Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 01/22/19 in all areas

  1. 33 likes
    Θα τα πω περιληπτικά (ναι καλά) γιατί πέρασαν μέρες και έγιναν πολλά. Μία ολόκληρη μέρα την φάγαμε στο χώμα. Η άμμος με κέρασε και την πρώτη μου πτώση, γιατί ταξίδι χωρίς πτώση είναι πίτογυρο χωρίς τζατζικι. Από την πτώση έσπασαν οι πλαστικές βίδες που κρατάνε την ζελατίνα. Σωστή η Γιαμαπα που δεν έβαλε σιδερένιες γιατι είχε σπάσει η ζελατινα. Εγώ όμως που είμαι τσιπης έβαλα σιδερένιες με 20 λεπτά. Αφήσαμε την επαρχία της Bahia και μπήκαμε Minas Gerais. Εδώ ήταν τα μεγαλύτερα ορυχεία (Minas Gerais = General Mines) από τα οποία οι νταβαδες Ευρωπαίοι έπαιρναν τα ορυκτά και τα έστελναν σπίτι τους, in the name of Jesus of course. Στην τότε πρωτεύουσα του Minas Gerais, το Ouro Preto, χτίστηκαν 13 εκκλησίες που στην πραγματικότητα χρησίμευαν σαν αποθήκες χρυσού. Κάτι έπρεπε να χτίσουν όμως οι Πορτογάλοι για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Στο Minas Gerais επίσης είναι εκνευριστικά δύσκολο να κάνεις free camping. Όλα τα βουνα και τα λαγκάδια είναι περιφραγμενα και όπου υπάρχει χωματόδρομος, καταλήγει σε μαντρί γελαδίων ή σε σπίτι. 2 μέρες αποτύχαμε, την 3η όμως τα καταφέραμε. Βρήκαμε και κάποια διαμαντάκια στον δρομο: Από Minas Gerais περνάμε στο Rio De Janeiro. Εντυπωσεις: Μεγαλη πόλη και το νιώθεις. ΠΟΛΎ πράσινο μέσα και γύρω γύρω από την πόλη με τους λόφους να την ομορφαίνουν πολύ. Οι άνθρωποι αρκετά χαλαροί. Οι φαβελες σαν να είναι μαζεμένες μεταξύ τους, συνθέτοντας τεράστιες φαβελες. Δεν είναι σαν το Σαλβαδόρ που ειναι σκόρπιες και παντού. Αποπειραθηκαμε να πάμε στο άγαλμα του Χριστού (πόσο πιο τουρίστες) αλλά ήθελε 46 reais για να μας ανοίξει την αγκαλιά του. Αν δεν τα δώσεις, βλέπεις μονο την πλάτη του, δεν μπορείς να πας πιο πάνω στον λόφο. Μονο για έναν λόγο θα τα έδινα. Να βγάλω φώτο με την μηχανή και το άγαλμα λεζάντα "μοτοχριστοσ". Μετά από παρότρυνση φίλης που έχει φάει το Ρίο με την κουτάλα, πήγαμε στην pedra bonita. Θεαρα από δω πάνω. Παμε και στην διάσημη copacabana τώρα. Παιδιά είναι η μακράν η πιο βρώμικη θάλασσα που έχω κολυμπήσει ποτέ. Μιλάμε για επίπεδο Θερμαϊκού. Κατά τα άλλα άπειρος κόσμος. Ναι μη με ρωτήσετε, και κωλους είχε. Πολλούς. Πάρτε έναν. Πήγαμε και στο γηπεδάκι. Σαν φανατικός Αργεντινοποδοσφαιροφιλος δεν θα μπορούσα να χάσω την ευκαιρία να κάνω αυτο: Αχ ρε @#**@'# Ιγκουαϊν, βαλ'το το τετ α τετ... All in all, το Rio μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, εμένα άνετα για κάποιο διαστημα. Επόμενη στάση το τουριστικό Paraty.. ..ένα ελεύθερο camping σε παραλιαρα.. .. και από σήμερα Sao Paulo. Δεν θα κράξω (ακόμα) γιατί είμαστε μόνο μερικές ώρες εδώ. Ας περάσει και η αυριανή μέρα αν και πρέπει να αλλάξει η γνώμη μου θεαματικά για να μην το κάνω. Αϊντες.
