Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 11/23/18 in all areas

  1. 14 likes
    Μιας και πρέπει να είμαι από τους λίγους που το έχουν πάρει στην Ελλάδα, να σας πώ τις εντυπώσεις μου. Το μοτεράκι του είναι 411 κυβικά και η δύναμη και η ροπή αποδίδονται πολύ χαμηλά, δεν έχει κραδασμούς εχει ωραία λειτουργία, δεν σκορτσάρει χαμηλά, ο ψεκασμός του είναι άψογος, ψηλά δεν έχει κάτι να δώσει, έχει 5αρι κιβώτιο και η πέμπτη θα μπορούσε να είναι μακρύτερη για να δουλεύει στην εθνική σε λιγότερες στροφές. Η αναρτήσεις του είναι λίγο σφιχτές αλλά του δίνουν σταθερότητα και δεν μεταβάλετε η πορεία του απο της ανωμαλίες του οδοστρώματος ούτε κουράζουν η ενοχλούν, δουλεύουν το ίδιο καλά και με συνεπιβάτη. Τα φρένα του έχουν abs, το μπροστινό θέλει λιγο παραπάνω δύναμη στην μανέτα το πίσω είναι πιο άμεσο, το abs επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται. Το πλαίσιο του είναι σχεδιασμένο απο την Harris και δείχνει να είναι καλά κατασκευασμένο και μάλλον έχει σχεδιαστεί και για μεγαλύτερο μοτερ. Εχει καλή γεωμετρία και δεν επηρεάζεται απο πλευρικούς ανέμους, στο 1.80 που είμαι είναι πολύ άνετο και δεν με κουράζουν οι γωνίες στα γόνατα κτλ. Το τιμόνι είναι τοποθετημένο σε καλό υψος και έχεις καλή στάση όταν το οδηγάς όρθιος. Το κέντρο βάρος του είναι πολύ χαμηλά και δεν νιώθεις τα κιλά του ούτε σε στάση, αν σου πέσει το σηκώνεις εύκολα (παθών), δείχνει να αντέχει τις πτώσεις τουλάχιστον στο χώμα, φορτώνεται απίστευτα τόσο μπροστά όσο και πίσω. Αν ψάχνεις για γρήγορα ταξίδια μέσω εθνικών οδών δεν κάνει για σένα, αν σου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι, χωματόδρομοι κτλ είναι το ιδανικό. Είναι αρκετά οικονομικό ανάλογα με το πως το πάς, με το 15αρι ρεζερβουαρ μπορείς να κάνεις απο 300 εως 450 χλμ ανάλογα με το πως το πάς. Ο προβολέας του είναι πάρα πολύ καλός και δεν σε προβληματίζει σε οδήγηση την νύχτα, τα όργανα του έχουν έντονο φωτισμό και ίσως να σε κουράσουν σε πολύωρη νυχτερινή οδήγηση, αλλά είναι όμορφα να τα κοιτάς. Ταξιδεύει άνετα με 2 άτομα (80 κιλά περίπου ο καθένας) με 110 λίγο πιο πιεσμένο στα 120-125 και κάπου εκεί στα 135-140 τερματίζει, δεν δέιχνει να κουράζεται αν το πηγαίνεις τέρμα ούτε βγάζει ιδιαίτερους κραδασμούς ψηλά είναι από τα λίγα μονοκύλινδρα οπου μετά απο ώρες οδήγησης δεν έχω μούδιασμα στα χέρια η οπουδήποτε αλλού, η σέλα του είναι καλή για περίπου 1 με 1.5 ώρα μετά θέλει στάση, είναι πολύ μαλακή με αποτέλεσμα μετά από ώρα να νιώθεις ότι κάθεσαι στο πλαίσιο. Το κοντέρ του δεν δείχνει να χάνει τουλάχιστον σε έλεγχο με το gps (αν χάνει είναι οσο μπορεί να είναι το οπτικό λάθος για το τι δέιχνει η βελόνα, δηλαδη στα 120 του gps δεν ξέρω αν είναι 118, 120 η 122) Σε γερή νεροποντή που έφαγε από την Θεσσαλονίκη έως την Λαμια (οι Αυγουστιατικες καταιγίδες) τα ηλεκτρικά του δεν έδειξαν αν επηρεάζονται. Στα 3000 χλμ που εχω κάνει μέχρι στιγμής δεν με έχει προβληματίσει καθόλου. Σίγουρα δεν κάνει για όλους και πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις και γιατί (αυτό ισχύει για όλα). Μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε φορά που το καβαλάω με δημιουργεί ένα μεγάλο χαμόγελο που είναι και το πιο βασικό. Επίσης ένα άλλο καλό άρθρο είναι το παρακάτω. http://www.gettingintoadventure.com/royal-enfield-himalayan-16000-miles-in/ Παναγιώτης
  2. 13 likes
    MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro | 208hp | 115Nm | 184kg Ωνασουγαμ....
