Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09/01/16 in all areas

  1. 38 likes
    Μετά την πώληση του zx10r ο στόχος είχε κλειδώσει. Το cbr 954 ήταν για μένα το ομορφότερο Honda που υπάρχει. Κλασική μουν@@@@ρ@@@. Κάποιος απο εδω μέσα (ονόματα δεν λέμε) πούλαγε ενα 954. Μάζεψα πληροφορίες, έμαθα ότι ήταν πιπίλα η μοτοσυκλέτα και ανηφόρισα στην πόλη του θεού ΑΡΗ. Και ορίστε... \
  2. 32 likes
    Κατά τις 2 το βράδυ με ξύπνησαν κάτι κουδουνίσματα... Κάποια ζώα από ένα κοπάδι εκεί κοντά δίψασαν και είπαν να κάνουν μια βουτιά στην λίμνη. Εντελώς σουρεάλ το σκηνικό, βγήκα έξω αλλά δεν μπορούσα να δω τίποτα τόσο πίσσα που ήταν το σκοτάδι. Δεν ήθελα να ανάψω και φακό μην τα τρομάξω. Το μόνο που ακουγόταν ήταν κουδουνίσματα, πλάτσα-πλούτσα και χρατς-χρουτς από το μασούλημα του χορταριού! Αυτό κράτησε κάνα μισάωρο και μετά έφυγαν. Μπήκα και εγώ μέσα να συνεχίσω τον ύπνο μου. Στις 6.30 άρχισα να στριφογυρίζω αφού είχαν γεμίσει οι μπαταρίες. Έξω ήταν κάπως έτσι. Όλα έξω ήταν μούσκεμα! Τρελή υγρασία! Ευτυχώς μέσα έκανε φουτζίτσου! Περίμενα ωστόσο να ανέβει λίγο ο ήλιος πριν ξεκινήσω για την κορυφή. Κατά τις 7.30 άρχισα να ετοιμάζομαι για πάνω. Το μονοπάτι συνεχίζει από την Δρακόλιμνη προς τα πάνω σε μια υψομετρική 500μ. Λογικά θέλουμε καμιά ώρα μέχρι την κορυφή. H Τύμφη με τον Σμόλικα έτσι απέναντι που βρίσκονται είναι σαν να διαγωνίζονται ποιο είναι πιο ψηλό. Όσο ανεβαίνουμε η θέα γίνεται καλύτερη! Στο σημείο αυτό είχε ένα γκρέμι τεράστιο, δύσκολα τα πράγματα για εμάς που έχουμε και λίγη υψοφοβία! Στην απέναντι πλαγιά κάτι αγριοκάτσικα προκαλούσαν κατολίσθηση έτσι όπως έτρεχαν! Λίγα μέτρα πιο πάνω ξαφνικά εμφανίζεται η κορυφή μετά από 1 ώρα ακριβώς! Ο "Γέρος" είναι η ψηλότερη κορυφή του Σμόλικα, του 2ου ψηλότερου βουνού της Ελλάδας (2637μ). Όλη η Πίνδος πιάτο! Εδώ είναι η κορυφή Μόσια που είχαμε φτάσει τον Νοέμβριο. Και μια 360! Το βουνό ακόμα και εδώ πάνω που το είδε νωρίς ο ήλιος είναι μούσκεμα! Όσο και να κάτσεις εκεί πάνω δεν παίζει να χορτάσεις την θέα... Ώρα όμως να κατέβουμε γιατί έχουμε και ένα χρονοδιάγραμμα να τηρήσουμε. Καρδουλολίμνη μας βγήκε η Δρακόλιμνη! Φτάνοντας στην λίμνη μόλις έχει φτάσει και ένα ζευγάρι μεσήλικων με την σκυλίτσα τους την Κάσια η οποία αν και 13 χρονών έτρεχε και βουτούσε στην λίμνη σαν κουτάβι! Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερη ζωή για έναν σκύλο. Με το ζευγάρι πιάσαμε κουβέντα και βγάλαμε και κοινό γνωστό. Επέμεναν να με κεράσουν σάντουιτς, παστέλια, γλυκά αλλά ήμουν ακατάδεκτος! Μετά από κάμποση πάρλα εκείνοι ξεκίνησαν για την κορυφή και εγώ άρχισα το μάζεμα για να κατέβω. Αν και κάπως σκοτεινή η φωτό φαίνονται στα δεξιά της λίμνης. Έχουμε ήδη ξεκινήσει την κατάβαση. Εδώ ένα από τα κοπάδια της περιοχής, ίσως και αυτό που με ξύπνησε! Στάση για ανεφοδιασμό σε νερό. Κάπου στα μισά της διαδρομής συνειδητοποιώ ότι είχα χάσει 1-2 μονοπάτια κατά την ανάβαση. Δεν πειράζει έχω καινούριες εικόνες να δω τώρα! Ξαναβρισκόμαστε στο ίδιο σταυροδρόμι, αυτή την φορά επιλέγω την Σάρα. Φτάνουμε στην Σάρα λοιπόν η οποία είναι ένα μίγμα μεγάλης κλίσης, σαθρού εδάφους και χώματος τόσο μαλακού που μπορείς να μπήξεις τα δάχτυλα σου μέσα. Δεν ξέρω αν σας το έχω πει αλλά σιχαίνομαι τις σάρες. Δύσκολο περασματάκι, δεν βοηθούσαν και τα φλατ παπούτσια, ήθελε πολύ προσοχή. Τα μονοπάτια που ακολούθησα κατά την επιστροφή με έβγαλαν σε μα κατακόρυφη βραχώδης μάζα η οποία είναι το αναρριχητικό πεδίο λίγο πάνω από το χωριό. Λίγα λεπτά μετά βρισκόμαστε στην είσοδο του χωριού στην πάνω πλευρά του όμως και επειδή δεν είμαι σίγουρος από που να κατέβω ρωτάω μια ευγενέστατη κυρία η οποία περπάτησε μαζί μου για να μου δείξει τον δρόμο! 2 ώρες μετά βρίσκομαι και πάλι στην πλατεία του χωριού όπου βλέπω την Σοφία και την ενημερώνω ότι όλα είναι μια χαρά. Αυτό το Χάσκι που μάλλον κατάπιε ένα άλογο και τουμπάνιασε λέγεται Έκτορας και στο βάθος είναι ο φίλος του ο Μάρκος. Αφού άλλαξα ρούχα και τακτοποίησα τα πράγματα έπρεπε να σκεφτώ τι θα κάνω με την βενζίνη. Η μια λύση είναι να πάω 30 χλμ προς την αντίθετη κατεύθυνση στην Κόνιτσα και άλλα 30 να γυρίσω. Τζάμπα 60 χλμ. Η άλλη είναι να πάω σαν κότα και να ελπίσω ότι θα με βγάλει μέχρι Γρεβενά. Τελικά έκανα το 2ο. Νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, χάιδεμα του γκαζιού σαν να είναι γκόμενα σε περίοδο, ποτέ πάνω από 4000rpm και μέχρι 60km/h. Τελικά όχι μόνο με έβγαλε πολύ άνετα αλλά η κατανάλωση σε αυτό το διάστημα ήταν αστεία! Κοίτα να δεις που άμα δεν σε τρώει ο καρπός σου δεν καίνε τα ρημάδια. Στα Γρεβενά έπαιξε καφεδάκι με φίλο εκεί τον οποίο είχα και stand by μήπως χρειαστεί να μου φέρει κανένα μπουκάλι μπετζίνα. Τα υπόλοιπα γνωστά, Εγνατία και επιστροφή με αρκετή κίνηση. Ride safe ΥΓ. Μήτσο και Χρήστο sorry που δεν είπα τίποτα αλλά ήταν solo expedition. Δεν ξεχνάω όμως!
