Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 05/23/19 in all areas

  1. 18 likes
    Μια και εδώ είναι ακόμα forum μοτοσυκλέτας, άρα συναφές προς τους αγώνες, ακόμα και την παλιά F1 κι ας μην είναι μοτοσυκλέτα, δεν μπορούσα να μην ποστάρω κάτι για το θάνατο του Niki Lauda προχθές. Εξαιρετικό κείμενο, από τον Dimitris Vasilipoulos που εγώ απλά αντέγραψα εδώ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕ ΜΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ. Ο Νίκι την 1η μέρα που μεταγράφηκε στην "πολύ" Ferrari και οδήγησε την 312Τ άγνωστος, άσημος, το πολύ φέρελπις όταν ρωτήθηκε από τον ίδιο τον Ενζο Φεραρι πώς του φάνηκε το αμάξι, απάντησε με αυτοπεποίθηση και θράσος μεγατόνων: "βαρύ, δυσκίνητο, βασικά σκουπίδι". Όταν 25 χρονών στην 1η σου επαφή με τον πατριάρχη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αντί να κάνεις "κοκοκο" λες αυτό που πιστεύεις ή είσαι τρελός ή επρόκειτο να γίνεις θρύλος του σπόρ. Προφανώς στην περίπτωση του Νικι Λάουντα πραγματώθηκε το 2ο. Βέβαια επειδή η ζωή ζητάει πάντα λύτρα για την επιτυχία, ο Νικι Λάουντα ανήκε σε αυτούς που πλήρωσαν από τα ακριβότερα. Τον Αύγουστο του 1976 μέσα στο Νιρμπουργκριν ή Πράσινη Κόλαση για τους μυημένους, χάνει τον έλεγχο, καρφώνεται στις μπάρες και η Φεραρι του αναφλέγεται άμεσα. Ο ίδιος παλεύει για σχεδόν 10 λεπτά με τις φλόγες πριν τον βγάλουν απο το κοκπιτ οι άλλοι πιλότοι. Όσοι έχετε δει το ακριβέστατο "Rush" ξέρετε τι επακολούθησε. Πέραν των εγκαυμάτων που τον παραμόρφωσαν, δυστυχώς ανέπνευσε πριν απεγκλωβιστεί αναθυμιάσεις εκατοντάδων βαθμών Κελσίου από την φλεγόμενη βενζίνη με αποτέλεσμα να πάθουν εγκαύματα εσωτερικά οι πνεύμονες του. Οι γιατροί είπαν οτι θα ήταν δυνατόν να σταθεί στα πόδια του σε κάνα χρόνο. Ο Νίκι όμως 4 μήνες μετά ξαναμπήκε και οδήγησε την Φεραρι. Χάνοντας στο νήμα το Πρωτάθλημα από τον Θρυλικό Τζειμς Χάντ. Κανείς δεν ξέρει πως το έκανε. Κάθε φορά που έβαζε και έβγαζε το κράνος του η μπαλακλάβα ήταν κοκκινη από το αίμα μιας και τα εγκαύματα στο κεφάλι του και ειδικά στα αυτιά του δεν είχαν επουλωθεί. Μετά βέβαια πήρε 2 πρωταθλήματα στην F1 και έγινε μύθος πραγματικός. Ερχόμαστε λοιπόν στο ερώτημα, "από τί ήταν φτιαγμένος ο Νικι Λάουντα ;; ". Προφανώς όχι από το υλικό που φτιαχτήκαμε εμείς που μας στεναχωρεί αν το ποστάρισμα μας δεν πήρε τα likes που έπρεπε.. Ο Νίκι Λάουντα ήταν ένας από τους τελευταίους σκληρούς καριόλιδες - σοφούς δασκάλους - ατρόμητους μαχητές - παρανοϊκά γρήγορους και συγχρόνως απόλυτα ψυχρούς και εγκρατείς ήρωες μιας εποχής που περνάει ανεπιστρεπτί και στις οποίας το πτώμα ασελγεί πια η νέα τάξη πραγμάτων τoυ Politically correctness υποκριτικού καθωσπρεπισμού με νιφάδες σοσιαλμιντικής αποδοχής. Η αδυναμία που του είχα οφείλεται στην εξής ατάκα του - βιοθεωρία του : "Θα προσπαθήσω να βγω 1ος οδηγώντας όσο πιο αργά γίνεται". Αν δεν έχεις νιώσει το Need for Speed μπορείς εύκολα να παρερμηνεύσεις την φράση αυτή ως ένδειξη μαλθακότητας και δειλίας. Βέβαια η πραγματική μετάφραση της είναι πολύ πιο βαθειά. Ο