  2. 18 likes
    Αν και λιγο ξενερωμενος που σβήνει στα χαμηλά και δεν ξέρω τι ειναι, πολυ ευχαριστημένος που εν τελεί το πηρα
  3. 12 likes
    Δεν είμαι και τόσο καλά (φωτογραφία δεν μου επιτρέπει να ανεβάσω για κάποιον λόγο)
  4. 11 likes
    Εδώ είναι στο καράβωμα πάνω από Μακρυράχη κοιτώντας προς Ανήλιο (το οποίο είναι ακριβώς αριστερά της φωτογραφίας). [Πήλιο]
  5. 9 likes
  6. 8 likes
  7. 8 likes
    Μιας και μιλάμε για χιονάκια
  8. 7 likes
    Ωραιο εργαλειο, αλλα αυτο που σκεφτομαι εγω ειναι το εξης. Συμπλεκτης, υδροψυκτο, ABS... Ποτε σταματαει να λεγεται παπια και γινεται μηχανη;
  9. 6 likes
  10. 6 likes
    Είσαι κουρασμένος, γι αυτό. Παρατήρησε καθρέφτη αυτοκινήτου, κατάσταση οδηγού και δέσε το όλο μαζί με την πορεία που ακολουθεί ο δεξιός μπροστινός τροχός. Ε, γαμώ το σπίτι του, δεν άντεξα
  11. 5 likes
    Εσύ αγοριμ στην κατάσταση που είσαι κ μ'αυτο μια χαρά ολοκληρώνεις
  12. 5 likes
    @ShapeshifterGR98 Πως περνάει έτσι γρήγορα ο καιρός ρε γμτ, ήρθε πάλι το no mirrors season?
  13. 5 likes
    Βόλτα στο βουνό την Κυριακή που μας πέρασε! (επιτέλους υπήρξε και μια μέρα που δεν έβρεχε ή δεν είχε έντονο κρύο) By the way εδώ και 250km περίπου έβαλα την νέα εξάτμιση, την vpr round gp. Μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, ειδικά όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής της, η οποία είναι πολύ καλή. Προσπαθώ βέβαια να συνηθίσω λίγο τον θόρυβο που κάνει αν και έχω επάνω της τον σιγαστήρα (είχα συνηθήσει πολύ στην αθόρυβη εξάτμιση που είχα πριν μάλλον).
  14. 4 likes
    Λαμογια, θετε να μου φατε το χαρτι, ε;
  15. 4 likes
    Φιλε μηπως εχει τοποθετηθει η πλακετα του συναγερμου μεσα στο φιλτροκουτι, με αποτελεσμα να μην μπορει να τραβηξει αερα ο κινητηρας; ΙΒΑΝ στελνω σε πμ.
  16. 4 likes
  17. 4 likes
    "Δεν έχω χώρο, δεν έχω χώρο παιδιά". Μου θυμίζει ένα επεισόδιο στο Top Gear που οδηγούσε ο Clarkson την Veyron κι έλεγε λίγο πολύ "για να πατήσω λίγο το γκάζι, πρέπει να έχω στον νου μου να έχω ανοιχτό δρόμο στα 1000 μέτρα". Κάπως έτσι παλεύει και ο τύπος.