  3. 30 likes
    Τον περασμένο Νοέμβριο η μικρή διάρκεια της ημέρας δεν μας επέτρεψε να φτάσουμε στην κορυφή του Σμόλικα. Ευκαιρία λοιπόν για επιστροφή! Αυτή την φορά δεν θα ξαναπάμε από Σαμαρίνα αλλά από τους Πάδες. Η διαδρομή είναι η εξής: Αναχώρηση από Σαλόνικα κατά τις 12 με όμορφες μουσικές να μας συντροφεύουν στην ευθεία της Εγνατίας. Βγαίνοντας από Εγνατία και μπαίνοντας στους Μαυραναίους βλέπω ότι το μοναδικό βενζινάδικο (με ένδειξη "τελευταίο πρατήριο") είναι κλειστό. Οκ λέω θα έχει παρακάτω. Αμ πως. Η διαδρομή είναι πανέμορφη, αλλού με καλό και αλλού με χάλια οδόστρωμα. Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας, Ελιμεία. Αρκετά πριν το Δίστρατο η ένδειξη βενζίνης μου πέφτει στο τελευταίο κουτάκι (5 λίτρα). Φτάνοντας στο Δίστρατο βλέπω καφετέριες, ψησταριές, μέχρι και club. Κάπου θα έχει και βενζινάδικο.. Ρωτάω έναν μπάρμπα πού είναι. "Στα Γρεβενά ή αλλιώς στην Κόνιτσα". Τον ήπιαμε... Ας φτάσουμε Πάδες και βλέπουμε αύριο τι θα κάνουμε. Άφιξη λοιπόν στους Πάδες (1140μ) μετά από 3 ώρες. Αφήνουμε την μοτο πίσω από την πλατεία και ετοιμαζόμαστε για ανάβαση. Εκεί ακριβώς έχει κόσμο που μένει στις σκηνές τους. Ο Δημήτρης και η Σοφία, τα παιδιά που έχουν τον ξενώνα, μου δίνουν μερικές οδηγίες και αφού τους ενημέρωσα για το πλάνο και το χρονοδιάγραμμα μου ξεκίνησα για τα ψηλά. Το μονοπάτι ξεκινάει πίσω από την πλατεία και έχει καλή σήμανση. Κατευθείαν μπαίνουμε στο πευκοδάσος. Ο κόσμος εκεί έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο να διατηρείται το μονοπάτι ανοιχτό και με καλή σήμανση, παρ'όλο που και σε αυτή την περίπτωση υπάρχει χωματόδρομος μέχρι τα 1900μ τον οποίο προτιμούν οι περισσότεροι. Στο σημείο αυτό η χαρακτηριστική ταμπέλα μας ενημερώνει ότι έχουμε 2 επιλογές. Αριστερά προς το λιβάδι του Παντ ελ Έξαρχο και δεξιά προς την Σάρα, η οποία είναι και κατά 15' γρηγορότερη. Αποφασίζω να πάω από το λιβάδι. Εκεί πάνω αριστερά θέλουμε να φτάσουμε! Έχει ψωμί ακόμα! Είμαστε στα 1500μ περίπου τώρα. Αρκετές φορές συναντούμε τον χωματόδρομο στον οποίο περπατάμε μέχρι να ξαναβρούμε το μονοπάτι. H επιβλητική Τύμφη στο βάθος! Στάση για να ξεπιαστεί λίγο η πλάτη! Και ξαναμπαίνουμε στο μονοπάτι. Checkpoint! Είμαστε στα 1900μ περίπου, στην Στάνη. Εδώ τελειώνει και ο χωματόδρομος. Άλλα 250μ υψομετρική έμειναν! Η ψηλότερη κορυφή του Σμόλικα "Γέρος" αρχίζει και πλησιάζει αρκετά! Κάπου εδώ συνάντησα και τον μοναδικό κόσμο μέχρι στιγμής, 3 παιδιά που επέστρεφαν στο καταφύγιο στο Παλιοσέλι. Τελευταία ανηφοριά! Καιιιιι άφιξη στην Δρακόλιμνη Λύγκα (2150μ) μετά από περίπου 3 ώρες!! Η λίμνη είναι γεμάτη από Αλπικούς Τρίτωνες, τους λεγόμενους "Δράκους". Και ναι καλά μαντέψατε ώρα να στήσουμε την σκηνή μας! Όχι πάνω στην λίμνη ντε! "Γέρο" περίμενε αύριο η σειρά σου! Η ώρα έχει ήδη πάει 8 και το φως αρχίζει να πέφτει. Πρόχειρο βραδινό με το μενού να έχει σάντουιτς και σοκολάτα. Όταν το σκοτάδι έπεσε για τα καλά αποκαλύφθηκε ο πιο καθαρός έναστρος ουρανός που έχω δει ποτέ μου. Πρώτη φορά βλέπω έτσι τα νεφελώματα! Η Μεγάλη Άρκτος ήταν λες και μπορούσες να την πιάσεις! Ο Σείριος σαν μια λάμπα στον ουρανό! Βοηθούσε και το γεγονός ότι το φεγγάρι ήταν και μικρό, και κρυμμένο πίσω από το βουνό! Δυστυχώς η κάμερα του κινητού δεν διανοείται καν να απεικονίσει αυτό που έβλεπα... Σκηνικό από θρίλερ? Θα μπορούσε Όσο περνούσε η ώρα άρχιζε να κάνει κρύο! Δεν είχα υπολογίσει να έχει τόσο πολύ. Παρ'όλα αυτά επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν, είχα πάρει μαζί μου και γαντάκια και full face και ζεστό ρουχισμό για παν ενδεχόμενο. Κάπως έτσι ήμουν Η κούραση δεν άργησε και πολύ να βγει. Ξάπλωσα λοιπόν και άφησα την μουσική να με αποκοιμίσει γιατί αύριο έχουμε να κάνουμε και 2000μ συνολικά υψομετρική...
  4. 30 likes
    ολυμπος, ~1700μετρα
  5. 23 likes
    Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι τα παρακάτω είναι αποτέλεσμα μελέτης, προσωπικής εμπειρίας με την μηχανή μου μόνο, και άποψης του ενός εκ των δύο (πρόσφατα τρεις!) δυναμομετρητών της πόλης μου. Θα χωρίσω λοιπόν το σεντόνι μου αυτό σε 2 κομμάτια. Το κάθε κομμάτι αναφέρεται στο τι μπορεί να πάει στραβά και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το εκάστοτε 'σωστό' αποτέλεσμα. Στο τέλος δίνονται και ενδιαφέροντα κατ εμέ λινκσ για όποιον θέλει ακριβέστερη πληροφόρηση. 1. Το δυναμόμετρο Τα δυναμόμετρα σήμερα χωρίζονται λίγο πολύ σε 2 μεγάλες κατηγορίες, τα engine dynos και τα inertia dynos (ή chassis dynos). Τα πρώτα είναι αυτά που φορτώνεται ο κινητήρας πάνω και καλωδιώνεται με το σύστημα δυναμομέτρησης (συνήθως τα χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές πριν/κατά τη διάρκεια της παραγωγής καθώς και r&d εταιρίες), και το δεύτερο είναι αυτό που ανεβαίνει όλη η μηχανή πάνω και γυρνάει με την πίσω ρόδα το ρόλερ/τύμπανο/ντραμ (διαθέσιμα σε πολλά συνεργεία σήμερα). Ο κάθε τύπος δυναμομέτρου έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα -πέραν του γεγονότος ότι το ένα μετράει crank και το άλλο rear wheel hp, αλλά ας αναλύσουμε μόνο το γνωστό σε όλους μας 2ο τύπο. Το δυναμόμετρο λοιπόν υπολογίζει σε συγκεκριμένες συνθήκες (ώρα και μέρος δυναμομέτρησης) το πόσο γρήγορα γυρνάει το ρολερ ο πίσω τροχός σε συγκεκριμένο χρόνο και συγκεκριμένη ταχύτητα (εδώ μπαίνει και βάρος του τυμπάνου που δεν είναι σταθερό αλλά μπορεί να αλλάξει από τον χρήστη). Κλασσικά/επιστημονικά με την "επιτάχυνση συγκεκριμένης μάζας σε συγκεκριμένη απόσταση και συγκεκριμένο χρόνο" υπολογίζεται η ροπή και ροπή ανά στροφές η ιπποδύναμη... και βγαίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Είναι τόσο απλό; Όχι! Το εκάστοτε πρόγραμμα που συμβαδίζει με το εκάστοτε δυναμόμετρο έχει κάποιες στανταρ μεταβλητές, προκειμένου να προσομειώνεται η μέτρηση στο συνεργείο με την ιπποδύναμη στο δρόμο. Μερικές από αυτές είναι η θερμοκρασία, η πυκνότητα του αέρα, η υγρασία και η βαρομετρική πίεση. Κάθε μία από αυτές έχει δίπλα ένα συντελεστή διόρθωσης (Correction Factor) που εάν είναι όλα τέλεια ο CF είναι 1. Εάν όμως το δυναμόμετρο είναι πχ στον Βόλο ή στην Ρόδο κάθε μία από αυτές τις μεταβλητές θα έχει δίπλα ένα διαφορετικό CF από 0 έως..... Χ, καθώς ούτε μπορεί μια ηλιόλουστη μέρα με 40 βαθμούς και τρελή υγρασία στην Ρόδο να βγάλει σωστό αποτέλεσμα για όλη τη χρονιά, ούτε και κάποιος ο οποίος σετάρει τη μηχανή στο Βόλο που θέλει να την οδηγήσει στον Πύργο να μην αλλάξει το CF της βαρομετρικής πίεσης. Οι παραπάνω παράμετροι πρέπει στην καλύτερη περίπτωση να ελέγχονται πριν την κάθε δυναμομέτρηση, άντε μια φορά τη βδομάδα. Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι παράμετροι όπως πχ το υψόμετρο, το οποίο είναι φιξ ανάλογα με την τοποθεσία του συνεργείου, αλλά ο ιδιοκτήτης μπορεί να βάλει ότι θέλει. Πολύ ενδιαφέρον λινκ είναι εδώ για να δείτε πόσο επηρεάζουν οι συντελεστές αυτοί το αποτέλεσμα http://www.csgnetwork.com/relhumhpcalc.html 2. Ο βελτιωτής Συνεχίζοντας λοιπόν, αφού είδαμε πριν τις δυνατότητες παραμετροποίησης του δυναμομέτρου, με σκοπό το ίδιο μηχάνημα που πουλάει ο κατασκευαστής αυτού, να μπορεί να βγάλει τέλεια αποτελέσματα οπουδήποτε και αν λειτουργεί, πάμε να δούμε τι γίνεται με τους χρήστες των συστημάτων αυτών. Το βασικότερο στοιχείο που πρέπει να έχει ο βελτιωτής εκτός από γνώση του συστήματος είναι η υπομονή! Και αυτό διότι πολλά μπορούν να μην πάνε τέλεια σε μία μέτρηση (ποιότητα του αέρα, θερμοκρασία κινητήρα, ποιότητα και θερμοκρασία βενζίνης κλπ) και γι αυτό απαιτείται συνεχής επανάληψη της δυναμομέτρησης, μέχρις ότου τα αποτελέσματα είναι ίδια. Εδώ σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα παίζουν τα κενά ανάμεσα στις δυναμομετρήσεις και η ψύξη του κινητήρα, καθώς χωρίς διαλλείματα έχουμε λανθασμένα τελείως αποτελέσματα (rapid fire/daisy chain runs). Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει η χρήση συγκεκριμένης ταχύτητας στο σασμαν και όχι η εναλλαγή πχ 4ης με 5η (ή ακόμα και 3ης κατά το baseline run). Το αποτέλεσμα στροφών ανά ταχύτητα του κινητήρα εξαρτάται από την ταχύτητα στο σασμάν και την διάσταση του πίσω τροχού. Αυτό είναι κάτι αναγκαίο να γνωρίζουμε όταν συγκρίνουμε δυναμομετρήσεις παρόμοιων μηχανών μεταξύ τους, και θέλει προσοχή από τον βελτιωτή, να διατηρεί σταθερή λογική στις δυναμομετρήσεις του. Βελτιωτής ο οποίος δεν έχεις κάνει baseline dyno δεν τιμάει ούτε τα λεφτά που παίρνει από τον πελάτη ούτε και το όνομά του. Δεν νοείται δυναμομέτρηση η οποία δεν έχει χάρτη πριν, ώστε να μπορούν όχι μόνο να διαγνωστούν τα προβλήματα στο μετά, αλλά και να φτιαχτεί ο σωστός χάρτης. Επίσης βελτιωτής που ανάβει το aircondition κατά το baseline run, ή έχει διαφορετική παροχή ψυχρού αέρα, ή αυξομειώνει την ένταση της αεροτουρμπίνας πριν και μετά, είναι απόδειξη ταλιμπάν μάστορα για ευνόητους λόγους. ΑΝ και σημαντικό ρόλο εδώ παίζει το τι ζητάει ο ιδιοκτήτης, ο βελτιωτής μπορεί να σκίσει τα afr εκεί που η μηχανή δίνει το μέγιστο της ιπποδύναμης ώστε να δώσει ποιο 'λαχταριστό' νούμερο στον πελάτη, κάτι που είναι όμως λάθος για την λειτουργία της μηχανής, εκτός και αν ψαχνόμαστε για κόντρα σε νούμερα.. Smoothing. Μία λέξη μία φίρμα. Προκειμένου να γίνει πιο ομαλή η καμπύλη της ροπής/ιπποδύναμης το πρόγραμμα αυτόματα ομαλοποιεί τα δεδομένα, βάση ενός αριθμού από το 0 (καθόλου) έως το 5 (μάξιμουμ). Συνήθως χρησιμοποιούνται τα 3-5. Κάποιοι μάστορες τα αφήνουν όπως είναι για να μην πέσει το μαξ hp number, κάτι που δεν ενδείκνυται φυσικά. Γενικά συμπεράσματα Τα δυναμόμετρα δεν λένε ψέματα. Οι άνθρωποι λένε. Αυτό συμβαίνει είτε επίτηδες, είτε επειδή η παραμετροποίηση είναι λάθος. Το δεύτερο συμβαίνει με τη σειρά του γιατί ή ο μάστορας είναι άπειρος/βαριέται είτε γιατί είναι ταλιμπάν. Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είμαστε ποτέ και για τίποτα σίγουροι, με δυναμομέτρηση μόνο από ένα συνεργείο, και μόνο από έναν άνθρωπο. Γενικά πάντως είναι δυνατόν να ξέρουμε τα όρια του πόσο παραπάνω μπορεί να μας προσφέρει μία 'μόντα' εάν και μόνο εάν έχουμε δυναμομέτρηση πριν την μόντα αυτή. Σε αντίθετη περίπτωση δεν μπορούμε να εμπιστευόμαστε κανέναν για τα θεϊκά νούμερα που βγήκαν μετά από μια αλλαγή στην μηχανή. Όσοι επισκέπτονται ένα δυναμόμετρο πρέπει να έχουν στο νου τους, ότι έχουν μια ευκαιρία να κάνουν τη μηχανή να δουλεύει πρώτα καλύτερα και αποδοτικότερα, και μετά γρηγορότερα. Καλό λοιπόν είναι να δώσουμε στον βελτιωτή να καταλάβει ότι θέλουμε το πρώτο περισσότερο από το 2ο. Εάν έχετε τη δυνατότητα αναζητείστε πιστοποιημένους δυναμομετρητές, και όχι μάστορες με "χρόνια στο κουρμπέτι που αυτοί ξέρουν". Οι πιστοποιημένοι έχουν κάνει σεμινάρια, έχουν εκπαιδευτεί σωστά, και δεν θα παίξουν τη φήμη τους βγάζοντας τρελά νούμερα σε ένα μηχανάκι, μόνο και μόνο για να φανούν κάποιοι. Τα λινκς είναι ενδεικτικά των ανωτέρω μεταξύ άλλων πληροφοριών http://www.pencilgeek.org/2009/09/exposing-dyno-cheaters-how-the.html http://wotid.com/dyno/content/view/19/38/ http://www.hotbikeweb.com/got-dyno-fever-dont-be-fooled http://imageftp.dynojet.com/CMD/Truth_Lies_Dyno Runs_Final.pdf http://www.sdsefi.com/techdyno.htm http://www.superstreetonline.com/how-to/additional-tech/0402tur-dyno-tricks-problems/ http://www.superchevy.com/how-to/ghtp-1109-fact-and-fiction-of-dyno-correction-real-wheel-horsepower/ http://www.caranddriver.com/features/is-your-dyno-lying-feature http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm http://raskcycle.com/service/dyno-qa.html
  6. 23 likes
  7. 23 likes
    Το μεράκι Από τότε που άκουσα –διάβασα- την φήμη ότι η Ducati θα αντικαταστάσει το μοντέλο, είχα μια απίστευτη λαχτάρα να το δω μπροστά μου κατά πρώτον και κατά δεύτερον να το πιάσω στα χέρια μου. Όταν είδα τις πρώτες φώτο, ήμουν από τους λίγους που ενθουσιάστηκε με το σχεδιασμό του και σαν προδιαγραφές, κάποια πράγματα ήταν αδιαμφισβήτητα. Όλη αυτή η τεχνολογία που του έβαλαν περισσότερο περιέργεια μου δημιούργησε για να το δω στο δρόμο. Βεβαία, λόγω ανταγωνισμού (βλέπε GS) είχα και κάποιες αμφιβολίες, καθότι το πρότυπο που είχαν δεν ταίριαζε με την φιλοσοφία της Ducati, κακά τα ψέματα! Παρόλα αυτά, το τόλμησαν και ιδού λοιπόν, ήρθε και στην Ελλάδα και αυτό που περίμενα δυο χρόνια τώρα, βρέθηκε στα χέρια μου! Έχω υποσχεθεί σε ένα φίλο κάποτε (παλιό-Γιαπωνέζο με ένα SV!!) –σκεπτικιστή- ότι όταν θα το οδηγούσα θα ήμουν όσο αντικειμενικός γίνονταν, οπότε θα κάνω μια προσπάθεια… Πρώτες σκέψεις Καταρχήν με το κάθεσαι επάνω στην πανύψηλη σέλα, το πρώτο πράγμα που σε κάνει εντύπωση είναι το τεράστιο τιμόνι, τα πολλά κουμπάκια και την οθόνη laptop που έχουν βάλει για πίνακα οργάνων! Αμέσως καταλαβαίνεις, ότι η εποχή που το μόνο που σε ένοιαζε καβαλώντας μια Ducati ήταν να έχεις στροφές, βενζίνη στο ρεζερβουάρ και καλή άσφαλτο μπροστά σου, έχει περάσει ανεπίστρεπτη! Τώρα πια πρέπει, ή να ανοίξεις το manual να διαβάσεις πως δουλεύει το κόκπιτ (!) ή να έχεις κάποιον δίπλα σου να σου εξηγήσει...