Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09/16/19 in all areas

  1. 22 likes
  2. 12 likes
  3. 10 likes
    Καφές με θέα στο Σαν Μαρίνο!
  4. 9 likes
    Καλημέρα από την πίστα του Misano! Καλό αγώνα να έχουμε!
  5. 7 likes
    Πήγα εκεί: Έβαλα αυτά: Και πλέον είμαι παγκόζμιος!!!!!
  6. 6 likes
    οι καθρευτες ειναι κατι αντιθετο με τα γουστα μου. επισης καλως η κακως εχω συνηθισει πλεων χωρις αυτους και με "ενοχλουνε" λιγο πριν τη Μονη Προυσου, Ευρυτανια
  7. 6 likes
    Όχημα Magirus, έτοιμο για TEOTWAWKI..... Ο τυρανοσαυρος Ρεξ των SUV! Έξω από τα Μικέλ στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας!
  8. 6 likes
  9. 5 likes
    Καλησπέρα φίλε @AbyssD! Δεν έχεις καταλάβει για ποιο λόγο τρως καζουρα. Όπως λες είσαι άπειρος και λογικό στην ηλικία σου. Αλλά έχεις 40 μυνήματα, στα 30 εκ των οποίων εκθειάζεις κάτι κινεζιες της κακιάς ώρας. Και όχι μόνο αυτό αλλά και κράζεις εμάς ( που υποτίθεται είμαστε πιο έμπειροι, για αυτό και ζητάς τώρα την συμβουλή μας) που σε αποτρέπουμε από την αγορά τους γιατί το συγκεκριμένο έργο το έχουμε δει πολλές φορές. Όλα καλά μέχρι εδώ. Έρχεσαι λοιπόν και ζητάς την γνώμη μας για αγορά πάπιας, παραθέτοντας links τα οποία όλα πλην ενός οδηγούν σε ιαπωνικό παπάκι!!! Λίγο οξύμωρο, δεν νομίζεις; Στο θέμα σου. Αν ήμουν εσύ, θα έπαιρνα ένα dy 50, με τις γνωστές παθογένειες, οι οποίες επισκευάζονται εύκολα. Ρίξε μια ματιά στο θέμα για το dy 50 και το 125.
  10. 4 likes
    Σημερα ελυσα την μπροστινη ροδα να τσεκαρω τα ρουλεμαν, γιατι εδω και καιρο δεν παταγε καλα μπροστα το παπι (ιδιως στις στροφες), κατι εφταιγε και δεν ηταν ρουλεμαν τιμονιου. Τα ρουλεμαν της ροδας ηταν οκ, και στο δεσιμο λεω μιας και ειχα το ηλεκτρονικο ροποκλειδο διπλα, να σφιξω οσο λεει ο κατασκευαστης (59Νm). Επαθα πλακα γιατι τα 59Νm ειναι ΠΟΛΛΑ, χρειαστηκα την μακρια μανελα για να τα καταφερω, ενω τοσο καιρο το εσφιγγα με πολυγωνο 19αρι ισα-ισα να σφιξει. Βεβαια πλακα επαθα οταν το πηγα βολτα μετα, το μπροστινο εγινε ΒΡΑΧΟΣ , οι ταλαντωσεις που ειχε, ιδιως στις στροφες εξαφανιστηκαν. Γηράσκω αεί διδασκόμενος, συνεχεια το ακουγα αυτο, σημερα το εμπεδωσα
  11. 3 likes
    Πώς τα καταφέρατε και γυρίσατε την κουβέντα πάλι στα Ζόντες είναι να απορείς.
  12. 3 likes
    Η καζουρα ερχεται σαν φυσικο επακολουθο των γραφομενων σου....απ την μια λες ειμαι απειρος 10 φορες και εχω μηδενικη εμπειρια απο μηχανακια και απ την αλλη γραφεις διθυραμβους για ενα κινεζικο μηχανακι που δεν κατεχεις,πιθανον να μην εχεις κανει ουτε τεστ ραιντ,δεν εχεις ζησει μαζι του,δεν γνωριζεις τα οποια προβληματα του (μικρα η μεγαλα),δεν γνωριζεις την αξιοπιστια του ουτε την ποιτητα κατασκευης του και την αντοχη αυτης στο χρονο και απλα αναφερεις οτι "τα δεδομενα δειχνουν"....με τα οποια δεδομενα να εχουν βγει απο μερικα βιντεο παρουσιασης στο yt. Δεν πιστευω οτι ειναι εδω κανεις για να στην πει...αλλα ο δρομος που εχεις παρει κ ισως ο εγωισμος σου να παραδεχτεις το λαθος σου σε κανουν επιθετικο. Κρυπτον αρ εκατοδυο απο μενα.