  18. 4 likes
    Καταρχην τις κατω αλενοβιδες μην τις πειραξεις καθολου. Δεν τις ξεβιδωνεις και βγαινει το λαδι . Τσιμουχακι δεν ειναι απαραιτητο να αλλαξεις, εχω κανει 3 φορες αλλαγη λαδιων και εβαλα το ιδιο χωρις προβλημα. Η ποσοτητα λαδιου ειναι 70,5 - 72,5ml, αλλα το σωστο ειναι να μετρησεις και το υψος της σταθμης με ενα κατσαβιδι οπως δειχνει και στο manual, το υψος της σταθμης ειναι 76mm απο το χειλος. Επισης θα χρειαστεις και ενα ροποκλειδο για το σφιξιμο, η ροπη ειναι 74nm. https://www.dropbox.com/s/5xen2pcmlp09tq9/2019-01-22 15.17.10.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/r0jbknaeosshfl4/2019-01-22 15.17.25.jpg?dl=0
  19. 4 likes
    Μαζι σου, ο λογος που λεω πως μπορει να πανε χαμενα τα 80€ ειναι καθαρα το ειδος της χρησης. Ταξιδι χιλιομετροφαγιας με πιθανως ελαχιστες οδηγικες απαιτησεις. Προφανως τα τελευταια Air Jordan ειναι πολυ ανετα και βολικα παπουτσια, αλλα οταν παω να σκαψω τον κηπο μου φοραω κατι σπορτεξ που πηρα 10€ απο τη λαϊκη.
  20. 3 likes
  21. 3 likes
    Βγάλτε τα ανακλαστικά γαμώ τις ΗΠΑ γαμώ
  22. 3 likes
    Δεν είναι ποσοτικό το θέμα αλλά ποιοτικό. Κοινώς δεν έχει να κάνει με το πόση δύναμη μπορείς να ασκήσεις αλλά πώς θα την ασκήσεις. Οι βίδες αυτές έχουν αντιξεβιδωτικό και μπορείς να ασκήσεις πολύ δύναμη μέχρι να "σπάσει", να ξεκινήσει δηλαδή να ξεβιδώνει. Από εκείνο το σημείο και ύστερα χρειάζεται ή το special tool της εταιρείας για να κρατάει τα διάφορα (cartridges) στη θέση τυος κι εσύ να ξεβιδώσεις κυριλές Ή αερόκλειδο που, βάσει του τρόπου λειτουργίας του, δεν ασκεί συνεχώς δύναμη αλλά κρουστικά. Είναι αρκετά πιθανό να έχεις τα ίδια αποτελέσματα και με παλμικό κατσαβίδι το οποίο, λίγο έως πολύ, λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.
  23. 3 likes
    "Aν ερχοταν ενας και σε ρωταγε mercedes a 150 η citroen c3 τι θα του ελεγες? να παρει το mercedes γιατι ειναι mercedes? οταν στην πραγματικοτητα ειναι citroen!!??" Αρα απ τα λεγομενα σου καλυτερα να παρει citroen σε σχεση με το mercedes....και κατ επεκταση sym αντι honda μιας και δεν αξιζει τα παραπανω λεφτα. Στην συνεχεια σου λεμε οτι ουδεμια σχεση εχει η c3 citroen με την a class mercedes απλα η δευτερη χρησιμοποιει μοτερ της renault....σου ανοιγουμε τα ματια σε μια κοτσανα που ειπες (για να δικαιολογησεις την αποφαση αγορας sym εναντι της honda), μπαινεις, το ψαχνεις και βλεπεις οτι οντως ισχυει και μας ξαναπετας την καραμελα περι γαλλικης μπαρουφας...... Ωωπα ...εγινε γαλλικη μπαρουφα τωρα αυτο το οποιο ηταν ομοιο με το a class στο οποιο πληρωνεις το ονομα?? Μαντεψε στους ποιους μισους ανηκεις με αυτα που γραφεις .....βαζω γελιο για να μην βαλω χειρογλυκανο αν και θα πρεπε.
