Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 05/16/19 in all areas

  1. 36 likes
    Πετάχτηκα μέχρι την Αθήνα σήμερα το πρωί. Στον γυρισμό για Πάτρα σταμάτησα 3 φορές στα ουρητήρια της Ολυμπίας οδού (πρώην κωλόδρομος με κολονάκια) για να καθαρίσω με νεράκι......... την ζελατίνα....... του CB......... του 1300 ντε Μια αναζήτηση 2 χρόνων έλαβε τέλος σήμερα. Ξεκινήσαμε για Αγία Παρασκευή κατά τις 7:00 με το αμάξι του Γιώργου και τον κοπέλα του και εγώ ήμουν τόσο χαλαρός (παραδόξως) λες και πήγαινα να αγοράσω σώβρακα και σουτιέν. Αφού τελειώσαμε τα διαδικαστικά και τους καφέδες, χαιρετηθήκαμε και ξεκίνησα για Πάτρα. Είχα στο μυαλό να πεταχτώ σε 2-3 φίλους και να αγοράσω ένα σετ για σαμάρια, αλλά που μυαλό. Μόλις πήρε μπρος η "ραπτομηχανή" βγήκα αμέσως στην αττική οδό, χέστα όλα πάμε να οδηγήσουμε. Σταματώ να φουλάρω βενζίνη και αμολιέμαι. Βάζω πέμπτη και απλά ανοιγοκλείνω το γκάζι σε όλη την διαδρομή, το τερατάκι ροπής απλά γουργουρίζει. Και ξαφνικά εκεί κοντά στα διυλιστήρια, με τη κλασσική μπόχα του θειαφιού αρχίζω να γελάω, να τραγουδάω, να κλαίω με λυγμούς, να συνέρχομαι και πάλι από την αρχή. Κάθε 4-5 λεπτά το ίδιο μέχρι περίπου το Ζευγολατιό Κορινθίας που στάνιαρα, σαν άντρακλας που είμαι. Δεν περίμενα ποτέ να συγκινηθώ έτσι. Ακόμα βουρκώνω τώρα που τα γράφω. Τέλος πάντων ας συγκροτηθώ. Μόλις έφτασα Πάτρα την πήγα για φώτο στην παραλία εδώ κοντά με την συννεφιά και το αεράκι, βενζινούλα και βουρ στο πάρκινγκ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ΠΑΡΑ πολύ τον @FlyingInADream για το τρέξιμο, τον έλεγχο, τις φωτογραφίες, τις συνεννοήσεις, τον μάστορα κλπ Σιγά που θα γλίτωνες από τα ευχαριστήρια Τον "γιόκα" μου τον @Avatar για την μεταφορά, την παρέα, τα γέλια στο αυτοκίνητο, την εξυπηρέτηση με την τράπεζα, hot spot κλπ. Και τον @estebahn για την ώθηση-πίεση να πάρω το CB. Μάλλον αυτός το ήθελε το CB, βασικά πρέπει να είναι πιο καυλωμένος εεεε χαρούμενος από εμένα ΑΛΛΑ μην ξεχνιόμαστε. Τώρα την έχω μεγαλύτερη. Την μηχανή ΥΓ Πεινάω, δεν έχω φάει τίποτα από χθες με όλα αυτά.
  2. 28 likes
    Οι επόμενες μέρες προσωπικά ήταν οι καλύτερες οδηγικα στην Βραζιλία. Αρχικά χαθήκαμε σε λασποδρομους ψάχνοντας να βρούμε ένα φαράγγι. Τελικά η είσοδος του ήταν κλειστή και δεν φτάσαμε αλλά δεν πειραζει, it was fun. Ύστερα εντελώς τυχαία πέσαμε πάνω στο Trollstigen της Βραζιλίας. Νυχτωνε κιόλας αλλα δεν μας ένοιαζε, τα τοπία ήταν απολαυστικότατα. Νομίζω ήταν η πρώτη φορά που οδηγήσαμε νύχτα μέχρι να φτάσουμε σε πολιτισμό.
  3. 24 likes
    Καινουριο αλογο στο σταβλο λοιπον... Μια μηχανη που αγοραστηκε για να μου καλυπτει καθαρα τις χομπιστικες αναγκες (για τα καθημερινα υπαρχει το GN250), και με βασικο κριτηριο το χαμηλο κοστος. Ο λογος δεν ηταν οικονομικος, ηθελα βασικα να εχω ενα μηχανακι που δε θα το λυπαμαι αν παθει κατι. Επειδη λοιπον καλη σουζα χωρις καπακι δεν εμαθε κανεις, το καινουριο αποκτημα επρεπε να ειναι ετοιμο για τα χειροτερα και αρα να μην ξεφευγει σε μπατζετ. Σκεφτηκα πολυ σοβαρα και την αγορα ενος RC390, αλλα μετα απο εκτενη μελετη κατεληξα πως το ρισκο μοτερικα ηταν πολυ μεγαλο. Δευτερο 636 λοιπον που αγοραζω (ειχα και ενα '05 πριν τρια χρονια, αλλα τοτε ειχα μονο μια μηχανη και δε με ειχε βολεψει στα καθημερινα χρεη). Η μηχανη αγοραστηκε εντελως στοκ, σε χαμηλη τιμη και με τη συνεισφορα του συνηθη υποπτου @giorgos.boun, καθως εγω εκεινη την περιοδο βρισκομουν αρκετα χιλιομετρα μακρια. Το αστειο ειναι οτι δεν εχω ουτε μια φωτογραφια της μηχανης οπως ηταν οταν αγοραστηκε, αλλα ηταν εντελως στοκ, οποτε καπως ετσι (με πισω καθισμα