  13. 3 likes
    Επιπλεον περα απο το suzuki address που δεν θα βρεις ημιτασιον - φθηνα ανταλλακτικα για όλα τα αλλα υπαρχουν και στα σουπερμαρκετ ανταλλακτικα. Και φθηνα προφανώς. Αρα το ακριβο κοστος επισκευης και συντηρισης δεν ισχυει. Το Address ειναι μακράν το καλυτερο στα 125 απο ολες τις αποψεις, αλλα εχει τα πιο ακριβα ανταλλακτικα. Δες τα αλλα και δεν θα το μετανιωσεις. Μιλαμε για παπια που, ειδικα το crypton του βαζεις λαδι απο την φριτεζα και λεει και ευχαριστω. Τα τοτε honda yamaha kawasaki ηταν και θα ειναι οτι καλυτερο μπορεις να παρεις σε παπι-εργατη. Πρωτογενη μεταλλα, και αξιοπιστα. Οχι σαν τα σημερινα
  14. 3 likes
    Μισό. Μιας και μιλαμε σε δημοσιο φορουμ, θα χρειαστει να αποδείξεις τα μπλέ. Με λίνκ, με οτιδηποτε θες, και ΟΧΙ με μια ξερη δήλωση δικη σου. Μιας και το τραβάς, καλό θα ειναι να τεκμηριωνεις ΑΥΤΑ που γραφεις τωρα. Ωστε να μπορει και κάποιος να μπει στον κόπο να σου προτεινει κανα παπί.
  15. 3 likes
    Καλημερα. Δεν βλέπω να έκανες κάποια αναφορά ώστε να το δει κάποιος συντονιστής, λίγο νωρίτερα. Αλλα να κρίνεις ξερεις. Έχεις απαίτηση να είναι κάποιος συντονιστής online μονιμως και 5 ωρες αφου σήκωσες το ποστ να κάνεις παραπονα. Δεν θα σχολιάσω τα του διπλανου, φίλιου, φορουμ,γιατί αν σχολιάσω θα ενοχληθεις. Τέλος, δεν νομιζω οτι κάποιος παραβιασε κάποιον κανόνα.
  16. 2 likes
    σορυ, επηρεασμένος απο το 206 της γυναίκας μου το οποίο στα 1,4 φορούσε τα παρακάτω μοτέρ 1.4 L (1360 cc) TU3JP 8v I4, 75 PS (55 kW; 74 hp) 1.4 L (1360 cc) ET3J4 16v I4, 88 PS (65 kW; 87 hp) Όμως βλέπω οτι το 106 φοράει μονο 8v 1.4 TU3JP (KFX) 1997–2001 Magneti Marelli 1AP 75 hp (56 kW) at 5,500 rpm 1.4 TU3JP/IFI4 (KFX) 1998–2001 Motronic MP7.3 75 hp (56 kW) at 5,500 rpm κάπου στα 12,5" θα πρέπει να τα πιάνει όπως περιγράφουν και είναι καλο νούμερο σε σχέση με το 206 με το ίδιο μοτερ που τα έπιανε στα 15" Μήπως ο "Ξα" το πείραξε το εργαλείο? Καλού κακού δες τα νουμερά του μοτερ και την άδεια εχεις δίκιο το παλιότερης γενιάς XSI είχε μοτέρ που στροφάριζε περισσότερο και έβγαζε 94 1.4 TU3FJ2 (KFZ) 1991–1996 Motronic MP3.1 95 hp (71 kW) at 6,600 rpm XSi 1.4
  17. 2 likes
    @AbyssD Το πρόβλημα της (όποιας) καζούρας ξεκινά από το ύφος σου. Κανείς δε θα κρίνει την επιλογή σου. Εσύ πληρώνεις, εσύ αποφασίζεις. Όλοι όμως μπορούν να κρίνουν τα κριτήριά σου, ιδιαίτερα αν αυτά βασίζονται σε φανταστικές υποθέσεις ή καταστάσεις. Όταν αυτή η σαφής έλλειψη επιχειρημάτων όμως, συνοδεύεται από ύφος καρδιναλίου, διανθισμένο με ειρωνεία και επιμονή, είναι λογικό να ακολουθηθεί από καζούρα. Και για να είμαστε και ειλικρινείς, καλύτερη η καζούρα από την αδιαφορία. Κάτι θα βγει απο την καζούρα (βελτίωση των απόψεων σου ή