Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 03/04/20 in all areas

  1. 86 likes
    Αφορμή για το εν λόγω θέμα ήταν η τραγική αντιμετώπιση ενός φίλου, όταν πήγε να επισκεύασει τα πηνία από το μηχανάκι του εκεί που τον έστειλα. Το μαγαζί πήρε για επισκευή 25KW μοτέρ 290€ και ζήτησε (με ύφος χιλίων πιθήκων) 150€ για τα πηνία από το φτωχό, πλην όμως τίμιο, VStrom 650. Για τη συνέχεια, ο συγκεκριμένος τρόπος δε λέω οτι είναι ο καλύτερος, ο σωστότερος ή ευκολότερος. Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι για όλα υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος και ο δικός μας τρόπος. Τα πηνία έγιναν όπως έπρεπε, εύκολα και με κόστος που δεν ξεπέρασε τα 20€ σε υλικά. Φυσικά λειτουργούν. Ο δε χρόνος επισκευής (αν εξαιρεσει κανείς το χρόνο που απαιτεί το βερνίκι να στεγνώσει) δεν είναι με τίποτα πάνω από 4 ώρες. Τα συμπτώματα ήταν ότι το μηχανάκι ρετάριζε, όσο κουλό κι αν ακούγεται, χωρίς να υπάρχουν άλλα σημάδια στη μπαταρία (βράσιμο, συχνή αποφόρτιση κλπ) που κανείς θα περίμενε. Η αυτοψία έγινε από το μηχανικό του φίλου μου, αν και είναι προφανής η ζημιά και στα μάτια του πιο ανίδεου: Η μία "φάση" της γεννήτριας είχε καεί κι έκανε επαφή με το στάτη των πηνίων, το "σώμα" στη μαστορική. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην παράγει αρκετό ρεύμα και, χωρίς να κάθεται στη λογική μου, να ρετάρει από τις 4.000rpm και πάνω. Όπως προείπα, το κόστος κυμαίνεται γύρω στα 130€ και το μαγαζί που έστειλα το φίλο για καλύτερα, ζήτησε 150€. Ο κύβος όχι μόνο είχε ριφθεί, είχα σταματήσει κιόλας. Όπως σε όλες τις εργασίες που κάνουμε, η αρχή των πάντων είναι το προσεκτικό λύσιμο/ξήλωμα έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να βάλουμε/φτιάξουμε τα πάντα ακριβώς όπως ήταν. Στη φώτο που βλέπετε παρακάτω, παρατηρούμε ότι η γεννήτρια αποτελείται από 18 πηνία: Για να μη γίνει κάτι λάθος στο τύλιγμα των πηνίων, έγινε ένα πρόχειρο σχέδιο όπου απεικονίζονται τα 18 σημεία όπου βρίσκονται τα πηνία. Στο χαρτί αυτό σημειώθηκε όχι μόνο η σειρά τύλιξης αλλά και η φορά, η οποία είναι μείζονος σημασίας για την ορθή λειτουργία της γεννήτριας. Όταν ξεκίνησε το ξετύλιγμα για την αποτύπωση την συνδεσμολογίας της περιέλιξης από το πρώτο άκρο, σημειώνα με τρόπο σαφή τόσο τη φορά τύλιξης όσο και τη σειρά με την οποία είχε γίνει η περιέλιξη, Το ξετύλιγμα καλό είναι να γίνει με τη βοήθεια μυτοτσύμπιδου καθώς, λόγω του βερνικιού της περιέλιξης, τα σύρματα έχουν κολλήσει μεταξύ τους και οι αμυχές του ξεραμένου βερνικιού κόβουν σα μαχαίρια. Εγώ έχω ένα τέτοιο: Αφού ξηλώθηκε η πρώτη φάση, αποτελούμενη από 6 πηνία, η δουλειά της αποτύπωσης είχε τελειώσει. Οι άλλες δύο φάσεις της γεννήτριας είναι ακριβώς πανομοιότυπες και έτσι δεν είχε νόημα να αποτυπωθεί κάτι παραπάνω. Και εδώ εντελώς καθαρός ο στάτης Όπως αντιλαμβάνεστε, από κει και ύστερα ξεκινούσε η διαδικασία της προετοιμασίας του στάτη για το τύλιγμα των πηνίων. Μια κοντινοτερη ματιά δείχνει το πρόβλημα: τα ξεραμένα παλιά βερνίκια έχουν δημιουργήσει αυλάκωση η οποία δε θα επιτρέψει στο νέο σύρμα το ομαλό στρώσιμο. Έτσι, με τη βοήθεια μιας λίμας και μετά από λίγη ώρα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και κόπο, ο στάτης έγινε έτσι: Όσο σπαστική και σιχαμένη είναι η διαδικασία του καθαρίσματος, είναι τόσο σημαντική που εξαρτάται η επιτυχία του εγχειρήματος αλλά και η μακροβιότητα της γεννήτριας. Με τη λίμα επιδιώκουμε να αφαιρέσουμε το παλιό βερνίκι, χωρίς όμως να αφαιρέσουμε τη μόνωση του μετάλλου του στάτη. (το πράσινο παχύ στρώμα που "φαίνεται" στη φωτογραφία) Στη συνέχεια και για να είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει σημείο όπου να έχει τραυματιστεί η μόνωση του στάτη, περνάμε με ειδικό μονωτικό σπρέυ: Δημιουργεί ένα στρώμα παχύρευστο μπογιάς, η οποία κατά το στέγνωμά της διαστέλλεται ελαφρώς με αποτέλεσμα να αποτελεί ασπίδα προστασίας για το σύρμα. Στεγνώνει γρήγορα, γύρω στη μισή ώρα. Στο μεταξύ κι ενώ περιμέναμε να στεγνώσει το σπρέυ, έπρεπε να μετρήσουμε το πάχος του σύρματος. Η δουλειά αυτή γίνεται με τη βοήθεια μικρομέτρου, αλλά αν δεν έχετε δεν πειράζει. Στο μαγαζί που θα πάτε να προμηθευτείτε το σύρμα, πάρτε για δείγμα ένα κομμάτι από τα παλιά πηνία και θα το μετρήσουν εκεί. Ο στάτης καθαρίτηκε και προετοιμάστηκε κατάλληλα, το σύρμα μετρήθηκε και ήμασταν έτοιμοι για τη (φαινομενικά) δύσκολη δουλειά του τυλίγματος. Α, χρειαζόμασταν βέβαια και φρέσκο συρματάκι περιέλιξης.... Ακολουθώντας πιστά το σχέδιο που είχαμε κάνει και φροντίζοντας το τύλιγμά μας να είναι σφιχτό και ακριβώς παράλληλο, σύντομα βρισκόμασταν εδώ: και μετά από μερικά διαλλείματα, χαβαλέ κλπ φτάσαμε στο πολυπόθητο αποτέλεσμα: Και....... κάπου εκεί βαρεθήκαμε τις φωτό κλπ και θα πρέπει να φανταστείτε τη συνέχεια. :) Όπως φαινεται στην τελευταία φώτο, τα τρία τυλίγματα της γεννήτριας έχουν χωρισθεί με χρώματα με τη βοήθεια ειδικου μονωτικού υλικού. (βλέπε μακαρόνι). Το πονηρό σημείο εδώ, είναι η σύδεση των άκρων της περιέλιξης με το σωστός τρόπο. Αν θεωρήσουμε ότι οι τρεις αρχές είναι τα νούμερα 1, 3 & 5 ενώ τα τρία τέλη 2, 4 & 6 με ζεύγη (ίδιο χρώμα) 1-2, 3-4 & 5-6, η σύνδεση γίνεται ως εξής: - 1 μαζί με 6 - 3 μαζί με 2 - 5 μαζί με 4 (σύνδεση τριφασικής περιέλιξης σε διαταξη τρίγωνο ή DELTA, στην αγγλική) Κολλάμε το καλώδιο που είχε η γεννήτρια επάνω της (στο στρώμα έχει μαζί και τον αισθητήρα στροφάλου, προσοχή μην του βγάλουμε τα μάτια) και είμαστε έτοιμοι για το τελικό στάδιο: το βερνίκωμα της περιέλιξης, το οποίο φροντίζει να "δέσει" η περιέλιξη μας και να αποκτήσει μηχανική αντοχή. Για τη δουλειά αυτή επιλέχθηκε πολυστερικό βερνίκι περιέλιξης της εταιρείας elektrotek 428. Απίστευτη μυρωδιά, σου έρχεται ζαλάδα κατευθείαν, αλλά έγινε δουλειά τρομερή. Και βεβαια, δεν επηρεάζεται από τα λάδια της μηχανής. Προσέξτε το αυτό..... Πάμε και στο ρεζουμέ τώρα, πόσο κόστισε αυτή η ιστορία: 1. Σύρμα, χρειάζεται περίπου 500gr και κοστίζει γύρω στα 8€/kgr 2. Βερνίκι πολυεστερικό, 1Kgr και κοστίζει 7€/δοχείο 3. Μακαρόνια για τη μόνωση των καλωδίων 2€ 4. Σπρέυ μονωτικό 4€/δοχείο Ήτοι, η ιστορία αυτή μας κόστισε λιγότερο από 20€ και ο χρόνος που μας πήρε, από το μηδέν μέχρι να αράξουμε, δεν ήταν πάνω από 4 ώρες. Αν σας κάτσει η στραβή, παλέψτε το. Δεν είναι Τ Ι Π Ο Τ Α απολύτως, αλλά δυστυχώς μας πίνουν το αίμα λόγω κόστους αγοράς καινούργιου. Για το στρώμα η γεννήτρια είχε κοντά τα 300€, από ότι είπε ο μάστορας.
