Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 10/29/16 in all areas

  1. 56 likes
    μερικες φωτογραφιες απο το r1 μου..Νεο μελος απο χανια κρητης.καλως σας βρηκα!!!
  2. 31 likes
  3. 30 likes
  4. 28 likes
    Να ποστάρω και γω το δικό μου
  5. 23 likes
    ρε ζημιά που μας κάνεις μεσημεριάτικα! Πάρτε και το δικό μου μόλις τελείωσαν οι αλλαγές!
  6. 22 likes
  7. 21 likes
  8. 21 likes
    Ειχε αρκετό αέρα και δεν μου βγηκε και τόσο καλό
  9. 20 likes
    8/8/2016 | Λίμνη Μπαλέα (Ρουμανία) - Μπερτσέστι (Ρουμανία) Day 10 - "Transfagarasan pt.2" Πρωινό ξύπνημα! Με το που ανοίγεις τα μάτια σου βλέπεις αυτό: Πως να μην ξεκινήσει όμορφα η μέρα μετά? Ο Γιώργος έχει ήδη ξυπνήσει και ρεμβάζει. Έξω έχει αρκετή ομίχλη και τα πάντα είναι ακόμα βρεγμένα από χθες. Μέχρι να ετοιμαστεί το πρωινό μας είναι ευκαιρία για μερικές φωτό. Το πρωινό είναι έτοιμο και είναι από τα πιο πλούσια που έχω φάει! Ανέφερα ότι είναι μέσα στην τιμή? Αφού χλαπακιάσαμε ετοιμάσαμε τα πράγματα, τα δέσαμε στα μοτοσακά και φορέσαμε καλού κακού τα αδιάβροχα. Ευχαριστήσαμε τον Τζόρτζε για την περιποίηση και την φιλοξενία και επιστρέψαμε στην λίμνη Balea για να βρουν τα παιδιά μαγνητάκι για το quest.. Αν και πρωί και μεσοβδόμαδα είχε αρκετό κόσμο. Τελικά πήρα και εγώ μαγνητάκι σήμερα δεν κρατήθηκα. Φεύγοντας, σταματήσαμε ξανά λίγο μετά το καταφύγιο σε κάτι κτίρια τα οποία φαίνονταν εγκαταλελειμένα. Τελικά ήταν στάνες, αφού δεν βγήκε ο τσοπάνης με την καραμπίνα πάλι καλά... Εν τω μεταξύ η ομίχλη έχει αρχίσει να πυκνώνει... Θα μπορούσε άνετα να είναι σκηνικό για black metal videoclip Από εκεί συνεχίζουμε την κατάβαση της Νότιας πλευράς του Transfagarasan. Ο δρόμος είναι ακόμα βρεγμένος οπότε ξεκινάμε συνετά. Όσο κατεβαίνουμε η ομίχλη αραιώνει και ευτυχώς δεν υπάρχουν ενδείξεις βροχής. Το οδόστρωμα στην Νότια πλευρά είναι σαφώς χειρότερο της Βόρειας, υπάρχουν κομμάτια τίγκα στο μπάλωμα, καθώς όμως και άλλα με πολύ καλή άσφαλτο. Όσο το υψόμετρο πέφτει στεγνώνει και ο δρόμος οπότε μπορούμε να ανεβάσουμε ρυθμό και να το ευχαριστηθούμε. Μέχρι να βγούμε από τα στροφιλίκια ο μόνος που έκανε στάση για φωτό ήταν ο Βασίλης.. Εδώ στο φράγμα Vidraru. Στο μεταξύ είμαι με ένα κουτάκι εδώ και πολύ ώρα οπότε στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκω χώνομαι. Βγάζω και τα αδιάβροχα γιατί έχω γίνει λούτσα από μέσα από τον ιδρώτα. Λίγη ώρα μετά περνώντας ο Γιώργος με βλέπει και σταματάει και αυτός. Έλα, ποιος μπορεί να φανταστεί την συνέχεια? Έχουμε γίνει πιο προβλέψιμοι και από το τι κατάληξη θα έχει ο Sean Bean σε κάθε ταινία... Κάμποση ώρα μετά περνάει και ο Βασίλης.. Κλασσικά εμείς αρχίζουμε να κουνάμε χέρια, πόδια, ανάβουμε φωτοβολίδες, πετάμε πέτρες.. Μπαααααα... Δεν. Αμπελαλέ. Τον παίρνουμε τηλ, κλειστό. Δεν αγχωνόμαστε, συνηθίσαμε πλέον, η μοίρα θα τα φέρει έτσι ώστε να ξαναβρεθούμε Ξεκινάμε και πάλι αλλά δεν τον βλέπουμε πουθενά. Μετά από αρκετά χλμ κάπου στα δεξιά του δρόμου αχνοφαίνεται ένα εφζετεξι παρκαρισμένο έξω από ένα μινι μάρκετ (ακούς ρε, ο κόσμος έχει και περιφερειακή όραση!!). Παρκάρουμε και εμείς και μπαίνουμε. Ο Γιώργος κάνει ένα αστειάκι και απορώ πως δεν έφαγε κανένα βαζάκι με σάλτσα στο κεφάλι... Ο Βασίλης είναι ψιλο-έξαλλος γιατί του τελείωσε η μπαταρία στο κινητό και σταμάτησε για να το φορτίσει για να έχει gps. Φυσικά για ακόμα μια φορά και επειδή μυαλό δεν βάζουμε, ήμουν ο μόνος που ήξερε πού πηγαίνουμε! Ο προορισμός μας λοιπόν είναι το Bercesti, ένα χωριό στην Νότια βάση της Transalpina, δίπλα στο Novaci. Επειδή εκεί δεν ξέρουμε αν θα βρούμε τίποτα για φαγητό εξοπλιζόμαστε με μακαρόνια και σάλτσα για να μαγειρέψουμε για πρώτη φορά στο ταξίδι. Από εκεί και μέχρι το