Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 08/04/19 in all areas

  1. 24 likes
    Την έπλυνα, την γυάλισα και την λάδωσα σήμερα Αλλά το Σάββατο είχε ρύθμιση του sag από τον μάστερ του είδους ksino1100 με τις απαραίτητες δοκιμές κατά το σετάρισμα των αναρτήσεων. Γαμήθηκε ο πούστης άφησε το μισό λάστιχο στην άσφαλτο και μου δήλωσε ότι δουλεύει το ABS Αλλά μετά αλλάξαμε και τις λάμπες $%@#&#@$%^&*$$**@*((%$ Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει led H4 με δυνατό φως αλλά είχε χάλια δέσμη. Μετά από την σχετική αναζήτηση βρήκα λάμπα που είναι κοντά στο σχεδιασμό με τις Η4 αλογόνου και ήταν ευκαιρία να τις αλλάξουμε. Έλα που δεν χώραγε να βγει η λάμπα και φάγαμε πολλές ώρες, βγάλαμε όλη την μούρη, βίδες που ήταν στραβωβιδωμένες, εργαλεία που κλώτσαγαν...... ............ζήσαμε ένα όνειρο μέσα στην κωλοζέστη Και σαν αν μην φτάνει αυτό σταμάτησε να δουλεύει η αντλία βενζίνης λόγω immobilizer............ΚΑΥΛΑΑΑΑΑ Εδώ οι σκλάβοι της kawasaki παλεύουν να δουν πως σκατά θα ξεβιδώσουν το σύμπαν και αναρωτιούνται πόσα κιλά μπλε μπογιά χρειάζονται για να κάνει μπλουμ στην θάλασσα το CB. Αλλά το team Honda lovers τα κατάφερε και μόλις βράδυασε έκανα μια μικρή τσάρκα να δω τα φώτα. Πριν ήταν έτσι η μικρή και η μεγάλη σκάλα. Και βρεθήκαμε με την νέα λάμπα στο παρακάτω. με αλφάδι δέσμη και ακόμα περισσότερο φως. ΠΡΟΣΟΧΗ Έχω πειράξει τις φωτογραφίες για να τις φέρω όσο πιο κοντά στο πραγματικό, γιατί από το πολύ φως ο αισθητήρας της κάμερας τα έκανε όλα υπέρλαμπρα σαν μέρα. Το κουφό της υπόθεση είναι ότι βάλαμε την παλιά λάμπα στο YBR του Γιάννη και η πουτάνα της κενωνίας κάθησε ΤΕΛΕΙΑ με εξαιρετική δέσμη. Οπότε τώρα το yamapa έχει λάμπα honda και ο ksino μετάνοιωσε που έμπλεξε με τα μπουρδέλα της Kawasaki. Σκλάβε Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για όλα όπως και τον σκλάβο Κυριάκο, το μηχανάκι στην στροφή της τριών Ναυάρχων έδωσε ρέστα από την εξωτερική και επιπλέον είναι απίστευτα smooth με τις ανωμαλίες του δρόμου από 0χλμ. Βάλε μια φωτογραφία τα φώτα του YBR πως είναι τώρα. ΥΓ O Shoichiro σε περιμένει στην αγκαλιά του.
