Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 01/13/20 in all areas

  1. 6 likes
    Καλή Χρονιά σε όλους! Με υγεία και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα. Καιρό έχω να γράψω εδώ, θα συνοψίσω τα θέματα που είχα δημιουργήσει.. Λίγος χρόνος (πολλές δουλειές, διαβάσματα, υποχρεώσεις) και ευτυχώς που κατάφερα απόψε το βράδυ να γράψω δυο λογάκια. Θα χαρώ να ακούσω τις γνώμες σας, να μου πείτε τυχόν λάθη ή απροσεξίες και να ακούσω τις συμβουλές σας. Έχω και εγώ συμβουλές και ιδέες. Εδώ θα τα πούμε. Ξεκινάω. Τα θέματα που θα αναλυθουν Μιας και πρώτα είχε τεθεί το θέμα των χειρολαβών και του ρελέ θα γράψω για αυτό. Όπως έχετε δει αρχικά είχα βάλει έναν διακόπτη εσωτερικά της σέλας για λόγους ασφαλείας. Μου είπατε να βάλω ρελέ. Μου το ξαναείπατε. Και τι να κάνω.. παράγγειλα έναν. Ρελέ 12V https://www.autospark.gr/shop/ρελέ-φλασέρ/ρελέ-12v/rlp4-12-nagares-ρελέ-12v-4-φις-40a/ Ταυτόχρονα είχα παραγγείλει και τις NovSight a500 n15 H4 από Banggood. Πριν έρθουν οι λάμπες ξεκίνησα όλη τη διαδικασία τοποθέτησης του ρελέ και των απαραίτητων αλλαγών που είχα κρίνει να γίνουν στην πλεξούδα ΧΩΡΙΣ να την τραυματίσω και ανά πάσα στιγμή να μπορώ να την φέρω στην εργοστασιακή της κατάσταση. Ζητούμενα Να περάσω τα καλώδια μέσα στον κουβά της σέλας από εκεί που περνάνε και τα υπόλοιπα (μπορείτε να δείτε στο θέμα των χειρολαβών από που τα είχα περάσει) αφού θα γίνει που θα γίνει η δουλειά. Να δώσω DC στην κεντρική λάμπα. Ευχαριστώ τον @hayabusas που μου εξήγησε ότι στη λάμπα του innova φτάνει AC. (βλέπε θέμα χειρολαβών) Και με την παρότρυνση και του @venzinas έκανα την συνδεσμολογία με το ρελέ Να κάνω την διπολική λάμπα του πίσω φαναριού να παίρνει AC και όχι DC όταν πατάω φρένο. Αυτό γιατί θα ζόριζα πολύ την μπαταρία με την λάμπα αναμμένη και το φρένο.. μην ανάψουμε και φλας. Επίσης μπορεί να σου κάψει το λεντ μετά από καιρό από κανένα απότομο σβήσιμο. Να ετοιμάσω το μανήσιο φις Η4 γιατί είχα ένα κινέζικο. (Καλά δούλευε αλλά ήθελα το γνήσιο). Πάμε! Λύνουμε πλαστικά τιμονιού, ποδιές. Στον διακόπτη που έχω για να κλείνω τα φώτα εντελώς (δηλαδή από το κίτρινο καλώδιο) αποσυνδέω το κίτρινο που έρχεται από τα πηνία προς το διακόπτη. Εκεί θα συνδέσω αργότερα ένα καλώδιο να παίρνει DC ρεύμα