Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 02/26/18 in all areas

  1. 23 likes
  2. 14 likes
    Τάφων συγκέντρωση στο σχόλασμα Παρασκευής Η σχετική λιακάδα δεν κράτησε πολύ, μέχρι να φτάσω στο πατρικό του Frodo είχε βαρύνει ο ουρανός. Αααααντε καλό ΣΚ!
  3. 10 likes
    Να ´μαι παλι στο ιδιο θεμα για να κλεισω παλιους λογαριασμους, το Cryptonομοτερο πουληθηκε και βρεθηκε το budget για την ολικη επαναφορα (πλην τιμονιερας-μπροστα αναρτησης). Το μηχανακι κυκλοφοροησε την καλοκαιρινη σεζον κανονικα, αρα απο θεμα πλαισιου ειμαστε σε αριστη κατασταση, το μαμα μοτερ ομως δεν ηταν στην κατασταση που νομιζα οτι ειναι, το ανοιξα για να δω τι ακριβως γινεται εκει μεσα.. Αρχικα διαπιστωσα οτι υπαρχει μεγαλη φθορα σε εκκεντροφορο και κοκορακια, αυτο παραπεμπει σε ελλειπη λιπανση, μετα εγινε τσεκ στην μπιελα και ειδα οτι ηταν ετοιμη να ξεκινησει να χτυπαει, επειδη ομως δεν θελω να ρισκαρω ειπα να τα αλλαξω ολα και να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Μεχρι τωρα αλλαχτηκαν βαλβιδες-τσιμουχακια, μπηκε ενας μεταχειρισμενος εκκεντροφορος και κοκορακια απο Crypton σε αριστη κατασταση που ειχα στο στοκ αποθεμα μου, επισης αγοράστηκαν καινουριος στροφαλος, κυλινδρος - πιστονι και καδενα χρονισμου. Και δυο φωτογραφιες απο τα νεοαποκτηθεντα καλουδια! Ως εκδηλωση αγαπης μου για την πιστη που μου εδειξε τοσα χρονια η παπια μου της ψωνισα και μια εξατμηση για να την καλοπιασω!
  4. 9 likes
    Παμε και στο τελευταιο Update για την εαρινή επισκευαστική σαιζόν, σήμεα τοποθέτησα το ¨γλήγορο διαφορικο¨ και εκανα καποια μικροσυμμαζέματα, το θετικό στην υπόθεση ειναι οτι ειδα μεγαλυτερη διαφορα στο βήμα απο οσο περίμενα, εποασα μια τελικη ταχυτητα της τάξεως των 93 km/h που τη θεωρω αρκετά ικανοποιητική, 10km/h περισσοτερο απο πρίν, μπορεί να κανει σχετικά ανετη πορεια με 65-70. Η μετρησεις εχουν γινει με κινητο iphone 5 και με το προγραμμα HERE WeGo, το αναφέρω για να πουλησω μουρη οτι εχω ΑϊΦον...
  5. 9 likes
    Καπου στο τελος του Νοεμβρη (27) εσπασα το 5ο μετακαρπιο οστο και αυτο εμελε να βαλει μια ανω τελεια στο θεμα του restore, πριν απο λιγες μερες ξεκινησα ξανα τις εργασιες αλλα λογω της εθνικης και προσωπικης οικονομικης κρισης αποφασησα να μην ολοκληρωσω προσ το παρων την επαναφορα στην εργοστασιακη κατασταση και να βαλω παλι το Cryptonαδικο μοτερ, εθεσα ομως τις βασεις ωστε το μαμα μοτερ να μπει ξανα πανω χωρις να χρειστρουν επεμβασεις στο πλαισιο, δηλαδη βγαζω μοτερ-ψαλιδι και κουμπωνω τα μαμα, βεβαια θα χρειαστει να φτιαξω πλεξουδα απο την αρχη αλλα αυτο δεν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα. Το μαμα μοτερ καιει πολυ λαδι, μιλαμε για ενα μοτερ Τ50 το οποιο φοραει 4αρι σαζμαν, 80αρι κυλινδρο και 80αρα κεφαλη, το μεγαλο μειωνεκτημα ειναι η καμπανα του που ειναι απο 50αρι και εχει μικροτερο βημα, επισης και η τελικη μεταδωση ειναι απο 50αρι, αρα πιο αργο μηχανακι, δυνατο μεν αλλα αργο δε.. το κοστος για να το κανω οπως θα θελω ξεπερναει τα 200ευρω. Απο την αλλη εχω μια ετοιμη μηχανη, πραφατως ανακατασκευασμενη στα 124cc με αρκετη περισσοτερη δυναμη απο τη μαμα του T και καπου στα 110 πραγματικα χιλιομετρα τελικης. Λεω οσο ειμαι ακομα "νεος" να την γουσταρω και οταν "γερασω" να ριξω τη μαμα που μεχρι τοτε θα εχω φτιαξει. Παραθετω μερικες φωτογραφιες απο τα βαμμενα μερη της παπιας, αυτο που θα δειτε ειναι 3 χερια χρωμα και 5 βερνικι, πηρα πολυ βερνικι και δεν ηξερα τι να το κανω, στο τελος το πεταξα. Θελω την επιεικεια σας γιατι η ολη διαδικασια εγινε υπο βροχη στο υποστεγο μπροστα απο το παρατημενο σπιτι της γιαγιας μου! Η υφη απο το βερνικι ειναι καλυτερη απο εργοστασιακο, λες και το πλαστικοποιησα ενα πραμα... Υ.Γ. Το χρωμα ειναι ακριβως το ιδιο με πριν, απλα αντι για ασημι μοτερ ψαλιδι και πιρουνι θα γινουν μαυρα.
