Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 04/26/20 in Μηνύματα

  1. 28 likes
    Ψάχνω πρατήριο καυσίμων. Και λουκέτο καλό, ουτε κλειδί δεν εχουν αυτά τα σπίτια του βουνού. και για τους άπιστους, με ημερομηνία...
  2. 23 likes
    Πηγα στη Suzuki και πληρωσα την προκαταβολη για την παραγγελια της. Baby gixxer λοιπον (gsx250r) το επομενο μηχανακι. Ηταν πολυ καλη η ευκαιρια για να την αφησω. Περιμενω τη στιγμη που θα σταματησει διπλα μου στο φαναρι Hayabusa και θα του πω: ""Ωπ!! Αδερφε κι εσυ gsxr;;;"
  3. 21 likes
    Πήρα σήμερα και εγώ μοτοσυκλέτα μετά από 5 χρόνια <<αμηχανίας>> honda cbf 250 του 2005, θέλει πολλά μαζέματα αλλά είμαι κομπλέ για την ώρα.
  4. 17 likes
    Αρχικα η τιμη του ηταν στα 2800 (τρεχει προσφορα) οποτε δεν ηταν ακριβο, ηταν καινουριο σε τιμη μεταχειρισμενου. Να σου πω παντως πώς φτασαμε εδω. Η ζημια εγινε οταν πριν εναμιση χρονο αποφασισα να παρω δευτερο μικρο μηχανακι (ενα GN250) για να μην ταλαιπωρω το ΜΤ09 με χαζα χιλιομετρα εντος πολης. Καπου εκει αποκαλυφθηκε μια πικρη αληθεια: οτι η χομπιστικη χρηση που κανω στις μηχανες ειναι πολυ λιγοτερη απ'οσο νομιζα. Μολις μπηκε λοιπον το μικρο στο παιχνιδι ξαφνικα ειδα οτι η μεγαλη εβγαινε απ΄το γκαραζ μια φορα το μηνα. Κι ετσι ξεκινησα να σκεφτομαι οτι παιρνω πολυ κακο vfm απ΄το να εχω μια μηχανη των 6000€ να καθεται σε ενα γκαραζ των 25€/μηνα για τοσο λιγη χρηση. Οχι οτι μου ελειπαν τα λεφτα, αλλα ειμαι αυτης της λογικης ως ανθρωπος. Οποτε πουλαω το Yamaha και παιρνω ως δευτερο ενα 636 (συνολικο κοστος €2800, η διαφορα πηγε σε upgrade του κουτιου). Περνανε λιγοι μηνες ακομα και βλεπω οτι εξακολουθω να ειμαι συνεχεια πανω στο GN250. Με εξαιρεση την προπονηση για σουζα που εκανα μια στο τοσο, και παλι οταν ηταν να παρω μηχανη το χερι πηγαινε αυτοματα στα κλειδια του μικρου. Ευκολια, μικρο βαρος, ξεγνοιασια γενικοτερα. Και καπου εκει συνειδητοποιω οτι αν αυτο το μικρο ειχε και αλλα 20-30 χιλιομετρα τελικης και λιγο καλυτερες αναρτησεις θα μπορουσε να με καλυπτει σε ολες τις αναγκες μου. Καθημερινη μετακινηση, πιστα καρτ, βολτουλες κοντινες. το γκαζι της μεγαλης δε μου ελειπε, το καταλαβαινα απ΄το ποσο λιγο τη χρησιμοποιουσα. Εκει λοιπον πηρα την αποφαση να κανω τα δυο ενα, πουλησα το μεγαλο και αρχισα να κοιταω για το επομενο. Ενω δεν ειχα καταληξει ποιο μικρο θα παρω (κοιτουσα στα 250-300 ss ή γυμνα) βγηκε αυτη η προσφορα της suzuki. Σκεφτηκα οτι ηταν λιγο σαν οιωνος το ολο πραγμα, ηταν γραφτο δηλαδη να την παρω. Και ετσι προχωρησα. Τωρα αν εκανα καλα κανεις δεν ξερει. Επισης ειμαι ανθρωπος των αλλαγων (οχτω μηχανες σε εξι χρονια), οποτε παιζει να το αλλαξω κι αυτο ακομα κι αν ειναι καλο. Αλλα σε αυτην την τιμη νομιζω πως ειναι αγορα χωρις ρισκο. Συν τη χαρα του καινουριου βεβαια.
  5. 16 likes
    Καπου εδω μεσα διαβασα πως τα πραγματικα on-off εχουν ακτινωτες ζαντες και μπροστινο μεγαλυτερης διαμετρου. Εγινα λοιπον κι εγω τρου-αντβε™.
  6. 16 likes
    Τελευταίος προορισμός στην Ουρουγουάη το Colonia del Sacramento το οποίο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Buenos Aires. Από εκεί, ο ευκολότερος τρόπος να βρεθείς στην πρωτεύουσα της Αργεντινής είναι μέσω καραβιού, διαφορετικά πρέπει να κάνεις μια παράκαμψη 500 χλμ. Σήμερα έληγε η ασφάλεια που είχαμε βγάλει στα σύνορα με Βραζιλία οπότε έπρεπε οπωσδήποτε να βγάλουμε καινούρια μιας και πολύ πιθανό να μην μας επέτρεπαν να μπούμε στην Αργεντινή αν δεν είχαμε. Πριν φύγουμε από το Montevideo ρωτήσαμε σε διάφορες ασφαλιστικές και υπηρεσίες αλλά μας έκαναν μπαλάκι και μας έστελναν ο ένας στον άλλον. Οπότε τα παίξαμε όλα για όλα και πήγαμε στο Colonia del Sacramento με την ελπίδα εκεί να βρούμε πιο "ελαστικές" επιλογές μιας και συνδέεται απευθείας με την Αργεντινή. Όμορφη πόλη, γεμάτη ζωή, πλακόστρωτα στενάκια, εκπληκτικό ηλιοβασίλεμα και μια αισθητική που θυμίζει Ελληνικό νησί.
