Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09/23/19 in Μηνύματα

  1. 13 likes
  2. 12 likes
    Το klr εδώ και λίγο καιρό ανεβαζει θερμοκρασία ανεξηγητα,προχθές βγήκα μια διαδρομή και στα 10 χλμ η βελονα βάρεσε κόκκινο χωρις να πέφτει ρουπι! Γυρνάω πίσω άρον άρον για έλεγχο,αντλία νερού λέω μέσα μου γιατί το είχε ξανακάνει παλιά.Αδειάζω τα νερά που ζεματάγανε,λυνω το καπακι της τρομπας όμως η φτερωτή ήταν ακίνητη στη θέση της στερεωμένη γερά στον άξονα.Όμως τα νερά που άδειασα νωριτερα ήταν ανακατωμένα με λάδι γιατί έχει διαρροή η φλάτζα και περνάνε λάδια στι ψυγειο και τούμπαλιν νερα στο κάρτερ Μπήκε τοτε η παράξενη ιδεα μηπως οι κυψελες του ψυγειου ηταν 'μπουκωμενες' με λάδι και δεν απεδιδαν οπως θα πρεπε..Βούλωσα λοιπον τις τρυπες του με φελό και το γεμισα πετρελαιο! Περιμενα κανά μισάωρο,το αδειασα και το γεμισα.παλι με βενζίνη.Στα 5 λεπτα την εχυσα κι αυτη και ακολουθως στην επανω τρυπα του ψυγειου αδειασα μισο μπουκαλι ava και κατοπιν νερο!Περιτό να σας πω ότι πηξαμε στη σαπουνάδα!Κατοπιν εχωσα το λαστιχο της βρυσης στη μια τρυπα και αμολησα τη βρυση,στα δυο λεπτα ειχε γινει λαμπικο!Εν συνεχεια τα μονταρισα παλι ολα και βγηκα μια βολτα με αρκετη εθνικη αλλα και πολλα φαναρια.Το αποτελεσμα ηταν ο δεικτης να ειναι κολημενος στη δεύτερη γραμμη λιγο πιο πάνω απο το κρυο δηλ και καμμια σχεση με τις τρελες θερμοκρασίες!
  3. 9 likes
    Tην ανέβασα σ ένα καφάσι FIX, την κρέμασα από την οροφή Έβγαλα τα καλάμια , έβγαλα τις κάλτσες της Acerbis, άδειασα τα παλιά λάδια (ΓΙΑΤΙ ΒΡΩΜΑΝΕ ΤΟΣΟΟΟΟΟΟ???) κι έβαλα καινούργια λάδια 12W ορυκτέλαιο και καινούργιες φυσούνες. Και αυτό ήταν το Κυριακάτικο πρωινό μου.
  4. 5 likes
    Μια μικρή διόρθωση γιατί αναστρέφει τη σκέψη σου. Ο Προστ ήταν αυτός που έπεσε πανω στον Σένα. Ο Σένα κατάφερε να ξεκινήσει (ο Γαλλος εγκατέλειψε) και τερμάτισε και θα έπαιρνε κ το πρωτάθλημα. Αλλά έπεσε χοντρό παρασκήνιο, με τον Αλέν να κλαίγεται στην αγκαλιά του (γάλλου) προέδρου της fia τότε, Μπαλέστρ, ο οποίος παρά τη μη ύπαρξη κανονισμού, ακύρωσε τον Σένα και έδωσε το πρωτάθλημα στον Προστ. Όλα αυτά στη Σουζούκα. Την επόμενη χρονιά, πάλι το πρωτάθλημα κρινόταν στη Σουζούκα και η εκκίνηση είχε Σενα κ Προστ στο 1-2. Στο τελος της ευθείας ο Σένα ξεκάθαρα εσκεμμένα παίρνει μαζί του τον Προστ και βεβαίως κ το πρωτάθλημα. Ξεκάθαρα δικαίως για τον Σένα. Αυτό δεν είναι κωλοπαιδισμός. Είναι αντρίκια απάντηση στις πουστιές των