  2. 28 likes
    Εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος ενός Sym Cruisym 300. Αγοράστηκε καινούριο και έχουμε αρχίσει να γνωριζόμαστε. Ειμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου τελικά, γιατί παρόλο που το έκλεισα για αγορά, κρατούσα μια επιφύλαξη. Ολα καλα λοιπον. Νομίζω ότι θα τα πάμε καλά. Πάρτε και μερικές φωτογραφίες. Special thanks @r3negade για το τρέξιμο και γενικότερα το support
  3. 25 likes
    Από την τελευταία βόλτα στον Υμηττό..
  4. 20 likes
    Απλά και λιτά, μήπως και ξεστραβωθεί κανένας πιτσιρικάς... Πριν από 2 περίπου χρόνια, πολύ δικός μου άνθρωπος είχε ατύχημα με τη μηχανή. Το παιδί, χεράς, πολύ καλό τιμόνι, με σχολεία, με, με, με... Αλλά κακό κεφάλι, αγύριστο. Κράνος, ποτέ. Μόνο στα ταξίδια. "στα στενάκια τι θα πάθω;"... Και έπαθε. Δεν πήγαινε με πολλά, σε λεωφόρο με κίνηση ήταν. Ακράνωτος. Και του βγήκε το αυτοκίνητο από στενάκι. Με στοπ. Και έπεσε στην πόρτα του. Η μηχανή για πέταμα. Και αυτός, μόνο ένα χτύπημα. Στο κεφάλι... Στο νοσοκομείο, οι γιατροί ενημερώνουν τους γονείς του να ετοιμάζονται... Ευτυχώς, όμως κάποιος εκεί ψηλά αποφάσισε αλλιώς. Και το παλικάρι έζησε. Με προβλήματα, αλλά έζησε. Και έρχεται η ώρα του δικαστηρίου. Ο αντίδικος παραδέχτηκε το φταίξιμο, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, υπήρχαν και μάρτυρες. Και πριν λίγες μέρες βγήκε η απόφαση... Το παιδί πήρε κάτι ψίχουλα μόνο για το cbr. Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε καμία ενοχή στον οδηγό του αυτοκινήτου για τον τραυματισμό του αναβάτη. Έριξε την ευθύνη στον ίδιο, με το σκεπτικό ότι αν φορούσε κράνος δεν θα είχε τραυματιστεί, ακολουθώντας κατά γράμμα το νόμο. Και το κερασάκι στην τούρτα, έδωσε το δικαίωμα στον οδηγό του αυτοκινήτου να ζητήσει αποζημίωση για ηθική βλάβη. Και τώρα θα μπλέξουν με εφέσεις. Και είναι πελαγωμένοι. Η ιστορία αυτή, με χειρουργείο, νοσηλεία, κέντρο αποκατάστασης και φυσικοθεραπείες, συν τον ένα χρόνο περίπου που πήρε το παιδί για να σηκωθεί στα πόδια του ξετίναξε την οικογένεια οικονομικά. Μιλάμε για 5ψηφια ποσά γιατί το παλικάρι, ευτυχώς, είχε και ιδιωτική και δημόσια ασφάλεια. Αλλιώς.... Χοντρικά το συνολικό κόστος πρέπει να έφτασε το μισό εκατομμύριο... Τόσο απλά... Ο καημός της οικογένειας αλλά και του ίδιου του παιδιού όμως δεν κοστολογούνται. Οπότε, υποψήφιε καγκουράκο, την επόμενη φορά που θα πας να καβαλήσεις χωρίς κράνος, χωρίς δίπλωμα, χωρίς καθρέφτες, με παραπάνω κυβικά, μην είσαι και τόσο βέβαιος ότι αυτά δεν συμβαίνουν. Ότι η ασφάλειά σου θα σε καλύψει. Ότι η ασφάλεια του άλλου θα σε καλύψει. Ότι το δικαστήριο θα σε καλύψει. Κατάλαβες;
  5. 16 likes
  6. 15 likes
    Σήμερα είχαμε γενική.Ρεύματα,αλλαγή τα σωληνάκια της βενζίνης (είχαν αρχίσει να σκάνε) και λάδια/τσιμούχες στις μπουκάλες. Σένιος ο Dax-έας.
  7. 13 likes
    Οταν τη σημερινη εποχη με τη βενζινη στο 1,50 βγαζεις 500αρα βολτα σε αρκετα σβελτους ρυθμους με 30 ευρω περιπου βενζινη + ενα 15αρι φαγητα και αλλα 5 καφεδες ειναι πραγματικα αξιοσημειωτο παιδια.Μιλαμε για ενα 50αρικο συνολικα (μαζι με φαγητα και καφεδες) με το οποιο πας σε μαγικα μερη και κανεις μεγαλη ολοκληρωμενη βολτα οχι μια βολτα στο Στορκ.Ακομη και ενας χαμηλομισθος χωρις αλλες υποχρεωσεις θα αντεχε ακομη και 2 βολτες το μηνα με ενα τετοιο μηχανακι,και θα εβλεπε και τις ομορφιες της Ελλαδας μας,θα ξυπναγε το ματι του.Αυτο για οσους γουσταρουν τα ταξιδιωτικα γενικως γιατι εκτος απο το γκαζι και την καυλα υπαρχει και αυτη η οψη του μοτοσυκλετισμου. Μερικες φωτο απο αρχες Γεναρη που απεκτησα το NC Προς ακρωτηριο Ταιναρο Υπνομαντειο στο Ταιναρο Καρπενησι-Τσαγκαράλωνα Και ψιλοεντουραδα στο Καρπενησι Πηλιο Παρνασσός Λιμάνι Γερακα-Λακωνια Πευκοφυτο-Νομος Καρδιτσας Λίμνη πλαστηρα Βόρεια Ευβοια
  8. 11 likes
    Που να το πετύχεις ρε αδερφέ το 50αράκι σε ταξίδι να κάνεις νεύμα; Στην Αθήνα συνήθως δεν κάνω νεύματα σε άλλες μοτοσικλέτες αλλά όταν κάνω δεν είναι για καλό.
