Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 07/22/19 in all areas

  1. 16 likes
    Χαιρετώ το (χαχααχαα) φόρουμ. Σκέφτηκα να προσφέρω στην κοινότητα και κάτι άλλο εκτός από τρολλάρισμα οπότε είπα να γράψω ένα θεματάκι για ένα κομμάτι που εμένα προσωπικά με ταλαιπώρησε αρκετά μέχρι να βρω το σωστό setup για τα θέλω μου. Εξοπλισμός για camping λοιπόν που να μπορεί μεν να φορτωθεί εύκολα κι από την άλλη να είναι σε θέση να προσφέρει και κάποια Χ άνεση. Οι θερμοκρασίες που έχει δοκιμαστεί ο εξοπλισμός αναγράφονται στον τίτλο και δεν προτείνονται σε καμία περίπτωση για μικρότερες ή μεγαλύτερες αυτών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσει κανείς την ανάγνωση αν : 1) Σκοπεύει να κάνει περιορισμένη χρήση. Το κόστος δεν είναι μικρό για να γίνει απόσβεση μέσα σε μια βδομάδα διακοπών 2) Ψάχνει για τις top vfm επιλογές. Δεν είναι ένα τόπικ που θα απαντήσει στο ποιος τελικά είναι ο αριθμός που δίνει επαρκή αδιαβροχοποίηση σε μια σκηνή αλλά θα απαντήσει στο ποια σκηνή αγοράστηκε, χρησιμοποιήθηκε σε τρελό νερό και τελικά δεν έμπασε. 3) Ταξιδεύουν κι έχουν αυστηρό / στενό πρόγραμμα. Το κάμπινγκ θέλει χρόνο. Σίγουρα ο σωστός εξοπλισμός αλλάζει δραματικά τον χρόνο του στήσε / ξέστησε αλλά σε κάθε περίπτωση θα φας καλό χρονικά καπέλο σε σχέση με ένα ξενοδοχείο. Αν συνυπολογίσεις παράγοντες όπως ζέστη, βροχή και κούραση - πολλές φορές αυτά τα τρία συνυπάρχουν - τότε το πράγμα περιπλέκει περισσότερο κι από το τι σκουτεράκι θα πάρει όταν μεγαλώσει ο @mavroe. 4) Ψάχνει τον ultimate οδηγό περί κάμπινγκ. Κάτι που δουλεύει για μένα δεν θα δουλέψει για κάποιον άλλον. Με λίγα λόγια είναι ένα θρεντ που κάλλιστα επιδέχεται παρατηρήσεις / διορθώσεις αλλά σίγουρα θα προσφέρει και λύσεις. Πολλές. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ Ξεκινάμε από το βασικότερο όλων που δεν είναι άλλο από το αν πρόκειται το ταξίδι να είναι Α) μονοκάβαλο ή Β) δικάβαλο. Α) Μονοκάβαλο : Εδώ τα πράγματα , όσον αφορά τον διαθέσιμο χώρο φορτώματος , είναι άνετα καθώς η θέση του συνεπιβάτη θα φιλοξενήσει ΟΛΟ τον κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι έναν αδιάβροχο σάκο ή λουκάνικο τουλάχιστον 40 λίτρων και ιμάντες για να τον δέσουμε. Το θετικό με τον σάκο είναι πως άπαξ και ανοίξει, έχουμε πρόσβαση σε όλο τον εξοπλισμό σε αντίθεση με το λουκάνικο όπου όταν κάτι πάει στον πάτο μένει και στον πάτο. Από την άλλη όμως ο σάκος προκειμένου να κλείσει καλά και να μην μπάσει νερό θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο περιστροφές στην κορυφή του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα διαθέσιμα λίτρα. Ο σάκος έχει συνήθως περισσότερα σημεία για να τον δέσεις αλλά από την άλλη τα λουκάνικα έχουν συνήθως βαλβίδα εξαέρωσης. Εγώ χρησιμοποιώ σάκο 90 λίτρων, με βολεύει αλλά νομίζω πως τελικά θα προτιμούσα ένα μικρότερο λουκάνικο με βαλβιδούλα. Είτε με σάκο, είτε με λουκάνικο, το backpack αποκλείεται διότι βρίσκει πίσω οπότε προσοχή εδώ. Όσον αφορά τους ιμάντες εδώ η επιλογή είναι μονόδρομος. Rok straps με κλειστά μάτια. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη αλλά νομίζω πως το μεγαλύτερο για το δέσιμο του σάκου είναι και το καλύτερο. Κοστίζουν κάτι παραπάνω αλλά αξίζουν. Όταν βγει ο σάκος αυτοί μένουν πάνω στη μηχανή και χρησιμοποιούνται για να δέσουμε βρεγμένα γάντια για να στεγνώσουν, μπουφάν όταν κάνει ζέστη , μπύρες ( 6άδα ) και ό,τι άλλο θελήσει κανείς. Β) Δικάβαλο: Εδώ ζορίζει το πράγμα. Δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά ο μόνος τρόπος για να γίνει είναι τα πράγματα του camping να πάνε στις πλαϊνές και τα ρούχα κάπου αλλού. Το θεωρώ άκρως ρεαλιστικό ως σενάριο σε όσους έχουν μεταλλικές βαλίτσες. ΒΑΛΙΤΣΕΣ Χοντρικά μιλώντας , βαλίτσα > σαμάρι. Μπαινοβγαίνουν χαρακτηριστικά πιο εύκολα, είναι αδιάβροχες , κλειδώνουν. Τέλος. Το θέμα τώρα είναι πλαστική ή μεταλλική και φυσικά αναφέρομαι σε μηχανές που μπορούν να υποστηρίξουν και τις δύο επιλογές. Μεταλλική λοιπόν. Τέλος. Πλεονεκτήματα: 1) Στέκονται όρθιες και ανοίγουν από πάνω άρα φορτώνονται ευκολότερα σε σχέση με τις πλαστικές. 2) Έχουν μονοκόμματο σχήμα άρα δεν χάνεις καθόλου χώρο 3) Είναι επίπεδες με σημεία δεσίματος στην κορυφή συνεπώς φορτώνεις μπόλικο πράγμα και εξωτερικά. Άνετα δηλαδή μπαίνουν εξωτερικά όλα τα ρούχα ενός ζευγαριού πλην των παπουτσιών. Στην πίσω βαλίτσα πχ έχω μονίμως δεμένα δύο μικρότερα rok strap όπου εκεί πάνω μπορούν να μπουν τα πάντα ακόμα και με τον σάκο φορτωμένο. 4) Το σχήμα τους βολεύει στο να χρησιμοποιηθούν και ως τραπέζι για το camping, ως ψυγείο αν τις γεμίσεις με πάγο κτλπ. Το μοναδικό τους μειονέκτημα είναι πως λόγω του ότι ανοίγουν προς τα πάνω, δεν μπορούν να ανοίξουν όταν είναι φορτωμένος ο σάκος ( του δικού μου μεγέθους τουλάχιστον ) διότι αυτός ουσιαστικά πάει και εδράζει πάνω στις βαλίτσες. Μικρό το κακό όμως επειδή εκεί μπαίνουν πράγματα που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις αν δεν στήσεις πρώτα σκηνή. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ CAMPING 1. Σκηνή : Τα είδη πολλά αλλά εδώ δεν θα αναλύσουμε τι σκηνές υπάρχουν αλλά τι βολεύει να έχουμε μαζί μας όταν ταξιδεύουμε με μοτοσυκλέτα. Οι προτάσεις μου με σειρά προτίμησης είναι : Salewa Sierra Leone 2 και Salewa Litetrek 2. Τύπος : Free standing με ενσωματωμένο το πανί αδιαβροχοποίησης Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η σκηνή μπορεί να σταθεί όρθια χωρίς να πρέπει να καρφώσεις πασσάλους κάτω. Βρέχει και θες να στήσεις; Πας κάτω από ένα υπόστεγο, στήνεις , μεταφέρεις , μπήκες μέσα. Θες να την μεταφέρεις στον ήλιο να στεγνώσει πριν φύγεις; Βγάζεις πασσαλάκια, μεταφέρεις , στεγνώνεις. Βαριέσαι απλά να καρφώσεις ή είναι νύχτα και δεν πρέπει να κάνεις φασαρία; Στήνεις και κοιμάσαι. Έχει υπερβολικά πετρώδες έδαφος κάτω; Στήνεις, κοιμάσαι. Τι παίζει τώρα με τα πανιά. Εδώ εγώ γνωρίζω δύο τύπους. Είναι οι σκηνές στις οποίες στήνεις πρώτα το σώμα και