Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 06/22/19 in Μηνύματα

  1. 54 likes
    Καλημέρα σας Οπως καταλαβαίνετε τα λόγια είναι περιττά..πήγα και την πήρα από την αντιπροσωπεία χωρίς να την έχω οδηγήσει καθόλου και έχοντας ένα πραγματικό άγχος για το αν θα είμαι οκ επάνω της, αν θα φτάνω ικανοποιητικά τα πόδια κάτω, αν θα μου αρέσει η θεση οδηγησης, αν αν αν... Ταιριάζεις επάνω της λες και την εφτιαξαν για εσένα.. Έκανα μία μικρή βόλτα μέχρι σαρωνίδα, νίωθεις ότι με την σκεψη σου στρίβει.. Ο θόρυβος που κάνει ο κινητήρας είναι απλά εκπλητικός!!! Όπου και να σταματήσω, κάθομαι σαν χαζός και την χαζεύω.. Ασυνάρτητες σκέψεις γραμμένες, δεν είμαι καλός στο γράψιμο και ο ενθουσιασμός της στιγμής το κάνει ακόμα χειρότερο.. Υ.Γ. ξεκίνησα το στρώσιμο, θέλω να της το κάνω σε μία μέρα να μπορέσω να ακουσω πως κάνει ο κινητήρας σε ψηλότερες στροφές
  2. 37 likes
    Έπαιξες μεγάλο ρόλο στην τελική απόφαση, το ξέρεις ήδη Η συνέχεια του φωτορεπορτάζ... Πρώτη σωστή βόλτα στην Πάρνηθα. "Δυστυχώς" πήγα δικάβαλος οπότε δεν είχα όση ελευθερία ήθελα στις εξόδους των στροφών... Η φράση στρίβει με το μυαλό αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα. Και δεν έχω παίξει ακόμα με ρυθμίσεις ανάρτησης. Ο κινητήρας μου φαίνεται ότι ροπιάζει από τις 1000 στροφές, λειτουργησε το traction control με 6η σε ψιλογλυστερο δρόμο (θυμίζω έχω όριο τις 5500-6000 στροφές).. Θα επανέλθω δριμύτερος! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
  3. 24 likes
    Ο κύβος ερρίφθη Οσονούπω φωτογραφικό υλικό..
  4. 24 likes
    Σήμερα δοκιμάσαμε το βούνο ως πηγή δροσιάς.
  5. 22 likes
  6. 16 likes
    Τι έχει η κεντρική; Α) Πάγο κι άλλες μπύρες Β) Λάδι κι εργαλεία
  7. 15 likes
    Όταν έγραψες on-off, σκέφτηκα να απαντήσω πως δεν το θεωρώ σε αυτή την κατηγορία όταν φοράει λάστιχο 100% δρόμου αλλά μετά μου έτυχε αυτό... Πήγα Μάντρα-Ερυθρές-Θήβα-Αλίαρτο και από εκεί έκοψα αριστερά και ανέβηκα το βουνό ώστε να πάω προς Κυριάκι από κάτι που στο google maps μου είχε φανεί ωραία στριφτερή διαδρομή. Εν τέλει από Ευαγγελίστρια μέχρι Κορώνεια (9χλμ) έκανα χωματόδρομο σχετικά πατημένο με αρκετά νεροφαγώματα που με άγχωσαν ανα διαστήματα.. Απόζημιώθηκα τελειώνοντας τον χωματόδρομο όταν βγήκα σε αυτή την όαση.. Έκανα την καθιερωμένη βόλτα από Δίστομο-Αράχωβα-Χ.Κ. και συνέχισα προς Τιθορέα. Από την Αράχωβα μέχρι το Λιβάδι επίσης καινούργια άσφαλτος, ήταν σαν να μου έλεγε στρίψε... Ο καιρός ιδανικός για βόλτα, συννεφιά με διαστήματα ηλιοφάνειας, στον Παρνασσό είχε 15 βαθμούς. Συμπλήρωσα τα 1000χλμ , Δευτέρα πάω για το πρώτο σέρβις.. Αντιλήφθηκα σήμερα ότι κάηκε το πίσω δεξιά φλας, ελπίζω να μην ξεκινήσουν από τώρα οι αβαρίες..
  8. 15 likes
    Χαιρετώ το (χαχααχαα) φόρουμ. Σκέφτηκα να προσφέρω στην κοινότητα και κάτι άλλο εκτός από τρολλάρισμα οπότε είπα να γράψω ένα θεματάκι για ένα κομμάτι που εμένα προσωπικά με ταλαιπώρησε αρκετά μέχρι να βρω το σωστό setup για τα θέλω μου. Εξοπλισμός για camping λοιπόν που να μπορεί μεν να φορτωθεί εύκολα κι από την άλλη να είναι σε θέση να προσφέρει και κάποια Χ άνεση. Οι θερμοκρασίες που έχει δοκιμαστεί ο εξοπλισμός αναγράφονται στον τίτλο και δεν προτείνονται σε καμία περίπτωση για μικρότερες ή μεγαλύτερες αυτών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσει κανείς την ανάγνωση αν : 1) Σκοπεύει να κάνει περιορισμένη χρήση. Το κόστος δεν είναι μικρό για να γίνει απόσβεση μέσα σε μια βδομάδα διακοπών 2) Ψάχνει για τις top vfm επιλογές. Δεν είναι ένα τόπικ που θα απαντήσει στο ποιος τελικά είναι ο αριθμός που δίνει επαρκή αδιαβροχοποίηση σε μια σκηνή αλλά θα απαντήσει στο ποια σκηνή αγοράστηκε, χρησιμοποιήθηκε σε τρελό νερό και τελικά δεν έμπασε. 3) Ταξιδεύουν κι έχουν αυστηρό / στενό πρόγραμμα. Το κάμπινγκ θέλει χρόνο. Σίγουρα ο σωστός εξοπλισμός αλλάζει δραματικά τον χρόνο του στήσε / ξέστησε αλλά σε κάθε περίπτωση θα φας καλό χρονικά καπέλο σε σχέση με ένα ξενοδοχείο. Αν συνυπολογίσεις παράγοντες όπως ζέστη, βροχή και κούραση - πολλές φορές αυτά τα τρία συνυπάρχουν - τότε το πράγμα περιπλέκει περισσότερο κι από το τι σκουτεράκι θα πάρει όταν μεγαλώσει ο @mavroe. 4) Ψάχνει τον ultimate οδηγό περί κάμπινγκ. Κάτι που δουλεύει για μένα δεν θα δουλέψει για κάποιον άλλον. Με λίγα λόγια είναι ένα θρεντ που κάλλιστα επιδέχεται παρατηρήσεις / διορθώσεις αλλά σίγουρα θα προσφέρει και λύσεις. Πολλές. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ Ξεκινάμε από το βασικότερο όλων που δεν είναι άλλο από το αν πρόκειται το ταξίδι να είναι Α) μονοκάβαλο ή Β) δικάβαλο. Α) Μονοκάβαλο : Εδώ τα πράγματα , όσον αφορά τον διαθέσιμο χώρο φορτώματος , είναι άνετα καθώς η θέση του συνεπιβάτη θα φιλοξενήσει ΟΛΟ τον κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι έναν αδιάβροχο σάκο ή λουκάνικο τουλάχιστον 40 λίτρων και ιμάντες για να τον δέσουμε. Το θετικό με τον σάκο είναι πως άπαξ και ανοίξει, έχουμε πρόσβαση σε όλο τον εξοπλισμό σε αντίθεση με το λουκάνικο όπου όταν κάτι πάει στον πάτο μένει και στον πάτο. Από την άλλη όμως ο σάκος προκειμένου να κλείσει καλά και να μην μπάσει νερό θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο περιστροφές στην κορυφή του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα διαθέσιμα λίτρα. Ο σάκος έχει συνήθως περισσότερα σημεία για να τον δέσεις αλλά από την άλλη τα λουκάνικα έχουν συνήθως βαλβίδα εξαέρωσης. Εγώ χρησιμοποιώ σάκο 90 λίτρων, με βολεύει αλλά νομίζω πως τελικά θα προτιμούσα ένα μικρότερο λουκάνικο με βαλβιδούλα. Είτε με σάκο, είτε με λουκάνικο, το backpack αποκλείεται διότι βρίσκει πίσω οπότε προσοχή εδώ. Όσον αφορά τους ιμάντες εδώ η επιλογή είναι μονόδρομος. Rok straps με κλειστά μάτια. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη αλλά νομίζω πως το μεγαλύτερο για το δέσιμο του σάκου είναι και το καλύτερο. Κοστίζουν κάτι παραπάνω αλλά αξίζουν. Όταν βγει ο σάκος αυτοί μένουν πάνω στη μηχανή και χρησιμοποιούνται για να δέσουμε βρεγμένα γάντια για να στεγνώσουν, μπουφάν όταν κάνει ζέστη , μπύρες ( 6άδα ) και ό,τι άλλο θελήσει κανείς. Β) Δικάβαλο: Εδώ ζορίζει το πράγμα. Δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά ο μόνος τρόπος για να γίνει είναι τα πράγματα του camping να πάνε στις πλαϊνές και τα ρούχα κάπου αλλού. Το θεωρώ άκρως ρεαλιστικό ως σενάριο σε όσους έχουν μεταλλικές βαλίτσες. ΒΑΛΙΤΣΕΣ Χοντρικά μιλώντας , βαλίτσα > σαμάρι. Μπαινοβγαίνουν χαρακτηριστικά πιο εύκολα, είναι αδιάβροχες , κλειδώνουν. Τέλος. Το θέμα τώρα είναι πλαστική ή μεταλλική και φυσικά αναφέρομαι σε μηχανές που μπορούν να υποστηρίξουν και τις δύο επιλογές. Μεταλλική λοιπόν. Τέλος. Πλεονεκτήματα: 1) Στέκονται όρθιες και ανοίγουν από πάνω άρα φορτώνονται ευκολότερα σε σχέση με τις πλαστικές. 2) Έχουν μονοκόμματο σχήμα άρα δεν χάνεις καθόλου χώρο 3) Είναι επίπεδες με σημεία δεσίματος στην κορυφή συνεπώς φορτώνεις μπόλικο πράγμα και εξωτερικά. Άνετα δηλαδή μπαίνουν εξωτερικά όλα τα ρούχα ενός ζευγαριού πλην των παπουτσιών. Στην πίσω βαλίτσα πχ έχω μονίμως δεμένα δύο μικρότερα rok strap όπου εκεί πάνω μπορούν να μπουν τα πάντα ακόμα και με τον σάκο φορτωμένο. 4) Το σχήμα τους βολεύει στο να χρησιμοποιηθούν και ως τραπέζι για το camping, ως ψυγείο αν τις γεμίσεις με πάγο κτλπ. Το μοναδικό τους μειονέκτημα είναι πως λόγω του ότι ανοίγουν προς τα πάνω, δεν μπορούν να ανοίξουν όταν είναι φορτωμένος ο σάκος ( του δικού μου μεγέθους τουλάχιστον ) διότι αυτός ουσιαστικά πάει και εδράζει πάνω στις βαλίτσες. Μικρό το κακό όμως επειδή εκεί μπαίνουν πράγματα που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις αν δεν στήσεις πρώτα σκηνή. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ CAMPING 1. Σκηνή : Τα είδη πολλά αλλά εδώ δεν θα αναλύσουμε τι σκηνές υπάρχουν αλλά τι βολεύει να έχουμε μαζί μας όταν ταξιδεύουμε με μοτοσυκλέτα. Οι προτάσεις μου με σειρά προτίμησης είναι : Salewa Sierra Leone 2 και Salewa Litetrek 2. Τύπος : Free standing με ενσωματωμένο το πανί αδιαβροχοποίησης Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η σκηνή μπορεί να σταθεί όρθια χωρίς να πρέπει να καρφώσεις πασσάλους κάτω. Βρέχει και θες να στήσεις; Πας κάτω από ένα υπόστεγο, στήνεις , μεταφέρεις , μπήκες μέσα. Θες να την μεταφέρεις στον ήλιο να στεγνώσει πριν φύγεις; Βγάζεις πασσαλάκια, μεταφέρεις , στεγνώνεις. Βαριέσαι απλά να καρφώσεις ή είναι νύχτα και δεν πρέπει να κάνεις φασαρία; Στήνεις και κοιμάσαι. Έχει υπερβολικά πετρώδες έδαφος κάτω; Στήνεις, κοιμάσαι. Τι παίζει τώρα με τα πανιά. Εδώ εγώ γνωρίζω δύο τύπους. Είναι οι σκηνές στις οποίες στήνεις πρώτα το σώμα και μετά δένεις ( αν θες ) το πανί της αδιαβροχοποίησης και είναι και αυτές που έρχονται με ενσωματωμένο το πανί ( 2 σε 1 ) στο σώμα. Ουσιαστικά δηλαδή το σώμα της σκηνής είναι δεμένο με πολλά κλιψάκια με το εξωτερικό πανί. Μπορείς να αποσυνδέσεις τα κλιψάκια για να καθαρίσεις πχ το πανί αλλά δεν μπορεί να μείνει όρθιο το σώμα της σκηνής. Για εμάς, το ενσωματωμένο πανί είναι καλύτερο διότι γλιτώνει χρόνο, στήνεις με βροχή και ξεστήνεις με βροχή και προσφέρει περισσότερη ζέστη. Μειονεκτήματα