της στάσης σου), σε αντίθεση με την αδιαφορία (νεκρά thread, μηδέν απαντήσεις). Θα σου πρότεινα να σταματήσεις να ψάχνεις που θα ρίξεις ευθύνες (συντονιστές, μέλη, άδικη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τπυς κατεβάζεις κοκ). Αλλά να ακούσεις, να συζητήσεις και να δεχθείς (επιτέλους) πως κάποιοι συνομιλητές σου είναι πιο έμπειροι απο εσένα και επιπλέον ΔΕΝ είναι μέτοχοι σε ιαπωνικές εταιρίες. Το ποιοι ειναι πιο έμπειροι από εσένα είναι το δύσκολο της φάσης. Εκεί πρέπει να προσέξεις. Πρέπει να παρακολουθείς το φόρουμ, να διαβάζεις, να ζυγίζεις μέλη και απόψεις και τρόπο γραφής. Και όταν κρίνεις ποιος ή ποιοι είναι αξιόπιστοι ως κριτές, τότε αποφασίζεις τι θα κάνεις. Χρονοβόρο? Σαφώς... Αν δεν έχανες τόσο καιρό να κράζεις υπερασπίζοντας μια άγνωστή σου κινέζικη εταιρία, θα είχες ήδη βγάλει συμπεράσματα. Οπότε, μην αργείς. Βάλε μπροστά.
  18. 2 likes
    Όντως, όπως και ο @innova 04 έτσι κι εγώ σκάλωσα σε αυτή τη φράση: "Εφόσον τα δεδομένα δείχνουν". Έχεις από τη μία εταιρείες που έχουν πουλήσει δεκάδες εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, εδώ και πάνω από 50 χρόνια (δεδομένα), με όποια αξιοπιστία (δεδομένη κι αυτή - κρίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω 1) του τεράστιου δείγματος 2) των ιδιοκτητών που μιλάνε και γράφουν εδώ και δεκαετίες) και που ο κόσμος συνεχίζει κι αγοράζει από αυτές (κι αυτό δεδομένο). Για τα Χο Τσι Μιν, τί "δεδομένα" υπάρχουν και τί δείχνουν ακριβώς αυτά τα δεδομένα;
  19. 2 likes
    Για να μην σας μπερδεύω δεν πείραξα κάτι στις αναρτήσεις μου. Απλά επισκέφτηκα το εργαστήριο τους. Είδα και έμαθα πάρα πολλά πράγματα.
  20. 2 likes
    Πολλά ζητάς και πρέπει κάπου να κάνεις συμβιβασμό. Θα κοιτούσα : Ford Fiesta 1.6 120hp : η καλύτερη δυνατή επιλογή. Αρκετά αξιόπιστο, το κιβώτιο του θέλει λίγο προσοχή- έλεγχο σε μάστορα, αν βγάλει κάτι θα είναι σε αντλία τιμονιού το οποίο παλεύεται σε κόστος. Έχει ευπάθεια στις ζάντες του , κοπανάει λίγο. Α , η Ford είναι Αμερικανική αλλά το ευρωπαικό τμήμα απλώνεται σε Βέλγιο , Γερμανία και Αγγλία με κατασκευή ακόμη και Ισπανία. Mazda 2 1.5 : το αδερφάκι του Fiesta , καλό , ενδιαφέρον, ίσως να αξίζει τώρα που ξαναήρθε η Mazda στην Ελλάδα.Ίσως να μην αξίζει επίσης γιατί η Mazda επέστρεψε με σκοπό να γίνει premium εταιρία , άρα ρώτα και καμιά τιμή για ανταλλακτικά .... Toyota Yaris 1.8 TS : παίζουν μερικά, έχει ενδιαφέρον , η κατανάλωση δεν είναι τόσο πολύ όσο ακούγεται για 1.8 αλλά δεν είναι και μικρή προφανώς. Αδικαιολόγητη επιλογή της Toyota για 130+άλογα με 5τάχυτο αλλά τι να πεις. Τα ηλεκτρονικά του (VSC ως ESP) δεν θα σου επιτρέψουν και πολλά απο περίεργα στο δρόμο. Είναι καλοκατασκευασμένο και έχει