομπρέροz αλλά έτσι αφηγείται το άσμα. Το λοιπόν, η ώρα εδώ είναι 3:26 το βράδυ και μετά από μια όμορφη βραδιά είπα να γράψω 5! γραμμές. Το εδώ είναι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στην Βραζιλία και συγκεκριμένα στο Salvador da Bahia. Πλανο: Υπάρχει αλήθεια! Με τον έτερο φίλο και αναβάτη Βασίλη (ανατρέξατε στο Βαλκανικό ταξιδιωτικό) αποφασίσαμε να παραιτηθουμε από τις δουλειές μας, να έρθουμε εδώ, να αγοράσουμε 2 μηχανές και να γυροβολησουμε στην Νότια Αμερική. Αύριο μάλιστα έχουμε ραντεβού για να δούμε 2 από αυτές! Χρόνος πολύς δεν θα υπάρχει οπότε θα προσπαθώ να postαρω όσο πιο συχνά γίνεται και όσο πιο περιεκτικά. Όλα θα γίνονται από το κινητο το οποίο σημαίνει ότι δεν θα έχει το format που θα ήθελα. Oh well.. Salvador λοιπόν, έχουμε και λέμε. Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση φτάνοντας ήταν ο άπειρο ελάχιστος έλεγχος εισόδου στην χώρα. Μια γρήγορη ματιά στο διαβατήριο και αυτό ήταν. Μας συμπαθούν τους Έλληνες εδώ αλλά τόσο πολύ; Next, uber για το σπίτι του φίλου του Βασίλη που μας φιλοξενεί. Τα είδα όλα ε! Οι οδηγοί εδώ ειναι μακράν ότι χειρότερο έχω συναντήσει και ξεπερνάει κατά πολύ το top 3 μου με Αλβανία, Ρουμανία και Μαρόκο (random order). Παρόλα αυτά δεν βλέπεις ατυχήματα στους δρόμους, ειναι κανίβαλοι αλλά οδηγαρες. Στον δρόμο δεν γίνεται να μην παρατηρήσεις τις αντιθέσεις. Από την μία ουρανοξύστες και από την άλλη φαβελες. Καινούρια γήπεδα για το Μουντιάλ που μας πέρασε και ακριβώς απέναντι φτωχοφαβελα. Τράβηξαν πολλά οι ντόπιοι τότε με την διοργανωση και θα τραβήξουν ακόμα περισσότερα με τον ουρακοταγκο που έβγαλαν για πρωθυπουργό οι νότιες πολιτείες της Βραζιλίας. Φτώχεια. Οι φαβελες είναι παντού, σπίτια το ένα πάνω στο άλλο με κάτω του μετρίου υποδομές. Εγκληματικότητα ακόμα δεν έχουμε δει στην πράξη και ελπίζω να μην το δούμε αλλά από ότι μας λένε οι ντόπιοι υπάρχει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι μετά τις 10 το βράδυ επιτρέπεται στους οδηγούς να καίνε τα κόκκινα φανάρια γιατί η πολιτεία αδυνατεί να εγγυηθεί ότι δεν θα στην πέσει κάποιος όσο είσαι σταματημενος. Παίζοντας bingo με τους ντόπιους με καλαμπόκια σε μια φτωχόγειτονια του κέντρου. Ζέστη και υγρασία! Από τους 0 του Λονδίνου, στα 28 του Salvador. Η πολύ έχει στολίστει και με Χριστούγεννατικα, πόσο περίεργο μας φαίνεται αυτό! Ανθρωποι: Το ζουν ρε παιδι μου. Παντού στον δρόμο θα ακούσεις μουσικές και κάθε μέρα θα έχει κάποιο event με samba. Άπειρο ελάχιστοι μιλούν Αγγλικά και αυτό κάνει λίγο δύσκολη την επικοινωνία αλλά εκεί αναλαμβάνουν τα λιγοστά Ισπανικά που ξέρω και μοιάζουν με τα Πορτογαλικά και η γλώσσα του σώματος. Στην καρδιά του ιστορικού κέντρου της πόλης γυρίστηκε το αποπαν βιντεοκλίπ. Αθλητισμος: Τελευταία αγωνιστική στο Βραζιλιάνικο πρωτάθλημα σήμερα και δεν γίνεται να χαναμε την ευκαιρία! Άλλο πράγμα. Οι τύποι δεν σταματούν να χορεύουν και να τραγουδούν, πραγματική γιορτή. Ανάμεσα μας υπήρχαν και σκορπιοι φίλαθλοι της αντίπαλης ομαδας και δεν άνοιξε μύτη. Η αποθέωση ήταν όταν είδα έναν με φανέλα της Αργεντινής. Τίποτα. Ούτε μπινελίκια, ούτε τσαμπουκάδες. Ξελαρυγγιαστηκαμε, αυτοί φώναζαν τα δικά τους και εμείς "ωωωωω ρε Bahia, έχω τρέλα, μες στο μυαλοοοοο". Τιμες: Σε γενικές γραμμές αρκετά πιο φθηνά από Ελλάδα, ειδικά με το Real σε αυτή την ισοτιμία. Σίγουρα ξεχνάω και άλλα πολλά να αναφέρω, σχωρατε με άλλα έχει πάει 4.14. Τις καληνύχτες μου μετά από βραδυνο μπανακι στο port da baha!
  2. 36 likes
    Τι να πω? Είμαι πανευτυχής! Αυτό τα λέει όλα! Είχα μια καλή πρόταση για το bmw το έδωσα, έψαχνα κάτι κλασσικό ξανά και στριφτερό που να μιλήσει στην καρδιά και να που το πήρα!! Την είχε ένας Ιταλός σε κατάσταση βιτρίνας με 6.500 km 1/2008 τα είπαμε στα ιταλικά, είχε και σχεδόν όλα τα πραγματάκια που ήθελα, ολόσωμη εγκέφαλο κτλ. Και δεν άργησε να γίνει το κακό! Μια βόλτα μόνο την πήγα, περιμένω πως και μια καλή εκτός πόλης! Μερικές φωτογραφίες από την αγγελία στο car για να δείτε την κατάσταση που την είχε. Αυτά!! Όταν πάω μια καλή βόλτα θα γράψω και εντυπώσεις, τώρα μόνο την χαζεύω σαν μικρό παιδί!