υπάρχουν κι εδώ με σημαντικότερο πως μια καλή βραδιά δεν μπορείς να κοιμηθείς cabrioμένος. Μέγεθος : Εδώ τα πράγματα είναι εντελώς ξεκάθαρα. Αν γίνει χρήση solo τότε αγοράζουμε two person σκηνή ενώ αν παίζει δικάβαλο παμε για three person. Εκτός των εσωτερικών χώρων, ζωτικής σημασίας είναι και οι εξωτερικοί κι αναφέρομαι στους προθαλάμους. Η ιδανική συνθήκη είναι να αναζητήσουμε σκηνή με δύο προθαλάμους - άρα και δύο εισόδους - αντί για έναν ώστε στη μία πλευρά να αποθηκεύουμε τις αποσκευές μας αλλά και μπουφάν/παντελόνι/μπότες κι από την άλλη να μπαινοβγαίνουμε άνετα. Δύο προθάλαμοι ισούνται και με καλύτερο αερισμό της σκηνής άρα λιγότερη υγρασία. Τέλος, προσοχή χρειάζονται και οι διαστάσεις της σκηνής όντας αυτή πακεταρισμένη. Αδιαβροχοποίηση : Και οι δύο σκηνές που προτείνω έχουν δοκιμαστεί σε σοβαρό νερό για αρκετή ώρα και δεν έκαναν κιχ. 10/10 σε αυτό το κομμάτι. Εξωτερικό πάτωμα: Long story short, το πανί που βάζουμε κάτω από τη σκηνή κυρίως για να μην τραυματίσουμε το πάτωμά της από κλαδιά, πέτρες κτλπ. Οι επιλογές είναι βασικά δύο και καθορίζονται κυρίως από το οικονομικό του θέματος. Η μία είναι το κλασσικό πανί που μαζεύουμε τις ελιές ( 6 ευρώ περίπου ) και η άλλη το footprint (περίπου 40 ευρώ ) που δίνει η εταιρεία για την συγκεκριμένη σκηνή. Το footprint δίνει μικρότερο όγκο, έτοιμα πιασίματα και το σημαντικότερο όλων μικρότερες διαστάσεις από τη σκηνή άρα σε περίπτωση βροχής δεν επιτρέπει στο νερό να λιμνάσει. Αν επιλέξουμε το πανί, θα πρέπει να το γυρίζουμε κάθε φορά κάτω από τη σκηνή ώστε να μην μαζεύει το νερό. Και στις δύο περιπτώσεις , το χρησιμοποιώ ως πάτωμα στη σέλα ώστε να πατήσει πάνω ο σάκος γλιτώνοντας έτσι χώρο ενώ παράλληλα το έχω έτοιμο για στήσιμο πριν καν ανοίξω σάκο. 2. Υπόστρωμα: Η πρότασή μου είναι ο Klymit Static V2 Luxe. Το στρώμα στο οποίο ξαπλώνουμε για να κοιμηθούμε. Πονεμένη ιστορία το συγκεκριμένο αξεσουάρ καθώς πριν δύο χρόνια που ψαχνόμασταν, στην Ελλάδα δεν έπαιζε τι-πο-τα που να είναι στοιχειωδώς βολικό και μαζεμένο σε όγκο. Εδώ η κατηγορίες χωρίζονται σε φουσκωτά και αυτοφούσκωτα στρώματα. Επιλέγουμε με κλειστά μάτια την πρώτη κατηγορία καθώς το μειονέκτημα του φουσκώματος με το στόμα εξανεμίζεται από τον πολύ μικρότερο όγκο και το μεγαλύτερο πλάτος που αυτοί προσφέρουν. Το υπόστρωμα που προτείνω χρειάζεται περίπου 20-30 εκπνοές για να φουσκωθεί πλήρως, προσφέρει άπειρο χώρο καθώς και ικανοποιητικότατο ύψος ενώ παράλληλα δίνει μια από τις υψηλότερες τιμές μόνωσης κατά του κρύου ( R 4,4). Το μειονέκτημά του είναι πως όταν κουνιέσαι κάνει σχετικό θόρυβο. 3. Υπνόσακος: Οι προτάσεις μου είναι ο Millet Baikal 1500 και ο Kelty Cosmic Down 20. Χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα το σχήμα τους, το μέγεθός τους , το υλικό τους , το θερμοκρασιακό τους εύρος κοκ αλλά εδώ θα σταθώ κυρίως στο υλικό τους καθώς και στο σχήμα τους. To υλικό της γέμισης μπορεί να είναι είτε συνθετικό , βλ πολυεστέρας είτε από πούπουλα. Το συνθετικό υλικό δίνει μεγαλύτερη αντοχή στην καταπόνηση, χαμηλότερο κόστος κτήσης και συντομότερο χρόνο στο να στεγνώσει σε περίπτωση που βραχεί ενώ από την άλλη έχει σημαντικά λιγότερη διαπνοή , μικρότερα περιθώρια συμπίεσης και χειρότερα επίπεδα μόνωσης. Προτιμώ προσωπικά τα πούπουλα. Όσον αφορά το σχήμα οι επιλογές είναι είτε μούμια είτε ορθογώνιος όπου ξεκάθαρα λόγω μεγαλύτερης άνεσης κατά τον ύπνο επιλέγουμε την δεύτερη κατηγορία ή τουλάχιστον ό,τι πιο κοντά υπάρχει σε αυτό το σχήμα. Εννοείται πως αν δεν παίζει το σενάριο χειμερινής διαβίωσης, ένα σεντονάκι κι ένα κουβερτάκι κάνουν ίδια και καλύτερη δουλειά χωρίς κόστος. Συνεχίζεται...
  9. 14 likes
    Ήρθαν και τα κόκκινα marchesini για τις ζάντες, έβγαλα και το πίσω φως της πινακίδας για να μικρύνει κι άλλο η ουρά και ανέβασα την πινακίδα από κάτω 2-3 cm να έρθει παράλληλη και πιο συμμαζεμενη.
  10. 14 likes
    Σε μια μηχανή που είναι γνωστό οτι πάσχει σε αναρτήσεις είναι απολύτως φυσιολογικό να θέλει κάποιος να κάνει αλλαγές κατευθείαν, οπότε όποιος έχει τα λεφτά, το κάνει... Εγώ το mt09 το πήρα κούτα, επίσης με την προοπτική να το κρατήσω. Τελικά το έδωσα με 2.5k χλμ, γιατί τελικά δεν μου έκατσε καλά. "Χέρι απο μαστόρια" που μπήκε?? Στην αλλαγή αναρτήσεων? Και τι έγινε δηλαδή που βγήκε το αμορτισέρ κ μπήκε άλλο? μαγαριστηκε η μηχανή και κάμφθηκε η αξιοπιστία της? Η στο οτι βγήκε η εξάτμιση και μπήκε άλλη? Υπερβολικό το βρίσκω. Μακάρι να είχαμε όλοι τα λεφτά να κάναμε με το καλημερα τέτοιες βελτιώσεις στις μηχανες που αγοράζουμε.
