Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 08/13/19 in all areas

  1. 31 likes
    Συνέχεια με το Transfagarasan της Βραζιλίας και κλασσικό μοτο-προορισμό, το Serra do Rio do Rastro. 284 kurwas curvas απόλαυσης και καλής ασφάλτου. Από την άσφαλτο στο χώμα την ίδια μέρα, και δη 130 χλμ αυτού. Αν δεν είχαμε βρει πεσμένες γέφυρες και αν δεν είχαμε χαθεί κάμποσες φορές ανάμεσα στα γελάδια θα ήταν λιγότερα, αλλά τα τζιπιέσια δεν λειτουργάν εκεί.
  2. 22 likes
  3. 20 likes
    Χαιρετώ το (χαχααχαα) φόρουμ. Σκέφτηκα να προσφέρω στην κοινότητα και κάτι άλλο εκτός από τρολλάρισμα οπότε είπα να γράψω ένα θεματάκι για ένα κομμάτι που εμένα προσωπικά με ταλαιπώρησε αρκετά μέχρι να βρω το σωστό setup για τα θέλω μου. Εξοπλισμός για camping λοιπόν που να μπορεί μεν να φορτωθεί εύκολα κι από την άλλη να είναι σε θέση να προσφέρει και κάποια Χ άνεση. Οι θερμοκρασίες που έχει δοκιμαστεί ο εξοπλισμός αναγράφονται στον τίτλο και δεν προτείνονται σε καμία περίπτωση για μικρότερες ή μεγαλύτερες αυτών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσει κανείς την ανάγνωση αν : 1) Σκοπεύει να κάνει περιορισμένη χρήση. Το κόστος δεν είναι μικρό για να γίνει απόσβεση μέσα σε μια βδομάδα διακοπών 2) Ψάχνει για τις top vfm επιλογές. Δεν είναι ένα τόπικ που θα απαντήσει στο ποιος τελικά είναι ο αριθμός που δίνει επαρκή αδιαβροχοποίηση σε μια σκηνή αλλά θα απαντήσει στο ποια σκηνή αγοράστηκε, χρησιμοποιήθηκε σε τρελό νερό και τελικά δεν έμπασε. 3) Ταξιδεύουν κι έχουν αυστηρό / στενό πρόγραμμα. Το κάμπινγκ θέλει χρόνο. Σίγουρα ο σωστός εξοπλισμός αλλάζει δραματικά τον χρόνο του στήσε / ξέστησε αλλά σε κάθε περίπτωση θα φας καλό χρονικά καπέλο σε σχέση με ένα ξενοδοχείο. Αν συνυπολογίσεις παράγοντες όπως ζέστη, βροχή και κούραση - πολλές φορές αυτά τα τρία συνυπάρχουν - τότε το πράγμα περιπλέκει περισσότερο κι από το τι σκουτεράκι θα πάρει όταν μεγαλώσει ο @mavroe. 4) Ψάχνει τον ultimate οδηγό περί κάμπινγκ. Κάτι που δουλεύει για μένα δεν θα δουλέψει για κάποιον άλλον. Με λίγα λόγια είναι ένα θρεντ που κάλλιστα επιδέχεται παρατηρήσεις / διορθώσεις αλλά σίγουρα θα προσφέρει και λύσεις. Πολλές. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ Ξεκινάμε από το βασικότερο όλων που δεν είναι άλλο από το αν πρόκειται το ταξίδι να είναι Α) μονοκάβαλο ή Β) δικάβαλο. Α) Μονοκάβαλο : Εδώ τα πράγματα , όσον αφορά τον διαθέσιμο χώρο φορτώματος , είναι άνετα καθώς η θέση του συνεπιβάτη θα φιλοξενήσει ΟΛΟ τον κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι έναν αδιάβροχο σάκο ή λουκάνικο τουλάχιστον 40 λίτρων και ιμάντες για να τον δέσουμε. Το θετικό με τον σάκο είναι πως άπαξ και ανοίξει, έχουμε πρόσβαση σε όλο τον εξοπλισμό σε αντίθεση με το λουκάνικο όπου όταν κάτι πάει στον πάτο μένει και στον πάτο. Από την άλλη όμως ο σάκος προκειμένου να κλείσει καλά και να μην μπάσει νερό θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο περιστροφές στην κορυφή του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα διαθέσιμα λίτρα. Ο σάκος έχει συνήθως περισσότερα σημεία για να τον δέσεις αλλά από την άλλη τα λουκάνικα έχουν συνήθως βαλβίδα εξαέρωσης. Εγώ χρησιμοποιώ σάκο 90 λίτρων, με βολεύει αλλά νομίζω πως τελικά θα προτιμούσα ένα μικρότερο λουκάνικο με βαλβιδούλα. Είτε με σάκο, είτε με λουκάνικο, το backpack αποκλείεται διότι βρίσκει πίσω οπότε προσοχή εδώ. Όσον αφορά τους ιμάντες εδώ η επιλογή είναι μονόδρομος. Rok straps με κλειστά μάτια. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη αλλά νομίζω πως το μεγαλύτερο για το δέσιμο του σάκου είναι και το καλύτερο. Κοστίζουν κάτι παραπάνω αλλά αξίζουν. Όταν βγει ο σάκος αυτοί μένουν πάνω στη μηχανή και χρησιμοποιούνται για να δέσουμε βρεγμένα γάντια για να στεγνώσουν, μπουφάν όταν κάνει ζέστη , μπύρες ( 6άδα ) και ό,τι άλλο θελήσει κανείς. Β) Δικάβαλο: Εδώ ζορίζει το πράγμα. Δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά ο μόνος τρόπος για να γίνει είναι τα πράγματα του camping να πάνε στις πλαϊνές και τα ρούχα κάπου αλλού. Το θεωρώ άκρως ρεαλιστικό ως σενάριο σε όσους έχουν μεταλλικές βαλίτσες. ΒΑΛΙΤΣΕΣ Χοντρικά μιλώντας , βαλίτσα > σαμάρι. Μπαινοβγαίνουν χαρακτηριστικά πιο εύκολα, είναι αδιάβροχες , κλειδώνουν. Τέλος. Το θέμα τώρα είναι πλαστική ή μεταλλική και φυσικά αναφέρομαι σε μηχανές που μπορούν να υποστηρίξουν και τις δύο επιλογές. Μεταλλική λοιπόν. Τέλος. Πλεονεκτήματα: 1) Στέκονται όρθιες και ανοίγουν από πάνω άρα φορτώνονται ευκολότερα σε σχέση με τις πλαστικές. 2) Έχουν μονοκόμματο σχήμα άρα δεν χάνεις καθόλου χώρο 3) Είναι επίπεδες με σημεία δεσίματος στην κορυφή συνεπώς φορτώνεις μπόλικο πράγμα και εξωτερικά. Άνετα δηλαδή μπαίνουν εξωτερικά όλα τα ρούχα ενός ζευγαριού πλην των παπουτσιών. Στην πίσω βαλίτσα πχ έχω μονίμως δεμένα δύο μικρότερα rok strap όπου εκεί πάνω μπορούν να μπουν τα πάντα ακόμα και με τον σάκο φορτωμένο. 4) Το σχήμα τους βολεύει στο να χρησιμοποιηθούν και ως τραπέζι για το camping, ως ψυγείο αν τις γεμίσεις με πάγο κτλπ. Το μοναδικό τους μειονέκτημα είναι πως λόγω του ότι ανοίγουν προς τα πάνω, δεν μπορούν να ανοίξουν όταν είναι φορτωμένος ο σάκος ( του δικού μου μεγέθους τουλάχιστον ) διότι αυτός ουσιαστικά πάει και εδράζει πάνω στις βαλίτσες. Μικρό το κακό όμως επειδή εκεί μπαίνουν πράγματα που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις αν δεν στήσεις πρώτα σκηνή. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ CAMPING 1. Σκηνή : Τα είδη πολλά αλλά εδώ δεν θα αναλύσουμε τι σκηνές υπάρχουν αλλά τι βολεύει να έχουμε μαζί μας όταν ταξιδεύουμε με μοτοσυκλέτα. Οι προτάσεις μου με σειρά προτίμησης είναι : Salewa Sierra Leone 2 και Salewa Litetrek 2. Τύπος : Free standing με ενσωματωμένο το πανί αδιαβροχοποίησης Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η σκηνή μπορεί να σταθεί όρθια χωρίς να πρέπει να καρφώσεις πασσάλους κάτω. Βρέχει και θες να στήσεις; Πας κάτω από ένα υπόστεγο, στήνεις , μεταφέρεις , μπήκες μέσα. Θες να την μεταφέρεις στον ήλιο να στεγνώσει πριν φύγεις; Βγάζεις πασσαλάκια, μεταφέρεις , στεγνώνεις. Βαριέσαι απλά να καρφώσεις ή είναι νύχτα και δεν πρέπει να κάνεις φασαρία; Στήνεις και κοιμάσαι. Έχει υπερβολικά πετρώδες έδαφος κάτω; Στήνεις, κοιμάσαι. Τι παίζει τώρα με τα πανιά. Εδώ εγώ γνωρίζω δύο τύπους. Είναι οι σκηνές στις οποίες στήνεις πρώτα το σώμα και μετά δένεις ( αν θες ) το πανί της αδιαβροχοποίησης και είναι και αυτές που έρχονται με ενσωματωμένο το πανί ( 2 σε 1 ) στο σώμα. Ουσιαστικά δηλαδή το σώμα της σκηνής είναι δεμένο με πολλά κλιψάκια με το εξωτερικό πανί. Μπορείς να αποσυνδέσεις τα κλιψάκια για να καθαρίσεις πχ το πανί αλλά δεν μπορεί να μείνει όρθιο το σώμα της σκηνής. Για εμάς, το ενσωματωμένο πανί είναι καλύτερο διότι γλιτώνει χρόνο, στήνεις με βροχή και ξεστήνεις με βροχή και προσφέρει περισσότερη ζέστη. Μειονεκτήματα υπάρχουν κι εδώ με σημαντικότερο πως μια καλή βραδιά δεν μπορείς να κοιμηθείς cabrioμένος. Μέγεθος : Εδώ τα πράγματα είναι εντελώς ξεκάθαρα. Αν γίνει