από το ρελέ (μπαταρία). Το κίτρινο που έβγαλα από το διακόπτη δεν το ξεχνάμε. Πάμε τώρα στο διακοπτάκι της μανέτας του φρένου. Αποσυνδέουμε το μαύρο και του βάζουμε μόνωση. Στη θέση του θα δώσουμε ρεύμα από το κίτρινο του AC αυτού που πήγαινε στα φώτα!. Βάζουμε μπρος, δοκιμάζουμε. ΤΖΕΤ! Το καλώδιο είναι κόκκινο γιατί είναι προέκταση του κίτρινου (δεν έφτανε τόσο μακριά). Μπήκε με φισάκια τακτοποιημένα. Θερμοσυστελλόμενο και μονωτική ταινία γιατί το θερμοσυστελλόμενο ήταν λίγο μεγάλο. Προσέξτε στο καινούριο φις που επίσης έβαλα μακαρόνι για ευνόητους λόγους αλλά και για το αισθητικό. Δεν φτάνει μόνο αυτό. Πατάμε και πίσω φρένο. Πρέπει να κάνουμε το ίδιο και για τον κάτω διακόπτη. Βρίσκουμε το φις. Και εδώ προσέξτε. Βγάζουμε το φισάκι του μαύρου καλωδίου από το πλαστικό από την αριστερή μεριά. Από εκεί, δηλαδή, που έρχεται από το διακόπτη. Και συνδέω ένα καλώδιο το οποίο θα πάρει ρεύμα επίσης από το κίτρινο. Μπορούσα Το καινούριο καλώδιο να το βάλω στη θέση μέσα στο πλαστικό της δεξιάς μεριάς αλλά δεν ήθελα να κόψω την μόνωση. Θα δείτε άλλωστε στη συνέχεια ότι έγινε εξίσου εντάξει. Μόνωση Και ένα ωραίο δέσιμο Πάνω στο τιμόνι ξανά. Με την χρήση ενός διπλού φις ενώνουμε τα φρένα με το κίτρινο (ΚΑΝΟΝΙΚΑ, στο δικό σας ινοβα, κίτρινο είναι το μαύρο που είναι δεμένο με ταινία πάνω στην πλεξούδα.. Αλλά επειδή παλιότερα έκανα πειράματα κατέληξε να μαυρίσει Ωραία! Κάναμε την οικονομία μας στο φρενάρισμα! Ας βολέψουμε τα καλώδια. Το ρελέ χρειάζεται εντολή και θα την πάρω από το καλώδιο το οποίο έχω βάλει τα θέσης φωτάκια μέσα στα φλας.( Νομίζω από το μάυρο ή μαύρο μπλε- δε θυμάμαι) Απορία. Γιατί έπιασε ξανά άλατα το καλώδιο που είχα αλλάξει (Αυτό το μαύρο που μάλλον είναι μαύρο ή μαύρο μπλε χχαχαχαχ) Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κλέφτη ρεύματος γιατί δεν το εμπιστευόμουν. Αλλά επείδη όπως είπα έπιασε άλατα και κόντυνα το καλώδιο αρκετα (δεν είχα το κατάλληλο φις για να κάνω καινούριο) έβαλα τώρα. Μια χαρά δουλεύει... Τώρα μπορούμε να πάμε τα καλώδια προς την μπαταρία. Μέσα στο κόκκινο προστατευτικό είναι το καλώδιο της εντολής και αυτό που θα δώσει ρεύμα στη λάμπα. Στο μαύρο είναι τα ίδια καλώδια που ήταν και πριν των χειρολαβών. Περάσανε μέσα χωρίς να χρειαστεί να κάνω μεγαλύτερη