  2. 18 likes
    Χθες αποφάσισα να πάω κάπου που είχα βάλει σκοπό εδω και καιρό, η μηχανή μέσα στην εβδομάδα φόρεσε καινούργιο ψυγείο και Αλυσιδογράναζα οπότε ήμουν κομπλέ. Προορισμός το ακρωτήρι Σιθωνίας που το ονομάζουν 2 θάλασσες, διάβασα ότι είναι χωματόδρομος που πάνε μόνο τζιπάκια οπότε θεωρητικά δεν θα είχα ιδιαίτερο θέμα. Ο προορισμός: https://goo.gl/maps/UKWySeX6AP8uQnwW6 Τελικά αποδέιχθηκε πολύ δύσκολο κομμάτι γύρω στα 5 χλμ. με πολύ πέτρα και τεράστια νεροφαγώματα, αφου την γλύτωσα με ενα μικρο στατικο πέσιμο θεωρώ οτι είμαι πολύ τυχερός, δεν παίζει να το ξανακάνω για κανένα λόγο η επιστροφή ήταν πιο δύσκολη γιατι άρχισε να με πιάνει ο φόβος αν θα καταφέρω να ανέβω όλες τις κατηφόρες που πέρασα. Το μόνο που μου ερχόταν στο μυαλό ήταν απο βίντεο απο μαθήματα στο χώμα ενος Έλληνα και ιδιαίτερα η λεξη momentum. https://ibb.co/BPY75sS Πως το κατέβηκα και πως το ανέβηκα ούτε που το θυμάμε απο τον φόβο μου. https://ibb.co/TgJ9JJF https://ibb.co/hRJk9Cc http://ibb.co/m4VkQDY Ενα γρήγορο μπάνιο εκει και μετά αποφάσισα να πάω σε ποιο φιλόξενες παραλίες. https://ibb.co/bdmfPGx Το μέρος απο φηλά. https://ibb.co/ts0xbyj
  3. 8 likes
    Να μαι και πάλι. Πέρασαν περίπου 3.5 χρόνια για να γράψω αλλα 10000χλμ με την μηχανή μου και να φτάσω τα 70000. Έφτασα σε αυτά τα χιλιόμετρα αλλάζοντας μόνο μια αντλία νερού και αυτή προληπτικά. Συνεχιζω να χρησιμοποιώ την μηχανή μου μόνο για βόλτες κυριακάτικες και σχεδόν ποτέ για καθημερινή χρήση. Κάνω όλα τα σέρβις όπως λέει ο κατασκευαστής και πάντα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο ΚΤΜ. Από τον Ιανουάριο πήρα και ιταλική πινακίδα όποτε έγινε ιταλιδα. Τι να πω άλλο. Είναι μια μοτοσικλέτα που σίγουρα δεν αρέσει πολύ και δεν έκανε καμιά μεγάλη εμπορική επιτυχία αλλά σε εμένα μου ταιριαξε και συνεχίζω μαζί της να καταναλώνω λάστιχα. Η ιταλική άσφαλτος είναι κλάσεις ανώτερη από την ελληνική και έτσι τα λάστιχα μου διαρκούν περίπου 4000 χλμ. Τα λέμε πάλι στα 80000χλμ Καλές βόλτες σε όλους
  4. 8 likes
    Μάντεψε τι έκανα σήμερα με τη μηχανή μου....
  5. 8 likes
    Μια μικρη οικονομικη ενισχυση στην sw-motech
  6. 7 likes
    Τσαντάκι ποδιού Givi. Το έχω περίπου ένα μη α και κου έχει λύσει τα χέρια, τώρα καλοκαίρι που δεν έχω τις τσέπες του μπουφάν. Προσοχή γιατί βγαίνει σε 2 μεγέθη αλλά είναι πανομοιότυπα σε σχημα! Το μεγάλο κοστίζει περίπου 30 ευρώ από Ελλάδα. Χωράει μικρό tablet, χαρτιά μηχανής κλειδιά έγγραφα διπλωμένα κλπ. Μπορείτε επίσης να βάλετε ένα πολυεργαλειο για ώρα ανάγκης. Σταθερό και γερή κατασκευή όσον αφορά τα φερμουάρ και τα κουμπώματα. Υπάρχει παρόμοιο σε σχέδιο και στο Alli express αλλά είναι σίγουρα μουφα και δεν ξέρω πως είναι από άποψη κατασκευής.
  7. 6 likes
    Να πω και εγώ την εικόνα που έχω αποκομίσει ως κάτοικος (κλάψ λυγμ!) εξωτερικού: Όσο εμένα Αγγλια πράγματι οι αντιπροσωπείες των "καθιερωμενων" ευρωπαικο-ιαπωνικων κατασκευαστών εισήγαγαν μέσα μέσα και κινέζικα νεορετρο όπως τα αποκαλούμε εδώ. Στον δρόμο ωστόσο έβλεπες αποκλειστικά τα 125 είτε από πιτσιρικάδες με μικρό δίπλωμα είτε συχνότερα από χιπστεροειδη όντα που είχαν δίπλωμα αυτοκινήτου και μπορούσαν ευκολότερα να έχουν την νομική ικανότητα να οδηγούν δίκυκλο. Οι μοτοσυκλετιστες από άποψη και όχι από Instagram στην συντριπτική πλειοψηφία τους για καθημερινή χρηση προτιμούσαν