  11. 13 likes
    Για να μην σας πρήζω κάθε μέρα τα μάζεψα ότι έκανα τις τελευταίες μέρες. Βγήκαν τα τρισάθλια χερούλια της Harris και μπήκαν τα gel της progrip που φοράω και στο 400άρι. Έβαλα την μαμά ζελατίνα -ευτυχώς- και έφυγε η τουριστική της ermax που με είχε πεθάνει στον θόρυβο και το buffeting, όπως και έβγαλα τα άσπρα γράμματα Honda από την μάσκα. Ακολούθως μπήκαν φρέσκα λάστιχα S21 και κάγκελα για σαμάρια. Και τέλος σήμερα που ήταν το πρώτο της σέρβις στα χέρια μου, ανακάλυφθηκε ότι το φίλτρο αέρος ήταν K&N
  12. 13 likes
  13. 13 likes
    Να συμπληρώσω σε αυτό που ρωτάς, όταν ένας κινητήρας έχει μεγαλύτερη διαδρομή από διάμετρο, λέγεται υποτετράγωνος. Όταν έχει ίση διαδρομή με διάμετρο λέγεται τετράγωνος και όταν έχει μικρότερη διάμετρο από διαδρομή λέγεται υπερτετράγωνος. Το τι είναι προτιμότερο, κάθε φορά, εξαρτάται από το τι θέλουμε να πετύχουμε σε ένα κινητήρα. Τι σημασία έχει η διαδρομή; Η διαδρομή είναι ευχή και κατάρα που λέμε. Φαντάσου τον ευατό σου να κάνεις ποδήλατο. Ή να σπρώχνεις ένα μοχλό, ακόμα πιο εύκολο. Όσο πιο μεγάλο το πετάλι, ή το μήκος του μοχλού σου, τόσο πιο πολύ σου ενισχύει την δύναμη που βάζεις. Ένας μοχλός διπλάσιος, θα ενισχύσει δυο φορές την δύναμη που ασκείς. Αυτό γίνεται και με την διαδρομή του κινητήρα, όσο πιο μεγάλη η απόσταση του κομβίου πάνω στον στρόφαλο από τον άξονα, τόσο πιο μοχλός είναι και τόσο πιο ''ενισχύει'' την δύναμη του πιστονιού. Επιπλέον, αν έκανες λίγη θερμοδυναμική στο σχολείο στην Φυσική, θα θυμάσαι ότι όσο πιο μεγάλη είναι η διαδρομή της εκτόνωσης, τόσο πιο πολύ αποδίδει χρήσιμο έργο αυτή. Όσο πιο ταξίδι κάνει το πιστόνι, τόσο πιο καλά εκμεταλεύεται την ενέργεια του καυσίμου. Και να μην το θυμάσαι, δεν πειράζει, ισχύει. Οπότε αν θέλεις ένα κινητήρα που να εκμεταλεύεται ΚΑΛΑ την δύναμη που έχει, και να αποδίδει με καλή απόδοση την ενέργεια του καυσίμου, σχεδιάζεις τον κινητήρα σου, με μπόλικη διαδρομή. Αυτή είναι η ευχή. Η κατάρα όμως ποιά είναι; Η κατάρα είναι ότι κερδίζεις μεν σε μεταφορά δύναμης και απόδοση καυσίμου, όπως και με τον μοχλό του παραδείγματος, χάνεις σε απόσταση. Ναι μπορείς να βάλεις ένα μοχλό 10 μέτρα, και να σηκώσεις μια πέτρα 500 κιλά, με την δύναμη των χεριών σου που είναι π.χ. 50 κιλά. Τι έχασες όμως; Πρέπει να κάνεις ολόκληρο ταξίδι την άκρη του μοχλού. Αυτό ακριβώς είναι η κατάρα της διαδρομής στους κινητήρες. ¨Οταν το ζητούμενο είναι η υψηλή ιπποδύναμη, ο τρόπος να το πετύχεις, είναι να κάνεις όσο πιο πολλές καύσεις το δευτερόλεπτο. Άρα όσο πιο πολλές στροφές ανά λεπτό. Αν έχεις ένα κινητήρα με τεράστια διαδρομή, δεν μπορείς να δώσεις πολλές στροφές, γιατί η αδράνεια του πιστονιού να πηγαίνει πάνω κάτω σε μεγάλη διαδρομή, τα σπάει όλα. Αν όμως έχεις ένα κινητήρα με μικρή διαδρομή, η αδράνεια που δέχονται τα πιστόνια και οι μπιέλες στο μικρό πάνω-κάτω είναι κι αυτή πολύ λιγότερη, άρα αντέχουν περισσότερες στροφές, άρα υψηλή ιπποδύναμη. Για αυτό ένας μονοκύλινδρος 400 κυβικών, με διαδρομή π.χ. 60 χιλιοστά, πάει με το ζόρυ 11000 στροφές, ζορίζεται για παραπάνω. Ένα τετρακύλινδρο όμως 400 κυβικών με διαδρομή 42 χιλιοστά, πάει για πλάκα 16000 στροφές. Το μονοκύλινδρο είναι οικονομικό και έχει ωραίο μπαμ χαμηλά βγάζοντας 35 ίππους, το τετρακύλινδρο δεν έχει και πολύ ζωντάνια χαμηλά, αλλά ψηλά τρελαίνεται και βγάζει 60 ίππους. Ακόμα και παράδειγμα ίδιου κυβισμού-ίδιου αριθμού κυλίνδρων να πάρεις, πάλι δεν αλλάζει το συμπέρασμα, ισχύει το ίδιο. Συνοψίζοντας Θέλεις καλή ενεργειακή απόδοση καυσίμου(ουσιαστικά οικονομία δλδ) , δύναμη στις χαμηλές στροφές (αυτό που λέμε συνήθως λίγο λανθασμένα, ροπή); Μεγάλη διαδρομή, μικρή διάμετρος. Θέλεις μεγάλη ιπποδύναμη, δεν σε νοιάζει η απόδοση καυσίμου και η απόδοση στις χαμηλές στροφές; Μικρή διαδρομή, μεγάλη διάμετρος. Οι κινητήρες που σχεδιάζουν τα εργοστάσια, είναι πάντα ένας συμβιβασμός, τι θέλουμε να πετύχουμε. Αυτά, αν έχεις πιο εξειδικευμένη ερώτηση, ρίχτην.
  14. 13 likes
    Σαμοθράκη, Γριά Βάθρα
  15. 13 likes
  16. 12 likes
  17. 12 likes
    Εγινε αλλαγη του πισω αμορτισερ της Varadero με ενα απο Triumph 600tt που ταιριαζει ακριβως! Εξτρα εκτος απο την ρυθμιση προφορτισης που ειχε το μαμα, η καινουρια εχει ρυθμιση σκληρότητας κ επαναφορας! Μενουν να γινουν οι καταλληλες ρυθμισεις στον δρομο!!!
  18. 12 likes
    Ορίστε και τα πειστήρια ! @ΓιωργοςΤΤ Πότε πρόλαβες κιόλας ρε αλήτη !
  19. 12 likes
    Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, ένα τόσο δα κομματάκι μαύρο αλλάξε την μηχανή. _____________________ Έβαλα κόκκινες μπουζοπιπες και αγόρασα κάτι κομμάτια καρμπον ,εν αναμονή. Και μια φωτογραφία ακόμα!
  20. 11 likes
    @Canardo Τα κατάφερα! Πήγα βόλτα Από τον Μάρτιο, με καταδίωκε μια κακοδαιμονία.... Όποτε έλεγα να πάω κάπου, κάτι τύχαινε συνέχεια και δεν τα κατάφερνα. Λίγο οι οικογενειακές υποχρεώσεις, πολύ οι επαγγελματικές, ήρθε και ένα χαζό ατύχημα στο σπίτι και έδεσε το γλυκό. Βέβαια σε μετακινήσεις λόγω δουλειάς έκανα περίπου 1.000 χλμ σε μια εβδομάδα αλλά αυτά δεν μετράνε. Σήμερα λοιπόν είχα όλο το πρωί ελεύθερο. Τι καλύτερο από μια βόλτα στην Καβάλα! Δεύτερη φορά που πηγαίνω και πάλι δεν έβγαλα τις φωτογραφίες που ήθελα. Η τρίτη θα είναι φαρμακερή!
  21. 11 likes
    Canon EOS M100 με 15 - 45 φακό, 279 από Media Markt + 40€ cash back απτο πρόγραμμα της Canon!
  22. 11 likes
    Δεύτερη βάθρα του Φονιά
  23. 11 likes
    Κάποιος πάει Σαμοθράκη.... Βρείτε και κερδίσετε ένα λίτρο λάδι δίχρονου Castrol.
  24. 11 likes
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας παιδια!! Κανα δυο μερουλες ακομα στο νοσοκομειο και Σάββατο πρωι πάω σπιτι μου!
  25. 10 likes
    Να σταματήσω ή να συνεχίσω για La Dorada?
  26. 10 likes
    Μετά από απαίτηση του κοινού..! 2 ώρες μου πήρε να την βάλω...
  27. 10 likes
    ρε δε τρωγόμαστε με τίποτα λέμε... Είναι φορτωμένο με διάφορα καλούδια και αυτός που το είχε δεν του έχει χρησιμοποιήσει κατα πως θα θέλαμε, δε το έχει κάνει χιλιόμετρα. Μας ενοχλεί ομως γιατι θα θέλαμε να το είχε σκίσει στις άλπεις το ένα σκ και το άλλο στo Mugello. και σίγουρα δε το έχει στρώσει καλά. Έίναι φορτωμένο με καλούδια σε άψογη κατάσταση και πολλά χιλιόμετρα, δε μας αρέσει επειδή αυτός λογικά θα το έσκιζε Ρε αντε απο δώ! Διπολικοί όλοι!
