Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 06/17/17 in all areas

  1. 24 likes
    λοιπον φιλαρακια ,κατα ααρχην δεν σας εχω ξεχασει αλλα κατι τεχνικα προβλημτα δικα μου κατι του mybike κατι η πολυ δουλεια περασε ο καιρος αλλα ετσι και αλλιως σας εχω στην καρδια μου οποτε παμε να απολαυσουμε φωτο . ολα τα παραπανω φερανε αυτο πρωτη θεση στην ψηφοφορια του κοινου δευτερη θεση μεταξυ ολον τον μαγαζιον και ξενοδοχειον και πρωτη θεσει σαν συνολο ,βεβαια πολυ κουρασει ενα 24ωρο στο ποδι αλλα το ελληνικο γλυκο νικησε αμερικανικο ιταλικο μεξικανικο μπαχαμεζικο και περουβιανο ολοι η ομαδα μαζι με τα βραβεια μου
  2. 17 likes
  3. 10 likes
    2 χρόνια μετά την τελευταία μοτο βόλτα που ειχα κάνει (δλδ με τουλάχιστον 300χλμ διαδρομής) σήμερα πραγματοποιήθηκε μία ακόμα.Εύχομαι η επόμενη να πραγματοποιηθεί πιο σύντομα (σε χρόνο) και πιο μακρυά (σε χλμ) η διαδρομή ήταν η παρακάτω με αφετηρία και επιστροφή στην Πάτρα: Αναχώρηση 7.35 με προορισμό το Γαλαξίδι για πρωινό καφέ στη γαλήνια ηρεμία που προσφέρει αυτό το μέρος όταν δεν έχει τουρισμό. η παρέα αποτελούταν από TDM 900 - CBR 600RR - ZX12R - KTM 990 μετά το καφεδάκι στο Γαλαξίδι, αναχώρηση για Δίστομο μέσω Δεσφίνας και μία ευκαιρία να θυμηθούμε το εξαιρετικό στροφιλίκι της διαδρομής. Εντωμεταξύ και στον δρόμο για Γαλαξίδι έχει πέσει νέα άσφαλτος σε πολλά κομμάτια που είχε καταστραφεί, αλλά και Γαλαξίδι - Ιτέα είναι καθαρός και βεβαια Ιτέα - Δεσφίνα είναι όνειρο. Άφιξη Δϊστομο και άνοδος προς το μνημείο της σφαγής των αμάχων του Β Παγκοσμίου πολέμου. Εκεί υπάρχει και ένας χώρος όπου φυλάσσονται τα κρανία πολλών αδικοχαμένων γερων - παιδιών (βρεφη 2 μηνών, παιδιά 2 και 3 χρονών) ως φόρος τιμής για τη θυσίας τους επόμενη στάση του ταξιδιού μας το χωριό Κιριάκι το οποίο ενώ δεν δείχνει κάτι το ιδιαίτερο, ο δρόμος που ανηφορίζει προς αυτό (μέσω Ανάληψης) είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ σε ποιότητα αλλά και σε τοπίο καθώς περνάς μέσα από ελατόδασος. Αξίζει πραγματικά να περάσετε. Συνέχεια προς το Βυζαντινό Μοναστήρι του Οσίου Λουκά (950 περίπου μ.Χ.) το οποίο είναι εξαιρετικής αρχιτεκτονικής και ιστορίας. Εκεί ήπιαμε τον Ελληνικό μας μαζί με νοστιμότατο λουκουμάκι συνοδευτικό και στη συνέχεια κατεβήκαμε προς τα άσπρα σπίτια και τα Αντίκυρα όπου σταθμεύσαμε για φαγητό πριν επιστρέψουμε στην Πάτρα αργά το απόγευμα. Συνολικά χιλιόμετρα διαδρομής: 380. Όχι πολλά, όμως με αρκετά κομμάτια για να στρίψουμε και αρκετά ακόμα για να απολαύσουμε την μαγεία της φύσης στη χώρα μας... εις το επανειδείν... υ.γ. Οι φωτό είναι απο κινητό με κάμερα 8Mp οπότε συγχωρείστε την ποιότητά τους.