  3. 12 likes
  4. 9 likes
    Οταν βλεπεις πολυ Next Top Model... https://www.car.gr/parts/view/18068139-clothing-clothes-equipment-tracksuits-uniforms-dainese-kenny-roberts#1
  5. 7 likes
    Μπήκα σήμερα να δω 400ρια μπας και βρω τίποτα να το πάρω, να το φτιάξω και να το δώσω, πιο πολύ για την πλάκα παρά για κέρδος. Είπα να ξεκινήσω με CBR400ρια. Μεταξύ άλλων, είδα κι αυτά: ______________________ Αυτός εδώ πουλάει ''CBR400RR blak beard'' https://www.car.gr/17292107-honda-cbr-400-rr-400-blak-beard Βλακώδες μούσι; Μαύρο μούσι; Βρωμοπούσι edition; Ποιός ξέρει... Blackbird είναι το 1100XX μια φορά. ______________________ Τούτος έχει προσαρμόσει μια τεράστια ουρά από Fazer 600 στο κατακαημένο το CBR400RR-NC23 https://www.car.gr/16493790-honda-cbr-400-cbr-400rr και ζητάει και 1500 ευρώ για το κομψοτέχνημα που δημιούργησε, στην πόλη των μεγάλων δημιουργών τέχνης και κουλτούρας , δλδ την Καρδ΄τσσσααα. ________________________ Το αστέρι των Κυκλάδων εδώ https://www.car.gr/17316071-honda-cbr-400-rr (κατά κανόνα όπου βλέπετε δύσκολα μέρη να πας και νάρθεις είναι απάτη να ξέρετε, για να σου φάει προκαταβολή) έβαλε μοναδική φωτό για την αγγελία, ένα screenshot από το facebook στο κινητό του, με ότι είχε μέσα στο άλμπουμ. Αφού δεν είχε και την σύζυγο με κανά μπικίνι στην παραλία με τα τάπερ με το κοκκινιστό για τα πιτσιρίκια αγκαλιά, πάλι καλά, φτηνά την γλυτώσαμε. Δεν του φάνηκε σωστή όμως έτσι όπως βγήκε, και είπε ο άνθρωπος να την βελτιώσει την αγγελία. Και έκανε μια άλλη https://www.car.gr/17316075-honda-cbr-400-rr (άφησε την παλιά) όπου αυτήν την φορά μεγαλούργησε το γατόνι στην χρήση Η/Υ και μέσων πληροφορικής. Και τα 1500 ευρώ, 1500 φυσικά. Α ναι το CBR έχει 686.536 χλμ και 48 άλογα (ε με τόσα χιλιόμετρα, ψοφήσανε και 11). Το γιατί το CBR μοιάζει πιο πολύ με R6 το αφήνουμε για δυνατούς λύτες. Κατά μεγάλη πιθανότητα βέβαια, είναι fake η αγγελία, και ο ίδιος ο άνθρωπος δεν ξέρει καν ότι κάποιος έχει πάρει τις φωτό του και έχει φτιάξει ''αγγελίες''. _____________________________ Η κυρά Χρύσα εδώ https://www.car.gr/16398694-honda-cbr-400 από την άλλη, ζητάει 2000 ευρώ για CBR400 οχι RR, το παλιό το Aero, σε αυτήν την κατάστα (=ούτε για 200 ευρώ δεν το έπαιρνε λογικός άνθρωπος). Στην Λάρσσα συμβαίνουν αυτά θα μου πεις. ___________ Ο Νασος εδώ https://www.car.gr/17889123-honda-cbr-400-babyblade , δεν ασχολείται με περιττές λεπτομέρειες. Δίνει αυτό που πραγματικά μας ενδιαφέρει: ''Το μηχανάκι είναι διροπο. Οικονομικό για την πόλη και με καλό γκάζι. Τα χτ600 τα σκίζει. Το καλοκαίρι αλλάχτηκαν ολα μεγάλο σερβις'' Άμα τα σκίζει τα ΧΤ600 , γρήγορα στην τράπεζα παιδιά, όποιος έχει 1600 ευρώ. ------------- Κάπου εκεί τα παράτησα και δεν πήγα καν σε άλλες μάρκες-άλλα μοντέλα. Πόση ψυχολογική αρρρώστια να αντέξει ένας old but not obsolete πχια; Στον αντίποδα βέβαια, όλοι εσείς που ΔΕΝ σας πάει το χέρι να το βάλετε στην τσέπη και να βγάλετε 6000+ ευρώ για να πάρετε τις σύχρονες μαλακίες, κοροιδευτική προφορά mikeious> ''γιατί εγώ θέλω καινούριο δεν τα θέλω αυτά τα παλιά'' έχει και διαμαντάκια μέσα, ψάχτε.