  9. 10 likes
    Πολλές ερωτήσεις γίνονται κατά καιρούς με τι δίπλωμα μπορώ να οδηγήσω τι. Και επειδή υπάρχει μια "σύγχυση" στο μυαλό (και ενίοτε, στην πονηράδα) ας υπάρχει έτοιμος ένας σύντομος οδηγός διπλώματος. Ούτως ή άλλως καλύτερα να παράσχουμε πρώτοι τα εφόδια παρά να "κράζουμε" τον κάθε επίδοξο μηχανόβιο πιτσιρικά που βιάζεται να μεγαλώσει... - ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΜ Ηλικία απόκτησης: Με τη συμπλήρωση του 16ου έτους με υποχρεωτική συγκατάθεση κηδεμόνα. Μετά τη συμπλήρωση του 17ου έτους δεν απαιτείται συγκατάθεση Δικαίωμα οδήγησης: Μοτοποδήλατα και ελαφρά τετράκυκλα. Δηλαδή δίτρoχo ή τρίτρoχo όχημα, του οποίου η μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 Km/h και, εάν είναι εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του δεν υπερβαίνει τα 50 cc. Επίσης ως μοτοποδήλατο λογίζεται και το ελαφρό τετράτροχο όχημα του οποίου το απόβαρο κενού οχήματος, μη συμπεριλαμβανομένου του βάρους του καυσίμου ή του μίγματος καυσίμου - ελαίου ή των συσσωρευτών των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι μικρότερο των 350 kgr, η μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 Km/h και ο κυλινδρισμός του κινητήρα του δεν υπερβαίνει τα 50 cc, προκειμένου για κινητήρα με επιβαλλόμενη ανάφλεξη ή η μέγιστη καθαρή ισχύς τα 4Κw, προκειμένου για κινητήρες άλλου τύπου. Με απλά λόγια, με δίπλωμα ΑΜ οδηγείτε μηχανάκι ΜΕΧΡΙ 50 κυβικά. Ούτε 51, ούτε 72, ούτε 110 κτλ... - ΔΙΠΛΩΜΑ Α1 Ηλικία απόκτησης: με τη συμπλήρωση του 18ου έτους. Δικαίωμα οδήγησης: Μοτοσικλέτες μέγιστου κυβισμού 125 cc, μέγιστης ισχύος 11 kW και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kW/kg, και Μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν υπερβαίνει τα 15 kW. Άδεια οδήγησης A1 ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας ΑΜ. Με απλά λόγια, με δίπλωμα Α1 οδηγείτε μηχανάκι μέχρι 125cc. Ούτε crypton x, ούτε zx κτλ που είναι έστω και ένα cc παραπάνω από 125. Το αν δίνουν κλήση οι αστυνομικοί ή όχι δεν σημαίνει τίποτα απολύτως. Παραπάνω από 125cc είναι παράνομο. Επίσης, υπάρχει ο περιορισμός της ισχύος (ιπποδύναμης, ντε!) Οπότε, κάτι εξοτικά δίχρονα, τα ξεχνάτε με τέτοιο δίπλωμα, υπομονή δυο χρονάκια ακόμα. - ΔΙΠΛΩΜΑ Α2 Ηλικία απόκτησης: με τη συμπλήρωση του 20ου έτους. Δικαίωμα οδήγησης: Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας. Η κατηγορία Α2, ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 και ΑΜ. Με απλά λόγια, οδηγείτε μηχανή μέχρι 35kW ανεξαρτήτων κυβικών. Το ζουμί που για πρώτη φορά υπάρχει σε αυτή την περίπτωση είναι ότι επιτρέπεται οδήγηση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης ισχύος στην οποία έχει μπει νόμιμα και διαπιστωμένα, περιοριστής ισχύος (κατεβασμένα άλογα), αρκεί η μηχανή στην εργοστασιακή της μορφή να μην υπερβαίνει το διπλάσιο του περιορισμού. - ΔΙΠΛΩΜΑ Α Ηλικία απόκτησης: με τη συμπλήρωση του 24ου έτους. Με τη συμπλήρωση του 22ου έτους αν έχετε συμπληρώσει 2 χρόνια κατοχής Α2. Δικαίωμα οδήγησης: Οποιαδήποτε Μοτοσικλέτα και μηχανοκίνητα τρίκυκλα η ισχύς των οποίων υπερβαίνει τα 15 kW. Άδεια οδήγησης A ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων των κατηγοριών ΑΜ,Α1,Α2. Δεν υπάρχουν απλά λόγια... Τα όρια στα κυβικά και στην ισχύ είναι απόλυτα και δεν χωρούν αμφισβήτηση. Οτιδήποτε παραπάνω από αυτό που περιγράφεται στην κατηγορία του διπλώματός σας δεν καλύπτεστε να το οδηγείτε. Θα είστε παράνομοι με ότι συνέπειες αυτό επισύρει. Επισης, προσοχή χρειάζεται στις υποκατηγορίες της κάθε κατηγορίας (οδήγηση με συμπλέκτη, αυτόματο). Φιλικά, όσοι δεν καλύπτεστε από το δίπλωμά σας για την dream bike, κάντε υπομονή. Δεν αξίζει να μπλέξετε σε άσχημες καταστάσεις για να οδηγήσετε κάτι που δεν σας επιτρέπετε. Οι συνέπειες είναι βαρύτατες, ειδικά σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος με τραυματισμό (ακόμα και αν ο τραυματίας είστε εσείς οι ίδιοι). Δεν αξίζει...
  10. 10 likes
    Μερικές σκόρπιες απορίες 1) Που το ξέρεις πως δεν έχουν ποιότητα; Είσαι κάτοχος ή μηχανικός; Ήρεμα ρωτάω. 2) Τον κορυφαίο εξοπλισμό που τον είδες; Ένα usd από το πανέρι (no name ) και μια ηλεκτρική τάπα βενζίνης ΔΕΝ είναι κορυφαίος εξοπλισμός για την κατηγορία. Πχ το 390 adv φέρει πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό από την WP εξελιγμένο ειδικά για το μοντέλο από οδηγό αγώνων Rallye, διαθέτει IMU, 44 ίππους, cornering abs απο την Bosch, 320 δίσκο με φρένα της Bybre κοκ. Αυτά ναι, είναι κορυφαίος εξοπλισμός.
  11. 10 likes
  12. 10 likes
  13. 9 likes
    πριν λιγες μερες, βολτα για ξεσκουριασμα, δικο του και δικο μου
  14. 9 likes
  15. 9 likes
  16. 9 likes
    Με υγρό διαφορικού. ΥΓ Μην πει κανένας μαλάκας, άξονα.
  17. 9 likes
    Την Κυριακή έβαλα ένα σε led λάμπες της Novsight. H διαφορά είναι εμφανής.
  18. 9 likes
    Χαλαρή απογευματινή βόλτα μετά απο νέα αντλία και νέο φίλτρο βενζίνης. Αυτή τη φορά ούτε μεταχειρισμένα, ούτε με πατέντες, απευθείας ολοκαίνουρια και τα 2 τους και πλέον προσοχή σε βενζίνη. Ο μάστορας μου έβαλε πιο ελεύθερο φίλτρο βενζίνης επίσης. Ούτε μπουκώματα πλέον, ούτε ρετάρισμα, ούτε τίποτα. Well, καλές μου βόλτες!
