Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 03/26/19 in Μηνύματα

  1. 27 likes
    Οι επόμενες μέρες προσωπικά ήταν οι καλύτερες οδηγικα στην Βραζιλία. Αρχικά χαθήκαμε σε λασποδρομους ψάχνοντας να βρούμε ένα φαράγγι. Τελικά η είσοδος του ήταν κλειστή και δεν φτάσαμε αλλά δεν πειραζει, it was fun. Ύστερα εντελώς τυχαία πέσαμε πάνω στο Trollstigen της Βραζιλίας. Νυχτωνε κιόλας αλλα δεν μας ένοιαζε, τα τοπία ήταν απολαυστικότατα. Νομίζω ήταν η πρώτη φορά που οδηγήσαμε νύχτα μέχρι να φτάσουμε σε πολιτισμό.
  2. 26 likes
    Εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος ενός Sym Cruisym 300. Αγοράστηκε καινούριο και έχουμε αρχίσει να γνωριζόμαστε. Ειμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου τελικά, γιατί παρόλο που το έκλεισα για αγορά, κρατούσα μια επιφύλαξη. Ολα καλα λοιπον. Νομίζω ότι θα τα πάμε καλά. Πάρτε και μερικές φωτογραφίες. Special thanks @r3negade για το τρέξιμο και γενικότερα το support
  3. 21 likes
    Υψόμετρο, check Βουνό, kind of Παντελόνι, μπουφάν, γάντια, nope Χιόνι, εχμμμμμ Στην έρημο Atacama στην Χιλή! Μου έφυγε και η απορία αν μπορείς να δέσεις το σανίδι στην σέλα!
  4. 20 likes
    Ξεκινάω κι εγώ να γράψω δύο λόγια δίνοντας πρώτα συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που τρέχουν το Οδοιπορικό όλα αυτά τα χρόνια. Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο πως μια μικρή ομάδα ανθρώπων καταφέρνει κάθε χρόνο και κατεβάζει εκατοντάδες κόσμου τόσο για την πίτα όσο και για το οδοιπορικό. Είστε ωραίοι και μάγκες. Πολύ σημαντικό κι αυτό που είπε ο Ζώης πιο πάνω, ότι δηλαδή υπάρχουν αγνές προθέσεις και τίποτα πίσω από την κουρτίνα. Στα του αγώνα τώρα, η 5άδα που συμμετείχαμε ήταν όλοι Mybikeίτες και απαρτιζόταν από τους @johni41, @kouler, @Alex_cbr , Χάρη κι εμένα. Οι τρεις μας έχουμε κάνει μαζί χιλιάδες χιλιόμετρα στην κυριολεξία. Με τα άλλα δύο παιδιά είναι η πρώτη βόλτα αλλά η φήμη τους προηγείται. Το πρωί του Σαββάτου βρεθήκαμε με τους @Ravendark και @Wolf1138 και όλοι μαζί αναχωρήσαμε πρώτα για Άργος και μετά για Λεωνίδιο υπό την συνοδεία τόνων νερού. Άφιξη στο καφέ Δίπορτο και δήλωση ονόματος ομάδας στη γραμματεία προκειμένου να πάρουμε ώρα εκκίνησης για την Κυριακή. Η αλήθεια είναι πως το είχαμε ξεχάσει το κομμάτι της ονομασίας της ομάδας και μας έπιασαν απροετοίμαστους. Τα υπόλοιπα παιδιά, για κάποιον λόγο που ποτέ δεν θα καταλάβω, αποφάσισαν να πουν την ομάδα << Οι 5 Γκούκυ >> το οποίο ακόμα και τώρα το βρίσκω άκυρο αλλά οι Δημοκρατικές διαδικασίες δεν επέτρεψαν αντίλογο. Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, πήγαμε δωμάτια, τακτοποιηθήκαμε και βουρ για φαγητό. Η ώρα είχε πάει 6+ και σε δύο ώρες θα έπρεπε να είμαστε έτοιμοι να παραλάβουμε τα roadbook προκειμένου να φτιάξουμε χάρτες και gps. Βγαίνοντας έξω να πάρουμε τις μηχανές, άρχισα την κλάψα στον Ζώη για το πόσο μπουρδέλο είναι το Μουλτιστράντα και πόσο γαμάτο το Tuono και τελικά με λυπήθηκε και κάναμε την τράμπα μέχρι τα ξενοδοχεία μας. Ο καιρός είχε μαλακώσει αρκετά αλλά είχε κρατήσει φουλ υγρασίες οι οποίες σε συνδυασμό με τα supercorsa του καυλακίου και τα 170+ άλογα δεν έφτιαχναν ωραία κατάσταση για τρέλες με αποτέλεσμα να καταφέρουμε να χαθούμε μέχρι να φτάσουμε στα δωμάτια. Ευτυχώς ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που χάθηκα σε αυτό το οδοιπορικό. Οκτώ και κάτι ψιλά παρκάρω έξω από την Φάμπρικα και μέσα σε ένα εικοσάλεπτο έχουμε παραλάβει το roadkit και έχουμε φύγει καρφί για το ξενοδοχείο προκειμένου να ξεκινήσει ο σχεδιασμός. Η σωστή πορεία της διαδρομής