  3. 33 likes
    Θα τα πω περιληπτικά (ναι καλά) γιατί πέρασαν μέρες και έγιναν πολλά. Μία ολόκληρη μέρα την φάγαμε στο χώμα. Η άμμος με κέρασε και την πρώτη μου πτώση, γιατί ταξίδι χωρίς πτώση είναι πίτογυρο χωρίς τζατζικι. Από την πτώση έσπασαν οι πλαστικές βίδες που κρατάνε την ζελατίνα. Σωστή η Γιαμαπα που δεν έβαλε σιδερένιες γιατι είχε σπάσει η ζελατινα. Εγώ όμως που είμαι τσιπης έβαλα σιδερένιες με 20 λεπτά. Αφήσαμε την επαρχία της Bahia και μπήκαμε Minas Gerais. Εδώ ήταν τα μεγαλύτερα ορυχεία (Minas Gerais = General Mines) από τα οποία οι νταβαδες Ευρωπαίοι έπαιρναν τα ορυκτά και τα έστελναν σπίτι τους, in the name of Jesus of course. Στην τότε πρωτεύουσα του Minas Gerais, το Ouro Preto, χτίστηκαν 13 εκκλησίες που στην πραγματικότητα χρησίμευαν σαν αποθήκες χρυσού. Κάτι έπρεπε να χτίσουν όμως οι Πορτογάλοι για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Στο Minas Gerais επίσης είναι εκνευριστικά δύσκολο να κάνεις free camping. Όλα τα βουνα και τα λαγκάδια είναι περιφραγμενα και όπου υπάρχει χωματόδρομος, καταλήγει σε μαντρί γελαδίων ή σε σπίτι. 2 μέρες αποτύχαμε, την 3η όμως τα καταφέραμε. Βρήκαμε και κάποια διαμαντάκια στον δρομο: Από Minas Gerais περνάμε στο Rio De Janeiro. Εντυπωσεις: Μεγαλη πόλη και το νιώθεις. ΠΟΛΎ πράσινο μέσα και γύρω γύρω από την πόλη με τους λόφους να την ομορφαίνουν πολύ. Οι άνθρωποι αρκετά χαλαροί. Οι φαβελες σαν να είναι μαζεμένες μεταξύ τους, συνθέτοντας τεράστιες φαβελες. Δεν είναι σαν το Σαλβαδόρ που ειναι σκόρπιες και παντού. Αποπειραθηκαμε να πάμε στο άγαλμα του Χριστού (πόσο πιο τουρίστες) αλλά ήθελε 46 reais για να μας ανοίξει την αγκαλιά του. Αν δεν τα δώσεις, βλέπεις μονο την πλάτη του, δεν μπορείς να πας πιο πάνω στον λόφο. Μονο για έναν λόγο θα τα έδινα. Να βγάλω φώτο με την μηχανή και το άγαλμα λεζάντα "μοτοχριστοσ". Μετά από παρότρυνση φίλης που έχει φάει το Ρίο με την κουτάλα, πήγαμε στην pedra bonita. Θεαρα από δω πάνω. Παμε και στην διάσημη copacabana τώρα. Παιδιά είναι η μακράν η πιο βρώμικη θάλασσα που έχω κολυμπήσει ποτέ. Μιλάμε για επίπεδο Θερμαϊκού. Κατά τα άλλα άπειρος κόσμος. Ναι μη με ρωτήσετε, και κωλους είχε. Πολλούς. Πάρτε έναν. Πήγαμε και στο γηπεδάκι. Σαν φανατικός Αργεντινοποδοσφαιροφιλος δεν θα μπορούσα να χάσω την ευκαιρία να κάνω αυτο: Αχ ρε @#**@'# Ιγκουαϊν, βαλ'το το τετ α τετ... All in all, το Rio μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, εμένα άνετα για κάποιο διαστημα. Επόμενη στάση το τουριστικό Paraty.. ..ένα ελεύθερο camping σε παραλιαρα.. .. και από σήμερα Sao Paulo. Δεν θα κράξω (ακόμα) γιατί είμαστε μόνο μερικές ώρες εδώ. Ας περάσει και η αυριανή μέρα αν και πρέπει να αλλάξει η γνώμη μου θεαματικά για να μην το κάνω. Αϊντες.
  4. 29 likes
    Flashback 2 βδομάδες πριν στις 20 Δεκεμβρίου. Ο Βασίλης έχει ήδη αγοράσει την μότο του και έχει κάνει την μεταβίβαση μέσα σε μια ημέρα. Εγώ έχω αγοράσει την δική μου και έχω ραντεβού την επόμενη ημέρα για την μεταβίβαση. Πάμε λοιπόν στο αντίστοιχο συγκοινωνιών και ΩΧ! Το συστημα δεν λειτουργεί γιατί από εκείνη την ημέρα ξεκινάει η αναναθμιση του. Επόμενο ραντεβού στις 26. 26 πρωί πρωί είμαστε εκεί και ενημερωνομαστε ότι λόγω αναβάθμισης του συστήματος, όλες οι μεταβιβασεις συνοδεύονται υποχρεωτικά με έκδοση νέας πινακίδας, σαν τις δικές μας που γράφουν GR πάνω. Σαν να μην έφτανε αυτό πρέπει να μεταφέρω και τα χαρτιά της μηχανής από την εκδοτική αρχή του προηγούμενου κατόχου στην αρχή διεύθυνσης κατοικίας που είχα δηλώσει. Το λοιπόν. Ενώ η απλή μεταβίβαση κόστιζε 300BRL, τώρα είμαστε στα 300 + 80 η αλλαγή αρχής + 180 η νέα πινακίδα. 7 ώρες μετά στην αναμονή μας λένε ότι πρέπει να πάμε να κάνουμε κατάθεση στην τράπεζα το κόστος της πινακίδας. Δεν δέχονται τα λεφτά οι ίδιοι, θα πρέπει να τους πάμε την απόδειξη κατάθεσης. Φευγουμε, νωρίς το πρωί της επόμενης κάνουνε την κατάθεση, παίρνουμε το αποδεικτικό και ξαναπάμε στο συγκοινωνιών. Τώρα μας ενημερώνουν ότι παίρνει μια μέρα να εκδοθεί η πινακίδα. Επόμενη μέρα ξανά εκεί. Πινακίδα πουθενά. Έχει γίνει χαμός με το νέο σύστημα, δεν ξέρουν που πάνε τα 4. Κόσμος να φωνάζει, διαμαρτυρίες κλπ. Ένας πολίτης μίλησε σε έντονο ύφος στον υπάλληλο ο οποίος άρχισε να τον κυνηγάει! Σουρεαλ. Quarta feira μου λέει, Τετάρτη, δηλαδή 4 μέρες μετά. Τεράστια ξενερα, είναι λες και τo Σαλβαδορ δεν θέλει να μας αφήσει να φύγουμε. Την Τετάρτη ξανά εκεί. Αυτή την φορά δεν βρίσκουν το αποδεικτικό πληρωμής μου. Χαμουλης ξανά, η Βραζιλιανα φίλη που με συνόδευε επιστράτευσε τα μεγάλα όπλα, λέγοντας πως είναι εγγυος και δεν θα φύγει παο εκεί μέχρι να βρεθεί μια άκρη. Ανήθικο? Ίσως ναι, αλλά οι άνθρωποι στις δημόσιες υπηρεσίες του Σαλβαδόρ δεν θέλουν να βοηθήσουν ενώ έχουν τα μεσα να το κάνουν. Το αποδεικτικό μου δεν βρέθηκε ποτέ και ο υπάλληλος μας ενημερώνει ότι άλλοι συνάδελφοι του έδιναν λάθος τραπεζικούς λογαριασμούς στον κόσμο για την κατάθεση του κόστους της πινακίδας. Επίτηδες η όχι κάνεις δε ξέρει, αλλά κάποιοι πρέπει να έβγαλαν καλά λεφτά. Τελικά μας εκδόθηκε ένα χαρτί που έλεγε ότι όλα είναι καλά με την πληρωμή ακόμα και αν δεν βρέθηκε. Χαριστικά υπό την απειλή του escalation to the higher ranks. "Αύριο πρωί η πινακίδα σου θα είναι εδώ" "Σιγουρα;" "Ναι σίγουρα" Παρένθεση για ποτ πουρί φωτογραφιών. Πέμπτη 3 Ιανουαρίου. Ξανά στο συγκοινωνιών. Δίνω τα χαρτιά μου καιιιιιι Σαν να πήρα πτυχίο ένιωσα! Άρπαγμα γρήγορα πριν αλλάξουν γνώμη και καρφί για τον τύπο που τις περνάει. Καμία εμπιστοσύνη σε κανέναν μετά από όλο αυτό, κανείς δεν ακουμπάει την πινακίδα μου, φερτη να την περάσω μόνος μου! 1 μήνα + μετά είμαστε έτοιμοι να φύγουμε!!! Σήμερα, Σάββατο 5 Ιανουαρίου. Φορτωμένοι και αναχωρούντες! Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον φίλο Adriano στην μέση που μας φιλοξένησε, μας ανεχτηκε, μας βοήθησε στα ΠΆΝΤΑ και μοιράστηκε μαζί μας τις χαρές και τις λύπες μας αυτό τον 1+ μήνα. Φεύγουμε από το Σαλβαδόρ γεμάτοι μετά από συνεχές roller coaster συναισθημάτων, αλλά στην τελική this is what makes you feel alive, isn't it? ΞΕΚΙΝΆΜΕ!