Bercesti η διαδρομή είναι βαρετή με επαρχιακές ευθείες στο μεγαλύτερο κομμάτι. Να σημειωθεί ότι στην Ρουμανία δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω προσπέραση της προκοπής σε ευθεία. Κάθε μα κάθε φορά που έβγαινα αριστερά, ο μπροστά μου αποφάσιζε να κάνει το ίδιο ενώ ήμουν δίπλα του. Μέγιστοι κανίβαλοι. Μετά από λίγο απλά το συνήθισα... Φτάνοντας στο Bercesti συνειδητοποιούμε ότι κανένας δεν έχει σημειώσει που ακριβώς είναι το διαμέρισμα μας. Στον χάρτη είχα δει περίπου που, αλλά δεν θυμόμουν ακριβώς. Σταματάμε λοιπόν στην άκρη και ψάχνουμε. Κάτι τύποι μας κάνουν νοήματα αν ψάχνουμε δωμάτιο. Φυσικά δεν μιλάει κανείς Αγγλικά.. Φεύγω και πάω προς τα εκεί που νομίζω ότι είναι το σπίτι. Φτάνω αλλά δεν βλέπω κανέναν έξω να ρωτήσω. Φεύγω από εκεί και πάω αλλού. Nope, από εδώ σίγουρα όχι. Ξαναγυρνάω στο πρώτο μέρος, βλέπω μια θεία άνω των 75 να κάνει δουλειές έξω. Της λέω "ντου γιου σπικ ινγκλις?" Δεν ξέρω τι περίμενα.... Κάτι μου λέει στα Ρουμάνικα, δεν θα βγάλουμε άκρη. Βλέπει και αυτή ότι δεεεεεν και βγάζει το κινητό από την τσέπη. Παίρνει κάποιον και μου το δίνει. Ευτυχώς αυτός είναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που μιλήσαμε στο airbnb και αυτή είναι η μάνα του. Τα κανονίζουμε όλα και γυρνάω να βρω τους άλλους που με περιμένουν. Το σπίτι που θα μείνουμε σήμερα λοιπόν είναι αυτό: Πολύ ωραίο και πεντακάθαρο. Μπράβο στην θεία η οποία για όσο μείναμε δεν έβαλε κώλο κάτω. Απορώ που την έβρισκε την δύναμη. Το μόνο που έλειπε από το σπίτι ήταν μια κουζίνα. Και φυσικά θα έλειπε την μοναδική μέρα που είπαμε να μαγειρέψουμε. Highlight του σπιτιού ήταν 3 φοβερά σκυλάκια τα οποία ξετρελάθηκαν! Δεν πρέπει να τα έδιναν και πολύ σημασία τα καημένα, οπότε βρήκαμε και εμείς ευκαιρία να τα ταράξουμε στο παιχνίδι και τα χάδια! Ο τσαμπουκαλής ζηλιάρης (γρύλιζε κάθε φορά που ασχολιόσουν με κάποιο άλλο). Ο cool fluffy τύπος. Η τρελαμένη χαζοβιόλα. Αχ αυτή η τελευταία. Δεν χόρταινε παιχνίδι. Είχε ένα κουκλάκι και μπορούσες να της το πετάς όλη μέρα και να στο φέρνει. Λίγο παραδίπλα από το σπίτι είχε μια εκκλησία με νεκροταφείο.. Με τα παιχνίδια όμως πεινάσαμε και πρέπει να βρούμε κάτι να φάμε. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού μας λέει ότι το μοναδικό μέρος κοντά για φαϊ είναι το "mario cafe" στo Novaci οπότε βουρ για εκεί. Ιιιιιιιιιιι φοράει σορτσάκι ουυυυυυυυ 666 αφορισμός τώρα! Μόλις παρκάρουμε εκεί σταματάει καυλωμένος Καβασάκιας με z750 και φουλ δέρματα και μας ρωτάει αν πηγαίνουμε Transalpina. Ξενέρωσε όταν του είπαμε όχι. Κάποιοι λένε ότι μέχρι σήμερα ακόμα ανεβοκατεβαίνει... Mario cafe λοιπόν και πίτσα, σούπα, σνίτσελ, μπριζόλα, σαλάτα. Τίποτα το ιδιαίτερο, ίσα να γεμίσουμε τα στομάχια μας. Μέχρι να φύγουμε είχε ήδη αρχίσει να σουρουπώνει. Καβαλώντας το μοτόρι με πιάσανε καύλες για σβέλτη οδήγηση, τόσες πολλές που δεν κατάλαβα καν ότι από το μαγαζί έπρεπε να στρίψουμε δεξιά αντί να πάμε ευθεία! Τόσο πολλές επίσης που έπρεπε να περάσουν 5-6 χλμ για να πάρω πρέφα το Fazer-ασθενοφόρο από πίσω που αναβόσβηνε φώτα και κόρναρε συνέχεια για να μας πει ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΑΜΕ ΤΗΝ TRANSALPINA!!! Πόσο γέλιο......... Επιστροφή στο σπίτι λοιπόν, σωστά αυτή την φορά, και άραγμα στην βεράντα. Κλείσαμε και το χόστελ για την επόμενη μέρα στην Σόφια. Το ψυγείο του σπιτιού ήταν γεμάτο επίσης. Pure χωριό το Bercesti. Ξάπλα στο κρεβάτι και ησυχίααααααα... Ο fluffy φίλος μας ήρθε για τα τελευταία χάδια πριν τον ύπνο. Με την τηλεόραση να παίζει ένα παρακμιακό θρίλερ ήρθε η ώρα για νάνι. Αύριο έχουμε να περάσουμε το ποτάμι και να έρθουμε μια χώρα πιο κοντά στην Ελλάδα, φτάνοντας σιγά σιγά στο τέλος του ταξιδιού!