τρύπα. Πρέπει , αφού τα περάσαμε μέσα, να δούμε τι θα κάνουμε με την συνδεσμολογία και τις ασφάλειες. Να τα χωρέσουμε όλα εκεί μέσα όμορφα. Χαρά μου ! Μου αρέσουν αυτά. Το ρελέ που πήρα είναι 85 86 87 30 85: Γείωση (-) 86: Εντολή 87: Ρεύμα για κατανάλωση (Πάρε κόσμε) 30: Μπαταρία (+) Αρχικά είμαστε κάπως έτσι Στο 87 έβαλα πάλι διπλό φις ώστε να δώσω σε χειρολαβές και φως. Είναι το κόκκινο στην επόμενη φωτογραφία Τα καλώδια που φεύγουν από το διπλό έχουν και τις αντίστοιχες ασφάλεις (4Α στα χερούλια και 3Α στη λάμπα. Στη λάμπα θα δοκιμάσω και 2Α για να είναι οριακα (1,8Α +- 0,2 γράφει το κουτί)) ΚΑΙ ΝΑΙ Ίσως παρατηρήσατε πως έκοψα το συρταράκι και πλέον άφησα μόνο το κάλυμμα της μπαταρίας. Έτσι έχω κερδίσει χώρο. Μπορώ να τοποθετώ μεγαλύτερα αντικείμενα και με μεγαλύτερη ευχέρεια. Αξιοποιείς τον χώρο καλύτερα. Δεν αυξάνεται. Κάνω και τα απαραίτητα στο φις Μετα από λίγες μέρες ήρθε και η λάμπα. Και εδώ στο φανάρι. Τοποθετούμε πρώτα τη βάση Η4 και στη συνέχεια κουμπώνουμε το σώμα της λάμπας μετά το προστατευτικό λαστιχάκι. Ποιότητα πολύ καλή. Στην κατασκευή και στο σώμα και στα καλώδια και παντού. Εδώ θα δείτε πως φέγγει. Όταν μπορέσω θα βάλω και στο δρόμο. Στο επόμενο βίντεο βλέπουμε την πτώση της τάσης της μπαταρίας ανάλογα με την χρήση της λάμπας και των χειρολαβών. Για ρελαντί είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο νομίζω. Με γκάζι και όλα ανοιχτά να είναι δεν πέφτει από 13,2 (και λίγο λέω). Δυστυχώς με το ένα χέρι κρατούσα τους ακροδέκτες του πολύμετρου και το βίντεο κουνάει αρκετά. Θα μπορούσα να αποφύγω τη φασαρία με εκ νέου καλώδια για ασφάλειες και να άφηνα τα καλώδια να περάσουν όπως και πριν. Απλά θα έβγαζα το διακόπτη και θα έβαζα το ρελε. Όμως τώρα πιστεύω έγινε ολοκληρωμένη δουλειά. Μπορεί να ξέχασα κάτι.. Για όποια απορία ρωτήστε. Επίσης καθάρισα το μπεκ βάζοντας του ρεύμα με ειδικό σπρέι. Και όντως... μου φάνηκε ότι πάει καλύτερα (πάντως μπαντιλίκια έκανα με μεγαλύτερη ευκολία). Όμως στην αρχή ξέχασα να βάλω το λαστιχάκι που φαίνεται (δεν ξέχασα ακριβως... είχε πέσει και δεν το έβαλα στο κουτί με τις βίδες όταν έλυνα...) Ευτυχώς το βρήκα και όλα μια χαρά. Όσο για την αναβάθμιση του κινητήρα θα γράψω αυτές τις μέρες! Περιμένω σχόλια, παρατηρήσεις κτλ.