  5. 28 likes
    Καλησπέρα !Ηθελα να γράψω σε αυτή την ενότητα από τότε που διαβάζω στο φόρουμ σαν επισκέπτης ίσως και μικρότερος από 15-16 χρόνων!Επιτελους λοιπόν μετά από 5 περίπου χρόνια να γράψω και εγώ ένα δικό μου ταξιδιωτικό ,όχι τόσο εντυπωσιακό και μακρινό όπως πολύ ταξιδιάριδες από εδώ, αλλά σίγουρα πολύ μεγάλο και εντυπωσιακό σε εμένα.Μετα το πέρας της καλοκαιρινής σεζόν ήταν επιτακτική ανάγκη να κάνω κάτι να πάω κάπου διακοπές.Ειχα σκεφτεί για βουκουρεστι η αλήθεια είναι και είχα κάνει και παρόμοιο θέμα εδώ σχετικά με το τι και πως αλλά ήταν απλά μια σκέψη,ίσως όχι και τόσο σοβαρή.Η αλήθεια είναι ότι με φόβιζε να κάνω ένα τέτοιο ταξίδι μόνος,πολλα μπορούν να προκύψουν....Πεσγματς που εντός Ελλάδας είναι απλά στο εξωτερικό γίνονται πολύπλοκα.Μερικα από αυτά λύνονται αν έχεις γεμάτο πορτοφόλι αλλά με τα οικονομικά τα δικά μου έβγαινα απλά για να πραγματοποίησω το ταξίδι πράγμα που σημενει απλά ότι αν γινόταν κάτι-παρουσιαζόταν κάποιο σοβαρό πρόβλημα την είχα κάτσει για τα καλά.Αυτος ήταν και ο λόγος που δεν το έψαξα περετερω. Στο θέμα μας λοιπόν και εκ τον υστέρων σορρυ για το μεγάλο σεντόνι αλλά πρώτο ταξίδι ήταν αυτό και ο ενθουσιασμός μεγάλος!Μετα από λίγες μέρες ξεκούρασης από την δουλειά ,ήθελα απλά να φύγω.Το αποφάσισα κανόνισα τις δουλειές μου και είπα στον εαυτό μου και στην δικιά μου φεύγουμε πάμε προς τα πάνω (Θεσσαλονίκη σαν πρώτος στόχος) όπου κουραστουμε σταματαμε ,κάνουμε ένα γύρο ουσιαστικά βόρεια Ελλάδας με κανα 3,4 μαξ 5 διανυκτέρευσης και όταν τελειώσει το χαρτί(το max δηλαδή που με επερνε να χαλάσω για διακοπές) γυρνάμε.Εκκινηση λοιπόν από την πόλη μου το Ναύπλιο με πρώτη στάση την Αθήνα για να πάρω την κοπέλια.Χρημα για tank bag ή σαμάρια δεν περίσσευε(δεν άξιζε κιόλας μιας και το μηχανάκι θα πουληθεί αναγκαστικά τους επόμενους 2 μήνες) όποτε έπρεπε να χωρέσουμε τα πράγματα μας ο καθένας σε μια τσάντα πλάτης.Για εμένα η αλήθεια ήταν ότι αυτό ήταν εύκολο! 5 μπλουζάκια, 5 εσώρουχα, 5 ζευγάρια κάλτσες,ένα τζιν,αποσμητικό-φορτιστής.Για την κοπέλα η αλήθεια είναι όχι και τόσο αλλά αναγκαστικά αρκέστηκε και αυτή στα ίδια με επιπλέον κάποια καλλυντικά και μια ισιωτικη (πάλι καλά)!Συνειχεια λοιπόν από Αθήνα με κατεύθυνση τον βορρά!Πορεια με περίπου 120-130κμ(economy).Οι στάσεις στανταρ κατά κάποιο τρόπο περίπου κάθε 80-100κμ στάση ένα 10αλεπτο για γρήγορο τσιγάρο και ξεμούδιασμα και στα επόμενα 80-100 περίπου χιλιόμετρα στάση μισάωρη να κρυώσει τελείως και το μηχανάκι και φουλάρισμα!Μετα από αρκετές στάσεις λοιπόν φτάνουμε Θεσσαλονίκη,παράδοξος χωρίς να έχουμε κουραστεί καθόλου.Η ώρα είναι περίπου 12 το μεσημερη(ξεκίνησα βράδυ από Ναύπλιο) και πάμε παραλία για καφέ.Οπως είπα και πριν προγραμματισμός δεν υπήρχε όποτε την ώρα του καφέ χάζευα για πιθανούς επόμενους προορισμούς και κύριος για το που θα περάσουμε το βράδυ.Οπως κοιτάω τον χάρτη και σκευτομαι που μπορεί να πάω κάτι με τραβάει να κοιτάξω προς τα πάνω.Χωρις δεύτερη σκέψη της πετάω την σκέψη μου «πάμε βουκουρεστι?» , με το που ακούω το ναι ένα στιγμιαίο ανχος για τον προγραμματισμό αλλά ταυτόχρονα μια ασυγκράτητη χαρά!»Φεύγουμε ,πάμε να βρούμε την ασφαλιστική μου,να πάρω πράσινη κάρτα!»Φεύγουμε λοιπόν κακην κακώς να βρούμε την ασφαλιστική για την πράσινη κάρτα και για το χωριό αγκίστρι Σερρών όπου ήταν και ότι ποιο κοντινό στα σύνορα με διαθέσιμα καταλύματα για να περάσουμε το βράδυ και να έχουμε όλη την μέρα ελεύθερη για να διασχίσουμε την Βουλγαρία!Ο δρόμος μέχρι το χωριό αυτό δεν ήταν και τόσο καλός,αρκετά νερόφαγωματα αρκετές στροφές με όχι και τόσο καλό οδόστρωμα.Το χωριό δεν είναι ακριβώς όπως το περιγράφουν,δεν έχει τίποτα πέρα από αρκετά καταλύματα ,τα διάσημα χαμαμ και 2 ταβέρνες.Η πρώτη μέρα λοιπόν έκλεισε με κάτι λιγότερο απο 800 χιλιόμετρα και όχι τόσο κουραστική. Ημερα 2η Πρωινό ξυπνιμα 06:00 ,ένα γρήγορο πρωινό και πλώρη για τα σύνορα!Περιμενα εξονυχιστικό έλεγχο στα σύνορα αλλά ήταν μόνο στην φαντασία μου μιας και απλά δώσαμε ταυτότητες χωρίς καν να κατέβουμε από το μηχανάκι και να βγάλουμε κράνη και φύγαμε!Ρεβινιετα που διάβαζα παντού δεν χρειάζονται οι μηχανές είναι μόνο για αυτοκινητα-φορτηγά.Κατευθηνση προς Σοφία αρχικά και μετά προς σύνορα Ρουμανία!Στασεις και εδώ όπως στην Ελλάδα.Συνοπτικα μιλώντας οι δρόμοι στην Βουλγαρία κατά κύριο λόγο είναι επαρχιακοί με μικρό μόνο μέρος να είναι εθνικη.Παρολα αυτά οι δρόμοι είναι πολύ καλής ποιοτηητας με απίστευτη πρόσφυση!Δεν έχω ξανανιώσει τόση ασφαλεια στα πλαγιασματα ακόμη και όταν το πίεσα μερικές φορές και πλάγιασα αρκετα τα λάστιχα απλά βεντουζαραν κάτω.Τα όρια ταχύτητας είναι νορμαλ και είναι αυτά που ακολουθούσαμε κύριος με μικρές αποκλησεις.Τα τοπία σε όλη την διαδρομή είναι απίστευτα και σου αποσπούν την προσοχή.Πραγματικα μαγευτικά!Δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση!Ειναι βέβαια εξαιρετικά δύσκολο να σταματήσεις όσο είσαι στον επαρχιακό γιατί δεν υπάρχει καθόλου χώρος πέρα από τη λωρίδα!Οι Βούλγαροι οδηγοί είναι απλά 10 φορές χειρότεροι από τους Έλληνες!Μπορει να μην τρέχουν κατά κύριο λόγο όπως οι Έλληνες αλλά κάνουν πραγματικά δολοφονικές -προσπεράσεις αυτοκτονίας!Δεν μιλάω φυσικά για μια περίπτωση αλλά για πολλές!Παρα πολλές προσπεράσεις που δεν έγιναν δυστιχιματα για λίγα μέτρα η λίγα δευτερόλεπτα! Μια παρένθεση γις όσους σκέφτονται να ταξιδέψουν Βουλγαρία Όλα είναι πάμφθηνα! 2 καφέδες 1-2 ευρο,τρώνε του σκασμού 2 άτομα σε στυλ macdonalds 2 μπέργκερ με διπλό μπιφτέκι ,2 πατάτες,δυο κοκακολες με 6 ευρώ!Οσο γις την βενζίνη.....πραγματικά μεγάλη διαφορά σε σχέση με την Ελλάδα!Οχι μόνο στην τιμή που είναι πολύ πολύ φθηνότερη αλλά και στην ποιότητα!Απλα ενημερωτικά: δικαβαλος «φορτωμένος» με ταχύτητες 120-130 σε εθνική είχα κατανάλωση στα 100 κμ μετρημένα από γέμισμα σε γέμισμα περίπου 6-6.5 λίτρα στην Ελλάδα και γενικότερα δεν έχω δει ποτέ κάτω από 6 λίτρα αντε 5μιση στα 100 όσο χαλαρά και αν πάω.Στην Βουλγαρία γις κάποιο περίεργο λόγο δικαβαλος και «φορτωμένος» όπως προείπα με βουλγαρική βενζίνη και ταχύτητες νορμαλ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ με κατεβάσματα και κάποια ξεσπάσματα κατανάλωση 4.2-4.7 στα 100.Οταν το πρώτο είδα λέω απλά έκανα μ@λ@κια και δεν υπολόγισα καλά τα κμ αλλά στην επόμενη το ίδιο!Μου κάνει εντύπωση πως έχει τόσο μεγάλη διαφορά το καλύτερο καύσιμο! Συνεχιζοντας λοιπόν μετά από αρκετές στάσεις για ξεκούραση φτάνουμε στα σύνορα Βουλγαρίας Ρουμανίας.Παρα τις αρκετές στάσεις υπάρχει μια κούραση αλλά απομένουν λιγότερα από 100 χιλιόμετρα πλέον εντός Ρουμανιας για τον τελικό προορισμό το Βουκουρεστι.Να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι δεν χρειάστηκα καθόλου gps μιας και οι ταμπέλες είναι υπεραρκετες για κάποιον που θέλει να κάνει αυτό το ταξίδι.Φτανοντας στην πόλη βέβαια τα πράγματα δυσκόλεψαν μιας και ήταν πολύ μεγαλύτερη και χαοτική από ότι φανταζόμουν και επιβαλλόταν η χρήση gps για να βρούμε το κατάλυμα!Για κακή μου τύχη τα δεδομένα δεν έπιαναν στην Ρουμανία και η εφαρμογή που είχα κατεβάσει γις πλοήγηση χωρίς δεδομένα χρειαζόταν Ίντερνετ για να κατέβασει τον χάρτη και έπειτα μπορούσες να πλοηγηθεις χωρίς δεδομένα .Δεν πτοήθηκαμε όμως και μετά από περίπου 2 ώρες,10-15 άτομα που ρωτήσαμε και περίπου ένα τεπόζιτο βενζίνη φτάσαμε στο πολυπόθητο ξενοδοχείο.η διαμονή μας ήταν 3 μέρες σε ένα πολύ αξιόλογο κατάλυμα με δωρεάν κλειστό πάρκινγκ που παρόλο που το κλείσαμε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή κόστιζε μόνο 66 ευρώ(το 3ήμερο)!Σαν γενική εικόνα το βουκουρεστι έχει αρκετά πράγματα να δεις ,έχει ωραία εστιατόρια-καφετέριες αλλά και νυχτερινά μαγαζιά,πολλούς τουρίστες και πολύ ωραίους δρόμους για περπάτημα!θα ξαναπηγαίνα σίγουρα είτε με μηχανή είτε αλλιώς!Οι τιμές εδώ είναι λίγο φθηνότερες από ότι στην Ελλάδα!οχι τρελές διάφορες ενώ η βενζίνη είναι αρκετά ακριβότερη από ότι στην Βουλγαρία!Οι Ρουμάνοι οδηγοί δε είναι απίστευτοι !Πραγματικα Ευρωπαίοι!Μου έκανε τρομερή εντύπωση το ποσό προσεχτικοί είναι ,το ότι πάντα σταματαγανε σε όλες τις διαβάσεις σαν να ήταν φανάρι για να περάσουν οι πεζοί.Μεγσλυτερη εντύπωση μου έκανε βέβαια το γεγονός ότι στο μποτιλιαρισμένο κέντρο παρόλο που δεν κυκλοφορούν σχεδόν καθόλου μηχανές-μηχανάκια όλοι έβλεπαν καθρευτες όντας σταματημένη περιμένοντας το φανάρι και έκαναν τιμόνι δεξιά η αριστερά αντίστοιχα γις να κάνουν χώρο να βγω μπροστά στο φανάρι.Δεν το έκανε ένας η δυο.το έκαναν όλοι!Πραγμστικα ένιωθα σαν ασθενοφόρο σε πολιτισμένη χώρα! Η επιστροφή ήταν πολύ ποιο εύκολη και ξεκούραστη από ότι περίμενα αλλά και από το πήγαινε!Ξεκινησαμε πρωί ώστε το βράδυ να είμαστε στο αγκιστρο Σερρών όπως και όταν ερχόμασταν μιας και ήταν το σημείο που μοίραζε ουσιαστικά την διαδρομή στα δυο.Διανυκτερευση εκεί και επιστροφή στην κάθημερινοτητα. Ένα πράγμα που θα ήθελα οπωσδήποτε να αναφέρω είναι ότι μετά λύπης μου όσο ταξίδευα στην Ελλάδα ενώ είδα πάνω από 20-30 μοτοσυκλετιστες και ενώ χαιρέτισα κανονικά ,δεν ανταποκρίθηκε κανένας ,σε αντίθεση με τους Βούλγαρους και τους Ρουμάνους που αν και είδα πολύ λιγότερους από 20 όλοι χαιρετούσαν πριν καν προλάβω εγώ να αφήσω χέρι από το τιμόνι για να χαιρετίσω!Ισως στην Ελλάδα πρέπει να έχω κανα gs 1200 με 80λιτρα βαλίτσες γις να με χαιρετίσουν δεν ξέρω αλλά δεν πειράζει . Λιγο πριν την Θεσσαλονίκη.. Θεσσαλονίκη.. Βουλγαρία Λίγη κούραση... Πλοήγηση στο κέντρο!Πάλι καλά που υπήρχε η μονοτικη στα εργαλεία κάτω από την σέλα Βουκουρεστι,Ρουμανία Βουκουρεστι by night Η επιστροφή Και για τελευταία άφησα την ποιο καλλιτεχνική Φωτό από όλο το ταξίδι κατα την γνώμη μου Ευχαριστω πολύ για το χρόνο σας,καλά χιλιόμετρα σε όλους !