κρίνει εν πολλοίς και το τελικό αποτέλεσμα κι επειδή ως τίμιοι που είμαστε είχαμε δηλώσει εξ αρχής πως πάμε να προσπαθήσουμε να χτυπήσουμε βάθρο, αποφασίζουμε να κάψουμε λοιπές κοινωνικές εκδηλώσεις και να αφοσιωθούμε στο στόχο. Αράζουμε λοιπόν στη reception, ανοίγουμε laptop, χάρτες , gps και ό,τι άλλο είχαμε και πάμε να συνδεθούμε στο δίκτυο. Σοκ πρώτο, το Ίντερνετ είναι κάτω. Το Λεωνίδιο αντιμετώπισε λόγω κακοκαιρίας (;) σοβαρά προβλήματα τόσο με την ύδρευση όσο και με την ηλεκτροδότηση και ξαφνικά το πλάνο πάει στα σκουπίδια πριν καν ξεκινήσουμε. Ο Χάρης τελικά προσφέρεται να κάνει hotspot με το κινητό του και συνδέουμε το laptop εκεί και τα κινητά μας με 4g. Το πλάνο είναι να φτιάξουμε αναλυτική διαδρομή τόσο στο Garmin όσο και στο Maps. Η διαδικασία ξεκινάει 9 παρά και κατά τη 1 το βράδυ έρχεται το δεύτερο σοκ. "Παιδιά πρέπει να κλείσω τη reception "μας ενημερώνει ο κυριούλης και μένουμε μαλάκες. Τα φορτώνουμε όλα όπως ήταν και φεύγουμε καρφί για το πιο ευρύχωρο δωμάτιο που έπαιζε στην παρέα όπου ξαναστήνουμε το αρχηγείο και τελειώνουμε τελικά τα πάντα γύρω στις 3 τα ξημερώματα. Δεν κρύβω πως εκείνη την ώρα ένιωσα ένα μάγκωμα. Αφενός είχαμε χάσει όλη την καυλάντα σε ταβέρνα και μπαράκι με τα παιδιά της Μοτοπαρέας αλλά και με τους υπόλοιπους. Αφετέρου, αν κάτι πήγαινε στραβά με το γαμώGPS , όλος ο κόπος θα πήγαινε χαμένος και τελικά θα είχαμε κάνει και μια τρύπα στο νερό. Ήταν η πρώτη από τις δύο στιγμές στο οδοιπορικό που ξύπνησαν μνήμες από την "καταστροφική" περσινή συμμετοχή μας. Ευτυχώς ο ψόφος ήρθε άμεσα Κυριακή ξυπνητήρι 8:30 για πρωινό, μάζεμα πραγμάτων και αναχώρηση προς το σημείο εκκίνησης. Φεύγουμε πρώτοι εγώ και ο Άλεξ και πάμε στο βενζινάδικο να γεμίσουμε και θα ακολουθούσαν και οι άλλοι 3 όταν τελείωναν με τις πληρωμές των ξενοδοχείων κτλπ. Καβαλάω, βάζω μπρος κι έχω φορέσει γάντια χωρίς να φορέσω κράνος ενώ έχω ξεχάσει να δώσω στον σκουτερά της παρέας και τα γυαλιά ηλίου που φοράω. Γάμα το λέω, θα πάω χωρίς κράνος μέχρι το βενζινάδικο. Τι να πάθω για λίγα μέτρα; Το πολύ πολύ να φασώσω και καμία με το Ντουκάτι Ε, 200μ πριν το βενζινάδικο με τσιμπάει σφήκα στο λαιμό και μου αφήνει μέσα το κεντρί. Το βγάζει ο Άλεξ αμέσως κι εγώ έχω μπει σε mood αναμονής για κάποια αλλεργία διότι δεν μου είχε συμβεί ξανά. Αράζουμε για καφέ και περιμένουμε είτε την εκκίνηση είτε την διακομιδή. Η ώρα περνάει πάρα πολύ γρήγορα , ο Μανώλης μας ανακοινώνει να ετοιμαστούμε , εγώ σταυρώνω το GPS και δίνω όρκο πως αν αρχίσει και φέτος τα δικά του θα φάει πέταμα στον πρώτο κάδο σκουπιδιών μαζί με τη βάση - άρα μαζί και με το Μούλτι. Η εκκίνηση δίνεται και τα υπόλοιπα είναι πλέον ιστορία. Ο τερματισμός μας βρήκε στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης έχοντας συγκεντρώσει το απόλυτο των βαθμών, έχοντας φτάσει 10 λεπτά από τον τερματισμό μιάμιση ώρα πριν το προβλεπόμενο 8ωρο κι έχοντας παράλληλα αναγκαστεί να επισκευάσουμε ένα σκασμένο λάστιχο. Οδήγηση και ρυθμός για σεμινάριο απ όλα τα παιδιά. Μου είπαν όλοι πως κατευχαριστήθηκαν την βόλτα κι αυτό είναι που μετράει. Εγώ προσωπικά χάρηκα πολύ για τον @kouler γιατί πέρσι τα σκάτωσα και χάσαμε εξαιτίας μου την διάκριση. Φέτος νομίζω πως τα έκανα σχεδόν όλα σωστά ως πλοηγός αλλά και πάλι, χωρίς τον @johni41 ,δεν θα υπήρχε ούτε φέτος πρώτη θέση. Αυτά κι από εμένα.
  5. 19 likes
    πρωτα επρεπε να αλλαξω εξατμιση στο μεγαλο.... και μετα επρεπε να διασκεδασω με το μικρο.....
  6. 16 likes
    Κοντινή βόλτα ως το Γύθειο για καφέ και ραντεβού με δυό ψυχές από Αθήνα και Πάτρα.