καταρχήν πως παίρνει μπρος! Το κλειδί δεν το βάζεις στην κλειδαριά, αφού δεν υπάρχει τέτοια, αλλά στην τσέπη σου και με κολπάκια που κάνεις με τον δεξί διακόπτη, το «τέρας» παίρνει μπρος. Ο testastretta undici παίρνει μπρος με το χαρακτηριστικό γαργάλεμα τις λειτουργίας του και είσαι έτοιμος να φύγεις. Όχι όμως ακόμα, γιατί πρέπει να επιλέξεις το mode στον πίνακα οργάνων! Έβαλα με το μυαλό μου, όταν ξεκινήσω να βάλω το urban mode να πάρω μια πρώτη γεύση από όλες τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα, να ξεκινήσω και με την λογική βρε παιδί μου, τόσα άλογα μηχανάκι, να το συνηθίσω πρώτα! Αμ δε! Με το που έκανα τα πρώτα μέτρα και αισθάνθηκα-άκουσα το βρυχηθμό από τα δυο τεραστία πιστόνια, δεν κρατήθηκα, το έβαλα αμέσως στο sport, να πάρω τζούρα από ωμη δύναμη! Η αίσθηση Βγαίνω λοιπόν ενθουσιώδης στην Θεσσαλονικιώτικια πρωινή, παγωμένη, γλυτσό-πατινάδα, ανοίγω το γκάζι, περιμένοντας –δεν ξέρω και γω τι!- και παίρνω την πρώτη απογοήτευση! Το traction control ήταν αδύνατον να αφήσει τον κινητήρα να δουλέψει!!! Με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού, η τροφοδοσία κόβονταν λες και έχεις χαλασμένα βραχυκυκλωμένα μπέκ! Τι διάολο έγινε λέω, νόμιζα ότι ίσως ξεκίνησα με πολύ κρύο κινητήρα, και άρχισε τα κόλπα, αλλά κοιτώ την θερμοκρασία και είχε 70 βαθμούς! Ξεπερνώντας την πρώτη ήττα σκέφτομαι, ότι είναι λογικό να συμπεριφέρεται έτσι, καθότι ρυθμίστηκε στην Ιταλική άσφαλτο, όχι πάνω σε πάγο! Μην έχοντας χρόνο, να κάτσω να ψάξω από πού αλλάζει η ευαισθησία του traction control, συμβιβάστηκα με αυτό και βγήκα εθνική. Μάζεψα χιλιόμετρα -μπας και σταματήσει να κλωτσάει- και άνοιξα όλο το γκάζι! Τι ώθηση ήταν αυτή! Είχα τέταρτη μέσα, περίπου 5000 στροφές, το άφησα να “καθαρίσει” το traction (ναι, σπινάριζε ακόμα και με έκτη!) και το πώς μάζεψε χιλιόμετρα, ήταν κάτι το απίστευτο! Δεν μπορούσα να το διανοηθώ, ότι μια τόσο ψηλή μοτοσυκλέτα –υποτίθεται on-off- είχε τόση εξωφρενική δύναμη. Αν κάποιος απενεργοποιήσει το traction, πρέπει πραγματικά να ξέρει τι κάνει! Το μοτέρ θέλει στροφές για να δείξει την πραγματική του υπόσταση, έχει ροπή μεν, αλλά λόγω μακριάς κλιμάκωσης, δεν είναι σαν τον παλιό DS χαμηλά. Αυτό που συμβαίνει όμως μετά τις 6-7000 στρ. είναι απερίγραπτο! Η ευστροφία του, είναι συγκλονιστική, μόλις βρει γκρίπ και το πίσω λάστιχο (!), πραγματικά σου τεντώνει τα χέρια. Ψάχνεσαι να δεις τι σε κοπάνησε! Ο ήχος του κινητήρα, είναι ένα υψήσυχνο σφυροκόπημα και ένα σφύριγμα μαζί! Ακούς από κάτω σου ένα κοντσέρτο με κανόνια σε allegro moderati! Εντάξει οκ, έχω οδηγήσει και δυνατότερες μοτοσυκλέτες, αλλά σε εκείνες, κάτι τα κλιπ-ον χαμηλά, κάτι το στυλ τους, κάπου προετοιμάζεσαι. Εδώ γαμώτη μου, οδηγάς ουσιαστικά ένα ψήλο Gran Tourismo! Η ευστάθεια της στα πολλά είναι εξαιρετική, ακόμα και με γενναίο άνοιγμα του γκαζιού, ούτε κοσκινίσματα από το τιμόνι, ούτε απότομες αντιδράσεις, απλά βάζει κάτω την δύναμη και απογειώνεται. Μόλις έκανα το πρώτο ξεκ@υ…λ..μα με την δύναμη της, είπα να βάλω μια έκτη στον αυτοκινητόδρομο και να την αισθανθώ με ηρεμία τι άλλο προσφέρει. Αυτό που διαπιστώνεις από την πρώτη στιγμή είναι πόσο άνετη είναι. Ναι κύριες και κύριοι, αυτό το Ducati είναι απελπιστικά άνετο! Κάτι η τεράστια σέλα με το μπόλικο αφρώδες, κάτι η λειτουργία των απίστευτων -ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων- ohlins, κάνουν το οποιοδήποτε τερέν να περνά από κάτω σου σαν να είσαι σε μαγικό χαλί. Η θέση οδήγησης είναι επίσης με πολύ προσεγμένη γεωμετρία, παρόλο που νομίζω πως σαν πρότυπο είχαν τους ψηλότερους αναβάτες, παρά, τα 174 εκατοστά μου! Τα μαρσπιέ είναι αρκετά κάτω και βολεύουν για πολύωρες παραμονές στην σέλα και γενικά μετά από 120 χιλ περίπου που έκανα σε διαφόρων ειδών δρόμους, δεν μου δημιούργησε την παραμικρή ενόχληση ή πιασιματάκι στα πόδια και στο σώμα. Γενικά αν την οδηγάς σαν άνθρωπος (!) έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ο κινητήρας μπορεί και να γουργουρίζει νωχελικά χωρίς σκορτσαρίσματα και λοιπές «παρεξηγήσεις» (όσοι με DS, ξέρουν τι λέω!), ιδίως στο touring mode που η τροφοδοσία είναι ρυθμισμένη πάλι στα 150 άλογα, με πιο ομαλό τρόπο απόδοσης όμως και που πιστεύω ότι είναι και η πιο λογική επιλογή για τους Ελληνικούς δρόμους. Η αεροδυναμική της είναι καλή –για το μικρό μέγεθος της ζελατίνας- δεν είναι και LT αλλά για Mega on-off είναι μέσα στα αποδεκτά όρια. Θα έλεγα περισσότερο, ότι έχει μελετημένη αεροδυναμική, για να είναι ευθύβολη και ευσταθής για τα χιλιόμετρα που μπορεί να πιάσει, παρά για την άνεση του οδηγού! Μέχρι τα 160-170, ταξιδεύεις σαν άνθρωπος πάντως… Alle curve Δεν υπήρχε περίπτωση να έχω μια μοτοσυκλέτα στα χέρια μου -και πολύ περισσότερο μια Ducati!- και να μην την πήγαινα σε στροφές, να πάρω την ουσία που σου προσφέρει. Αυτό έξαλλου, κατ’ εμέ είναι και μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις με ένα δίτροχο. Την έβαλα λοιπόν ξανά στο sport mode άφησα τα πάντα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και όρμηξα στον στενό ανηφορικό δρόμο που είχα επιλέξει. Στην αρχή λίγο σφιγμένος, με φόρα και λίγα φρένα και μετά μόλις αισθάνθηκα τα λάστιχα να πιάνουν, άρχισα να πιέζω. Στην πρώτη φουρκέτα, άσπρισαν οι τρίχες μου! Σημαδεύω από μακριά, στήνω το σώμα μου και φρενάρω δυνατά για να μπω. Έλα όμως που τα Pirelli αρνούνταν να ζεσταθούν όσο χρειάζονταν εντέλει, στην Ελληνική ρημαδιό-άσφαλτο και δεν έπιαναν κάτω!!! Μπαίνει σε λειτουργία το abs, μου «σηκώνει» την μανέτα του φρένου και βλέπω το χωραφάκι έτοιμο για αγορά! Ξαφνικά, όλη εκείνη η δύναμη των brembo που ορκίζεσαι ότι είχες αισθανθεί, πήγε υπέρ πίστεως ελέω ηλεκτρονικών! Όχι λέω δεν θα μου χαλάσεις την μέρα σήμερα! Βουτάω το Multi όπως είναι «μέσα» και με ένα μαγικό τρόπο έστριψε σαν να μην συμβαίνει τίποτα! Δεν μπορώ να πω ότι δεν ξενέρωσα! Για τι επόμενες στροφές, μέχρι να βρω τρόπο να διασκεδάσω, είχα από την μια να με κλωτσάει άγαρμπα ο κινητήρας με το