  6. 26 likes
    Και μερικές φώτο από την χθεσινή διαδρομη: Αυτα για τους κακοήθεις που λένε ότι έχω αναφυλαξια στο χώμα
  7. 26 likes
    Λοιπόν σπαμμέρια, εντυπώσεων συνέχεια από το Salvador. Φαϊ: Έχουν τα πάντα. Από θαλασσινά, μέχρι deep fried ταπανταολα, φασόλια με κοψίδια, σούπες με βοδινό κλπ. Τα τελευταία δεν τα λες και ελαφριά για μια περιοχή που έχει μόνιμα καλοκαίρι. Αποκορύφωμα για μένα όμως είναι τα άπειρα τροπικά φρούτα και οι χυμοί που φτιάχνουν με αυτά. Ειδικά αυτό το maracuja... Εγκληματικότητας update: Απόπειρα φαγωματος κινητού μέσα από την τσέπη πριν 2 βδομάδες μέσα στο πλήθος, απετράπη. Απειλή ημιτρελου με όπλο (και καλά, δεν νομίζω ότι ήταν) για τον τσαμπουκά του πράγματος, απετραπη επίσης. Θέλει προσοχή γενικά. Κάτι άλλο που στην μεγάλη φτωχομάνα δεν έχουμε είναι το εξής. Εδώ βγαίνεις από το σπίτι, περπατας και σε 5' είσαι σε παραλιάρα με καθαρα νερά. Μέσα στην πόλη. Εκτός από τις παραλίες μέσα στην πόλη, σε πολύ κοντινή απόσταση βρίσκονται και νησάκια στα οποία μπορείς να πας με καϊκια-βαρκουλες. Τιμήσαμε το ένα από αυτά, το ilha de Mare. Χάλια περνάμε λεμε! Μουσική: Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει ημέρα χωρίς να έχει κάποιο live ή να δεις μουσικούς του δρόμου. Οι άνθρωποι ζουν για αυτό, είτε είναι samba, είτε reggae, είτε forro, είτε κάτι άλλο. Εντύπωση μου έκανε επίσης ότι τα περισσότερα κλασσικά τους τραγούδια είναι αρκετά τοπικιστικα, αναφέροντας συνεχώς στους στίχους την Bahia, το Salvador κλπ. Κάτι έπρεπε να κάνουμε και εμείς όμως για να γνωρίσουν την ελληνική μουσική. Ναι ναι ναι ναι ξέρω ξέρω, δεν πήγαμε εκεί για να μείνουμε μόνο στο Salvador, έχουμε να αγοράσουμε και τις μηχανές. Αύριο τα νεότερα όμως. Προς το παρόν boa noite!
  8. 21 likes
  9. 18 likes
    Αν και λιγο ξενερωμενος που σβήνει στα χαμηλά και δεν ξέρω τι ειναι, πολυ ευχαριστημένος που εν τελεί το πηρα
  10. 17 likes
    Decat, κατάργηση SAS, canister + φίλτρο αέρα DNA
  11. 16 likes
    ελα σ εχω. αφου τελειωσει το ολο εγχειρημα..
  12. 15 likes
    Το σύστημα φόρτισης μιας μοτοσυκλέτας είναι επιρρεπές σε βλάβες ( πηνεία,ανορθωτής, βραχυκυκλώματα κλπ.) Καλό λοιπόν είναι να έχουμε ένα βολτόμετρο για να ξέρουμε αν το σύστημά μας λειτουργεί σωστά ή όχι. Η αγορά του είναι αστεία σε κόστος. Με λιγότερα από 3 ευρώ, μπορούμε να προμηθευτούμε ένα εύκολα από το ebay, το Ali Express ή άλλο παρόμοιο site. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εγκατασταθεί ένα βολτόμετρο. Άλλοι προτιμάνε να το συνδέουν στο καλώδιο ρεύματος του διακόπτη. Άλλοι πάνω στους πόλους της μπαταρίας με διακόπτη για να μην είναι αναμμένο συνέχεια. Εγώ προτείνω να το συνδέεται παράλληλα με την λάμπα του φωτός θέσεως (ψείρα), μιας και πλέον σε όλα τα μηχανάκια το φως θέσεως ενεργοποιείται με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη. Ο τρόπος μου έχει τα εξής πλεονεκτήματα. Δεν χρειάζεται γνώση του ηλεκτρολογικού κυκλώματος, όπως αν ήθελα να το συνδέσω στον κεντρικό διακόπτη και η λάμπα αυτή είναι σε εύκολα προσβάσιμο σημείο. Επιπλέον, αν κάνω π2π2ρ1@ και κόψω κανένα καλώδιο, θα μείνω απλά από φως θέσεως. Τα υλικά που χρειάστηκα είναι στην παρακάτω φωτό. 1) Βολτόμετρο ( ναι ε???) 2) Πολυεργαλείο 3) Απογυμνωτής καλωδίου 4) Έξτρα καλώδιο κόκκινο και μαύρο 5) Θερμοσυστελόμενο 6) Κολλητήρι και καλάι 7) Κλεφτάκια ρεύματος 8) Κολλητική Ταινία σιλικόνης διπλής όψης. 9) Μονωτική ταινία. Δεν φαίνεται στη φωτό, θα καταλάβετε μετά γιατί. O άθλιος Κινέζος, τσιγκουνεύτηκε το καλώδιο με αποτέλεσμα να πρέπει να κολληθεί έξτρα, επάνω στο ήδη υπάρχον. Για να γίνει αυτό, απογυμνώνουμε τα καλώδια στο βολτόμετρο και το έξτρα καλώδιο. Περνάμε το θερμοσυστελόμενο, ενώνουμε πρόχειρα τα καλώδια στρίβοντας τα και τα στηρίζουμε κάπου σταθερά για να τα κολλήσουμε με καλάι. Υπάρχουν ειδικά μορσάκια για αυτή τη δουλειά. Αν δεν έχετε αυτοσχεδιάστε όπως εγώ! Αφού τελειώσουμε με κολλήσεις και μονώσεις, κατεβαίνουμε στη μηχανή.Εκεί περνάμε πρώτα τα κλεφτάκια στα καλώδια της λάμπας, ένα στο ρεύμα και ένα στη γείωση. Το αποτέλεσμα πρέπει να δείχνει κάπως έτσι. Η διαδικασία είναι απλή. Περνάμε το κλεφτάκι γύρω από το καλώδιο και το πατάμε με την πένσα να ασφαλίσει. Τα συγκεκριμένα έχουν υποδοχή για ακροδέκτες που έρχονται σετ. Έπειτα βάζουμε το βολτόμετρο πρόχειρα στην τελική του θέση και μετράμε το μήκος του καλωδίου που χρειάζεται για να μπει σωστά, δηλαδή να μην είναι πολύ τεντωμένο αλλά και να μην κρέμεται πολύ αχρείαστο καλώδιο. Κόβουμε τα καλώδια και απογυμνώνουμε τα άκρα τους. Διπλώνουμε το σύρμα παράλληλα με το καλώδιο ώστε να μπορεί να σφίξει καλύτερα με τον ακροδέκτη.ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΤΕ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΚΑΛΩΔΙΑ.( όχι σαν εμένα που το παρέλειψα και μετά τα έπιασα με μονωτική). Μετά περνάμε τον ακροδέκτη και πρεσάρουμε με ειδικό εργαλείο, ή αν δεν υπάρχει με πολυεργαλείο που έχει εξάρτημα για αυτή τη δουλειά. Περνάμε τα καλώδια από μέρος που να μην ενοχλούν, κάνουμε δοκιμή να δούμε ότι όλες οι συνδέσει είναι σωστές και ετοιμαζόμαστε για την κόλληση του εξαρτήματος. Το συγκεκριμένο βολτόμετρο έχει υποδοχές για να τοποθετηθεί σε πάνελ. Αλλά επειδή το ΤΤ δεν έχει πάνελ, αποφάσισα να το κολλήσω πάνω από τα όργανά του. Χρησιμοποίησα ταινία σιλικόνης αλλά αν δεν έχετε μπορείτε να βάλετε θερμή σιλικόνη ή απλά ταινία διπλής όψης. Πριν την τελική κόλληση. Καλό θα είναι αφού βγει το κόκκινο αυτοκόλλητο, να ζεσταθεί με αναπτήρα η σιλικόνη για να κολλήσει καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα. Σκέφτηκα να κόψω τα αυτάκια μιας και δεν χρειάζονται αλλά φοβήθηκα μην σκορπίσει ολόκληρο και τα άφησα στη θέση τους. Με ανοιχτό διακόπτη και φως θέσεως. Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, πριν από εμένα το είχε γιατρός! Με τον κινητήρα σε λειτουργία. Οποιαδήποτε διόρθωση και πρόταση καλοδεχούμενη! Καλές βόλτες σε όλους!