  19. 9 likes
    Έτοιμο το μωρο για βολτα με την νεα του εξάτμιση...
  20. 8 likes
    Αν είναι χαλασμένη η μηχανή και θα την πάμε σπρωχτη, αθλητική δραστηριότητα.
  21. 8 likes
    Από χθες, πήγα βόλτα στο Σαγματά. Βέβαια, στην ανάβαση θυμήθηκα ότι το λάστιχο που έχω δεν κάνει για χώμα και κόντεψα να φύγω από αρκετές πλαγιές...
  22. 8 likes
    Αυτοί που συμμετέχουν στα διάφορα μοτοσυκλετιστικά fora κατά μεγάλο ποσοστό είναι κάτοχοι μοτό αρκετά χρόνια ή έχουν αλλάξει κάμποσες στο παρελθόν και έχουν μια σχετική εμπειρία,γι αυτό λοιπόν και η διστακτικότητα σε τέτοιου είδους αμφιλαγόμενα μπιμπλίκια και φλύαρες λεπτομέρειες. Πες μου τι να το κάνω το USD σε ένα μηχανάκι 310 κυβικών,υπάρχει περίπτωση ποτέ να μπω τάπα σε μια στροφή για να μου δώσει το έξτρα πλεονέκτημα ή θα απορροφήσει τις ανωμαλίες καλύτερα από το συμβατικό? * Η ηλεκτρική τάπα βενζίνης τι ακριβώς ευκολία παραπάνω προσφέρει έναντι μιας συμβατικής? Καμμία καμμία καμμία,μόνο μπελάς είναι,εδώ ακόμα και η BMW στα keyless μοντέλα δίνει και ένα εργαλειάκι ώστε να ξεμπλοκάρει την τάπα σε περίπτωση στραβής.* Αμ το άλλο,η ηλεκτρική ζελατίνα,ποιο είναι το νόημα υπάρξεως της,να την ρυθμίζεις πάνω από τα 180-200? Στο Zontes? Εδώ στο gs και δεν χρειαζόμουν το συνεχές πάνω-κάτω,μια φορά τη ρύθμισα στα μέτρα μου και από κει κι ύστερα ακίνητη.Η μόνη περίπτωση που την απόλαυσα ήταν σε ένα FJR1300 που πάνω από τα 230 την πείραζα συνεχώς και το χαιρόμουν! * Δε λέω,καλά τα κοκοψόνια και κάποια στιγμή εκεί θα οδηγηθούμε,μέχρι και τα παπιά θα βάζουν,αλλά το ζητούμενο είναι να αξίζουν τα λεφτά τους και να λειτουργούν,όχι τα βάλαμε για να τα βάλουμε απλώς. * Μην περιμένεις να είναι ποιοτικά/αξιόπιστα αυτά τα 3 γιατί απλούστατα για να 'χωρέσουν' στο μειωμένο κ'οστος του Ζοντες αναμφίβολα είναι ευτελούς ποιότητας (και αναφέρω μόνο τρία,χώρια τα υπόλοιπα).
  23. 8 likes
    Την ψάχνουμε όλη μέρα. Την χαμογελαστή αρκούδα... Φήμες αναφέρουν πως άκουσε στο ραδιόφωνο του (κινέζικου) κινητού του για καραντίνα αλλά από την πείνα του κατάλαβε....καντίνα. Μάλλον τρώει. Σα να είναι η τελευταία της μέρα. Όπως λέει και ο Στέφανος... Θα πεθάνουμε όλοι..... Υ.Γ.: Αρκουδίτσα πουτανίτσα @klab ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΙΚΑ
  24. 8 likes
    Σήμερα είχα την τιμή να οδηγήσω για λίγο το CBR250 του @noodles Γκάζια, φρένα, θέση οδήγησης σαφώς πολύ πιο ανώτερα απο αυτά του Address. ΕΝΑ πράμα που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση είναι το πόσο ελαφρύ είναι στον δρόμο, ειδικά στις στροφές στρίβει πανεύκολα, με την σκέψη να το πω. Το μικρόβιο μπήκε, το καλοκαίρι ο Τάσος έφυγε για Α2 και για μηχανή ASAP.
  25. 8 likes
    Μοναχική βόλτα να "καθαρίσει " το μυαλό
  26. 8 likes
    Honda GLX Glx c 50 '92 https://www.car.gr/26055658-honda-glx-glx-c-50 " Γνήσιο glx 50ari εκθεσιακό look 90ari ola kainourgia gnhsia honda. Moter : kefalh kaidroforoi troba ladiou takekawa Κυλινδροπίστονά assa 56 ta upoloipa ola Honda kainourgia. Δίνονται μαζί γνήσια καινούργια εξάτμιση στο κουτί της αχρησιμοποίητη γνήσια καινούργια πόδια στην σακούλα της και πολλά αλλά . Παρακαλώ όχι άσκοπα τηλέφωνα από τζαμπατζήδες είναι έργο τέχνης και απευθύνετε σε σοβαρό συλλέκτη " 9000Ε - φίλε έχεις τέχνη ? - ολόφρεσκια φίλε, πόσο να βάλω - ε βάλε 3 κιλά - 3200γρμ βγήκε, να τ'αφήσω ? - ε ναι άστο φίλε, για τέχνη μιλάμε
  27. 7 likes
    To 2016, πήγαμε στο Άουσβιτς. Δυνατή εμπειρία που την προτείνω σε όλους! Τις μέρες αυτές, λόγω και του κορονοϊού, κατάφερα να γράψω ένα μίνι ταξιδιωτικό. Διαβάστε το εδώ! Ελπίζω σύντομα, να ξεπεράσουμε τον εφιάλτη που ζούμε και να ξαναβγούμε στους δρόμους. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ σε όλους Αρης
  28. 7 likes
    Ας παραθέσω και εγώ μερικές σκέψεις γιατί έχω μια ελαφρώς διαφορετική ανάγνωση των πραγμάτων. Η οικονομία είναι ένα σύνολο συγκοινωνούντων δοχείων, αν το "νερό" στερέψει από ένα τότε σταδιακά θα στερέψει και στα άλλα. Η δεκαετής κρίση το απέδειξε αυτό. Ναι μεν υπάρχουν διαβαθμίσεις, εξαιρέσεις, στρεβλώσεις αλλά τα μεγαλύτερα κομμάτια της κοινωνίας υπέστησαν σημαντικές μειώσεις εισοδήματος. Πολύ φοβάμαι ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα να ακολουθηθεί η ίδια συνταγή, που ακολουθήθηκε στο παρελθόν. Τα 800€ για μένα έχουν "συμβολικό" χαρακτήρα. Είναι η "απεγνωσμένη" προσπάθεια ενός κράτους, μιας πολιτείας να δηλώσει ότι είναι ΕΔΩ. Να εγκαθιδρύσει την παρουσία τους κράτους ως ρυθμιστή και προστάτη και να ανατρέψει την εικόνα που όλοι έχουμε για αυτό. Συνεπικουρούμενο σύσσωμα από το ΜΜΕ προσπαθεί να μας πείσει ότι όλα είναι υπό έλεγχο. Άραγε είναι; Προσωπικά κρατάω πολύ μικρό καλάθι. Η ιδέα των αποζημιώσεων είναι παλιά και υπάρχει χρόνια για αγρότες, πληττόμενες περιοχές, τώρα και για πληττόμενα επαγγέλματα. Η οικονομική καταστροφή αυτή την στιγμή είναι μη προβλέψιμη, άρα και μη υπολογίσιμη. Τα 800€ δεν θα σώσουν κανένα, αν μιλάμε για μια αισιόδοξη πρόβλεψη που λέει για επιβράδυνση/πάγωμα ενός εξαμήνου για τους περισσότερους κλάδους. 