κάποιο 20ετιας Japan μισοπαρατημενο στο οποίο έβγαζαν πάνω και την κακόγουστιά τους, συνήθη θύματα SV650 και VTR1000. Στην Ελβετία υπάρχουν αντιπροσωπείες πχ με Mash αλλά στους δρόμους δεν τα συναντάς. Επομένως ναι μεν θα μιλούσα για παρουσία της κατηγορίας στις αγορές, αλλά όχι για άνθηση. Εκτός και αν πούμε πώς οκ από εκεί που πουλούσαν 5 το χρόνο πουλάνε 100, οπότε ναι αύξησαν πωλήσεις είκοσι φορές. Σε παρακαλώ να μην θεωρήσεις το μνμ μου μειωτικό για την ωραία δουλειά που έκανες συγκεντρώνοντας τόση πληροφορία για τις μοτο που γουστάρεις, το σέβομαι απόλυτα αυτό. Απλά επιχείρησα να μεταφέρω την εικόνα που αποκομίζω κινούμενος αποκλειστικά και μονο με μοτοσυκλέτα στις χώρες αυτές. Συνέχισε να ενημερωνεις το θέμα:)
  8. 5 likes
    Καλησπερα κ απο μενα... Εχω αρχισει εδω κ κανενα 5αμηνο μια αναπαλαιωση ενις zundapp 50αρι...προχωραμε αργα μιας κ τα ανταλλακτικα ερχονται απι ολλανδια κ τσουζουν λιγακι. Προς το παρον εχει βαφτει εχουν μπει καινουργεις ζαντες ακτινες. Κτλ κ περιμενω μπουκαλες απο βδομαδα
  9. 5 likes
    Στο 13%, από το 24% που είναι σήμερα, μειώνεται ο ΦΠΑ στα κράνη δικυκλιστών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τη συνεννόηση που είχε ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης και σε συνέχεια της σημερινής δέσμευσής του, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για χορήγηση φορολογικών κινήτρων που αφορούν τη χρήση κράνους από τους δικυκλιστές. Η σχετική διάταξη θα ενταχθεί στο δεύτερο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Πηγή Καλή είδηση με την προϋπόθεση ότι η μείωση αυτή θα επιφέρει μείωση στις τιμές των κρανών και δε θα γίνει αβαβα. Ωστόσο η άποψή μου είναι ότι το κόστος ενός κράνους δεν αποτελεί σημαντικό λόγο για τον οποίο κάποιοι οδηγοί επιλέγουν να μη φορούν κράνος.
  10. 5 likes
    Σήμερα στο Q2 του Μπρνο έδειξε όλη τη γκάμα του: 1. Οδηγάρα, απίστευτος στο μισοβρεγμένο με τα σλικ, κούφανε και τον HRC Γιοκογιάμα εντελώς! 2. Αμάσητος, τρομερά θαρραλέος στο υπερβολικά βρεγμένο μισό με τα σλικ 3. Υπολογιστής, με την ομάδα διαλέξανε ακριβώς τη σωστή στιγμή να φορέσουν σλικ να πιάσουν κορόιδο όλους τους άλλους, πάλι 4. Κωλοφαρδότατος, πέντε σταγόνες παραπάνω να έριχνε όχι χοτ λαπ δε θα έκανε αλλά θα τον μαζέυαμε από του χαντάκ έτσι που πήγαινε 5. Καθκάκ (συζητήσιμο), χάλασε γρήγορο γύρο του Ρηνς ενώ είχε αφήσει το Μύλερ να περάσει 6. Μνι (ασυζητητί), αμέσως μετά τσαντίστηκε και έκανε οδηγικό τσαμπουκά στο Ρηνς στα πλαίσια εμφανώς ψυχολογικής πολεμικής του στυλ «σας έχω χσμνους» - ο Ρηνς ακόμα δεν έχει κάνει ιδιαίτερες χοντράδες να δώσει δικαιώματα νομίζω πλην μια ψιλής λελογισμένης στο Ρόσι από όσο θυμάμαι 7. Ευνοημένος από την οργάνωση (συζητήσιμο), καμμιά ποινή θέσεων που χάλασε το γρήγορο γύρο άλλου και ας έλεγε η οργάνωση πριν λίγο καιρό ότι θα πέφτουν ποινές αν συμβαίνουν τέτοια στα τελυεταία λεπτά δοκιμαστικών - για το μετά συμβάν ποινή χμμ, ίσως όχι, δεν νομίζω ότι ξεπέρασε το κατώφλι φάπας 8. Υποκριτής, στις δηλώσεις μετά «πήγα να ακολουθήσω το Μύλερ αλλά δε μπόρεσα μπλα μπλα μπλα» και μούγκα για το τι έγινε μετά, λες και δεν είδε κανείς τίποτα, έλληνας πολιτικός ένα πράμα... για μένα είναι από τους πιο σιχαμένους τύπους εκεί μέσα και είμαι ανaγκασμένος να θαυμάζω τις ικανότητες του γμτ... τουλάχιστον ο αδερφός φαίνεται καλύτερο παιδί...