  7. 13 likes
    Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους εδωσαν τις ευχές στον @innova 04 διοτι είναι ο νονός του Mπέργου βγάζοντάς το Xάρο. Χωρίς τον Θανάση δεν θα είχα την ευκαιρία να κάνω πραγματοποιήσω μια εφηβική επιθμία μου , εκπληρώνοντας έτσι τον στόχο dream bike #1. Θανάση και πάλι ευχαριστώ και από εδω φιλε ,οι ταβερνες και τα μπεργκερο-παιδάκο-κοψίδια που χρωστάω είναι πολλά και πάντα θα έχεις πιλοτική θεση στο κανόνι . Είπα να γράψω οτι μου το πούλησες μια περιουσία αλλά δεν μου βγαίνει , γιατι η πραγματική ιστορία έχει αληθινο χαρακτήρα και σημασία για εμένα. (ακολουθεί σεντόνι) Κάπου στις αρχές Φλεβάρη έχοντας πήξει απο τη καθημερινότητα και την χρόνια αμηχανία που ναι μεν ήταν επιλογή διοτι λογο δουλείας ,εχω επιλέξει να μην μετακινούμαι καθημερινά με δίτροχο κάτι ξεκίνησε να με τρώει , αυτό το κάτι ήταν οτι μεγαλώνουμε και η φύση των επιλογων μας αλλάζει γίνετάι σε μεγαλύτερο βαθμό βασισμένη στην λογική και όχι στο τι πραγματικά επιθυμούμε -θέλουμε να κάνουμε . Σπάνια αυτά τα 2 συνυπάρχουν ή έστω αυτό βλέπω εγώ σε εμένα προσωπικά .Θεωρώ οτι όλα έχουν να κάνουν με το γιατί οδηγάμε μηχανές, κάποιοι καβαλανε ακόμα και για εργασία , ιδανικα όμως θα ήθελα να πιστευω οτι ακομα και αυτοί το απολαμβάνουν έστω και λίγο γιατί για εμένα αυτός είναι ο λόγος που έμαθα και θελω να συνεχίσω σε αυτή τη παράλογη και επικυνδυνη για πολλούς μοτοσυκλέτα . Οπότε αποφάσισα να κάνω μια παράλογη και ταυτόχρονα κάπως λογική επιλογή για εμένα. Να αγοράσω μοτοσυκλέτα λοιπόν όχι για "φθηνή ", ευκολη και γρήγορη μετακίνηση ούτε για εργαλείο, αλλά για εμένα προσωπικά χωρίς συμβιβασμούς νερομένα ποτήρια και πολυχρηστικότητες . Πιο πολιτικές επιλογές σιγουρα υπήρχαν και θα υπαρχουν τις κοιταξα και έστριψα το κεφάλι , είπα "καντο σωστα , εκείνο που θες μόνο". Κυβος ερίφθη ,όβερ , απόφαση πάρθηκε πάμε στην αναζήτηση . Μετά από ατελείωτα βράδια για το αν το βαλεις μπροστά να δουλέψει για 3 λεπτο κανει μπαμ και τρως για μεσημεριανό μπιελομπιστονο με φλέικς βαλβιδων και ρουλεμάν ποσέ , κατέληξα στη σωστή χρονολογία μοντέλου για το FS 650. Μετά απο λιγο ξεκίνησα να ψάχνω ανταλλακτικά, διαθεσιμότητες κλπ, και εφ όσων όλα ηταν οκ ξεκίνησα να ψάχνω την μοτοσυκλέτα. Χτυπησα μπετό φυσικά, δεν βρήκα τιποτα της προκοπης που να μην θελει άλλο ενα μηχανάκι μαζεματα , Δυστηχώς τα fs 650 λιγοστευουν, γιατί τα αγοράζουν και μολις καταλάβουν τι πήραν και τι ζητάει τα βάζουν ανταλλακτικά (πανακριβα)με το που κανει το παραμικρό το μηχανάκι. Πέρασε καννένας μηνας και απραξίας , εγώ σε φαση ανησυχίας μέχρι που μέσα Μάρτη πλέων μπήκε μια αγγελία που άξιζε να πας να το δεις απο Κεφαλονιά . Οταν το είδα λέω όχι ρε π*στ , το φελέκι μου και μετά απο 2 δευτερολεπτα λέω ΝΑΙ ΡΕ Π*ΣΤ. Βαράω το τηλέφωνο , στον @innova 04 -έλα ρε , το και το . -Mλκ είσαι σιγουρος? -Ναι ρε πιο φθηνό στη συντήριση απο μια πρώην μου είναι σίγουρα. Πας μια να το δεις? -Καλά θα κανονίσω να πάω να το δώ . Μετά απο το τηλέφωνο ,μέχρι να το δουμε λοιπον, είχαμε κορονο λοκ ντάουν .παρόλα αυτά το μηχανάκι το είδε ο Θανάσης μου είπε "mlk camay είναι πιπίλα". Πηρα φωτο βιντεο και συναφή , το κλείνω με τον πωλητή , κατεβάζει την αγγελία και παμε να προχωρήσουμε. Καλα μαντέψατε @@δια .Μεταβιβάσεις γιοκ κολλημένες παντου μεχρι νεοτέρας. Πέρασε και το φετινό "Πασχα" , και η επόμενη εβδομάδα , εγώ οπλοπολυβόλο γιοκ . Σιγα σιγά αρχησε να τσουλάει η Ελληνική γραφειοκρατία και έγινε η χαρτούρα με πολλά πρηξίματα και πολύωρα τηλεφωνήματα . Εγινε η μεταβίβαση , βγαζω ασφάλεια και για νε δέσει το γλυκό ήρθε η αγωνία για το πως θα έρθει το όπλο Αθήνα. Βαπόρια , τσου , μετακινησεις εντός νομού ακόμα και οι μεταφορικές μουδιασμένες παντου. Οσο εγώ αγωνιούσα ,ο ιννοβας ενυδατόνεται , σούζες- παντες- στροφιλίκια ,με μαλλί γυαλί και παντελόνι lee. Μετά από πολλες αναπάντητες για αρκετές ημέρες , επικοινωνήσαμε : -"Ρε τι ειναιαυτόρε είμαι ξανά 16 χρονών , πονάνε ομως κόκαλα , κλοι, χέρια ,πλάτες " -Καλό ρε? -Δεν υπάρχει ρε , ο Χάρος "Να σου βαλω τα μισά να το έχεις εδώ?" -"Ξεχνα το" -"Καλά πάω αυριο στον ασφαλιστή μου να βγαλω μια ασφάλεια ζωής" H μεταφορική ήταν μονοδρομος πλέων ,και αφού ο νονός αποφάσησε να ακουμπήσει την εμπρός ρόδα σπίτι του μετα από 20 μερες honeymoon ,το κανονίσαμε .Πολύ αγχος γιατί η πίσω ουρά σε μάυρη δεν υπάρχει πλέων σαν ανταλλακτικό και οτιδηποτε άλλο είναι πιθανή παραγγελία .Ευτηχώς ο Θανάσης εκτέλεσε χρέη αμπαλαριστή και το πιστόλι προστατευθηκε. Ο χάρος μπήκε στο φορτηγό και εφθασε την προηγούμενη εβδομάδα . credit @innova 04 για όλα!!!! Mετά απο σφαιρα επισκεψη στον μηχανικό για τον αν αγόρασα κουκλα ή πανούκλα που ευτηχώς ήταν το πρώτο και ένα τυπικό σερβις, the rest is history . Και εδω μια φώτο απο την πρώτη βόλτα . (θα ακολουθήσει φωτορομάτζο αργότερα) Καλές βόλτες σε όλους , να κάνετε αυτό που θελετε και αγαπάτε.