αντι για κοκοβιο). Οι παραγγελιες απο το ιντερνετ ειχαν γινει πριν ακομα δω τη μηχανη απο κοντα. Κανα μηνα μετα αρχισαν να ερχονται τα μπιχλιμπιδια απο Ευρωπη, Κινα, κτλ και αρχισε η μηχανη να παιρνει τη μορφη που ειχα στο μυαλο μου. Στη μηχανη μπηκαν τα παρακατω πραγματα: Ρυθμιζομενα κλιπ-ον (χρειαστηκε να κοπει το φερινγκ μπροστα) Race rails (crash cage που δεν περιοριζει την κλιση που μπορει να γειρει η μηχανη) Πισω subcage (παρεχει προστασια αλλα βοηθαει και στην ορθια σουζα) Σωληνακια υψηλης μπροστα (μεγαλυτερου μηκους λογω ψηλοτερων κλιπ-ον) 14αρι μπροστινο γραναζι (απο 15 μαμα) Πισω λαστιχο (Pilot Power 3 λογω ιδιου μπροστινου που ηταν σε καλη κατασταση) LED κωλοφαναρο με ενσωματωμενα φλας Κοκοβιος Σπαστες/ρυθμιζομενες μανετες Καθρεφτες με βασεις τιμονιου (οι μαμα καθρεφτες εδραζαν στο κομματι του φερινγκ που επρεπε να κοπει) Tank grips Σπαστη βαση πινακιδας Παρα τον εντονο σκεπτικισμο του μηχανικου μου για το ολο εγχειρημα, το τελικο αποτελεσμα μας δικαιωσε. Ειναι ακριβως αυτο που ειχα στο μυαλο μου και με βολεψε ακομα περισσοτερο κι απ'οσο φανταζομουν στη χρηση που ειχα κατα νου. Ειναι μια μηχανη που σε ηρεμη οδηγηση ειναι ξεκουραστη (ηρεμος χαρακτηρας του τετρακυλινδρου χαμηλα, ψηλοτερα κλιπ-ον), σε γρηγορη οδηγηση στεκεται αξιοπρεπεστατα (ss συνολο, οι αναρτησεις ρυθμιστηκαν στα μετρα μου, η θεση οδηγησης παραμενει σχετικα επιθετικη, η γωνια κλισης δεν εχει περιοριστει) και τελος δε λεει οχι και στην οποια "κακοποιηση" προκυψει, χωρις να ρισκαρω και την οικονομικη ευημερια του οικογενειακου προϋπολογισμου στην περιπτωση μιας πτωσης. Ηδη συνυπαρχουμε κοντα ενα μηνα και μπορω να πω πως τα παμε καλα... Απο πλευρας μετατροπων το μονο που εχει μεινει σε εκκρεμοτητα ειναι το θεμα της εξατμισης - σκεφτομουν μηπως την κανω κοντη (οπως αυτη πχ) . Ειναι μετατροπη που γινεται σε πολλα stunt bikes (γιατι η μαμα προεξεχει πολυ και μπορει να χτυπησει ευκολα σε μια πτωση), ωστοσο ειμαι λιγο διστακτικος. Δε θελω να μπλεξω με power commander κλπ (κραταμε το μπατζετ χαμηλα γαρ) και φοβαμαι μηπως με τη μαμα χαρτογραφηση δε δουλευει σωστα η μηχανη με μια τετοια αλλαγη. Αν εχει κανεις αποψη επι του θεματος δεκτη η οποια γνωμη.
  4. 18 likes
    Πλυσιματάκι και πρώτη βολτούλα μετά τις πασχαλινές διακοπές
  5. 18 likes
  6. 18 likes
  7. 17 likes
  8. 16 likes
  9. 15 likes
    Μια και εδώ είναι ακόμα forum μοτοσυκλέτας, άρα συναφές προς τους αγώνες, ακόμα και την παλιά F1 κι ας μην είναι μοτοσυκλέτα, δεν μπορούσα να μην ποστάρω κάτι για το θάνατο του Niki Lauda προχθές. Εξαιρετικό κείμενο, από τον Dimitris Vasilipoulos που εγώ απλά αντέγραψα εδώ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕ ΜΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ. Ο Νίκι την 1η μέρα που μεταγράφηκε στην "πολύ" Ferrari και οδήγησε την 312Τ άγνωστος, άσημος, το πολύ φέρελπις όταν ρωτήθηκε από τον ίδιο τον Ενζο Φεραρι πώς του φάνηκε το αμάξι, απάντησε με αυτοπεποίθηση και θράσος μεγατόνων: "βαρύ, δυσκίνητο, βασικά σκουπίδι". Όταν 25 χρονών στην 1η σου επαφή με τον πατριάρχη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αντί να κάνεις "κοκοκο" λες αυτό που πιστεύεις ή είσαι τρελός ή επρόκειτο να γίνεις θρύλος του σπόρ. Προφανώς στην περίπτωση του Νικι Λάουντα πραγματώθηκε το 2ο. Βέβαια επειδή η ζωή ζητάει πάντα λύτρα για την επιτυχία, ο Νικι Λάουντα ανήκε σε αυτούς που πλήρωσαν από τα ακριβότερα. Τον Αύγουστο του 1976 μέσα στο Νιρμπουργκριν ή Πράσινη Κόλαση για τους μυημένους, χάνει τον έλεγχο, καρφώνεται στις μπάρες και η Φεραρι του αναφλέγεται άμεσα. Ο ίδιος παλεύει για σχεδόν 