  10. 20 likes
  11. 18 likes
    7/8/2016 | Τιμισοάρα (Ρουμανία) - Λίμνη Μπαλέα (Ρουμανία) Day 9 - "Μαγεία στα Καρπάθια" Transfagarasan ερχόμαστε! Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το πρωί αυτό, ο Γιώργος ως καλλιεργημένο ον ήθελε να πάει στο μουσείο Τέχνης της πόλης. Στον δρόμο μπήκε και σε μια εκκλησία. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του το μουσείο δεν έλεγε και πολλά αλλά είχε κάποια έργα ενός δυνατού ζωγράφου. Στο μεταξύ εγώ και ο Βασίλης κόβαμε βόλτες μέσα στην πόλη. Βρύση-μνημείο με χαραγμένα ονόματα θυμάτων από την Ρουμανική Επανάσταση το 1989 Ο δρόμος μας έφερε πάλι στον Ορθόδοξο ναό. Ακόμα ένα μνημείο της Επανάστασης Ρίξαμε και μια ματιά μέσα. Καμιά διαφορά με τους δικούς μας, ακόμα και ο κόσμος ίδιος ήταν Reunion στο χόστελ, μάζεμα και δέσιμο πραγμάτων και βουρ για Transfagarasan! Τελευταία στιγμή αγοράστηκε και μαγνητάκι από Timisoara, οπότε το quest ήταν ακόμα σε εξέλιξη. Οι προβλέψεις και σήμερα δίνουν βροχές αλλά έχουμε πίστη ότι θα πέσουν πάλι έξω.. Η διαδρομή δεν λέει και πολλά για αρκετά χλμ. Ο Βασίλης κάποια στιγμή περνάει μπροστά για να ξεμπουκώσει τους 4 κυλίνδρους. Ε μαντέψτε.......... Κάπου στρίβαμε. Και δεν έστριψε. Λίγο πριν το Sibiu σταματάμε με τον Γιώργο σε ένα βενζινάδικο για να του στείλουμε μήνυμα. Ευτυχώς τώρα η sim του λειτουργούσε. Με έχει προλάβει όμως και βλέπω sms στο κινητό μου: "Γεννιέται του here η μάνα" Ούτε το autocorrect δεν τον ήθελε εκείνη την στιγμή. Του στέλνω και εγώ που είμαστε και περιμένουμε. Μετά από κάμποση ώρα καταφτάνει και εκείνος. Αράζουμε λιγάκι όλοι μαζί και ξεκινάμε. Εν τω μεταξύ τα σύννεφα στον ουρανό έχουν πυκνώσει ανησυχητικά. Λίγο πριν στρίψουμε δεξιά προς Cartisoara και αρχίσουμε να ανεβαίνουμε τα βουνά Fagaras σκάνε κάτι μικρές ψιχάλες. Λέμε οκ δεν είναι τίποτα. Λίγο αργότερα σκάνε πιο χοντρές. Σταματάμε για να βάλουμε αδιάβροχα και μέχρι να τα βάλουμε έχουν ανοίξει οι ουρανοί. Κάτι νταλίκες που πέρασαν από δίπλα, μας έκαναν και ένα ωραίο μπανάκι. Ευτυχώς μόλις είχαμε προλάβει να ντυθούμε... Υπό βροχή πλέον λοιπόν αρχίζουμε να ανεβαίνουμε το Transfagarasan. Κότες. Σαν πομπή σε κηδεία ήμασταν. Δεν πειράζει, από το να έχουμε απρόοπτα καλύτερα έτσι. Την προηγούμενη ημέρα είχαμε κουβέντα για τον δρόμο. Τα παιδιά έλεγαν να σταματάμε να βγάζουμε καμιά φωτό και εγώ ότι θέλω να το οδηγήσω και να μην χαλάω τον ρυθμό. Τελικά πήραμε τα @@ μας όλοι, με τέτοια βροχή ούτε να οδηγήσεις μπορείς, ούτε να σταματάς για φωτό... Άντε και λίγη Ιστορία: Το Transfagarasan κατασκευάστηκε από τον Τσαουσέσκου μεταξύ 1970 και 1974 καθώς είχε θορυβηθεί από την εισβολή της Σοβιετικής Ένωσης στην Τσεχοσλοβακία