  8. 13 likes
  9. 11 likes
    Σήμερα μαζευτήκαμε εγω ο @achilleasv και ο @noodles και βολτάραμε μέχρι Ζαγορά Όπως βλέπετε περιβάλλομαι απο Hondaκιδες Με θέα το απέραντο γαλάζιο! Πήραμε και κάτι να πιούμε Και μετά ο καθένας πήρε τον δρόμο του για το σπίτι. @noodles thanks για τα μαθήματα στροφών, τόσο καιρό το έκανα λάθος Άντε την επόμενη φορά ακόμα πιο μακριά και αμα λάχει και με περισσότερα άτομα
  10. 11 likes
    Ρε μλκες τα κάνει κανένας screenshot να τα έχουμε ή θα τα ψάχνουμε όπως το υλικό της ΕΡΤ ;
  11. 11 likes
    Όταν το μακρυνό 2009 πήρα το S3 των φτωχών , ολογραφως Scirocco 2.0, ήταν η εποχή που νόμιζα πως θα βρεξω μικροκουρτσιτσα με σοβαρό νιμου λόγω σοβαρών για την εποχή γκαζιων. Τι έκανα λοιπόν ο μαϊντανός; Όπου πετύχαινα ανοιχτό slk /Z4 /cayenne (μέχρι s) στην παραλιακή του έριχνα κι από μια καλή πιστεύοντας πως στο επόμενο φανάρι θα κατέβει κάτω το νιμου ( που πάντα υπηρχε μέσα σε αντίθεση με το άδειο ροκο ) , θα παρατήσει την άγνωστη εκδοχή του Κοκλώνη που ήταν οδηγός και θα μπει όπως ο Ροσσι στο Μουτζελο μέσα στο αμάξι του λαού ,ολογράφως VW. Το σχέδιο δεν πέτυχε, τα slk συνέχιζαν να φορτώνουν, εγώ συνέχισα να καίω τσάμπα βενζίνη μέχρι που το 2012 πιστεψα πως η δουλειά θα γίνει με τα δίτροχα cayenne , ολογράφως GS/multi. Μην κουράζω, ακόμα παρθένος είμαι από άποψη οχηματικης φορτωτικής. ΥΓ: Οι 10 τσαγιέρες ήταν η μίνιμουμ ημερήσια ταρίφα. Τα δε mx5,MR2 κτλπ τα κοιτούσα όπως τα GS g310 με το Μουλτι. Κι αυτά βέβαια φορτωμένα ήταν αλλά οκ.
  12. 11 likes
    Mε Ducati το "μονη" θα συνοδευτει και απο το "μενω" οποτε εγγυημενη επιτυχια.
  13. 10 likes
    Χθες αποφάσισα να χώσω το KLR σε μονοπάτι. Καλά να πάθω. Φυσικά και δεν έβγαλα καμιά φώτο, ήμουν πολύ απασχολημένος να βρω τρόπο να γυρίσω πίσω. ...και να βγάζω το σκ@το από την κάλτσα μου.
  14. 9 likes
    Μπα, ουτε καν το'χω με σουζίδια. ''Καθε 3 μέρες λάδια'' μου φαινεται ειναι το μότο των Husa. Ο βενζινάς ''τι να την κανεις την 100αρα' στο παπί ? '' ενω γεμιζα το 5λιτρο μπιτονι. Αύριο, θα μάθει..
  15. 9 likes
  16. 9 likes
    Δεν έκανα κάτι για την μηχανή αλλά για μένα...έπειτα από την αναβάθμιση του εξοπλισμού(μπουφάν+παντελόνι) και έπειτα από την ξενέρα που πέχτηκε σε μοτομάγαζα με τα πασχαλινά εκπτωτικά κουπόνια και την κοροϊδία που επικράτησε χτύπησα κρανάκι από εξωτερικό και να παν να γαμηθούν...από εδώ και πέρα όπου βρίσκω φθηνότερα... Shoei GT AIR II Brilliant Yellow + CNS 1 Visor Dark Smoke
  17. 9 likes
    Αυτό δεν το ξέρεις αν δεν το προσπαθήσεις. Περισσότερη αυτοπεποίθηση την επόμενη φορά .
  18. 9 likes
    Εγώ κρατάω ότι έχεις συμπεριφερθεί άσχημα, σαν πολίτης, ως προς τις υποχρεώσεις σου στην κοινωνία. Αντί να κοιτάς να διορθώσεις την ασχήμεια σου, την κακή σου συμπεριφορά ως πολίτης, κοιτάς να μπαλώσεις προσωρινά τις συνέπειες που έχει αυτή σου η συμπεριφορά. Το ακόμα χειρότερο, είναι ότι γράφεις και εδώ και δίπλα, και είσαι ΚΑΙ επιτιθέμενος σε ανθρώπους που σου λένε απέξω-απέξω το σωστό και λογικό. Κοίτα να είσαι όσο πιο σωστός μπορείς ως πολίτης. Και οι συνέπειες του να ΜΗΝ είσαι, θα εξαφανιστούν από μόνες τους.
  19. 8 likes
    Σήμερα οδήγησα σε test ride δύο μηχανάκια και θα ήθελα να τα γράψω τώρα που είμαι ζεστός. Νούμερο ένα: CfMoto 400GT Πρώτες εντυπώσεις: Αρκετά λεφτά για αυτά που παίρνεις.... Κακά: Έχει πολύ μεγάλο γρανάζι στον πίσω τροχό και σε συνάρτηση με ένα κάπως απότομο γκάζι μόλις το ακουμπήσεις το σταμάτα - ξεκίνα γίνεται θεματάκι και θα πρέπει να δουλέψεις αρκετά τον συμπλέκτη για να πάει κάπως μέσα στην κίνηση. Μόλις περάσεις τις 5 - 5.500 χιλιάδες στροφές απλά πέθανε, δεν έχει να δώσει σχεδόν τίποτα. Ποιότητα κατασκευής μέτρια σε αρκετά σημεία. Καθρέπτες.... δεν βλέπεις σχεδόν τίποτα όπως και να τους ρυθμίσεις! Καλά: Όταν κάθεσαι ως οδηγός για 1,81 με 80 κιλά είναι ΠΟΛΥ καλή με ωραίες γωνίες για τα πόδια και τα χέρια, καθώς και το τιμόνι είναι αρκετά ωραίο για πόλη και εξορμήσεις! Καλούτσικη οθόνη και φαίνεται και ομορφούτσικο στον δρόμο. Γενικές γραμμές όμως έτσι και έτσι.... στα λεφτά που κοστίζει παίζει ΠΟΛΥ κοντά του το κάθε sv που είναι μακραν καλύτερο. Νούμερο δύο: Πραγματικά δεν έχω λόγια! Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, ένα μηχανάκι που ξεπερνάει τα 10.000€ να μην αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ και δεν εννοώ μόνο εμφανισιακά. Κακά: Κινητήρας ( γκαμπα - γκούμπα στο ρελαντί ) έχω ακούσει και για τα boxer πως είναι πιο έντονο αλλά εφόσον δεν έχω οδηγήσει δεν έχω άποψη. Σταθερότητα σε στροφή, απλά για κλάματα! Να πηγαίνω με 70 χιλιόμετρα σε ανοιχτή στροφή και να λέω πέφτω δεν πέφτω ενώ με την χοντρή μπορούσα να μπω σίγουρα με 100-110 χιλιόμετρα και να είμαι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Συμπλέκτης χάλι μαύρο πραγματικά.... 1-2 δεύτερα πατινάρισμα για να ξεκινήσω από φανάρι! Αρκετοί κραδασμοί στο μπροστινό σύστημα καθώς και στο τζαμάκι ( τι είναι εκεί τι δεν είναι.. ένα και το ίδιο... και φόραγε μεγαλύτερο τζάμι από αυτό της φωτογραφίας! ) Διακόπτες περίεργοι.... αρκετά μπορώ να πω! Κατράν .... χάθηκα δεν ξέρω ακριβώς τι βλέπω... πρέπει να παίρνω τα μάτια από τον δρόμο για να διαβάσω κάποια πληροφορία. Απόκριση γκαζιού ---> Εκεί γελάνε και τα κουνούπια!!!!! Τα πρώτα 1 με 2/5 ήταν παντελώς ανύπαρκτα ούτε καν στροφές δεν ανέβαζε! ( εννοώ πως δεν υπολογίζω τον τζόγο της γκαζιέρας ). Μετά στην μέση κάνει ένα μπουμ και βγάζει ότι είναι να βγάλει... τα ψιλά .... ψιλά πράγματα. Εμφάνιση τι να πω... ο κάθε ένας ότι προτιμάε. Καλά: Cruise control το καταχάρηκα ! Πολύ βολικό!! Αναρτήσεις στον δρόμο δουλεύουν απλά μέτρια σε λακούβες τα πάνε καλούτσικα.... Μέτρια σέλα για να βγάλεις χιλιόμετρα αλλά είναι αρκετά φαρδιά και μπορείς να αλλάζεις για ευθεία / πόλη αναλόγως τι σε βολεύει. Το μπροστινό φρένο το δοκίμασα λίγο και μπορώ να πω ότι κάνει δουλειά αλλά στην αρχή είναι κάπως μηδενικό. Σε γενικές γραμμές με άφησαν και τα δύο μηχανάκια αδιάφορο αλλά ειδικά το guzzi. Μάλλον θα υπάρχει κόσμος που θα λέει --> τι λέει ο νέος... Πραγματικά ούτε 3.000 δεν έδινα. Σκέφτηκα αυτό το θέμα γιατί δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο συγκεντρωτικά από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα, αν όχι ας με διορθώσει ένα mod.
