Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 06/24/19 in Μηνύματα

  1. 12 likes
    Τι έχει η κεντρική; Α) Πάγο κι άλλες μπύρες Β) Λάδι κι εργαλεία
  2. 12 likes
    Σε μια μηχανή που είναι γνωστό οτι πάσχει σε αναρτήσεις είναι απολύτως φυσιολογικό να θέλει κάποιος να κάνει αλλαγές κατευθείαν, οπότε όποιος έχει τα λεφτά, το κάνει... Εγώ το mt09 το πήρα κούτα, επίσης με την προοπτική να το κρατήσω. Τελικά το έδωσα με 2.5k χλμ, γιατί τελικά δεν μου έκατσε καλά. "Χέρι απο μαστόρια" που μπήκε?? Στην αλλαγή αναρτήσεων? Και τι έγινε δηλαδή που βγήκε το αμορτισέρ κ μπήκε άλλο? μαγαριστηκε η μηχανή και κάμφθηκε η αξιοπιστία της? Η στο οτι βγήκε η εξάτμιση και μπήκε άλλη? Υπερβολικό το βρίσκω. Μακάρι να είχαμε όλοι τα λεφτά να κάναμε με το καλημερα τέτοιες βελτιώσεις στις μηχανες που αγοράζουμε.
  3. 7 likes
    Γιάννο μου, τρώγονται τα λάστιχα άμα κυνηγάς τα cb.
  4. 6 likes
    Χθες είχε εξόρμηση στα Ζαγοροχώρια και συγκεκριμένα στο Μονοδένδρι για πρωινό καφέ με επίσκεψη σε ένα ελληνικό σημείο που κατέχει ρεκόρ γκινες και άλλες ομορφιές. Μόλις φτάσαμε στο χωριό ήταν ένα group με μερικά Gs 850-1260 και ο ένας από αυτούς με ένα 1260 με κοίταγε και γούρλωσε τα μάτια του !! Το χοντρό μου inazuma πάντως μια χαρά ανέβηκε καλύτερα από ότι περίμενα !!!
  5. 3 likes
    Costikos ναι μεν εχεις δικιο, αλλα εδω που τα λεμε ποσα ss έχουν δουλέψει στα ορια τους απο ερασιτεχνες οπως εμεις? Και εγω ειχα r1 καποια στιγμη. Και το βολταρα και εστριψα και το γκαζωσα. Πιστεψε με με βαση αυτο που ειναι φτιαγμενο, δεν του ρκανα απολυτως τιποτα. Και πίστα να μπεις, 5-10 φορες δεν νομιζω οτι υα το καταπονησεις τοσο πολυ που να ειναι για πέταμα. Εγω πιστευω πως υπαρχουν καλα 600αρια εξω 10-15 ετων. Εγω δεν θα τα αγοραζα για προσωπικους λογους, αλλα σιγουρα οχι γιατι θα πρεπει να ανοιχτει το μοτερ. Δεν ξερω αν με καταλαβαινεις
  6. 3 likes
    Έχω αρκετό καιρό που δεν απαντάω σε τέτοια θέματα γιατί το 90% όσων ρωτάνε είτε δεν αγοράζουν ποτέ κάτι, είτε αγοράζουν και μετά θυμουνται το φόρουμ όταν το χρέπι που πήραν βγάλει καμία χαζοζημιά και θέλουν να τη βγάλουν τζάμπα χωρίς να πάνε σε μάστορα. Παρόλα αυτά, απαντάω γιατί το κείμενό σου έχει ειρμό και λογική. Ένα 600 είναι αρκετά ασφαλές για κάποιον που οδηγάει καιρό γενικά. Δεν είναι ασφαλές για κάποιον που θα το πάρει και θα μάθει με αυτό να συνυπάρχει σε δρόμο με άλλους. Δηλαδή πρέπει να μάθεις να κρατάς σωστές αποστάσεις από τα άλλα οχήματα, να μπορείς όσο το δυνατόν καλύτερα να μαντέψεις την παπαριά που πρόκειται να κάνει ο κάθε αυστραλοπιθηκος που οδηγάει αμάξι κλπ. Στον δρόμο δεν θα μάθεις να οδηγάς- στρίβεις πότε. Πρώτον γιατί η άσφαλτος του δρόμου έχει πολύ κακή πρόσφυση και δεύτερον γιατί στον δρόμο δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς λόγω κίνησης όλο το πλάτος του. Όπως είπε και ο @devil's animal, ένα σχολείο σε πίστα θα σου μάθει πολλά πράγματα. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έγινα πιο γρήγορος αλλά σίγουρα έγινα πιο ασφαλής και άνετος επάνω στην μηχανή μου. Σε μια μέρα έμαθα πράγματα που δεν θα μάθαινα ούτε σε 10 χρόνια στον δρόμο και κυρίως χωρίς κάποιον να επισημάνει τα λάθη μου ώστε να τα διορθώσω. Τώρα με 3.000€ το πιο πιθανό είναι να πάρεις έναν λύκο που να σου φει όλα τα λεφτά και στο τέλος να μείνεις και χωρίς μηχανή. Ο @costikos το έθεσε σωστά. Μπορεί να πέσεις ΣΤΗΝ περίπτωση, αλλά όπως καταλαβαίνεις οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου. Επίσης έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι τα SS είναι φτιαγμένα για πίστα, συνεπώς οποιαδήποτε άλλη χρήση τους γίνετε με πολλούς συμβιβασμούς. Αυτά τα λίγα από εμένα. Καλές αγορές να έχεις!