  6. 6 likes
    Παίζει να είμαι ο μόνος που του γουστάρει να πηγαίνει βόλτα με τέτοιο καιρό πιο πολύ και απο όταν έχει ήλιο έξω ε;
  7. 6 likes
    Σαν τον μουστακαλή στην Κηφισίας (με Ενικής Αντιστάσεως, στο Χαλάνδρι) κανένας.
  8. 5 likes
    Πρωινή μέτρηση διάκενων. Περισσότερα επί του θέματος εδω.
  9. 3 likes
    Μπροστά είναι το φρέσκο τσιμέντο όπου θα αφήσει το famous αποτύπωμά του?
  10. 3 likes
    Γνωμη μου, αν θες να πας σε μη μοτοσυκλετιστικη μποτα καλυτερα ειναι να κοιταξεις για μποτες εργασιας και οχι απλα αρβυλα. Η διαφορα ειναι πως οι μποτες εργασιας συνηθως εχουν μεταλλικη προστασια σε δαχτυλα ή και φτερνα. Ενα τυχαιο παραδειγμα στα λεφτα που λες. Βεβαια το μειονεκτημα και στις δυο περιπτωσεις ειναι οτι δε θα εχει την απαραιτητη ενισχυση στο σημειο του λεβιε των ταχυτητων. Προσωπικα, επειδη ειχα κι εγω το θεμα οτι δεν μπορουσα να περπατησω με τις μοτοσυκλετιστικες μποτες, εκανα την καρδια μου (και το πορτοφολι μου) πετρα και πηρα αυτες. Προστασια CE2 και τοσο ανετη που την φοραω και οταν βγαινω βολτα χωρις τη μηχανη. Αρκετα τα λεφτα αλλα ο,τι πληρωνες παιρνεις.
  11. 3 likes
    Οριακά τα πράγματα όσον αφορά την βροχή. Θέλω να πιστεύω πως θα έχουμε καλύτερη εικόνα από αύριο. Γι αυτό με εκνευρίζουν οι βόλτες που χωρούν αναβολή, γιατί μπαίνεις στο τρυπάκι του καιρού. Λοιπόν τέρμα οι φλωριές, η επόμενη βόλτα θα πραγματοποιηθεί ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών
  12. 3 likes
    Μοτοσυκλέτα για πριγκίπισσες: Αν μπορούσε μια μοτοσυκλέτα να σχεδιαστεί αποκλειστικά για πριγκίπισσες τι μορφή θα είχε και τις χαρακτηριστικά; - Μικρές ρόδες για ευκολότερη ανάβαση στη σέλα. Για επιπρόσθετη διευκόλυνση, ιδίως στις πιο δύσκολες περιπτώσεις όπως κοντές φούστες, υπάρχουν και δύο πατήματα. - Τεράστιο ντεπόζιτο 40L για να μην γίνονται συνεχής εφοδιασμοί και χαλάει η απόλαυση του ταξιδιού της. - Απαράμιλλης ποιότητας αναρτήσεις για να μην τραντάζεται η μοτοσυκλέτα και μεταφέρονται κραδασμοί στη σέλα. - Υπεραναπαυτική σέλα για πριγκίπισσες με μαξιλάρια, μεγάλη πλάτη και πλαϊνά μπράτσα για απόλυτα ξεκούραστο ταξίδι. - Χαμηλή σε ύψος εξάτμιση με ειδικό κάλυμμα carbon ώστε να μην ενοχλεί στην περιοχή των ποδιών και να μην υπάρχει ο κίνδυνος για κάψιμο. - Τεράστια σε ύψος ζελατίνα, όχι για τον οδηγό, αλλά για να μην μεταφέρεται ο αέρας στα μαλλιά της και τα ανακατώνει – τουλάχιστον μετωπικά. - Τουλάχιστον τρεις καθρέπτες μεγάλου μεγέθους για να μπορεί να καλλωπίζεται χωρίς κανένα πρόβλημα. - Ειδικός χώρος αποσκευών αποκλειστικά και μόνο για τις