  4. 10 likes
  5. 10 likes
  6. 10 likes
  7. 8 likes
    Δηλαδή μόνο όσοι έχουν NC και συναφείς μοτοσυκλέτες ξέρουν τι θέλουν ε; Μάλιστα... Το τι θέλει ο καθένας το ξέρει αποκλειστικά ο ίδιος και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν άλλο. Όσο είναι "λογικός" ένας με NC άλλο τόσο είναι και ένας με Scrambler, SMC, Street Triple, Busa κτλ. Απλά έχουν διαφορετικές ανάγκες ο καθένας. Αυτό που προσπαθούμε να βάλουμε σε όλους ταμπέλες δεν το καταλαβαίνω... Αυτά, γιατί έχουμε ξεφύγει λίγο.
  8. 6 likes
    Η χαρα του ευθειακεια αυτο το καναλι στην ουσια ,κοβει το grand bahama στην μεση ,ειναι φυσικο καναλι απλα εχουν τσιμεντωσει δεξια αριστερα στης οχθες ,και εξυπηρετη μικρα σκαφη να μην κανουν τον γυρο του νησιου . επισης προσφερη ενα πολυ καλο καταφυγειο για μικρα σκαφη ,σε περιπτωσει τυφωνα μπορεις να κανεις και μια βουτια να εισαι και ποιο ανετος μην εχεις τιποτα περιεργες συναντησεις με καρχαριες και λοιπα ζωντανα . και φτανουμε σε αυτη την εξαιρετικη θεα, παραλλια με μαγκροβια ,τεραστια σε μηκος αν θυμαμε καλα 27 χιλ και το πλατος της 4-5 χιλ, εκει θα πρεπει να παω πολλες φορες για να αποτυπωσο την ομορφια αυτη γιατι αλλο θεαμα παρουσιαζει οταν ειναι τραβηγμενα τα νερα και αλλο οταν εχει φουσκονερια θαλλασιος δρομος , για μικρα σκαφη συνεχεια του μεγαλου καναλιου . και ο δρομος της επιστροφης .
  9. 5 likes
    Η μονη βελτιωση που θα εκανα σε παπι θα ηταν ενα καλο σερβις, ειδικα στα φρενα, ενα ζευγαρι λαστιχα και ενα ζευγαρακι αμορτισερ. Θα αισθανομουν σχετικη ασφαλεια και σιγουρο πατημα. Και φυσικα ενα καλο κρανακι για να μπορω να φτανω στην παραλια και να εχω το κεφαλι μου "ησυχο". Το ποστ αυτο, προφανως, δεν εχει αποδεκτη τον αγαπητο τζωνει μπρατσωνει, αλλα ολα τα παλικαρια που εχουν ενα παπι και "ψαχνονται" για το πως θα μπορεσουν να νιωσουν ακομα μεγαλυτερη ικανοποιηση. Και δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο το να χρειαστει να πατησεις φρενο αναγκης και να υπαρξει θετικη ανταποκριση απο το δικυκλο. Sorry για το σπαμ...
  10. 5 likes
    Μήπως απλά μαστόρευε ο άνθρωπος? Κουκλί φαίνεται να το έχει ρε σεις...
  11. 4 likes
    επικρατει εδω και 10ετιες η νοοτροπια "μεγαλο πιστονι=μεγαλη π@@@σα". κανεις δεν ασχολειται να μαθει να οδηγαει σωστα και νομιμα, δεν υπαρχει λογος αλλωστε. οι πατεραδες, θεοι, γειτονες κτλ δεν εχουν φορεσει ποτε τους εξοπλισμο γιατι "πανε εδω κοντα και δε κανουν κοντρες και σουζες. επισης αν ξερεις που τη στηνουν οι μπλε μπορεις να τους αποφυγεις". εχω μιλησει με 2-3 ανηλικους με παπια οταν ερχονται στο μαγαζι, δειχνουν να καταλαβαινουν καποια πραγματα αλλα δεν εχουν τοσο ισχυρη προσωπικοτητα και παρασυρονται παλι στα ιδια απο την παρεα. απο τους μεγαλυτερους δεν υπαρχει καμια προτροπη πρως τον εξοπλισμο αρα στην ουσια κανουμε μια τρυπα στο νερο. 2017 και ακομα θελουν 125αρι Ζ, πιστευουν πως θα καρφωσει βαλβιδες το κρυφτο αν βαλεις εξατμιση και καιγονται οι ροπες αν σβηνεις απο το kill switch το dinamik...