  28. 10 likes
    Χθες είχε εξόρμηση στα Ζαγοροχώρια και συγκεκριμένα στο Μονοδένδρι για πρωινό καφέ με επίσκεψη σε ένα ελληνικό σημείο που κατέχει ρεκόρ γκινες και άλλες ομορφιές. Μόλις φτάσαμε στο χωριό ήταν ένα group με μερικά Gs 850-1260 και ο ένας από αυτούς με ένα 1260 με κοίταγε και γούρλωσε τα μάτια του !! Το χοντρό μου inazuma πάντως μια χαρά ανέβηκε καλύτερα από ότι περίμενα !!!
  29. 9 likes
  30. 9 likes
  31. 9 likes
    Βόλτα εχθές μετα την δουλειά για μπάνιο στο ναυάγιο επανομής. Με λίγο WD θα γίνει σαν καινούργια τι λέτε?
  32. 8 likes
    Ρε μλκες μην τα κανετε ολα αλγεβρα. Ασε απλα λιγη βενζινη μεσα να μην κλαις τα λεφτα που εδωσες οταν το ξανα παρεις και βαλεις αλλη και οκ. Δεν παθαινει τιποτα. Και το να καθεσαι να αδειαζεις το τεποζιτο λες και εμεινε ακινητο καμια 20αετια υπερβολη μου φαινεται αλλα οκ. Εγω σου λεω αν το αφηνες 6 μηνες με την ιδια βενζινη μεσα και μετα παθαινες αμνησια και το ξανα επαιρνες χωρις να ξερεις τι εχει γινει, υπαρχει καλη πιθανοτητα να μην καταλαβαινες καμια διαφορα στη λειτουργια του.
  33. 8 likes
    Το μπροστινό μου με χιλιόμετρα ανάμεσα σε 7,5κ και 8κ Η φώτο το αδικεί, είναι αρκετά χειρότερο σε real time. Είμαι στη δουλειά και δεν έχω πρόσβαση στο word που κρατάω αρχείο για τον ακριβή αριθμό. Υπάρχει μια θεωρία του @ksino1100 όπου έχει να κάνει με τις αναρτήσεις και έχει σαφέστατα μια βάση αλλά με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις και χρήση, το s21 έβγαλε σχεδόν τα διπλά χλμ ( 14κ). Από την άλλη, δεν είναι λογική τέτοια διαφορά. Όσον αφορά την πρόσφυση , προφανώς και δεν κατάλαβα καμία απολύτως διαφορά ανάμεσα σε 21 και 22. Ίσως είναι λίίίίγο πιο σταθερά υπό κλίση καθώς δεν θυμάμαι το traction να μπαίνει μετά από γκάζι σε έξοδο στροφής αλλά βέβαια είναι και κάτι που προσπαθώ να το προσέχω. Η κορώνα παραμένει γαμάτη για τα γούστα μου. Δεν είναι τόσο επιθετική όσο των TT αλλά τόσο όσο πρέπει για να σου δίνει εμπιστοσύνη σε δημόσιο δρόμο. Γενικότερα το λάστιχο γαμάει επειδή όπως και το 21, σε προειδοποιεί. Ξέρεις πότε πας για τη μαλακία ρε παιδί μου. @klab τώρα τι να σου πω ρε υπερκαύλαρε; Το χέρι μου στη φωτιά για την φθορά που είδα και το κατά πόσο είναι φυσιολογική δεν το βάζω. @klab , σου χρωστάω φώτο από την αριστερή της Κανελλοπούλου αλλά ο μινάρας μας έβαλε για βενζίνη στη Shell και κρύωσαν τα λάστιχα οπότε πάρε ένα προϊόν Γαλλικής υποκλοπής. Ο αγκώνας φυσικά και ΠΟΤΕ δεν θα βγει σωστά
  34. 8 likes
    Παραγγελία βάσης πινακίδας από carbon και έβαλα και τα πλαϊνά καπάκια που ήρθαν. Δες πως γίνεται μια μηχανή από 800 1000 κυβικά με δύο βίδες... χαχαχαχαχαχα!
  35. 7 likes
  36. 7 likes
    Γιάννο μου, τρώγονται τα λάστιχα άμα κυνηγάς τα cb.
  37. 7 likes
    ...και όμως είναι έτσι... ...και μετά από 5000 χιλιάδες χιλιόμετρα... με αρκετά powerparts (δεν είναι μαμά...)
  38. 7 likes
    Περιμενοντας την αυγη.... ......ο παλιος ειναι αλλιως! GSX 1100EF σε κατασταση καινουργιου,να ναι καλα ο κατοχος για το μερακι του.
  39. 6 likes
    Πάντως σε αυτήν την κατηγορία θεωρώ πανέμορφο και το 300αρι της FB Mondial, αν και δεν έχω ιδέα τι λέει από αξιοπιστία.
  40. 6 likes
    Σας αναφέρω παρακάτω τη δική μου εμπειρία στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και ποσο καλά εκπαιδευμενοι στην απάτη ειναι ολοι οι εργαζόμενοι εκει. Την Παρασκευή στις 28 - 6 2019 και ώρα 19.30 επισκέφτηκα μαζί με τον εννιάχρονο γιο μου το κατάστημα Πλαίσιο της οδού Εθνικής Αντιστάσεως 131 στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, όπου και πωλητής του καταστήματος, αφού του ανέφερα τον τύπο του ο υπολογιστή μου (windows 10) μου συνέστησε τα εξής εξαρτήματα pc gaming για τον γιο μου: 1. μια τιμονιερα πεταλιερα της εταιρίας LOGITECH wheel G29 και 2. ένα λεβιέ ταχυτήτων της εταιρίας LOGITECH Driving Force shifter, καθώς και 3. παρελκόμενα (καλώδια κτλ) για την σύνδεση των παραπάνω εξαρτημάτων. Δυστυχώς κατά τη σύνδεση των εν λόγω εξαρτημάτων την ίδια μόλις ημέρα αντιληφθηκαμε ότι το δεύτερο εξάρτημα, ο λεβιές ταχυτήτων LOGITECH Driving Force shifter δε λειτουργεί. Σε τηλ επικοινωνία που είχαμε την επόμενη μέρα με το Πλαίσιο, μας ενημέρωσαν ότι δε πρέπει να ανησυχούμε και ότι θα πρέπει να επισκεφθούμε το κατάστημα που κάναμε την αγορά ώστε να το ελέγξει ένας τεχνικός. Επισκεφθηκαμε λοιπόν το κατάστημα Πλαίσιο της οδού στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, μεταφέροντας 1. την τιμονιερα πεταλιερα LOGITECH wheel G29 και 2. το λεβιέ ταχυτήτων LOGITECH Driving Force shifter για να ελέγξουν οι τεχνικοί γιατι η εν λόγω συσκευή δε λειτουργεί. 3. Δια παν ενδεχόμενο και τον υπολογιστή μας. Μέχρι εκείνο το σημείο σαφώς και δε κάναμε δεύτερες σκέψεις, ούτε περνούσε καν από το μυαλό μας ότι το Πλαίσιο λειτουργούσε με δόλο. Στο κατάστημα, κατά την παραλαβή των εν λόγω εξαρτημάτων στο τμήμα του service και καθώς τους ενημερώναμε ότι η τιμονιερα - πεταλιερα LOGITECH wheel G29 λειτουργεί κανονικά αλλά ο λεβιες ταχυτήτων LOGITECH Driving Force shifter δε λειτουργεί, αρχίσαμε να έχουμε την αίσθηση -από τη συμπεριφορά των υπαλλήλων - ότι κάτι δε πάει καλά.... Λίγο το γεγονός ότι ο ένας τεχνικός κοιτούσε τον άλλον, καποια μισόλογα μεταξύ τους, λίγο κάποιες γενικολογίες από τους τεχνικούς ότι ο λεβιές LOGITECH Driving Force shifter ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να έχει πρόβλημα αφού... ειναι καινούργιος κτλ, στο τέλος μας είπαν ότι ίσως ο υπολογιστής μας έχει πρόβλημα!! Και ολα αυτά, χωρίς να μπουν καν στη διαδικασία να συνδέσουν