βαλίτσες της κατά τις οποίες χρειάζονται τουλάχιστον: μία για τα καλλυντικά, μία για τα επίπεδα παπούτσια, μία για τα ψηλοτάκουνα, μία για τα πιστολάκια μαλλιών και λοιπών αξεσουάρ, μια για εσώρουχα, μια για φορέματα, μια για πετσέτες. - Ειδικό λουλουδάκι για τα μαλλιά το οποίο μπορεί να το χρησιμοποιεί και ως… καμουτσίκι για να ελαττώνει ή να αυξάνει ο οδηγός ταχύτητα ανάλογα με τις επιθυμίες της. Το πιο γλυκό απ’ όλα, είναι ότι όλες αυτές οι λεπτομέρειες είναι παρμένες από τις “απαιτήσεις” μιας πραγματικές πριγκίπισσας…
  13. 2 likes
    Εχω αυτα,τα οποια τα φοραω στη δουλεια αρκετο καιρο και οταν φθαρουν θα παρω παλι τα ιδια. Πολυ ελαφρυτερα απα τα αντιστοιχα S3,σχεδον σαν να φορας αθλητικο,με κεβλαρ προστασια για τα δαχτυλα αλλα και την σολα. Δεν ειναι πολυ ψηλο,ισα που καλυπτει τον αστραγαλο,οποτε απο προστασια ψηλα μην περιμενεις και πολλα αλλα ειναι πολυ ανετο...πιστεψε με κανω πολλα χιλιομετρα ημερησιως με δαυτο. Ελπιζω μην αρχισουν τωρα για τα περι Ducati και λαδιωνε
  14. 2 likes
    Τα πεζοπορικα ειναι επισης μια λυση. Παιρνεις αρκετα καλη αδιαβροχοποιηση, τελεια ανεση αλλα κακη προστασια. Εγω το Μαυροβουνιο και την Ελβετια τα εβγαλα με ενα ζευγαρι Salomon. Προσωπικα δεν σκεφτομαι πως θα μπορουσα να ταξιδεψω με κατι αλλο απο εδω και στο εξης. Χωροταξικα και μονο, δεν χρειαζεσαι δευτερο παπουτσι μαζι σου ( αρα χωρος για εξτρα λαδι ). Ξερω πως θυσιαζω αρκετη προστασια αλλα ειμαι της φιλοσοφιας πως στο ταξιδι διατρεχεις τον μικροτερο δυνατο κινδυνο σε σχεση με την πολη, τις σβελτες βολτες με την παρεα κτλπ. Για οποιαδηποτε αλλη χρηση θα φορουσα μποτα και θα κουβαλουσα κι ενα ζευγαρι πολιτικα αν ντε και καλα θα επαιζε περπατημα. Προφανως και δεν προτρεπω κανεναν να ταξιδευει ετσι απλα καταθετω τις εμπειριες μου.
  15. 2 likes
    κριμα ομως γιατι τελειωσε....
  16. 1 like
    Γνώμη μου αξίζει να ψαχτείς για καμία αγγελία. Το παντελόνι είναι κάτι που πολλοί το αγοράζουν και τελικά δεν το φοράνε. Θα βρεις εύκολα σχεδόν αφόρετο, ή ακόμα και με τα ταμπελάκια. Εγώ είχα αγοράσει δερμάτινο dainese με 100€ και ήταν σαν καινούριο.
  17. 1 like
    Είμαι 1,83 και 84 κιλά (καμμιά φορά χτυπάω και 86) Πάντα large φοράω,ακόμα και στο Dainese δερμάτινο παντελόνι που υποτίθεται ότι το δέρμα είναι πιο τσίτα,δεν είναι τόσο ελαστικό. Αν φορέσεις 54 ο καβάλος θα σου είναι σαν σώβρακο και οι προστασίες του γονάτου θα σου κατεβαίνουν στο καλάμι και πιο κάτω. Δοκιμασμένα ΟΛΑ αυτά που σου λέω. Τώρα το 52,ανάλογα με την εταιρεία,μπορεί να σου ταιριάξει και αυτό,πρέπει δοκιμή.