  6. 8 likes
    Ανακάλυψα τον εαυτό μου στο Google Street View. Από τον Αύγουστο του '14.
  7. 7 likes
    Τα χρησιμοποιημενα λιπαντικά, ειναι ακρως επικινδυνα για την ανθρωπινη υγεια και για το περιβάλλον. Εμπεριεχουν ενα κάρο ''χάρους'' απο την λειτουργία του μοτέρ, την καύση, τα μεταλλικά μέρη κλπ. Τα πρόσθετα και οι χημικές ενώσεις που ειχαν ως καινούργια, έχουν κάνει την δουλειά τους προστατευοντας το μοτέρ, και πλέον οτι εχει απομείνει δεν ειναι λιπαντικό καν ,αλλά ενα κατάλοιπο ΓΕΜΑΤΟ με άλλες χημικες ενωσεις. Η πορεία τους μετα το άδειασμα απο το μοτέρ, ειναι να μπουν σε παλια πλαστικά μπουκάλια λαδιου και να πάνε στην ανακύκλωση στο κοντινοτερο βενζιναδικο / συνεργείο. Οχι στη γη, οχι σε υπονομο, όχι φύλαγμα, και φυσικα καμμία άλλη χρήση.
  8. 7 likes
    Μιάς και έχω φτάσει πρός το τέλος του εγχειρήματος ξεπερνώντας αρκετές αναποδιές θα παραθέσω ενα σύντομο βίντεο με το μηχανάκι να λειτουργεί.
  9. 5 likes
    Επειδή αναφέρθηκε το RSV4....once you go V4 you can't go back
  10. 5 likes
    Το πακετο απο το Αμερικα περεληφθη την παρασκευη 24/3, στο προηγουμενο διαστημα ειχα ηδη λυσει το μοτερ για να ειναι ετοιμο, εχθες Κυριακη με ομορφο ηλιολουστο καιρο εβαλα τα ρουχα της δουλειας και ξεκινησα να δενω, ολα πηγαν καλα και μεσα σε μερικες ωρες το μοτερ ανεβηκε παλι στο πλαισιο για δοκιμη.. Το αποτελεσμα αψογο.. Καλασσικη βελουδινη λειτουργεια, το νεο ¨υβριδικο¨ μοτερ εχει αρκετη δυναμη και το θεμα πλεον ειναι η τελικη μεταδοση οπου πρεπει να βρω ενα μακρυτερο ¨διαφορικο¨ Δεν εχω σκοπο να το βελτιωσω οπως εκανα παλιοτερα, δεν αποζητω επιδοσεις, θελω να εχω ενα αξιοπιστο παπι που με ελαχιστο κοστος συντηρησης θα με πηγαιανει παντου και με ολες τις συνθηκες. Το πακετο απο το Αμερικα περεληφθη την παρασκευη 24/3, στο προηγουμενο διαστημα ειχα ηδη λυσει το μοτερ για να ειναι ετοιμο, εχθες Κυριακη με ομορφο ηλιολουστο καιρο εβαλα τα ρουχα της δουλειας και ξεκινησα να δενω, ολα πηγαν καλα και μεσα σε μερικες ωρες το μοτερ ανεβηκε παλι στο πλαισιο για δοκιμη.. Το αποτελεσμα αψογο.. Καλασσικη βελουδινη λειτουργεια, το νεο ¨υβριδικο¨ μοτερ εχει αρκετη δυναμη και το θεμα πλεον ειναι η τελικη μεταδοση οπου πρεπει να βρω ενα μακρυτερο ¨διαφορικο¨ Δεν εχω σκοπο να το βελτιωσω οπως εκανα παλιοτερα, δεν αποζητω επιδοσεις, θελω να εχω ενα αξιοπιστο παπι που με ελαχιστο κοστος συντηρησης θα με πηγαιανει παντου και με ολες τις συνθηκες. Και ενα μπονους βιντεο με τις διαφορες που εχουν οι στροφαλοι των T50,T80 και YFM100
  11. 4 likes
    Μας έφτιαξε ο κουριερ σήμερα . Αύριο ελπίζω να έχουν μπει.