  13. 14 likes
    Σήμερα παρέλαβα την Τενερέλα με τα δώρα που της έκανα τα Χριστούγεννα, επιτέλους πάτησε σωστά! Άμα έχει καλές αναρτήσεις η μηχανή δεν θέλεις τίποτα άλλο! Μπήκαν και οι εξατμίσεις, το PC, αλυσίδα, γρανάζια, αλλά όλα τα λεφτά η ανάρτηση!!!
  14. 12 likes
    Δεν είμαι και τόσο καλά (φωτογραφία δεν μου επιτρέπει να ανεβάσω για κάποιον λόγο)
  15. 11 likes
    Εδώ είναι στο καράβωμα πάνω από Μακρυράχη κοιτώντας προς Ανήλιο (το οποίο είναι ακριβώς αριστερά της φωτογραφίας). [Πήλιο]
  16. 11 likes
    το θεμα ειναι μονο για μεκανακια ή πιανει και αναβατες? και μπονους μαλους 1 μπονους μαλους 2
  17. 11 likes
    Την πήγα για αυτο: και γυρνούσα 2 μέρες με αυτό: Σήμερα ήταν ημέρα ανταλλαγής και πάλι, με καλό καιρό να προσθέσω.
  18. 11 likes
    2 χρόνια μετά την τελευταία μοτο βόλτα που ειχα κάνει (δλδ με τουλάχιστον 300χλμ διαδρομής) σήμερα πραγματοποιήθηκε μία ακόμα.Εύχομαι η επόμενη να πραγματοποιηθεί πιο σύντομα (σε χρόνο) και πιο μακρυά (σε χλμ) η διαδρομή ήταν η παρακάτω με αφετηρία και επιστροφή στην Πάτρα: Αναχώρηση 7.35 με προορισμό το Γαλαξίδι για πρωινό καφέ στη γαλήνια ηρεμία που προσφέρει αυτό το μέρος όταν δεν έχει τουρισμό. η παρέα αποτελούταν από TDM 900 - CBR 600RR - ZX12R - KTM 990 μετά το καφεδάκι στο Γαλαξίδι, αναχώρηση για Δίστομο μέσω Δεσφίνας και μία ευκαιρία να θυμηθούμε το εξαιρετικό στροφιλίκι της διαδρομής. Εντωμεταξύ και στον δρόμο για Γαλαξίδι έχει πέσει νέα άσφαλτος σε πολλά κομμάτια που είχε καταστραφεί, αλλά και Γαλαξίδι - Ιτέα είναι καθαρός και βεβαια Ιτέα - Δεσφίνα είναι όνειρο. Άφιξη Δϊστομο και άνοδος προς το μνημείο της σφαγής των αμάχων του Β Παγκοσμίου πολέμου. Εκεί υπάρχει και ένας χώρος όπου φυλάσσονται τα κρανία πολλών αδικοχαμένων γερων - παιδιών (βρεφη 2 μηνών, παιδιά 2 και 3 χρονών) ως φόρος τιμής για τη θυσίας τους επόμενη στάση του ταξιδιού μας το χωριό Κιριάκι το οποίο ενώ δεν δείχνει κάτι το ιδιαίτερο, ο δρόμος που ανηφορίζει προς αυτό (μέσω Ανάληψης) είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ σε ποιότητα αλλά και σε τοπίο καθώς περνάς μέσα από ελατόδασος. Αξίζει πραγματικά να περάσετε. Συνέχεια προς το Βυζαντινό Μοναστήρι του Οσίου Λουκά (950 περίπου μ.Χ.) το οποίο είναι εξαιρετικής αρχιτεκτονικής και ιστορίας. Εκεί ήπιαμε τον Ελληνικό μας μαζί με νοστιμότατο λουκουμάκι συνοδευτικό και στη συνέχεια κατεβήκαμε προς τα άσπρα σπίτια και τα Αντίκυρα όπου σταθμεύσαμε για φαγητό πριν επιστρέψουμε στην Πάτρα αργά το απόγευμα. Συνολικά χιλιόμετρα διαδρομής: 380. Όχι πολλά, όμως με αρκετά κομμάτια για να στρίψουμε και αρκετά ακόμα για να απολαύσουμε την μαγεία της φύσης στη χώρα μας... εις το επανειδείν... υ.γ. Οι φωτό είναι απο κινητό με κάμερα 8Mp οπότε συγχωρείστε την ποιότητά τους.
  19. 10 likes
    Για τι απόσταση μιλάμε; Δεν θέλω να κάνω λάθος υπολογισμούς και να απογοητευτείς μετά.
  20. 9 likes
    @karellen @hayabusas @The Dread Rider @Gouky7 Φροντιστήριο Μηχανών Mybike.gr Προετοιμασία για ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΤΕΕ, ΤΕΙ, ΑΕΙ. Φίλε μου για θέματα πάπιας ειδικός καθηγητής με μάστερ είναι ο @ShapeshifterGR98. Αλυσίδες, λάδια, φίλτρα καλσόν κλπ μόνο αυτός μπορεί να απαντήσει.
  21. 9 likes
  22. 8 likes
  23. 8 likes
    Είχα γράψει παλιότερα κι εγώ για το ίδιο θέμα εδώ Έχετε υπόψιν σας, πως η ένδειξη του βολτόμετρου όταν αυτό είναι συνδεδεμένο π.χ. μετά την κλειδαριά, δείχνει την τάση που φτάνει ΕΚΕΙ που το συνδέσαμε, ΟΧΙ την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Δεν μας πειράζει αυτό, έτσι κι αλλοιώς, δεν μας ενδιαφέρει το ακριβές νούμερο, η ΑΛΛΑΓΗ που θα δούμε μια μέρα από την συνήθη ένδειξη μας ενδιαφέρει. για να καταλάβουμε ότι κάτι έπαθε το κύκλωμα και να δράσουμε εγκαίρως. Το γιατί το βολτόμετρο π.χ. στα φώτα θέσεως, θα δείξει μια λίγο πιο μικρή τάση από ότι αν μετράγαμε στην μπαταρία απευθείας, είναι νόμος του Ωμ. Κάθε καλωδίωση, κάθε φισάκι, κάθε διακλάδωση μέχρι να φτάσει η τάση εκεί που μετράμε, είναι μια ελάχιστη αλλά όχι μηδενική αντίσταση, η οποία είναι εν σειρά, από τον πόλο της μπαταρίας μέχρι το κύκλωμα που μετράμε. Ε σε σειρά αντιστάσεις η τάση μοιράζεται ανάλογα των μεγεθών τους, οπότε κλεβει 0.3 volt η κλειδαριά, κλέβει άλλα 0.4 volt το φις των φώτων, νάσου η μπαταρία να έχει 14 volt στους πόλους της, και το βολτόμετρο να δείχνει 13.3. Αλλά όπως έγραψα, δεν μας πειράζει αυτό στην πράξη. Αν θέλουμε sony και καλά για κάποιο λόγο να μετράμε την ακριβή τάση στους πόλους, τότε το βολτόμετρο πρέπει να μπει απευθείας στους πόλους, μαζί με ένα διακοπτάκι να το κλείνουμε όταν παρκάρουμε την μηχανή (να μην μένει μόνιμα ανοικτό) ή ρελέ που να ενεργοποιείται από την κλειδαριά αλλά σύνδεση στο βολτόμετρο να κάνει στον πόλο μπαταρίας απευθείας.