μετά δένεις ( αν θες ) το πανί της αδιαβροχοποίησης και είναι και αυτές που έρχονται με ενσωματωμένο το πανί ( 2 σε 1 ) στο σώμα. Ουσιαστικά δηλαδή το σώμα της σκηνής είναι δεμένο με πολλά κλιψάκια με το εξωτερικό πανί. Μπορείς να αποσυνδέσεις τα κλιψάκια για να καθαρίσεις πχ το πανί αλλά δεν μπορεί να μείνει όρθιο το σώμα της σκηνής. Για εμάς, το ενσωματωμένο πανί είναι καλύτερο διότι γλιτώνει χρόνο, στήνεις με βροχή και ξεστήνεις με βροχή και προσφέρει περισσότερη ζέστη. Μειονεκτήματα υπάρχουν κι εδώ με σημαντικότερο πως μια καλή βραδιά δεν μπορείς να κοιμηθείς cabrioμένος. Μέγεθος : Εδώ τα πράγματα είναι εντελώς ξεκάθαρα. Αν γίνει χρήση solo τότε αγοράζουμε two person σκηνή ενώ αν παίζει δικάβαλο παμε για three person. Εκτός των εσωτερικών χώρων, ζωτικής σημασίας είναι και οι εξωτερικοί κι αναφέρομαι στους προθαλάμους. Η ιδανική συνθήκη είναι να αναζητήσουμε σκηνή με δύο προθαλάμους - άρα και δύο εισόδους - αντί για έναν ώστε στη μία πλευρά να αποθηκεύουμε τις αποσκευές μας αλλά και μπουφάν/παντελόνι/μπότες κι από την άλλη να μπαινοβγαίνουμε άνετα. Δύο προθάλαμοι ισούνται και με καλύτερο αερισμό της σκηνής άρα λιγότερη υγρασία. Τέλος, προσοχή χρειάζονται και οι διαστάσεις της σκηνής όντας αυτή πακεταρισμένη. Αδιαβροχοποίηση : Και οι δύο σκηνές που προτείνω έχουν δοκιμαστεί σε σοβαρό νερό για αρκετή ώρα και δεν έκαναν κιχ. 10/10 σε αυτό το κομμάτι. Εξωτερικό πάτωμα: Long story short, το πανί που βάζουμε κάτω από τη σκηνή κυρίως για να μην τραυματίσουμε το πάτωμά της από κλαδιά, πέτρες κτλπ. Οι επιλογές είναι βασικά δύο και καθορίζονται κυρίως από το οικονομικό του θέματος. Η μία είναι το κλασσικό πανί που μαζεύουμε τις ελιές ( 6 ευρώ περίπου ) και η άλλη το footprint (περίπου 40 ευρώ ) που δίνει η εταιρεία για την συγκεκριμένη σκηνή. Το footprint δίνει μικρότερο όγκο, έτοιμα πιασίματα και το σημαντικότερο όλων μικρότερες διαστάσεις από τη σκηνή άρα σε περίπτωση βροχής δεν επιτρέπει στο νερό να λιμνάσει. Αν επιλέξουμε το πανί, θα πρέπει να το γυρίζουμε κάθε φορά κάτω από τη σκηνή ώστε να μην μαζεύει το νερό. Και στις δύο περιπτώσεις , το χρησιμοποιώ ως πάτωμα στη σέλα ώστε να πατήσει πάνω ο σάκος γλιτώνοντας έτσι χώρο ενώ παράλληλα το έχω έτοιμο για στήσιμο πριν καν ανοίξω σάκο. 2. Υπόστρωμα: Η πρότασή μου είναι ο Klymit Static V2 Luxe. Το στρώμα στο οποίο ξαπλώνουμε για να κοιμηθούμε. Πονεμένη ιστορία το συγκεκριμένο αξεσουάρ καθώς πριν δύο χρόνια που ψαχνόμασταν, στην Ελλάδα δεν έπαιζε τι-πο-τα που να είναι στοιχειωδώς βολικό και μαζεμένο σε όγκο. Εδώ η κατηγορίες χωρίζονται σε φουσκωτά και αυτοφούσκωτα στρώματα. Επιλέγουμε με κλειστά μάτια την πρώτη κατηγορία καθώς το μειονέκτημα του φουσκώματος με το στόμα εξανεμίζεται από τον πολύ μικρότερο όγκο και το μεγαλύτερο πλάτος που αυτοί προσφέρουν. Το υπόστρωμα που προτείνω χρειάζεται περίπου 20-30 εκπνοές για να φουσκωθεί πλήρως, προσφέρει άπειρο χώρο καθώς και ικανοποιητικότατο ύψος ενώ παράλληλα δίνει μια από τις υψηλότερες τιμές μόνωσης κατά του κρύου ( R 4,4). Το μειονέκτημά του είναι πως όταν κουνιέσαι κάνει σχετικό θόρυβο. 