  7. 16 likes
    Paso los Libertadores, Cristo Redentor, Άνδεις, σύνορα Αργεντινης-Χιλης, 3850μ υψόμετρο.
  8. 15 likes
    Και επισήμως έχουμε τις φωτογραφίες από όλη την ομάδα από τον φωτογράφο της διοργάνωσης, όπως αυτός τις αποτύπωσε και τις ανέβασε. @Alex_cbr + @johni41 Μουά @kouler + Χάρης @kouler
  9. 15 likes
  10. 14 likes
    γεια σας κ από εμένα
  11. 14 likes
    Να και η δικιά μου!!!
  12. 14 likes
    Κοιτα να δεις κατι εργαλεια που βγαζουν οι Κινεζοι τελικα... Κι εμεις τους κακολογουμε. Να σας πω το σκηνικο για να γελασετε κι εσεις. Καθομαστε μπροστα στη μηχανη και συζηταμε για την καινουρια εξατμιση. Εκεινη την ωρα περναει ενας υπαλληλος κουριερ με καποια πακετα στο χερι. Πεφτει το ματι του στο triumph, κοντοστεκεται και το κοιταει εμφανως απορημενος. -Συγγνωμη ρε παιδια, Daytona ειναι αυτο; -Ναι... -Αντε ρε, βγαζουν και τετοια; Εγω εχω ενα παπι Daytona. Καλο μου εχει βγει.
  13. 13 likes
    ουτε ταξιδευουν ουτε στριβουν τα 250αρια λενε, @@ μπλε! κανει και τα 2 πολυ καλα!
  14. 13 likes
    Αλλαγή ελαστικών.Μετά από 17.000 χλμ με τα πιστά μου Mitas κινήθηκα λίγο ακόμα πιο street και σήμερα μπήκαν τα Pirelli Scorpion trail 2. Ευκαιρία για καθάρισμα τις ζάντες από τη μέσα μεριά τώρα που έχουμε χέρι Εντυπώσεις δεν έχω ακόμα γιατί ισα μια βόλτα στον περιφερειακό πήγα,ούτως ή άλλως η καινουργίλα σου δίνει άλλη ψυχολογία και ειδικά στα ελαστικά.Πάντως όλοι μού είπαν ότι είναι καλό λάστιχο,ακόμα και ένας φίλος από τη Θεσσαλονίκη με πήρε γι αυτά όταν έμαθε ότι ψάχνω! (Κώστα για σένα λέω!)
  15. 13 likes
    Μετά το οικόπεδο που αγόρασα στα Μέγαρα και με άφησε με 2 σπασμένους σπονδύλους ήρθε η ώρα να δώσω παραπάνω βάρος στην προστασία, γιατί καλά τα γκάζια και τα γκατζετάκια αλλά σαν την υγεία δεν έχει.... Επομένως μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς κατέληξα με την Alpinestars. Στην αρχή κοιτούσα για Dainese Mugello R D-Air αλλά για τα λεφτά που είχε περίμενα περισσότερη προστασία σε σχέση με την λύση της Alpinestars που και πιο φθηνή είναι σαν στολή (δέρμα από καγκουρό και οι 2) και ο αερόσακος προστατεύει μεγαλύτερη επιφάνεια. Επίσης το Tech Air έχει ένα βασικό πλεονέκτημα σε σχέση με το D-Air όπου σε περίπτωση πτώσης το πρώτο σου επιτρέπει να συνεχίσεις το track day ή τον αγώνα και να είσαι προστατευμένος μιας και μπορεί να ανοίξει και δεύτερη φορά σε αντίθεση με τον D-Air που μπορεί να ανοίξει μόνο μια. Το γεγονός ότι το Tech-Air είναι χωριστό σε σχέση με τη στολή, δίνει τη δυνατότητα να στείλεις μόνο τον αερόσακο για επισκευή ή για προληπτική συντήρηση και να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς τη στολή με συμβατική προστασία σε σχέση με της Dainese όπου ο αερόσακος είναι ενσωματωμένος και πρέπει να στείλεις ολόκληρη την στολή πίσω. Bonus για το Tech Air της Alpinestars το γεγονός ότι με ένα απλό flashάρισμα μπορεί να επεναπρογραμματιστεί για χρήση στο δρόμο (σε συνδυασμό με συμβατό μπουφάν) κάτι που δεν είναι δυνατό με το D-Air. Σαν βάρος για το νούμερο 58 στη στολή και 2XL για το Tech Air στο σύνολο ζυγίστηκε στα 8.15 Kg που μάλλον είναι λίγο πιο βαρύ από το Mugello R. Ένα μεγάλο αρνητικό στην περίπτωση της Alpinestars είναι ότι όταν πήγα στην αντιπροσωπεία για να ρωτήσω για το Tech Air μου απάντησαν ότι δεν έρχεται στην Ελλάδα και σε δεύτερη ερώτηση στο τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος έχει τον αερόσακο και χρειαστεί service, μου απάντησαν ότι δεν το αναλαμβάνουν από τη στιγμή που δεν το φέρνουν Ελλάδα.