γάλλων. Τελεία. Και να πως κολλούν όλα. Με το σχεδόν χθες του motogp. Η Ισπανική αρχή (της fim) επέτρεψε στον Μαρκέθ να κανει τα καραγκιοζιλικια στον Ροσσι, τότε στη Μαλαισία. Και μάλιστα εδώ σε πολύ χειρότερο βαθμό. Γιατί τουλάχιστον στην f1 Άυρτον και Αλέν κυνηγούσαν πρωτάθλημα. Ενώ ο Μαρκέθ μπήκε ανήθικα σφήνα αναμεσα στους διεκδικητές επιλέγοντας να υπερασπιστεί τον Ισπανό έναντι του Ρόσσι (που ακόμα δε τον έχει ξεπεράσει, απολυτως ηλιθιο εκ μέρους του...). Ίσπανός δηλαδή γαμούσε τον Ρόσσι για να βοηθήσει τον έτερο Ισπανό, με τα στραβά μάτια της Ισπανικής αρχής. Τα δε δανεικά φαίνονται και μεχρι τώρα. Οπως πχ τα στραβά μάτια στον Μαρκέθ πέρυσι στην Αργεντινή που έπρεπε ξεκάθαρα να πέσει μαύρη σημαία στον Μαρκέθ (που το τελευταίο αμπαλο ταγάρι που πρωτομπαίνει σε πίστα για ένα track day του κώλου έχει ακούσει και αποδεχθεί δεκάδες φορές πως ΔΕ ΠΑΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ στη φορά της πίστας). Ενώ ο Μαρκέθ....δε το ήξερε. Οι κριτές/αγωνοδίκες/αλυτάρχης δε τα ήξεραν? Μαρκέθ. Οδηγάρα. Τελεία. Ίσως ο καλύτερος όλων αν με μαγικό τρόπο τους βάζαμε στην ιδια πίστα με τα ίδια μηχανάκια όλους. Στις μέρες μας, ξεκάθαρα ο πρωταθλητής. Δε το συζητώ. Αλλά ρε παλικάρι.....Στρώσε τη συμπεριφορά σου, ιδιαίτερα μετά τα αίσχη που έχεις κάνει. Γιατί αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις στο μυαλό κ την καρδιά των θεατών ως ο πιο μαλάκας πολυπρωταθλητής.
  5. 4 likes
  6. 3 likes
    https://youtu.be/6TSLOkrzg0U Το όνειρο Εγινε πραγματικότητα μετα απο πολλα χρόνια!
  7. 3 likes
    Μάλιστα. Δηλαδή το δευτεροτρίτοι και το κουλοί είναι διαφορετικό; Υπερβάλλω τα λεγόμενα σου ή απλά παίζεις με τις λέξεις; Ο Stoner ήταν δευτεροτρίτος; Ξέρω δεν είχε καλό μηχανάκι (που πράγματι δεν είχε).Ο Gibernau και αυτός; Δευτεροτρίτοι είναι και οι άλλοι επειδή δεν κέρδισαν το Rossi ή έχεις κάποιο αντικειμενικό κριτήριο; Αυτοί που κερδίζει ο Marquez τελικά ποιοι είναι; Την πρώτη χρονιά που κέρδισε τον Lorenzo; Μετά ποιοι; Ο Dovi, ο Vinales και ο γεροRossi; Το θέμα μου δεν είναι να μειώσω το Marquez, είναι ήδη στην αφρόκρεμα όλων των εποχών με πρωτόγνωρη κυριαρχία. Προσπαθώ και εγώ να είμαι όσο αντικειμενικός μπορώ και τα έχω χώσει σε φανατικούς του γιατρού όταν το κάνουν ποδοσφαιρικό γήπεδο και ό,τι κάνει ο Rossi είναι σωστό και οι άλλοι μόνο τον επιβουλεύονται. ΥΓ. Παραίνεση να βγάλεις κι εσύ τα κόκκινα γυαλιά αφού ξεκινήσαμε τις συμβουλές.