800€ είναι εισφορές ΕΦΚΑ στην κατώτερη βαθμίδα για 4 μήνες. Λειτουργούν ως "τονωτική ένεση" κυρίως ψυχολογική. "Η οικονομία δεν θα σταματήσει, άρα η ζωή δεν θα σταματήσει, άρα παίρνουμε κουράγιο να βαστάξουμε λίγο ακόμη." Από την άλλη παίζονται πολύ πιο σημαντικά πράγματα αυτή την στιγμή. Τι θα γίνει με την κοινωνική συνοχή, αν η ιστορία τραβήξει σε μάκρος. Ιστορικά παραδείγματα μας υπενθυμίζουν ότι σε στιγμές κρίσεις δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Αν τα πράγματα φτάσουν στα όρια, τότε θα δούμε πράγματα που ούτε τα φανταζόμαστε. Χρειάζεται λίγη ψυχραιμία στην ανάγνωση, ουσιώδης συζήτηση, χωρίς κραυγές και αφορισμούς. Κάποια κρίσιμα συμπεράσματα κατά την γνώμη μου μέχρι στιγμής. 1. Η ύπαρξη ενός Εθνικού Συστήματος Υγέιας, Δημοσίου και Λειτουργικού είναι απαραίτητη και αδιαπραγμάτευτη. Αυτό το σύστημα Υγείας το οποίο συστηματικά απαξιώθηκε και από αυτούς που σήμερα (ξάνα)κυβερνάνε. 2. Ο τουρισμός δεν μπορεί να είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, όπως δεν μπορεί να είναι η "οικοδομή", ούτε τίποτα άλλο.... Η "μονοκαλλιέργεια" ήταν πάντα προβληματική. 3. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε, (γιατί κάποιοι δεν το πιάσανε ούτε μετά από μια δεκαετία κρίσης), ότι είμαστε "όλοι μαζί και ο καθένας μόνος του". Η χαρά, η ευτυχία, η ευμάρεια του "ενός" "φιλτράρεται" σε πολύ μεγάλο βαθμό από τους "άλλους". Παρόλο που είμαι οπαδός του "every man is an island", μάλλον είμαστε ένα σύμπλεγμα νησιών τελικά. Κουράγιο στον κάθενα ξεχωριστά και σε όλους μαζί.
  29. 7 likes
    ουσιαστικα το βιντεο ειναι μια διακαιωση οσων λεω τοσα και τοσα χρονια στους "και καλα χεραδες της πιστας"... ξεκουλαθειτε και μαθετε να οδηγατε... ουτε οι αναρτησεις, ουτε τα φρενα, ουτε οι εξατμισεις, τα προγραμματα και τα φιλτρα θα σας κερδισουν δευτερολεπτα στο σκληρο περιβαλλον της πιστας... ο Sylvain Guintoli με ενα 10λεπτο βιντεο μας συγκρινει τον χρονο του στην πιστα του Donington με ενα εντελως stock gsxr 1000 2020 σε σχεση με τα υπερτουμπανα πρωτοτυπα motoGP και τα σουπερ τουμπανα SBK...χωρις να βγαλει καν καθρεφτες, λασπωτηρα και πινακιδα...χωρις μηχανικους, laptops, αναρτησεις και αναρτησαδες, εξατμισεις κλπ παραφερναλια γραφει εναν πολυ καλο χρονο.... δειτε ολο το βιντεο και ειδικα αυτα που λεει στο τελος... enjoy...
  30. 7 likes
    Ειχα βγει μια βολτα να ανεβω Υμηττο λιγο πριν μας κλεισουν μεσα, με τη λογικη οτι θα ηταν ολα αδεια και θα μπορουσα να κανω λιγο hill-climb. Αμ δε Πεζοι, ποδηλατα, αυτοκινητα. Ολη η Αθηνα ειχε μαζευτει στο βουνο. Κατεληξα να στριβω ορθιος κοιτωντας πρωτα 3 φορες τι θα βρω μεσα/μετα/μετωπικα στη στροφη. Υποψιν η καμερα βλεπει περισσοτερα απο το ματι(πιο wide). Τεσπα ειχε ωραια χρωματα και θεα ομως. So here it is.
  31. 7 likes
    Ισχύει αν και για να είμαι ειλικρινής δεν με ενδιαφέρει το ποιος θα το πάρει. Το θεωρώ κατάντια σ ενα μοτο φόρουμ να σκάει είδηση για ένα τόσο ενδιαφέρον μοντέλο και το πρώτο πράγμα που ρωτάμε να είναι η τιμή, όχι για να δούμε αν θα το παρουμε αλλά για το ποιοι δεν θα το πάρουν. Δεν είναι θέμα budget αλλά σεβασμού στους δύο τροχούς. Για αμιγώς προσιτές λύσεις μετακίνησης καθώς και γι αυτούς που βλέπουν τη μηχανή σαν δυο ρόδες μ ένα τιμόνι και μια ηλεκτρική ζελατίνα υπάρχει και το θέμα με τα Ζόντες.
  32. 7 likes
    Το ξεβράκωμα του καπιταλισμού... Για κάθε "αναποδιά" που πιάνει απροετοίμαστο το σύστημα.....μιλάνε "τα αφεντικά" για ατομική ευθύνη. Πάλι... Κάτι σα το "μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Ατομική ευθύνη να κάτσουμε σπίτια μας να μη καταρρεύσουν τα νοσοκομεία. Καθόμαστε σπίτι...ατομική ευθυνη να μη καταρρεύσει η adsl και το 4g. Ορίστε και οι ανακοινώσεις: https://www.ethnos.gr/tehnologia/94393_atomiki-eythyni-kai-sto-internet-deka-metra-gia-na-min-katarreysei-diktyo Εν τέλει.... Τι σκατά πληρώνουμε τόσα χρόνια? Ποιες υποδομές? Κατά τ' άλλα ο καπιταλισμός μας προωθεί στην ηλεκτροκίνηση. Ηλεκτρικά οχήματα και φρου φρου κι αρώματα. Φανταστείτε κατάρρευση των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας. Πάλι ατομική ευθύνη!!!!
  33. 7 likes
    Με πρόλαβε ο Flying. Ως μηχανικός θα ξέρεις σίγουρα πως ένα usd δεν λέει τίποτα. Πχ το crossrunner έχει συμβατικό μπροστινό και το cb300r usd. Με πιάνεις, έτσι; Με συμβατικά μπροστινά έβγαιναν μηχανές με γυρολόγιο στο λεπτό στα Μέγαρα, με ατελείωτες τουριστικές δυνατότητες κτλπ. Ποιο usd τώρα σε μότα των 30 ίππων και γιατί; Ωραίο στο μάτι δεν λέω αλλά από ουσία μηδέν. Btw έχω σκούτερ με ηλεκτρική ζελατίνα και μοτοσυκλέτα με ηλεκτρικό κλείδωμα. Χωρίς να έχει χαλάσει τίποτα από τα δύο, είναι ό,τι πιο άχρηστο, ανούσιο ,πιθανώς κοστοβόρο ως και καταστροφικό (αν η στραβη κατσει σε ταξιδι ). Η μεν ζελατίνα είναι άκρως δεσμευτική ενώ ήδη τρίζει στο πάνω-κάτω ( honda, 8k km ) ενώ στη μηχανή, τη μια φορά που έμεινα απο μπαταρία, δεν γινόταν να ξεκλειδώσω το τιμόνι ώστε να την σπρώξω με αποτέλεσμα να μπω σε μια εντελώς χαζή και χρονοβόρα ταλαιπωρία. Εννοείται πως από τότε κουβαλάω μαζί μου σαν μαλάκας starter ( κι άλλο έξοδο από εκεί ). Φτάνεις δηλαδή να υπηρετείς τη μηχανή από το να σε υπηρετεί αυτή. Ε, όχι να υπηρετήσω και το Ζόντες ρε φίλε. ΥΓ: Έμεινα από μπαταρία επειδή την ξελίγωσε μια διαρροή της ηλεκτρικής τάπας βενζίνης. True story.