  16. 13 likes
    Ας βάλω κι εγώ το κάτι τις μου. Αναχώρηση Σάββατο μεσημέρι από Καλαμάτα με τον Μιχάλη με το R1150. Δεν είχα ξαναδεί ποτέ μου νερά στο ρέμα Η Πλάκα τη νύχτα Η Πλάκα πρωί πρωί.Μαγεία. Καφεδάκι περιμένοντας την εκκίνηση Βοηθάμε και το Γιάννη να απογειώσει το Φάντομ! Παρ' ότι το έβλεπα χρόνια από μακρυά περνώντας εθνική,από κοντά σε πιάνει δέος αλλά και συγκίνηση για τον ήρωα αυτό! Εν κατακλείδι.Ήταν ένα οδοιπορικό όπως έπρεπε,με τα ανοιχτά του κομμάτια αλλά και τα σφιχτά,όσο χρειάζεται για να σκέφτεσαι από τώρα το επόμενο!Λίγο ο καιρός μας τα χάλασε αλλα κι αυτά στο πρόγραμμα είναι. Και φυσικά όλη η ομορφιά είναι την παραμονή!Φιέστα κανονική.Κάθεσαι στο καφέ και σε χαιρετάνε διάφοροι παλιοί γνωστοί,άγνωστοι που έχετε ίδιο μηχανάκι ή είδαν το νικ στη μπλούζα και τελικά γράφετε στο ίδιο φόρουμ.Τα ίδια το βράδυ στα μπαράκια.Μια γιορτή της μοτοσυκλέτας ανεπανάληπτη που -φυσικά- τη συντηρούν τα παιδιά της Μοτοπαρέας με το γέλιο και την εγκαρδιότητά τους!Αξίζει να έρθει κανείς έστω και σαν επισκέπτης το Σάββατο. Είναι το 6° στη σειρά οδοιπορικό που συμμετέχω και ένας λόγος γι αυτό είναι ακριβώς αυτό το ετερόκλητο πακέτο,χαλαρουίτα- τζέρτζελο τη μία μέρα,τα κεφάλια κάτω και σιδηρόκωλα την επόμενη! Και του χρόνου παίδες να είστε καλά να το ξανακάνουμε!
  17. 13 likes
    οχι σημερα, χθες, πηγα μια βολτα στην τοπικη καρτοπιστα
  18. 13 likes
    Τιμονόπλακα, βάσεις clipon, βίδες, βάση συμπλέκτη, δέστρα φρένου, αφού βάφτηκαν με ηλεκτροστατική και συναρμολογήθηκαν. Πως ήταν το ''γραφείο'' , και πως έγινε. Το πιο σημαντικό για εμένα, είναι αυτό που βλέπεις μπροστά σου όταν οδηγάς. Αν έχεις μια γρατζουνιά στο φέρινγκ ή αν είναι θαμπή η βαφή στην πίσω ζάντα, χέστηκες. Το ''γραφείο'' όμως, θέλεις να το βλέπεις λαμπίκο, να χαίρεται το μάτι σου όσο οδηγάς, όχι να βλέπεις σκουριές βρωμιές και φθορές, γιατί αυτό σε ρίχνει ψυχολογικά. https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/55506951_803749926663200_4008576033434370048_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=95f8ab18eab28b23d011dd41270474f6&oe=5D411469 θα γίνει επίσης το πλαισιάκι των καθρεπτών-fairing, θα μπει το γνήσιο δοχείο υγρών φρένου που έχει ήδη βαφτεί το καπάκι του και αναμένεται καινούριο γυαλιστερό ρεγουλατοράκι του συμπλέκτη.
  19. 13 likes
  20. 12 likes
    Τις προάλλες αποφάσισα να βγάλω τον κάγκουρα από μέσα μου στο μικρό..... Για να είμαι ειλικρινής αν ήξερα ότι θα βαράει τόσο πολύ (με τάπα) δεν θα την είχα βάλει.....
  21. 12 likes
    Είχα ξαναποσταρει από το ίδιο ακριβώς σημείο ~2.5 χρόνια πριν, αγαπημένη παραλιακή Αστακού - Μύτικα. (Λόγω Σαρακοστής δεν κάνει να τρώμε τα chicken stripes ;) )
  22. 12 likes
    Κατέφθασαν χτες και οι αποστάτες από την Κινεζία και έπιασα και τους τοποθέτησα. Έβγαλα πρώτα το τιμόνι αλλά επ' ευκαιρία και τα καβαλέτα για να καθαρίσω την τιμονόπλακα πιο άνετα. Μετά ξανατοποθετήθηκαν τα καβαλέτα και επάνω τους οι αποστάτες. Τελικό αποτέλεσμα,μένει να το δω και στην πράξη σε ένα μεγάλο ταξίδι!
  23. 11 likes
  24. 11 likes
  25. 10 likes
    Η καθιερωμενη βολτα στην Παρνηθα με βροχη!
  26. 10 likes
    Χθεσινή πρώτη χωμάτινη βόλτα για εμένα προς χορτιάτη και μετά αρδαμέρι.