το 1968. Το έργο έγινε για να διασφαλιστεί η μετακίνηση στρατευμάτων κατά μήκος των βουνών σε περίπτωση εισβολής. Κατά την διάρκεια της κατασκευής του σκοτώθηκαν (επίσημα) 40 στρατιώτες λόγω απειρίας χρήσης δυναμίτη. Η βροχή είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να πέσουν οι ρυθμοί και να απολαύσουμε το τοπίο καθώς ανεβαίνουμε. Η άσφαλτος είναι πολύ καλή αν και υπάρχουν και αρκετά σημεία με πολλά μπαλώματα. Έχει πάει πλέον απόγευμα και έτσι ο κόσμος που ανεβαίνει είναι απειροελάχιστος. Το αντίθετο ρεύμα έχει αρκετή κίνηση. Ανεβαίνοντας αυξάνεται και η ομίχλη δημιουργώντας ένα άγριο τοπίο. ΒΟΥΝΟ ΡΕ! ΑΙΝΤΕ ΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ Και συνεχίζουμε την ανάβαση! Ακόμα μια στάση για φωτό. Άτιμο φίδι που θα πάει θα σε κάνουμε και στεγνό... Επόμενη και τελευταία στάση στην Λίμνη Balea! Εκεί βρίσκεται και η κορυφή του Transfagarasan στα 2042m. Πολύς κόσμος δεδομένου ότι είναι Δευτέρα αργά το απόγευμα. Η βροχή ξεκίνησε ξανά και ήρθε η ώρα να φύγουμε και εμείς άρον άρον, όπως και ένα νιόπαντρο ζευγάρι που ήρθε να κάνει φωτογράφηση εκεί. Χάλια έγινε το νυφικό, ποιος την ακούει την νύφη... Δίπλα ακριβώς από εδώ βρίσκεται το τούνελ Balea, το μεγαλύτερο τούνελ στην Ρουμανία με μήκος 884m. Από εκεί θα περάσουμε για να βγούμε στην Νότια πλευρά του βουνού όπου μας περιμένει το κατάλυμα μας! Βγαίνοντας από το τούνελ, ΑΚΡΙΒΩΣ στα δεξιά μας, βρίσκεται το κατάλυμα μας πάνω στον γκρεμό! Πρόκειται για ένα υπέροχο καταφύγιο, το Cabin Transfagarasan το οποίο κλείσαμε με 11€ έκαστος με πρωινό. Η θέα από εκεί πάνω αξίζει σίγουρα περισσότερα... Παρκάραμε τα μοτόρια από έξω... ...και μπήκαμε μέσα όπου μας περίμενε ο Τζόρτζε. Εξαιρετικός σε όλα του. Φιλικός και εξυπηρετικός χωρίς όμως να γίνεται υπερβολικός. Μας κέρασε και λικεράκι για το καλωσόρισμα. Απλώσαμε τα βρεγμένα μας γύρω από το αναμμένο τζάκι και αράξαμε στην σαλονάρα! Ο Γιώργος εμφανώς σε φάση "πωωω ρε μαλάκα τι παίζει εκεί έξω!" Το βραδινό αποτελούταν από σούπα, σαλάτα και μπριζόλα με πατάτες για τον καθένα. 30 Lei το κόστος (κάτω από 7€). Όση ώρα περιμέναμε να ετοιμαστεί το φαγητό χαλαρώναμε και χαζογελούσαμε με κρασάκι για παρέα! Το καταφύγιο ήταν σχεδόν γεμάτο (μη φανταστείς ε, 16 άτομα χωράει όλα κι όλα) από ορειβάτες. Έχει πολύ ψωμί τριγύρω από διαδρομές. Ακόμα και λίγο παραδίπλα που έκανα μια βόλτα είδα σηματοδοτημένα με μπογιά μονοπάτια! Χορτάτοι και ψιλοζαλισμένοι από το κρασί ήμασταν έτοιμοι γα ύπνο μετά από μια γεμάτη και κουραστική ημέρα. Χειμωνιάτικο σκηνικό, παπλωματάκι και αγκαλίτσες με Γιώργο στο διπλό κρεβάτι, ο Βασίλης είχε μονό δικό του. Αυτός έχασε... Ήσυχες βουνίσιες καληνύχτες!!