  7. 2 likes
    Περιοριστή μπορείς να φτιάξεις μόνος σου. Ανοίγεις την γκαζιέρα, μετράς, τρυπάς σε κατάλληλο σημείο το καπάκι της και φτιάχνεις σπείρωμα να μπει εκεί βίδα. Συναρμολογείς και βιδώνεις την βίδα, έτσι ώστε να ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ την γκαζιέρα να ανοίξει πάνω από το όριο που έβαλες, στην προεξοχή της γκαζιέρας που πιάνουν οι ντίζες. Με μια βίδα, έτοιμος ο περιορισμός. Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορείς να κάνεις εύκολα ισοδύναμο κόλπο στο ράουλο που καταλήγουν οι ντίζες. CBR600F PC35 του 2001-2004 πάρε. Δεν παθαίνει τίποτα εκτός από κανά χαζοανορθωτή μια φορά στα 10 χρόνια, και με ένα καλό σέρβις στο μοτέρ, θα κελαηδάει σαν καινούριο. Αλυσίδα-τακάκια-λάστιχα-ρουλεμαν τροχών&τιμονιού θα αλλάξεις όποτε έχεις, και έχει και σέλα πίσω να κάτσεις σαν άνθρωπος και 98 τροχό όταν θα το ανοίξεις (τόσο έχουν πάνω-κάτω και τα άλλα που σε ενδιαφέρουν, οι πραγματικές διαφορές είναι 1 ίππο το ένα και μισό ίππο το άλλο) και πιο πρακτικό και δεν φεύγεις από SS που θέλεις, και θα βρεις καλά στα 2000 ευρώ. Αν δε πάρεις και το FS (με τα δυο σελάκια) θα είσαι εντελώς μέσα στο όνειρο, και εμφανισιακά. Ένα παράδειγμα αγγελίας που βρήκα που φαίνεται εκ πρώτης ματιάς καλό https://www.car.gr/16405415-honda-cbr-600-f-sport Καλοτάξιδο.