  12. 4 likes
    Δεν πειραζει,για το ΤΕΙ ειναι οτι πρεπει!!
  13. 4 likes
  14. 4 likes
    Ακουστε και αυτο... την ωρα που τελικα εκατσε ο στροφαλος στο καρτερ τελειωσε η μπαταρια απο την καμερα.. και λεω ¨δε το γαμεις θα το κλεισω χωρις να τραβηξω βιντεο¨ Τελικα ολα συνομοτησαν στο να τραβηξω βιντεο με το μοτερ να κλεινει, την επομενη φορα που θα παω στο χωριο βεβαια. Ευχαριστω πολυ για τη συμπαρασταση, αυτο το μηχανακι θα περπατησει θελει δε θελει και θα παει και καλα, οσο με πληγωνει τοσο με πορωνει!!!
  15. 3 likes
    Και κατι που δεν προσεξε κανεις. Δεν εχω καθρεφτες
  16. 3 likes
    Βαλαι μωτερ 140 να εινε τερας το εργαλιο. Οι μπατση που λες τι σε νηαζει αν εχη πολους. Αφου δεν θα μπορουναι να σε πιασουν ουτε με την ακρη του ματηου τους με το τερας το τζιελεξακι. Θα περνας μπροστα τους πατικολιδια και αυτη θα ακουνε μονο την ζεμπριγκ να κελαιδαη. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
  17. 3 likes
    Μιας και ο καιρός εδώ και μια βδομάδα γ@μιέται τα μάλα , κάθισα και καθάρισα πίσω τροχό, αλυσίδα, ψαλίδι και λασπωτήρα. Ξέρω ότι είμαι κουλομαρία, νο κόμεντ για τα τσικεν στραϊπς πλιζ
  18. 3 likes
    ^ δεν εχεις καθρευτες
  19. 3 likes
    Η σκορποχωρε παραδοση δυσκολα αλλαζει αλλα παντα με καλη διαθεση θα μπορουσε να οριστει σημειο συναντησης η εισοδος του αρκαδικου χωριου!
  20. 2 likes
    Μετά από 6 χρόνια η κοπή πίτας της Βορειοδυτικής επανέρχεται στην Πάργα. Σας περιμένουμε με πολύ κέφι,δώρα,live,σουβλάκια και πάντα όρθιους! Φωτογραφίες από το 2012
  21. 2 likes
    Κυριως γι αυτο
  22. 2 likes
    Μόλις έφτασαν! Ο τύπος τους είναι ΗΒ3, για την μεγάλη σκάλα του Hayabusa που είναι προβολέας. Όταν περαστούν θα μπουν και ανάλογες φωτό. Υγ. Για το θέμα που μας καίει: ο Κινέζος τα δήλωσε αξία 8$ και τα έβαλε σαν gift. Δεν πλήρωσα τελωνείο, το πακέτο ήρθε με το πράσινο αυτοκολλητάκι του τελωνείου.
  23. 2 likes
    Επειδη ειχα το big bang..και εχω οδηγησει το rc8 , ουκ ολιγες φορες. Θα σου λεγα δαγκωτο για ρ1. Επίσης τα κτμ θελουν ευλαβικη συντήρηση,κατι το οποίο οι περισσοτεροι ιδιοκτήτες δεν το κάνουν. Οχι γτ θα τους βγει ο κουκος αηδονι,αλλα απλα γτ ειναι στον κοσμο τους. Με λιγα λογια δεν πιστευω να βρεις rc8 της προκοπης. Και τα 2 μηχανακια υστερούν λιγο σε γκαζια σε σχεση με τα υπόλοιπα σσ, κατι το οποίο θα το δεις μονο σε 400ρι.