τα εν λόγω εξαρτήματα σε έναν υπολογιστή. Άκρως περίεργο και εξαιρετικά ύποπτο να γίνεται διάγνωση πριν - αν μη τι άλλο - ελεγχθεί μια συσκευή. Δυστυχώς όμως γι`αυτούς και προς μεγαλη τους έκπληξη, τους ενημερώσαμε ότι έχουμε έρθει μεταφέροντας και τον υπολογιστή μας μαζί μας και αν νομίζουν ότι ο υπολογιστής μας (καινούργιος 6 μηνών) έχει το πρόβλημα και όχι το εν λόγω εξάρτημα, τότε να πράξουν ότι ειναι απαραίτητο στον υπολογιστή μας. Στη δε προτροπή μας - τι ποιο λογικό - να συνδέσουν τα εν λόγω εξαρτήματα σε ένα δικό τους υπολογιστή ώστε να εξακριβωσουμε του λόγου του αληθές, τον ισχυρισμό τους δηλαδή ότι τα εξαρτήματα λειτουργούν κανονικά, μας ανακοίνωσαν ότι δεν έχουν το χρόνο να συνδέσουν τα εξαρτήματα σε έναν υπολογιστή εκείνη τη στιγμή. Έτσι λοιπόν, μη μπορώντας να κάνουμε κάτι άλλο, ρωτήσαμε τον εν λόγω τεχνικό πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να... συνδέσει σε ένα υπολογιστή τα εν λόγω εξαρτήματα ώστε να εξακριβωσουμε δηλαδή ότι τα εξαρτήματα λειτουργούν κανονικά. Φύγετε, μας ανταποκριθηκε ο τεχνικός, μην ανησυχείτε, θα σας καλέσουμε εμείς σε εύλογο χρόνο. Ακολουθήσαμε λοιπόν την προτροπή τους και αποχωρίσαμε από το κατάστημα περιμένοντας... τηλεφώνημα. Μετα από 2 ώρες και χωρίς να λάβουμε κάποιο τηλεφώνημα αρχίσαμε πλέον να σκεφτόμαστε πάλι ότι κάτι δε πάει καλά... Έτσι λοιπόν μετά από 2 ώρες αναμονής επισκεφθηκαμε το κατάστημα ξανά. Ο εμπαιγμός ειναι πλέον προφανής. H απάντηση από το service: Οι συσκευες σας λειτουργούν κανονικά! Υπέροχα, τους απαντώ, μπορω να δω λοιπόν σε έναν υπολογιστή σας ότι ο λεβιές LOGITECH Driving Force shifter λειτουργεί? Εεεε όχι, δε μπορούμε μας απαντάει ο τεχνικός, δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό γιατί... δεν έχουμε κάποιο παιχνίδι στον υπολογιστή για να το δοκιμάσουμε!!!!! Να, κατεβάζουμε ένα από το διαδίκτυο, περιμένουμε να κατέβει, κατεβαίνει ακόμα!!!! Εμπαιγμός σε όλο του το μεγαλείο. Παρ`ολα αυτά, δεν μπορούμε να καταλάβουμε - ακόμη - γιατί συμβαίνουν ολα αυτά. Τι λόγο θα είχε ένα κατάστημα να εμπαίζει ένα καταναλωτή με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο, με δικαιολογίες και υπεκφυγές που δε θα μπορούσαν να γίνουν πιστευτές ούτε από ένα εξάχρονο παιδί? Αν εν κατακλείδι, ένα προϊόν έχει πρόβλημα, γιατί να μη θέλει να το αλλάξει η εν λόγω εταιρία αφού και εγγύηση έχει και ο εν λόγω προμηθευτής του (Logitech Hellas) σίγουρα θα το άλλαζε? Αφού λοιπόν ακούσαμε ολα αυτά τα..... απίστευτα, ζητήσαμε, οπως ήταν φυσικό, να κρατήσουν το προϊόν και να μας επιστραφούν τα χρήματα μας πίσω. Ο υπεύθυνος του καταστήματος - που μέχρι τότε παρακολουθουσε - και προφανώς κατεύθυνε - το όλο απίστευτο σκηνικό με τις... διαπιστώσεις του service, αρνήθηκε την επιστροφή του προϊόντος ( που σημειωτέον αγοράστηκε πριν 3 μέρες και ειναι DOA - Dead on arrival) λέγοντας ότι οι νόμοι έχουν αλλάξει και ότι δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα της επιστροφής του προϊόντος. Ο εμπαιγμός με προφανή δόλο συνεχίζεται, τα ψέμματα διαδέχονται το ένα το άλλο. Το ερώτημα όμως παραμένει: Τι κρύβεται πίσω από ολα αυτά? Γιατί το ΠΛΑΙΣΙΟ αποφεύγει με δόλιες κινήσεις, αστείες δικαιολογίες και γελοία ψέμματα να αντικαταστησει ένα προϊόν που δε λειτουργεί? Τι κρύβεται πίσω από ολα αυτά? Δεν περνούσε από το μυαλό μας, αλλά τελικά ανακαλύψαμε το λόγο αφού τραβήξαμε μέχρι τέλους το νήμα. Ο υπεύθυνος του καταστήματος Πλαίσιο στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, μας προτείνει μια άλλη λύση - αφού αρνείται την επιστροφή χρημάτων - προφανώς για να ροκανίσει το χρόνο η να μας κάνει να... κουραστούμε: θα στείλουμε στον προμηθευτή μας, στη LOGITECH HELLAS, το λεβιε LOGITECH Driving Force shifter και θα το ελέγξουν αυτοί εκεί..... (αυτοί εκεί μάλλον έχουν... παιχνίδια στον υπολογιστή τους) Αποχωρούμε λοιπόν από το κατάστημα, φανερά απογοητευμενοι, μη μπορώντας να συνειδητοποιήσουμε το μέγεθος του εμπαιγμού στο πρόσωπο μας από μια τόσο γνωστή εταιρία. Μετα απο 2 ημέρες, την 4/7/2019 δεχόμαστε sms από το ΠΛΑΙΣΙΟ: Η συσκευή σας ειναι έτοιμη, μπορείτε να την παραλάβετε από το κατάστημα μας - Μπράβο, σκεφτήκαμε, επιτέλους λύθηκε το πρόβλημα μας. Επισκεφτομαστε λοιπόν ξανά το ΠΛΑΙΣΙΟ την ίδια μέρα που λάβαμε την ειδοποίηση, παραλαμβανουμε λοιπόν τη συσκευή όπου - χωρίς να εκπλαγούμε αυτή τη φορά, μιας και συνηθίσαμε στον εμπαιγμό - μας ενημερώνουν από το service ότι... δεν έστειλαν το εν λόγω προϊόν στη LOGITECH γιατί... δεν χρειάζεται, απλά ελέγχθηκε στο... κεντρικό service του ΠΛΑΙΣΙΟ και βρέθηκε ΟΚ. Η ερώτηση μας ειναι η ίδια: Υπέροχα, τους απαντούμε, μπορω να δω λοιπόν σε έναν υπολογιστή σας ότι ο λεβιές LOGITECH Driving Force shifter λειτουργεί? Μαντέψτε λοιπόν, η ίδια εμπαιχτικη απάντηση: Εεεε όχι, δε μπορούμε να το ξαναδοκιμάσουμε!!!!! Έτσι λοιπόν, ως επόμενη κίνηση, απευθύνομαι κατ ευθείαν στη LOGITECH, για να "παραπονεθώ" ότι ένα εξάρτημα τους δε λειτουργεί, αν και το εν λόγω service του ΠΛΑΙΣΙΟ θεωρεί ότι ειναι ΟΚ. Εκεί λοιπόν στη LOGITECH, με ενημερώνουν πλήρως για τη συσκευή και αντιλαμβανομαι πλέον ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ - και έτσι εξηγούνται ολα: 1. Ο κατά τα άλλα πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός πωλητής στο ΠΛΑΙΣΙΟ στη πρώτη μας επίσκεψη, μας πούλησε - απ`ότι αντιλαμβανομαστε τώρα εκ των ύστερων, προφανώς εν γνώση του - το προϊόν LOGITECH Driving Force shifter, το οποίο δεν ειναι συμβατό στον υπολογιστή μας γιατί - οπως, με έμφαση επανειλημμένως τονίσαμε - ο υπολογιστής