traction, κι από την άλλη, είχα το abs να μην θέλει να αφήσει τα brembo να κάνουν την «δουλεία» τους! Μόλις «καθάριζε» το traction, ανέβαζε στροφές το μοτέρ και σήκωνε τροχό ακόμα και με τρίτη στο κιβώτιο ή όταν επιτέλους έβρισκαν πρόσφυση τα Pirelli, άρχιζαν να ουρλιάζουν, σαν αυτοκίνητου! Σαν συστήματα ασφάλειας, πιστεύω ότι είναι υποδειγματικά στην λειτουργία τους, δεν λέω. Όμως πλέον η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να οδηγηθεί με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο! Κανγκούρικος, αλλά το παλιό το κάνει, το καινούργιο όχι! Μαζεύει βέβαια και περισσότερα χιλιόμετρα με το ίδιο στυλ οδήγησης …χμμμ δεν ξέρω, λίγο μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, αυτό το σημείο… Εντέλει και κακά τα ψέματα, το νέο Multistrada όχι απλά στριβεί γρήγορα, όχι απλά είναι βράχος μέσα, έξω, πάνω, κάτω, από την στροφή, αλλά σε κάποια σημεία εντόπισα, ότι σε βοηθά να πας απίστευτα γρήγορα σε σχέση με πολλές άλλες μοτοσυκλέτες και χωρίς να έχεις και πολύ μεγάλη εμπειρία. Όλο το στήσιμο του είναι σχεδόν, user friendly. Μπορεί να έχει εξωφρενική δύναμη γι αυτό που είναι, αλλά με όλο αυτό το concept των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, σου δίνει την εύκαιρα να οδηγήσεις κάτι που μερικά χρόνια πριν, έτρωγαν τα μούτρα τους πολλοί για να το τιθασεύσουν. Ένα άλλο σημείο που θα ήθελα να σταθώ, είναι ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι μια μεγάλη μοτοσυκλέτα, όχι απαραίτητα ελαφριά, ανάλαφρη σαν αίσθηση όμως, το να την στραμπουλάς –γιατί ξέρω ‘γω είσαι μαζόχα!- σε στενά στροφιλίκια δεν είναι και το καλύτερο της. Δεν θα πει όχι, έδειξε εξαιρετική ευελιξία, αλλά που πας με 1. 50 φεύγα μεταξόνιο! Ρε φιλαράκι για σένα έχει και Hypermotard! Υπήρχαν στιγμές που έδειξε το βάρος της, όπως σε κάτι κατηφορικά κομμάτια, όταν έμπαινες με φόρα και δυνατά φρένα ή ανοιγόμενες παρατεταμένες με κλίσεις και συνεχόμενες στροφές που γλιστρούσε μονοκόμματη, όχι ανεξέλεγκτα, πολύ προοδευτικά. Εκεί όμως ήταν που σου έδειχνε και το όριο. Από την άλλη, το δυνατότερο κομμάτι της πιστεύω, είναι οι ανοιχτές παρατεταμένες. Εκεί είναι πραγματικά στο στοιχείο της. Ο κινητήρας δεν θα κολλήσει πουθενά, ότι κλίση και αν έχει το έδαφος, θα επιταχύνει ασταμάτητα σε 2ης εκατοντάδας χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία, ο μπροστινός τροχός θα είναι κολλημένος κάτω χωρίς το παραμικρό γλίστρημα και γενικά θα δώσει την αίσθηση ενός απόλυτα άκαμπτου συνόλου. Το ότι είναι ψηλή, δεν θα κάνει τις κλασσικές αντιδράσεις της κατηγορίας, μπορεί να αλλάξει γραμμή αν πάσα στιγμή και με εκνευριστική ευκολία (βοηθά κι ο μεγάλος μοχλός του τιμονιού) και αν ω μή γέννετω χρειαστεί κάτι, τα φρένα στα πολλά ξεκολλάνε σφραγίσματα! Ερωτήματα (?) Γιατί έβαλαν για πίνακα οργάνων την οθόνη του laptop? Είμαι υποχρεωμένος να σταματάω για να διαβάζω όλα αυτά που γραφεί? Εκτός του ότι είναι παντελώς ντεμοντέ σχεδιαστικά… Γιατί δεν έβαλαν ένα πιο σπορ λαστιχάκι στο τεμάχιο? Μην τυχών και τους πουν ότι δεν είναι on-off? Αυτή η ζελατίνα, παίζει τον ρόλο του παρμπρίζ? Πιο πολύ για κρυφτό την βλέπω… Γιατί ρε παλικάρια στην Μπολόνια, το κάνατε τόσο ψήλο? Γιατί «κατεβάζει» 10 lt στα 100 km? Μπορεί και περισσότερα? Το τιμόνι, το ότι μοιάζει με μπάρα μονόζυγου, φαίνεται μόνο σε μένα? Γιατί να πάρω άσπρη Ducati? Γίνεται να κάνουν ένα μοντέλο, μόνο με 2 χάρτες και τίποτα άλλο? Ούτε abs, ούτε traction, ούτε κλειδιά αυτόματα, ούτε λαπτόπια, μόνο απλή αγνή συνταγή Multistrada? Στο τσιγάρο Αν σκαρφιστώ έτσι ένα πρόχειρο πηγαδάκι μετά από βόλτα, με τίποτα γνωστούς που έχω στο μυαλό, να με ρωτάνε «θα το έπαιρνες, το καινούργιο?», θα τους απαντούσα πως ναι, θα το έπαιρνα, μόνο αν θα είχα την δυνατότητα να κρατούσα και το παλιό! Γιατί πολύ απλά αυτό δεν είναι ο αντικαταστατής, είναι μια άλλη μοτοσυκλέτα με το ίδιο όνομα! Το παλιό φτιάχτηκε για να ρημάζεις λάστιχα στα στροφιλίκια της Τοσκάνης (γιατί δεν είχε εμπνευστεί κάνεις τότε το hypermotard) και να κάνεις και καμία βόλτα παραέξω, ενώ το καινούργιο φτιάχτηκε για να γυρίσεις τον κόσμο! Η μόνη μου ένσταση είναι γι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Θα την έπαιρνα χωρίς αυτά για «προφανεις» λόγους. Αλλά από την άλλη, το να πάρεις μια τέτοια μοτοσυκλέτα χωρίς όλα αυτά τα «κόλπα» για να πηγαίνεις τάπα και μαλλιοκούβαρα… χμ δεν ξέρω, δίκοπο μαχαίρι! Μήπως εντέλει τα χρειάζεται? Τι απίθανη ευκαιρία μου δόθηκε, να οδηγήσω μια μοτοσυκλέτα που για μένα, είναι ορόσημο…
  8. 19 likes
    Ο Σεπτέμβριος για τον δυτικό πολιτισμό συνδέθηκε με την απεχθείς έννοια της κανονικότητας. Η αγορά επανέρχεται στους κανονικούς ρυθμούς, τα σχολεία ανοίγουν, οι καλοκαιρινές άδειες τελειώνουν. Αυτό όμως που θα μας λείψει πιο πολύ από όλα είναι τα καλοκαιρινά ταξίδια μέσα σε αυτό το μαγικό χρυσό χρώμα της γης και του ήλιου. Κυρίως γιατί γνωρίζουμε ότι η μετάβαση στη νέα εποχή είναι η ετήσια μετάβαση στη νέα παλέτα χρωμάτων της γης. Από τα θερμά και γήινα χρώματα στα πιο ψυχρά και μελαγχολικά. Ο Βαν Γκογκ μπορεί να μην ήταν… μοτοσικλετιστής και να μην είχε βιώσει τον μαζικό τουρισμό όπως συμβαίνει σήμερα, ήξερε όμως πολύ καλά σαν ζωγράφος να αντιλαμβάνεται και να εκτιμά τα ιδιαίτερα σχήματα και χρώματα της φύσης. Είχε γράψει λοιπόν κάποτε σε ένα γράμμα προς την αδερφή του: “Όταν είναι νεαρά τα πράσινα φύλλα, το χρώμα είναι τόσο πλούσιο, που όμοιό του σπάνια βλέπουμε στο Βορρά. Όμως ακόμη και όταν το καίει ο ήλιος και γεμίζουν σκόνη, δεν χάνει την ομορφιά του γιατί το τοπίο γεμίζει χρυσαφιές αποχρώσεις: χρυσαφί-πράσινο, χρυσαφί-κίτρινο, χρυσαφί-ροζ… Και όλα αυτά σε συνδυασμό με μπλε – από το βαθύτερο θαλασσί ως το ανοιχτό γαλάζιο των μη με λησμόνει. Ένα μπλε του κοβαλτίου, ιδιαίτερα φωτεινό και λαμπερό"
  9. 17 likes
    Η μηχανή κυκλοφορεί έτσι εδώ και κανά μήνα αλλά τώρα βρήκα λίγο χρόνο για το αγαπημένο μου community (λόγο φόρτου εργασίας)... Έχουμε και λέμε: Αλυσίδα 520 D.I.D. χρυσήΓρανάζι Renthal αλουμινίουValterMoto brake lever guardsValterMoto ρυθμιστές προφόρτισηςΒάψιμο με custom σχέδιο στο πλάιΒινύλιο Monster στο μπροστινό fairing και σύντομα έρχονται και άλλες βελτιώσεις... Όπως, αγωνιστική μπαταρία, βάψιμο κόκκινο χρώμιο στις ζάντες, καινούρια μανιτάρια, Probolt racespec engine kit, Samco hose kit...