  27. 10 likes
    Να πω κι εγώ 2 κουβέντες. Καταρχάς και πάλι πολλά μπράβο στα παιδιά της Μοτοπαρέας. Πέρα από την άψογη οργάνωση, το αίσθημα που σου μένει είναι ότι όλοι είμαστε καλεσμένοι σε μια γιορτή που γίνεται με τις αγνότερες προθέσεις. Και πάλι συγχαρητήρια. Στα του αγώνα εγώ και ο σύντροχος με το ψόφιο ΚΤΜ ξεκινήσαμε χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πλάνο, απλά με σκοπό να τερματίσουμε το συντομότερο (φυσικά ακολουθώντας τη διαδρομή και παίρνοντας τις φώτο) και γενικά να μην χαθούμε πολύ γιατί και οι 2 είμαστε γνωστοί πλοηγοί (έχουμε "χαθεί" στην Αττική Οδό μια φορά ) Δυστυχώς στις Καρυές ο σύντροχος πάτησε πέτρα και έσκασε το πίσω ελαστικό (γενικά τα ΤΤ βγήκαν επιτυχία). Όχι μόνο αυτό αλλά εκείνη την ώρα ήμασταν κοντά με 2 άλλα ΚΤΜ και εγώ δεν κατάλαβα ότι κάποιος λείπει οπότε μέχρι να το καταλάβω και να γυρίσω πέρασε χρόνος. Ευτυχώς είχα φέρει κιτ επισκευής το μπαλώσαμε και βάλαμε διοξείδιο να κυλάει (ήταν πίτα). Μέχρι βέβαια να βρούμε βενζινάδικο να συμπληρώσουμε αέρα πηγαίναμε σαν κότες αφού αρχικά έχανε ακόμα (μέχρι να δέσει η κόλλα). Τελικά τερματίσαμε στις 8.25 ώρες περίπου αφού πέρα από το λάστιχο είχαμε την αναζήτηση των Δερβενακίων και χαθήκαμε στο Αγιονόρι και τον Κοσμά ψάχνωντας τις φώτο (ναι ξέρω στο Αγιονόρι πως το καταφέραμε και περάσαμε όλο το χωριό. ΥΓ ελπίζω τα παιδιά/δικάβαλο με το ΚΤΜ να βρήκαν το χαμένο κινητό). Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι λόγω της συμπόρευσης με άλλη ομάδα (τους ΚΤΜ της αρχής που τους ξαναβρήκαμε στα Δερβενάκια) ξεχάστηκα να βάλω βενζίνη και από το Αγιονόρι μέχρι τη Δήμαινα (υπό βροχή εν μέρει) πήγαινα τις κατηφόρες σβηστός για οικονομία καυσίμου Γενικά το οδοιπορικό για να το χαρείς περισσότερο θέλει ένα αξιόπιστο GPS (όχι Google Maps) με waypoints (βαρέθηκα να σταματάω να πω στο google ότι πέρασα από τον προορισμό) και καλή καλή μελέτη το προηγούμενο βράδυ και όχι να προτιμήσεις μπύρες στο Ναυτίλο. Και του χρόνου!
  28. 10 likes
    Βολτούλα σήμερα μετά απο την τοποθέτηση νέων ελαστικών, έτσι για δοκιμή.
  29. 10 likes
    Να σου πω την δική μου πλευρά μιας και διαφωνώ κάθετα με αυτό που λες; Η επιλογή του να ταξιδεύω αποκλειστικά με μηχανή μόνο αρνητικά μου επιφέρει. Πρώτον, με περιορίζει στο να έχω την μηχανή που θα ήθελα. Δεν είμαι κανένας ανώμαλος να επιλέγω on/off αντί για κάποιο sf ή ss αλλά δυστυχώς δεν γίνεται. Δεύτερον, μιλάμε για οικονομική αφαίμαξη. Άσε απ έξω τον εξοπλισμό, τα αναλώσιμα και τα σχετικά και σκέψου μόνο πως στη μηχανή το μέγεθος πραγματικά μετράει. Όσο μικρότερο και ελαφρύτερο είναι το κάθε τι που θες να πάρεις μαζί σου, τόσο δυσανάλογα ακριβότερο γίνεται στην αγορά του. Τρίτον, έχεις σημαντικούς περιορισμούς στο τι θα μεταφέρεις μαζί σου , στο πότε θα επισκεφτείς ένα μέρος ( βροχές, χιόνια κτλπ ) , στο χρόνο που θες να ξοδέψεις για το ταξίδι σου και γενικότερα όλα , μα όλα, γίνονται από δυσκολότερα ως πολύ δυσκολότερα. Τέταρτον, σταματάς να μοιράζεσαι στιγμές με ανθρώπους που - με άλλον όχημα - θα ήθελες. Ενώ μου φαίνεται βουνό το να πάω μέχρι και την Καλαμάτα δικάβαλος, δεν θα είχα κανένα θέμα να γυρίζω τον κόσμο όλο με συνταξιδιώτες είτε αυτοί λέγονται φίλοι είτε κοπέλα ( όχι πως γαμάω αλλά νταξ ) . Εγώ λοιπόν μόνο με ορθολογικά κριτήρια δεν έχω επιλέξει την μοτοσυκλέτα ως μέσο ταξιδιού. Εύχομαι ολόψυχα να μου γυρίσει κάποια στιγμή το τσιπ στον εγκέφαλο και να το κόψω ως σπορ να σου πω την αλήθεια.
  30. 10 likes
    Που να το πετύχεις ρε αδερφέ το 50αράκι σε ταξίδι να κάνεις νεύμα; Στην Αθήνα συνήθως δεν κάνω νεύματα σε άλλες μοτοσικλέτες αλλά όταν κάνω δεν είναι για καλό.