  24. 3 likes
    Αμέσως καντήλι, πες κι ένα καλοτάξιδο ρε κούκλε πρώτα
  25. 3 likes
    Άρχισαν τα όργανα σήκω από την θέση σου χόρεψε ζεϊμπέκικο... Γαμω την Ιταλία μου μέσα. Πώς μου ήρθε να βάψω τα καπάκια.... ευτυχώς.... Τα άνοιξε ο μάστορας και με παίρνει τηλέφωνο κάτι κολυμπάει μέσα στα καρτερ σου ... Εγκεφαλικό εγώ... Τι κάνω μου λέει συνεχίζω το άνοιγμα να δούμε τι και πώς? Ναι του λέω άνοιξε και έρχομαι , θυμάμαι αυτό με τον συμπλέκτη που γίνεται χειροβομβίδα και σπάει τα μοτέρ... Τον ξαναπαίρνω και του λέω βγάλε συμπλέκτη... Το τσεκαρε καλά και ευτυχώς δεν είχε άλλη ζημιά.... Ήμουν πολύ τυχερός που δεν καρφώθηκαν πουθενά να πάρω το μοτέρ στα χέρια ή... Ευτυχώς που κόλλησα να τα βάψω ...θα είχε γίνει η ζημιά.. Το πρόβλημα στον συμπλέκτη δεν έχει επίσημη λύση. Άλλοι έβαλαν από 620 άλλοι από 800Μ άλλοι από 750ss άλλοι... Ο Κάκος χαμός. Πολλά σάιτ για Ducati ο καθένας το μακρύ και το κοντό του... Τρέλα καθαρή. Στην Αθήνα γνωρίζουν τα συνεργεία περισσότερα αλλά δεν είναι και ένα μηχανάκι που κυκλοφορεί... Τελικά αποφάσισα να ψάξω μόνος μου όλους τους κωδικούς της Ducati από το 2005 μέχρι το 2013 και φυσικά να καταλάβω πότε, για ηλίθιους λόγους, έδινε κάτι σετ και μετά το χώριζε σε 2 κομμάτια κρατώντας στο ένα τον ίδιο κωδικό δίνοντας στο άλλο άλλο κωδικό και φυσικά αλλάζοντας τιμή στο ανταλλακτικό με τον ίδιο κωδικό. Μαλ@κες μέχρι τέλους. Για να μην σας κουράζω περισσότερο έχω παραγγείλει καλάθι συμπλέκτη από 796 και γρανάζι στροφαλου (αυτό είναι το μεγαλο πρόβλημα) πάλι από το ίδιο μοντέλο. Το γρανάζι αυτό από το 2005 μέχρι το 2008 δεν έχει δικό του κωδικό! Όποτε μέχρι να έχω τα ανταλλακτικά στα χέρια μου να δούμε τι και πώς η μηχανή είναι στον πάγκο. Έβαψα καπάκια όπως είπα, σέρβις στις μπουκάλες, αλλαγή λάδια φίλτρα μπουζί ιμάντες, μπήκαν τα φρένα α έβαψα και την μανέτα γιατί ήταν η μία ασημένια η άλλη μαύρη και περιμένω τα ανταλλακτικά , τις εξατμίσεις καπάκια βίδες και ότι άλλο βγάλει στον δρόμο.... Α με την αλλαγή της τρομπας δεν μπαίνει ο καθρέφτης... Όλα τα τρέλα εδώ...
  26. 3 likes
    Για αυτό φωνάζω και ζητάω, ο μέσος άνθρωπος να ξέρει μερικά βασικά από επιστήμη. Όταν ο άνθρωπος ξέρει μερικά ουσιώδη από επιστήμη, οι ψεύτες, οι ψευτοεπιστήμονες, οι τηλεπιστήμονες , οι λαοπλάνοι, και κατεπέκταση, οι πολιτικοί, οι καλλιτέχνες, οι μαρκετίστες κ.ο.κ., ΔΕΝ μπορούν να τον κοροιδεύουν. Ένα μεγάλο χάλι της ανθρώπινης κοινωνίας είναι ακριβώς αυτό: Έχει τεχνολογία αλλά όχι επιστημονική σκέψη, για αυτό και βλέπουμε όλα τα τραγελαφικά, από ψεκασμένους, επιπεδογηδστές, ψέμματα (ή έστω υπερβολή) οικολογίας, μέχρι ολοφάνερα ψεύτες-απατεώνες-κωλοτούμπες πολιτικούς που τους βγάζουν πρωθυπουργούς. Γιατί οι άνθρωποι σκέφτονται με δόγμα+θυμικό (ο χειρότερος συνδυασμός) και όχι με λογική. Πάρτα κάτω τα KLR κατά συνέπεια.
