Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 05/27/18 in all areas

  1. 23 likes
  2. 13 likes
  3. 12 likes
    Αγορασα και αρχισα το στρωσιμο στο 1260 πριν απο 2 εβδομαδες.Συνολο 250 χιλιομετρα τοσα εχω προλαβει λογω υποχρεωσεων.Εντος του Σ/Κ ελπιζω να ξεφυγω και να τελειωσω το αχαρο 1000 αρι χλμ .Το κοκκινο του ανηψιου εχει ηδη μαζεψει αρκετα χλμ.Ωραιο μηχανακι,αρκετα διαφορετικο απο τα πρωτης γενιας. Γιαννης Μακ.
  4. 11 likes
    Φρενάρες, αναρτησάρες, βρωμόγκαζο, άνετο και απίστευτο ουρλιαχτό με την ακράπα. Ποιος θα μου δώκει 18 χιλιάρικα? Τα υπόλοιπα τα βάνω εγώ.
  5. 9 likes
  6. 9 likes
    Κάτσε γτ ακόμα ψάχνω πως θα ανεβάσω την φωτο...!!
  7. 8 likes
  8. 7 likes
  9. 5 likes
    Εφτασε η ωρα για τον Δημητρη να δει το παιδι του να ζωντανευει! http://epitrohon.gr/korres-p4-in-production-2019/
  10. 4 likes
    Μην μπερδευεστε ρε παιδες. Τα bt 16 ειναι ενα σπορ ελαστικο που θα αποδωσει παρα πολυ καλα στο στεγνο. Στο βρεγμενο οδοστρωμα απαιτειται περισσοτερη χαραξη το οποιο σημαινει πως οσο πιο σπορ ειναι ενα λαστιχο στο στεγνο, τοσο χειροτερο θα ειναι στο βρεγμενο. Αυτο βεβαια μικρη σημασια εχει αφου στην βροχη ολοι σαν κοτες παμε η τουλαχιστον διατηρουμε εναν ρυθμο που δεν προβληματιζει κανενα ελαστικο δρομου. Εγω απορω που το συζητατε ακομα. Το bt16 ειναι ενα σουπερ λαστιχο το οποιο το βαζετε τσαμπα και στις μηχανες σας βγαζει και απειρα χιλιομετρα λογω περιορισμενου βαρους και ιπποδυναμης. Δεν εχει καμια απολυτως σχεση αν πιεζεις η οχι. Ειναι σαν να σου "χαριζουν" ξερω γω κορυφαια φρενα και αναρτησεις κι εσυ να θες να βαλεις στα ιδια λεφτα πολυ χειροτερες επιλογες. Δεν υπαρχει λογικη.
  11. 3 likes
    Για να μαθαίνουν οι παλιοί τη μοτοσλάνγκ της νεολαίας: Aristooo olokainourgia ola.. Zelatina airmax,alidogranaza,manetes pp tunning rithmizomeni marspiedes arrow, lastixa dunlop ,dipli acrapovic power commander. servarismeno stin pena den theli tipota.. Prioniii oxi salia sto tilefono oxi pazaria dektos kathe elenxos pragmatika xiliometra... ΟΧΙ ΣΑΛΙΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!! Επίσης κλασσικός πονηρίδης που βαφτίζει το μοτό του σαν ειδική έκδοση που δεν υπάρχει πουθενά στο διαδίκτυο, και παρουσιάζει ως έξτρα, πράγματα που η μηχανή φοράει απ τη μάνα της. ninja zx10r lap edition απο εξτρα εχει: -Μετρητη χρονου και γυρων στο τιμονι μοντελο lap edition, εξτρα εργοστασιου. -stabilizater Ohlins ,εξτρα εργοστασιου. -Φρενα μπρος πισω tokico -προστατευτικα παντ στο πλαι για τα πόδια. (65€) (και όμως, εννοεί αυτα:)
  12. 3 likes
    https://www.car.gr/13714073-ktm-1290-super-adventure-r https://www.car.gr/13709159-ktm-1290-super-adventure https://www.car.gr/13713136-ducati-multistrada-950
  13. 3 likes
    Για κανέναν απολύτως λόγο...
  14. 3 likes
    Bt16 pro και από εμεμα. Μέχρι τώρα 4.000χλμ αποβληματιστα. Βροχή,στεγνό,κρύο,ζέστη δεν με προβλημάτισαν καθόλου. Στα 175€ δε που τα έβαλα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα τα ξαναβάλω. Και με μια αλλαγή λαδιών στο μπροστινό το μηχανακι έχει αλλάξει προς το καλύτερο από θέμα σταθερότητας και φρεναρίσματος.