Λάουντα ανήκε στο πολύ κλειστό κλάμπ των οδηγών όπου πήγαινε "μπάλα - έκοβε τα μάρμαρα" χωρίς να ασελγεί πάνω στο αμάξι του. Ήταν ευγενής με το μέσο. Ήταν κύριος ακόμα και με το τελευταίο μικρό γρανάζι. Δεν ήταν σιδεροφάγος. Δεν αντλούσε χαρά και ηδονή μεταχειριζόμενος το αυτοκινητό του σαν σάκο του μποξ. Συνεργαζόταν με αυτό για να πάει όσο πιο γρήγορα και με ασφάλεια γίνεται. Ο Σένα ήταν έτσι και μαζί και ο Σουμάχερ και ο Τζιμι Κλαρκ. Πάρα πολλοί που δεν ήταν έτσι χάθηκαν στην αφάνεια. Ο Μικελ Αλμπορέτο πχ ήταν πανγρηγορος (πιο γρήγορος από τον Σουμαχερ οι φήμες λένε στις δόκιμες) αλλά τον ξέρω μόνο εγώ και η μάνα του γιατί διέλυε το αυτοκίνητο μέσα σε 2 ώρες.Ο Αντρέα Ντε Τσέζαρις επίσης. Άνεμος πλην όμως καταστροφέας. Ακόμα και ο Ναιτζελ Μάνσελ στερησε από τον εαυτό του αλλά 2-3 πρωταθλήματα διότι συμπεριφερόταν στα μονοθέσια του όπως τα πιτσιρίκια στην Βουτα που αν δεν ακούσουν τον κοφτη 25 φορές δεν την αλλάζουν την ταχύτητα. Αυτό βεβαια ειναι χουλιγκανισμός και συμπλέγματική διαταραχή και όχι αγάπη προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ακριβώς. Από σήμερα το πρωί ο Νικι Λάουντα, ο άνθρωπος που φτιάχτηκε από πάγο και του έλαχε να καταπιεί μια πυρκαγιά και να επιβιώσει, δεν είναι πια μαζί μας. Τελικά η πυρκαγιά νίκησε μετά από 2 μεταμοσχεύσεις νεφρών και μια πνεύμονα. Της πήρε της καριολας όμως 43 ολόκληρα χρόνια να γονατίσει έναν από τους τελευταίους παιδικούς μου ήρωες εν ζωή. Νίκι, ο Τζειμς Χαντ σε περιμένει πως και πως να σε πειράξει μετά από χρόνια βαρεμάρας. Πες του Αϊρτον οτι μας λείπει, πες του Κολιν Μακρει οτι μας λείπει επίσης, πες του Ζιλ Μπιανκί του Ριτσαρντ Μπέρνς και του Μάρκο Σιμονσέλι οτι βιάστηκαν να φύγουν γαμώτο. Όλοι εμείς, οι ζώντες υπό την παράνοια και την ηδονή της μόνης που μπορεί να κερδίσει τον χρόνο, της ταχύτητας, σε χαιρετούμε. Ήταν τιμή μας να είσαι το είδωλό μας.
  2. 9 likes
  3. 7 likes
    Σήμερα πήγα βόλτα στο Πήλιο. Ανέβηκα απο Κουκουράβα μέχρι Μακρυνίτσα έπειτα βόλταρα λιγάκι μέσα στην Πόρταρια και έφτασα ως Αλυκόπετρα. Παραπάνω δεν πήγα γιατί με πίεζε και χρόνος λιγάκι σήμερα. Ωστόσο είχε υπέροχη μέρα έξω και άξιζε 1000% αυτή η βόλτα. Ευχαριστήθηκα στροφές! Με εξαίρεση την Κουκουράβα βέβαια στην οποία ο δρόμος είναι γεμάτος κακοτεχνίες και δεν παίρνει για πολύ γενναία πράματα... Βοήθησα και τον μικρό απο εδω να περάσει απέναντι
  4. 7 likes
    Ορεινά Χανιά σήμερα. Στο βάθος η θάλασσα, δε φαίνεται καλά, Τα τελευταία χιόνια στη Μαλάξα,
  5. 6 likes
  6. 5 likes
  7. 5 likes
    Η μίνι σειρά του HBO με τίτλο «Chernobyl» αναλαμβάνει να ξεδιπλώσει τα γεγονότα που οδήγησαν στο ατύχημα αλλά και τα όσα ακολούθησαν τις φρικτές εκείνες ώρες, με ήρωες τους ανθρώπους που προσπάθησαν να κατανοήσουν τι συνέβη και προέβησαν σε απίστευτες πράξεις αυτοθυσίας προκειμένου να εμποδίσουν την περαιτέρω εξάπλωση αυτής της άνευ προηγουμένου καταστροφής. IMDB rating 9,6/10
  8. 2 likes
  9. 2 likes
    Αυτό το είδος παιδείας λείπει από την Ελλάδα, εννοείται πως δεν μιλάω ΜΟΝΟ για τους 20χρονους ...