  20. 8 likes
    Σκέφτηκα Θανάση, ξεχασε το σεξ και της λέω δεν χώρας, είμαι με BMX ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΟ. ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΑΖΕΙ ΤΟ ΣΑΛΑΚΙ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ
  21. 8 likes
    Καλημέρα σε όλους! Από προχτές είμαι και γω ιδιοκτήτης ενός suzuki v strom 650. Tελικα το στρομα με κέρδισε. Πραγματικά την έχω χαρεί! Να είστε όλοι καλά, καλά χιλιόμετρα!
  22. 8 likes
    Ό,τι ακριβώς είπε ο @telephoner. Μην μπερδεύετε το ποιο θα αγοράζαμε αν είχαμε τα λεφτά. Εννοείται πως προτιμώ μια Z4 τρίλιτρη να κάνω την καυλάντα μου από οποιοδήποτε μπροστοκίνητο ή τετρακίνητο χατσμπακ που γαμάει και δέρνει στις πίστες. Βασικά και μια SLK προτιμώ έναντι ενός Type R. Αυτό είναι το ένα σκέλος που είναι το υποκειμενικό του θέματος. Το άλλο σκέλος αφορά ποιο αμάξι είναι πιο εστιασμένο στον οδηγό. Εκεί λοιπόν, η κίνηση ΔΕΝ είναι το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της εξίσωσης. Έχω μπει σε Ζ4 ατμόσφαιρα του κάποτε με 170 ίππους και σε κυκλικό κόμβο που προσπαθούσε να πετάξει κώλο, χωρίς λάστιχα , αυτό πετούσε μούτρα. Τόσο ψόφιο. Ο οδηγός τιμονάκι καλό. Τι συζητάμε λοιπόν; Βρήκα κι ένα ωραίο βίντεο όπου δείχνει ένα Ζ4 με σοβαρότατο ( για τα δικά μου κριτήρια τουλάχιστον ) οδηγό να γράφει γύρο στο Ρινγκ. Τυχαίνει και ξεκινάνε μαζί με ένα Megane. Δείτε πόσο όμορφα , άκοπα και φυσιολογικά πηγαίνει τάπα το Γαλλικό και πώς "χαροπαλεύει" ο οδηγός της μπέμπας. Όσοι το δείτε, κρατήστε και ενός λεπτού σιγή για το αριστερό φλας που βγάζει για προσπέραση στο 0:28.
  23. 8 likes
    Α δεν ξέρω, εγώ το μόνη του τίτλου πάω να λύσω, όχι τη μηχανή
  24. 8 likes
    Τρολλ είναι ο @Gouky7 που α-π-ο-π-ρ-ο-σ-α-ν-α-τ-ο-λ-ί-ζ-ε-ι (ουφ) την κουβέντα! Εχουμε ένα σοβαρό θέμα να επιλύσουμε και αυτός μας πετάει το δίλλημα σκούτερ vs nc700 στη μπίστα.
  25. 8 likes
    Το Σαββατόβραδό μου το πέρασα στο fb , στη Νο1 σκουτεροσελίδα , συζητώντας με διακεκριμένα μέλη του γιατί ένα γαμωscooter δεν μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς μέσα σε μια πίστα. Άνθρωποι που διαμορφώνουν χαρακτήρες , που εκπροσωπούν λέσχες , που γυρίζουν από μοτομάγαζα σε μοτομάγαζα κλείνοντας εμπορικές συμφωνίες , που αύριο μπορεί και να καθόμαστε μαζί στο ίδιο τραπέζι σε μια πίτα ή μια εκδήλωση ισχυρίζονταν με σθένος και πυγμή πως ένα Τμαξ έχει συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, πως θα είναι ανταγωνιστικό μέσα σε μια πίστα και πως θα ντροπιάσει μηχανές τύπου NC700. Το πρόβλημά μου λοιπόν έχει σταματήσει προ πολλού να είναι το παλικαράκι που μπήκε να μας γλεντήσει επειδή δεν είχε τίποτα καλύτερο να κάνει. Επίσης, μια χαρά είναι το mybike σε σχέση με το τι σαβούρα κυκλοφορεί στα σοσιαλ.
  26. 8 likes
    Καιρό είχα να σας επισκεφτώ, αλλά βλέπω ότι κάποια πράγματα δεν αλλάζουν....