  8. 3 likes
  9. 2 likes
    Ειμαστε σχεδον ιδιες διαστασεις, ειμαι 1.92 και καπου στα 90 κιλα. Ειχα το στρωμα πανω απο 2 χρονια στην κατοχη μου, ταξιδια βολτες και εδω με τα παιδια αλλα και μονος ειτε μονος ειτε διπλος ανα την ελλαδα απειρα, αστικη χρηση παλι αρκετη να φανταστεις σε καποια φαση τοτε ειχα μεινει και απο μικρο μηχανακι και ειχα μονο το στρωμα για τα παντα. Τι να πω, το στρωμα σχεδον το αγαπησα, σαφως εχει και πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα ομως κατα την αποψη μου ειναι ενα μηχανακι που δεν θα σε προδωσει ποτε και ξερεις τι να περιμενεις. Στο κομματι της καταναλωσης ειναι ο βασιλιας, ειδικα τα μετα του '07 μοντελα (εγω ειχα το πενταρι χωρις abs) με τα 2 μπουζι ανα κυλινδρο ειναι ασυναγωνιστα σ`αυτον τον τομεα. Και αρκετα ευκολοδηγητο παρ`ολο τον ογκο του, ειναι σωστα κατανεμημενο το βαρος και του οτι εχει μεγαλο τιμονι, βοηθαει αρκετα στους ελιγμους και στα επιτοπια. Την θεση οδηγησης δεν την χαρακτηριζω ''κακη'' αλλα ουτε και πολυ καλη, ειναι χαμηλα η σελα και αρκετα φαρδια, με αποτελεσμα εμας του πολυ ψηλους να μας φερνει τα γονατα σε μια περιεργη γωνια που ενοχλει λιγακι, συν οτι καθεσαι και πολυ κοτσωνατος επανω. Γκαζι ok καποιες φορες θες το παραπανω (παντα θες αυτο το παραπανω), μετα θυμασαι τι μηχανακι οδηγας και λες μια χαρα ειμαι και μ`αυτο. Φρενα αστο μεγαλη και πικραμενη ιστορια που αν ψαξεις υπαρχουν παρα πολλες αναφορες στο ιντερνετ, αλλα ειναι και μια σχετικα φθηνη βελτιωση. Πλαισιο λενε καλο, φοραει το ιδιο με του 1000, αποψη δεν εχω. Αναρτησεις, βαρκα γυαλο, κλασσικο γιαπωνεζικο, αλλα πληρης ρυθμιζομενη η πισω και μπροστα σωζεται με αλλαγη λαδια-ελατηρια. Ταξιδιωτικες δυνατοτητες απεριοριστες. Αξεσουαρ-βελτιωσεις ατελειωτες και με πολυ καλες τιμες καποια. Συνεργεια με τεχνογνωσια και khow-how για το συγκεκριμενο παλι αρκετα, μην ξεχναμε οτι το μηχανακι πουλιεται σχεδον εναν αιωνα στην ελλαδα και το εχει παρει μεχρι και η κουτση μαρια. Προβληματα, ενα πολυ γνωστο που μαλλον το συναντησες και εσυ στο xt σου ή τουλαχιστον το εχεις ακουσει-διαβασει καπου, ειναι με το tps της mikuni που φοραγε το ιδιο και το xt αλλα και το tdm, μικρη η ζημια και κατα πασα πιθανοτητα λυμενη μιας και μιλαμε για μεταχειρισμενα, την ζημια αυτη την εβγαζε καπου στις 25,000 χλμ. Αυτα, αν θυμηθω και τιποτε αλλο θα το συμπληρωσω. Οσο αναφορα το varadero, δεν εχω αποψη γιατι δεν το εχω οδηγησει αυτο το μηχανακι, μονο στατικα θυμαμαι που ανεβηκα μια φορα επανω και μου φανηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ. Νικολα (karellen) δεν ξερω γιατι λες οτι εχουν μικρη διαφορα στο βαρος τα 2 μεταξυ τους και οτι δεν θα καταλαβει διαφορες, το stroma ειναι στα 220 κιλα και το varkadero αν δεν κανω λαθος φτανει καπου στα 270. Κατι τελευταιο επειδη αναφερθηκε, αν μιλαμε για το παλιο το v-strom 1000, θα σου ελεγα να το αποφυγεις γιατι αυτο το μηχανακι εχει βγαλει παρα πολλα προβληματα.