3. Υπνόσακος: Οι προτάσεις μου είναι ο Millet Baikal 1500 και ο Kelty Cosmic Down 20. Χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα το σχήμα τους, το μέγεθός τους , το υλικό τους , το θερμοκρασιακό τους εύρος κοκ αλλά εδώ θα σταθώ κυρίως στο υλικό τους καθώς και στο σχήμα τους. To υλικό της γέμισης μπορεί να είναι είτε συνθετικό , βλ πολυεστέρας είτε από πούπουλα. Το συνθετικό υλικό δίνει μεγαλύτερη αντοχή στην καταπόνηση, χαμηλότερο κόστος κτήσης και συντομότερο χρόνο στο να στεγνώσει σε περίπτωση που βραχεί ενώ από την άλλη έχει σημαντικά λιγότερη διαπνοή , μικρότερα περιθώρια συμπίεσης και χειρότερα επίπεδα μόνωσης. Προτιμώ προσωπικά τα πούπουλα. Όσον αφορά το σχήμα οι επιλογές είναι είτε μούμια είτε ορθογώνιος όπου ξεκάθαρα λόγω μεγαλύτερης άνεσης κατά τον ύπνο επιλέγουμε την δεύτερη κατηγορία ή τουλάχιστον ό,τι πιο κοντά υπάρχει σε αυτό το σχήμα. Εννοείται πως αν δεν παίζει το σενάριο χειμερινής διαβίωσης, ένα σεντονάκι κι ένα κουβερτάκι κάνουν ίδια και καλύτερη δουλειά χωρίς κόστος. Συνεχίζεται...
  2. 15 likes
  3. 15 likes
    Για να μην σας πρήζω κάθε μέρα τα μάζεψα ότι έκανα τις τελευταίες μέρες. Βγήκαν τα τρισάθλια χερούλια της Harris και μπήκαν τα gel της progrip που φοράω και στο 400άρι. Έβαλα την μαμά ζελατίνα -ευτυχώς- και έφυγε η τουριστική της ermax που με είχε πεθάνει στον θόρυβο και το buffeting, όπως και έβγαλα τα άσπρα γράμματα Honda από την μάσκα. Ακολούθως μπήκαν φρέσκα λάστιχα S21 και κάγκελα για σαμάρια. Και τέλος σήμερα που ήταν το πρώτο της σέρβις στα χέρια μου, ανακάλυφθηκε ότι το φίλτρο αέρος ήταν K&N
  4. 13 likes
    @Canardo Τα κατάφερα! Πήγα βόλτα Από τον Μάρτιο, με καταδίωκε μια κακοδαιμονία.... Όποτε έλεγα να πάω κάπου, κάτι τύχαινε συνέχεια και δεν τα κατάφερνα. Λίγο οι οικογενειακές υποχρεώσεις, πολύ οι επαγγελματικές, ήρθε και ένα χαζό ατύχημα στο σπίτι και έδεσε το γλυκό. Βέβαια σε μετακινήσεις λόγω δουλειάς έκανα περίπου 1.000 χλμ σε μια εβδομάδα αλλά αυτά δεν μετράνε. Σήμερα λοιπόν είχα όλο το πρωί ελεύθερο. Τι καλύτερο από μια βόλτα στην Καβάλα! Δεύτερη φορά που πηγαίνω και πάλι δεν έβγαλα τις φωτογραφίες που ήθελα. Η τρίτη θα είναι φαρμακερή!
  5. 12 likes
    Canon EOS M100 με 15 - 45 φακό, 279 από Media Markt + 40€ cash back απτο πρόγραμμα της Canon!
  6. 6 likes
    Με τη χειρότερη κακοκαιρια εβερ για Ιουλιο, ξεκινησα να παω Σουγια, μολις σταματησε η βροχη το μεσημερι. Ανεβαινοντας προς οροπεδιο Ομαλου. Αρχιζει η ομιχλη. Πολυ ομιχλη. Εδω στη φωτο ειναι καθαρα δηλαδη. Φωτο δεν εβγαλα γιατι προσπαθουσα να ζησω. Ορατοτητα 3-4 μετρα. Μετα απο κανα μισαωρο ομιχλη, κι ενα μισαωρακι βροχουλα για καπακι. Ε,και κατεβαινοντας αλλη μια ωριτσα ομιχλη. Και στη Σουγια χαρα θεου και 26 βαθμους. Κατεβηκα απ.το σουζουκι λασπανθρωπος κι ακομα ετρεμα. Ολες οι εποχες σε δυομισι ωρες..