  27. 7 likes
  28. 7 likes
    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΤΑΜΟΠΛΟΙΟ, βρίσκει η μπάκα aka σκεμπές στο τεπόζιτο γιατί είσαι ξάπλα, πιάνει 200 στο ρελαντί και νομίζεις ότι πας με 80. Τα φρένα..........χμμμ........τα φρένα σκατά, τα ακουμπάς και σταματάει να περιστρέφεται η γη και έρχομαι εγώ από πίσω.......ΜΠΑΜ!!! Αν δεν κρατιέσαι καλά σφηνώθηκες στα όργανα στο φρενάρισμα, τόσο χάλια. Αλλά πόσο γουστάρω που κάποιος μπήκε στο δίλημμα και τελικά πήρε HONDάρα χαχαχα, έτσι βεντούζα παλιοκόπρα λύσσαξε τώρα Άκου κριτήριο που σκαρφίστηκε η αρκούδα, αν η μπαταρία μπαίνει στο πλαίσιο ή στον κώλο σου. HONDA ρε μν
  29. 7 likes
    Κάποια πράγματα τα επιλέγεις και δεν σε επιλεγούν. 2010-11 ήταν όταν είχα GLXακι 50αρι από αυτά τα καγκουρικα με εξάτμιση, το οποίο μου το είχε δώσει ξάδερφος μου σε κατάσταση "δεν παίρνω μπρος όσο και αν θες". Με την βοήθεια του πατέρα και με πολύ υπομονή (και λίγο χρήμα), έγιναν όλα τα απαραίτητα και με βάψιμο σε χρώμα πορτοκαλί παρακαλώ, ξανά-ανέπνευσε το μοτέρ. μέχρι τώρα λάδι- φρένα και τσουλάει τίμια. Στις βόλτες μου τότε μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον το Honda Ax-1. Μου είχε κάνει εντύπωση τόσο οι ζάντες, αναρτήσεις και ο ήχος του. 10 χρόνια μετά, εν μέσω πανδημίας και (σχετικά) αρκετού ελεύθερου χρόνου ένας φίλος δίνει το αξ του, χρώματος μπλε, το οποίο ήταν παρατημένο κοντά στο σπίτι μου. Μου λέει: "Είχε θέμα με τα ηλεκτρικά του,το έφτιαχνα χάλαγε, και είπε δεν ξαναδίνω λεφτα γιαυτό. Αν θες παρτο με ένα συμβολικό πόσο και κρατα το." Εδώ να σημειώσω πως η διαδικασία της μεταβίβασης δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς για να γίνει μεταβίβαση η μότο πρέπει να έχει περάσει ΚΤΕΟ, και επιτυχώς. Το αφήνω αυτό καθώς είναι θέμα για άλλου Ο σκοπός του φρεσκαρίσματος είναι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταβίβασης, με απώτερο σκοπό το ολοκληρωμένο rebuild, μετέπειτα. Πάω το παίρνω από το στενό, ευτυχώς τσουλάει, και τα φρένα φαίνεται να κάνουν την δουλειά τους. Το φέρνω αυλή, με μία ματιά , σκουριασμένη αλυσίδα, λάδια αλυσίδας παντού, φύλλα, αράχνες και άλλα όμορφα. 1ον, έλειπε το καπάκι από το ντεπόζιτο, χαλασμένο καπάκι από ψυγείο 2ον Σπασμένα πλαστικά 3ον Στραβωμένο τιμόνι από τούμπα, και πλαϊνά λυγισμένα από κλοτσιά (υποστήριξη κόρνας, πλεξούδας grill). Αρχικά έψαξα βιντεάκια απο τα ίντερνετς, συμβουλές κλπ, βρήκα το manual , πήρα εργαλεία, σπρέι, καφέ, και ξεκινάω. Γυρνάω κλειδί, βελόνα στροφών σκιρτάει. Ενδείξεις τίποτα. Είναι μπαταρία.Πάω να την μετρήσω, τίποτα. Παραγγέλνω μια Bosch 12V6A, και ένα σετ ασφαλειών, φορτίζεται και επιστρέφει στην οικία. Την βάζω πάνω, συνδέω, αλλάζω ασφάλειες, γυρνάω κλειδί, φως Ν ανάβει (καλο σημάδι λεω), βελόνα στροφών σκιρτάει (πολυ καλό λέω). Πατάω μίζα, δεν ακούγεται κιχ. Ωστόσο το Ν μειωνόταν η ένταση του οπότε λέω άγει. Τι να φταίει που δεν γυρνάει η μίζα? Καρβουνάκια!. Λύνω ντεπόζιτο, πλαστικά, κώλο, κουτί, αφαιρώ καρμπιρατέρ, φτάνω μίζα. Καθαρίζω ντεπόζιτο, καρμπιρατέρ, αλλάζω σωληνάκι βενζίνης. Το κρίσιμο σημείο είναι ότι έπρεπε, αν ήταν να λειτουργήσει το μοτέρ, να άλλαζα φίλτρο λαδιού, λάδια, καθαρισμό ψυγείου καθως η τάπα ηταν χαλασμένη και θα είχε μέσα φωλιά από μυρμήγκια, και πλήρωση με υγρό. Έγιναν όλα αυτά, και ήρθε η ώρα της μίζας.λύνω τις βίδες, βγάζω το σπάω σε 3 μέρ, φτάνω στην πίσο πλευρά όπου ήταν μαυρο λόγο του κάρβουνου. Καθαρίζω με σπρέυ επαφών, αλλάζω βάση μαζί με καρβουνάκια, παρατηρώ στο μεσαίο κομμάτι που φιλοξενεί τον μαγνήτη, να είναι γδαρμένο. Όπως και να έχει όμως πρεπει να δουλέψει με ότι έχω προς το παρων. Δένω την μίζα, την βιδώνω, και το ξανασυνδέω όπως πριν χωρίς τα πλαστικά οπού τοποθετηθηκαν στην άκρη. Η συνέχει στο επόμενο επεισόδιο... φωτογραφίες επίσεις.
  30. 7 likes
    To mhxanaki einai frontismeno me ma8imatiki akriveia.
  31. 7 likes
    Ότι δείτε είναι raw footage... Οπότε δείξτε κατανόηση. Εδώ είναι ο παλιός πολλ/στης, ο οποίος είχε σωστή αντίσταση (10,9kΩ με πίπα) σε σχέση με τον καινούριο που πήρα, η οποία έχει 1,98kΩ χωρίς, με ελάχιστο το 3,5kΩ. Οπότε κουμπώνω παλιό πολ/στη με καινουργια πίπα, και είμαι οκ. Εδω είναι το πώς να ΜΗΝ μετράς την αντίσταση στον πολλαπλασιαστή...... Εδώ το πώς πρέπει. Η πίσο ρόδα εκτός, για έλεγχο και καθάρισμα. Επισης επειδη χρειάστηκε να βγάλω πολλές φορές το φιλτροκούτι, η ρόδα δεν βοηθούσε καθολου.Αποφάσησα να κάνω και έναν ελεγχο μιας και το πήγενα by the book που είχε ένα τεστ ώστε να βρεις αν δείχνει το λαμπάκι temp σωστά ή όχι.. βγάζεις καλώδιο αισθητήρα, ακουμπάς με την γείωση του, με γυρισμένο το κλειδί. Αν ανάβει είσαι οκ. Αν όχι ΄έχει θέμα ή το λαμπάκι ή κάτι ενδιάμεσο.. Εμένα το λαμπάκι δεν άναψε του temp.. Θα χρειαστεί παραπάνω διερεύνηση.Δεν φαίνεται, αλλά το λαμπάκι ανάβει, που σημαίνει ότι ρεύμα περνάει κανονικα. Η φάτσα του..Η ζάντα είναι άλλη, και θα βαφτεί άσπρη. Αλουμινίου είναι έτσι? Έχει φάει πολυ ξύλο το καημένο. 1ον, μάσκα σακατεμένη, 2ον βάσεις λάμπας και τα τζαμάκια μπροστά το ένα είναι σπασμένο. Η σκουριά είιναι εμφανής στον σκελετο και στο λαιμό της εξάτμησης, η βίδα του πλαστικού μπροστά είναι κολλημένη και θα χρειαστεί κόψιμο γιατί το αλλεν εχει γίνει στρογγυλό.... Τα καλάμια και τα ρουλεμάν τιμονιού φαίνονται εντάξει, δεν εχω φτάσει όμως ακομα εκει. ΗΔεξιά όψη του... Ακομα δοκιμάζω τα καλλώδια και τα επι μέρους ηλεκτρονικά και προς το παρών ολα είναι εντός ορίων. Η ζημιά που λέγαμε... Η αλήθεια είναι πως παρασύρθηκα αλλά δεν μπορούσα να μην τα καθαρίσω. Έβαλα βενζίνη λοιπον (95άρα), και τα βουτιξα, μαζί με τα λαστιχάκια... Ε και το υπόλοιπο το αφήνω σε εσάς. Τα συναρμολογώ και τα τσιμουχάκια είχαν γινει x2, χώρεσαν αλλα φαίνονταν έτοιμα να πεταχτούν. Επειδή ειναι δυσεύρετα, με μεγάλη δυσκολία, μπήκαν τα πιστόνια, με το που πατάω φρένο μετα την εξαέρωση, πλιτς, πεταγε υγρό απο το πλάι, αλλα ένα πιστονάκι έβγαζε και από το καπάκι το μεταλλικό στο πλάι λίγο. Ερώτηση: Είναι διάτρητα τα πιστονια ? Όχι συμπαγές? Ώστε να είναι λειτουργικά ήδη έχω κάνει λίστα. Σετ τσιμουχες και πλαστικά για το μπρος, θα χρειαστώ και έμβολα όμως? :/ Ναι το ξέρω, έβαλα 2 washer μαζί, αλλά δεν αλλαζε κάτι... Και το ντεπόζιτο. Αναζητώ ιδέες για τάπα, καθώς όσο ήταν εκεί, την είχαν κλέψει, και αναγκάζομαι να βάζω ταινίες, σακούλες κλπ. Τι λύση έχω, εκτός από car gr (40 -60€)? Δεν με καίει να έχει κλειδί άπλα να μην είναι ανοιχτή η τρύπα . Σας ευχαριστώ!