  31. 10 likes
    Πλύσιμο να φύγουν οι βρομιές και τα λάδια από το συνεργείο και μπήκαν και τα αυτοκόλλητα από την Triumph
  32. 9 likes
    αρχιζουμε απο τα βασικα... το tdm 900 ειναι ενα ρδελο και μισο απο πολλα θεματα... θες μοτερ? ψοφιο..απο 900 δικυλινδρα κυβικα βγαζει 70-75 αλογα σκαρτα... θες πλαισιο? της πλακας...με ελαστικοτητες παντου... θες ζυγισμα? αθλιο...ψηλο κεντρο βαρους και χαλια κατανομη βαρους μεταξυ μπροστινου και πισω μερους... θες φρενα? τιποτα το ιδιαιτερο... θες αναρτησεις? κλαφτα Χαραλαμπε..οι περισσοτεροι που ψαχνοντουσαν λιγο παραπανω σε στροφες ή και πιστα, πηγαιναν και αναβαθμιζαν με το καλημερα... ξερεις τι κανει καλα? ΘΟΡΥΒΟ... και μιλαω και μεταφορικα, και κυριολεκτικα.. δλδ με ενα ζευγαρι εξατμισεις, κανει ωραιο θορυβο...και επειδη ειναι μεγαλο και μπουγιοζικο, το προτιμουσαν ολοι οι ακρανωτοι καγκουροβλακες για να κανουν τα παγωνια και να ψαρωνουν οι (ανεγκεφαλες ως επι το πλειστον) γκομενες... επισης σχεδιαστικα και τεχνολογικα ειναι 18ετιας...διοτι βγηκε το 2002...αλλαξε ελαχιστα εως καθολου...οποτε ακομα και να παρεις ενα μοντελο του 2008-2009, ουσιαστικα εχεις ενα ΠΑΛΙΟ μηχανακι... και παμε τωρα και στα καλυτερα...την ΤΙΜΗ... καταλαβαινεις οτι δεν μπορω να πω πολλα...μονο απο τα emoji καταλαβαινεις περι τινος προκειται...υπερεκτιμημενο μεχρι εκει που δεν παει... προσωπικα θεωρω βλακα καποιον που παει να παρει το συγκεκριμενο μοντελο σημερα...υπαρχουν απειρως καλυτερα μηχανακια και για ταξιδι, και για γκαζια, και για στριψιμο, και για φορτωμα και για ολα αυτα που μπορει να θελει να κανει καποιος με ενα all around... εν κατακλειδι, ψαξε για κατι αλλο..
  33. 9 likes
    Naked Supersport enduro supermoto motocross on-off scooter παπί cruiser Touring Sport Touring cafe racer ZONTES
  34. 9 likes
    Κάπου μετά τη Νεμέα έχω χάσει τα πασχάλια και στην απελπισία μου κάνω νόημα σε ένα αυτοκίνητο να σταματήσει.Ακολουθεί διάλογος: -Γεια σας να ρωτ..... _Παρ λε βου Φρανσέ? -Νο. _Do you speak English? -Yes _What do you want? -Can you tell us how to go to Dervenakia? _Dervenakia? -Yes the statue of Kolokotronis! _I don;t know to show you Kolok... whatever but a lot of bikes went this way! -Thank you! Goustaro odoiporiko re pousth mou!!!
  35. 9 likes
    Το εβαλα μεσα στο σπιτι την Παρακσευη (το αγορασα πριν απο μια βδομαδα) και σημερα γυρισα για να το ξαναδω
  36. 8 likes
  37. 8 likes
    Εδώ ξεσπάω? Ευχαριστώ. Τί 'ν αυτό το πράμα φέτος ρε με τον κωλόκαιρο. Έχεις ξεκ^λιαστεί να βρέχεις ρε γ@μ^μένε πο^στόκαιρε, γ@μώ την ύπαρξή σου να πούμε. Τον παίρνεις και γέρνεις από παντού μωρή ξεκ^λιασμένη πο^στρα. Σού 'χει ξεσκιστεί το γκραουλίδι και κατουράς συνέχεια όλο το χειμώνα παλιομο^νόπανο του κερατά. Άντε γ@μ^σου παράτα μας και σήκω φύγε μωρή καριό^οβροχή. Και εικονογραφημένα: Ουφφφφ. Τά 'πα και ξαλάφρωσα λιγάκι......
  38. 8 likes
    ενδειξη τελευταιας ταχυτηττας σε ολα τα μηχανακια. για την κλασσικη περιπτωση που προσπαθεις να βαλεις 6η ενω εχεις 5αρι σασμαν η 7η αν εχεις 6αρι. λολ ο λογος για αλλαγες ταχυτητων σε χαμηλες στροφες που οι διαφορα στροφων ειναι πολυ μικρη 200 στροφες απο 4η σε 5η η απο 5η σε 6η κυριως σε μικρου κυβισμου μηχανες και καμμια φορα μπερδευεσαι. πρωτα να αναλυσω τον τροπο που δουλευει το μαμα συστημα ( σε αρκετα οχι σε ολα) ο αξονας του επιλογεα εχει μια παρακεντρη εσοχη στην εσοχη εδραζεται ενα μικρο ελατηριο και ενα μεταλλικο σφαιρικο ποτηρακι. το ελατηριο δινει την ταση στο ποτηρι να περισσευει η κεφαλη του λιγο εξω απο τον αξονα. αυτο που κραταει το πουηρακι σταθερα στη θεση του ειναι ο αισθητηρας νεκρας. ειναι φιμπερ η πιο επιστημονικα εβονιτης μπορει να ειναι και περμανιτης δεν γνωριζω ακριβως. τεσπα στο σημειο που ο επιλογεας ειναι στη νεκρα το ποτηρακι εφαπτεται σε μια μικρη μπρουτζινη επαφη ετσι αναβει η νεκρα οταν βαζουμε καποια ταχυτητα το ποτηρακι κινηται περιστροφικα και πλεον δεν κανει επαφη οσα μηχανακια εχουν gear indicator το ποτηρακι ακουμπαει στην αναλογη επαφη και