  12. 16 likes
    Η οικογένεια του «Reparto Corse» επεκτείνεται περαιτέρω με την αδρεναλίνη να ανεβαίνει. Το Dragster 800 RC διαθέτει ένα τρικύλινδρο κινητήρα με συμπαγές διαστάσεις, με μικρό βάρος και με κορυφαία απόδοση, με 140 hp στις 13100 rpm / min. Ο κινητήρας, ως αποτέλεσμα της του εξαιρετικά ορθολογικού σχεδιασμού, ζυγίζει μόλις 52 κιλά και εκμεταλλεύεται τον αγωνιστικό σχεδιασμό από όπου προέρχεται. Η Περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα για τη μείωση της αδράνειας στην είσοδο της στροφής, δίνει στο RC Dragster μοναδική οδηγική δυναμική ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες μια μοτοσυκλέτας που γεννήθηκε για να επιτύχει την απόδοση σε ευθεία γραμμή. Τα ψηφιακά όργανα είναι η τέλεια διεπαφή μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας, με πολύ καλή αναγνωσιμότητα μέσω της οθόνης LCD και το ταμπλό. Με βάση την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που έχει σχεδιαστεί ειδικά και αποκλειστικά για την MV Agusta, επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί την Dragster 800 RC με τέσσερις διαφορετικούς προγραμματισμούς. Απαραίτητο για την απόδοση του dragstrip είναι το Quickshifter EAS 2.0 που επιτρέπει την γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα που προσφέρει απόλυτο έλεγχο πρόσφυσης σε οκτώ επίπεδα, είτε εξ ολοκλήρου απεμπλοκής, που σου επιτρέπει να επιλέξεις μεταξύ μπλοκαρίσματος στον πίσω τροχό ή contrastingly με την ηρεμία της που προσφέρει η παρέμβαση των ηλεκτρονικών. Η επιδίωξη για μικρό βάρος αλλά και την κομψότητα είναι εμφανής στην αφθονία του carbonfibre, τα οποία διακρίνουν στο 800 RC Dragster σε αεραγωγό, μπροστινό φτερό, και το εμπρός φέρινγκ. Εμπρός έχει πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι, όπως πλήρως ρυθμιζόμενη είναι επίσης η πίσω ανάρτηση της Sachs. Μονό ψαλίδι με υπομόχλιο μεταξύ των πλακών από κράμα αλουμινίου που είναι ενωμένα με το σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα από ατσάλι. Το σύστημα φρένων αποτελείται από εμπρός διαμέτρου 320 χιλιοστών δίσκους της Brembo και τεσσάρων εμβόλων ακτινικές δαγκάνες. Τα 140 άλογα θα μεταφέρονται στην άσφαλτο μέσω ενός εντυπωσιακού 200ριου πίσω ελαστικού. Η νέα MV Agusta 800 RC Dragster θα παραχθεί σε μόλις 350 μοτοσυκλέτες που θα αποκτήσουν λίγοι τυχεροί. http://www.bikerspirit.net/main/nea-mv-agusta-dragster-800-rc-syllektiki-ekdosi-fotografies/ Για να αγαπησουμε παλι εστω και οπτικα την μοτοσυκλετα ,καθως καποιοι την εχουμε ξεχασει πως πρεπει να ειναι ,ενω αλλοι δεν την εχουμε καν γνωρισει , εξ.αιτιας της κρισης ,με την αισθητικοτητα μας να εχει πεθανει με ολα αυτα τα ''πρακτικα'' 250αρια που κανουν παρελαση στα ματια μας ,
  13. 16 likes
    Κάπου στα ορεινά σύνορα νομών Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής.
  14. 16 likes
  15. 15 likes
    Ξέρω ξέρω έχει παρατραβήξει το θέμα με τα δίδυμα... Έρχονται και άλλες μόλις ξεσκαρτάρω το υλικό που έλαβα
  16. 14 likes
    Αυτές οι φωτογραφίες είναι 1-2 Οκτωβρίου στις Σέρρες CSS (California Superbike School). Ξύσαμε και στην Κ10. Πρώτη μέρα. Δεύτερη μέρα.
  17. 12 likes
  18. 12 likes
  19. 11 likes
  20. 11 likes
  21. 10 likes
    σε συνεχεια της φαρσοκομωδιας... περνω σημερα το πρωι τηλεφωνο παλι.. -ρε μαστορα τι διαολο γινεται με κεινες τις βιδες?ειπαμε 10 μερες και παει ενας μηνας..και δε με πηρες και τις προαλες που ειπες θα με ενημερωσεις. -παυση- -μισολογα- -να ξες δε σε πηρα γιατι δεν ειχαν ερθει και τι να σε επερνα.κατσε να δω μηπως ειναι στη μεταφορικη και μετα θα παρω στα κεντρικα να δω τι γινεται. -αντε,παρε και παρε με. αυτη τη φορα με περνει τηλ - δεν εχει ερθει κατι μου λεει,αλλα επειδη εχω πολλες παραγγελιες,πες μου αριθμο πλαισιου να το τσεκαρω γιατι μπερδευομαι. -(????!!!!)τεσπα του λεω αν και με δουλευεις,αυτος ο αριθμος πλαισιου,παρε με να μου πεις τι διαολο γινεται.και του το κλεινω. και κλασσικα,δεν περνει τηλ ποτε, η ωρα 12:00 τον περνω 2-3 φορες τη μια το κλεινει μαλλον και μετα δε το σηκωνει ποτε... του γαμεις η δε του γαμεις τπτ τωρα?? θυμιζω απο 8/10 παραγγελια που μου ειπε θα κανει 10 μερες να ερθει. τραγικος ο τυπος... μη ξαναλέω τα ιδια για λουκετα και κλεισιματα.
  22. 10 likes
    how to do a screen shot SEPANG - ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΪ Για τους θερμοκέφαλους... Με την λήξη του FP3... Ο Valentino οδεύει για την Κ11... Όλοι γνωρίζουν ποιά είναι αυτή... Ο Marquez είναι πίσω του... Τον πλησιάζει και τον ρωτά... Ο Valentino του γνέφει θετικά... Σηκώνονται στον πίσω τροχό ταυτοχρόνως, αποτίοντας φόρο τιμής στην δική τους γλώσσα... Οι κριτές χειροκροτούν... Παρόν μόνον ο φακός του motorsport.com... Τυχαίως... Ουδείς ήταν καλεσμένος... photo share
  23. 9 likes
    Εμένα από μικρο μου άρεζνε το φορτηγό απο το Knight Rider βάζεις αμάξι γυναίκα κ παιδί, και ΜΠΑ, το καβαλάς κ πας τις διακοπές σου, το πικ-νικ σου, τη βόλτα σου ρε αδερφέ --- Εδω με τον συμπέθερο
  24. 9 likes
    Me poio Scania na pao sto club?