μας τρέχει με windows 10 ενώ η συγκεκριμένη συσκευή ειναι παλιάς έκδοσης και συμβατή με windows 8. Μετα από όσα ακολούθησαν έχουμε πολύ βάσιμες υποψίες ότι ο εν λόγω πωλητής λειτούργησε με δόλο. 2. Η όλη αντιμετώπιση από τον υπεύθυνο του Πλαίσιο στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης δείχνει ότι όχι μόνο ήταν σε γνώση τους αυτό το γεγονός (πολιτική της εταιρίας?) αλλά και ότι συνειδητά έπραξαν ότι ήταν δυνατό από την πλευρά τους για να καλύψουν αυτή την εξαπάτηση στο πρόσωπο μου με φτηνές υπεκφυγές και απαράδεκτο εμπαιγμό. Η δε πολιτική τους με συνεχή ψέμματα, υπεκφυγές, ροκάνισμα του χρόνου με συνεχή πήγαινε-έλα στο κατάστημα τους και την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστην, στόχο έχει προφανώς την παραίτηση μου από τα δικαιώματα μου και την απώλεια των χρημάτων μου. Η πολιτική μιας εταιρίας που σκοπό έχει να "πουλήσει" για το κέρδος και μόνο, εξαπατώντας τον καταναλωτή, χρησιμοποιωντας δόλο, ψέμματα και υπεκφυγές, δεν ειναι μόνο παράνομη αλλά και άκρως ανήθικη. Ίσως το ανήθικο της υπόθεσης εδώ ειναι ποιο σημαντικό από το παράνομο. Σκεφτείτε ότι το προϊόν που αγοράστηκε ήταν ένα εξάρτημα παιχνιδιού και ο χρήστης του ειναι ένα παιδί 9 ετών, το οποίο προσγειώθηκε απότομα στον στυγνό κόσμο "των μεγάλων" Στα συνεχή πήγαινε-έλα στο εν λόγω κατάστημα της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, σε ολες τις συνομιλίες που είχαμε με τον υπεύθυνο του καταστήματος παρατήρησα ότι ο εν λόγω υπεύθυνος απέφευγε να ρίξει ακόμη και μια ματιά στο εννιάχρονο παιδί που τον κοιτούσε με απορία - και είμαι σίγουρος ότι ο εν λόγω υπεύθυνος δε θα μπορούσε να το κοιτάξει στα μάτια ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Έχω ήδη καταγγείλει το περιστατικό εξαπάτησης στο πρόσωπο μου καθώς και την πολιτική της εταιριας ΠΛΑΙΣΙΟ ως προς την εξαπάτηση των καταναλωτών, σε ολες τις υπηρεσίες και ολα τα forums. Έχω κοινοποιήσει το περιστατικό αυτό σε: 1. ΙΝΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ 2. Συνήγορος του καταναλωτή 3. ΚΕ.Π.ΚΑ. κέντρο προστασίας καταναλωτή ( και αναμένουμε τις απαντήσεις τους σε συνεργασία με το συνήγορο του καταναλωτή για τα επόμενα βήματα) 4. σε forums, blogs και οπου αλλου θα μπορουσα να το γνωστοποιήσω ώστε να μην υπάρξουν άλλα θύματα εξαπάτησης από την εν λόγω εταιρία. Αν έχετε πέσει και εσείς θύματα εξαπάτησης από το ΠΛΑΙΣΙΟ, μην το αφήσετε, γνωστοποιηστε το όπου μπορείτε!!!
  41. 6 likes
    Έχω το CBR600F που σου πρότεινε ο Μιχάλης πιο πάνω εδώ και μια πενταετία. Στο διάστημα αυτό έχω κάνει 2 δικάβαλα φορωμένα ταξίδια εκτός Ελλάδας, commute στη δουλειά, 1100km σε μια μέρα σερί, ένα trackday, το πήγα Χειμώνα στη Σκωτία, θέλω να πω πραγματικά μεικτή χρήση, αλλά με χαμηλές σπορ απαιτήσεις. Στο τονίζω αυτό μόνο για να σου πω ότι με πολύ μικρές παραχωρήσεις το μηχανάκι κάνει για all-arounder. Αν υπάρχει ένα πράγμα που με ενοχλεί στην κατηγορία και δυστυχώς δεν είναι από τα μειονεκτήματα που ακούς συχνά είναι το γρανάζωμα: Η διακεδαστική δύναμη βρίσκεται οχι μόνο ψηλά στο στροφόμετρο το οποίο είναι αναμενόμενο και κατ' εμέ ευχάριστο, αλλά δυστυχώς βρίσκεται και ψηλά στο κοντερ: Με την πρώτη να βγάζει κοντά 100 το διασκεδαστικό powerband βρίσκεται πχ μετά τα 70 (πρόσεξε, με πρώτη αυτό!). Οπότε αν θες μες στην πόλη πχ να κάνεις ένα σβέλτο ξεκίνημα από το φανάρι η να επιταχύνεις από εκεί που απλά ρολάρεις με μια/δυο πάνω δεν θα βρίσκεσαι στις διασκεδαστικές rpm ή για να βρεθείς εκεί θα θέλεις χώρο. Πρόσεξε, δεν λέω ότι θα σε περνάνε τα σκουτερ, αλλά δεν θα νιώθεις αυτή την τετρακύλινδρη λύσσα. Σαν αρχάριος αυτό καθιστά την ιπποδύναμη ελέγξιμη, αλλά δεν θα αργήσει η στιγμή που θα διαπιστώσεις ό,τι σου γράφω και ίσως αρχίσουν να σου μπαίνουν σκέψεις για να το κοντύνεις. Μόνο γι' αυτόν τον λόγο ένα δικύλινδρο ή η street detuned εκδοχή ενός 4κύλινδρου 600SS είναι ίσως εν τέλει πιο fun επιλογή και πιο οδηγήσιμη σε καθημερινές συνθήκες. Αλλά από πού κι ως πού αγοράζονται οι μοτοσυκλέτες με ορθολογικά κριτήρια;
  42. 6 likes
    απο τον τροπο που γραφεις, φαινεσαι συνειδητοποιημενος χρηστης... επισης μου εκανε εντυπωση οτι αναφερεις ss 600 cc και οχι 1000 (που ολοι εκει πανε γιατι την εχουν δει χεραδες)... δεδομενου οτι ειχες καποια στιγμη (εστω και για λιγο) ενα ready to race μηχανακι, οπως το rs125 της aprilia, θα σου ελεγα να πας βουρ στον πατσα με τα 600ss και να μην κοιτας για μειωση ιπποδυναμης... δεν ειναι τοσο "σκοτωστρες" οσο τα θεωρουν... ειδικα στα χαμηλα, περισσοτερο σαυρες θα τα ελεγα παρα οτιδηποτε αλλο... δλδ αν καποιος σκεφτει λογικα θα προτιμησει να οδηγησει ενα τετοιο μηχανακι στα πρωβτα του βηματα παρα ενα μονοκυλινδρο ΚΤΜ >600cc που "στα σκαει" με το καλημερα και μεχρι τα 120 ανοιγει χωρις αυριο... οσον αφορα τους δρομους εντος λεκανοπεδιου, θα σου προτεινα να μην προσπαθησεις να στριψεις ...εχει δρομους...εσυ ομως δεν εχεις την εμπειρια... οποτε για αρχη πηγαινε στα Μεγαρα και παρακολουθησε και ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης....θα σου ανοιξει φοβερα τους οδηγικους σου οριζοντες... αργοτερα πηγαινεις στους (γνωστους) δρομους εντος και εκτος λεκανοπεδιου και κανεις χαλαρη προπονησουλα σ'αυτα που εμαθες ...ολα αυτα στην περιπτωση που εχεις βαρεθει την πιστα ή την θεωρεις καπως πολυεξοδη... η πραγματικη προπονηση ομως και βελτιωση ειναι εκει μεσα (Μεγαρα)...και αργοτερα ανεβαινεις και level πηγαινοντας Σερρες... +1000 για το 636....ειναι καταπληκτικο μηχανακι και θα το ευχαριστηθεις τα μαλα... καλες αγορες...