  2. 5 likes
    Στην αρχή νόμιζα ότι είναι bug αλλά τελικά είναι feature....αν έβλεπες σε πραγματικό χρόνο πως καίει θα χάλαγε την εμπειρία
  3. 5 likes
    Η ομοιοτητα που εχει ενα MX με ενα enduro ειναι μονο η εμφανηση. Ας ξεκινησω απο τα ευκολα και κατανοητα, τα MX ειναι μηχανακια που προοριζονται για αγωνιστικη χρηση πιστας, το μηχανακι που καβαλαει ο παγκοσμιο προταθλητης μπορει να το αγορασει και ο οποιοσδηποτε, δεν ειναι σαν τα SS που μοιαζουν με αυτα που τρεχουν στις πίστες αλλα στην πραγματικοτητα ειναι διαφορετικα μηχανακια. Τα ΜΧ ειναι φτιαγμενα να αποδιδουν αρκετα αλογα στις ψηλες στροφες, εξαιτιας αυτου εχουν περισσοτερες φθορες, επισης εχουν σκληροτερες αναρτησεις, παιρνουν ρυθμιση αλλα δεν μπορουν να γινουν τοσο μαλακες οσο τα εντουρο, επισης εχουν κοντες σχεσεις στο κιβοτιο, εχουν 19αρα ζαντα πισω, που σημαινει οτι δεν εχεις προσβαση σε εντουραδικα λαστιχα, και πιστεψε με δεν υπαρχει καμια σχεση στα λαστιχα αυτα. Ενα εντουρο μηχανακι μπορει να ειναι αγωνιστικης χρησης ή ψευδοεντουρο, πιο πολυ funbike, τα εντουρο αγωνιστικης χρησης εχου πιο αυξημενες απαιτησεις σερβις αλλα σε καμια περιπτωση δεν αγγιζουν τις απαιτησεις των MX, εχουν σαφως πιο τσιμπημενη τιμη απο τα MX καθως φερουν ολο τον απαραιτητο εξοπλισμο ωστε να εκδιδουν πινακιδα. Τα εντουρο ειναι προσανατολισμενα στη ροπη ωστε να μη χρειαζεται να ανοιξεις πολυ γκαζι για να σκαρφαλωσεις καπου, εχουν πιο μακρυες σχεσεις γιατι χρειαζεται να περπατανε και δρομο, μαλακες αναρτησεις που αποροφανε τα παντα, 18αρα ζαντα με μεγαλη ποικιλια σε λαστιχα που κυριολεκτικα βεντουζαρουν παντου, φωτα γιατι μπορει να ξεμεινεις πουθενα και να σε πιασει το βραδυ. Εμενα η γνωμη μου ειναι να παρεις enduro, θα δινεις 150 ευρω για τελη και ασφαλειες αλλα θα εισαι ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, με το MΧ δεν θα εισαι, ετυχε στην παρεα μου να τρακαρουν μετωπικα ενα LC4 με ενα SX250 σε χωματοδρομο, μη ρισκαρεις. Ειναι πολλα αυτα που θελω να γραψω αλλα θα βγει σεντονι...
  4. 4 likes
    1ον μην συγκρίνεις ασφάλτινο μηχανάκι με χωμάτινο. 2ον. Όποιος σου έλεγε οτι το 640 δεν κάνει για πρώτο μοτάρντ απλά μην τον ξανακούσεις 3ον. και με 250 μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου τότε 4ον. Με τα λεφτά σου πηδ@ς και την κυρά σου. Κάνε ότι νομίζεις. Αν θες 300 πάρτο. Τουλάχιστον άκου μας και μην πάρεις μοτοκρος μηχανή.