χρήση solo τότε αγοράζουμε two person σκηνή ενώ αν παίζει δικάβαλο παμε για three person. Εκτός των εσωτερικών χώρων, ζωτικής σημασίας είναι και οι εξωτερικοί κι αναφέρομαι στους προθαλάμους. Η ιδανική συνθήκη είναι να αναζητήσουμε σκηνή με δύο προθαλάμους - άρα και δύο εισόδους - αντί για έναν ώστε στη μία πλευρά να αποθηκεύουμε τις αποσκευές μας αλλά και μπουφάν/παντελόνι/μπότες κι από την άλλη να μπαινοβγαίνουμε άνετα. Δύο προθάλαμοι ισούνται και με καλύτερο αερισμό της σκηνής άρα λιγότερη υγρασία. Τέλος, προσοχή χρειάζονται και οι διαστάσεις της σκηνής όντας αυτή πακεταρισμένη. Αδιαβροχοποίηση : Και οι δύο σκηνές που προτείνω έχουν δοκιμαστεί σε σοβαρό νερό για αρκετή ώρα και δεν έκαναν κιχ. 10/10 σε αυτό το κομμάτι. Εξωτερικό πάτωμα: Long story short, το πανί που βάζουμε κάτω από τη σκηνή κυρίως για να μην τραυματίσουμε το πάτωμά της από κλαδιά, πέτρες κτλπ. Οι επιλογές είναι βασικά δύο και καθορίζονται κυρίως από το οικονομικό του θέματος. Η μία είναι το κλασσικό πανί που μαζεύουμε τις ελιές ( 6 ευρώ περίπου ) και η άλλη το footprint (περίπου 40 ευρώ ) που δίνει η εταιρεία για την συγκεκριμένη σκηνή. Το footprint δίνει μικρότερο όγκο, έτοιμα πιασίματα και το σημαντικότερο όλων μικρότερες διαστάσεις από τη σκηνή άρα σε περίπτωση βροχής δεν επιτρέπει στο νερό να λιμνάσει. Αν επιλέξουμε το πανί, θα πρέπει να το γυρίζουμε κάθε φορά κάτω από τη σκηνή ώστε να μην μαζεύει το νερό. Και στις δύο περιπτώσεις , το χρησιμοποιώ ως πάτωμα στη σέλα ώστε να πατήσει πάνω ο σάκος γλιτώνοντας έτσι χώρο ενώ παράλληλα το έχω έτοιμο για στήσιμο πριν καν ανοίξω σάκο. 2. Υπόστρωμα: Η πρότασή μου είναι ο Klymit Static V2 Luxe. Το στρώμα στο οποίο ξαπλώνουμε για να κοιμηθούμε. Πονεμένη ιστορία το συγκεκριμένο αξεσουάρ καθώς πριν δύο χρόνια που ψαχνόμασταν, στην Ελλάδα δεν έπαιζε τι-πο-τα που να είναι στοιχειωδώς βολικό και μαζεμένο σε όγκο. Εδώ η κατηγορίες χωρίζονται σε φουσκωτά και αυτοφούσκωτα στρώματα. Επιλέγουμε με κλειστά μάτια την πρώτη κατηγορία καθώς το μειονέκτημα του φουσκώματος με το στόμα εξανεμίζεται από τον πολύ μικρότερο όγκο και το μεγαλύτερο πλάτος που αυτοί προσφέρουν. Το υπόστρωμα που προτείνω χρειάζεται περίπου 20-30 εκπνοές για να φουσκωθεί πλήρως, προσφέρει άπειρο χώρο καθώς και ικανοποιητικότατο ύψος ενώ παράλληλα δίνει μια από τις υψηλότερες τιμές μόνωσης κατά του κρύου ( R 4,4). Το μειονέκτημά του είναι πως όταν κουνιέσαι κάνει σχετικό θόρυβο. 3. Υπνόσακος: Οι προτάσεις μου είναι ο Millet Baikal 1500 και ο Kelty Cosmic Down 20. Χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα το σχήμα τους, το μέγεθός τους , το υλικό τους , το θερμοκρασιακό τους εύρος κοκ αλλά εδώ θα σταθώ κυρίως στο υλικό τους καθώς και στο σχήμα τους. To υλικό της γέμισης μπορεί να είναι είτε συνθετικό , βλ πολυεστέρας είτε από πούπουλα. Το συνθετικό υλικό δίνει μεγαλύτερη αντοχή στην καταπόνηση, χαμηλότερο κόστος κτήσης και συντομότερο χρόνο στο να στεγνώσει σε περίπτωση που βραχεί ενώ από την άλλη έχει σημαντικά λιγότερη διαπνοή , μικρότερα περιθώρια συμπίεσης και χειρότερα επίπεδα μόνωσης. Προτιμώ προσωπικά τα πούπουλα. Όσον αφορά το σχήμα οι επιλογές είναι είτε μούμια είτε ορθογώνιος όπου ξεκάθαρα λόγω μεγαλύτερης άνεσης κατά τον ύπνο επιλέγουμε την δεύτερη κατηγορία ή τουλάχιστον ό,τι πιο κοντά υπάρχει σε αυτό το σχήμα. Εννοείται πως αν δεν παίζει το σενάριο χειμερινής διαβίωσης, ένα σεντονάκι κι ένα κουβερτάκι κάνουν ίδια και καλύτερη δουλειά χωρίς κόστος. Συνεχίζεται...