  10. 2 likes
    Μιας και επεσα πανω στην κουβεντα θα γραψω την αποψη μου για οποιον μελοντικα θεληει να το βαλει. 1 trackday με 4 σεσιον και 2000κμ μου εβγαλε το πισω. το μπροστα ειναι καλο και θα βγαλει αλλο ενα πισινο. πιεσεις 28 πισω 31 μπροστα. σε ηλιολουστες μερες την παλευει, ζεστενετε καπως και μπορεις να πας μια βολτα. αλλα για να το ευχαριστηθείς πρέπει να πας τάπα. για σβελτη βολτα δεν κανει, ζεστενετε δυσκολα. για οριακη οδηγηση επισης δεν κανει, ειχα γλιστρημα στο πισω σε ανοιγμα του γκαζιου αλλα τιποτα τρομακτικο και ακρως ελεγξιμο. μπορω να το παω πολυ πιο γρηγορα αποτι πηγαινα τα σ21 αλλα δεν μπορω να το παω χαλαρα οπως πηγαινα τα 21 που εχω βαλει αρκετες φορες.. σε γενικες γραμες ικανοποιητικο λαστιχο αλλα για τα χιλιομετρα που μου εβγαλε αν ποτε αποφασισω να ξαναπαω σε λαστιχο με τοπ κρατημα θα βαλω supercorsa. αν θελω να βγαζω και κανα χιλιομετρο σε s22 αφου το σ21 καταργηθηκε. αυτα, καλο καλοκαιρι
  11. 2 likes
    Πού πουλάνε triple με δυόμιση χιλιάρικα να πάρω κανένα ρε παιδιά; Για μεταπώληση δηλαδή, να βγάλω κάνα ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα προσεγμένο sv650 δεύτερης γενιάς. Με λίγη τύχη και ψάξιμο θα έχεις και ρέστα. Και το ΜΤ03 καλή περίπτωση, αναλόγως τη χρήση. Πχ μέσα στην πόλη τα κατουράει όλα τα προαναφερθέντα.
  12. 2 likes
    Βάλε κάτι παραπάνω και πάρε street triple 675. Ολα τα άλλα, για ΠΕΤΑΜΑ. ΟΛΑ!
  13. 2 likes
    Μπορείς να κοιτάξεις και suzuki SV, ίσως ακουμπάς και το aprilia shiver ή κάποιο παλιότερο ducati monster. Μετά σε τετρακύλινδρα έχεις κλασσικές επιλογές όπως το fazer και το z750, που είπες. suzuki gsr, hornet και bandit ίσως είναι και αυτές επιλογή. Ίσως να πιάνεις κάτι σε triumph επίσης. Επίσης δεν ξέρω αν σου κάνει κλικ κάτι σε yamaha mt03. Αυτά μπορώ να σκεφτώ...
  14. 2 likes
    Αυτουνού εδώ του πήγε 74157,35 ευρώ, το ποσό που επιδίκασε το δικαστήριο, για την αποζημίωση του θύματος που τραυμάτισε https://insuranceforum.gr/specialist/οδήγηση-χωρίς-δίπλωμα-συνέπειες-σε-πε/ Το καθεαυτό πρόστιμο, για οδήγηση χωρίς το προβλεπόμενο δίπλωμα είναι 200 ευρώ, και αν σε γράψει και για ανασφάλιστο άλλα 500 ΚΑΙ δικαστήριο.