αντιστοιχως αναβει η ταχυτητα. καλα μεχρι εδω οκ? βρισκουμε εναν αχρηστο αισθητηρα νεκρας η με 1 επαφη η με οσες θελετε δεν εχει σημασια . σε συνεργειο με μηχανακια εχουν αχρηστα πολλα. τον διελυετε βγαζετε τα μπρουτζακια απο μεσα . ξεκολατε τα καλωδια καθαριζετε το μπρουτζακι και κολλατε εκ νεου ενα καλωδιο. περιπου 10 ποντους. βγαζετε τωρα τον δικο σας αισθητηρα . θα δειτε χαρακτηριστικα ενα σημαδι συρτο που εχει αφησει το ποτηρακι σε ολο το φιμπερ. στο τελος της γραμμης εκει που σταματα το σημαδι ειναι η θεση της τελευταιας ταχυτητας. μαρκαρετε κεντραρετε μην το χτυπησετε τα φιμπερ δεν αντεχουν τη κρουση μαδανε. ξεκινηστεε με ενα τρυπανι 1.5 χιλ ξετρυπηστε και διανοιξτε με 3 και τελος με οτι διασταση εχει το δικο σας μπρουτζακι. φλαζτοκολλα και περασμα πρωτα το καλωδιο και εφαρμοστε με πιεση ετσι ωστε να ερθει προσωπο η επαφη με το φιμπερ βαζουμεστη θεση του τον αισθητηρα. το καλωδιο που κολλησατε το γεφυρωνετε με το ηδη υπαρχων καλωδιο του αισθητηρα . αποτελεσμα στην τελευταια σας ταχυτητα θα αναβει το λαμπακι της νεκρας. καλο? κοστος 0 και γινεται με βασικα εργαλεια. για πιο εξτριμ καταστασεις αν θελετε βαζετε δικο σας λαμπακι (αλλαζει η συνδεσμολογια) η ακομα 4 η 5 επαφες με αντιστοιχα λαμπακια για καθε ταχυτητα.(το εχω κανει σε φιλου και μαλιστα ανοιξα τα οργανα και τα εβαλα μεσα !!!) ευχαριστω για το χρονο σας. στην διαθεση σας. νικος.
  39. 8 likes
    Παίδες μην ξαναλέμε τα ίδια, το Καβασάκι και το Χ Καβασάκι δεν μπορεί να μπει σε απευθείας τιμολογιακή σύγκριση με το κάθε Κινέζικο γιατί εκτός των υποθετικών σεναρίων ( αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, ποιότητα, αξιοπιστία, after sales, μεταπώληση κοκ ) υπάρχει και η πραγματικότητα που δεν είναι άλλη από το ότι η Καβασάκι δημιουργεί μοτοσυκλέτες, αλλάζει την ιστορία των δύο τροχών και είναι μέρος των εξελίξεων σε αντίθεση με την κάθε Κινεζιά η οποία απλά αντιγράφει ό,τι αντιγράφεται εύκολα και φθηνά στοχεύοντας να πουλήσει με το κιλό την πραμάτια της. Στο versys θες δεν θες θα πληρώσεις και κομμάτι του H2, του ΖZR, των WSBK πρωταθλημάτων και πάει λέγοντας. Αν το δει καποιος πιο σφαιρικα, τα Κινεζικα ειναι ακομα ακριβοτερα στην πραγματικοτητα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
  40. 8 likes
    Καλημέρα, Μετά από αρκετά χρόνια, ένα απωθημένο, γίνεται αποτραβημένο, γίνεται αποκτημένο, και είναι ότι πιο ωραίο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
  41. 8 likes
    Έτοιμη και είναι πανέμορφη (the beauty is in the eye of the beholder)! Ο κουβάς του συμπλέκτη και το γρανάζι στροφαλου από το 796 λειτουργούν τέλεια, το πείραμα πέτυχε. Καλύτερες αλλαγές, πιο άμεσες. Τα φρένα με το ένα δάχτυλο επιτέλους, το μπροστινό δε κατάλαβε τίποτα. Ο ήχος από τις εξατμίσεις πιο μπάσος και γλυκός με ένα υπέροχο γρυλισμα πάνω στην ροπή στα ανοίγματα, παραδέχομαι.
  42. 7 likes
    Συγνωμη, αλλά αν έχεις πολλές βερμούδες, αμάνικα μπλουζάκια, σαγιονάρες και δεν έχεις λεφτά για κράνος τότε το TDM είναι μονόδρομος, είναι ο καλύτερος τρόπος να ανεμίζει κάποιος το “power of love” μαλλί του.
  43. 7 likes
  44. 7 likes
  45. 7 likes
    Κράτησα μόνο τα απαραίτητα. Άντε πάλι, λύσε δέσε... βόλτα να δω πότε θα κάνουμε...
  46. 7 likes
    Πουθενά δεν υπήρχε "πέσιμο" και κατ' εμέ το σχόλιό σου υπάγεται στην κατηγορία καλοπροαίρετη κριτική. Αν νόμιζες πως αναφερόμουν σε σένα κακώς. Μιλούσα στον Νίκο επειδή είναι νέο μέλος και ήθελα να του δώσω ένα κίνητρο παραπάνω να μην απογοητεύεται. Από την άλλη πάντως, το να λέμε μια καλή κουβέντα ή απλά να κάνουμε ένα like δεν είναι δύσκολο ούτε στοιχίζει κάτι. Κι αυτό ισχύει για όλους μας. Σε ένα φόρουμ που έχει πήξει στο "πώς κάνω το Daytona από 50αρι 75αρι" νομίζω πως θα ήταν καλό να δίνουμε ένα κίνητρο παραπάνω σε κάποιον πουκάνει την προσπάθεια να δώσει κάποιο χρήσιμο original content. Εκτός κι αν μας καλύπτουν τα αμέτρητα αστεία θέματα όπου το πρώτο σχόλιο είναι δέκα @ για να μπούνε οι παλιοί και απλά να σπάσουν πλάκα.