  4. 20 likes
    Το ΣΚ τελείωσες ο πρώτος κύκλος εργασιών. Συνολικά έγιναν οι παρακάτω εργασίες : Αλλάχτηκαν σχεδόν όλα τα ρουλεμάν, τσιμούχες αποστάτες, τροχών, ψαλιδιού, μπλα μπλα μπλα. Καθαρισμός καρμπ. Καθαρισμός φούσκας και κολλήσεις όπου χρειάζονταν. Καθαρισμός "αυλού" και νέος "βάμβακας" Κόλληση πλαστικών και αυτοκόλλητα. Επιδιόρθωση καλωδιώσεων (α' φάση). Καθαρισμός και πολυ τρίψιμο γενικότερα... και διάφορα ψιλό-συμμαζέματα. Μπορώ να πω, πως από τριμπούρδελο τώρα είναι σκέτο μπ@υρδέλο. ΣΚ ελπίζω λαδόξυδα και βουρ, πάμε να τσακίσουμε κάνα πλευρό να γουστάρουμε...
  5. 19 likes
    Έχοντας φτάσει αισίως τα 3000 κάτι χλμ είπα να φτιάξω ένα θέμα που να φιλοξενεί λίγες πληροφορίες για το SYM CRUISYM 300. Το scooter αυτό αγοράστηκε καινούριο για ''μεικτή'' χρήση και άνετες μετακινήσεις. Δεν θα κάτσω να πω τώρα όλο το σκεπτικό της αγοράς του σκούτερ έναντι της μοτοσυκλέτας , ας το κουβεντιάσουμε κάποια άλλη στιγμή σε άλλο θέμα. Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις εμπειρίες και εντυπώσεις που έχω αποκομίσει μέχρι τώρα, όσο πιο αντικειμενικά μπορώ ώστε να ενημερωθεί όποιος ενδιαφέρεται. Εμφάνιση: Η εμφάνιση όπως όλοι γνωρίζουμε είναι υποκειμενικό κομμάτι και δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι με όλα. Το μηχανάκι αυτό έχει μια σχετικά ακραία εμφάνιση, κατα την γνώμη μου υπερβολική σε αρκετά σημεία. Πολλές γραμμές και γωνίες, καμιά καμπύλη πουθενά. Παρόλα αυτά σαν γραμμή μ αρέσει, και τα κομμάτια που θεωρώ υπερβολικά κατά κάποιο ποσοστό δεν τα βλέπω πολύ οπότε οκ! Μοιράζεται γραμμές απο το XMAX 300-400, ειδικά στα όργανα. Κινητήρας-Μετάδοση: Ο κινητήρας που φοράει το CRUISYM είναι ο κλασσικός 300άρης που χρησιμοποιεί η SYM τα τελευταία χρόνια, από όσο γνωρίζω έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και δεν υπάρχουν σε γενικές γραμμές παράπονα από τους κατόχους. Κυκλοφορεί άνετα μέχρι τα 110-120 χλμ, μετα δεν ... Πάει παραπάνω αν το ζορίσεις αλλά χάνει σε αίσθηση και στιβαρότητα και γενικά έχεις κραδασμούς 60-100χλμ τα κρατάει άνετα και επιταχύνει επίσης άνετα και ξεκούραστα . Χωρίς επιπλέον κραδασμούς κλπ Το μόνο που άλλαξε είναι ότι έγινε EURO 4 Θεωρητικά έχει τον δυνατότερο 300άρη κινητήρα της κατηγορίας με 27,5 άλογα αν θυμάμαι καλά , αλλά εγώ δεν το καταλαβαίνω τόσο μιας και είναι αρκετά βαρύ σαν μηχανάκι, πχ σε σχέση με το citycom300 ή το beverly 300, που τα θεωρώ πιο σβέλτα μιας και τα έχω οδηγήσει όλα . Βέβαια ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες αυτά τα δύο. Δεν ξέρω πως αποδίδει ένα maxi scooter 300αρι άλλης εταιρίας Παρόλα αυτά άλλαξα στις 2000 χλμ τα ράουλα του φυγοκεντρικού με 1γραμμ. λιγότερα γιατί ήθελα να κερδίσω λίγο επιτάχυνση χωρίς να χάσω πολλά απο τελικές. Σαν να άλλαξα γρανάζι μπροστινό σε μο/τα και να έβαλα 1 δόντι λιγότερο φανταστείτε. Ευτυχώς με το πρώτο ''πείραμα'' πέτυχα αυτό που ακριβώς ήθελα. Μπήκαν ράουλα Tech Pulley 17gr. Φρένα - αναρτήσεις: Στα φρένα λοιπόν συναντάμε εμπρός μονή δισκόπλακα με 4 πίστονη δαγκάνα και πίσω με 2 πίστονη με σωληνάκια υψηλής πίεσης και στα 2 μέρη. Τα φρένα με έχουν κερδίσει σαν αποτέλεσμα αλλά όχι σαν αίσθηση στην μανέτα. Και θα αναλύσω τι εννοώ. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει πολύ δύναμη για να σταματήσει το μηχανάκι, όποτε και όσο θές, αλλά στην μανέτα η αίσθηση που έχεις είναι κάπως ξερή. Λογικά είναι θέμα της τρόμπας, αλλά παράλληλα θα ήθελα όταν χρειαστεί τακάκια να βάλω πάνω τα EBC HH, που τα ξέρω καλά και τα γουστάρω. Το ABS μπάινει όποτε πρέπει και όχι σε χαζές στιγμές, εκτός αν τύχει την ώρα που φρενάρεις να μπεις ταυτόχρονα και σε λακούβα όπου εκεί μπερδεύονται τα πράγματα . Το πίσω σύστημα είναι κάπως αδύναμο, όπως στις περισσότερες μηχανές και μπαίνει σχετικά ευκολά το ABS. Καλή αίσθηση στην μανέτα αλλά μέτριο φρένο λοιπόν. Γενικά όμως δεν με έχουν προβληματίσει πουθενά. Όταν τα χρειάστηκα ήταν εκεί και με το παραπάνω Στο θέμα των αναρτήσεων ..... τι να πώ.. Κλασσικό σκούτερ με διπλες αναρτήσεις πίσω. Αλλά εδώ έρχονται τα παράλογα του πράγματος. Ο αναβάτης την ακούει πιο εύκολα απο την πίσω ανάρτηση, παρά ο πίσω. Αυτό τουλάχιστον κατάλαβα εγώ όταν με πήρε ο Gee και πήγαμε βόλτα. ¨Εκατσα συναναβάτης και τελικά ήμουν πιο άνετα απο ότι οδηγώ ( θα το αναλύσουμε και αυτό) Η μπρόστινή ανάρτηση θεωρώ οτι έχει κάποιο θέμα με την ποσότητα του λαδιού στις μπότες. Έχω ζητήσει να το τσεκάρουν ( για να μην βάλω εγώ χέρι και χάσω εγγυήσεις κλπ) και πως ακούω τα ελατήρια εντός, και η απάντηση που παίρνω είναι οτι δεν είναι τα ελατήρια αλλά τα καλώδια στην μάσκα που τρίβονται μεταξύ τους κλπ . ( Υπενθυμίζω πως γνωρίζω απο τεχνικά θέματα έτσι;) Αν το ξεπεράσουμε το παραπάνω θα έλεγα οτι είναι σχετικά καλή η μπροστινή ανάρτηση , αλλά πιστεύω πως πρέπει να κάνω κάτι με την απόσβεση επαναφοράς. Νομίζω είναι αργή . Το μηχανάκι λοιπόν στρίβει και έχει κρατήματα. Δυστυχώς οι κλίσεις τελειώνουν λίγο απότομα και τρομακτικά μιας και βρίσκει εύκολα το στάντ κάτω. . Ταλαντώσει και τρέμουλο θα δείς απο τα 120 και άνω( μέχρι 145-150 ) Τα λάστιχα που φοράει είναι μέτριας ποιότητας, εταιρίας MAXXIS. Νταξ δεν είναι και τραγικά . Τα περίμενα κατά πολύ χειρότερα. Δεν ξέρω πως συμπεριφέρονται στο βρεγμένο μιας και δεν έχω πατήσει πολλά νερά, αλλά στο στεγνό η απόδοση τους είναι αρκετά καλή. Όποιος έχει αλλάξει έχει πει οτι το μηχανάκι αλλάζει παρα πολύ στην συμπεριφορά, προς το καλό φυσικά Σέλα και χώρος κάτω απο αυτή: Σέλα.. σελάρα. . Μεγάλη και φαρδιά. ( μαζέψου για σέλες μιλάμε μην κρυφογελάς) Μεγάλη και φαρδιά λοιπόν με ''σκαλοπατάκι'' για να στηρίζει την μέση του ο αναβάτης. Μέχρι 175 είναι καλά. Εγώ που είμαι 185+0,5 θα ήθελα να είναι το μαξιλαράκι 4-5cm πιο πίσω απο ότι είναι τώρα. Δεν ενοχλεί τόσο, απλά εκεί θα ήταν το τέλειο. Σκληρό υλικό εμπρός που εμένα με κουράζει μετά απο κάποια ώρα. Στο τμήμα του συναναβάτη τα πράγμα όλως περιέργως είναι αρκετά πιο καλά. Γενικά ο πίσω κάθεται ΑΝΕΤΑ. Αντιολισθητικό καλυματάκι στην σέλα και καλές ραφές. Ο χώρος κάτω απο την σέλα χωράει δυο κράνη, αλλά καλού κακού πρέπει να το επιβεβαιώσεις πριν την αγορά αυτό, μιας και όλα τα σκουτερ τάζουν οτι χωράνε διάφορα και τελικά είναι όλα υπο προυποθέσεις που ο άσχετος στα σκούτερ ( σαν εμένα) δεν θα σκεφτεί να τα τσεκάρει. Ευτυχώς εγώ το τσέκαρα καλά. Αν βάλεις λοιπον το κράνος μέσα μπορέις να βάλεις άλλο ένα, ή