10 λεπτά με τις φλόγες πριν τον βγάλουν απο το κοκπιτ οι άλλοι πιλότοι. Όσοι έχετε δει το ακριβέστατο "Rush" ξέρετε τι επακολούθησε. Πέραν των εγκαυμάτων που τον παραμόρφωσαν, δυστυχώς ανέπνευσε πριν απεγκλωβιστεί αναθυμιάσεις εκατοντάδων βαθμών Κελσίου από την φλεγόμενη βενζίνη με αποτέλεσμα να πάθουν εγκαύματα εσωτερικά οι πνεύμονες του. Οι γιατροί είπαν οτι θα ήταν δυνατόν να σταθεί στα πόδια του σε κάνα χρόνο. Ο Νίκι όμως 4 μήνες μετά ξαναμπήκε και οδήγησε την Φεραρι. Χάνοντας στο νήμα το Πρωτάθλημα από τον Θρυλικό Τζειμς Χάντ. Κανείς δεν ξέρει πως το έκανε. Κάθε φορά που έβαζε και έβγαζε το κράνος του η μπαλακλάβα ήταν κοκκινη από το αίμα μιας και τα εγκαύματα στο κεφάλι του και ειδικά στα αυτιά του δεν είχαν επουλωθεί. Μετά βέβαια πήρε 2 πρωταθλήματα στην F1 και έγινε μύθος πραγματικός. Ερχόμαστε λοιπόν στο ερώτημα, "από τί ήταν φτιαγμένος ο Νικι Λάουντα ;; ". Προφανώς όχι από το υλικό που φτιαχτήκαμε εμείς που μας στεναχωρεί αν το ποστάρισμα μας δεν πήρε τα likes που έπρεπε.. Ο Νίκι Λάουντα ήταν ένας από τους τελευταίους σκληρούς καριόλιδες - σοφούς δασκάλους - ατρόμητους μαχητές - παρανοϊκά γρήγορους και συγχρόνως απόλυτα ψυχρούς και εγκρατείς ήρωες μιας εποχής που περνάει ανεπιστρεπτί και στις οποίας το πτώμα ασελγεί πια η νέα τάξη πραγμάτων τoυ Politically correctness υποκριτικού καθωσπρεπισμού με νιφάδες σοσιαλμιντικής αποδοχής. Η αδυναμία που του είχα οφείλεται στην εξής ατάκα του - βιοθεωρία του : "Θα προσπαθήσω να βγω 1ος οδηγώντας όσο πιο αργά γίνεται". Αν δεν έχεις νιώσει το Need for Speed μπορείς εύκολα να παρερμηνεύσεις την φράση αυτή ως ένδειξη μαλθακότητας και δειλίας. Βέβαια η πραγματική μετάφραση της είναι πολύ πιο βαθειά. Ο Λάουντα ανήκε στο πολύ κλειστό κλάμπ των οδηγών όπου πήγαινε "μπάλα - έκοβε τα μάρμαρα" χωρίς να ασελγεί πάνω στο αμάξι του. Ήταν ευγενής με το μέσο. Ήταν κύριος ακόμα και με το τελευταίο μικρό γρανάζι. Δεν ήταν σιδεροφάγος. Δεν αντλούσε χαρά και ηδονή μεταχειριζόμενος το αυτοκινητό του σαν σάκο του μποξ. Συνεργαζόταν με αυτό για να πάει όσο πιο γρήγορα και με ασφάλεια γίνεται. Ο Σένα ήταν έτσι και μαζί και ο Σουμάχερ και ο Τζιμι Κλαρκ. Πάρα πολλοί που δεν ήταν έτσι χάθηκαν στην αφάνεια. Ο Μικελ Αλμπορέτο πχ ήταν πανγρηγορος (πιο γρήγορος από τον Σουμαχερ οι φήμες λένε στις δόκιμες) αλλά τον ξέρω μόνο εγώ και η μάνα του γιατί διέλυε το αυτοκίνητο μέσα σε 2 ώρες.Ο Αντρέα Ντε Τσέζαρις επίσης. Άνεμος πλην όμως καταστροφέας. Ακόμα και ο Ναιτζελ Μάνσελ στερησε από τον εαυτό του αλλά 2-3 πρωταθλήματα διότι συμπεριφερόταν στα μονοθέσια του όπως τα πιτσιρίκια στην Βουτα που αν δεν ακούσουν τον κοφτη 25 φορές δεν την αλλάζουν την ταχύτητα. Αυτό βεβαια ειναι χουλιγκανισμός και συμπλέγματική διαταραχή και όχι αγάπη προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ακριβώς. Από σήμερα το πρωί ο Νικι Λάουντα, ο άνθρωπος που φτιάχτηκε από πάγο και του έλαχε να καταπιεί μια πυρκαγιά και να επιβιώσει, δεν είναι πια μαζί μας. Τελικά η πυρκαγιά νίκησε μετά από 2 μεταμοσχεύσεις νεφρών και μια πνεύμονα. Της πήρε της καριολας όμως 43 ολόκληρα χρόνια να γονατίσει έναν από τους τελευταίους παιδικούς μου ήρωες εν ζωή. Νίκι, ο Τζειμς Χαντ σε περιμένει πως και πως να σε πειράξει μετά από χρόνια βαρεμάρας. Πες του Αϊρτον οτι μας λείπει, πες του Κολιν Μακρει οτι μας λείπει επίσης, πες του Ζιλ Μπιανκί του Ριτσαρντ Μπέρνς και του Μάρκο Σιμονσέλι οτι βιάστηκαν να φύγουν γαμώτο. Όλοι εμείς, οι ζώντες υπό την παράνοια και την ηδονή της μόνης που μπορεί να κερδίσει τον χρόνο, της ταχύτητας, σε χαιρετούμε. Ήταν τιμή μας να είσαι το είδωλό μας.