  11. 5 likes
    Κοστος χρησης για 50000χλμ: 5σετ ελαστικων περιπου 1000ευρω 3 μεγαλα σερβις και 3 μικρα συν αυτο των 1000χλμ 1500ευρω Ενας ανωρθωτης 180ευρω Τελος μεση καταναλωση 7λιτρα στα 100χλμ χρειαστηκα περιπου 3500λιτρα βενζινης επι περιπου 1,7 το λιτρο μας κανουν περιπου 6000ευρω.Αν εδω βαλουμε οτι η αξια μεταπωλησης εχει πεσει στο μισο θα υπολογισουμε αλλες 5500ευρω.Ολα αυτα μας κανουν 14180ευρω σε αυτα δεν υπολογιζω τα εχτρα που εβαλα στη μηχανη και την αγορα του εξοπλισμου μου καθως και της κοπελας μου ετσι με ενα προχειρο υπολογισμο μου βγαινει περιπου 0,3ευρω το χλμ τελικα το χομπυ μας ειναι πολυ ακριβο σπορ αλλα και το συναισθημα που παιρνω ειναι αξιας ανεκτιμητης.Να μαστε γεροι και να εχουμε δουλειες να τα γουσταρουμε.....
  12. 4 likes
    Ναι μεν, αλλά. Το μακρυνό 1986, ειχε μπεί ΦΠΑ 36% (όσο απίστευτο κι αν φαινεται) στα κράνη. Και τοτε ειχε κατακλυστει το κεντρο απο μοτό, ως αντίδραση στο παράλογο εκεινο ποσοστο, κια πάρθηκε πίσω. Σε κάτι Αγγλίες, ειναι 0%. Απο 24%, σε 13% ειναι κέρδος σημαντικό για όλους. Αρκει οι έμποροι να μην ροκανίσουν την μείωση. Αυτοι που δεν φόραγαν, ΠΑΛΙ δεν θα φορούν. Τους ειναι αδιαφορο.
  13. 3 likes
    Γεια σε όλους. Καθοτι έγινα μόνιμος κάτοικος εξωτερικού στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην Μοντενα Εάν υπάρχει κάνεις άλλος που είναι εδώ κοντά θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά.
  14. 2 likes
    Καλησπέρα παιδιά εδω και 10 μερες εχω παρει το ZX10R του 2008 http://i66.tinypic.com/2wn7pyb.jpg http://i68.tinypic.com/2lm3xut.jpg http://i65.tinypic.com/14il9b9.jpg http://i63.tinypic.com/2s0e2v5.jpg
  15. 2 likes
    Είναι ένα μέτρο που κάνει την Ελλάδα να φαίνεται λιιιιγο λιγότερο γελοία σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της ΕΕ. Καλό είναι.
  16. 2 likes
    Και φυσικά αφού πάρει τον απαραίτητο εξοπλισμό, πρώτον να τον φοράει και δεύτερον να τον φοράει σωστά.
  17. 2 likes
    Πετραν, πολυ καλα τα 950-990 της ΚΤΜ αλλα δεν κανουν για εσενα. Εσυ εισαι για GS .Εισαι αρχοντας,ταξιδιωτης,οικογενειαρχης ανθρωπος με κυρος και σοφια μεσα του ,σοβαρος κτλπ,θες μια ποιοτικη αξιοπιστη μηχανη χαμηλη σε καταναλωση και με ροπη ,ανεμοκαλυψη για να καταπινεις ευκολα τα χιλιομετρα . Εχω εναν φιλο,τον Χαμπο ,εχει ενα R 1200 GS του 2011 με 31.000 ταξιδιαρικα χαλαρα χιλιομετρα . Θα σε κανει ειδικη τιμη και το μηχανακι θα γινει δικο σου για να παρει ο Χαμπος ΕΝΑ ΚΤΜ adventure 1190
  18. 1 like
    Δηλαδή αν σου προτείνουμε κάτι άλλο ποιον θα ακούσεις; Τον τεχνικό σου και τα άτομα που εμπιστεύεσαι ή κάποιον άγνωστο από ένα φόρουμ; Στο ερώτημα σου, το lifan είναι η καλύτερη λύση! Να οδηγάς με προσοχή και να έχεις καλές βόλτες!
  19. 1 like
    βαλε καμια φωτο