  18. 1 like
    ια χρειαστει μερικες μερικες συνεχομενη χρηση να αδειασεισ 4-5 καδους και μετα θα δεις διαφορα
  19. 1 like
    Οι περισσότεροι που εχουν βαλει αφυγραντηρα λενε οτι στην πρωτη χρηση το δουλευουν 2 24ωρα για να δουνε διαφορα. Οποτε μαλλον πρέπει να κανεις υπομονη
  20. 1 like
    οταν λεω οτι τα περισσοτερα μεταχειρισμενα ειναι καβουρδηστηρια, δε μ'ακουτε ο καρδιτσιωτης τη βιασμο εχει κανει στην ουρα? επισης δειτε εξατμιση... ο αλλος εχει r6 στις φωτο αλλα πουλαει cbr, η λαρισαια (γυναικειο ονομα που προσθετει κυρος), πουλαει ενα χρεπι που δε το παιρνεις ουτε να στο χαρισουν α0χα0χ0αχ0α0χα00χα
  21. 1 like
    Εγώ να προτείνω τα Forma τα οποία έχω περίπου ένα χρόνο και είναι δοκιμασμένα σε ζέστη, κρύο , βροχή, ταξίδι κλπ. https://www.formaboots.com/shop/edge/ Να πω πως σε σχέση με καλά και ακριβά στρατιωτικά άρβυλα, πλεονεκτούν στο ότι κρατούν πιο σφιχτά τον αστράγαλο, προστατεύοντας καλύτερα το πόδι από το να γυρίσει. Αυτό προσφέρει με ασφάλεια στον δρόμο αλλά υστερεί σε άνεση κατά το περπάτημα! Εκεί πλεονεκτουν σαφώς τα στρατιωτικά μιας και είναι φτιαγμένα ώστε ναι μεν να προστατεύουν αλλά ταυτόχρονα να προσφέρουν και ευκινησία στον χρήστη. Τα μποτάκια τύπου Ελληνικού Στρατού είναι μεν αδιάβροχα αλλά ΔΕΝ αναπνέουν. Που σημαίνει ότι άν για κάποιο λόγο ιδρώσει το πόδι, θα μείνει μούσκεμα, ενώ με ένα gore tex θα στεγνώσει. Αργά αλλά θα στεγνώσει. Επίσης τα gore tex θέλουν ειδική περιποίηση, με πάστα για gore tex και σπρέι αδιαβροχοποίησης.
  22. 1 like
    Ναι, εσύ αναφέρεσαι σε παράδειγμα προς μίμηση. Εγώ αναφέρομαι σε σούργελο ψυχάκια, που τσακώνεται μες τη μέση του δρόμου με όλους, οδηγούς, πεζούς, ίσως και περιστέρια...... (Μα να τρέχει με τα πόδια πίσω απ' αυτόν με το αμάξι και να του κάνει κωλοδάχτυλα ρε φίλε ???????)
  23. 1 like
    Μια χαρά ειναι. Πεντακάθαρο μοτέρ εσωτερικά = το λάδι κάνει σωστα τη δουλειά του
  24. 1 like
  25. 1 like
    Βλέπεις τίποτα περίεργο;;; ipone 15w50
  26. 1 like
    Επειδη το εψαξα πολυ το θεμα μιας κ η δουλεια μου ειναι κ πλυντηριο αυτοκινητων εχω δοκιμασει πολλα παπουτσια κ ασφαλειας κ στρατιωτικα! Οσα δοκιμασα κατω απο 100 ευρω μου αντεξαν στο πλυντηριο 3-4 μηνες! Μετα αρχισαν κ εμπαζαν νερο! Πρεπει να παιξεις πανω 100ρικο για να κανεις σωστη δουλεια σε θεμα αδιαβροχοποιησης κ αντοχης στο χρονο!
  27. 1 like
    Τα πεζοπορικα συνηθως πηγαινουν ενα νουμερο πανω απο τα πολιτικα. Επειδη δεν ειναι σχεδιασμενα για μοτοσυκλετα, καλο ειναι να προσεξει κανεις κατα την αγορα στα σημεια που υπαρχει εντονη χρηση, βλεπε λεβιες ταχυτητων/ θεση "τσακισματος" κατα την οδηγηση να μην υπαρχουν ραφες.