  34. 7 likes
    Πήγα τον πατερούλη (84) στο κατάστημα, για να καταλάβει επιτέλους οτι δεν μπορεί πια να οδηγήσει δίκυκλο., αν και αρχαίος μηχανόβιος.Να κάνετε τα χιλόμετρα τώρα που μπορείτε.
  35. 7 likes
    Φίλε μου τελείως φιλικά, άλλαξε τρόπο σκέψης για να οδηγάς για πολλά χρόνια ακόμα, ανώδυνα. Το ότι πέρασες το παπί και πήγαινε νορμάλ , δεν λέει τίποτα. Να έχεις στο μυαλό σου συνέχεια , πως τίποτα δεν είναι δεδομένο και πως όλοι είναι απρόβλεπτοι. Περαστικά σου και συγγνώμη για την παρέμβαση .
  36. 7 likes
  37. 7 likes
    Το R1 το εχω απο το 2010.Παλιοτερα ειχα Ζ1000 και Ζ750(τα πρωτα),με ολα αυτα τα υστερικα τετρακυλινδρα εχω γραψει αρκετα πανω απο 150.000km.Το NC αγοραστηκε για χρηση μεσα στην πολη(αντι ενος σκουτερ ή παπιου),για ήπια χρηση στο χωμα και για ταξιδια δικαβαλα αλλα και μονοκαβαλα αν δεν περιλαμβανουν διαδρομες που θελω να στριψω με το R1.Σιγουρα ανοιγονται πολλοι οριζοντες με αυτο το μηχανακι και αυτο το διαπιστωσα χθες στα 200km που εκανα.Θα μπορουσα να ξεκινησω απο Αθηνα και να φτασω Εβρο χωρις να σταματησω, ειναι πολυ ξεκουραστο και με τρομερη αισθηση.Το R1 παραμενει σαφως η ατελειωτη κ@υλ@ μου! Φωτο απο την Κυριακατικη εκδρομη
  38. 6 likes
    Καλά δεν είπε αυτό...παρόλο που την συγκεκριμένη δεν τη αντέχω με την καμία. Αυτό που λέει είναι ότι σε μεγάλο βαθμό είναι επικοινωνιακό κολπάκι για να βγουν οι βουλευτάδες "λάδι", κοινωνικά ευαίσθητοι και μπλα, μπλα. Το εξοργιστικό είναι ότι ακόμα και σε αυτή την φάση όλοι έχουν δική τους ατζέντα. Οι άλλοι κάνουν γκάλοπ για να μας πούνε πόσο "ικανή" κυβέρνηση έχουμε..., λες και όλους αυτούς δεν του ξέρουμε και από παλιά. Την πλάτη μέχρι στιγμής την βάζει η ίδια η κοινωνία και όχι οι μαϊντανοι της πολιτικής και της δημοσιογραφίας! Προσωπικά "βαράω προσοχές" σε όλους τους εργαζόμενους στα super market και τα αντίστοιχα καταστήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν τον κάθε Μ@ΛΑΚΑ και ούτε λόγος για αύξηση μισθού, υπερωρίες κλπ. Για αυτούς δεν είπε κανείς να βγούμε στα μπαλκόνια να φωνάζουμε και να χειροκροτούμε... Λοιπόν, εγώ προτείνω μόνιμη μείωση του μισθού των βουλευτών στο 50%, (για την μέτρια δουλεία που κάνουν και πολλά τους είναι) και συνταξιοδότηση σύμφωνα με τις εισφορές και το επάγγελμα που κάναν πριν γίνουν βουλευτές. Άντε να δω μετά κάτι "πατριώτες" που κόπτονται...
  39. 6 likes
    Διαιρούμενο κολάρο. Τα ξερει ο @klab Που συμμετέχει σε όργια BDSM
  40. 6 likes
    Πραγματικά, τα είπες όλα. Στέκομαι στην παράθεση ως τροφή για σκέψη και συζήτηση. Μήπως τα μέτρα που πήραμε και ο χαμηλός αριθμός νεκρών μέχρι και σήμερα οφείλονται ακριβώς σε αυτόν τον παράγοντα; Δεν έχουμε ίχνος βαριάς βιομηχανίας άρα το κράτος δεν δυσκολεύτηκε να θέσει μια χώρα σε καραντίνα. Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο, το τελευταίο που πρέπει να μας απασχολεί είναι ο covid 19. ΥΓ: Ένα ερώτημα με απασχολεί έντονα. Αν υποθέσουμε πως τελικά κοπεί χρήμα και πέσουν στην αγορά κάποια δις , τρις ή κι εγώ δεν ξέρω τι ώστε να ορθοποδήσουμε μετά την κρίση, ποια η θέση μας απέναντι στην ανθρωπότητα; Πως δηλαδή θα συνεχίσουμε να ζούμε γνωρίζοντας πως χιλιάδες παιδιά πεθαίνουν καθημερινά από πλήρως ιάσιμες ασθένειες επειδή απλά κάποιοι δεν κόβουν λίγο χρήμα παραπάνω και γι αυτούς; Μέχρι σήμερα υπάρχει η δικαιολογία πως "το σύστημα δεν λειτουργεί έτσι ". Τι θα γίνει όμως αν τελικά λειτουργήσει έτσι τώρα που εμείς χρειαζόμαστε να λειτουργήσει έτσι;
  41. 6 likes
    Ποστ, μια βδομάδα πίσω. Σημερα, αποβιβάζονται στα νησιά ενα κάρο μαλάκες/ζώα/παρτάκηδες ηλίθιοι, που θα κατακλύσουν απο αύριο τα ντόπια σουπερ μαρκετ για τροφοδοσία, θα αρχισουν να γκρινιάζουν με τα κλειστα μαγαζια (ενα καφε ρε αδερφέ?), θα μολάρουν τα παιδιά τους όξω στην κεντρικη πλατεια ή ακομη χειρότερα θα πα να ΒΡΕΘΟΥΝ/ΣΥΓΧΡΩΤΙΣΤΟΥΝ με τα ξαδερφια τους στα χωριά, θα αναζητήσουν φάρμακα, θα εμπλακουν σε εναν κοινωνικό ιστό που ισα που κρατιέται όρθιος (και με ευλάβεια ΜΕΣΑ στα σπίτια) και δεν εχει σκάσει ΑΚΟΜΗ κανενα κρουσμα. Ναι, οκ απο αυριο μονο οι μονιμοι θα μπαρκαρουν, αλλά η ζημια ΕΧΕΙ γινει ! Τα πληρωματα των πλοίων, τα λιμανια αποβιβασης, οι πρατηριουχοι, και γενικα με ΟΣΟΥΣ ηρθαν σε επαφή αυτα τα γίδια που ταξιδεψαν απο Αθηνα και αλλού, εχουν αυξησει τον κινδυνο διασποράς. Moto-Xristomou, ειναι το μόνο συνεργείο που δουλευει πλέον.