  7. 5 likes
    Χθες ξεκινήσαμε από Ζαγορά και πήγαμε Ποτιστικά για μπάνιο (Καθόλου ωραία, θα το ξέρουμε από δω και πέρα). Συνεχίσαμε για έναν απογευματινό καφέ στη Μηλίνα και επέστρεψα χωριό. Σύνολο κάπου στα 170 χλμ. Εγώ με το innova οι φίλοι μου με το αγροτικο! Πολύ ωραία τοπία σε όλο το Πήλιο αλλά για μπάνιο, οι ωραιότερες παραλίες είναι οι δικές μας (από Χορευτό, Αγίους Σαράντα, Παπά νερό, Νταμούχαρη μέχρι Μυλοπόταμο) από κει και πέρα είναι ξεραίιιιλα. Εδώ μόλις πριν φύγουμε.
  8. 5 likes
    Για τις καλοκαιρινες βουτιες
  9. 5 likes
    Κοίτα μη σε πετύχω πουθενά και έχεις πρόγραμμα auto, σε κοπάνησα Καλορίζικη ρεμάλι
  10. 4 likes
    Καλά το πάρκαρε στο λιμάνι. Λίγο σπρώξιμο θέλει να γλιτώσει από την μιζέρια του.
  11. 3 likes
    Μια μικρη οικονομικη ενισχυση στην sw-motech
  12. 3 likes
    Εξασκήσου λίγο στα iso και στουςχρόνους και βγες να αποτυπώσεις το Γαλαξία.
  13. 2 likes
    Ουσιαστικά το θέμα έχει κλείσει εδώ! Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι υπάρχει κι ένα νεορετρό 400άρι μοντέλο της Benelli, το Imperiale 400 με μόνο, όμως, 20,4 PS (γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι ίπποι από τόσα κυβικά; ), το οποίο δεν ξέρουμε αν θα έρθει τελικά εδώ στην Ελλάδα. Πάντως πρόσφατα ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ιταλία και είναι (εκεί) 3.990 ευρώ. Είναι αυτό εδώ: Τέλος, υπάρχουν και τρία... χιπστερορετρό μοντέλα, πιο μοντέρνας εμφάνισης, τα δυο της Mondial στα 125 και 300 κυβικά και η (καθόλου φτηνή) Benelli Leoncino 250 - που όμως θεωρώ ότι ανήκουν σε άλλη κατηγορία και γι' αυτό δεν τα βάζω εδώ πέρα. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η κατηγορία γνωρίζει μεγάλη άνθηση στην Ευρώπη. Το ίδιο και στην Ιαπωνία, όπου υπάρχουν καταπληκτικές μικρές μοτοσυκλέτες τέτοιου είδους, που όμως δεν έρχονται εδώ. Εδώ, όμως, στην Ελλάδα... επιμένουμε όπως είπαμε στο "σκούτερ - παπί". Και βέβαια... δεν φταίει μόνο ο κόσμος. Φταίει ότι όλα τα παραπάνω μοντέλα είναι λίγο... σα να ρίχνεις ζάρια αν τα αγοράσεις. Πολύ όμορφα τα περισσότερα, σίγουρα βελτιωμένα σε σχέση με τα κινέζικα μοντέλα του παρελθόντος αλλά... κανείς δεν ξέρει και σίγουρα τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και από υποστήριξη αν οι αντιπροσωπείες κρίνουν ότι... δεν πουλάνε και τα παρατήσουν! Ωστόσο... εγώ μπορεί πραγματικά να δοκίμαζα! ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ; ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ! Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
  14. 2 likes
  15. 2 likes
    Κοίτα, θα συμφωνήσω ότι το χουν βελτιώσει τελευταία, αλλά είναι @ρχιδια οι τύποι, ειδικά τώρα που δε αφήνουν να ξεκλειδώσεις και το bootloader. Xiaomi γουστάρω επίσης γιατί υποστηρίζει με updates και patches σχεδόν όλα τα κινητά της για πολυυυυ καιρό. Τα Samsung να πα να γαμ@θουν, μόνο οι οθόνες τους αξίζουν