  24. 8 likes
    Μιας και μιλάμε για χιονάκια
  25. 8 likes
    Λοιπόν αγορά τις δύο leovince με τιμή όνειρο στα 325 ευρώ από ninja 400. Πάρε κόσμε!! Η άλλη επιλογή για KTM Duke 390 δύο arrow μαύρες αλλά έπρεπε να μπούνε πλαγιά λόγο διαμέτρου και χαλούσαν το λουκ στα 374 ευρώ οι δύο. (Αυτές έχουν τον ίδιο κωδικό για mt-09, οποίος θέλει να βγάλει καταλύτη και να βάλει μόνο τελικό με 187 ευρώ + περαστικά στον εξατμισα!). Έφτασαν και τα πρώτα καλούδια!! Τέρατα!!
  26. 8 likes
  27. 7 likes
    Καιρό έχω να γράψω εδώ ενώ έχω κάνει αρκετά! Είχα διαβάσει καιρό για την glanol αλλα δεν το είχα επιχειρήσει.. Τελικά σε μια ώρα κατάφερα να κάνω το εξής: ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ Το photobucket επίσης είναι πλέον επί πληρωμή;
  28. 7 likes
    Ωραιο εργαλειο, αλλα αυτο που σκεφτομαι εγω ειναι το εξης. Συμπλεκτης, υδροψυκτο, ABS... Ποτε σταματαει να λεγεται παπια και γινεται μηχανη;
  29. 7 likes
    Ήμουν και εγώ προσκεκλημένος της Μισελέν στην Σεβίλλη και είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω σε όλες τις συνθήκες πίστας και δρόμου και με πολλά μηχανάκια. Το λάστιχο είναι κορυφαίο ειδικά στον βρεγμένο όπου σου δίνει πολλή πληροφόρηση. Βέβαια, άλλο η πίστα και άλλο οι ελληνικοί δρόμοι, οπότε περίμενα να "φάω" τα Pilot Road 4 που ήδη φορούσα στο Τενερέ. Η στιγμή ήρθε τον Ιούνιο οπότε τώρα, 15.500 km αργότερα, τα ασφαλή πλέον συμπεράσματα επιβεβαιώνουν τις αρχικές εντυπώσεις. Στην πίστα με την "αγωνιστική" άσφαλτο (όπου κρατάνε ακόμη και οι ζάντες) το εντυπωσιακό ήταν η πληροφόρηση, και στα στεγνά, αλλά (και αυτό είναι το σημαντικό εδώ) και στα βρεγμένα κομμάτια. Στον Ισπανικό δρόμο (με πραγματική άσφαλτο) οι εντυπώσεις οι ίδιες, με ιδιαίτερη σημείωση στην ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης και κλίσεων στους φιδίσιους δρόμους που κινηθήκαμε. Πάμε τώρα στη Ελληνική πραγματικότητα. Τα λάστιχα φορέθηκαν στο SuperTenere τον Ιούνιο και μέχρι στιγμής έχουν 15.500 χλμ. Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν όλα σε ταξίδια και βόλτες, κατά 50% μονοκάβαλα. Η πρώτη εντύπωση ήταν η εξαιρετική κατευθυντικότητα και η πρόσφυση ακόμη και στον βρεγμένο. Στην πίστα το είχαμε σχολιάσει όλοι, αλλά το να νιώθεις αυτήν την σιγουριά σε Ελληνικό βρεγμένο δρόμο είναι πραγματικά πρωτόγνωρο. Στο ζέσταμα δεν θα συμφωνήσω με τον Κώστα, αλλά να σημειώσω πως έχω την τύχη να μένω πάνω σε παραλιακό επαρχιακό (άρα φιδίσιο) με καλή άσφαλτο, οπότε ζεσταίνονται στο χιλιόμετρο. Την προ-περασμένη Δευτέρα (με 15.000 χλμ στην πλάτη τους σημειώνω) κινούμουν στις στροφές του Μετσόβου, στην βρεγμένη Εγνατία, δικάβαλος, τριβάλιτσος, με υψηλές ταχύτητες με πλήρη ασφάλεια και πληροφόρηση, με ένα μικρό, ηθελημένο γλυστριματάκι όταν θέλησα να το δοκιμάσω υπό κλίση στην λευκή διαχωριστική γραμμή. Εντυπωσιακό, όταν μάλιστα αναπόφευκτα η σύγκριση γίνεται με τα προηγούμενα "πατούμενα", τα Pilot Road 4 που ήταν μέχρι πρότινος ό,τι καλύτερο στον βρεγμένο. Ο λόγος πίσω από αυτήν την καταπληκτική απόδοση στον βρεγμένο είναι η νέα, επαναστατική τραπεζοειδής σχεδίαση (XST evo ονομάζει την πατέντα αυτή η Michelin) της διατομής των αυλακώσεων, που, σε αντίθεση με την μέχρι τώρα πρακτική της ορθογώνιας διατομής, δημιουργεί περισσότερο "αποθηκευτικό χώρο" για το νερό απομακρύνοντας έτσι το σημείο υδρολίσθησης. Για τον στεγνό δεν έχω πολλά να πω, στρίβει, επιταχύνει, φρενάρει με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης και άμεση πληροφόρηση. Το λάστιχο δεν έχει "τελειώσει ακόμη, θεωρώ πως "έχει" άνετα άλλες 5.000 χλμ, και που μάλλον θα αργήσουν να γίνουν μιας και η "ταξιδιωτική" σεζόν σχεδόν έκλεισε και οι καθημερινές μετακινήσεις και κοντινές βόλτες γίνονται με το Άφρικα ή το VFR. Η αίσθησή μου είναι πως πρόκειται για το κορυφαίο σήμερα λάστιχο γενικής - τουριστικής χρήσης, με έμφαση στην ασφάλεια και την μακροζωία, έχοντας "ξαναγράψει" τα όσα μέχρι τώρα γνωρίζαμε για την πρόσφυση στον βρεγμένο.
  30. 6 likes
  31. 6 likes
    Sorry δεν άντεξα
  32. 6 likes
    Ειμαστε στην ευχαριστη θεση να ανακοινωσουμε το 8ο κατα σειρα οδοιπορικο που θα πραγματοποιηθει φετος στις 7 απριλιου 2019.Η εκκινηση θα δωθει οπως παντα απο το Λεωνιδιο και τερματισμο φετος θα εχει το ΚΡΑΝΙΔΙ Αργολιδας σε συνεργασια με τα παδια της ΛΕ.ΜΟ.ΕΡ (ΛΕΣΧΗ ΜΟΤΣΥΚΛΕΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ).Η διαδρομη ειναι ετοιμη,θα επισκεφτουμε καινουριους δρομους απο αλλα οδοιπορικα κατα 75% και λεπτομερειες θα ανεβαινουν σταδιακα.Το ανακοινωνουμε απο τωρα,διοτι το ζητησε κοσμος,ωστε να κανει τον προγραμματισμο του.Επισης οπως θα δειτε στην ημερομηνια επιστρεφουμε στα παραδοσιακα μας χρονικα διαστηματα,τοτε που η φυση σκαριζει.Αναμονη λοιπον και αλλη μια ευχαριστη προετοιμασια ξεκιναει!!!!