  27. 3 likes
  28. 2 likes
    Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός με τα νούμερα. Μια χαρά αξιοπρεπέστατα θα κινηθείς με τα bt16. Λάστιχο του 2010 είναι, όχι του 1980. Το βίντεο αναφέρει πως 40 μοίρες φτάνεις με...scooter (41 αν είσαι με beverly350 )
  29. 2 likes
    Ρε σεις έχω σπάσει με τον τύπο. Έχω γονατίσει από τα γέλια. Εκεί βέβαια που δεν μου μένει άντερο είναι που "ψάχνει" ανοιχτό δρόμο για να αμολήσει το παπί. Είναι που είναι αστείο από την φύση του κάτι τέτοιο, ε ο μαλάκας έχει και την εθνική οδό στα 100μ από εκεί που βρίσκεται και δεν αντέχω
  30. 2 likes
    Συμφωνώ 101%. Δεν το πρότεινα εξ αρχής διότι ανεβαίνει το κόστος. Από την άλλη βέβαια τα φοράς, επιστρέφεις, τα αποθηκεύεις και τα ξαναφοράς στο επόμενο ταξίδι. Από εμένα είναι ναι
  31. 2 likes
    'Αυτη η μηχανη σε κάνει μά(ν)γκα' Αντον26
  32. 2 likes
    Οπως τα λεει ο Γιωργος ειναι τα πραγματα. Λυνουν ευκολα οι αλενοβιδες απο κατω, δεν θα εχεις κανενα θεμα. Απλα οταν αρχισει να "παιρνει" μετα θα γυρναει τρελα. Ουτε θα βιδωνει ουτε θα ξεβιδωνει. Και χρειαζεται φανταζομαι καποιο specia tool Οπως πολυ σωστα λεει ο Γιωργος. Προσπαθησαμε με τον Ηλια παρα πολυ να βρουμε λυση, και αφου τα παρατησαμε και την πηγα την μπουκαλα στο χερι σε εναν μηχανικο, εβαλε το αεροκλειδο και παλευε και αυτος στα τυφλα, οπως ακριβως και εμεις. Μεχρι που καποια στιγμη αρχισε να σφιγγει.. Αν παντως βαλεις σετ μπουκαλες με 60 ευρω που δεν ειναι γνησιες honda (δεν καταλαβα αν εννοεις γνησιες ή κινεζιες) θα εισαι σιγουρος οτι θα εχουν μεσα την σωστη ποσοτητα και ιξωδες λαδιων? τα σωστα ελατηρια? Το λεω μηπως καταληξεις με χειροτερες αναρτησεις απο ο,τι εχεις τωρα. Γιατι και εγω για μαλλι πηγαινα αλλα παραλιγω να βγω κουρεμενος!
  33. 2 likes
    Τι λες μωρή Τουίγκι που τραβάγαμε 3 άτομα για να σου βγάλουμε το δεξί μανίκι από την στολή.
  34. 2 likes
    Πχ στο modenas - kawasaki, το καλαμι ειναι σαν φυσιγγιο και το ελατηριο ειναι μεσα σφραγισμενο. Στο κτυπτον ειναι με ταπα και μπορεισ να αφαιρεσεις το ελατηριο. Για να αλλαξεις τσιμουχες πρεπει να φυγει το καλαμι απο την μποτα.. Η κατω βιδα, στην μποτα ειναι ζορικη και δεν ειναι τοσο αθωα οσο δειχνει.... Χαχαχαχαχ
  35. 2 likes
    Ωωωωω εν Χονδα αδερφέ.....
  36. 2 likes
    Η δισκόπλακα έφτασε Ήταν αργά όταν θυμήθηκα να του πω να μου βάλει μαύρο ή νίκελ αποστάτη αλλα δε νομίζω να είναι και άσχημος. Απλά επειδή αυτά ξεβάφουν σχετικά γρήγορα, όταν έρθει η ώρα θα γίνει μαύρος. Η επόμενη παραγγελία είναι τα τσιμουχάκια της δαγκάνας και τακάκια Τι τακάκια προτείνετε? Γνήσια έχουν 15 ευρώ. Να βάλω ebc, ferodo?? Δεν με ενδιαφέρει η τιμή τους. Επίσης δε θελω οργανικά (είχα σιαγώνες οργανικούς πίσω και δεν μου αρέσανε καθόλου)
  37. 2 likes
  38. 2 likes
    Γιατι ασχολειστε.. Τον αποφευγεις και τελος. Αν ειναι η σειρα σου να μπλεξεις θα μπλεξεις. It is what it is καθε μερα τα βλεπουμε.