  42. 6 likes
    Οι υφιστάμενες προδιαγραφές ECE 22.05 ισχύουν από το 2000 και δεν έχουν αλλάξει από τότε.Αυτό όμως θα αλλάξει από φέτος, καθώς ο ECE ανακοίνωσε ανανεωμένους κανονισμούς και προδιαγραφές για την ασφάλεια των κρανών οι οποίες θα ονομάζονται ECE 22.06. Πολλοί θεωρούν, λανθασμένα, ότι ο ECE είναι ένα ευρωπαϊκός οργανισμός, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένας οργανισμός που υπάγεται στον O.H.E και δεν έχει καμία σχέση με την Ε.Ε. O πλήρης τίτλος του είναι “Οικονομική Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη”, ενώ στα μέλη του περιλαμβάνονται και χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως το Ισραήλ, το Καζακστάν, οι Η.Π.Α. και ο Καναδάς, και ο ρόλος του είναι να καταρτίζει κανονισμούς για το σύγχρονο τρόπο ζωής, συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορών, που αυτόματα βάζει τις προδιαγραφές των κρανών στις αρμοδιότητές του.Τι είναι όμως αυτό που αλλάζει με τις 22.06 προδιαγραφές; Δύο είναι οι κύριοι παράγοντες που αναβαθμίζονται σημαντικά από αυτές. Αρχικά, είναι οι δοκιμές κρούσης, που αποτελούν το θεμελιώδες στοιχείο στις προδιαγραφές των κρανών και οι οποίες αυξάνουν δραματικά τα στάνταρ. Αυτές οι δοκιμές γίνονται τοποθετώντας το κράνος στο κεφάλι ενός “dummy” (σ.σ. οι δοκιμαστικές κούκλες που προσομοιώνουν το ανθρώπινο σώμα), το οποίο διαθέτει αισθητήρες εσωτερικά που μετρούν την δύναμη που μεταφέρεται από το κράνος κατά την διάρκεια μιας κρούσης. Στη συνέχεια, το κράνος με το κεφάλι-dummy τα ρίχνουν από ένα συγκεκριμένο ύψος πάνω σε μια σκληρή επιφάνεια και μετρούν τα δεδομένα. Με τις νέες 22.06 προδιαγραφές αυτές οι δοκιμές θα εκτελούνται σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων (υψηλότερες και χαμηλότερες) και θα εξετάζονται περισσότερα σημεία πάνω στην επιφάνεια του κράνους.Μπορεί σε μερικούς να φανούν παράξενες οι δοκιμές με χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά αυτό υιοθετείται πλέον γιατί υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι ορισμένα κράνη που συμπεριφέρονται καλά σε κρούσεις με υψηλή ταχύτητα, δεν κάνουν το ίδιο σε αργές ταχύτητες, διότι η κατασκευή στο σύνολο είναι πολύ άκαμπτη και συμπαγής ώστε να παραμορφωθεί και να απορροφήσει μέρος της ενέργειας όπως πρέπει.Σε μια πτώση, συχνά τα κράνη δέχονται αυτό που ονομάζεται “δευτερεύοντα χτυπήματα”, όταν ο αναβάτης φέρνει τούμπες πάνω στην άσφαλτο χτυπώντας το κεφάλι του κάτω, με τα χτυπήματα να γίνονται πιο λίγα όσο επιβραδύνεται το σώμα του. Αυτές λοιπόν οι δοκιμές, θα διασφαλίσουν ότι ένα κράνος, ακόμη και σε τέτοιες περιπτώσεις, θα κρατάει ασφαλές το κεφάλι του αναβάτη.Στις νέες προδιαγραφές περιλαμβάνεται και μια νέα δοκιμή κρούσης, η οποία εξετάζει τις περιστροφικές δυνάμεις που μεταφέρονται από το κράνος σε περίπτωση πτώσης. Η απότομη περιστροφική κίνηση που βιώνει το κεφάλι του αναβάτη όταν χτυπάει απότομα πάνω σε μια σκληρή επιφάνεια, μπορεί να προκαλέσει χειρότερη ζημιά απ’ ό,τι θεωρούνταν παλιότερα, και οι νέες δοκιμές διαπιστώνουν το πόσο αποτελεσματικά μπορούν να μειώσουν τα κράνη την ζημιά που προκύπτει σε τέτοιες περιπτώσεις. Το κράνος με το dummy-κεφάλι, ρίχνονται πάνω σε μια αιχμηρή επιφάνεια υπό γωνία, και οι νέοι σένσορες μετρούν την περιστροφική επιτάχυνση μέσα στο κεφάλι. Τα κράνη που είναι πιο λεία και πιο στρογγυλά εξωτερικά λογικά θα συμπεριφέρονται καλύτερα, καθώς δεν θα έχουν επιφάνειες που μπορεί να “μαγκώσουν” κάπου, ενώ η έξυπνη σχεδίαση στις επιστρώσεις μπορούν να μειώσουν την κίνηση που μεταδίδεται από το εξωτερικό κέλυφος στο κεφάλι του αναβάτη.Ο άλλος κύριος παράγοντας στις αναβαθμισμένες δοκιμές, αφορά αλλαγές στην τεχνολογία των κρανών που έχει εξελιχθεί από το 2000. Σε όλο αυτό το διάστημα, χαρακτηριστικά όπως το ανοιγόμενο μπροστινό τμήμα (flip-up κράνη), εσωτερικά ζελατινάκια για τον ήλιο, Bluetooth συσκευές, action κάμερες και άλλα επιπρόσθετα αξεσουάρ, έγιναν πλέον πολύ συνηθισμένα αλλά το πώς επιδρούν στην συμπεριφορά ενός κράνους δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο.Με τις 22.06 προδιαγραφές, οι δοκιμές θα γίνονται με το ανοιγόμενο τμήμα σε διάφορες θέσεις, ενώ θα τεστάρεται το κάθε κράνος με όλα τα εργοστασιακά αξεσουάρ τοποθετημένα. Αν μια εταιρεία προσφέρει δικό της σύστημα ενδοεπικοινωνίας, ή εσωτερικά ακουστικά για κάποιο κράνος της γκάμας της, οι δοκιμές θα καταγράφουν τυχόν διαφορές στην συμπεριφορά του κράνους. Προφανώς, είναι αδύνατον να δοκιμαστούν όλα τα after market αξεσουάρ για όλα τα κράνη, οπότε οι δοκιμές θα περιοριστούν στα εργοστασιακά αξεσουάρ της εκάστοτε εταιρείας.Τέλος, υπάρχουν ορισμένες μικρές αλλαγές σχετικά με τις προδιαγραφές για τις ζελατίνες των κρανών. Τα τεστ κρούσεις γι’ αυτές, που ουσιαστικά προσομοιώνουν χτύπημα με μεγάλη ταχύτητα από κάποια πέτρα ή κάτι αντίστοιχο, γίνονται επίσης πιο αυστηρά, με αύξηση της ταχύτητας στις προσομοιώσεις. Οι ομολογκαρισμένες για το δρόμο φιμέ ζελατίνες, με την ένδειξη “Χρήση μόνο την ημέρα”, θα μπορούν πλέον να είναι λίγο πιο σκούρες, με το ποσοστό του φωτός που θα επιτρέπουν να περάσει να πέφτει από το 50 στο 35%. Οι εσωτερικές ζελατίνες για τον ήλιο θα μπορούν να είναι κι αυτές πιο σκούρες, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται πάντα με την κανονική ζελατίνα στην θέση της.Το εύλογο ερώτημα που τίθεται, είναι το πότε θα δούμε αυτές τις νέες προδιαγραφές ECE 22.06 στα κράνη που αγοράζουμε και αν, φυσικά, θα εξακολουθούν να πωλούνται κράνη με τις προηγούμενες, ECE 22.05 προδιαγραφές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα νέα δεδομένα θα αρχίσουν να ισχύουν από φέτος το καλοκαίρι και από εκείνο το σημείο κι έπειτα οι έμποροι θα έχουν ένα περιθώριο τριών ετών να πουλήσουν κράνη με τις ECE 22.05 προδιαγραφές, ενώ παράλληλα θα πουλούν και κράνη με τις νέες προδιαγραφές. Τα κράνη με την ένδειξη ECE 22.05 θα παραμείνουν νόμιμα για χρήση, οπότε δεν θα συντρέχει λόγος για άμεση αντικατάσταση του κράνους. Θα πρέπει βεβαίως να αναφέρουμε, ότι πολλά από τα κράνη προδιαγραφών ECE 22.05 θα περάσουν με επιτυχία και τις δοκιμές των ECE 22.06 χωρίς αλλαγές, ειδικά αυτά που ανήκουν σε κορυφαίες κατηγορίες γνωστών εταιρειών. Πηγή
  43. 6 likes
    Μιας που ο ιός αυτός μας έκλεισε σπίτι και μιας που όλες οι δουλειές υπολειτουργούν, είπα να κάτσω να ασχοληθώ λίγο. Αλλαγή μπαταρίας Αγορά φορτιστή-συντηρητή (CTEK XS 08) Πέρασμα αναμονής στην μπαταρία για φόρτιση-συντήρηση με τον CTEK Πέρασμα παροχής στην μπαταρία ενός usb για φόρτιση κινητών και cigarette outlet για σύνδεση με Air Compressor (ή ο,τιδήποτε άλλο). Αγορά Inverter 500Watt 12V to 220V (αυτόν τον πήρα γενικά και για το αυτοκίνητο) EDIT:­­­ Α, και έβαλα βενζίνη με 1.335€/lt . Αυτό ήταν το πιο συγκλονιστικό απ'όλα...