  32. 7 likes
    Ρε τσακαλάκια, αν έχω βάλει στο μάτι ένα χωμάτινο από ένα χωριό της Ευβοίας, τι κάνω του λέω "Φέρτο στο χωριό μου να το δει ο μάστορας?!!!" Ποιος πληρώνει τα έξοδα; Και άντε πάω εγώ στην Εύβοια να το δω τι θα μου πει "Άσε φιλαράκι δεν το καβαλάς εσύ, έλα να σε πάρω δικάβαλο μέχρι το καφενείο να δεις άμα σΕ αρέσει?!!!" Ρε δεν ανοίγεται κάνα θέμα πως αγοράζουμε ματαχείρι, γιατί όλοι στα φόρα, αγοράζουν φθηνά, πουλάνε ακριβά, δεν σηκώνουν πολλά-πολλά, τα μηχανάκια τους γ@μανε, οι μ@στορες τους είναι "σπαθί", ένας φίλος τους πήρε μια γαμάτη ευκαιρία "τζάμπα" και ο πωλητής του έκανε και το τραπέζι... Άμα ρωτήσεις για καμιά μπιέλα όμως "που να πάω ρε παίδες"... Για πείτε ρε "δάσκαλοι" να πάρουμε και εμείς κάνα καλό μοτόρι.
  33. 7 likes
    Αυτο ακριβως... Προσπαθησε να βρεις ενα καλοδιατηρημενο R και δεν θα το μετανιωσεις απεναντι σε κανενα Ζ. Τα πηνια-ανορθωτης ισως σε προβληματισουν αλλα θεωρω πως πλεον σχεδον ολα τα μηχανακια που κυκλοφορουν εχουν απαλλαγει απο αυτες τις ασθενειες μιας και εμφανιζαν τα παραπανω θεματα σχετικα νωρις (30κ) Το θεμα ειναι να σε βολεψει γιατι ειναι λιγο πιο μικροκαμωμενο . Αν πω οτι δεν μου λειπει θα ειναι ψεμα
  34. 7 likes
    Λοιπον κατεληξα σε rc390, mt-07 και sv650 και πηγα τα ειδα απο κοντα. Το rc390 ειναι αρκετα ψηλο. Ειμαι 1,70 και αν ηθελα να πατησω και τα 2 ποδια παταγα στην μπαλα του ποδιου. Περαν αυτου το μηχανακι ειναι πολεμικο. Σκληρη σελα, σκληρες αναρτησεις και πολυ σκυφτη θεση οδηγησης. Θα ηταν η πρωτη επιλογη για entry level track bike αλλα για ταξιδακια και βολτες θα ηταν βασανο ακομα και σε συγκριση με το ninja που ειχα. Τα αλλα 2 ωραια μηχανακια πιο κοντα στα μετρα μου και πιο κοντα στα θελω μου. Και τα 2 στους 75 ιππους με το sv650 πιο βαρυ κατα 30 κιλα. Λογω καλυτερης τιμης και καλυτερης εμφανισης του sv650 κατεληξα σε αυτο. Θα παω απο βδομαδα να κανω μια ερευνα τιμων σε διαφορους εμπορους και λογικα θα το κλεισω.
  35. 7 likes
    Άνοιξα link , είδα @nuntius, θυμήθηκα τι ωραίοι τύποι έγραφαν εδώ μέσα και σκέφτηκα πόσο γαμάτα θα περνούσαμε αν μαζευόμασταν όλοι μαζί γύρω από ένα τραπέζι, ανέβαινε πάνω σε αυτό ο @ax_ena_honda και έλεγε με ύφος << ΣΚΑΣΜΟΣ, ΘΑ ΑΠΑΓΓΕΙΛΩ ΛΕΡΑ >>
  36. 7 likes
    Τελευταία (με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι ) "μπουγάδα" πριν αρχίσουμε να πρεσάρουμε καινούργια ρουλεμάν. Οι έδρες για τα γραναζάκια του PV, που ανοίγουν και τις δευτερεύουσες θύρες εξόδου ήταν "σαλάτα" με αποτέλεσμα να μην δουλεύει σωστά η οδοντωτή σιαγόνα και κατ' επέκταση όλο το σύστημα. Έγινε πατέντα με δύο χαλκοροδέλες, προσεκτική εργασία με dremel και πολύ πολύ υπομονή. Η οποία έχει αρχίσει να εξαντλείται. Μοιάζει να δουλεύει. Υπενθυμίζω σε τι κατάσταση το βρήκα.
  37. 7 likes
    Βρε βγάλε αυτή την π@π@ριά το watermark Redmi...μπλα μπλα από τις φωτό. Τζάμπα στο δώσανε και κάνεις διαφήμιση; Έχεις αυτά τα υπέροχα χρώματα του ξημερώματος και πετάγεται από εκεί το υπερμέγεθες κείμενο και μου γ@μαει τα τσάκρα μου.
  38. 7 likes
    #φακτς : Εντομεταξύ αν είχε μπει κανένας κοντός μόνος ψάχνει και ήθελε μηχάνημα το θέμα θα θαβόταν σε ms και θα το ξέθαβε κανένα καινούριο μέλος στην επόμενη πανδημία. Ninja 250 και από εμένα. Το θεωρώ το πιο VFM starter bike. Το μόνο κακό είναι ότι είναι Kawasaki και θα χαρεί ο @ksino1100 που αυξάνεστε οι κάτοχοι κινέζικων μότο.
  39. 7 likes
    Σκοτάνη - Στεμνίτσα - Δημητσάνα - Ελληνικό | Οδικό ταξίδι στην Πελοπόννησο Καθαρά Δευτέρα του 2020 και αποφάσισα να κάνω ένα οδοιπορικό στην Πελλοπόνησο. Η διαδρομή ξεκινάει από τη Σκοτάνη, ένα μικρό και γραφικό ορεινό χωριό και μέσα από το ελατόδασος και το χωριό της Ελάτης Αρκαδίας περνάει από τη Στεμνίτσα, ένα μέρος το οποίο είχα επισκεφτεί και στο παρελθόν όπου και είχα διανυκτερεύσει. Λίγα χιλιόμετρα μακριά βρίσκονται η Δημητσάνα και το Ελληνικό Αρκαδίας. Στο τέλος μια στιγμιαία απόφαση θα με φέρει και σε ένα μέρος που δεν είχα σχεδιάσει. Συντροφιά σε αυτό το ταξίδι ο Γιώργος, ο Τάσος και ο Πέτρος..