  10. 13 likes
    Θα τα εκατοστίσουμε λογικά μέχρι τα χριστούγεννα.
  11. 13 likes
  12. 11 likes
    Δυο βουκελικες φωτος απο το μοτο μου. Στην πρωτη εχει αφαιρεθει η πινακιδα κτλ με βιαστικη χρηση photoshop. Ειναι απο διακοπες σε νησι, που ο πηγασος αποδειχτηκε πολυεργαλειο και πολυ τον αγαπησα.
  13. 10 likes
  14. 10 likes
    δεν υπαρχουν κουνηστα του 15 και ζαντες του 16 και μπουρδες. Η παραπληροφορηση που εχει πεσει γυρω απο τη μηχανη ειναι στα ορια της κωμωδιας. Τα πραγματα ειναι οπως τα λεει και ο Χαμπος περιπου. Η μηχανη εχει μεγαλο τιμονι και ελαφρυ, στα σπασιματα οταν φορτιζει συνηθως στην αλλαγη ταχυτητας αρχιζει η ταλαντωση. Δεν ξερω πως γινεται και γιατι αλλα με ρυθμιση της αναρτησης ή με αφαιρεση στις χουφτες η με τοποθετηση χαμηλοτερης ζελατινας το φαινομενο εξαφανιζεται. Το 16 ειναι ακριβως το ιδιο τα λεμε με παιδια που το πηραν στο group στο facebook. Εγω εχω παρατηρησει το εξης οσοι πανε στο tracer απο supersport η αλλα πιστολια βρισκουν την ακρη αμεσως με το μηχανακι χωρις δραματα και κανουν παρτυ με το μηχανακι. Εγω απο την αλλη οταν το πηρα πανω απο 180 δεν μπορουσα να παω (προηγoυμενο μηχανακι scooter) δεν ξερω αν εμαθα να το οδηγαω ή αν ειναι η ρυθμιση στην αναρτηση που εκανα αλλα τελικιαζει για πλακα εχω βαλει και διαφορα videakia. Δεν θελει πολυ ψαξιμο η μηχανη ετσι συμπεριφερεται δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια, οποιος θελει την φερνει στα μετρα του με απλες παρεμβασεις όποιος τα ακουει και φοβαται καλυτερα να παει αλλου. Απλα οποιος το σκεφτεται σοβαρα σαν κατοχος θα του λεγα μην ακουει και πολλα απο καλοθελητες γιατι οσα δεν πιανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. Ο ελληνας γενικα εχει πολυ χρονο πλεον να ασχολειται με τα των αλλων και να κραζει βλεποντας φαντασματα και κακους παντου ;)
  15. 10 likes
    Ενδημεί μια πρώην μου εκεί.
  16. 9 likes
    Κατ'αρχάς εάν σε θυμάται την πέτσισες, καθώς θα φας μυνησάρα και θα χάσεις πανηγυρικά το δικαστήριο και θα έχεις και ποινικό όχι μόνο αποζημιώσεις. Κατά δεύτερον, ναι οκ και εγώ έχω την φαντασίωση "ΡΕ ΑΜΑ ΤΑ ΠΑΡΩ", αλλά υπάρχουν άτομα και καταστάσεις εκεί έξω που όχι απλά αδιαφορούν για το πως την έχεις δει στο μυαλό σου, αλλά και για αστυνομίες, δικαστήρια, ανθρωπισμούς και τα πάντα όλα. Πρόσεξε. Τέλος, έχεις δίκιο είναι εξοργιστικά αυτά που συμβαίνουν, πως επειδή ο άλλος είναι ζωάρα μπορεί να σου κοστίσει μέχρι και τη ζωή σου και ο ίδιος να πάει σε βαθιά γεράματα ΞΕΡΟΝΤΑΣ πως "ε μωρέ δεν έφταιγα". Αλλά πας αμέσως μετά από μια πολύ κακή κατάσταση ατυχήματος να χαράξεις εκούσια πορεία προς μια χειρότερη κατάσταση. Σε χτύπησε. Σε έριξε. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Όλα είναι υπέρ σου μέχρι εκείνη την στιγμή, εάν είναι δίπλα για να τον δείρεις είναι δίπλα για να καλέσεις αστυνομία/ασθενοφόρο. Εάν τον τσακίσεις θα φύγεις εσύ με το περιπολικό και αυτός με το ασθενοφόρο. Αυτό θες και χρειάζεσαι πράγματι? Όλοι τα ξέρουμε αυτά, απλά μερικές φορές οι πιο (αυτή την στιγμή) ψύχραιμοι καλό είναι να τα επαναλαμβάνουν στους πιο παρμένους. Συγνώμη για το off-topic.
  17. 9 likes
    Η αστυνομία το βρήκε κ επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του κλεμμένου beverly και του ειπαν να παει να το παραλάβει!!! Συγχαρητήρια
  18. 9 likes
    Από τη μία καλά κάνετε και προσπαθείτε να βοηθήσετε το φίλο και μπράβο σας. Από την άλλη αυτό τον κακομοίρη με το 848 εκεί έξω με την αγγελία στο car που ξεροσταλιάζει πάνω από το τηλέφωνο δεν τον σκέφτεστε; Άνθρωποι είναι κι αυτοί με τα 848.
  19. 8 likes
    Η πλειοψηφία πλέον στον δρόμο είναι χάροι. Οι τύποι που κολλάνε στον πίσω τροχό και λες τώρα μ'έφαγε-μετά μ'έφαγε, οι κάφροι που τα στοπ τα βλέπουν διακοσμητικά (αν τα δουν) και πετάγονται απ'τα στενάκια και γιώλο, ο κάθε σερσερής που αν δεν έχεις εξάτμιση από σκάνια ξετάπωτη δεν παίζει να σε πάρει πρέφα ή να κοιτάξει κανα καθρέφτη, οι μαλάκες που νομίζουν πως τα φλας είναι προαιρετικά και μόνο για τους γκέτσηδες, οι παππούδες/γιαγιάδες που ούτε βλέπουν ούτε ακούν κι έχουν αντανακλαστικά χειμερίας νάρκης και και και... Πέντε χιλιόμετρα στην Χαλκίδα κάνεις και είσαι με την ψυχή στο στόμα, τι να πρωτοπούμε. Προσοχή και ηρεμία.
  20. 8 likes
    για κινητο ειμαι ικανοποιημενος πιστευω
  21. 8 likes
    Δεν μου είχε ξανατύχει αυτό. Έβαζα βενζίνη, έχω πληρώσει και εκεί που φορούσα τα γάντια έρχεται μια "ευτραφής" 65άχρονη και με ρωτάει μήπως πήγαινα ανάποδα 1-2 χιλιόμετρα στον μονόδρομο που περνάει έξω από το πρατήριο (!) για να την πετάξω κάπου. Είπαμε, you meet the nicest people on a Honda, αλλά 1ον) Πώς θα ανέβαινε στο CBR; 2ον) γκομενοπαγίδα τρελή το μηχανάκι στην τρίτη ηλικία 3ον) μα μοτο-στοπ;
  22. 8 likes
    Και ηρθε ο καιρος που οι Ιταλοι αρχιζουν να αντιγραφουν τους υπολοιπους...... Οτι πρεπει το νεο adventure για ενα καφεδακι μετα απο μια κοπιαστικη μερα στο γραφειο.........
  23. 7 likes
  24. 7 likes
    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Τον 35άρι Nikor f1.8DX δεν τον έχω πολυσυμπαθήσει ακόμα, τις περισσότερες φορές που τον χρησιμοποιώ με AF είμαι εκτός εστίασης... Ακόμα τον μαθαίνω βέβαια. Για το post-processing χρησιμοποιώ Capture NX-D.
  25. 7 likes
  26. 7 likes
  27. 6 likes
    Ρε Χαμπο??? Παλι??? Καλοταξιδο φιλε μου και καλα χιλιομετρα να εχετε. Το θυμαμαι το συγκεκριμενο απο τις ωραιες αγγελιες οτι ηταν σε εξαιρετικη κατασταση και πολυ ομορφο. Να το χαρεις οπως θες και παντα ορθιοι.