  8. 2 likes
    Στέκομαι σε αυτα τα δυο και απανταω στο δευτερο Η ευαισθησία που οφειλει να αποδιδει ο καθενας μας ειναι πως για την ομαλη συμβιωση μας σε σχεση ολους τους υπόλοιπους οδηγούς ειναι ο σεβασμός στον κοκ και τα ορια του. Οι κατάλληλοι δρομοι στην αττικη ειναι στα μεγαρα εννοωντας την πιστα μεγαρων Αντιστοίχως των σερρων και οπου υπαρχουν πιστες ταχυτητας ανα ελλαδα. Την κατηγορια SS μουοσυκλετων οι παλαιοτεροι την αποκαλούσαν "πιστιαριες" και ειναι πιο ουσιαστικη αποδοση διοτι η μηχανες ειναι στημένες on track. Για να αποδοσουν ολα αυτα τα hardcore τεχνικα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετων απαιτουν περιβαλλον πιστας. Στον ελληνικο κακοκατασκευασμενο δρομο πιο ευχαριστα οδηγηται ενα vstrom και τα συναφή. Συνεπως δικαίωμα σου οτι παρεις αλλα σε παρακαλουμε τήρησε τον κοκ στους δρομους που μοιραζεσαι με αλλους οδηγους οχηματων και αφετερου για να ευχαριστηθείς το αθλημα αγορασε μαζι με την μοτο, ολόσωμη στολη κρανος γαντια μπότες γραψου στα σχολεια οδηγησης ειναι δυο τουλάχιστο και προγραμματισε να μπαινεις τακτικα σε πιστα για να ευχαριστηθείς αυτο που προσφερουν οι "πιστιαρες"
  9. 1 like
    Καμμία αντίρρηση σε αυτά που λές, η χρήση πίστας ίσως είναι η καλύτερη περίπτωση. Υπάρχει και η πιο συνηθισμένη περίπτωση που είδα πρόσφατα σε κατάστημα με λάστιχα. Ήρθε ένας μ ενα τζίξξξερ και ζητούσε μεταχειρισμένο πίσω λάστιχο για κάψιμο. Λες να το κρατήσει καιρό το μηχανάκι; Θα κάψει 5-10 λάστιχα , θα βαρεθεί και θα το πουλήσει στο φίλο μας εδώ.
  10. 1 like
    Επίσης, το μοτερακι είναι ακόμα πολύ καινούργιο και δικαιολογεί μια τόσο μικρή κατανάλωση υπό αυτές τις συνθήκες.
  11. 1 like
    Εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις λαδια και ιξωδες, της Honda δεν ειναι συνθετικα, δοκιμασε κατι σε 10w-40 Torco η Motul.
  12. 1 like
    Αλήθεια τώρα.....?
  13. 1 like
    Ο μάστορας μπορεί να σου πει πολλά, σίγουρα. Και αν πιστεύει οτι θα σε πιάσει πελάτη, θα σου πει ακόμα περισσότερα, αν με πιάνεις. Αλά άσε το μάστορα και δες το με τη λογική. Ενα υπερσπορ όχημα, έχει την τελευταία λέξη τις τεχνολογίας την εποχή που φτιάχτηκε. είναι φτιαγμένο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, με σκοπό να γυρίζει σε μια πίστα και να μπαίνει για ανακατασκευή μετά από Χ χιλιόμετρα/ώρες. Τί πιθανότητες έχει να δουλεύει τόσο καλά μετά από 15 χρόνια; Όσες πιθανότητες έχει το rs125 που είχες. (Ελπίζω να μην το πέταξες, θεωρείται σχεδόν ιστορικό)
  14. 1 like
    Το πινακάκι είναι απ το service manual, το έχω ποστάρει ολόκληρο το service manual και στο ανάλογο θέμα! Οπότε είναι ίδιες και οι εισαγωγής και οι εξαγωγής. Αν δεν κάνω λάθος και στο innova το injection είναι τα διάκενα το ίδιο και για εισαγωγή και για εξαγωγή. Ωραία, αυτή την διευκρίνηση ήθελα, περισσότερο για το +-0,02 που έλεγε, σε ευχαριστώ και πάλι!
  15. 1 like
    Αρχικά μπορώ να πω πως τα μηνύματα των @devil's animal και @HLIAS με έκαναν να χαρώ αλλά επειδή δεν θέλω να δίνω βάση μόνο σε ότι θέλω να ακούω έδωσα προσοχή και στα υπόλοιπα. @costikos και @ΓιωργοςΤΤ πιστεύετε πως ο έλεγχος ενός μηχανικού πριν την αγορά(που εννοείται το έχω στο πλάνο να το κάνω) δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα για το ποσα ψωμιά έχει ακόμα το μηχανάκι και γενικά σε τι κατάσταση βρίσκεται; @ksino1100 διάβασα όλο το κείμενο και εννοείται με έβαλε σε σκέψεις απλά θέλω να πιστεύω πως τον τομέα της επίδειξης μπορώ να τον κοντρολαρω όπως ανέφερα.Πιο πιτσιρικάς εννοείται πως κύριο μέλημα μου ήταν να αποδείξω σε όλους αλλά και κυρίως στον εαυτό μου πως είμαι ο καλύτερος και ότι έχω τα @ρχιδι@ να ξεπεράσω τα όρια μου σε αμάξι και μηχανή.Τωρα με τα λίγα που έχω ζήσει θεωρώ πως υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα στη ζωή από το να φας το υποτιμητικό βλέμμα ενός αγνώστου στο επόμενο φανάρι. Σε ότι αναφορά τώρα το οδηγικό κομμάτι που αναφέρθηκε και από τον @ΓιωργοςΤΤ ναι και εγώ έχω ενδοιασμούς.Για αυτόν τον λόγο ρώτησα αν υπάρχει κάποιος τρόπος είτε με power commander είτε κάπως αλλιώς να μειώσω την ιπποδύναμη χωρίς να προκαλέσω ζημιά στο μοτέρ. Σε ότι αναφέρθηκε για πίστα εννοείται πως θέλω να μπω με αμάξι και μηχανή κάποια στιγμή γιατί έχω ακουσει τι σχολείο είναι και για το θέμα της άνεσης με ss δεν με πειράζει εξάλλου όταν είχα το rs πήγαινα «ταξίδια» κάθε βράδυ. * @ΓιωργοςΤΤ χαίρομαι που σε έκανε το κείμενο να απαντήσεις.