  15. 3 likes
    Βάλε τα bt-016 που είναι τζάμπα πράμα και στην χειρότερη όοοοοταν χρειαστεί να μπεις χωματόδρομο, σταμάτα για 15 λεπτάκια να κρυώσει το λάστιχο και μπες άφοβα. Μιλάμε για λάστιχα, από τα σημαντικότερα αναλώσιμα σε μια μηχανή. Δεν υπάρχει "too much", "πολύ σπορ" κλπ. Το θέμα είναι να έχεις την καλύτερη δυνατή απόδοση. Τα bt-016 με την τιμή και την απόδοση τους είναι από τα καλύτερα value for money.
  16. 2 likes
    Λογικά πρέπει να είναι ο Giannis Κάλυμνος (τον θυμόσαστε ;) αλλά πήρε μετάθεση για Ρόδο!
  17. 2 likes
    Βουλωμένη εξαέρωση στο ντεπόζιτο. Μόλις μείνεις, άνοιξε μια το ντεπόζιτο έχοντας στήσει αυτί. Αν κάνει ηχο ρουφήγματος την ώρα που το ανοίγεις, μόλις βρήκες το πρόβλημα.
  18. 2 likes
    Εγώ τα έχω 10χιλιαδες τα bt16pro. Έχω περάσει και από χώματα. Φυσικά και δεν μπορείς να πας γρήγορα αλλά θα την κάνεις τη διέλευση. Επίσης τα μαμα στο βρεγμένο είναι χάλια. Τα bt16pro είναι και οικονομικά και πολύ καλά σαν λάστιχα. Δεν χρειάζεται να πιέζεις τη μηχανή για να βάλεις ένα τέτοιο λάστιχο. Το χρειάζεσαι ούτως ή άλλως για να πατάς και μέσα στη πόλη με ασφάλεια. Εγώ αν συνεχίσουν έτσι θα τα ξαναβάλω. Για τις αναρτήσεις. Εγώ έχω 2 θέσεις πάνω από τη μέση στο πίσω (7) και μια γραμμή πιο σφιχτά μπροστά.
  19. 2 likes
    Για χωμα που ΙΣΩΣ κανεις, τα bt16 ειναι σουπερ. Με τα s21 ,με 50 κιλα βαρυτερη μηχανη, εχω κανει πολυ περισσοτερο χωμα απο αυτο που περιγραφεις. Οκ, δεν ειναι το καλυτερο για τα λαστιχα αυτα, αλλα χιλιες φορες να εχεις λαστιχο παντου παρα ημιμετρα για ενα ΙΣΩΣ.
  20. 1 like
    Το λέει στο τέλος τους φόρτωσαν οι φορτηγάρες
  21. 1 like
    @Obilivion Καλημέρα, οι αναρτήσεις είναι καινούργιες της Κ-Tech DDS Pro πίσω και RDS μπροστά με τα ελατήρια που μας πρότειναν από Αγγλία για το δικό μου βάρος. Τα λάστιχα επίσης καινούργια Metzeller Slick K1,K2. @Krosfala @koukou Ναι έχει γίνει μετατροπή 520 με -1 +1 με το μεταξόνιο να έχει διατηρηθεί στο ίδιο μήκος με το μαμά. Ίσως με μακρύτερο μεταξόνιο να βελτιωθεί η κατάσταση. Αρκεί να μην χαλάσει η γεωμετρία του... αλλά αυτό μόνο με μια δοκιμή θα το διαπιστώσω... Γενικά και μένα το σκεπτικό μου ήταν να έχω περισσότερη δύναμη σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (ιδίως στις εξόδους των στροφών) και απλά να παίξω με το γρανάζομα που είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να γίνει σε σχέση με το να αλλάξει ο χρονισμός των εκκεντροφόρων. Ο αντίλογος που άκουσα πριν κάνω το ερώτημα και στο forum ήταν ότι στην πίστα το μηχανάκι θα δουλεύει ψηλά και ότι είναι προτιμότερο να έχει πιο ήπια καμπύλη στα μεσαία για να μπορώ να είμαι με ανοικτό γκάζι πιο εύκολα και να δίνει τη δύναμη όσο πιο ψηλά γίνεται και να την κρατάει εκεί... εξού και οι δοκιμές στον χρονισμό και οι δυναμομετρήσεις...