  10. 2 likes
    Είμαι ο άνθρωπός σου, Είχα δύο φορές bt016 και τώρα έχω rosso3. Το πόσο ειχα ευχαριστηθεί το bt απλά δεν περιγράφεται. Το Rosso3 ειναι καλύτερο από το Bt αλλά το Bt είναι πάρα πολύ τίμιο. Με το Rosso νιώθεις πως είναι ένα πιο hypersport λάστιχο. Έχουν διαφορετικό θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίας. Τα bt δουλεύουν στο χαμηλότερο εύρος. Δεν διαχειρίζονται εύκολα πολύ ζορικες καταστάσεις.. Παράλληλα τα bt, βγάζουν κατά 1/3 περισσότερα χιλιόμετρα από τα rosso. Τσεκαρισμενο twice. H κορώνα των Pirelli είναι εντελώς Neutral. Καμία σχέση με την επιθετική του Bt. Γενικά το Ροσσο δεν με ενθουσίασε πουθενά. Άχρωμο λάστιχο. Θα ήθελα να δω διάφορες με τα S series της Bridgestone ώστε να δω αν αξίζουν τα +60€ που κοστίζουν. Ξαναλέω, δεν είναι κακό αλλά δεν είναι, σε καμία περίπτωση, κατά 150€ καλύτερο από το BT. Εν κατακλείδι, αν δεν θες ξυσιματα και θες ενα λάστιχο - παλικάρι, βάλε bt. Αν θες ένα όσο το δυνατόν καλύτερο λάστιχο για πολιτική, σβέλτη χρηση, ψάξε reviews για s21-22 vs Rosso 3. Μάλλον είναι πολύ καλά τελικά αυτα τα σκασμενα τα Bridge. Α, F@ck Japan ε
  11. 1 like
    Με βεβαιότητα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο μοτέρ της Aprilia, είναι από τα πλέον αλεξίσφαιρα. Όπως είπα, ότι πρόβλημα υπήρχε ήταν της πρώτης χρονιάς και από τότε δεν υπάρχει το παραμικρό. Το να μην αρέσουν σε κάποιον τα δυο αυτά μοντέλα είναι απολύτως κατανοητό αλλά αντικειμενικά δεν υπάρχει μεγαλύτερο vfm στα χρήματα αυτά...ουτε το sv, ούτε κανένα άλλο.
  12. 1 like
    δεν γνωρίζω τι μηχανάκι έχεις αλλά υπάρχει κ η quantum που βγαζει τρομπες σχεδον για ολα τα μηχανάκια (κ αρκετά αυτοκίνητα) με 80-100 ευρω με εφόρου ζωής εγγύηση (αντικατάστασης) ακομα κ αν το καύσιμο ειναι μεθανολη ,την εχω στο 1290 που έχουν θεμα οι μαμά τρομπες κ είναι αρκετά ανώτερη..
  13. 1 like
    Γιατί χρήματα μιλάμε; Ντρέπομαι που θα το πω , αλλά δες τα cb500x & nc750 Οι υπόλοιποι βαρατε ελεύθερα
  14. 1 like
    Κάτι έχεις πάθει εσύ...
  15. 1 like
    Ειναι οντως το ιδιο μηχανακι. Αν δεν κανω λαθος στις ΗΠΑ ειναι με καρμπ επειδη δεν υπαρχει αυστηρη νομοθεσια ρυπων, ενω το δικο μας ειναι injection.
  16. 1 like
  17. 1 like
    καλημερα σε ολους!ενα συντομο βιντεακι απο τις ιαματικες πηγες Θερμων Ξανθης..Να πατε , απλα προσοχη στο γυρησμο γιατι θα μαλακωσεται πολυ!https://www.youtube.com/watch?v=KzkTIRSERlI
  18. 1 like
    Σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα καινούριο hobby 125. Κατά τ'άλλα το μηχανάκι καλό είναι, είχα μιλήσει και με έναν ιδιοκτήτη σχολής που το είχε και ήταν ευχαριστημένος.
  19. 1 like
    Είναι ακριβώς αυτό, για την πλάκα , σαν παιχνίδι Δεν νομίζω να έχει προβλήματα και πιστεύω οτι θα το διασκεδάσει , αρκεί να ξέρει τι παίρνει και που κινείται Η αγγελία δεν νομίζω οτι αξίζει αφού με 300Ε παίρνεις ολοκαίνουργιο και full εγγύηση Κ μερικα video για να δείξουν τη "φιλοσοφία" , που είναι σαν να βγήκε απο τις σελίδες ενός Joe Bar Team
  20. 1 like
    Μαικ αμα χρεειάζεσαι μεκανάκι έλα να πάρει το δικό μου μέχρι να το φτιάξεις ρε συ. Αρκεί να μην κουβαλάς θερμοσίφονες..
  21. 1 like
    Είπε κανεις οτι η ζελατίνα του δετ τον βολευει τελείως η οτι θα ηθελε λίγα άλογα παραπάνω για τα ταξιδια; Ο τυπος παει με αρχαίο μοτοποδήλατο πενηντάρι απο την μογγολία στην αυστριά!
  22. 1 like
    μη βιαζεσαι να ανοιξεις dispute. περιμενε μεχρι να παραλαβεις (λογικα θα κανει 30-40μερες μεχρι να ερθει το αντικειμενο).