νεύρο όμως. Mazda MX-5 1.6 ή 1.8 : οι συμβιβασμοί που λέγαμε. Κατα τα άλλα, ευχάριστο, αξιόπιστο, παιχνίδι κανονικό. Swift 1.3 ή 1.6 Sport : Το 1.3 έχει καλή οδηγική συμπεριφορά αλλά μακριές σχέσεις. Τα Μαγυάρικα βγάζουν λίγα χαζοθεματάκια. Το 1.6 είναι φοβερό παιχνίδι αλλά οι χώροι του είναι μικροί, με τις 17άρες κοπανάει αρκετά και στα 120km/h είσαι 4000rpm , άρα καίει. VW Group : άμα θες αξιοπιστία σοβαρή, ξέχνα τα. Τα 1.2 TSI ήταν θρυλικά για σβήσιμο με 2α στο σταμάτημα και μερικά ακόμη. Αν βρεις κάτι καλό που να έχει περάσει παιδικές ασθένειες και ανακλήσεις , απλά ετοιμάσου για συντήρηση τουρμπίνας και μερικές χαζοφθορές. Fiat Panda 1.4 100hp : καλοστημένο , παχνιδιάρικο. Παραπάνω σφιχτό απο όσο πρέπει , θα κάψει λάδι το μοτέρ του, βγάζει χαζοβλάβες. Κάτι 106 / Saxo κλπα, , πολύ ενδιαφέροντα στο δρόμο , πολλές βλάβες μα το κυριότερο
  21. 2 likes
  22. 2 likes
    Οκ, αλλά την πληρωμένη απάντησή μου, που μας τα έχει κάνει τσουρέκια με το epizontes τόσο καιρό, και δεν ακούει παρά μόνο αν του εξυπνεί η απάντηση την κινεζιά βγάζοντας ΟΛΕΣ τις άλλες άκυρες και προσβάλοντας όποιον κάθισε και του απάντησε, γιατί την έσβησες; Δίκαια δεν ήταν; Τέσπα, για το καλόν της ομαλής λειτουργίας θα μου πεις, ρητορικά τα παραπάνω...
  23. 1 like
    @AbyssD Πουλάνε λες ένα 7μηνο.... Βλέπεις πολλά στο δρόμο, ναι. Πουλάει; ναι. Αν είναι αξιόπιστο που να το ξέρει κανείς; Σκεψου ότι έχει μοντέλα από καταξιωμενες εταιρίες (ευρωπαϊκές,ιαπωνικές δεν έχει σημασία) που μετά από 5 χρονιά κυκλοφορίας και βάλε και αφού οι μοτοσυκλετες έχουν φορτώσει χλμ αρχίζουν να φαίνονται αδυναμίες κατασκευαστικες. Η αξιοπιστία φαίνεται όταν θα γεράσει το όχημα. Αν δε θες να το καταλάβεις αυτό δε σου φταίει κανείς. Τώρα το ότι ρώτησες σε φόρουμ που είναι για αλλά πράγματα, σκέψου μόνος το ποσό έγκυρο είναι αυτό.
  24. 1 like
    Έχει φίλτρο λαδιού το Innova;
  25. 1 like
  26. 1 like
    Καθαριστικά επαφών υπάρχουν και με λάδι και χωρίς λάδι . Δες Εδω. Το καθαριστικό με λάδι μοιάζει λίγο με WD-40, αλλά είναι ειδικό για επαφές, το WD-40 είναι γενικής χρήσης. Ομως, άλλο το λάδι και άλλο το γράσσο. Dielectric grease είναι σαν γράσσο.
  27. 1 like
    Ρεμάλια, τοπικοί και περιχώρων (πχ @strokt up) Αύριο κατεβαίνει Πάτρα ο Μιχάλης ( @Attreidis) όπως είχε ήδη ενημερώσει εδώ Υποθετικά γύρω στις 12:30 με 1 Οπότε προβλέπεται καφεδάκι απαραίτητα πριν τσιμπήσει κάτι ο Μιχάλης και μπει στο πλοίο. Θα αναφέρω εδώ και μέρος συνάντησης (συντεταγμένες κλπ) οπότε η παρέα είναι ανοικτή!! Δε χρειάζεται να πω πολλά πολλά στα πατρινά μιν@ρορέμαλα τύπου @klab, @telephoner, @BLOODY64, @PapaSouzas, @black sheep, @Avatar, @mario Για να δούμε ποια τσογλάνια θα τα καταφέρουν!!!