  28. 6 likes
    Αν τον πετυχαινε με το πλαι,τοτε μαλλον θα ηταν πιο ευκολο γιατι θα εδειχνε τη θεση του αλλου στο οδοστρωμα. Αλλα ναι,γενικα αντε βγαλε ακρη... Επισης μη παραλειψουμε το οτι εαν ο Ελληνας βγαλει φλας τοτε θα αλλαξει λωριδα. Δεν εχει σημασια αν εισαι εκει,αν ειναι νταλικα η τανκ εκει.θα αλλαξει λωριδα.Σε προειδοποιει για να φρεναρεις ουσιαστικα.
  29. 6 likes
    Ο μονος λογος που το εγραψα ειναι να τονισω οτι περα απο το πληρη εξοπλισμο που πρεπει παντα να φοραμε πρεπει να μν ξεχναμε πως αυτο δεν μας κανει ατρωτους παντα πρεπει να προσεχουνε παντα να υποκογιζουμε ξαι τους αλλους συνοδηγους αλλα και τα αλλα οχηματα, λυπαμαι που καποιοι το οηραν σαν ειρωνεια, mentalmid οτι και να σου πω ειναι λιγο ρε φιλε! τρεξαμε να βοηθησουνε αλλα τιποτα δν γινοταν,τα παιδια φορουσαν κ τα 2 κρανη ομως απο τη δυναμη της συγξρουσης προφανως της κοπελας της βγηκε! φταινε και οι 2 μεριες αλλα εγω δν ειμαι αρμοδιος να το κρινω ο μονος λογος που εγραψα το post ειναι σα καμπανακι για ολους εμας γιατι καμια φορα ξεχνιομαστε και τιποτε αλλο
  30. 6 likes
    Μάγκας θα'ταν αμα έκανε και κανα έντο....
  31. 6 likes
  32. 5 likes
    Μπεσα τώρα, πόσοι σου έστειλαν πμ;
  33. 5 likes
    Καινούρια καθρεφτάκια, είναι μικρά και πρέπει να τα ρυθμίσεις ακριβώς για να βλέπεις πίσω αλλά εμφανισιακά μου αρέσουν πολύ.
  34. 5 likes
    Εχουμε λοιπον.. . Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.. ..αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού. 5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.. ..Και τα βασικοτερα.. (Αυτο που λεμε..) "1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνο εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο.... ...Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτά στην δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος..." Τι σε κάνει να πιστέυεις ότι στην χώρα που ζούμε ο άλλος θα παραδεχτεί ότι είχε κάνει όλα αυτά που έπρεπε και απλά το μετάνοιωσε.. ΤΙΠΟΤΑ. Κάθεσαι στα αυγά σου λοιπόν για να μην έχεις τίποτα λιγούρες και όταν ελευθερωθεί ο δρόμος σου συνεχίζεις.. Τρελός θα βγεις και το ξέρουμε όλοι μας νομίζω..
  35. 5 likes
    Θα έγραφα πολλά για το ύφος σου αλλά θα φάω μπαν και δεν ψήνομαι επειδή πρέπει να στέλνω κάτι διαδρομές σε κάτι φιλαράκια. Κουράγιο σε όσους μένουν πίσω
  36. 5 likes
    Αν κινηθείς σε μεγάλο (1000+) I4 δεν χρειάζεται καθόλου να το καρυδώνεις και να στροφάρεις ψηλά για να "νιώσει", δεν μιλάμε άλλωστε για τίποτα ss πίστας αλλά για πιο touring μοτοσυκλέτες. Ακόμα και ss να'ταν βασικά θα πήγαινες ξεκούραστος πριν καν πιάσουν την δύναμή τους και σου ξεκολλήσουν τα χέρια! Όσο για τους Ελληνικούς δρόμους, ναι μεν ισχύει ότι είναι λίγο για το mars rover σε πολλές φάσεις αλλά νομίζω, κι από την δική μου εμπειρία, πως έχει παραξηλωθεί το θέμα με τα on/off λόγω αυτού. Και τα on/off που είχα, και το τσοπεράκι και ότι street έχω καβαλήσει, όλα κοπανούσανε, λιγότερο ή περισσότερο αλλά δεν διαλύθηκε και κανένα. Δεν είναι λες και τα on/off έχουν τίποτα τρομερές αναρτήσεις, μεγαλύτερες διαδρομές έχουν μόνο στις περισσότερες περιπτώσεις. Εκτός πια αν θέλουμε να περνάμε από κάθε νεροφάγωμα, καπάκι και κακοτεχνία μαμιώντας γιατί έτσι. Επίσης, +1 στον karellen για την αισθητή διαφορά στα κυβικά, -1 που πρότεινε varadero. Κι άλλη μια μικρή παρατήρηση. Κι εγώ περισσότερο με on/off ήμουν αλλά βρίσκω πως είναι πιο κουραστικά από μηχανάκια με ελαφρώς πιο σκυφτή/σπορ θέση οδήγησης και πέφτει μεγαλύτερη πίεση στη μέση με την ντιπ τσολιάδικη στάση. Ακόμα και τώρα που'μαι -20 κιλά και πολύ πιο γυμνασμένος πλέον το αισθάνομαι περισσότερο για κάποιο λόγο, αν και καβαλάω πολύ πιο αραιά οπότε ίσως παίζει κι αυτό.
  37. 5 likes
    Ο τιτλος δεν ειναι καθολου ειρωνικος, πρεπει καποιος να ειναι πολυ ανωμαλος για να ειρωνευεται τετοιες καταστασεις, αυτος ο τιτλος ειναι ενα παραδειγμα, και το παραδειγμα λεει οτι ακομα και κρανος να φορας αν δεν εχεις το μυαλο να προστατεψεις τον εαυτο σου και αυτους που αγαπας ακομα και αυτο δεν μπορει να σε σωσει απο μονο του. Επισης δεν εχουν ολοι διασωστηκες γνωσεις σαν εσενα , προφανως, που θα εσπευδες αμεσα να βοηθησεις.
  38. 5 likes
  39. 5 likes
    Επειδή το budget δεν είναι μεγάλο και λογικά θα κινηθείς για μοτο 5ετίας και πάνω,στη θέση σου θα εστίαζα κυρίως στην κατάσταση και στην προίκα...άλλωστε φαίνεται ότι δεν έχεις κόλλημα με κάποια εταιρεία ή κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο,πράγμα που σε κάνει ευέλικτο και βολεύει στην τελική σου επιλογή! Δες και αυτό
  40. 5 likes
    Οδήγησα πρόσφατα μοντέλο 2016 . Ας πω και εγώ την γνώμη μου, τόσες και τόσες έχουμε ακούσει σχετικά με το κούνημα του τρέισερ . Το δοκίμασα μέχρι την τελική του σχεδόν ,τουλάχιστον 4-5 φορές ανοίγοντας κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο το γκάζι. Σε βίαια επιτάχυνση ανοίγοντας τις ταχύτητες από την τρίτη και έπειτα υπάρχει μια μικρή ταλάντωση , τίποτα το ανησυχητικό πάντως , δηλαδή δεν φοβάσαι κι όλας να κλείσεις το γκάζι , φυσιολογική ταλάντωση που όμοια της έχω νιώσει και σε άλλα μηχανάκια της κατηγορίας , δεν με έκανε να φοβηθώ δηλαδή και έφτασα εύκολα τα 220 χιλιόμετρα . Επίσης δοκίμασα να το ανοίξω πιο ομαλά, δηλαδή με έκτη στο κιβώτιο από τα 120 χιλιόμετρα μέχρι την τελική του κοντά στα 220 , ε δεν κούνησε καθόλου το εργαλείο ! Το συμπέρασμα μου λοιπόν είναι πως υπάρχει μια κάποια ταλάντωση αλλά μόνο υπό ορισμένες συνθήκες και δεν είναι κάτι το ανησυχιτικό για εμένα . Υπόψην ,νομίζω πως τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα αντίστοιχα μηχανάκια της κατηγορίας ,αν όχι όλα ,χώρια αυτά που ήταν δικά μου . Σίγουρα το τρέισερ έχει την πιο ελαφριά αίσθηση από όλα , σίγουρα ο το tiger ήταν το πιο σταθερό από όλα , σίγουρα το MTS κουνούσε παρόμοια σε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού (υπό συνθήκες πάντα, όχι συνέχεια) Το τρέισερ του Σάκη πάντως δεν κουνούσε νομίζω καθόλου . Εσύ Ντένη οδήγησες μοντέλο 2016? Τι ακριβώς ένιωσες?