  12. 4 likes
    Δεν το κανω για λογους οικονομιας το ταξιδι στην εθνικη με αυτα τα χιλιομετρα αλλα λογω ανεμοκαλυψης . Λογικο θεωρω σε παρατεταμενες πορειες με 160-180+ το λαστιχο να χανει την κορωνα του Μολις ειδα και το βιβλιαρακι που κραταω εκτος του βιβλιου σερβις που σημειωνω οτι εργασιες γινονται στο μηχανακι....μπηκαν 2/4/16 στα 20180 και τωρα εχω 30750.
  13. 3 likes
    Σταματήστε ρε γκρίνιες... Μακάρι να συνεχίσει έτσι όλο το καλοκαίρι. Και να μένουν καθαρός οι δρόμοι και να έχουμε λιγότερες πιθανότητες φωτιάς κλπ. Γκρίνιες ε γκρίνιες. Τον χειμώνα που οδήγατε με 3βαθμους κωλο κρύο και βροχή δεν λέτε τίποτα.
  14. 3 likes
    Καλοτάξιδό μου το Οgio Mach 1 ;) Θυμάμαι που είχα ανοίξει και θέμα και ρωτούσα, προσφατα-πρόσφατα, πριν 50 χρόνια, LoL
  15. 3 likes
    Επιτέλους! Ένα χόνδα με χαρακτήρα! Αφού την έχεις χάσει τη μπάλα με το θρεντ, εκεί εσύ!
  16. 3 likes
    Ειναι ξεκαθαρη η νομοθεσια, αν κινεισε σε χωριο και πας αργα δεν χρειαζεται να φορας κρανος, αυτος ο νομος ειναι αγραφος βεβαια, αλλα τον γραμμενο νομο τον εχουμε κανονικα ¨γραμμενο¨ Σουζα, μπαντα, αλητεια..
  17. 3 likes
    η λεξεις κλειδι ειναι τα bold, αλλα γενικα απο οτι καταλαβα δε σε τρωει πολυ το δεξι χερι. πιστευω 15κ τα εχεις ανετα ισως και 18 μεχρι να καραφλιασει τελειως. 33/36 απολυτα λογικες πιεσεις, εκει περιπου δουλευουμε ολοι στα περισσοτερα λαστιχα για χρηση δρομο (προσωπικα 32/36)
  18. 3 likes
    Βρε όργια σέρβις κάνει ο άνθρωπος και έχει το κάνιστρο βενζίνης του μηχανικού, για όταν κάνεις ρυθμίσεις. Προφανώς το κανονικό ντεπόζιτο ή το έχει πάει για κάποια εργασία ή το έχει κρύψει μέχρι να ολοκληρώσει το σέρβις που δεν πρόλαβε να τελειώσει. Κατά τα άλλα ούτε σούργελο με την έννοια που είχα ξεκινήσει το θέμα εγώ είναι (ρημάδι, κατεστραμένο, σάπιο, ετοιμοθάνατο) , ούτε με την γενικευμένη έννοια που έχει πάρει το θέμα (κακόγουστη μετατροπή, βάψιμο, άσχετη μηχανολογική επέμβαση) είναι. Η μηχανή της φωτό είναι σε εξαιρετική κατάσταση.
  19. 3 likes
    1/2, 3/8 κλπ ειναι η πλευρά του τετραγώνου που έχει η καστάνια για να κουμπώνει το καρύδι επάνω. Γενικά υπάρχουν αντάπτορες, δηλαδή αν έχεις καστάνια (ή δυναμόκλειδο) με καρέ 1/2 και έχεις καρύδι (ή πχ torx) με καρέ 1/4, υπάρχει αντάπτορας που κουμπώνει και γίνεται η δουλειά. Και από 1/2 σε 1/4 και τούμπαλιν. 11Nm είναι αδύνατον να σφίξεις το παξιμάδι του ψαλιδιού, 110 ναι.
  20. 3 likes
    Εεε μην παρασύρεσαι, παίζει τα χώματα τους να έχουν περισσότερη πρόσφυση από την δικιά μας την άσφαλτο! Πανέμορφο μηχανάκι, για να κάνεις τα πάντα. Θα προτιμούσα διπλό δίσκο μπροστά και ας είχε φθηνότερη σειρά δάγκανες
  21. 2 likes
    Βαράει επειδή το ιντζέξιον του ανεβάζει αυτόματα στροφές και μπαίνει ψιλοκαρφωτή. Δεν είναι πρόβλημα αυτό, απλά έτσι δουλεύει στα πρώτα 10-20 δευτερόλεπτα.