  40. 6 likes
    Μην τον παίρνετε ρε από τα μούτρα τον άνθρωπο. Καλά χιλιόμετρα φίλε και κανόνισε το συντομότερο να ανεβάσεις φωτογραφικό υλικό! Επιβάλλεται
  41. 6 likes
    Μετά εκτεταμένων διαβουλεύσεων πήρα το VFR800X Crossrunner, το ήθελα καινούργιο αλλά δεν υπήρχε οπότε πήρα ένα του Οκτ 2018 πρώτη κυκλοφορία με 5100 από ότι φαίνεται πολύ πολύ ήρεμα χλμ. Η λογική ήταν η εξής, πλαίσιο αναρτήσεις είναι σαν το σκυφτό με 2 πόντους επιπλέον στις αναρτήσεις, δεν είναι για πολλά εθνική αλλά κάνει πολύ καλά για δεύτερο άτομο ταξίδι και πόλη, αμα πηγαίνω μόνος εθνικές ή καλές διαδρομές παίρνω το CBR929RR που τελικά αποφάσισα να το έχω σε κυκλοφορία.
  42. 6 likes
    Κόκκινο με άσπρη ρίγα, έρχεται από τον ανορθωτή +. Κόκκινο σκέτο, μεσολαβεί η ασφάλεια, σε επαφή με το + της μπαταρίας και δίνει προς το κλειδί κι από εκεί μετά πάει στην ασφαλειοθήκη προς όλη την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Και τα δυο αυτά, και η ασφάλεια, έρχονται σε επαφή μέσω της πλάκας που βιδώνει στο πάνω μέρος του ρελέ και ασφαλίζεται με τους δύο πόλους, με το + της μπαταρίας. Πράσινο με κόκκινη ρίγα, λεπτό στο φις, είναι η γείωση που έρχεται στην εντολή του ρελέ, όταν έχεις νεκρά ή έχεις ταχύτητα με πατημένο συμπλέκτη, αυτό κάνει επαφή με την γείωση. Κίτρινο με κόκκινη ρίγα, είναι η εντολή που έρχεται στο ρελέ, όταν κλειδί στο ΟΝ, κιλσουιτς στο RUN και πατάς κουμπί μίζας αυτό φέρνει +12V. Αυτά τα δύο μαζί δίνουν την εντολή στο ρελέ. Το κίτρινο με πράσινη ρίγα που έχεις κυκλώσει, δεν είναι στάνταρ καλώδιο, δεν το έχει το ΑΧ1 μου , δεν φαίνεται για εργοστασιακό εξάρτημα, και ένας θεός ξέρει τι είναι. Το έχει προσθέσει κάποιος στην πλεξούδα. Στην στάνταρ χρωματολογία της Honda ΓΕΝΙΚΑ, κίτρινο με πράσινη ρίγα, είναι το σήμα ΑΠΟ την ηλεκτρονική ΠΡΟΣ το στροφόμετρο. Προφανώς εδώ δεν είναι κάτι τέτοιο, δεν έχει καμιά δουλειά με το ρελέ, και είναι ηλεκτρολογικό καλώδιο πολυκατοικίας, που κίτρινο με πράσινη ρίγα είναι η γείωση στις μπρίζες, και πάλι δεν έχει σχέση με το ρελέ. Ή βρες στην πλεξούδα που πάει και κρίνε ή απλά άστο ασύνδετο και προστατευμένο και βλέπουμε. Οι πόλοι στο ρελέ, προφανώς είναι Β=Battery και Μ=Motor=Μιζα. Ξαναλέω, ο πόλος Β δίνει ΚΑΙ στην ασφάλεια κι από εκεί στο κόκκινο και κόκκινο-άσπρο.
  43. 6 likes
    Φίλε τα διαλυτικά μην ξεχνάς γιατί μας βλέπω στις ειδήσεις
  44. 6 likes
    Αν έχει και διάφορα χρώματα ο κύκλος τότε είναι καλή ποιοτητα
  45. 6 likes
    Ενταξει παιδια, χαλαρωστε. Καταλαβαινω οτι καποιοι που εχετε απαντησει εχετε ακριβες μηχανες οποτε το βλεπετε αλλιως το θεμα (απο την πλευρα σας), αλλα δε χρειαζεται και συνοδεια security για να δειξεις ενα μηχανακι των 1200€ (βλ ΧΤ). Δε συμφερει οικονομικα δηλαδη να πληρωνεις τους μισθοφορους καθε φορα. Anyway, καθε φορα που τιθεται αυτο το θεμα η ιδια κουβεντα. Εγω δεν το δινω για βολτα, εγω δεν αγοραζω αν δεν το οδηγησω κτλ. Ο καθενας κανει ο,τι νομιζει, δεν υπαρχει μια συνταγη ουτε καμια νομοθεσια. Παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο. Τι πουλας, με ποιον μιλας, ποσο καιγεσαι να το πουλησεις και παει λεγοντας. Αν το να παρεις τα 1200€ ειναι αναγκη γιατι πχ με αυτα θα κανεις επισκευη το παπακι σου που ειναι εργαλειο για να βγαλεις το μεροκαματο θα εισαι πιο flexible ως πωλητης. Αν εχεις μηχανη των 15Κ€ και απλα σκεφτεσαι να το αλλαξεις με πιο καινουριο μοντελο για την καυλα μαλλον θα εισαι πιο επιλεκτικος. Επι του θεματος, η κρυα εκινηση ειναι οντως πολυ σημαντικη. Παντα υπαρχει τροπος να ικανοποιηθουν και οι δυο πλευρες με λιγη κατανοηση.
  46. 6 likes
    Κάνω υπομονή, κάνω υπομονή, αλλά ως εδώ. Να μου επιστρέψει η συνταντική ομάδα και κάποια απόκλιση από τους κανόνες, γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με ειδική περίπτωση. Θα τα γράψω όπως τα σκέφτομαι. Ωρε μάστορα, μπας και έχεις μπερδέψει λίγο το φόρουμ στο οποίο βρίσκεσαι; Δεν είναι το φόρουμ του Βελόπουλου εδώ, ούτε το thiskolipsiakekatixisi.isr, ούτε το xipnisteminkimasteallo.gr, ούτε το epipedigi.gr εδώ. Το φόρουμ είναι για μοτοσυκλέτες, ΔΕΝ ασχολείται με θρησκείες, που είναι προσωπική και εντελώς υποκειμενική άποψη του καθενός, από τον ευατό του, για τον ευατό του ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Υπάρχουν sites και forum για θρησκόληπτους, ιδεοληπτικούς και γενικά ''αποκλίνοντες'' , γιατί δεν πας εκεί να τα γράψεις αυτά, για την ''υπέρτατη αλήθεια σου'' (=υπέρτατες ανοησίες χωρίς κανένα λογικό νόημα) που θέλεις και να μας επιβάλεις; Ούτε έχουν κανά νόημα αυτά που γράφεις, ούτε σαν φαντασία ενδιαφέρουν κανέναν, γενικώς αν έβαζες μια μαιμού να πατάει τυχαία πλήκτρα, και δίπλα βάζαμε αυτά που γράφεις εσύ, παίζει η μαιμού να έγραφε κάτι πιο λογικό και πιο ενδιαφέρον από τα δικά σου. Υπάρχουν όρια στην μπούρδα και ανοησία, ότι κουταμάρα σούρχεται μας αραδιάζεις. ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, αρκετά δεν κράτησε αυτή η τρέλλλα; Με προσβάλει σαν άνθρωπο, σαν μέλος, και φαντάζομαι και άλλους εδώ μέσα, η τρέλα του κυρίου, τι θα γίνει, θα συνεχίσει πολύ καιρό ακόμα; Την μια καταφέρεται ενταντίον αόρατων και αδιευκρίνιστων απειλών στο enduro, την άλλη καταφέρεται για θρησκοληψείες δικές του, μπερδεύει ανθρώπους, μπερδεύεται που είναι δημόσιο αυτό που γράφει που ιδιωτικό, πάει να υπερασπιστεί την ''πίστη'' προσβάλοντας άλλους ανθρώπους και την κοινή λογική, δεν έχουν σταματημό οι ασυναρτησίες. Ή τρολάρει ή είναι για δέσιμο. Ε φτάνει, κάντε κάτι.