  22. 1 like
    Αυτό το μηχανάκι τελικά είχε τιμή 2500 και 2700 το σούπερ ντούπερ φουλ έξτρα (που είχε μόνο ζάντες)και πούλησε μέχρι το 2016 σαν τρελό Ενώ ενώ ταν χρέπι σε ποιότητα και με φρένα ποδηλάτου. Απορώ γιατί ενω υπήρχαν τόσα πόστ σε διάφορα φόρουμ για προβλήματα με το πλαίσιο και το μοτέρ τα αγνοησατε.Τι σας γοήτευσε η αυτονομία του ή οι φρενάρες μονή δαγκάνα και ταμπούρο; Τότε που κυκλοφορούσε το Τ135 πριν κοπεί για λόγους ασφαλείας Ε4 έβγαζε η καβασάκι το zx130 που ήταν πιο γρήγορο πιο ποιοτικό πιο καλά φρενα και πιο φθηνό παπάκι.Μάλλον σας χαλούσε το ρεζερβουάρ που είχε μπροστά;;;
  23. 1 like
    Επισης μια αλλη ιδεα ειναι να μακρυνεις λιγο το μεταξονιο,ετσι δε θα φοβασαι και για το κρατημα μεσα στη στροφη. Αν δε θες ν αλλαξεις γραναζια μπορεις να βαλεις αλυσιδα με +χ κρικους
  24. 1 like
    Μάλιστα. Και γιατί δέχεσαι ως ορθή την πραγματικότητα που σου παρουσιάζει το ''αρθρο''; Προβλήματα που έχει η λογική του άρθρου αμέσως-αμέσως: Τι σόι προστατευόμενη περιοχή είναι αυτή που πάνε...λουόμενοι; Οι λουόμενοι δεν πατάνε τα αυγά και τα χελωνάκια, δεν τρομάζει και διώχνει τις μαμαχελώνες η παρουσία τους; Οι αρχές τόσο ανίδεες και απροβλημάτιστες είναι να δώσουν άδεια στην οργάνωση, και μάλιστα να επιμείνουν ότι δεν υπάρχει λόγος να επέμβουν; Φέτος ήρθαν ΟΛΟΙ μετάθεση από Κομοτηνή και δεν ξέρουν την παραλία; Τι εποχή γίνεται η γέννηση των αυγών και μετά των χελωνακίων αλήθεια, τώρα που έγινε η εκδήλωση; Γιατί ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ η κλασσική νεοελληνική νοοτροπία και η χιλιοπαιγμένη όπερα, ''δεν γουστάρω κάτι που γίνεται γιατί μου χαλάει εμένα την ησυχία στην βεράντα μου, θα βάλω για βιτρίνα μια δήθεν οικολογία να το σταματήσω'' που εφαρμόζεται ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ στην Ελλάδα; Και καλά ο ''δημοσιογράφος'' δεν τα σκέφτηκε ή παριστάνει ότι δεν τα σκέφτεται αυτά γιατί είναι ή ανόητος ή πονηρός αντίστοιχα, ΕΣΥ, γιατι τα καταπίνεις έτσι αμάσητα; Σκέφτηκες ποτέ μήπως σε πνίγει το δίκιο σου για κάτι....λάθος; Τελικά, μπας και σε ολότελα λάθος άτομα στέλνεις τους χαρακτηρισμούς σου;
  25. 1 like
    Δεν είναι σωστό αυτό που όλοι τα χώνετε στον Σέρχιο Ράμος, τον παλιοκαργιόλη που να μη σώσει να ξαναπαίξει, ο αλήτης. Νομίζω πως χρειάζεται νηφαλιότητα της μάνας του το @@ του κωλόπαιδου, για να μην ενθαρρύνουμε και τη βία, τον παλιομ@λ@κα.
  26. 1 like
    Σήμερα κάναμε ένα κομμάτι χώμα λίγων χλμ που προέκυψε με τα bt16pro. Όπως έχει γίνει και μερικές φορές ακόμα στο παρελθόν στα 10χλδ που τα έχω. Προφανώς και δεν πήγαινα αέρα αλλά τα 30χλμ/ώρα καλά είναι σε πατημένο και προφανώς πιο αργά σε πιο δύσκολο έδαφος. Δεν καταλαβαίνω γιατί να βάλω ένα λάστιχο υποδεέστερο σε επιδόσεις στην άσφαλτο (αν κατάλαβα από τα λεγόμενα σας) για να πάω στη θεωρία πιο άνετα στο χώμα όταν και αν προκύψει. Τη στιγμή που σίγουρα θα υπάρχει και μια σεβαστή διαφορά τιμής... Επίσης το μηχανάκι δεν είναι για χώμα ασχετα αν το λένε ον οφ. Απλά κάνει διελεύσεις πιο άνετα από street. Νομίζω δεν θα καταλήξουμε όλοι κάπου. Ο κάθε ένας έχει την δική του οπτική. Εγώ θεωρώ ότι τα χαρακτηριστικά του "hypersport" μια χαρά κάνουν και για το cb. Δεν θα το πίστευα ίσως αν δεν δοκίμαζα τα s20evo του @Χ και τα δικά μου bt16pro ύστερα από προτροπή παιδιών από εδώ μέσα.