  44. 6 likes
    Σήμερα είχα την ''πρώτη νίκη''. Εδώ και λίγες μέρες, παρέλαβα για να αναστήσω ένα Χόντα ΑΧ1. Το αποκαλώ Αχ-Βαχ-ένα. H προσπάθεια να πάρεις ένα μοτό τόσο ρημάδι σε κάθε τι όπως αυτό, παρατημένο χαλασμένο για 2 χρόνια στα στοιχεία της φύσης σε μια αυλή χωρίς κανένα έλεος, και να το αναστήσεις, μπορείς να το παρομοιάζεις με ένα πόλεμο, στον οποίο μάχεσαι τις δυνάμεις που το έχουν.... καταστρέψει. Σε κάθε τέτοια προσπάθεια, αρχικά, χάνεις. Δεν ξέρεις από που να αρχίσεις, πας να πιάσεις ένα πράγμα να το ισιώσεις, και ανακαλύπτεις άλλα 2-3 χαλασμένα που δεν υπολόγιζες. Τρως την μια ήττα, μετά την άλλη. Λες σήμερα θα βγει καλύτερο στο τέλος της μέρας, και στο τέλος της ημέρας έχει χειροτερέψει. Κι έρχεται η μέρα όπως η σημερινή, που κάνεις την πρώτη νίκη, που καταφέρνεις να πεις, αυτό, το έφτιαξα, πάει αυτό. Στο μπροστινό φρένο του ΑΧ1 ήταν τελείως κολλημένη η δαγκάνα. Δεν γύρναγε καν ο τροχός, είχαν κολλήσει τα τακάκια στο μέταλο του δίσκου. Στο λύσιμο, αποδείχθηκαν κολλημένες οι βίδες, ο πίρος που κρατάει τα τακάκια, η τάπα του πίρου, τα έμβολα και οι γλύστρες. Όλα δλδ. Σε πολλές φάσεις, σκέφτηκα να τα παρατήσω, και να πω, όταν ξανανοίξει η αγορά, θα πάω να πάρω μια άλλη δαγκάνα. Δεν ήθελα να φύγω όμως από το συνεργείο με μια ακόμα ''ηττα'' σημερα. Και επέμεινα. Το φρένο του ΑΧ1 τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές δουλεύει κανονικά. Θα μπουν καινούρια τακάκια, και ένας καινουριος πίρος κάποια στιγμή (τώρα μπήκε μια μακριά βίδα σε ρόλο πίρου), αλλά η δουλειά, έγινε, το φρένο δουλεύει. Και αυτή ήταν η πρώτη νίκη, στο πόλεμο της ανάστασής του. Στο τέλος της ημέρας, το ΑΧ1 σε κάτι βελτιώθηκε.
  45. 6 likes
    Σήμερα έκανα κοντινή βόλτα σε ερημική παραλία. Είχε 17+17 χιλιόμετρα χωματόδρομο περίπου καλό. Απέναντι Λευκά Όρη
  46. 6 likes
    Η ασφαλιστική σου αποζημειώνει τις ζημειές του ατυχήματος. Τα πλαστικά που χάλασαν στο ατύχημα. Και ότι άλλη βλάβη από το ατύχημα τέλος πάντων. Τα πλαστικά που έχουν ξεβάψει, δεν έγιναν από το ατύχημα, έγιναν από την διάρκεια ζωής του οχήματος. Ο μάστορας, ναι, θα μπορούσε λόγω εμπειρίας να σου πει ότι ενδέχεται να διαφέρει το χρώμα από τα καινούρια κομμάτια στα παλιά, αλλά δεν φέρει τυπικά ευθύνη για αυτό. Μόνο εμπορική ευθύνη φέρει, δλδ δεν σε εξυπηρέτησε απόλυτα σωστά, δεν τον ξαναπροτιμάς στο μέλλον. Εκτίμησή μου, έπεσες σε άπειρους ή αδιάφορους. Στο μαγαζί που συνεργάζομαι, είχαμε τέτοιες περιπτώσεις στο παρελθόν, και έκτοτε προειδοποιούμε ξεκάθαρα, να μην έχουμε φασαρίες. Γενικά, έμπλεξες χωρίς να φταις, αλλά ούτε κι οι άλλοι έχουν άδικο. Δύσκολα θα δεχτεί ο προμηθευτής επιστροφή των πραγμάτων, γιατί αφενός τα έχεις ανοίξει από τις συσκευασίες του (αρα θα του μένουν άχρηστο εμπόρευμα αν τα πάρει πίσω), αφετέρου ούτε κι αυτός μπορεί να τα γυρίσει στο εργοστάσιο κατασκευής. Αν τόσο πολύ σε ενοχλεί η διαφορά, θα πρέπει όντως να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να βάψεις τα ξεθωριασμένα πράγματα.
  47. 6 likes
    Κερνάω μπυρίτσες με επίκαιρο όνομα
  48. 6 likes
    Εγω ρε μαν με παπί έχω πάει μια φορά Πρέβεζα από Γιάννενα και ότι μότο συνάντησα με χαιρεταγε και τους χαιρεταγα ΑΛΛΆ ήμουν και εγώ με πλήρη εξοπλισμό... Το κάθε τσουτσεκακι που οδηγάει ένα παπί με μοναδικό προστατευτικο εξοπλισμό το ζελέ στο μαλι του το πολύ πολύ να του κάνω νεύμα για το κράνος όχι να τον χαιρετήσω γιατί απλά δεν νιώθει την έννοια του μοτοσυκλετισμου. Δεν είναι όλοι οι οδηγοί μοτοσυκλέτας μοτοσυκλετηστες και δεν έχουν ολοι αγάπη για τη μοτοσυκλέτα τους μην το ξεχνάμε αυτο
  49. 6 likes
    σκληρος καριολης ο οδηγος του φιεστα μπραβο του!
  50. 5 likes