  15. 2 likes
    Με τα ίδια "ψίχουλα" που θα διαθέσει κανείς για το Zontes, αγοράζει σίγουρα καλύτερες μηχανές. Αν θέλει κάποιος ντε και καλά καινούριο, τα σκάει στους Κινέζους και κάνει τον beta tester χωρίς πολλά πολλά. Βέβαια κάποιος που ενώ μετράει και το cent δεν πάει σε δοκιμασμένες λύσεις φαίνεται κάπως παράλογο αλλά οκ. Και για να λέμε και τα πράγματα ακριβώς όπως είναι, κάποιος που θα δώσει 4 χιλιάρικα για Zontes ούτε φτωχός είναι, ούτε στενή σχέση και αγάπη για τις μοτοσυκλέτες έχει.
  16. 1 like
    Κράνος - μπουφάν - γάντια - καθρέπτες ( ο κάθε ένας μέχρι εκεί που φτάνει €€€€ ) ! Δυστυχώς σε αυτή την ηλικία πολύ τα θεωρούν χαζά ή ανούσια. Μπράβο !!! Καλές βόλτες να έχεις με το adressaki
  17. 1 like
    GSR 600 ABS : καλά όλα, λένε οτι τσιμπάει σε κατανάλωση SV 650 : καλό αλλά περασμένο απο πολλά χέρια κατα πάσα πιθανότητα ER 6N : το βρίσκεις φθηνά γιατί έπαιξε κ μια φάση για κάτι βαλβίδες . Αν έχει ελεχθεί ως προς κωδικούς κ κατάσταση, τότε είναι μια χαρά μηχανάκι που τα κάνει όλα χωρίς να ξεχωρίζει. Επίσης, ER 6F με fairing.Κάτι Bandit , CBF , συμπαθή κ τλπα , εγώ δεν τα κοιτώ πλέον , τα έχω βαρεθεί . Ρεαλιστικά όμως μπορείς να βρεις κάποιες ευκαιρίες , ιδιαίτερα σε CBF600S. Θα κοιτούσα επίσης Kawasaki Z750S , ίσως να είναι λίγο πιο προσεγμένο σε σχέση με τα γυμνά του αδέρφια. Outsider για εμένα , κοντά σε αυτά τα λεφτά , ήταν μια αγγελία για BMW F800S κ μία για MV Agusta Brutale. Ενημερώσου βέβαια τι κόστη έχουν, τι πιθανά προβλήματα βγάζουν , δεν είναι καθημερινά μηχανάκια επακριβώς, ιδιαίτερα το Brutale. Οι Σουμέριοι είχαν όντως παράδοση στα supermotard , μας το αποκαλύπτουν διάφορες τοιχογραφίες που βρέθηκαν στις αρχαίες πόλεις της Ουρούκ κ της Νιπούρ, που έδειχναν τον Νινούρτα καβάλα σε ένα πρώιμο , όπως πιστεύεται, Kawasaki KLR 650SM. Γιαυτό κ ως φόρο τιμής, πολλές φορές αποκαλούμε τα supermotard κ ως SumerMotard κ χαίρομαι που βλέπουμε αναφορές πιο συχνά στους Σουμέριους. Είχαν πολλά τρεχάματα όμως με την Ελάμ , γνωστοί κ ως Ελαμίτες , οι οποίοι δεν τους άφηναν σε χλωρό κλαρί , που λέμε στη καθομιλουμένη
  18. 1 like
    Αυτό δεν φοράει Ιδιο μοτερ με το versys?? Αν ναι....μακριά κ αγαπημένοι Σίγουρα το 675 είναι ο κυρίαρχος στην κατηγορία αυτή αλλά δεν ξέρω αν σε βολεύει για καθημερινή χρήση λόγω του μικρού κοψιματος στο τιμονι,βεντιλατερ που θα δουλευει υπερωρίες,βάσανο για σένα κ γι αυτό δλδ (πρωην κατόχος). Αν το θες μόνο για βόλτεςεκδρομες,ταξιδάκια.... με γειες....
  19. 1 like
    Με βάλανε στο κουρμπέτι οι κόρες μου και επιτέλους το ξεκίνησα (με καθυστέρηση καμπόσων ετών ).Είμαι στο 3ο κύκλο.
  20. 1 like
    Εξαιρετικό ..μέχρι την τελευταία σεζόν. Κάτσε να πιάσω το τώρα γιατί θα αρχίσουμε τα