  10. 15 likes
    Με πεθυμησες το ξερω, υποφερεις κι υποφερω... Εχω νεα Οπως θα θυμασαι απο την πτωση ειχαμε και χτυπηματα στο καπακι των πηνιων. Τελικα ενα χτυπημα δεν ηταν επιφανειακο. Σε διαδρομη με @Gouky7 διαπιστωσα πως δακρυζε λαδι απο το χτυπηματακι. Και εδω ξεδιπλωνουμε μια προχειρη λιστα με πραγματα που μπορουμε να πουμε...οπως: Κολλησε απο το ντουκατι. Αραιωστε τα πολλα πολλα με ευρωπαιολαγνους. Κινδυνευετε. Σε ποιον να παω, που να εμφανιστω, ενα χοντα και ενα ντουκατι....και το ντουκατι να 'ναι ακμαιο (και καλα) κι εγω να χανω λαδια... κτλ κτλ και ξερεις οτι μπορουμε να μην τελειωσουμε ποτε.......... Το θεμα ειναι πως το χοντα ακινητοποιηθηκε (προληπτικα) γιατι οκ, δεν το ρισκαρεις να κυκλοφορεις ετσι... Οποτε παμε στο καταπληκτικο συμπερασμα: ΕΙΧΑ ΧΟΝΤΑ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΑΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΝΕ ΛΑΔΙΑ! Ενταξει... απ'ολα τα πραγματα που θα μπορουσε να αντιγραψει απο ενα ιταλικο, αυτο βρηκε... Παμπαρακατω Οι επιλογες ηταν ειτε να παω σε παραγγελια απο εδω μαστορα και να το περασουμε (τουτεστιν ~200€ το καπακι και 1 μηνα αναμονη να ερθει) ειτε να ψαχτω αλλιως. Η μηχανη να μεινει ακινητη για τοσο μεγαλο διαστημα δεν με εψηνε μια. Ακομα και αν το παραγγελνα απο την οικονομικη λυση του asian-motoparts που ανεφερα στο προηγουμενο ποστ, θα ειχε ενα μεγαλο χρονο αναμονης. Η λυση δοθηκε απο το ebay οπου βρεθηκε μεταχειρισμενο με 50 ευρωπουλα απο cb500f του 2013 (εχει το ιδιο εννοειται). Σε 5 μερες ηταν εδω. 50€ το καπακι, 16€ η φλαντζα και 20€ ο μαστορας και στην υγεια μας. Πηγαμε βολτα Aρκαδια... Οποτε απαλλαγμενος πια απο το καπακι εριξα την παραγγελια στο site που ανησυχουσαμε αν τα εχει αυθεντικα κτλ. Αποφασισα να παραγγειλω μονο τα χοντρα (πλαινο φερινγκ και μουτρο) και τα υπολοιπα αφου ειναι ψιλακια ή να μαθω να ζω μαζι τους ή να τα αλλαξω στο μελλον αν και εφοσον ειναι ολα οκ με το μαγαζι την παραγγελια και τα προιοντα φυσικα. Παμε λοιπον: H παραγγελια εγινε στις 29 οκτωβριου. Τελικο κοστος 154,10€. 79.80€ το φερινγκ (περιπου 250€ απο εδω), 32,30€ το μουτρο (περιπου 60€ απο εδω), 42€ τα μεταφορικα αεροπορικως. Στις 5 νοεμβριου τα πραγματα εφυγαν. Ειχα tracking number και πληρη ενημερωση σε ολη την πορεια τους. 14 Νοεμβριου εφτασαν ελλαδα. 19 Νοεμβριου μου ζητησαν αποδειξη απο το τελωνειο και την εστειλα με email την ιδια μερα. Μετα απο μιαμιση(!) ωρα μου ηρθε απαντηση πως το δεμα αποδεσμευτηκε και φευγει για ταχυδρομειο. 22 Νοεμβριου τα ειχα στα χερια μου. Τελικη χρεωση 64€. (20€ εκτελωνισμος,37€ ΦΠΑ αρα οι δασμοι ηταν 7€) Συνολο 218€ .......και παλι δεν εφτασα καν την τιμη του φερινγκ αν το επαιρνα απο εδω... Κοντολογις μια δουλεια που θα μας εβγαινε γυρω στο 500αρι με τα παντα ολα καινουρια, τελικα θα μας βγει περιπου 300 (με εργατικα). Και παμε στο καυτο ερωτημα... Τα ανταλλακτικα που ηρθαν ειναι 100% οριτζιναλε... Με τους κωδικους τους με τα ολα τους. Γενικα αν εχετε ιαπωνικο φτιαγμενο στην ταυλανδη εχετε κατα νου το site. Εννοειται πως δεν συμφερει για ψιλοπραγματα... Στην υγεια σας και αλλο κακο να μη σας βρει (και στα δικα σας οι ελευθερες βεβαιως βεβαιως) ΥΓ το επομενο ποστ θα το κανω πιο μακρυ να εχεις και για πρωτοχρονια κατιτις
  11. 14 likes
    Μετά το test ride της Triumph...
  12. 14 likes
    ουτε ταξιδευουν ουτε στριβουν τα 250αρια λενε, @@ μπλε! κανει και τα 2 πολυ καλα!
  13. 14 likes
  14. 13 likes