  47. 6 likes
    Θα σχολιάσω μόνο αυτά που παρέθεσα (γιατί δε με αφορούν στο πλαισιο της λειτουργίας του φορουμ τα πιστεύω σου και εν προκειμένω τα βρήκα και ακατάληπτα εν πολλοίς τα όσα λες παρακάτω) και για την "ηθική τάξη" αλλά και μιας και στο σχόλιο του Ηλία έκανα κι εγώ like -και αναφέρεσαι σε όσους του έκαναν like- με αφορά και προσωπικα. Καταρχάς, επειδή θίγεις το θέμα εφαρμογής των κανόνων και των διαδικασιών (που η "δουλειά" των Συντονιστών αυτή είναι, η κατά την κρίση τους τήρηση τους, και δεν είναι καν και δουλειά) να σε ενημερώσω οτι στο post σου αυτό μόνο ψιλά γράμματα δεν είναι, είναι η ουσία της "διαφωνίας". Οι Συντονιστές έχουν αναλάβει έναντι της Διαχείρισης την εφαρμογή όλων αυτών των κανόνων που ανέφερα και πιο πάνω. Η εφαρμογή αυτή γίνεται κατά την κρίση τους. Η κρίση τους κρίνεται και από εμάς αλλά κυρίως από τη Διαχείριση στο αν είναι σωστή και αμερόληπτη και αν τέλος πάντων συμβάλλει στην εφαρμογή των κανόνων. Εφόσον τους εκχωρείται το δικαίωμα της κατά το δοκούν αξιολόγησης της τήρησης η μή των κανόνων του φόρουμ από τη διαχείριση, τότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ το δικαίωμα να επιλέγουν τί παραμένει και τί κατεβαίνει από το φόρουμ. Εμείς πού υπεισερχόμαστε σε όλο αυτό (διότι είπα οτι κι εμείς κρίνουμε την κρίση και τη δραστηριότητα των χρωματιστών); Εμείς σαν κοινότητα του Mybike (και....πελάτες άμα θες) αν είμαστε δυσαρεστημένοι με το πώς εφαρμόζεται ο Συντονισμός, θα το αναφέρουμε στους Συντονιστές και ίσως να τους έχει ξεφύγει κάτι. Αν δεν εισακουστούμε, θα το αναφέρουμε και στη Διαχείριση. Αν είμαστε πολλοί, κάτι θα σημαίνει αυτό και θα πρέπει η Διαχείριση να πει είτε "όχι, εγώ συμφωνώ με τον συντονισμό, δε βλέπω παραβίαση των κανόνων" ή να πει "Ηλία, είσαι φάουλ συμφωνώ με τους χρήστες". Και ένας να είναι βέβαια, μπορεί να "προσφύγει" στη Διαχείριση. Απλώς όπως είπε μέσες άκρες και ο Gouky, αν είναι ένας μόνος που διαφωνεί με τον τρόπο που ο συντονιστής εφαρμόζει διαχρονικά τους κανόνες -χωρίς η κοινότητα του φόρουμ να έχει κάποιο πρόβλημα-, τότε μάλλον αυτός ο ένας διαφωνεί με τη γενικότερη φιλοσοφία του χώρου. Τα υπόλοιπα για απειλές, προειδοποιήσεις κλπ δε τα γνωρίζω και δε θα υπεισέλθω, αλλά νομίζω το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να χαλαρώσεις λίγο και αν κάτι που λέγεται εδώ μέσα δε σου αρέσει, να το διαχειριστείς όπως στην πραγματική ζωή και το αφήσεις να λέγεται μη ασχολούμενος τόσο με αυτό, εφόσον τέλος πάντων δεν παραβιάζει τα όρια της κείμενης νομοθεσίας
  48. 6 likes
  49. 6 likes
    Λάθος, φίλε. Έκανε ένα λάθος και πάει να το διορθώσει με ένα άλλο λάθος. Χειρότερο. Σαν πολλά λάθη δεν μαζεύονται; Όσο για ευγένεια.... δεν είδα τα post του να ξεχειλίζουν... Υπάρχουν τρόποι και τρόποι για να πει κάποιος το ίδιο πράγμα. Επίσης, όταν κάνεις τη μαλακία και πόσο μάλλον όταν ξέρεις ότι την έχεις κάνει πρέπει να είσαι έτοιμος να φας τα σκατά. Εδώ ο φίλος ξέρει τι έκανε, ξέρει ότι θέλει να παρανομισει (πολύ) και ξεφουρνιζει ότι δεν έχει δίπλωμα. Και μόλις έπεσε το πρώτο ξεχεσμα άρχισε να μας κράζει. Ε, όχι. Σαν πολύ δεν πάει; Σε τέτοιες περιπτώσεις κάνεις τουμπεκί και δέχεσαι τις παρατηρήσεις. Αν είδες, υπήρξαν άτομα που του απάντησαν όμορφα. Ο φίλος κόλλησε στα δικά του. Ε, από εκεί και πέρα.... Και να το πάω και λίγο προσωπικά, γιατί δικά μου γραπτά παραθέτεις: είμαι από τους ανθρώπους που δίνω πολλές ευκαιρίες, παρά πολλές. Γενικά, αποφεύγω το κράξιμο και εδώ μέσα έχω έρθει σε αντιπαράθεση με άτομα που έχουν σύστημα την ειρωνεία. Αν είχα διαβάσει το θέμα στα πρώτα του post πίστεψέ με η απάντηση θα ήταν σε άλλο ύφος. Δυστυχώς, βλέποντας να έχουν εξαντληθεί 2 σελίδες συζήτησης και ο φίλος να συνεχίζει να μας κοροϊδεύει (ουσιαστικά) εκεί, ναι, θα απαντήσω στο ανάλογο ύφος. Όσο για το θέμα της δουλειάς... Τι τον εμπόδισε να πάει να βγάλει δίπλωμα; Και μην μου πεις το οικονομικό. Αν ήθελε να δουλέψει ντελιβερι ας μην έπαιρνε crypton x που το πιο πιθανό είναι να μην μπορεί ηλικιακά να το καλύψει. Ας έπαιρνε κάτι φτηνό και τη διαφορά να την έκανε δίπλωμα.
  50. 6 likes