  22. 2 likes
  23. 2 likes
    Ειναι σχεδόν ίδια. https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90 Πλήρως συνθετικοί εστέρες. Το απλό 300, εχει όμως αρκετά ανώτερο δείκτη ιξώδους VI = 222 (όπου και σαν συντελεστης, ειναι πολυ ψηλά) Επίσης παραμενει ρευστό, εως τους -60°C. Το LS εχει = 161 που ειναι αρκετά καλό, και ειναι ρευστο εως τους -42°C. Αν ειχες να διαλέξεις, το απλό 300ρι θα ηταν η επιλογή. Κατασκευαστικά όμως, θα κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά και τα 2. Βάλτο αφοβα.
  24. 2 likes
    Ποιό κράνος, έχει ο πατέρας σου ? (Μάρκα εννοώ)
  25. 2 likes
    Oταν αρχισει να αναβοσβηνει το λαμπακι της ρεζερβας, αυτοματα στις ενδειξεις αρχιζεις και βλεπεις ποσο καυσιμο απο την ρεζερβα εχεις καψει. Αν θυμαμαικαλα η ρεζερβα ειναι περιπου 2,5 λιτρα. Το εχω παει μεχρι το 1,8 χωρις κανενα προβλημα αλλα και χωρις να θυμαμαι ποσα χιλιομετρα ειχα κανει. Οπως και να 'χει 50-60 χιλιομετρα τα εχεις σιγουρα. Υποψιν παντα πως οι ενδειξεις αυτες στον πινακα δεν ειναι ποτε 100% ακριβεις.
  26. 2 likes
    παπί σκουτερ είχες δικό σου? όχι τύπου είχε ο φίλος μου και μου το έδινε, όλοδικό σου και για πόσο χρόνο? τι αποστάσεις συνήθως έκανες? και πια η πιο μακρινή σου? εαν δε έκανες τίποτα απο όλα αυτά θα έπρεπε να περιμένεις λίγο και να ξεκινήσεις με κανονική μοτοσυκλέτα 125cc και δε θα έπρεπε να απαξιώνετε καθόλου την κατηγορία αυτή και με την πάροδο των χρόνων εφόσον σιγούρευες τι ήθελες απο εσένα και τι απο τα δίκυκλα να ανέβεις σταδιακά και σίγουρα παράλληλα με σχολεία οδήγησης είτε ακόμη με φίλους(όχι κάγκουρες) που θα σου μεταφέρουν ουσιαστική γνώση απο τις εμπειρίες τους ή τα σχολεία τους. το jump που θέλετε ως γενιά να κάνετε σε ολα τα ζητήματα κάπου δρα ανταγωνιστικά και σας κάνει καλύτερους κάπου σας σε βάζει κινδύνους και ρίσκα think it
  27. 2 likes
    Η τιμή θα δείξει τι θα γίνει. Το καλό με τα αερόψυκτα ντουκάτι είναι πως είχαν και έχουν καλή κατανάλωση και διαχειρίσιμους ρύπους χωρίς να χρειάζεται κόψιμο η απόδοση για να επιτευχθεί αυτό (τα καλά του ντέσμο). Οπότε ένα μηχανάκι με καλή αξιοπιστία (στα μηχανικά - στα ηλεκτρικά το συζητάμε) με σπορτίφ ψυχή και καλή τιμή (καθώς έχει καρααποσβέσει το R&D) σαφώς και έχει ενδιαφέρον. Ούτε καραμπαμ ΜΤ θα θέλει να είναι ούτε καρακομιούτερ NC. Ένα ευχάριστο μηχανάκι βόλτας ουχί ψόφιας, βεβαίως-βεβαίως με ικανότητες κομμένες και ραμμένες για το επαρχιακό δίκτυο. +1
  28. 1 like
    Καλησπέρα φίλος, όπως ανέφερε και ο προλαλήσαντας για αρχή βάλε μπροστινές μπουκάλες,θα σε βοηθούν πολύ στο φρενάρισμα.Ακόμη καλύτερα ψάξε να βρεις και όλοκληρο μπροστινό σύστημα,με μπουκάλες και δισκόφρενο,από άλλο παπί.Όσο για το γκάζι τα 72cc μην σου φαίνονται και τόσο λίγα,μπορείς να βάλεις μια καλή εξάτμιση,να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ σου,να τοποθετήσεις και ένα γραναζωμα που σε βολεύει και θα πετάς
  29. 1 like
    Στο δικό μου το ειχα κανει 72cc με κεφαλη 100αρα , καρμπ και μια sebring. Διαφορά ειδα μικρή σχεδόν καθόλου, οποτε πεταμένα λεφτά.. Για να παει λιγο ποιο γρήγορα οπως λες, θέλεις παραπάνω κυβικα, ότι και να του βαλεις καρμπ-εξατμιση κλπ η διαφορά που θα δεις θα ειναι μικρή.. Τώρα αν με ξαναρωτούσανε τι θα αλλαζα, θα έβαζα μπροστινές μπουκάλες για να φρενάρω όπως πρέπει και αλυσιδογράναζα για τα 72κυβικά του..