  39. 1 like
    Το ebc πήρα! Μαζί και ebc υγρά φρένων. Το σωληνάκι υψηλής ήρθε (θα κάνουμε ολοκληρωμένη αλλαγή να πούμε στο cbr) αλλά έγινε ένα λάθος και την Παρασκευή θα έχω το σωστό. Επίσης παρέλαβα και τα τσιμουχάκια. Η μπιέλα του μέχρι στιγμής δεν κάνει κιχ. Επίσης δεν καίει καθόλου και όταν λέω καθόλου, καθόλου λάδι. Τώρα άμα καμία μέρα φύγει από την εξάτμιση θα τη δικαιολογήσω
  40. 1 like
  41. 1 like
    Εγω ειμαι το street triple 14κ μου εβγαλε το πισω bt. Tα χιλιομετρα που καναμε ηταν ~5000 και ηταν μονοκαβαλα και μαχιμα και χωρις το παραμικρο γλυστριμα ακομα και σε πολυ δυνατη βροχη. Δεν ξερω τι οδηγει ο φιλος maniatakos ομως για να εχουμε ενα μπουσουλα. Στη περιπτωση που εχει multoειδες, δεν παιζει να βγαλει το ταξιδι με ενα bt Τα πιο τιμια 190€ που εχω δωσει ever.
  42. 1 like
    Δες και βιντεακι απο τον Ισραηλινο, εχει σχεδον τα παντα απο Innova Innova04 ναι απο το Haynes ειναι, αν ψαχνετε infos μου λετε xD
  43. 1 like
    Παρ΄το πισω αυτο που ειπες. Παρ'το πισω ΤΩΡΑ!!!
  44. 1 like
    Αντικειμενικος οπως παντα.
  45. 1 like
    Τα χρονια εξελιξης δε θα πανε χαμενα σιγουρα, το θεμα μας ειναι τα 80€ διαφορα που εχουν τα δυο λαστιχα. Μηπως πανε αυτα χαμενα;
  46. 1 like
    πες μου τι googlαρες για να το βρεις ρε θεε
  47. 1 like
    Kαλοτάξιδο το monster! O πιο ωραίος χρωματισμός σε s2r. Παρακολουθώ πόσο μεράκι έχεις για το μηχανάκι και με ενδιαφέρον τις αλλαγές που του κάνεις. Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι με τρόμπα από 1100 μουλτι και δαγκάνες από το ίδιο δεν είναι καμιά τρελή βελτίωση. Η τρόμπα δεν είναι καν ακτινική. Μπορούσες να ψάξεις για τρόμπα μεταχειρισμένη από 749/999 και 1098 ή από aprilia mille r. Επίσης, έχω κάποιες επιφυλάξεις για τον αν οι εξατμίσεις είναι arrow. Γενικά, αν δεν το έχεις πάρει σε τιμή "χώμα" πλησιάζεις επικίνδυνα τις τιμές του s2r 1000 με τα χρήματα που ρίχνεις. Βέβαια, είναι άλλη η χάρη του να φτιάχνεις/στήνεις κάτι εσύ.
  48. 1 like
    1) μην βαλεις 15αρι ποτε. 2). Αν εχει παρομοια αναρτηση με το crypton r και δεν εχεις κρουστικο, θα μπλεξεις. Καλυτερα να πας σε εναν μηχανικο. Είπα αν.... Ακουσε με.
  49. 1 like
    Εγώ είχα ζυγίσει σε οπωροπωλείο Δίπλα στο συνεργείο. Χαχαχαχα Σε μένα, 2 τελικά, έφυγαν 8+ κιλά. Ζύγισε το καζανάκι σε ζυγαριά σπιτιού.
  50. 1 like
    "Μιλάμε το ψαλίδι πίσω είναι τεράστιο,η μηχανή είναι μηχανάρα,έχουμε φύγει πια από το παπάκι" έχω κλάψει