    ευτυχής κάτοχος πλέον για εδω και περίπου 200χλμ και ξεκινάω με εντυπώσεις τα λάστιχα είναι λιγο,καπως...... Στα πρώτα φρεναρίσματα το πίσω μπλόκαρε ακόμα και σε ολόφρεσκη άσφαλτο. Σιγα σίγα καθώς στρώνει το φρένο (ήταν λιγο αποτομο στην αρχη) δεν μπλοκαρει τοσο εντονα. εμαθε και το ποδι μου μαλλον..... και μπορει να φταιει καπου και το γεγονος πως φτιαχτηκαν την δεκατη βδομαδα του 2019 και μαλλον ειναι ακομα ολοφρεσκα. Οι αναρτησεις , ειδικα μεχρι τα πρωτα 100 χλμ ηταν θεοσκληρες. πραγματικα ποναγα εκει πανω. τωρα εχουν μαλακωσει και ειναι πραγματικα οπως πρεπει. δειχνει οτι ειναι οσο σπορ πρεπει ναναι. Μπροστα δειχνει οτι δεν θα το χαλαγε, μαλλον θα του εκανε καλο μια γεφυρα καλαμιων. Στα πολλα φρενα πολα ομως,, νοιωθεις το τραβιγμα δεξια. με μια γεφυρα θα δεσει καλυτερα. ... ο ηχος στη αρχη σε ξενιζει. υπερβολικα ησυχο. τωρα πλεον που εχει αρχισει κ στρωνει η εξατμιση, εχει ψιλοδυναμωσει. βασικα, ακους οτι δουλευει , γιατι και παλι ειναι υπερβολικα ησυχο.... το abs πιανει καλα. πραγματικα καλα ομως. αυτα για αρχη..... α, το μηχανακι αγοραστηκε απο αντιπροσωπο στη δραπετσωνα , οπου μιου εκανε δωρο λαμπα led για μπροστα. καλο θα ειναι να την αποφυγετε. οπτικα δειχνει πολυ καλο και ομορφο, δειχνει να ταιριαζει με τα led ημερας που εχει , αλλα δυστυχως δεν εχει τοσο καλο φωτισμο οσο με καλες λαμπες η σελα ειναι καλη για οδηγο, αλλα για συνεπιβατη, μαλλον θαναι σκληρη. οι καθρεπτες, μμμμμ... παντως δεν εμφανιζουν ειδωλλα στα πολλα εχει κοντο γραναζωμα, στις 6000 στροφες, εκει που το εχω παει μεχρι τωρα βγαζει 90 χλμ και στις 7000 100χλμ. εχει ομως πολυ δυναμη, δειχνει να τραβαει πολυ καλα απο τις 6500 και πανω οπου αλλαζει κ παρα πολυ ο ηχος του απτο φιλτροκουτι πιστευω οτι θα βαραει κοφτη σε ανηφορα, Με 16/44 η 16/43 που βλεπω στα βιντεο θα του ταιριαζει περισσοτερο. δεν ειμαι φαν της ταχυτητας, αλλα δεν θελω να το δουλευω στις 8-8500 για να βγαλω 120-125χλμ. Συγκριτικα με crypton x, φαινεται σαν τερας διπλα του. καμια σχεση απτις φωτο. βλεπει ψαλιδι και αξονα πισω απο crypton x και μετα βλεπεις απτο vf και οι διαφορες ειναι πραγματικα τεραστιες. το απογευμα θα σηκωσω φωτο διπλα διπλα να δειτε διαφορα στο μεγεθος. Πραγματικο κτηνος απο θεμα διαστασεων ξεχασα κ καταναλωση. φουλαρα με 100αρα, συνολικα 6,3 λιτρα (ηταν με ρεζερβα οταν το πηρα) και μεχρι στιγμης εχω κανει 199 χλμ. τα πρωτα 100 τα πηγαινα μεχρι 5.000 . τα επομενα ανεβαινα μεχρι 6000 και στα τελευταια 30χλμ χτυπησα 7000 εχει φτασει στα μισα ο δεικτης,αλλα κατι μου λεει οτι δεν εχει και την πιο σωστη διαβαθμιση μεχρι τα 145 περιπου εδειχνε φουλ. μετα εσβησε 1 παυλα και τις αλλες μνεχρι τη μεση τις εσβησε στα 190 το απογευμα θα ξαναφουλαρω να δω ποσο εκαψε πραγματικα. αυτα για αρχη............
  15. 11 likes
    Παντα ορθιος μου ειπαν... και καλη συνεχεια...
  16. 9 likes
  17. 9 likes
  18. 9 likes
  19. 8 likes
  20. 8 likes
    Με μια μικρή υστέρηση, αλλά τώρα έπεσα πάνω
  21. 8 likes
    Καμμια 800ρια αλογα... διψασανε
  22. 8 likes
  23. 7 likes
    Ορεινά Χανιά σήμερα. Στο βάθος η θάλασσα, δε φαίνεται καλά, Τα τελευταία χιόνια στη Μαλάξα,
  24. 7 likes
  25. 7 likes
    Οι διαφημίσεις είναι στοχευμένες κύριε Νίκο μας..... Εκτίθεστε!
  26. 7 likes
  27. 6 likes
  28. 6 likes
    καλησπερααα!!Εγώ άλλαξα φανάρι πίσω στο Tracer900 και φλασακια μπροστινα(χωνευτα μινι φιμε)ι φλας)
  29. 6 likes
    Χάνια Πηλίου (Μ.Παρασκευή) Το τζιν είναι λόγω από τις στροφές
  30. 5 likes
  31. 5 likes
  32. 5 likes
    Εμένα ο anton26 μου έχει φάει το κουλούρι μου στο δημοτικό
  33. 5 likes
    Αν νομίσατε οτι το "έργο" έφτασε στο τέλος του τοτε θα σας το χαλάσω!!! Αυτό το μηχανάκι έχει αρκετό δρόμο μπροστά του, είνα μια διαρκείς μάχη. Απο το τελευταίο ποστάρισμα πρίν 2 χρόνια έχουν γίνει κάποιες αλλαγές: YAMAHA T50 - 106cc -->110cc Κυλινδρος-πιστονι 51mm --->52mm γιατι τι 51 εκαιγε λαδια απο την κούτα, Κινεζοι... Στροφαλος απο YFM 100 με διαδρομη 52 mm. Καρμπυρατερ, κεφαλη, σαζμαν μαμα Τ80. ---> το καρμπυρατέρ αντικαταστάθηκε με ενα 25αρι Καμπανα απο Τ50 με αλλαγμένο γραναζι απο καμπανα Τ80 (μακρυτερο βημα). ---> καμπάνα μπήκε μαμα 22Κ Βολαν και αντιβαρο στροφάλου απο T50 (μικροτερη διατομη και βαρος). Τελικη μεταδωση (¨διαφορικο¨) 12-35 με σχεση 2,91 προς 1 (το πιο μακρυ μαμα). Εξάτμηση GL Racing, μαμα εκεντροφορος και κοκοράκια απο Crypton 105, ενισχυμενη καδένα χρονισμου RK, μαμα φιλτρο αέρα.---> αλλαχτηκε ο εκκεντροφορος με ενα πιο "αγριο" και το μαμα φιλτρο πηγε βόλτα.