  5. 3 likes
    300αρι διχρονο; για αρχη κιολας; Too much Γενικοτερα εγω τα 300αρια δεν τα συμπαθησα ποτε, αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. . Και με 125 μια χαρα θα εισαι, μαλιστα θα σε μαθει να οδηγας πιο τεχνικα μιας και θα θελει βοήθεια απο εσενα για να περασει απο καπου. Αλλα οταν μαθεις, θα περναει απο παντού. Ενω πχ το 250 2Τ θα τα κανει πιο ευκολα. Εγω στην θεση σου θα κοιταζα 125-200-250cc maximum 2χρονα Και ναι συμφωνω με Τασο. Enduro θες. Ασε τα mx. Ειναι αλλη φαση το mx και αν δεν κανεις μοτοκρος δεν θα χαρεις ποτε. βολτα στο βουνο = enduro Πιστα = mx
  6. 3 likes
    Μουφα το καρπούζι Γιατί μόνο με openflash tablet μπορείς να το κάνεις Είμαι σγουρομάλλης αν και δεν φαίνεται
  7. 2 likes
  8. 2 likes
    Καλά μηχανάκι στα λεφτά που λέει ο @tasos polymeneas πολύ δύσκολα να βρεις. (Αν βρεί ή έχει κανένας καλό εντούρο στο 1000άρικο το αγοράζω ΤΩΡΑ! Μη σου πω αγοράζω κάνα δυό). Εγώ ψάχνω τρία χρόνια και τέτοια μηχανάκια δεν παίζουν και αν παίζουν θέλουν κάνα 1000άρικο από πάνω, για να γίνουν ανθρώπινα και πάλι όχι καλά. Εντούρο μηχανάκι "τζάμπα" δεν δίνει κανένας. Επίσης τρέιλερ έχεις; Έχεις ψάξει την διαδικασία έκδοσης αδείας; Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, δες το. Για να καταλάβεις με απλά λόγια το αν είσαι νόμιμος με motocross ή enduro χωρίς πινακίδα στο βουνό θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Είναι σαν την "φούντα", "όλοι την πίνουν", σε σπίτια, δρόμους, πάρκα, πλατείες, παραλίες, παραμένει όμως παράνομη και αν σε "τσιμπήσουν" τότε την "πίνεις" κανονικά. Το ίδιο είναι και με τα "'άχαρτα" μηχανάκια, πολλοί το κάνουν, μάλλον οι περισσότεροι, μια φορά θα γίνει η στραβή και μετά καλά ξεμπερδέματα. Το θετικό είναι ότι μαστορεύεις μόνος σου, οπότε μπορείς να πας σε λίγο χειρότερο-φθηνότερο μηχανάκι και να το φέρεις στα μέτρα σου. Για καλό μηχανάκι, με χαρτιά που δεν θα θέλει άμεσα πολλά-πολλά εγώ λέω κοίτα από 3χίλιαρο και πάνω, πιο κάτω μόνο αν έχεις άκρη και χέρι με χέρι ή αν είσαι πολύ-πολύ τυχερός.
  9. 2 likes
    Το έχω ξαναγράψει. Θα έχουμε φτάσει στο 2050 και ο έλληνας ακόμα θα αγοράζει μεταχειρισμένα του 2004-2006. Τα "χρυσά" χρόνια μετά τους ολυμπιακούς αγώνες που το χρήμα έρεε άφθονο. Παίζει οι μισές αγγελίες μοτοσυκλετών στο car να είναι από αυτά τα χρόνια. (Παπάκια και σκούτερ αγοράζει ακόμα ο κόσμος). Καλό χρυσό το sv (μάλιστα το συγκεκριμένο φαίνεται πολύ καθαρό), απλά να συνειδητοποιούμε ότι είναι μηχανήματα που έχουν μιάμιση δεκαετία στην πλάτη τους (τεχνολογικά ακόμα περισσότερο). Ας το υπολογίζουμε κι αυτό στην τιμή.