πχ το μπουφάν σου ( το καλοκαιρινό) και περισσεύει χώρος για γάντια κλπ. Η σέλα ανοίγει με 3εις τρόπους. Με κουμπί και 2 μηχανικούς απο την κλειδαριά. Φώτα: Καλά φώτα θα έλεγα αλλά θέλω να σηκώσω την δέσμη πιο ψηλά. Φλάς και πίσω φώτα όλα LED και ειδικά τα πίσω. ΑΝ σε χτυπήσει απο πίσω λέγοντας πως δεν είδε φλάς ή φρένα, απλά κατεβαίνεις και του δίνεις λευκό μπαστουνι. Ανάβουν με το που γυρνάς το κλειδί, πράγμα που εμένα με ενοχλεί και για αυτό έκανα δικιά μου εγκατάσταση με ρελέ-καλωδίωση κλπ για να τα ανάβω εγώ και όχι αυτόματα. Μελλοντικό πρότζεκτ είναι να τα κάνω ( τα μεσαία) να ανάβουν αυτόματα. Πάρτε μια γεύση Πρίν Και μετά Θέση οδήγησης: Ταξιδιάρικη σχετικά θέση οδήγησης με τα πόδια και τα χέρια να είναι σε καλές γωνίες θεωρώ. Τα πόδια μπορείς να τα βάλεις σε διάφορες θέσεις μιας και το πάτωμα βοηθάει σε αυτό. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 2 θέσεις λύνοντάς απλά 4 βίδες εύκολα. Πολύ καλή προσασία στο στήθος και εμένα με χτυπάει ο αέρας στο πάνω μέρος του κράνους. Στιβαρή, χωρίς ταλαντώσεις και χωρίς διαθλάσεις Τα χειριστήρια είναι πολύ ποιοτικά με μόνο παράπονο το κουμπί της κόρνας που εύκολα το μπερδέυεις με αυτό που ανοίγει την σέλα. Οι καθρέπτες δεν είναι πάνω στο τιμόνι οπότε είναι σχετικά χαμηλά και στην κίνηση πρέπει να δώσεις προσοχή και στο τιμόνι σου αλλά και στους καθρέπτες. Επίσης και κατά το παρκάρισμα σε στενά σημεία... Γενικά θεωρώ οτι είναι μια πολυ αξιόλογη κατασκευή, με πολύ καλή ποιότητα εφαρμογής των πλαστικών στο σύνολο και καλή ποιότητα ηλεκτρολογικών συνδέσεων και μονώσεων. Αυτά. σόρυ για το σεντόνι αλλά ήθελα να τα μεταφέρω όσο γίνεται πιο ρεαλιστικά Μας πήγε και διακοπές με τον Alarm εφέτο... Και όπως είπε ο R3negade.. 2άτομα 33+ρηδες σε κόκκινο σκούτερ??? - Δεν γ@μάτε ούτε με αίτηση Τα σέβη μου !!!
  6. 15 likes
    Εβγαλα πινακίδες στο Dominator ❤❤❤ Και πήρα τα βουνα. Είναι λιιιγο βαρυ αλλά ΟΚ την παλεύει. Λιβυικό Πελαγος. Στο δρόμο για τη σπηλιά του Πολύφημου.
  7. 10 likes
    Ksινούλη, υπενθυμίζω ότι οδηγάς αυτό : Επιβαρύνεις τη θέση σου αποκαλώντας άσχημο το Vitpilen
  8. 8 likes
    Έχει σχέση με μοτοσυκλέτες αλλά δεν είναι μοτοσυκλέτα...δεν μπορούσα να μην το βάλω BMW M8 Moto GP Safety car
  9. 8 likes
    Να μαι και πάλι. Πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια για να γράψω αλλα 10000χλμ με την μηχανή μου και να φτάσω τα 70000. Έφτασα σε αυτά τα χιλιόμετρα αλλάζοντας μόνο μια αντλία νερού και αυτή προληπτικά. Συνεχιζω να χρησιμοποιώ την μηχανή μου μόνο για βόλτες κυριακάτικες και σχεδόν ποτέ για καθημερινή χρήση. Κάνω όλα τα σέρβις όπως λέει ο κατασκευαστής και πάντα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο ΚΤΜ. Από τον Ιανουάριο πήρα και ιταλική πινακίδα όποτε έγινε ιταλιδα. Τι να πω άλλο. Είναι μια μοτοσικλέτα που σίγουρα δεν αρέσει πολύ και δεν έκανε καμιά μεγάλη εμπορική επιτυχία αλλά σε εμένα μου ταιριαξε και συνεχίζω μαζί της να καταναλώνω λάστιχα. Η ιταλική άσφαλτος είναι κλάσεις ανώτερη από την ελληνική και έτσι τα λάστιχα μου διαρκούν περίπου 4000 χλμ. Τα λέμε πάλι στα 80000χλμ Καλές βόλτες σε όλους
  10. 8 likes
    Μάντεψε τι έκανα σήμερα με τη μηχανή μου....