  34. 5 likes
    Να προτείνω κάτι που στα μάτια μου φαίνεται λογικό? Με βάση τις ανάγκες του ανθρώπου πάντα... Μήπως να έπαιρνες ένα σκούτερ μικρό, μεταχείρω, 4χρονο 125αρι+ για την πόλη και ένα μικρό οικονομικό αυτοκινητάκι για αυτα τα λίγα ταξίδια? Το σκούτερ θα σε φέρει στον κόσμο των δικύκλων. Θα σε κάνει να μάθεις (δε χάρντ γουέι) τι σημαίνει οδήγηση με χιλιάδες ζωντόβολα γύρω γύρω και εν τέλει θα καταλάβεις αν γουστάρεις ή όχι τη ζωή με δίκυκλο (κ τις παραξενιές της). Το να σε σπρώξω χαλαρός στο να κάνεις 500χλμ με μοτοσυκλέτα και μέσο ρυθμό 120χλμ/ω στην εθνική (λόγω φόβου) δίπλα σε νταλίκες και λεωφορεία δε μου ακούγεται λογικό (αν δεν υπάρχει πολλή διάθεση και αγάπη στα δίκυκλα). Και ταξίδι που θα δεσμεύσει το κορμί σου να χτυπιέται επί 5 ώρες πάνω στην σέλα υπό βροχή ή αέρα ή ζέστη (που δε θα είναι καν ανεκτές αν ο εξοπλισμός σου ως αναβάτης δεν είναι τουλάχιστον στην περιοχή του χιλιάρικου). Τουλάχιστον με το μικρό αμαξάκι θα φθάσεις χαλαρός, θα πίνεις το καφεδάκι σου, μετά μουσικής, θα πάρεις και την κοπέλα σου μαζί κλπ κλπ. Εν τέλει. Για να σου πω τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα έκανα εγώ στη θέση σου. Θα έπαιρνα ένα σκούτερ 200cc. Για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Εναλλακτικά παπί αν καιγόμουν να αλλάζω ταχύτητες για να συνηθίσω στην ιδέα αν πάω σε μηχανή. Και για αυτά τα λίγα ταξίδια Κτελ/τρένο. Τελεία. Ωραία είναι αυτά που βλέπουμε στα περιοδικά με τους "είμαι σκληρός καριόλης μηχανόβιος και μόλις σταμάτησα να καπνίσω ένα στριφτό, στην άκρη του βράχου με θέα την λίμνη που κοκκινίζει από τον ήλιο που δύει". Ω ναι..... Μη φάμε....Έχει γλαρόσουπα. Δεν είναι τόσο απλά. Και αν ο φόβος του αγνώστου (φόβος διαχείρισης του 2κυκλου) υπερισχύει της κ@βλας της οδήγησης, η κούραση πακέτο με την απογοήτευση, θα σου χτυπήσει την πόρτα. Σύντομα
  35. 5 likes
    - Θα ήθελε τράξιον γιατί σε απότομο άνοιγμα γκαζιού το πίσω φεύγει ...μετά από 5 δευτερόλεπτα.... - Το πίσω στο πολύ νερό δεν γλιστράει. Φιλαράκι έκανες την ορθότερη επιλογή μοτοσυκλέτας για το IQ σου.
  36. 5 likes
  37. 5 likes
    Σουζες στον παγο κανει ο αλλος
  38. 4 likes
  39. 4 likes
    Η μίνι σειρά του HBO με τίτλο «Chernobyl» αναλαμβάνει να ξεδιπλώσει τα γεγονότα που οδήγησαν στο ατύχημα αλλά και τα όσα ακολούθησαν τις φρικτές εκείνες ώρες, με ήρωες τους ανθρώπους που προσπάθησαν να κατανοήσουν τι συνέβη και προέβησαν σε απίστευτες πράξεις αυτοθυσίας προκειμένου να εμποδίσουν την περαιτέρω εξάπλωση αυτής της άνευ προηγουμένου καταστροφής. IMDB rating 9,6/10
  40. 4 likes
    RIP, μια από τις πιο αξιόλογες προσωπικότητες του αγωνιστικού κόσμου.
  41. 4 likes
    Υπάρχει βεβαίως και κάτι πιο επιμορφωτικό για το φιλαράκι μου τον Νικόλα (ρεμάλι @karellen σε σένα μιλάω) που έχει λιώσει τις αναζητήσεις με κώλους και....λάμπες (μη βιάζεσαι Νικ, θα καταλάβεις ) Κατανοητόν??? Υ.Γ.: ΔΕ ΘΕΛΩ ΚΑΝ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΚ@ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ Η ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ @klab ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  42. 4 likes
    Προχωράμε σιγά σιγά. Φτάσαμε τα 260 χλμ. το τρέμουλο στις 2800 έχει φύγει πλέον. Οι αναρτήσεις έχουν μαλακώσει πλέον αρκετά , αλλά παραμένουν σφιχτές και με αρκετά σπορ προσανατολισμό. Σε στροφές δείχνει ικανό πραγματικά για μεγαλύτερες κλίσεις από ένα απλό παπί. Τα άσχημα τώρα. Η γέφυρα μπροστά στα καλάμια είναι αναγκαία. Δυστυχώς δεν είναι θέμα γούστου, αλλά μπορεί να γίνει κ επικίνδυνο αν σε βρει απροετοίμαστο και εξηγώ. Καταρχάς, λίγα λόγια για το ιστορικό μου. Στα 38 μου πλέον, έχουν περάσει αρκετά δίτροχα απτά χέρια μου, από cbr 1000 repsol του 2004 ( το πιο δυνατό) μέχρι rgv-γ 250 το banana ( το πιο επικίνδυνα εθιστικό) μέχρι και Peugeot jetforce compressor ,αυτό με τον εργοστασιακό υπερσυμπιεστη( το πιο "περίεργο"), και μπορώ να πω ότι κάποια πράγματα τα "Νοιώθω" πάνω στο μηχανάκι.... Στο θέμα μας τώρα.