  24. 2 likes
    Δεν ξερω καθολου απο τα μηχανακια οποτε δεν μπορω να βοηθησω. Αλλα ενα εχω να πω... Το KTM ειναι παρα πολυ ΚΑΚΟ !!! https://www.car.gr/12647096-ktm-1190-rc8 ειδικα στο μαυρο με πολυεστερικα!!!
  25. 2 likes
    @ShapeshifterGR98 Honda (ιννοβα)oλο προσοντα ρε γαμοτη !!.40.000χλμ μαμα μπουζι μαμα μπαταρια.Α και κατι σαμπρελες που τις αλλαζα καραμελες γιατι ειχα ενα φιλαρακι νταμπο απανω του μεχρι που πηρε αμαξι.Γραναζακι 37 πισω μονο για πιο ανεση στην πολη stop n' go και αγιος ο Θεος.Ουτε δισκοι ουτε μπουκωματα.Και 3 φορες πορεια Χανια Ηρακλειο 300+χλμ πηγαινε ελα.Τωρα που ειπατε κατι για βαλβιδες πρεπει να τις κοιταξω δεν εχουν ρυθμιστει ποτε Παναία μου
  26. 2 likes
    Σαν πολυ δεν παιζει το "1002" σημερα;
  27. 2 likes
    Καταγράφονται στο νταταμπεϊς αυτά
  28. 1 like
    Ναι. Σαν πρώτη εντύπωση πάντως φαίνονται πολύ ποιοτικά και προσεγμένα. ABM Μulticlip Tour 50mm wide. Λογικά θα διορθωθεί το εργονομικό ''πρόβλημα'' που έχουν τα μαμά κλιπ ον του SX. Θα ανεβάσω αύριο φώτο το πριν και μετά.
  29. 1 like
    Επισης δεν εχει και καθρεφτες.
  30. 1 like
    Καλημέρα. Ξεκίνα από τα βασικά. Δες καλά τις εισαγωγές για ρωγμές. Βγάλε το καρμπ και κοίτα στο αριστερό όπως καβαλάς να είναι σωστά τοποθετημένο το σλάιντ. Στο δεξί κοίτα μην έχει σκιστεί η μεμβράνη, αν και δεν έχει σχέση αλλά για να μην κάνει μισές δουλειές. Τσέκαρε τί νούμερα ζιγκλέρ φοράς. Πρέπει να έχεις 140 κύριο στο αριστερό και 80 με 120 στο δεξί, ανάλογα το μοντέλο. Όταν κολλάει το ρελαντί ψηλά είσαι σίγουρος ότι δεν κολλάει η γκαζιέρα; Δες μήπως θέλει ρύθμιση το ρελαντί και ο τζόγος της γκαζιέρας.
  31. 1 like
    Δεν θυμάμαι καθόλου. Είναι ίδιο με τις βίδες που θα βγάλεις.
  32. 1 like
    Όσες φορές χρειάστηκε να ρυθμίσω τη στάθμη στα λεκανάκια, δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα ακολουθώντας την απλή διαδικασία του manual. Θα μπορούσες, με τοποθετημένα τα καρμπς στη μηχανή, να συνδέσεις διάφανο σωληνάκι (σαν αυτό της εξαέρωσης) στην εκκένωση κάθε λεκάνης για να έχεις μια εικόνα της στάθμης. Οι φώτο είναι από το manual του zxr.
  33. 1 like
    Καλημέρα! Τέτοιο θες. Το αγοράζεις από ίντερνετ ή το φτιάχνει μόνος σου. Απλό είναι σχετικά.
  34. 1 like
    οταν με το καλο πουληθει το δικο μου, την επομενη μερα αγοραζω sm, δε παει αλλο
  35. 1 like
    Αν πηγαινεις για την οικονομία, R1 το προηγούμενο μοντέλο (08-09), είναι παμφθηνα, είναι τέρατα αξιοπιστίας (εκτος απο βολάν). Αν το budget σου είναι εκεί κοντά στο big bang που linkαρες, γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά σε rsv? Best of both worlds μεταξύ αυτών των δύο που κοιτάς. https://www.car.gr/12125437-aprilia-rsv4-aprc
  36. 1 like
    εμενα το μεγαλυτερο μου προβλημα ειναι ο χωρος οχι ο χρονος , δυστηχως αυτες οι δουλειες θελουν τα 3 χ , χρονο-χωρο-χρημα
  37. 1 like
    Περισσότερα εδώ από τις πρώτες εντυπώσεις στη Σεβίλλη.