  28. 1 like
    Εκτός από τα Quest, η Salomon έχει και άλλα GTX μοντέλα σε μποτάκια, δες και εδώ ! Προτείνω να τα δοκιμάσεις πριν τα αγοράσεις για δύο λόγους:1.τα νούμερά της μπορεί να διαφέρουν από παπούτσι σε παπούτσι, 2.κάποια μποτάκια της είναι σκληρά και άβολα, τουλάχιστον στην αρχή.Στην πορεία είμαι σίγουρος ότι θα βελτιώνονται.Διαθέτει πάντως ποιοτικά προϊόντα.
  29. 1 like
    Εγω εχω της north tec, αδιαβροχα φουλ, με πολυ καλη προσφυση, με πολυ καλα υλικα τα φοραω 2 ή 3 χρονια και ειναι παρα πολυ καλα. Εχω πεσει 1-2 φορες απο το παπακι με αυτα και εκτος οτι βοηθησαν να μην παθω σοβαρη ζημια κρατησαν κιολας χωρις να σκιστουν. Γενικα ειναι για καθημερινη χρηση αλλα δυστυχως δεν νομιζω να βρεις τετοια με 50 καθως τα ειχα παρει απο ενα μαγαζι με stock και τα ειχαν στην βιτρινα και επειδη και καλα ξεθοριασαν τα εδινε ενα 50αρικο απο 130 νομιζω.
  30. 1 like
    Παίζει να ήταν αυτά που θυμόμουν Τα quest θα τα τσιμπήσω με την πρώτη ευκαιρια αλλά ναι δεν έχουν προστασίες. Αν πάει σε hiking boot προτείνω με κλειστά μάτια Hi-Tec Altitude VI. Τα βρίσκεις πλέον 80 ευρώ και είναι απολύτως αδιάβροχα με πρόσφυση ακόμα και σε... πάγο(δοκιμασμένο)
  31. 1 like
    Υπάρχουν και Goretex άρβυλα . Μια άλλη λύση είναι τα Salomon Quest 4D 2 GTX .Μου τα πρότειναν και τα δοκίμασα αλλά όταν τα φόρεσα, μου φάνηκαν αρκετά σκληρά.Λογικό σε ένα βαθμό για το σκοπό που φτιάχτηκαν! Εγώ φοράω τις TCX X-Move σε καθημερινή βάση και τις έχω βολευτεί.
  32. 1 like
    Τα κλασσικά δερμάτινα άρβυλα του στρατού τα είχα 3 χρόνια για χρήση στη μηχανή το χειμώνα. Έχουν κάποιες προστασίες και σίγουρα ανθεκτικότητα. Σε κανονική βροχή δεν είναι αδιάβροχα, άρα θα χρειαστείς γκέτες. Είναι όμως μια οικονομική λύση. Τα πιο ακριβά άρβυλα στρατού που συνήθως φοράνε εποπ κλπ, είναι πολύ άνετα στο περπάτημα άλλα νομίζω ούτε αυτά είναι αδιάβροχα. Στην τιμή τους όμως θεωρώ ότι δεν αξίζει και θα πρότεινα να πας σε χαμηλό μποτάκι μηχανής.
  33. 1 like
    άρε θηρίο τον ίδιο λέμε ! τέτοια λέγε να πάω εκεί και εγώ την επόμενη φορά. Και κοστολογικά είναι πολύ καλά από όσο θυμάμαι, σε σχέση με τα 250άρια που θέλουν τα υπόλοιπα
  34. 1 like
    Οριζόμενος υπό τις οδηγίες του συγκεκριμένου μπορείς να εκτιμήσεις τί σημαίνει καλός τροχονόμος. Το σήμα που έδινε ήταν ξεκάθαρο πολλά μέτρα μακριά. Έκανε αισθητή την παρουσία του στον κόμβο και για μένα αυτό είναι το Α και το Ω για την ασφάλεια τόσο των οδηγών/αναβατών όσο και του ίδιου. Να καταλαβαίνουν όσοι προσεγγίζουν πως το φανάρι "δεν υφίσταται". Μεγάλο respect στον κύριο
  35. 1 like
    @Kostas-MotoLover σιγά την μορφή ρε. Δηλαδή για την εκδρομή στο Μαρόκο που λέμε για Σεπτέμβριο να μην σε ενημερώσουμε;
  36. 1 like