  10. 2 likes
    Οι μοτοσυκλέτες του είδους ψευτοεντούρο 600+ μονοκύλινδρα κυβικά, κυρίως street στην πραγματικότητα , γνώρισαν μεγάλη επιτυχία την δεκαετία του '90, κυρίως με το κυρίαρχο Yamaha ΧΤ600 που θρονιάστηκε στην κορυφή των πωλήσεων για πολλά χρόνια. Υπήρξαν και πολλές προσπάθεις ανταγωνισμού, όπως το Honda NX650 Dominator, το Cagiva Canyon 600-500 , το Suzuki Freewind, το BMW Funduro και φυσικά το Aprilia Pegaso 650 (που είχε ίδιο μοτέρ με το BMW). Καθένα το πήγε και λίγο ελαφρά παραλλαγή, η Honda πήγε να πουλήσει πιο street-touring-allrounder, η cagiva το πήγε μια ιδέα στο πιο motard, η BMW στο ότι ήταν...BMW, και η aprilia φυσικά το πήγε στο ''ιταλικο κράτημα-αίσθηση αναρτήσεων''. Το Pegaso, τα περιοδικά το εκθίαζαν, για το πόσο ανώτερο ήταν στην οδική συμπεριφορά. Οι συνεργιάδες, το μισούσαν, γιατί μια βίδα βίδωνες, δύο σπειρώματα χαλάγανε. Και το κοινό, συνέχισε να αγοράζει XT600 κατά κύριο λόγο. Το σημερινο Pegaso 650, τέσσερις εκδόσεις μετά το πρώτο, βασίζεται στο ίδιο μοτέρ με το XT660, και προσπαθεί σχεδόν συνεχίζοντας στο ίδιο πνεύμα, να πουλήσει στις μέρες μας. Μόνο που έχουμε 2020. Και η μόδα αυτή της δεκαετίας του '90 με τα μονοκύλινδρα allrounder ψευτοεντούρο, αυτή που όλοι θέλανε ΧΤ600 ή κάποιο από τους ανταγωνιστές του , έχει προ πολλού πεθάνει και χαθεί. Ελάχιστα aprilia pegaso συναντάς πια, και κατά κανόνα είναι σε ξεπεσμένη κατάσταση. Γνώμη μου: Εκτός κι αν είσαι ψυχολογικά ταγμένος καρφί για το Aprilia και όλα τα παραπάνω, το έχεις συνειδητά πάρει απόφαση ότι δεν αφορούν-μετράνε σε εσένα (οπότε πάσσο) , πάρε κάτι με ΔΥΟ κυλίνδρους, με φιλοσοφία της τελευταίας δεκαετίας. Όπου τελευταία δεκαετία σημαίνει ότι ακόμα και τα μονοκύλινδρα μοτό, το πήρανε απόφαση ότι είναι street μοτοσυκλέτες (π.χ. KTM 690) και δεν μασκαρεύονται σε ψευτοenduro όπως ... τότε. Κι ο μονοκύλινδρος, ντουπου-ντούπου όλη μέρα, σαν πομόνα στο χωράφι, γούστα είναι αυτά θα μου πεις, αλλά πάρε μωρέ κάτι με δύο κυλίνδρους, κάπως να είσαι στον πολιτισμό, ξέρω γω; Εγώ ας πούμε, εγώ όμως λέμε τώρα, θα πεταγόμουν μια προς Παραλία Κατερίνης, να δώ αυτό >>> https://www.car.gr/25198326-suzuki-sv-650-s-moto-harris-sv-650
  11. 2 likes
    Ειστε και οι δυο σας μεγαλα αληταρια. Fyi εχω παρει τα συμπρακαλα, αλλα δεν εχω προλαβει να την παω για σερβακι. Εχω πηξει στην δουλεια. Ξεκινησα να γρατζουναω και να κανω καποιες ασκησεις. Μεγαλο πακετο χεχεχε
  12. 1 like
    Ισχύει δυστυχώς
  13. 1 like
    Μπραβο φιλαρακι,ωραια δουλεια. Τα περισσοτερα θερμαινομενα σβηνεις την μηχανη και μετα απο λιγο σβηνουν μονα τους ακομη και αν τα ξεχασεις.Βαλε ρελε στην μπαταρια γιατι αργα η γρηγορα θα τα ξεχασεις ανοιχτα,
  14. 1 like
    Αφού σου φτάνουν τα 250 κυβικά θα κοίταζα στη θέση σου για το μικρό στρώμα. Δεν έχει αξιόλογη διαφορά στην τιμή με το benelli, ο κινητήρας είναι από το inazuma που είναι χρόνια στην αγορά και είναι αρκετά οικονομικό σε καύσιμα και συντήρηση απ'ότι λένε στα rewiews.
  15. 1 like
    @Wolf1138 ξέρεις κανένα άλλο εργαλείο χωρίς δείκτη βενζίνης εσύ;