καλο χρυσό και άγιο το πλαίσιο του, αλλά το μοτέρ αδικείται με αυτά τα καλάμια. Σε φρενάρισμα, ακόμα κ σταματημένο, βλέπεις τον τροχό να "τραβάει" δεξιά. Μεγάλος δίσκος, μαλακά καλάμια. Σε νορμαλ χλμ για παπί, 70-80 άντε 90 είναι όλα καλά. Φρενάρεις και νοιωθεις το τράβηγμα δεξιά. Αλλά αν το τσάρουχωσεις δυνατά, τότε όλα αλλάζουν. Ναι μεν φρενάρει, αλλά διπλώνει άσχημα η ρόδα. Εάν έχεις κ ποιο πολλά χλμ κιόλας, τότε είναι άσχημα τα πράγματα. Το πήγα μια βόλτα παραλιακή όπου έπαιζα στα 110-125. Εκεί πραγματικά πετάει το μοτέρ, νοιωθεις ότι απλά τώρα ξεκινάει να δουλεύει σωστά και έχει παρά πολλά να δώσει ακόμα, αλλά εάν πατήσεις μπροστινό, βλέπεις, χωρίς πλάκα, βλέπεις ( έσκυψα και έβλεπα πραγματικά) την ρόδα να φεύγει δεξιά . Αν πιάνεις ένα απότομο δάγκωμα του μπροστινού, και το αφήσεις, δημιουργεί ένα φαινόμενο σαν σβούρα, φυγοκέντριση, δεν ξέρω πως να το πω, μόνο αν το οδηγήσετε θα το νοιωσεται, οποίου για λίγα δευτερόλεπτα η ρόδα μπαλατζαρει αριστερά-δεξιά . πατας δυνατά, και αφήνεις αμέσως, με πάνω από 110-120 και ξεκινάει μετά το μπαλατζω, όπου για λίγη ώρα παλεύεις να το ξανασταθερωποιησεις. Αν είσαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα, πραγματικά είναι επικίνδυνο να σε ρίξει πάνω τους. Καθομουν στην ευθεία, μόνος μου εννοείται , και πάταγα φρεναρίσματα και χάζευα μετά να βλέπω τον τροχό να φεύγει δεξιά και στο άφηνα μ να παίζει αριστερά δεξιά σαν σβούρα. Μου θυμίζει ένα Kle 500 που είχε περάσει απτά χέρια μου ένα φεγγάρι με 21 τροχό μπροστά, και τέρμα άδεια καλάμια μπροστά. Είχα λύσει την ψεύτο γέφυρα που είχε κάτω απτό φτερό , με σκοπό να λύσω κ τα καλάμια για σέρβις. Όσες μέρες το είχα έτσι, έτσι ακριβώς αντιδρούσε. Αλλά δεν με πειράζει, ήταν ήδη 17-18 ετών με καμία 100+ χιλιάδες χλμ με τεράστιο τροχό μπροστά. Το περιμένεις να έχει τέτοια φερόμενα. Αλλα από ένα καινούριο μηχανάκι,ειναι κρίμα. Βέβαια, αν το δεις σαν παπί, ειναι λογικό, αλλά δεν έχει μοτέρ Παπίου. Πραγματικά ειναι παρά πολύ καλό το μοτέρ του, και αδικηται απτά καλάμια. Ελπίζω να βγει καμία καλή γέφυρα να βελτιωθεί λίγο, γιατί δεν θέλω να φτιάχνω εδώ. Δεν έχω καλές εμπειρίες απτις χειροποίητες....
  43. 4 likes
    Μια ζωή την έχουμε κι αν δε τη γλεντήσουμε... Το ότι προτιμάς forza από MTS, είναι απολύτως κατανοητή επιλογή!!
  44. 4 likes
    Λίγα πράγματα για τα ταξίδια που θες να κάνεις ή για να το θέσω καλύτερα για τις πολύωρες μεταφορές από το Α στο Β που έχεις στα πλάνα σου. Έχοντας γράψει πάνω από 100κ ταξιδιωτικά χιλιόμετρα μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πως το τελευταίο πράγμα που πρέπει να σε προβληματίζει σε αυτά είναι ο κυβισμός και η ιπποδύναμη της μηχανής. Εξ ορισμού αυτό που θες να κάνεις ΔΕΝ είναι άνετο και δεν μπορεί να γίνει κιόλας όποιο μοντέλο κι αν διαλέξεις. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κοιτάξεις να βελτιώσεις την κατάσταση αυτή όσο το δυνατόν περισσότερο μπορείς. Θεωρώντας λοιπόν δεδομένο πως η ταχύτητά σου στις Ε.Ο θα βρίσκεται κοντά στα 120-130 χλμ ( άρα ψάχνεις κάτι που σε αυτά τα χλμ θα δουλεύει σχετικά άνετα ) , αυτά που θα πρέπει να κοιτάξεις προκειμένου να κουραστείς λιγότερο και με τυχαία σειρά είναι : 1) Ήχος - Πάρε κάτι αθόρυβο, χωρίς εξατμίσεις και χωρίς φασαρία στο εύρος στροφών που θα το δουλεύεις. 2) Ανεμοκάλυψη - Αφενός μειώνει δραματικά την βαβούρα του αέρα κι αφετέρου σε κρατάει καθαρό το καλοκαίρι και ζεστό το χειμώνα 3) Πρακτικότητα - Να μπορείς με λίγα ή και καθόλου χρήματα να μεταφέρεις 2-3 πράγματα που χρειάζεσαι. 4) Φώτα, αν ταξιδεύεις βράδυ. Την κατανάλωση δεν την βάζω επίτηδες στο παιχνίδι διότι σε αυτά τα χλμ που θα κινείσαι οι αποκλίσεις θα είναι μικρές ό,τι κι αν επιλέξεις στο τέλος. Με 1λτ/100χλμ διαφορά κανείς δεν σώθηκε στην τσέπη του.