  47. 7 likes
    Όταν θα πάρω ΚΤΜ τότε θα αράξω, θα έχει κλείσει ο κύκλος και θα έχει έρθει η ώρα της παντρειας και για εμένα. Γι αυτό δεν παίρνω ακόμα ΚΤΜ Μέχρι τότε κάτσε να ανεβάσω μια αγγελία ένα μηχανάκι που πήρα πρόσφατα γιατί πέρασε ο καιρός
  48. 7 likes
    Απαντήσεις μια και ρωτήσατε πληροφορίες, πολύ-πολύ ευχαρίστως. Η ηλεκτροστατική περιελάμβανε τιμονόπλακα, βάση μανέτας συμπλέκτη+καβαλέτο, βάσεις clipon, καβαλέτο τρόμπας φρένου και καπάκι υγρού φρένων που δεν είναι στην φωτό. Κόστισε 30 ευρώ, τιμή για εμένα, ενδέχεται, ίσως, μπορεί, να ψιλοδιαφέρει σε κάποιον που θα πάει πρώτη φορά. Η εργασία έγινε στου Βενέτη και συγκεκριμένα από τον Σπύρο Σταυρόπουλο, στον πρώτο όροφο, που είναι ο ειδικός στα εξαρτήματα αυτά. Λόγω του ότι ξέρει και ο ίδιος από μοτοσυκλέτες, ξέρει που να βάψει, που να καλύψει κ.ο.κ. και από τότε που τον ανακάλυψα, έχω λύσει το θέμα βαφές μεταλικών πραγμάτων, και καλά, και φτηνά, και γρήγορα, τα πας, και σε 2-3 μέρες ξέρεις θα πας να τα πάρεις. Το κόκκινο λαμπάκι είναι της πίεσης λαδιού, σβήνει όταν πάρει ο κινητήρας μπροστά. Το πράσινο είναι ένδειξη νεκράς, σβήνει όταν βάλεις ταχύτητα. Εγώ τα άναψα για να μην βγει η φωτό πολύ ''νεκρή'' αλλά παραβγήκαν, με το μάτι, δεν υπάρχει το πράσινο και κόκκινο ''θάμπωμα'' γύρω από τα λαμπάκια που φαίνεται στην φωτό. Στην φωτό είναι με τις εργοστασιακές λαμπίτσες πυρακτώσεως από μέσα, αλλά έχουν ήδη παραγγελθεί LED T5 και μόλις καταφθάσουν, θα αντικατασταθούν.
  49. 7 likes
  50. 7 likes
    Μια από τις επόμενες μέρες λοιπόν, και ενώ περιμέναμε σε κάτι έργα στον δρόμο, έσβησα την μηχανή. Όταν πήγα να ξαναβάλω μπροστά για να φύγουμε, γιοκ. Ούτε καν γυρνούσε η μίζα. Για να μην πάω σαν το σκυλί μέσα στην ζεστη, το έβαλα μπρος σκαστο και συνεχίσαμε. Κατασκήνωσαμε πάνω σε ένα χωράφι με μπιζελια, φτιάξαμε την μακαρονάδα μας, ήπιαμε την κασάσα μας και όλα καλά. Την επόμενη μέρα πααααλι τα ίδια. Και αντε βγαλ'το από εκεί μέσα μέχρι την κατηφόρα. Έπεσε σπρώξιμο, ξαναπήρε σβηστό και πήγαμε σε έναν ντόπιο μάστορα μια μικρής πόλης. Η ετυμηγορία του ήταν πηνία. Φορτίσε λίγο την μπαταρία (η οποία ήταν καινούρια) και τώρα επαιρνε, ψόφια η μίζα μεν αλλά έπαιρνε. Εγκεφαλικό. Σκέφτομαι, άστο θα το βάζω σκαστο να' σαι καλά, και πήγαμε στην Yamaha στην Florianopolis. Ο αφεντικάνος το πήρε μέσα, και μετά από καμιά ώρα μου λέει οκ, το έφτιαξα, ήθελε αλλαγή μίζας και μπαταριας. Εγκεφαλικό νο2: - Ωπα ωπα (το χρησιμοποιούν και οι βραζιλιάνοι, μη γελάς) τι εννοείς το έφτιαξες;; Πόσο κάνουν όλα αυτά; - 180 ευρώ. - Και σίγουρα τα πηνία δεν έχουν πρόβλημα; - Ναι, τα μέτρησα. - Com certeza? - Com certeza. - Άμα είναι ετσι χαλάλι. Ωραίος τύπος ο αφεντικάνος, του μάθαμε και λίγα πρόστυχα ελληνικά και με τα μηχανολογικά λυμένα (προς στιγμήν) ήταν ώρα να απολαύσουμε την Florianopolis, έναν διάσημο τουριστικό προορισμό για όλους τους Νοτιοαμερικανους. Ωραίο vibe, πολλοί χιππηδες, κόσμος στον δρόμο και ωραίες παραλίες. Εκεί βρήκαμε και τον Ισπανό φίλο μας που είχαμε γνωρίσει στους καταρράκτες και πήγαμε για μπανακι όλοι μαζί.