  25. 8 likes
    ειπα με 3 φιλους να δουμε τι εχει πανω ο υμηττος!! και βρεθηκαμε μπροστα απο ενα εγκαταλελημενο κτηριο!! οσοι δεν εχετε παει, να πατε! ωραια διαδρομη και η θεα αξιζει!!
  26. 7 likes
    Χρόνια πολλά παιδιά για την ημέρα. Όσο κι αν προσπαθούν μερικοί να τα ισοπεδώσουν όλα,εμείς οφείλουμε ευγνωμοσύνη τιμή και σεβασμό σε εκείνους που κατέθεσαν τη ζωή τους στο βωμό της ελευθερίας της πατρίδας μας!
  27. 7 likes
  28. 7 likes
    Ελα Νικόλα, σα να σε βλέπω!
  29. 6 likes
  30. 6 likes
  31. 6 likes
    http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/azr7PZZ_460sv.mp4
  32. 6 likes
    Τί λέτε ρε παιδιά είστε σοβαροί; Θέλετε να κλείσετε έναν από του πιό παραγωγικούς κλάδους της ελληνικής βιοτεχνίας; Όλα αυτά έχουν φτιαχτεί επειδή ξέρουν πως θα έχουν σίγουρους πελάτες, απλά τους περιμένουν:
  33. 5 likes
    “Είναι κριμα που ο αγώνας είναι αύριο. Είναι καλό που πήγαμε καλά σήμερα αλλά αν με ρωτούσατε για αύριο, θα ήθελα να έχουμε στεγνό αγώνα γιατί νομίζω ότι θα έχουμε καλές μάχες” Θα είστε κοντά? “Το πρωί οι πρωτοι 4 ήταν μέσα σε ένα δέκατο. Ο Dovizioso ήταν λίγο πιο αργός αλλά ξεκινώντας απ την pole μπορεί να είναι κι αυτός εκεί”. Ποιά θε είναι η χειρότερη περίπτωση? “Ένας αγώνας flag-to-flag, ελπίζω πως ο αγώνας στεγνός ή βρεγμένος θα τελειώσει όπως άρχισε. Σε μικτές συνθήκες μπορούν να συμβούν τα πάντα”. Οι κατατακτήριες πήγαν καλά… “Συνήθως βγαίνουμε και δίνουμε το 100%, μετά μπαίνουμε αλλάζουμε λάστιχα και μετά δίνουμε το 110%, αλλά με μόνο 15 λεπτά διαθέσιμα δεν είναι εύκολο να βρούμε το όριο στο βρεγμένο. Αποφασίσαμε να μην σταματήσουμε και τελικά ήταν η σωστή τακτική”. Η προπόνηση που κάνεις στο dirt track βοηθάει στο βρεγμένο? “Τα Michelin κουνάνε αρκετά κι έτσι νομίζω ότι με βοηθά λίγο. Για να πω την αλήθεια στο FP4 ήμουν γρήγορος με δύο διαφορετικές ρυθμίσεις, στις κατατακτήριες κάναμε τις απαραίτητες αλλαγές”. Έχεις κερδίσει στην Sepang είναι στόχος για αύριο? “Έιναι αλήθεια ότι πάντα είμαι δυνατός αλλά δεν έχω κερδίσει απ το 2010, έχει περάσει καιρός. Τα τελευταία χρόνια και ο Lorenzo και ο Marquez ήταν πολύ γρήγοροι και τώρα είναι και ο Vinales. Παρόλα αυτά νομίζω ότι θα το παλέψω”. Σε μια υποθετική μάχη στην τελευταία στροφή τι ρόλο θα παίξουν οι αλλαγές που έγιναν? “Στο στεγνό δε νομίζω να υπάρχει διαφορά, στο βρεγμένο είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα στο να κοντρολάρουμε την επιτάχυνση. Η προσπέραση εκεί είναι λίγο πιο δύσκολη αλλά όχι πολύ”. Ο Morbidelli θα ξεκινήσει επίσης απ τη 2η θέση, είσαι ευχαριστημενος? “Και ευχαριστημένος αλλά και περήφανος για αυτόν, φέτος έκανε βήματα μπροστά. Πέρσι είχε δύσκολη χρονιά με το σπάσιμο του ποδιού του, του χρειάζεται μια νίκη και έφτασε κοντά στην Αυστραλία. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι σταθερός και βελτιώθηκε και στις κατατακτήριες”.
  34. 5 likes
    Σωστά, ο Τιερύ Βαν Ντε Μπος ήταν/είναι θρύλος του supermoto. Ένας εκκεντροφόρος που δίνει πολύ δύναμη ψηλά σίγουρα δεν είναι ιδανικός για μηχανάκι καθημερινής χρήσης, ωραία τα νούμερα αλλά οι εκκ/ροι από κάπου κόβουν για Α δώσουν αλλού.. Το ίδιο και οι εξατμίσεις(οι πραγματικές ολόσωμες). Για μηχανάκι που έχει ρόλο play bike ή πιστα οκ, αλλά για κάθε μέρα σε βάθος χρόνου σε κουράζει. Η γνωμη μου αυτη, από προσωπική εμπειρία πάντα.