  16. 1 like
    Το γράφω εδώ μιας και είναι σχετικά παρεμφερές ζήτημα, σε περίπτωση που απασχολήσει και άλλον στο μέλλον. Χθες σήκωσα το τεπόζιτο του VFR για να οργανώσω τα καλώδια ενός βολτομέτρου που τοποθέτησα. Φαίνεται όμως πώς το σήκωσα περισσότερο απ' όσο έπρεπε μιας και το σωληνάκι εξαερισμού του ντεποζίτου από εκεί που ήταν τεντωμένο ξαφνικά μάλλον ξεκούμπωσε. Ας το εκφράσω καλύτερα: Το σωληνάκι αυτό συνδέεται εμπρός και ψηλά στο τεπόζιτο, έπειτα περνάει εξωτερικά κάτω από το ρεζερβουάρ και καταλήγει να χάνεται κάπου μεταξύ πίσω κυλίνδρων και πλαισίου. Δεν ξεκούμπωσε από την μεριά που είναι συνδεδεμένο στο τεπόζιτο, αλλά από την άλλη. Όσο και αν πάλεψα να βρω πού καταλήγει (προφανώς όπως λέει ο Μιχάλης καπου στο κάτω μέρος των fairings), δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Έψαξα στο service manual και σε ξένα fora, ωστόσο οι μόνες αναφορές που βρήκα ήταν για την καλιφορνέζικη έκδοση που έχει αρκετές επιπλέον σωληνώσεις για το κάνιστρο αναθυμιάσεων. Ακόμη και στην parts list απλά αναφέρεται ένα κατηργημένο σωληνάκι 93cm, άνευ περαιτέρω πληροφοριών. Στην τρέχουσα κατάσταση η άκρη από το σωληνάκι βρίσκεται χαμηλότερα του καυσίμου σε κάθε περίπτωση, οπότε θέμα εξαερισμού δεν τίθεται. Αξίζει να ξηλώσω fairings για να δω πού ήταν συνδεδεμένο; Δεν ξέρω κάν αν ήταν συνδεδεμένο κάπου ή απλά στερεωένο, στις δικές μας αγορές επιτρέπεται ο εξαερισμός στην ατμόσφαιρα. Προσπαθώ να σκεφτώ τι θα μπορούσε να πάει στραβά αν το αφήσω ώς έχει αφού το στερεώσω πρώτα κάπου σταθερότερα.
  17. 1 like
    Γενικά αυτοί που γράφετε αυτά τα περίεργα δεν έχετε ιδέα μου φαινεται αλλά τεσπά. Δε φοράει κάτι περίεργο πάνω το μηχανάκι και φυσικά και εγώ και πολλοί άλλοι θα του βάζαμε τα έξτρα πάνω κατευθείαν να το ευχαριστηθουμε στην ιδανική μορφή του και όχι με θερμοσίφωνο εξατμιση, σοβρακο αναρτήσεις κτλπ..
  18. 1 like
    Φυσικα, για να παψει τελειως καθε ηχος του μοτερ, κουμπωνεις επανω μια αφτερμαρκετ χωρις σιγαστηρα και ηρεμεις. ΕΣΥ.... οι αλλοι, δεν ξερω, αλλα ηρεμεις!