  16. 1 like
    Πες μας εσύ, τι καλό έχει. Καταρχήν, ξεπερνάμε το ΜΥΘΟ, πως επειδή είναι δεκαετία '80 (ένας μύθος), επειδή είναι ΧΤ500 (άλλος μύθος) είναι κάτι καλό. Φτάνει πια, ξεκολήστε από τις μόδες που περνάει ο κάθε Λύκος ρε σεις. Οι μηχανές της δεκαετίας του '80 ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣ. Σχεδόν ΚΑΜΙΑ. Άμα κατέβει σύχρονος οδηγός από σύχρονη μοτό, κι ανέβει σε παλιά μοτό από '80s, θα κατέβει πράσινος από φόβο και θα λέει respect για εκείνους που τα έζησαν. Τις λένε για καλές, οι γέροι, που έχουν ξεχάσει τι περάσανε, έχει σβήσει ο εγκέφαλος τις κακές μνήμες και θυμόνται μόνο που έκανε ο tom cruise βρουμ βρουμ κόντρα με το αεροπλάνο, και πως φορτώνανε την Βασούλα την κομμώτρια. Οποιαδήποτε σύγκριση, με σύχρονες κατασκευές, που είναι ΠΙΟ δυνατές, ΠΙΟ εύκολες-καλόβολες, ΠΙΟ αξιόπιστες, ΠΙΟ οικονομικές... να το συνεχίσω; Πάμε τώρα τι παίρνεις με 3000 ευρώ. Άσε το αισθητικό. Παίρνεις ένα μονοκύλινδρο 500 αρχαιοελληνικής τεχνολογίας, με καμιά 28 άλογα τροχό, μπορεί να λέω και πολλά, ντουπου-ντουπου λειτουργία, ούτε δύναμη ούτε πολιτισμός. Και τραχύ και ψοφίμι. Το κιβώτιο των XT -φαντάζομαι- οι πιο πολλοί το ξέρουμε. Με αυτό το τιμόνι και την ανάρτηση, παίζει και να είναι αδικαιολόγητα δύσκολο χωρίς κανένα όφελος. Τι το κάνεις το 3000 ευρώ μοτό που αγόρασες; Καθημερινό δεν το βλέπω και για πρώτη επιλογή, εξορμήσεις μόνο για πολύ κοντά, ταξίδι μόνο για πολύ μαζόχες, του έχει βάλει και χαμηλό τιμόνι για πιο street φιγούρα, άμα ήθελα street τιμόνι, έπερνα και street μηχανή ρε μάστορα, δεν έπαιρνα ΧΤ500. Δεύτερο άτομο γελάμε ,αξιοπιστία με ένα σωρό υποστηρικτικά συστήματα να λείπουν π.χ. μπαταρία&φιλτρόκουτο κλαίμε. Στην πρώτη βροχή δεν θα μπούνε βρωμιές στον θάλαμο καύσης να γδάρουν τον κύλινδρο, έτσι απροστάτευτο που ειναι το καρμπυρατέρ; Που θα το οδηγάς, σε ειδικές αποστειρωμένες συνθήκες και μόνο; Και από την άλλη με 3000 ευρώ, παίρνεις...
  17. 1 like
    Αυτο ειναι αηδια, δεν ειναι μετατροπη.. Δηλαδη τι καλο εχει πανω του ενα ΧΤ500 που αξιζει για να το κανεις και μετατροπη σε κατι αλλο? Αν αγαπαει καποιος αυτο το μοτερ μπορει να το βρει στο SRX που ειναι πολυ πιο κοντα σε αυτο που ο καταστροφεας καταφερε αλλα πολυ λιγοτερο αηδιαστικο. Ρε ανθρωποι, τι εχετε παθει και αγαπησατε ολοι τα τελευταια 5-6 χρονια τα caferacer? Αυτα τα μηχανακια ηταν τα κοντραδικα μιας αλλης εποχης, δεν ηταν μηχανακια που τα καβαλουσαν οι καφετεριακιδες για να πουλησουν μουρη και στιλ.
  18. 1 like
    Ευχαριστώ Γιώργη. Οχι δεν εβαλα. Και ειναι λαθος που δεν εβαλα. Τουλάχιστον οταν ξεφορτωσα δεν βρηκα καποιο σημαδι, ευτυχως
  19. 1 like
    Το έχω ξανά-ακούσει, αλλά δεν βρίσκω καμία λογική εξήγηση γιατί και πως μπορεί να δουλεύει. Εκτός και να πίνεις τον "καφέ της παρηγοριάς" όσο ο μάστορας φτιάχνει το ψυγείο.