  30. 1 like
    Αν πινεις κ την ρεζερβα καθε φορα, ναι.
  31. 1 like
    Και τα 2 Νικ.Πρώτα λίπος και την άλλη μέρα σπρέυ.
  32. 1 like
    κυκλοφορει συχνα στη γυρω περιοχη με τα λινα να εχουν βγει στο πισω λαστιχο. στη φωτο περιμενει να φορεσει καινουριες αγωνιστικες γομες συγνωμη για την κουνημενη φωτο, ειχα πιει 3 freddo espreso
  33. 1 like
    Μπράβο παιδιά. Πάντα τέτοια με χιούμορ και ενδιαφέροντα βίντεος.
  34. 1 like
    Το θέμα είναι ποιο ταιριάζει καλά στο σχήμα του κεφαλιού. Δεν έχουμε όλοι το ίδιο σχήμα. Πολύ πιθανό να μην ταιριάζει το ίδιο κράνος και σε σένα και στην γυναίκα σου. Γι'αυτό πρέπει να φορεθεί και να δοκιμαστεί και από τους δύο για όση περισσότερη ώρα μπορείτε. Μπορεί το ίδιο κράνος εσένα να σε σφίγγει στους κροτάφους και στη γυναίκα σου καθόλου. Από τα δύο που λες προτείνω το shoei, αλλά αυτό κάθεται καλά στο δικό μου κεφάλι. Στο δικό σου μπορεί να μην κάθεται καλά. Και τα AGV είναι καλά κράνη. Και τα Shark, και τα x-lite, και τα Bell, και τα Schuberth. Αλλά π.χ. στο δικό μου κεφάλι τα Shark δε κάθονται καλά. Επίσης, αφού τα θες περισσότερο για ταξίδια, θα πρότεινα να κοιτάξεις σε κατηγορία touring. Το rpha 11 και το nxr είναι περισσότερο sport. Αν είναι να σκάσεις ένα σωρό λεφτά, πάρε κάτι που να βολεύει στη χρήση που το θες, γιατί κράνη δεν αγοράζουμε κάθε μήνα.
  35. 1 like
  36. 1 like
    Τι τους νοιάζει άμα πουλήσουν καραβιές από δαύτα σε όλους τους δήθεν από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού... Μαζί με πλήρη γκαρνταρόμπα μέιντ ιν τσάινα ή μαρόκο το κέρδος δια τους μετόχους κάνει αδιάφορους του λίγους γραφικούς σαν και μας. Πάντως φαίνεται πως θα είναι η τελευταία υλοποίηση του αερόψυκτου V90 μέχρι να μας τον φάνε και αυτόν οι μελλοντικοί νομοθέται. Δε βλέπω άλλο μοντέλο με αερόψυκτο μοτέρ στη γκάμα.
  37. 1 like
    Η ομορφιά της απλότητας... Μια μοτό που μπορείς να κρατήσεις για πάντα και να μη τη βαρεθείς ποτε λόγω πρακτικότητας,χαρακτήρα και ατέλειωτου customizing. Το προτιμώ χιλιες φορές από triumph και αλλα συγχρονα "νεό-ρετρο". Παίζει να μου αρέσει περισσότερο και απο τα monster
  38. 1 like
    Πανέμορφο, back to basics μηχανάκι. Ειδικά οι δύο εκδόσεις με τις ακτίνες είναι κουκλιά. Classic για μένα, με εξτρά μεταλλική σχάρα και βάσεις στήριξης για τα σαμάρια...........