  11. 7 likes
    τα μονα που κρατησα, μοτερ, πλαισιο-υποπλαισιο, ψαλιδι, αναρτησεις, ζαντες και ντεποζιτο ολα τα αλλα ειναι καινουρια καινουρια χαμηλοτερα κλιπ-ον (εγινε αβολο σε πορεια, αλλα στριβει τεζα), τελικο εξατμισης (σα crf 450 ακουγεται), φερινγκ, φλασακια, μανετες παπαρακια κτλ. συντομα θα αλλαχτουνε και τα λαστιχα, τα angel ct δε κανουν για τπτ
  12. 7 likes
    3+ χρονια μετα, στο ιδιο σημειο (πηγες Αωου) με λιγοτερα αλογα
  13. 7 likes
    Βόλτα σε Άγιο Βλάσιο, Άγιο Γεώργιο και Πινακάτες. Edit: το ποστ αυτό πήγα να το κάνω προχθές αλλά για κάποιο λόγο ξέχασα να πατήσω Αποστολή απάντησης και νόμιζα οτι έφαγε delete...τέλος πάντως να οι φωτός απο εκείνη την μέρα. Συνεπώς συγνώμη για το μεγάλο αυτό σεντόνι. Και σήμερα του τύπωσα αυτοκόλλητα μιας και εντελώς άδειο το μηχανάκι δεν μου άρεσε. 10€ συνολικά και τα 4 μαζί. Μπορώ να πω οτι μου αρέσει αρκετά περισσότερο έτσι.
  14. 7 likes
    Τσαντάκι ποδιού Givi. Το έχω περίπου ένα μη α και κου έχει λύσει τα χέρια, τώρα καλοκαίρι που δεν έχω τις τσέπες του μπουφάν. Προσοχή γιατί βγαίνει σε 2 μεγέθη αλλά είναι πανομοιότυπα σε σχημα! Το μεγάλο κοστίζει περίπου 30 ευρώ από Ελλάδα. Χωράει μικρό tablet, χαρτιά μηχανής κλειδιά έγγραφα διπλωμένα κλπ. Μπορείτε επίσης να βάλετε ένα πολυεργαλειο για ώρα ανάγκης. Σταθερό και γερή κατασκευή όσον αφορά τα φερμουάρ και τα κουμπώματα. Υπάρχει παρόμοιο σε σχέδιο και στο Alli express αλλά είναι σίγουρα μουφα και δεν ξέρω πως είναι από άποψη κατασκευής.
  15. 6 likes
    Μετά την κατάρρευση του beverly 200(όλα τα ηλεκτρονικά άρχισαν να βγάζουν ζημιές) έπρεπε να κοιτάξω για άλλο σκούτερ. Στην αρχή κοίταζα για το kymco xciting 300r το οποίο μου άρεσε πολύ. Δυστυχώς ενώ είχα βρει ένα μέσω της Kymco Αγίου Δημητρίου, τελικά ο πωλητής εξαφανίστηκε. Ένα ωραίο απογευματάκι λοιπόν περνάω από τον Αρμακολα για να πάρω επιστροφή από την ασφάλεια του beverly. Του λέω τι έγινε και μου απαντάει "έχω ένα sr max 300 πελάτη μου, όλα τα σέρβις σε εμένα και με λιγα χμ, δες το". Το aprilia πάντα το γούσταρα, το βρίσκω πολύ όμορφο. Το σκούτερ λοιπόν είχε 39.000 χμ, συναγερμό, βαλίτσα και θα μου έβαζε καινούργια λάστιχα ο αρμακολας. Το κάνω βόλτα, μου άρεσε, το έκλεισα. Μετά από 3 μέρες πάω να το παραλάβω. Από Αμφιθεας πήγα Άνω Γλυφάδα μέσω παραλιακής πρώτες εντυπώσεις: Ψηλή απόσταση από το έδαφος, θέση οδήγησης όχι καναπεδατο, κάθεσαι όρθια και λίγο μπροστά, στις στροφές βουτάει το μπροστινό και σου δίνει καλή αίσθηση, τα φρενα δεν με ενθουσίασαν, γκαζι ικανοποιητικό, δεν είναι και το πιο γρήγορο 300ρι αλλά οκ, τελική 142 κοντερισια. Γενικά έχει σπορ οδηγική συμπεριφορά, από χώρους ότι και ο ανταγωνισμός (κάτω από την σέλα χωράει ένα full face ή ένα Jet κράνος). Άλλαξα λάδια με κόστος 18 ευρώ. Μεγάλο σέρβις δεν εχω κάνει ακόμα, όταν με το καλό επιστρέψω από τις διακοπές. Αυτό που δεν με ενθουσίασε είναι κάποιες μικρολεπτομερειες, όπως ότι σκάει το χρώμα σε μερικά σημεία, καποιες ενώσεις πλαστικών ανοίγουν με το πέρασμα του χρόνου. Γενικά όμως είμαι ευχαριστημένος, δε μου έχει βγάλει κάποια ζημιά, αν και εχω κάνει μόνο 7.000 χμ (1000 χμ το μήνα περίπου). Φωτογραφίες αργότερα, γράφω από κινητό τώρα.
  16. 6 likes
    καλημερα σε ολους και καλο υπολοιπο καλοκαιριου!!ενα προσφατο βιντεακι απο τη πανεμορφη Θασο!(πολυ ζεστη!)απολαυστεhttps://www.youtube.com/watch?v=-nceIVdoZDU
  17. 5 likes
    Θα το κάνω όταν βάλω τα Motard στο XR!