  35. 5 likes
    Off topic βέβαια αλλά όντως, το έχουμε τερματίσει παγκοσμίως! https://www.youtube.com/watch?v=r3uAspAWMyE
  36. 5 likes
  37. 5 likes
  38. 5 likes
    Οτι τι; Οτι σου πέφτει λίγο το 250αρι; Οτι είναι φλώροι όσοι έχουν σκούτερ ή μικρομεσαία κυβικά;
  39. 5 likes
    YES !!! Στο υγρό πιάτων αναφέρομαι......
  40. 5 likes
    Εγω το ξερω γιατι δουλευα στο πατσατζιδικο στην Κωνσταντινουπολη στα Βρασνα και ειχα πολλλλλλους φιλους φορτηγατσηδες, οι περισσοτεροι σκαγανε με FH και τρωγανε τον ντουζλαμα τους, μετα συνεχιζαν τα δρομολογια τους παρεα με μια δροσερη κοκακολα.
  41. 4 likes
  42. 4 likes
    "Το πρωί είχαμε και στεγνή πίστα αλλά υπήρχαν κάποια κομμάτια που ήταν ακόμα βρεγμένα και έπρεπε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και συγκεντρωμένοι να μην κάνουμε λάθη. Ελπίζουμε ότι στις επόμενες μέρες ο καιρός θα σταθεροποιηθεί και θα είναι ή στεγνός ή με βροχή. Η καινούργια άσφαλτος είναι καλή. Και η πρόσφυση και οι ανωμαλίες φτιάχτηκαν αλλά και οι αλλαγές στις στροφές δεν είναι κακές με την στροφή 15 να θέλει πλέον διαφορετική γραμμή. Το πρόβλημα είναι ότι αν βρέξει αφήνει κομμάτια υγρά και εδώ βρέχει σχεδόν κάθε μέρα, οπότε ποτέ δεν έχουμε εντελώς στεγνή πίστα και κάποιες απ τις στροφές παραμένουν βρεγμένες. Είναι κρίμα γιατί είναι μια πολύ όμορφη πίστα και η άσφαλτος είναι πολύ καλή, αλλά αν βρέξει 3-4 ώρες πριν, ξέρουμε ότι δε θα στεγνώσει σύντομα. Είναι επικίνδυνο και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή με τα slick στα βρεγμένα κομμάτια. "
  43. 4 likes
    Και ναι!!! Πήρα καινούργιο κράνος!!! Μόλις εχθές το παρέλαβα , του έκανα και τεστ ντράιβ και πραγματικά σε σχέση με το 1ο μου κράνως τον 40-50€ καμία σχέση...!!!! Ελαφρύτερο , καλύτερη φόρμα , εσωτερική επένδυση , αεραγωγοί και γενικά σε όλα του!!! Μερικές φώτο που όπως θα δείτε φανατικός οπαδός MotoGP Επιπλέον από εβδομάδα θα του παραγγείλω και φιμέ ζελατίνα και θα είναι τούμπανο!!!!!
  44. 4 likes
    γιατί όταν είχε βγει πρώτη φορα αυτό εδώ δε θα έφαγε κράξιμο? το είπα και αλλού, εάν το μηχανάκι πουληθεί στην ελλάδα έως 4500(και μη βιάζεστε να απαντήσετε οι "γκαζοφονιάδες" για εμπορικότητα μιλάμε) θα αναρριχηθεί πολύ ψιλά στην λίστα των πωλήσεων μετά να δεις κωλοτούμπες για το φανάρι και την μούρη
  45. 4 likes
    Ειμαι περιεργος σε 5-6 χρονια απο τωρα ποσο μεγαλυτερα θα ειναι τα μαμα τελικα..
  46. 4 likes
    Αυτή η μάσκα του CRF-250....... πιο άσχημη πεθαίνει λέμε. Εμετική τελείως. Είναι ακριβώς σαν κάτι μάσκες προστασίας από χημικό πόλεμο. Ο σχεδιαστής του θέλει ένα τεράστιο ξουτ.
  47. 3 likes
    Αν σου ετρεξε το ασταρι που ειναι χοντρο,τοτε το χρωμα θα σταζει στο πατωμα. Επισης σου εδωσα καποιες συμβουλες περι προετοιμασιας χωρου πριν τη βαφη,εσυ ομως επελεξες να ασχοληθεις με antisil και λοιπες μαλακοδουλειες και να βαφεις σε χωρο με τσουβαλια με μπετα και ασβεστες? Αληθεια τωρα? Νομιζεις οτι ειναι αστειο το βαψιμο?