  28. 1 like
    Η άποψη μου είναι πως τα μηχανήματα δεν είναι αναλώσιμα. Οι απαιτήσεις μας πρέπει να είναι υψηλές άσχετα αν εταιρείες (πρωτίστως) και συνεργεία (δευτερευόντως) ψάχνουν για......κορόιδα
  29. 1 like
    Νερό κυκλοφορούσε στο ψυγείο καθώς τα σωληνάκια ζεσταίνονταν και ήταν φουσκωμένα. Ναι φίλε! Ο ένας στο κέντρο και ο άλλος συνοικιακό μαγαζί. Επόμενη κίνηση να την έφερνα τη μοτό με φορτηγό στον Μάρκο Θόδωρο στη Πάτρα που ο άνθρωπος ήταν 1000% τίμιος!
  30. 1 like
    Και τα δύο συνεργεία στην Αθήνα? Καλοτάξιδος και πάλι!!
  31. 1 like
    Καμία φορά (η μήπως πολλές φορές;) είναι κάτι απλό που ενός σωστού μηχανικού του παίρνει μια στιγμή να το φτιάξει και να δουλεύει σωστά
  32. 1 like
    Πήρα τη μοτό σήμερα παίδες από τον μάστορα και πρώτη αίσθηση πολύ καλή... ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετά από καιρό που δεν άκουσα το βεντιλατέρ να βαράει σα παλαβό κα χωρίς λόγο... ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!
  33. 1 like
    Versys αστυνομίας που τα σκίζουν... σπάνε; Υ.Γ. Σπάνε αυτά που υπάγονται στην Αττική Οδό, ήταν η απάντηση εξουσιοδοτημένου μηχανικού με συνεργείο γεμάτο Versys της ΕΛ.ΑΣ.
  34. 1 like
  35. 1 like
    Εισαι ο μονος που μπορει να με φωτισει. Ψαχνω χθες ολη μερα στο νετ ολα τα σαιτ και το γιουτουμπ που ειδα βιντεο επιταχυνση κλπ δινουν το πεζο το 106 1.4 κουικσιλβερ του 2002.... 75 αλογα. Και στα βιντεο πιανει τα 100 σε περιπου 10. Ο ξαδερφος μου ομως.... λεει οτι ειναι 94 το δικο του αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ στο νετ δεν υπαρχει ως σπεκς αυτος ο αριθμος. Ειναι καποια πιο σπανια εκδοση που χανω? Εχω ψαξει παντου. Εχω μπει πολλες φορες στου ξαδερφου μου (αυτο που προκειται να παρω) και ξερω οτι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να ειναι 75 αλογα με τετοιο γκαζακι. Ειχα αλτο 75 αλογα (αδεια 69) και ειναι ταφος μπροστα του και γενικα ξερω τι ειναι +-75 αλογα σε ελαφρυ αμαξι (c2 1100, polo 1.0 κλπ). Οποτε... Ή ολο το ιντερνετ λεει 75 αλλα ειναι γυρω στα 90 δηλαδη το εργοστασιο δηλωνει τοσα αλλα ειναι παραπανω (μπα?) Ή ειναι μια πολυ συγκεκριμενη εκδοση που δεν βρισκω στο νετ. Πως γινεται στα βιντεο 75 αλογα 0 100 σε 10" και η 3η να βγαζει 130? Παρατησα τις μηχανες λογω ασφαλειας. Ποτε δεν ειχα ενα καγκουραμαξο που παντα ηθελα. Ειμαι 25 αν δεν παρω κατι πιο σβελτο τωρα ποτε?
  36. 1 like
    Εγώ γέλασα πολύ πάντως με τον οδηγό που πάει στην λωρίδα του, και τον κοροιδεύουν οι επιβάτες του λεωφορείου, και τους ρίχνει μούντζα ελληνική κλασσική πατροπαράδοτη ορθόδοξη
  37. 1 like
    Τόσοι ιμιτασιόν υπάρχουν με το πολύ 20€ στα κινεζοsite. Μπέρδεψα τα username λόγω κοινού αρχικού γράμματος, excuse me.
  38. 1 like
    Ένιωθε λίγο Travis Pastrana στη τοποθεσία Βουδιστική Στούπα