  18. 4 likes
    Φίλε μου κάνε αυτά που σου λέει αλλά μην πας για καφέ, είναι παγίδα
  19. 4 likes
    Διαμαντή, φυσιολογικό είναι. Το πίσω τερματίζει σαφώς ευκολότερα. Αν και σε συνθήκες δημόσιου δρόμου, στην ίδια διαδρομή κ ίδια μηχανάκια, μπορείς να δεις στο ένα μηχανάκι τερματισμένο πίσω λάστιχο και ο ρυθμός κίνησης να είναι χαμηλότερος σε σχέση με το άλλο μηχανάκι που δεν τελείωσε το πίσω λάστιχό του. Πχ με σωστή τοποθέτηση σώματος μπορείς να γείρεις λιγότερο και να πηγαίνεις το ίδιο γρήγορα ή κ γρηγορότερα. Υ.Γ.: πολλά τερματισμένα λάστιχα προκύπτουν από χαμηλές πιέσεις αλλά και απολύτως λάθος στάση σώματος. Και γυαλόχαρτο είναι ένας τρόπος
  20. 3 likes
    Ακόμα ζωντανός (προς το παρόν...)
  21. 2 likes
    ρε σεις ποιο vitpilen, το 701 supermoto εννοω
  22. 2 likes
    Πες ότι βγήκαν ήδη... Θες να στα κρατήσω για το δικό σου.
  23. 2 likes
    Αγάπη.. Τα μακαρόνια να βγάλεις απο τις ζάντες...
  24. 2 likes
    Το Κατσαβίδι του Ανδρός. 12 ευρώ απ το aliexpress https://www.aliexpress.com/item/32945101729.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1cdb1736q6Qb79&algo_pvid=de4a734e-d57e-4e0c-8442-edd5333027ba&algo_expid=de4a734e-d57e-4e0c-8442-edd5333027ba-0&btsid=fb37eca8-9821-428b-92dc-094846e0ddce&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_55
  25. 2 likes
    χαχαχαχαχαχα...Τι μλκς..... Υ.Γ.: Ακόμα σε περιμένω με το βαρίδι να σε πάω βόλτα, αλήτη
  26. 2 likes
    Ξεκίνα με ένα test ride κάποιου από τα μοντέλα που σκέφτεσαι. Να δεις αν σε βολεύει η θέση οδήγησης κλπ. Προσωπικά δε πιστεύω πως θα σε χαλάσει κάτι. Δε μετρούν μόνο τα κυβικά. Ναι στη σύγκριση ΜΤ03 κ CB500 είναι αρκετή η διαφορά και θα γίνει αντιληπτή. Αλλά ανάμεσα σε ninja κ CB οι διαφορές θα είναι πολύ μικρότερες (πχ στο ninja πιθανότατα εξαφανίζονται λόγω καλύτερης ευστροφίας του μοτέρ που δε γίνεται αντιληπτή στο δυναμόμετρο) Όποιο σ' αρέσει περισσότερο. Όποιο μεταχειρισμένο βρεις σε καλύτερη κατάσταση ή/και τιμή κοκ Υ.Γ.: κι αν βρίσκεσαι στην Πάτρα για σπουδές, έλα σε κάποιον καφέ (και παρακολούθηση motogp) να τα κουβεντιάσουμε κι από κοντά
  27. 2 likes
    Το CBR500R ΔΕΝ είναι Supersport αλλά μια απλή χαλαρή μοτοσυκλέτα με σπορτίβ εμφάνιση. Χτύπα τη αν σου αρέσει τόσο πολύ!
  28. 1 like
    Και εγώ για την εμφάνιση και την σπορ οδηγική συμπεριφορά του το αγόρασα. Έχω πάει το 954 στον Αλέξανδρο για τις βελτιώσεις που θέλω συν το μεγάλο σέρβις. Έπρεπε να με αναγνωρίσεις από το ανέμελο μαλλί που έχω ίδιο με του Αγγελου. Αν με είδες πριν τον Μάιο θα είχα πάει για καφέ
  29. 1 like
  30. 1 like
    Η βάση είναι κοινή. Αλλά η θέση οδήγησης (μπάρα vs clip on) διαφοροποιούν από σχετικά λίγο ως αρκετά τη συμπεριφορά στο δρόμο (και την αίσθηση στα χέρια) Επιπλέον δε, ένα φερινγκάτο έχει ένα σαφές πλεονέκτημα σε ταξίδι αλλά και το ρίσκο να πληρώνεις χοντρά αν πέσει το μηχανάκι (ακόμα κ στατικά). Εν τέλει... Η κατηγορία ΔΕΝ είναι supersport. Είναι ευχάριστα σπορτίφ στο μάτι αλλά στο δρόμο δεν είναι το ίδιο ικανά αλλά και απαιτητικά σα τα SS νυστέρια
  31. 1 like
    Πραγματικά μικρή διαφορά έχουν όλες αυτές οι μηχανές(cbr500r,ninja 400,r3 κλπ).Το ότι -υποτίθεται- είναι ss δεν έχει να λέει κάτι.Μηχανές με λίγα άλογα,ψηλά clip ons και fairing είναι.Δεν γνωρίζω,αλλά δεν πιστεύω ότι cb500f με cbr500r,ninja 400 με z400,r3 με mt03 έχουν καμιά διαφορά στο στήσιμο.Ό,τι σου κάθεται εσένα καλύτερα πάρε.