  41. 5 likes
    Ατυχες το παραδειγμα με τα μηχανακια τα ευρωπαικα. Επισης μην δινεις ετσι αβερτα κουβερτα συμβουλες συνεχεια με την υπογραφη του τερατος γνωσεων στα ζωα. Ναι ξερεις, αλλα κρατα μια πισινη. Και οι υπολοιποι κατι γνωριζουμε Εμενα ο σκυλος δεν εζησε χρονια. Κατι μηνες ηταν και αυτο με το ζορι ,για αυτο καναμε και ευθανασια να μην ταλαιπορειται το ζωο μιας και δεν υπηρχε σωτηρια. Επισης σε αλλο σκυλο, πολυ δικης οικογενειας ( που γνωριζω καλα ποσο των προσεχαν εννοω), μολις εμαθα τα συμπτοματα θυμηθηκα τα δικα μας και παλι με νεφρα δεν τα καταφερε ο σκυλακος και αυτος δεν αντεξε και πεθανε μονος του. Τοσο απολυτος να μην ησουν ρε γμτ. Προπαπια ελπιζω να περασει ευκολα...
  42. 5 likes
  43. 4 likes
    Άντε και στα δικά μας... Δε σου λέω καλορίζικο, ούτε καλόβολτο, κυρίως επειδή ζηλεύω που δεν έχω και εγώ :( Αλλά δεν στο λέω
  44. 4 likes
    Οι μοτοσικλετιστές γενικά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ( και υποψιασμένοι ) δεν είμαστε σαν τις γάτες εφτάψυχοι . Έτσι και αλλιώς για ένα ατύχημα συμβάλουν αρκετοί παράγοντες για να γίνει. Άλλο ρίχνω γαζίες και άλλο να έχω αναπτύξει ταχύτητα σε δρόμους που δεν θα προλάβω να αντιδράσω. Αφού λένε όλοι για παρατεταμένο φρενάρισμα , αρά πιθανά έτρεχε ( και προς θεού δεν το λέω για να κατηγορήσω το παιδί που χάθηκε η κοπέλα του, έτσι και αλλιώς αυτός θα κουβαλήσει τον σταυρό του από εδώ και πέρα). Εγώ μένω Παγκράτι και το σπίτι μου είναι δίπλα σε φανάρι πόσες φόρες έχω δει παιδιά με gsxr και γενικά 1000ρια να ξεκινάμε ουρλιάζοντας στους κοφτες και στα 200 - 300 μετρά έχει εκκλησία και σχολείο. Πώς να προλάβει να σταματήσει αυτός , με άγκυρες ?
  45. 4 likes
    Αφού τη γλύτωσες είσαι τυχερός.. Το ήσουν παράνομος και εάν έπεφτες θα έφταιγες κιόλας το γνωρίζεις έτσι;
  46. 4 likes
    Βασικα δεν πρεπει να τρεχουμε αλλιως δεν υπαρχει σωτηρια ο καθενας κανει οτι θελει με το αυτοκινητο αλλα με το μηχανακι εισαι εκτεθειμενος. Την προηγουμενη εβδομαδα ειχα κατεβει λιμανακια και με το που παιρνω τη στροφη του Island βλεπω φατσα καρτα ενα opel με δυο τυπους και τρεις κοπελες πισω να κανουν αναστροφη. Ειδα μεχρι και το μαρουλι που ειχε κολλησει στα δοντια του οδηγου καθως επεσα στα φρενα με την ιδια δυναμη που θα τον επιανα απ το λαιμο! Τωρα αν ετρεχα με οσα ηθελα να τρεξω για να χαρω στροφη, βολτα κτλ θα ειχα γινει ενα με το opel. Ειναι και το σημειο που πας ψυλιασμενος βεβαια αλλα γενικα ετσι οπως το βλεπω δεν ειναι να τρεχεις πουθενα κανουν τα απιστευτα πλεον ο κοσμος το χει χασει πισω απ το τιμονι...
  47. 4 likes
    Είναι αυτό το "αν" που μένει κάθε φορά. Προσωπικά προσπαθώ να προστατευτώ από αυτό το"αν" και της αίσθησης της ατυχίας. Αν είχα βάλει κράνος, Αν δεν καρύδωνα το γκάζις, Αν δεν έτρωγα το φανάρι, Αν δεν είχα πιει, Αν, Αν, Αν, Αν..... Κρίμα να καταστρέφονται οικογένειες, τρείς στην προκειμένη περίπτωση. Ο οδηγός του αυτοκινήτου απο λάθος του (παράνομη αναστροφή) και ο οδηγός της μοτό (Αδικαιολόγητη επιτάχυνση) κόστισαν τη ζωή στο μόνο άνθρωπο που δεν έφταιγε, ή καλύτερα ήταν στο παθητικό του ατυχήματος και όχι στο ενεργητικό. Τύψεις και Ερινύες για τους οδηγούς, θλίψη και πένθος για την οικογένεια της κοπέλας. Και το "ΑΝ" παραμένει.... Δεν κατάλαβα αν η κοπέλα φορούσε έστω κράνος και πλεόν δεν έχει σημασία, απλά ρωτάω για να έχω ακόμη έναν λόγο να το φοράω το πρωί.
  48. 4 likes
  49. 4 likes
  50. 4 likes
    Θεός. Μόλις μπήκα για να ανοίξω τέτοιο θέμα. Οπότε ας ρίξω μια άποψη επι της διαδικασίας και του Νόμου και θα αφήσω στην απ'έξω παλιά και νέα διαπλοκή κ.ο.κ. Πρώτα πρώτα, θεωρώ γελοιότητα και προσβολή στην κοινή λογική τον αριθμό 4. Το επιχείρημα του Ν.Παππά στην αρχή ήταν "Ξέρετε, σύμφωνα με μελέτες (Ινστιτούτο Φλωρεντίας) η τεχνολογική δυνατότητα στην Ελλάδα επιτρέπει μέχρι 4 κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας". Αυτό όμως είναι επιχείρημα που και οι ίδιοι κατέρριψαν. Με τους εξής τρόπους: 1) Μπορεί να δοθεί 5η άδεια σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών. Wut. Αφού εσείς δε μας πρήξατε οτι τεχνολογικα (επιστημονικά) πάμε max σε 4; β) Θα δοθούν θεματικές άδειες ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ εμβέλειας (και περιφερειακές αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Wut. Αφού μέχρι 4 χωράνε, πώς θα δοθούν τα θεματικά; 4 χωράει το φάσμα έλεγαν. γ) ΠΟΣΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΑΜΩΤΟ Αφού είδαν οτι το επιχείρημα των τεχνολογικών περιορισμών δεν τραβάει (διότι guess what, η τεχνολογία, άρα η επιστήμη, άρα οι νόμοι της φυσικής, δε χρήζουν παρερμηνείας) βγήκε ο πρωθυπουργός στον Παπαχελά στο ΣΚΑΙ και λέει "ναι, το 4 άκου πως προκύπτει. 200εκ είναι η διαφήμιση στην Ελλάδα. Κάθε κανάλι χρειάζεται 50εκ για τη λειτουργία του. 200/50=4." (ξεχάσαμε και τεχνολογικές δυνατότητες και όλα). Από τότε το αφήγημα αυτό είναι. Εδώ όμως εγείρονται να εξής θέματα κατ' εμέ. 1) Πού γράφει οτι κάθε κανάλι χρειάζεται 50εκ για τη λειτουργία του 2) Πού ξέρεις οτι η διαφήμιση θα ισομοιράζεται 3) Από που κι ως που παρεμβαίνεις στην αγορά με τέτοιο περιοριστικό τρόπο. Μπορείς να κάνεις το ίδιο και για τις καφετέριες στη Ν. Σμύρνη τότε. Και τα ψιλικατζίδικα στου Ζωγράφου. Μήπως να αφήσεις την αγορά να αυτορρυθμιστεί.; (Πλάκα, εχθές έβλεπα τον Δημήτρη Βέττα σου ΣΥΡΙΖΑ να τον ρωτάνε "Τώρα έχουμε 2600 εργαζόμενους στα κανάλια. Ο νόμος λέει κάθε νέο κανάλι πρέπει να έχει μιν 400. 400x4 = 1600. Οι υπόλοιποι 1000 εργαζόμενοι;" Και απάντησε ο ΘΕΟΣ "Κοιτάξτε, είναι δεδομένο πως θα δημιουργηθούν μεγαλύτερα κανάλια με συγχωνεύσεις αυτών που δε θα πάρουν άδεια. ΘΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟ". Lol ρε τρελιάρη). Μετά είναι το θέμα της διαδικασίας με το οποίο δεν ασχοληθεί τόσο. Γνωρίζω όμως πως το λογισμικό πάνω στο οποίο θα τρέχει αυτός ο πλειστηριασμός επι της ουσίας, δεν έχει διεθνή πιστοποίηση. Δηλαδή, θα παιχτούν κάποια εκατομμύρια σ'αυτή την υπόθεση, σε ένα σύστημα χωρίς πιστοποίηση. Γενικότερα η όλη διαδικασία βγάζει προχειρότητα, δυνατότητα παρεμβάσεων και προσπάθεια δημιουργίας εικόνων και εντυπωσιασμού.