  48. 3 likes
    Tη συγκλονιστική περιπέτειά του περιγράφει μέσα από τη σελίδα του στο facebook ο πρώην πρόεδος των εργαζομένων του Δήμου Ηρακλείου,Ευτυχης Σαρτζετάκης,ο οποίος έπεσε θύμα τροχαίου με τη μηχανή του. Υπογραμμίζει, παραθέτοντας φωτογραφίες, ότι αν δεν φορούσε κράνος, και τον απαραίτητο για μοτοσικλέτα εξοπλισμό, θα ήταν νεκρός, δίνοντας μαθήματα σε όσους επιμένουν να μην προστατεύονται. Ζω είμαι ζωντανός χάριν του εξοπλισμού μουΧθες το απόγευμα οδηγώντας την μοτοσικλέτα μου επιστρέφοντας απο Ιεράπετρα στο Ηράκλειο ενεπλακην σε τροχαίο ατύχημα και συγκεκριμέναΒγαίνοντας απο το τούνελ του ΒΟΑΚ που βρίσκεται πάνω απο την Σταλίδα μπροστά μου στα πενήντα μέτρα επιχειρεί τουρίστας που κινείται απο Ηράκλειο προς Μάλια αναστροφή προς Ηράκλειο Η αντίδραση μου ήταν άμεση φρενάροντας με ένα απο τα καλύτερα συστήματά φρένων μοτοσικλετών Όμως ήταν αργά Η σύγκρουση ήταν σφοδρή Πέφτω επάνω στο αυτοκήνιτο στην πίσω δεξιά πλευρά μεταξύ πόρτας και τροχού αφήνω την μοτοσικλέτα και απογειώνομαι κάνοντας τέσερεις τούμπες στον αέρα και κατά καλή μου τύχη σκάω με την αριστερη ομοπλατη επάνω σε πικροδάφνες κάνω μέσα στους θάμνους αρκετές τούμπες και σταματάω χτυπώντας το κεφάλι μου σε μεγάλη πέτραΖω και είμαι καλά χάρη του κράνους του μπουφάν των γαντιών που φορούσα Ημουν πολύ τυερός πήγα στον άλλο κόσμο και γύρισα Το μπουφάν με τις προστασίες του με προστάτεψε και δεν εχω σπασίματα μόνο μώλωπες Το κράνος μου έσωσε την ζωή αφενός μου προστάτεψε το πρόσωπο απο τα κλαδιά και αφετέρου δεν άφησε να ανοίξει το κεφάλι μου όταν χτύπησε στην πέτρα Το αυτοκίνητο οδηγούσε Εσθονός τουρίστας που ήταν μαζί με την έγκυο γυναίκα του και το μόλις 3 ετών αγοράκι τους. Άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι και τους προστάτεψανΝα ευχαριστήσω δημόσια τον συμπολίτη μας κ Γιάννη Αλεξανδράκη που ακολουθούσε το αυτοκίνητο του τουρίστα είδε τι έγινε και γλύτωσε παραλίγο το δικό του Ήρθε αμέσως δίπλα μου και σταμάτησε διερχόμενο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που πήγενε τυχαία σε άλλο περιστατικό Ενημερωσε την Τροχαία του ΒΟΑΚ που ήρθε σε ελάχιστο χρόνο και διευθέτησε την κυκλοφορία και ξεκίνησε την προανάκριση Τους ευχαριστώ Δημόσια για όλαΕυχαριστώ επίςης τους διασώστες του ΕΚΑΒ που μου παρείχαν τις πρώτες βοήθειες ζητώντας παράλληλα την συνδρομή άλλου ασθενοφόρου για την μεταφορά μου στο ΠΑΓΝΗ Σε λιγότερο απο πέντε λεπτά ήταν εκει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ απο τον σταθμό Χερσονήσου που με μετέφερε στο νοσοκομείο Να ευχαριστήσω τα πληρώματα του ΕΚΑΒ για ότι έκαναν όστε Μα μεταφερθώ με ασφάλεια στο ΠΑΓΝΗ Να ευχαριστήσω δημόσια τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό των εξωτερικών γιατρείων της χειρουργικής , Ορθοπεδικής και το ακτινολογικό για ότι μου πρόσφεραν για να είμαι τώρα στο σπίτι μουΥποφέρω απο τα χτυπήματα όμως ζωΚαι αυτό ειναι το πιο σπουδαίο για μέναΤέλος να ευχαριστήσω όλα μου τα φιλαράκια μοτοσικλετιστές του GSmotoclub από την Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλαδα για το ενδιαφέρον και την βοήθεια που μου πρόσφερανΚαι κλείνοντας θα πω Φοράτε κράνος φοράτε στολή μοτοσυκλετιστή μην λυπάστε τα χρήματα για ένα σωστό εξοπλισμό θα σας σώσει την ζωή στα δύσκολαΣαρτζετάκης Ευτύχης Πηγή
  49. 3 likes
    Και κάποιες νεότερες φωτογραφίες Για να μην αρέσει ούτε σ'εμένα, φαντάζομαι τι κράξιμο θα πέσει! Εδώ και σε κόκκινο
  50. 3 likes
    Μα τι μονολεκτικά ανακοινωθέντα είναι αυτά Μπρε σεις βαλτέ και λίγη σαλτσιτσα να διαβάζουμε και εμείς. Πάτε και καμία βόλτα, βάλτε και καμία Φώτο, ένα βίντεο, γράψτε μιαν αράδα, κάτι τις τέλος πάντων, να έχουμε εικόνα από τον βορά εδώ στο νότο. Αυτός ο κι@ρατας ο μηχανοδηγός του τρένου ακόμα να βρει μηχαναμαξα της αρέσκειας του να ξεκινήσουν τα δρομολόγια των συρμών να ταξιδέψουμε και εμείς στο βίντεο στα πάσα πετροκέρασου κατά την διάσχιση από την βόρια υπερταχεία?