  45. 4 likes
    Οταν εχεις μπερδεψει το τετρακυλινδρο με το bmx
  46. 4 likes
    Ας γραψω εδω μια γνωμη καθως εγινα κατοχος του συγκεκριμενου. Λοιπον το μηχανακι αγοραστηκε την προηγουμενη δευτερα με 25κ χιλιομετρα στην τιμη των 950 ευρω. Ηθελε μαζεματακια του 50αρικου, ειχε καλα λαστιχακια πανω (καινουργια city pro) και καινουργια αλυσιδα. Ειναι του 2018 μοντελο με ψεκασμο και μπορω να πω οτι ειναι πολυ ωραιο και δουλευει αψογα (εκλεισα την εξατμιση, ακουσα τον κινητηρα κτλπ). Στα θετικα εχει παρα πολυ καλα φρενα, ομαλα με πολυ δυναμη χωρις να μπλοκαρουν οι τροχοι και ακινητοποιουν το παπι πολυ γρηγορα και αποτελεσματικα (ακομα και με εμενα αναβατη που ειμαι 110 κιλα). Πολυ καλες σχεσεις στο σασμαν (ξεκιναει με διπλο ατομο και με 2α), με 80 παει χαλαρα αν και δεν εχω δοκιμασει τελικες και ουτε προκειται εντος Αθηνων. Νορμαλ αναρτησεις και πολυ καλα φωτα και εννοειται πως δεν καιει τιποτα. Επισης ειναι πολυ ανετο για 2 ατομα καθως δεν αισθανομαι τον πισω ακομα και αν ειναι 100 κιλα. Στα αρνητικα τωρα, το σασμαν ειναι λιγο σκληρο (εκτος και αν αλλαξεις ταχυτητα ακριβως εκει που θελει) και κατεβαζει δυσκολα απο 2α σε πρωτη (ειδικα οταν ειναι κρυο). Ο δεικτης της βενζινης ειναι λιγο ακυρος καθως οταν ειχε φτασει στο κοκκινο ειχα σχεδον μισο τεποζιτο βενζινη. Τα πλαστικα του δεν ειναι και οτι καλυτερο, αν και με 1500 ευρω καινουργιο δεν περιμενα κατι παραπανω. Η σελα ενω ειναι μεγαλη και πολυ ανετη για 2 ατομα χρειαζεται λιγο σκαψιμο γιατι αισθανομαι πως με σπρωχνει μπροστα (βεβαια οντας 110 κιλα δεν εχω και κανα μικρο κ@λο...). Σε γενικες γραμμες μεχρι στιγμης μου φαινεται πολυ καλο για τα λεφτα του και πιστευω πως αξιζει 100% να μπει στην λιστα καποιου που σκεφτεται για κατι καινουργιο με λιγα λεφτα, τα φρενα του ειδικα ειναι που αξιζουν 110%.
  47. 4 likes
    A Prayer Before Dawn (2017) Σκηνοθεσία : Jean-Stéphane Sauvaire Πρωταγωνιστής : Joe Cole Πλοκή : Αφηγείται την αληθινή ιστορία του Billy Moore, ενός Βρετανού kick boxer, ο οποίος καταδικάζεται σε κάθειρξη σε μια από τις πιο διαβόητες φυλακές της Ταϋλάνδης εξαιτίας του εθισμού στα ναρκωτικά, ο οποίος ξεκινά να προπονείται για το τουρνουά Muay Thai, όταν συνειδητοποιεί ότι είναι η μοναδική του ευκαιρία να επιβιώσει και να απελευθερωθεί. Αρχικά να τονίσω ότι σε αντίθεση με το τι προσπαθούν να προωθήσουν τα αμερικανάκια, ο κεντρικός πυρήνας της συγκεκριμένης ταινίας ΔΕΝ είναι το kick box/οι πολεμικές τέχνες (αλά Rocky/Creed κτλ). Είναι πρωτίστως μια ταινία που απεικονίζει την έντονη προσπάθεια και θέληση του πρωταγωνιστή να επιβιώσει. Όσο κλισέ και να ακούγεται, δεν είναι μια ταινία για όλους. Η ταινία γυρίστηκε σε αληθινή φυλακή της Ταϋλάνδης, και μάλιστα μεγάλο μέρος του cast με το οποίο συνεργάζεται ο Cole είναι πραγματικοί κατάδικοι, οι οποίοι ήταν ακόμα υπό κράτηση. Υπάρχει πληθώρα "βαριών" σκηνών και αυτή η ατμόσφαιρα παραμένει για όλη τη διάρκεια της ταινίας. Έχει αργό pacing, ο διάλογος είναι αρκετά αραιός και δεν υπάρχουν υπότιτλοι για τα ταϋλανδέζικα που μιλούν οι κατάδικοι (πράγμα που προσωπικά μου άρεσε, καθώς σε κάνει να νιώθεις παρόμοια "κλειστοφοβία" με τον πρωταγωνιστή). Τα μεγαλύτερα ατού της ταινίας για μένα είναι η κινηματογραφία και η ερμηνεία του Cole. Η ταινία είναι πανέμορφη, με πολύ ωραία πλάνα και οπτικές γωνίες ενώ ο Cole σου δίνει πραγματικά να καταλάβεις τι περνάει, με ελάχιστο διάλογο και κυρίως με τη γλώσσα του σώματος. 8/10
  48. 4 likes
    Ωραιες σουζες, ωραιες μηχανες, ωραια μουσικη, ωραια κινηματογραφηση / μονταζ. Μπραβο στους μαγκες!
  49. 4 likes
    Ένα λεξικό θα πρότεινα να ονειρευτείς για αρχή...
  50. 3 likes
    Κακή ταινία!!!! Προειδοποιώ μπας και σωθεί κάποιος. Bird Box στο netflix (ελληνικός τίτλος Με Τα Μάτια Κλειστά) Υπόθεση: Ξαφνικά σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι κάτι βλέπουν, τα μάτια τους αλλάζουν ελαφρώς σχήμα και αυτοκτονούν. Ο πολιτισμός καταρρέει, οι άνθρωποι αυτό=εξολοθρεύονται αλλά μια ομάδα επιζόντων κλείνεται σε ένα σπίτι. Παράλληλα 5 χρόνια μετά, μια μάνα με δύο παιδιά, από τις επιζόντες στο σπίτι, κατεβαίνει ένα ποτάμι ψάχνοντας να βρει σωτηρία. Όσο απελπισμένοι κι αν είστε, ΜΗΝ το δείτε. 2 ώρες χαμένες, εκτός του ότι είναι Η ΙΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ με το The Happening, απλά με αντιπαθητικούς ΟΛΟΥΣ τους ήρωες και στο πιο φτωχομπινεδιάρικο σαν παραγωγή. Και υποψιάζομαι, παραλλαγή του A Quiet Place (που δεν έχω δει ακόμα) Μην σας κοροιδέψει το όλο σούσουρο στα κοινωνικά δίκτυα, ούτε τα κοροιδευτικά memes για την sandra bullock. Είναι μια ΒΛΑΚΕΙΑ ταινία.