  33. 6 likes
    Είσαι κουρασμένος, γι αυτό. Παρατήρησε καθρέφτη αυτοκινήτου, κατάσταση οδηγού και δέσε το όλο μαζί με την πορεία που ακολουθεί ο δεξιός μπροστινός τροχός. Ε, γαμώ το σπίτι του, δεν άντεξα
  34. 6 likes
    Ο συμπαθής(για τα δικά μου γούστα!) Θ.Μουρίκης με MT 09 SP στα Μέγαρα.Από το 1.40 και μετά.
  35. 6 likes
    Ο Χούντρας όταν λέει να μην σε βλέπουν εννοεί ότι πρέπει να οδηγείς στο δρόμο σαν να μην "υπάρχεις" για τα ΙΧ. Εσύ καθορίζεις λόγω της μηχανής το πως θα κινηθείς με σκοπό να μπλέκεσαι με τα ΙΧ το δυνατόν λιγότερο. Αυτό όποιος το ερμηνεύει ως "πάω τόσο γρήγορα που δεν με βλέπουν τα κουτιά" είναι φυσικά λάθος. Σημαίνει ότι συνεχώς διαβάζεις τις συνθήκες του δρόμου και των κινούμενων σε αυτό ώστε να περνάς με την περισσότερη δυνατή ασφάλεια.
  36. 5 likes
    Εσύ αγοριμ στην κατάσταση που είσαι κ μ'αυτο μια χαρά ολοκληρώνεις
  37. 5 likes
    και γαμω τις αγγελιες. Μπραβο στο παλουκαρ'
  38. 5 likes
    Λεει οτι εχει BMW K13R Στην πραγματικοτητα εχει multistrada και ενα Honda αλλα με Ιταλιδα μαμα Dreambike το NC το 700 το σωστο και ενα ποσοστο του φορουμ νομιζει οτι βγαζει γουστα με το Beverly τo 350... Βρειτε ποιος ειναι και κερδιστε δωρεαν σεμιναρια εκμαθησης αξιολογησης ποιοτητας πλαστικων απο φωτογραφιες στο ιντερνετ.
  39. 5 likes
    Κέφια που 'χετε σήμερις https://en.wikipedia.org/wiki/Philips_CD-i @Στέργιος Βήχος @FlyingInADream @karellen@Gouky7@ΓιωργοςΤΤ
  40. 5 likes
    @ShapeshifterGR98 Πως περνάει έτσι γρήγορα ο καιρός ρε γμτ, ήρθε πάλι το no mirrors season?
  41. 5 likes
    Βόλτα στο βουνό την Κυριακή που μας πέρασε! (επιτέλους υπήρξε και μια μέρα που δεν έβρεχε ή δεν είχε έντονο κρύο) By the way εδώ και 250km περίπου έβαλα την νέα εξάτμιση, την vpr round gp. Μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, ειδικά όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής της, η οποία είναι πολύ καλή. Προσπαθώ βέβαια να συνηθίσω λίγο τον θόρυβο που κάνει αν και έχω επάνω της τον σιγαστήρα (είχα συνηθήσει πολύ στην αθόρυβη εξάτμιση που είχα πριν μάλλον).
  42. 5 likes
    Ω Θεοί, ω δαίμονες, τι στιγμές ζω ο πούστης. Αυτά τα posts είναι ηλιαχτίδα στην σκοτεινιά, οι αλκυονίδες ημέρες το καταχείμωνο, το πρώτο λουλούδι της άνοιξης, το κωλάρι της 18χρονης γκομενίτσας που είχα στα 30 μου. Σας αγαπώ όλους
  43. 5 likes
    Κερνάω peace of mind απλόχερα και φταίω και από πάνω...
  44. 5 likes
    Το replica είναι πολύ ευγενής λέξη για να περιγράψει αυτό τον μπάφιλα* που λέγεται πασάρεται για εξάτμιση. Θα σκουριάσει και θα σκορπίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα και από ήχο βράστα,τζετζερέδια και κατσαρόλες ατάκτως ερριμένες. Πάρε τις ορίτζιναλ Δημήτρη και βρες αντάπτορα γι αυτές. *Μπάφιλας ή μπάφουλας: Ορολογία συχνότατα συναντώμενη σε μηχανουργεία-συνεργεία και περιγράφει την λεπτή λαμαρίνα-τσιγαρόχαρτο και κατ' επέκτασιν μία ευτελή κατασκευή.
  45. 5 likes
    Καταρχήν καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία και πάντα όρθιοι να είμαστε. Το 954 θα χρειαστεί σέρβις σε λίγες ημέρες, Αφού θα λυθεί που θα λυθεί, σκέφτηκα να προχωρήσω σε μια μικρή αναβάθμιση. Στενότερη φλάντζα, ροική και όλα τα παρελκόμενα. Βέβαια οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον μηχανικό μου για τις ώρες που θα διαθέσει και ξέρω ότι δεν τις έχει εύκαιρες,αλλά και για την συνολική του βοήθεια. Να σαι καλά Άλεξ... ΥΓ.Θα αναρτώ φωτογραφικό υλικό με την πρόοδο των εργασιών
  46. 5 likes
    Κωστα αγορι μου, η μανα σου τα ξερει αυτα; Καλη συνεχεια ρε τρελε!
  47. 5 likes
    Βγήκαμε να θαυμάσουμε τα χιόνια
  48. 4 likes
    Καταρχην τις κατω αλενοβιδες μην τις πειραξεις καθολου. Δεν τις ξεβιδωνεις και βγαινει το λαδι . Τσιμουχακι δεν ειναι απαραιτητο να αλλαξεις, εχω κανει 3 φορες αλλαγη λαδιων και εβαλα το ιδιο χωρις προβλημα. Η ποσοτητα λαδιου ειναι 70,5 - 72,5ml, αλλα το σωστο ειναι να μετρησεις και το υψος της σταθμης με ενα κατσαβιδι οπως δειχνει και στο manual, το υψος της σταθμης ειναι 76mm απο το χειλος. Επισης θα χρειαστεις και ενα ροποκλειδο για το σφιξιμο, η ροπη ειναι 74nm. https://www.dropbox.com/s/5xen2pcmlp09tq9/2019-01-22 15.17.10.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/r0jbknaeosshfl4/2019-01-22 15.17.25.jpg?dl=0
  49. 4 likes
    Μέσα από τώρα! 11 ώρες και 11 λεπτά μου βγάζει το μαπσ.(και επειδής είμαι παγκόζμιος τα 11 λεπτά θα τα γλυτώσω).
  50. 4 likes
    Ο τσακαΛιάκος Όντως η προσπέραση καλό είναι να γίνεται σβέλτα, πράγμα που εξαρτάται από τον οδηγό, από τον όγκο του δίτροχου, από το πόσο πυκνή είναι η ροή των οχημάτων, από το πλάτος του δρόμου κ.ά. παραμέτρους. Βασικά ο μεγαλύτερος κίνδυνος σε ενδεχόμενη προσπέραση τετράτροχου κατά την οποία δε σ'έχει αντιληφθεί ο οδηγός του, είναι να στρίψει για κάποιο λόγο ξαφνικά το τιμόνι του προς τη μεριά σου και να σε πάρει παραμάζωμα χωρίς να σ'έχει δει, γι'αυτό και προσωπικά επιδιώκω να είμαι ορατός στους καθρέφτες των αυτοκινήτων και να ξέρει ο άλλος ότι τον προσπερνάω.Σε περίπτωση που πετύχω κίνηση που δυσκολεύει μια αεράτη προσπέραση και παράλληλα πέσω σε στραβόξυλο οδηγό ΙΧ που μου δίνει την αίσθηση ότι δεν κάνει χώρο να τον προσπεράσω, κάνω υπομονή και με την πρώτη ευκαιρία το μπλε άτι μου του δείχνει τα καπούλια του