  43. 5 likes
    Αντώνης!! Το μακρινό 1984 ή 1985 απέκτησα το 12βολτο στρογγυλοφάναρο! Έκτοτε ακολούθησαν διάφορα με ποιο εμβληματικό ένα Gpz 550 και ένα KLR 250. Ωραίες αναμνήσεις.... Τώρα με ένα KAZE 115 2015. Μπράβο για το σάιτ. Είναι πηγή γνώσης, μιας και δεν παρακολούθησα την εξέλιξη της μοτοκίνησης ......
  44. 5 likes
    Στο δρόμο την Athensville 125 την έχω δει δυο φορές. Σε αυτό το χρώμα: Τη μια φορά ήταν παρκαρισμένη έξω από μια καφετέρια στη Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη... έτσι είχα την ευκαιρία να ρωτήσω τον ιδιοκτήτη της "πώς πάει" και μου απάντησε ότι την είχε ένα χρόνο και δεν αντιμετώπισε προβλήματα! Υπάρχει και η Athensville 250, η οποία κατά την αντιπροσωπεία έχει κινητήρα επίσης "σαν Suzuki" 23 ίππων και κοστίζει 3.190 ευρώ. Είναι αυτή εδώ. Στο bikeit υπάρχει μάλιστα κι ένα τεστ (σπάνιο για Athensville) με καλά λόγια.
  45. 5 likes
    Με τη χειρότερη κακοκαιρια εβερ για Ιουλιο, ξεκινησα να παω Σουγια, μολις σταματησε η βροχη το μεσημερι. Ανεβαινοντας προς οροπεδιο Ομαλου. Αρχιζει η ομιχλη. Πολυ ομιχλη. Εδω στη φωτο ειναι καθαρα δηλαδη. Φωτο δεν εβγαλα γιατι προσπαθουσα να ζησω. Ορατοτητα 3-4 μετρα. Μετα απο κανα μισαωρο ομιχλη, κι ενα μισαωρακι βροχουλα για καπακι. Ε,και κατεβαινοντας αλλη μια ωριτσα ομιχλη. Και στη Σουγια χαρα θεου και 26 βαθμους. Κατεβηκα απ.το σουζουκι λασπανθρωπος κι ακομα ετρεμα. Ολες οι εποχες σε δυομισι ωρες..
  46. 5 likes
  47. 5 likes
    Αλλαγή μπροστινής μάσκας! Μιας και η παλιά μάσκα (aka, γραβάτα, μάσκα πιρουνιών κλπ) είχε φάει ένα ελαφρύ τρακάρισμα και άλλες 2 πτώσεις είχε αποκτήσει αρκετά ραγίσματα, το χρώμα μετά απο τόσα χρόνια στον ήλιο θάμπωσε το χρώμα άσχημα και γενικά έδειχνε άσχημη σε σχέση με το υπόλοιπο μηχανάκι. Το λοιπόν παράγγειλα μια νέα και την πέρασα. Έχει μέχρι και αυτή την πέρλα κάπως να το πω (σαν γκλίτερ ένα πράμα) λες και βγήκε χθες. Βγάζουμε την παλιά μάσκα ξεβιδώνοντας 3 χοντρές βίδες μπροστά και άλλες 4 στην πίσω μεριά κάτω απο το τιμόνι. Τώρα που η μάσκα μας βγήκε ήρθε η ώρα να βγάλουμε τα φλας. Μιας και η μάσκα αυτή δεν έρχεται με το σηματάκι της Suzuki αναγκαστικά έπρεπε να το βγάλω απο την παλιά μάσκα. Τέλικα δεν έχει βίδες αλλά κάτι σαν κόλλα κάπως. Μπήκε στην νέα μάσκα ωστόσο θα προσπαθήσω να το κολλήσω καλύτερα. Ίσως με λίγη σιλικόνη. Η νέα μας μάσκα είναι έτοιμη για τοποθέτηση! Σαν καινούριο!
  48. 5 likes
    Πρωϊνές ανησυχίες Ίσως οτι καλύτερο υπάρχει μια βόλτα τέτοια ώρα το πρωί. Το Πήλιο απο Πορταριά και πάνω έχει ένα τέλειο φυσικό "air condition" και η θερμοκρασία στα Χάνια έδειξε 17 βαθμούς! Σε σημείο να χρειαστώ αναγκαστικά μπουφάν συν ζακέτα μαζί με το κοντομάνικο. Υπέροχη διαδρομή και πανέμορφο τοπίο.
  49. 5 likes
    @giorgos.boun Τι το ήθελες και το ανέφερες.... Με έβαλες στην πρίζα
  50. 5 likes
    Σε παγκόσμιας-δυτικής κοινωνίας πρότυπα, λίγα είναι. Είναι σχεδόν ένα καλούτσικο μηνιάτικο σε χώρες του εξωτερικού. Στα δικά μας τα ελληνικά δεδομένα, που ο νέος θα πάει τάχα μου 4ωρο, πραγματικά 8ωρο, και θα πάρει 250 ευρώ να ζήσει, ε ναι, είναι ΠΑΡΑ πολλά. Μην ξεχνάμε ότι με την μετάβαση από δραχμή σε ευρώ, η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ αγοραστική αξία, πήγε πολύ γρήγορα, από ότι αγόραζες 100 δραχμές, να το αγοράζεις 1 ευρώ, οπότε ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ αγοραστική αξία σε δραχμές του 1999 τα 4000 ευρώ, είναι 400.000 δραχμές, που δεν είναι δα και κανά υπερποσό, αφού τότε ένας καλούτσικος μισθός ήταν 200.000 δρχ. Δεν είναι ακριβό το Zontes στα 4000 ευρώ, ΕΜΕΙΣ δεν έχουμε λεφτά.